Curieus Nieuws pt. VIII

Is er nog wat gebeurd in de wereld?
Plaats reactie
SatanicA
Contacteer:

Curieus Nieuws pt. VIII

Bericht door SatanicA » di nov 10, 2009 1:28 am

Hier maar verder met Curieus nieuws..

Ik kwam dit tegen:

Stelende politieagent op beveilingscamera's
De Engelse politieagent Peter Cokell heeft duidelijk niet goed opgelet tijdens zijn opleiding. Hij had op zijn minst moeten weten dat de kans groot was dat er beveilingscamera's hingen toen hij probeerde om winkeldiefstal te plegen.

Dat deed hij echter niet en daarom kon de agent uit Bristol aangehouden worden. Hij werd op staande voet ontslagen omdat je van een politieagent toch mag verwachten dat hij zich niet met dit soort zaken bezighoud. Klik hier voor de beelden van de beveiligingscamera.

bron: http://opmerkelijk.nieuwslog.nl/
LIFE SUCKS!! AND THEN YOU DIE !!

dako

Bericht door dako » di nov 10, 2009 8:54 am

Ben je ontslagen, word je alsnog naar je werk gebracht.
Wat een lul.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Dragahl

Bericht door Dragahl » ma nov 16, 2009 1:34 pm

Metalband sloopt hotelkamer Tilburg TILBURG - De politie heeft maandagmorgen de leden en crew van de Noorse Metalband Mayhem opgepakt nadat de complete inboedel van een hotelkamer aan de Spoorlaan in Tilburg was vernield.

De groep had zondagavond een optreden gegeven in een Tilburgs café en had een overnachting geboekt in hotel Central. Maandagochtend ontdekte een medewerker van het hotel een grote puinhoop. Planten waren op straat gegooid, spiegels, een wastafel en lamellen in de badkamer waren kapot getrokken en gesloopt. De bedden en televisie waren vernield en muren zaten onder de vlekken.

Het hotel schat de schade op minstens 5000 euro. De mannen, in de leeftijd van 21 tot en met 45 jaar, komen uit Nederland, Noorwegen, Finland en Frankrijk. De verdachten blijven vastzitten tot een vergoeding van de schade is geregeld.

Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/arti ... id=mailart

Sukkels.
De kerken laten we in de dorpen staan, de moskeeën blijven in Marrakesh

CTTS
Contacteer:

Bericht door CTTS » ma nov 16, 2009 1:38 pm

Treurige lui zeg.

MadTinus

Bericht door MadTinus » ma nov 16, 2009 1:54 pm

Inderdaad, treurig is het woord.

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma nov 16, 2009 7:25 pm

Lachwekkend nieuws dit
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma nov 16, 2009 8:50 pm

Metalfans worden ook per keer fatsoenlijker heh. Vroeger was dit nog gaaf, rebels en rock 'n roll.
Ik ben het er overigens mee eens hoor, dit soort kinderlijke taferelen passen eigenlijk nergens.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

cataclysm child

Bericht door cataclysm child » di nov 17, 2009 1:43 am

Ach. Wat ook nogal belachelijk is, is dat dit bij jullie het nationale nieuws haalt en zelfs hier in België staat het op teletekst. Komaan seg, boeiend :lol:
Faustian Spirit of the Earth

Alexus

Bericht door Alexus » vr nov 20, 2009 2:21 pm

Alcohol is goed voor het mannenhart
Hoe meer alcohol je drinkt, des te beter is het voor je hart. Tenminste, als je een man bent. Voor vrouwen gaat de vlieger niet op, meldt een Brits medisch tijdschrift.

Het was al bekend dat één of twee glaasjes wijn per dag goed zijn voor je hart. Maar nu hebben onderzoekers ontdekt dat mannen minder hartproblemen hebben naarmate ze meer drinken.

