Exact wat ik wilde posten. Hodver zeg!

Exact wat ik wilde posten. Hodver zeg!
Psychotron schreef:Zonder wrijving geen glans! (Zonder komma's, geen cadans!)
Ik ben jaloers. Ik mis echt mijn oude leven - twee of drie keer per maand een concert, etentjes of borrels met vrienden, gewoon weer eens iemand een knuffel geven... En dan laten we de impact op grotere schaal nog buiten beschouwing: de klap voor de cultuurwereld die door een reeks bezuinigingen al op de laatste benen staat, kleine ondernemers die jaren werk als zand door de vingers zien gaan, psychologische problemen die epidemische vormen aannemen, groeiende kloof tussen rijk en arm door verschil in vermogen om met de crisis te dealen, een hele generatie kinderen waarvan het nog te bezien is wat dit op lange termijn voor hun emotionele en sociale ontwikkeling betekent, geopolitieke en macro-economische gevolgen... Nee, ik heb het leven wel eens leuker gevonden.
Digitaal kan ik het aan.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Wanneer is een dorp Christelijk?Crises schreef: ↑wo dec 23, 2020 9:54 pmhttps://www.leusderkrant.nl/lokaal/over ... lijke-geme
Het is toch ook voorspelbaar...
Er zat blijkbaar stront in mijn ogen.
hahaha.
Ja, dat is waar, maar welke regel zou je kunnen verzinnen die dit probleem niet heeft en wel hetzelfde resultaat heeft (Dat we niet met te veel mensen bij elkaar gaan zitten?)
en weet iemand hoeveel mensen het nu al (officieel) gehad hebben? Die nu dus nog maar een zeer laag risico lopen/vormen. (ik hoor amper iets over herbesmettingen)paradigm shift schreef: ↑wo jan 13, 2021 3:46 pmWeet iemand hoeveel mensen er inmiddels al gevaccineerd zijn eigenlijk?
De kans op herbesmetting is klein dus, maar kan je het nog wel doorgeven als je niet ziek wordt en opnieuw besmet bent (of kun je echt niet besmet meer raken)?paradigm shift schreef: ↑wo jan 13, 2021 6:26 pmHet gebeurt, maar de kans is gelukkig wel vele malen kleiner dan waar eerder rekening mee werd gehouden. Voor het overgrote deel geldt dat na besmetting de kans op herbesmetting klein is.
Deze was extra erg. Ze klonk als een eerstejaars rechten die op FvD stemt. “Ik heb al op blackboard gekeken en daar staat het verkeerjd!!!”