dako schreef: ↑wo feb 26, 2020 2:03 pm
Tja.
Twee dingen:
- Ik zat gister te kijken naar een weekje Spanje om het einde van die taalcursus te vieren, en zat te azen op Barcelone (wi de vriendin al jaren heen, ik ben ook de rotste niet), en een uur later was de eerste Coronolijer daar gevonden. Gezien de heisa rond Milan met afgesloten dorpjes en lege supermarkten gaat dat dus niet door.
- Qua die lege supermarkten; wat als dat in Nederland ook gaat gebeuren? Als hier dorpen in quarantaine worden geplaatst, hoe lang heeft de plaatselijke supermarkt dan zooi op voorraad? Ik twijfel of het handig is om wat blikken soep/blikgroente/koffie/pils in te slaan voor een dag of vijf, of dat ik dat teveel aluhoedje vind.
Tja.
Ook twee dingen + 1 ding:
- Mooi dat je dit zo hebt kunnen regelen met je vriendin. Jij hebt de intentie kunnen faken dat je bereid bent een keer naar Barcelona te gaan, maar he, hallo, coronavirus, dat gaan we even niet doen. Vriendin blij, jij blij.
- Je kunt prima een dag of 5 zonder eten. Zeker als je genoeg blijft zuipen. En ik ga er vanuit dat er hoe dan ook wel een voorraad van 5 dagen aan pils in je huis ligt.
+ waarom zou je 5 dagen langer willen leven? Kom je na 5 dagen je huis uit, heb je alsnog het coronavirus. Mooi dat je met weinig tevreden bent, maar waarom?