Artsen waarschuwen dat dit geen reden is om het meteen op een zuipen te zetten. Ze wijzen erop dat drinkers hoe dan ook eerder doodgaan, meestal door problemen met hun lever.

© ANP
Bron

dako

Bericht door dako » vr nov 20, 2009 2:24 pm

Nou, dan ga ik maar 's aan m'n hart werken.

metaljur

Bericht door metaljur » vr nov 20, 2009 2:34 pm

Alexus schreef:
Alcohol is goed voor het mannenhart
Hoe meer alcohol je drinkt, des te beter is het voor je hart. Tenminste, als je een man bent. Voor vrouwen gaat de vlieger niet op, meldt een Brits medisch tijdschrift.

Het was al bekend dat één of twee glaasjes wijn per dag goed zijn voor je hart. Maar nu hebben onderzoekers ontdekt dat mannen minder hartproblemen hebben naarmate ze meer drinken.

Artsen waarschuwen dat dit geen reden is om het meteen op een zuipen te zetten. Ze wijzen erop dat drinkers hoe dan ook eerder doodgaan, meestal door problemen met hun lever.

© ANP
Bron
Hahaha, dat las ik gister jah op nu.nl .
En dan zeggen ze dat bier drinken niet gezond is :lol:

Oak

Bericht door Oak » vr nov 20, 2009 10:21 pm

CTTS schreef:True-rig
hihiihi!11

metaljur

Bericht door metaljur » za nov 21, 2009 12:08 am

Deeltjesversneller gaat weer aan
Uitgegeven: 20 november 2009 18:03
Laatst gewijzigd: 20 november 2009 21:16

GENEVE - De deeltjesversneller van de CERN, het Europese laboratorium voor deeltjesfysica, is vrijdagmiddag na veertien maanden herstart.
© ANPEr zijn weer atoomdeeltjes geïnjecteerd in de versneller, aldus een CERN-zegsman.

De deeltjesversneller maakte in 2008 een valse start. Het experiment moest al na een paar dagen gestaakt worden wegens technische problemen.

De bouw duurde twaalf jaren en kostte 4 miljard euro. Zevenduizend wetenschappers hebben er aan meegewerkt.

In de tunnel van 27 kilometer lang, 100 meter onder de Zwitserse en Franse grond, kunnen bouwstenen van atomen met elkaar in botsing worden gebracht.

Oerknal

Wanneer het experiment op volle toeren draait, vermoedelijk begin volgend jaar, botsen honderden miljoenen deeltjes op elkaar die dan met vrijwel de snelheid van het licht in de tunnel razen.
Daarmee moet een toestand worden nagebootst die zou hebben bestaan bij de vermeende oerknal, om meer meer te weten te komen over het ontstaan en de bouwstenen van het universum.

Maar sommige mensen vrezen het ergste en voorzien het einde van de wereld wanneer het experiment zijn doel bereikt.

http://www.nu.nl/wetenschap/2127633/dee ... -weer.html

Afbeelding

yowannuzz

Bericht door yowannuzz » za nov 21, 2009 12:13 am

Experiment zal zijn doel ongetwijfeld op 21-12-2012 bereiken.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Seraphis

Bericht door Seraphis » za nov 21, 2009 10:09 pm

metaljur schreef:En dan zeggen ze dat bier drinken niet gezond is :lol:
Eh, misschien wel omdat het écht niet gezond is. Dat staat notabene in datzelfde bericht waarop je reageert. Lezen. :?
"True knowledge exists in knowing that you know nothing" - Socrates
"Better to be a man of great worth than to have possessions of great worth" - Pausanias of Sparta

Ekibyougami
Contacteer:

Bericht door Ekibyougami » ma nov 23, 2009 1:04 am

Je weet tegen wie je het nu hebt ja?

"Man leeft zonder hartslag

De Amerikaan Michael LeBlanc uit de staat Texas is een medisch wonder. Hoewel de man ogenschijnlijk niets mankeert, is er niets minder waar. LeBlanc leeft zonder hartslag.

Door adequaat optreden van zijn arts en een klein wonder is Michael LeBlanc (40) nog altijd in leven. Een virus tastte het orgaan van de man aan. Het ziekenhuis vreesde voor zijn leven, maar LeBlanc bleek sterk. Een medisch experiment redde zijn leven.

Een apparaatje, het zogeheten L-VAD, redde het leven van LeBlanc. De L-VAD op zich is niet nieuw, maar de mobiele uitvoering wel. "Het is een pompje dat in het lichaam van de patient wordt geplaatst. Het zorgt ervoor dat bloed in het lichaam van LeBlanc zich blijft circuleren totdat hij in aanmerking komt voor een donorhart."

De hartpatient maakt zich vooralsnog niet druk over een hart. "Het gaat momenteel erg goed", zegt hij tegenover abcnews. "Het is een aparte ervaring, maar ach. Ik leef nog steeds." "
[SN]

Weird! En grote mazzel voor hem, dat ook.
Speak ov me not as one
Speak ov me not as none
Speak ov me not at all
For I am continual!

dako

Bericht door dako » ma nov 23, 2009 9:01 pm

Dan vraag ik me af of die pomp zelf doorheeft dat ie wat sneller moet werken als die kerel moet rennen voor de trein, of dat die vent zelf moe gaan schakelen.

Aminjar

Bericht door Aminjar » ma nov 23, 2009 9:21 pm

Man ligt zogenaamd 23 jaar in coma

AMSTERDAM – Een Belg is door een verkeerde diagnose 23 jaar gezien als een comapatiënt. Rom Houben was al die tijd echter bij kennis, maar kon dit niet duidelijk maken door zijn verlamde status.
Dit meldt de Daily Mail.

Houben was slachtoffer van een auto-ongeluk en werd levenloos naar het ziekenhuis in het Belgische Zolder gebracht. Na een aantal tests constateerde de artsen dat Houben in een coma lag. 23 jaar later blijkt na metingen met moderne apparatuur dat de Belg al die tijd bij kennis was.

De nu 46-jarige Belg verklaart tegenover de krant dat hij wel geprobeerd heeft te schreeuwen, maar dat er geen geluid uit zijn mond kwam. Houben was verlamd, maar kon ondertussen wel al die tijd elk gesprek volgen dat bij hem in de buurt plaats had.

Dankzij therapie kan Houben nu communiceren via een computer en laat hij weten dat hij zichzelf weg probeerde te ‘dromen’ om zijn leven wat aangenamer te maken, maar dat frustratie niet in de buurt komt van wat hij heeft meegemaakt.

--
Dit hou je toch werkelijk waar niet voor mogelijk!?
- Je bent pas mens in ontmoeting met de ander - Martin Buber

Tox

Bericht door Tox » ma nov 23, 2009 9:23 pm

Dat die vent niet gek is geworden..
NOT MY FUCKING TEMPO

Bleek No. 1

Bericht door Bleek No. 1 » ma nov 23, 2009 9:53 pm

Aminjar schreef:Man ligt zogenaamd 23 jaar in coma

AMSTERDAM – Een Belg is door een verkeerde diagnose 23 jaar gezien als een comapatiënt. Rom Houben was al die tijd echter bij kennis, maar kon dit niet duidelijk maken door zijn verlamde status.
Dit meldt de Daily Mail.

Houben was slachtoffer van een auto-ongeluk en werd levenloos naar het ziekenhuis in het Belgische Zolder gebracht. Na een aantal tests constateerde de artsen dat Houben in een coma lag. 23 jaar later blijkt na metingen met moderne apparatuur dat de Belg al die tijd bij kennis was.

De nu 46-jarige Belg verklaart tegenover de krant dat hij wel geprobeerd heeft te schreeuwen, maar dat er geen geluid uit zijn mond kwam. Houben was verlamd, maar kon ondertussen wel al die tijd elk gesprek volgen dat bij hem in de buurt plaats had.

Dankzij therapie kan Houben nu communiceren via een computer en laat hij weten dat hij zichzelf weg probeerde te ‘dromen’ om zijn leven wat aangenamer te maken, maar dat frustratie niet in de buurt komt van wat hij heeft meegemaakt.

--
Dit hou je toch werkelijk waar niet voor mogelijk!?
Ongelofelijk. Daar lag 'ie dan, 23 jaar zonder te bewegen en toch bij kennis zijn. Kon 'ie zelfs z'n ogen niet openen of wat?

Dit lijkt mij toch enigszins gewoon een broodje aap.
In Search Of M-Theory.

cataclysm child

Bericht door cataclysm child » di nov 24, 2009 9:01 am

Heb de beelden gezien op het nieuws, moet vreselijk frustrerend geweest zijn voor die man.
Faustian Spirit of the Earth

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » di nov 24, 2009 9:13 am

Hehe, doet me denken aan een aflevering van House, waar een vent ook alles meemaakte maar zelf niks kon.

En waarom zou dat een broodje aap zijn?
Last.fm profiel
Facebook band

We can't afford to stay neutral on a moving train!

Metalheank

Bericht door Metalheank » di nov 24, 2009 10:25 am

Lijkt me ook goed mogelijk. Het schijnt ook wel eens voor te komen dat iemand per ongeluk zonder verdoving, maar wel onder narcose geopereerd wordt. Er was ooit eens bij Kopspijkers een man die zo volledig bij bewustzijn een darmoperatie kreeg. Dat was zo pijnlijk dat hij ter plekke een hartverlamming kreeg en na afloop min of meer overspannen werd.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw

Rascul

Bericht door Rascul » di nov 24, 2009 10:40 am

Zoiets vergelijkbaars doet zich ook voor met executies door middel van injecties. Mensen worden (zowel bij operaties als bij executies) geïnjecteerd met een verdovingsmiddel en een spierverslapper - de laatste om reflexbewegingen te voorkomen. Het probleem is dat de narcose niet altijd werkt, maar de spierverslapper wel. Dat heeft te maken met welke hersenfuncties worden aangeboord. Zoiets dergelijks zal ook gebeurd zijn met deze kerel.
Makkers staakt uw wild geraas

Das Gesicht

Bericht door Das Gesicht » di nov 24, 2009 1:34 pm

Ik heb het item inmiddels op het nieuws ook al voorbij zien komen.
Een situatie als dit zit toch wel in mijn ergste nachtmerrie top 10, ik zie mezelf dan al snel gek worden.
http://soundcloud.com/snaggle-tooth Check de muzak die ik gemaakt heb :p

Bleek No. 1

Bericht door Bleek No. 1 » di nov 24, 2009 6:57 pm

KoenM schreef:Hehe, doet me denken aan een aflevering van House, waar een vent ook alles meemaakte maar zelf niks kon.

En waarom zou dat een broodje aap zijn?
Gisteren ook bekeken op 't nieuws. Toch geen broodje aap.

Vond het wel erg opvallend en raar dat hij nu wel iets kon bewegen, zoals z'n nek + mond. Waarom nu ineens wel?
In Search Of M-Theory.

Restless

Bericht door Restless » di nov 24, 2009 9:07 pm

Hij heeft misschien al die jaren steeds geprobeerd om toch iets in beweging te krijgen? Je moet toch wat doen in die 23 jaar dat je daar ligt ..

Net als iemand met een hemiplegie, die krijgt fysiotherapie en kan naarmate de tijd vordert z'n aangedane kant weer in beweging krijgen en gebruiken.
Deze vent heeft zichzelf gewoon therapie gegeven.

dako

Bericht door dako » di nov 24, 2009 9:27 pm

Inderdaad een van de ergste dingen die je kan overkomen, ja.
Wat ik me dan wel weer afvraag is hoe ze die vent in godsnaam voor een comapatient konden houden als ie gewoon bij kennis was.
Ik ben qua medisch intellect gezien een volslagen randdebiel, maar ik neem toch aan dat het verschil tussen een gesstelijk prima functionerend iemand en een comapatient op een scan niet zo heel moelijk te zien is.

Rascul

Bericht door Rascul » do nov 26, 2009 12:35 pm

Als ik het goed begrijp is het probleem dat er van de hersenen geen impulsen meer gaan naar de spieren door de verlamming. Daardoor lijkt hij in eerste instantie al in coma (komt nu eenmaal vaker voor dan volledige verlamming), en als je de hersenactiviteit monitort gebeurt daar geen flikker. De hersenen hebben immers weinig aan te sturen.

Alexus

Bericht door Alexus » do nov 26, 2009 5:31 pm

....
Laatst gewijzigd door Alexus op do nov 26, 2009 5:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Alexus

Bericht door Alexus » do nov 26, 2009 5:35 pm

Maar ze ontvangen en verwerken schijnbaar wel impulsen (iig gehoor hier) maar dat geeft blijkbaar dus niet voldoende uitsluitsel. Nare zaak.

Iets anders:
Ik las op Nu.nl dat de studenten aan de Universiteit van Groningen protesteren tegen het BSA. Wat een lamballen daar zeg, echt.

Rascul

Bericht door Rascul » do nov 26, 2009 7:45 pm

Het klinkt elitair, maar het BSA is één van de weinige echt zinnige hoger onderwijshervormingen van de afgelopen paar jaar. Zeker bij opleidingen als die van mij (rechten) is het hard nodig; bovendien vind ik het zinniger dan selectie aan de poort.

Aminjar

Bericht door Aminjar » do nov 26, 2009 10:26 pm

Ja, ik snap die protesten ook al niet. Gewoon goed studeren en dan is het prima haalbaar. Hoop ik dan, voor mij. Heh.

Bij mijn studie vallen er nu al heel wat mensen af en ik heb het idee dat het BSA het kaf van het koren scheidt. Als je ziet hoe sommige lui de studie volgen: gewoon amper tot niet. Onvoorstelbaar.
- Je bent pas mens in ontmoeting met de ander - Martin Buber

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » vr nov 27, 2009 4:24 pm

BSA is gewoon nodig, om daarover te gaan zeiken is redelijk zielig. Er zijn altijd uitzonderingen mogelijk als je echt problemen hebt, maar als dit niet het geval is ben je gewoon niet gemaakt voor de studie waar je aan bent begonnen.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Draconian
Lult over cdtjes

Bericht door Draconian » vr nov 27, 2009 6:44 pm

Er zijn inderdaad tal van regelingen die rekening houden met persoonlijke omstandigheden e.d. Maar ja, de gemiddelde student is volgens mij gewoon een luie hond.
It was a business doing pleasure with you.

Alexus

Bericht door Alexus » vr dec 04, 2009 9:47 am

Sorcha
Lult over cdtjes

Bericht door Sorcha » vr dec 04, 2009 11:58 am

Alexus schreef:Maar ze ontvangen en verwerken schijnbaar wel impulsen (iig gehoor hier) maar dat geeft blijkbaar dus niet voldoende uitsluitsel. Nare zaak.

Iets anders:
Ik las op Nu.nl dat de studenten aan de Universiteit van Groningen protesteren tegen het BSA. Wat een lamballen daar zeg, echt.
Tijdje terug werd er hier ook al geprotesteerd met Agnes Kant erbij en wij (groepje studiegenootjes) werden ook al aangesproken door een tegenstander, maar niemand van ons was echt tegen het BSA. Ook werden er werden geen goede argumenten aangedragen. Sowieso vind ik het wel raar dat wij als ouderejaars moeten beslissen of het er komt of niet, want voor ons maakt het uberhaupt niets meer uit.

John Lydon

Bericht door John Lydon » za dec 05, 2009 1:32 pm

Dat was een stunt van Go-Fast toch? Ik vind hem in ieder geval geniaal!!
You tell me that I'm a sinner.You say I'm going to hell. So once your judgement condemns You,I shall see you there....

yowannuzz

Bericht door yowannuzz » za dec 05, 2009 1:37 pm

John Lydon schreef:[..]

Dat was een stunt van Go-Fast toch? Ik vind hem in ieder geval geniaal!!
Yepz, en inderdaad briljante grap !!
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Vlekkie

Bericht door Vlekkie » zo dec 06, 2009 9:29 am

Draconian schreef:Er zijn inderdaad tal van regelingen die rekening houden met persoonlijke omstandigheden e.d. Maar ja, de gemiddelde student is volgens mij gewoon een luie hond.
Ik niet. Anders haal ik het HBO nooit.
Maar er zijn mensen in mijn klas die zijn pas lui ja.
2/6: Fortarock festival
30/6: Houten Deathfest
28/09: Secrets of the Moon
06/10: Overkill
26/10: Aurora Infernalis
14/12: Eindhoven Metal Meeting

Alexus

Bericht door Alexus » wo dec 09, 2009 1:53 pm

Hongaar wil ME-bus met agenten stelen
Uitgegeven: 9 december 2009 09:24
Laatst gewijzigd: 9 december 2009 09:24

BOEDAPEST - Toen een Hongaar zag hoe de chauffeur van een busje uitstapte en de sleutel in het contactslot liet zitten, kon hij de verleiding niet weerstaan.
Hij stapte in en wilde de motor starten. Groot was zijn schrik toen hij ineens stemmen uit het busje hoorde. ''Als ik jou was, zou ik dat niet doen'', zei een van de inzittenden.
De man bleek een busje van de Hongaarse Mobiele Eenheid (ME) vol ordetroepen te hebben willen stelen, meldde de Hongaarse krant Nepszabadsag woensdag.
In het donker had hij het logo van de ME op de zijkant van het voertuig over het hoofd gezien. De dief probeerde te vluchten, maar kon worden opgepakt.

© ANP
:lol: De zakkenwasser

Jesper

Bericht door Jesper » do dec 10, 2009 9:13 am

Wat een held.
Heus.

Nielsch
Contacteer:

Bericht door Nielsch » do dec 10, 2009 10:35 am

Jesper schreef:Wat een held.
+1. Nice haha.
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Crises

Bericht door Crises » do dec 10, 2009 12:20 pm

op sokken ja...
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Took
Contacteer:

Bericht door Took » do dec 10, 2009 3:30 pm

Brein wil praten over downloads verbieden

Brein wil praten over downloads verbieden

Het is verboden om op Internet te melden wat er in illegale bronnen te vinden is. Dat blijkt uit Brein's conclusie van dupliek in de rechtszaak tussen de auteursrechtenlobbygroep en Usenetgemeenschap FTD. FTD biedt een platform waar mensen elkaar op materiaal kunnen wijzen dat in de Usenet nieuwsgroepen te downloaden is. Hierbij gaat het niet om hyperlinks of torrents, maar om gewone forumberichten. Hoewel downloaden in Nederland legaal is (mits voor strikt eigen gebruik), eist Brein dat FTD haar activiteiten staakt. De auteursrechtengroep eist daarmee in feite een verbod op praten over downloads uit illegale bron.

Op 15 mei spande FTD, de grootste Nederlandstalige community van Usenet-enthousiastelingen een rechtszaak aan tegen stichting Brein. De Usenetcommunity eiste dat Brein wordt verboden nog te stellen dat FTD zich met illegale zaken bezighoudt. Ook wil zij van de rechter een bevestiging dat downloaden van muziek en films voor eigen gebruik legaal is, omdat Brein ook hierover ten onrechte twijfel zaait in de media.

In reactie daarop eist stichting Brein dat FTD haar platform sluit. De lobbyclub blijft hameren op de uploads van illegaal materiaal die op Usenet plaatsvinden, maar vergeet daarbij dat FTD daar niets mee te maken heeft. FTD is immers geen filesharing platform waarbij up- en downloaders aan elkaar gekoppeld worden. Wanneer materiaal op FTD getipt wordt, is een eventuele upload al geschied. Brein wil met andere woorden FTD met terugwerkende kracht aansprakelijk stellen voor wat derden deden voordat daarover op FTD geschreven werd.

Brein herhaalt haar beschuldigingen dat FTD werken openbaar maakt en daarmee de Auteurswet zou schenden, iets dat evident onjuist is nu er via FTD niets te downloaden valt. FTD biedt slechts een plek waar mensen kunnen lezen over materiaal dat op Usenet te downloaden valt. In alle rechtszaken over dit punt is uitgemaakt dat het aanbieden van zulke informatie geen openbaarmaking in de zin van de Auteurswet is.

Met termen als "toegangssleutel" en "routebeschrijving" probeert Brein te verdoezelen waar het werkelijk om gaat: mensen melden in gewoon Nederlands wat zij op Usenet zien, zodat anderen dit (legaal, voor eigen gebruik) kunnen downloaden. Hier is dus geen sprake van aanbieden van hyperlinks, torrents, NZB-bestanden of andere technische mogelijkheden om werk te downloaden. Brein zegt in feite dat het verboden moet worden om te praten over te downloaden materiaal.
http://www.fighttodefeat.nl/index_nieuws.html#info
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Ernst-Jan

Bericht door Ernst-Jan » do dec 10, 2009 5:58 pm

Hongaar wil ME-bus met agenten stelen

BOEDAPEST - Toen een Hongaar zag hoe de chauffeur van een busje uitstapte en de sleutel in het contactslot liet zitten, kon hij de verleiding niet weerstaan.

Hij stapte in en wilde de motor starten. Groot was zijn schrik toen hij ineens stemmen uit het busje hoorde. ''Als ik jou was, zou ik dat niet doen'', zei een van de inzittenden.

De man bleek een busje van de Hongaarse Mobiele Eenheid (ME) vol ordetroepen te hebben willen stelen, meldde de Hongaarse krant Nepszabadsag woensdag.

In het donker had hij het logo van de ME op de zijkant van het voertuig over het hoofd gezien. De dief probeerde te vluchten, maar kon worden opgepakt.
8)
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

<Sirius>

Bericht door <Sirius> » do dec 10, 2009 10:07 pm

Vlekkie schreef:[..]

Ik niet. Anders haal ik het HBO nooit.
Maar er zijn mensen in mijn klas die zijn pas lui ja.
Die halen het hoogstwaarschijnlijk ook, nu de vraag of jij het dan verkeerd doet of zij;)
Serve another god......lose another dream

sal
Contacteer:

Bericht door sal » ma dec 14, 2009 2:43 pm

Berlusconi op z'n bek getikt!

http://www.volkskrant.nl/buitenland/art ... in_gezicht

Werd verdomme tijd.
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]

[size=67]Buma in me zak.[/size]

Ernst-Jan

Bericht door Ernst-Jan » ma dec 14, 2009 9:43 pm

Opzich ben ik tegen geweld, maar deze kerel had wel goed gemikt moet ik zeggen.
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

metaljur

Bericht door metaljur » ma dec 14, 2009 10:43 pm

sal schreef:Berlusconi op z'n bek getikt!

http://www.volkskrant.nl/buitenland/art ... in_gezicht

Werd verdomme tijd.
Mogen ze bij balkellende ook is een keer doen, alleen hebben ze die hier overgeslagen toen hij aan de macht kwam ggrrrrrrr.

Plaats reactie