Coronavirus / COVID-19

Is er nog wat gebeurd in de wereld?
Plaats reactie
Krimhild

Re: Coronavirus / COVID-19

Bericht door Krimhild » do nov 12, 2020 6:47 pm

dako schreef:
do nov 12, 2020 12:31 pm
[edit] het zal ook wel
Hahaaaa je hebt tegelijkertijd appelflap en Heyoka tegen je!!

Grappig.
Other people drink coffee, I listen to The Devil’s Blood

Persistence

Bericht door Persistence » do nov 12, 2020 6:47 pm

Krimhild schreef:
do nov 12, 2020 6:45 pm
Wel volledig in het verkeerde topic. Dat wel.

Maar deze week lopen alle topics in elkaar over. Het lijkt wel of iedereen bezopen is.
:lolup: Hahaha, totale wanorde en chaos hier. :silly:

Even mijn post verplaatsen.

Krimhild

Bericht door Krimhild » do nov 12, 2020 6:48 pm

KoenM schreef:
do nov 12, 2020 4:16 pm
Ik drink geen bier uit blik. Of bedoelde je dat niet?
:lol:

Krimhild

Bericht door Krimhild » do nov 12, 2020 6:49 pm

Persistence schreef:
do nov 12, 2020 6:47 pm
Krimhild schreef:
Wel volledig in het verkeerde topic. Dat wel.

Maar deze week lopen alle topics in elkaar over. Het lijkt wel of iedereen bezopen is.
:lolup: Hahaha, totale wanorde en chaos hier. :silly:

Even mijn post verplaatsen.
Ik verwachtte al dat je dat zou doen dus daarom heb ik snel je bericht geciteerd in mijn reactie zodat latere lezers kunnen zien wat je zei, anders lopen ze de grap mis!

Krimhild

Bericht door Krimhild » do nov 12, 2020 6:51 pm

Heidewolf schreef:
do nov 12, 2020 4:12 pm
Haha, het zou echt zo'n goddeloze janboel worden als we tijdens een meeting zouden gedragen zoals het forum. Moet je voorstellen hoe lang de monologen zouden zijn van mensen die hele artikel posten. En Spawn die de hele tijd rondloopt met zijn telefoon om iedereen reaction gifs te laten zien. En Bleek die in een hoekje rare geluiden maakt en gesprekken met zich zelf voert. Krimmie als een moeder iedereen probeert blij te maken. En Koen de hele tijd met een afkeurende blik bier drinkt.
:mrgreen:

Ik schmink mezelf wel groen dan.

Mollusk

Bericht door Mollusk » do nov 12, 2020 7:05 pm

Krimhild schreef:
Of wij zijn nuchter en jij bent bezopen.
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » do nov 12, 2020 7:22 pm

Heidewolf schreef:
do nov 12, 2020 4:21 pm
Persistence schreef:
do nov 12, 2020 4:17 pm
Heidewolf schreef:
do nov 12, 2020 4:12 pm
Haha, het zou echt zo'n goddeloze janboel worden als we tijdens een meeting zouden gedragen zoals het forum. Moet je voorstellen hoe lang de monologen zouden zijn van mensen die hele artikel posten. En Spawn die de hele tijd rondloopt met zijn telefoon om iedereen reaction gifs te laten zien. En Bleek die in een hoekje rare geluiden maakt en gesprekken met zich zelf voert. Krimmie als een moeder iedereen probeert blij te maken. En Koen de hele tijd met een afkeurende blik bier drinkt.
Wat doe jij dan ondertussen? Waar is Heyoka op dat moment? En Appelflap? Vragen, vragen.
Jij zit iig kunst te bespreken met Paradigit shift of shampoo te vergelijken met Hiero.

Appelflap zit bij elk gesprek af te wachten wanneer hij genadeloos de discussies aan kan gaan.

Heyoka zit denk ik bier te drinken met een KoenM en soortgelijke afkeurende blikken met elkaar uit te delen.

Wat ik doe mag jij invullen.
I'm ok with this. :lol:
Krimhild schreef:
do nov 12, 2020 6:47 pm
dako schreef:
do nov 12, 2020 12:31 pm
[edit] het zal ook wel
Hahaaaa je hebt tegelijkertijd appelflap en Heyoka tegen je!!

Grappig.
Klinkt als een strategie tot verzoening. Goed bezig Dako, ik zal verder niets zeggen!
Front voor/der Matigheid
last.fm

Spawn999

Bericht door Spawn999 » di nov 17, 2020 12:21 pm

Hieperdepierdepiep!

Afbeelding
This Is What You Want... This Is What You Get

Appelflap
Contacteer:

Bericht door Appelflap » wo nov 18, 2020 10:50 am

Hebben we nog een feestje georganiseerd thuis? Met 20 man lekker op elkaar gepakt?
Flikker op met je homofobie

Krimhild

Bericht door Krimhild » di dec 08, 2020 7:14 pm

“Laat onze feestdagen geen feest voor het coronavirus zijn!”

Goedzo Hugo.

Krimhild

Bericht door Krimhild » di dec 08, 2020 7:20 pm

“We moeten de cijfers ombuigen.”

Maffe uitdrukking eigenlijk.

“We moeten alle maatregelen nemen om het virus geen plezierige toekomst te geven.”

Goedzo Rutte. ^^

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » di dec 08, 2020 7:54 pm

hier twee weken geleden positief getest. (nadat mijn collega ziek was en positief getest, werd ik 1 dag later ook ziek, net als nog 2 collega's). De laatste 2 waren alleen positief getest maar verder amper ergens last van (behalve een snotneus).
Allemaal wel in zelfde (grote) ruimte gezeten, maar niet binnen 2 meter bij elkaar in de buurt geweest. (en als we opstaan bij ons bureau hebben we mondkapje op). Dus waarschijnlijk slechte ventilatie.

Verder (voor mij) niet veel bijzonderder dan een griepje (hoofdpijn, koorts).

Maar na positieve test, advies GGD (wat achteraf te dom was om op te volgen, maar ik wel gedaan heb):
- jij positief, rest van je gezin nog geen klachten --> ga op zolder zitten, kom er niet meer af. Geen contact met de rest. Mijn 7 dagen quarentaine gingen in. na die 7 dagen (en 24 uur klachtvrij) zou ik immuun zijn en mocht ik weer op pad.

- de rest (vriendin, 2 kinderen) wel verdacht, dus moeten mee in quarentaine (10 dagen)

- paar dagen later (terwijl ik dus al 3 dagen netjes op zolder zat), vriendin klachten en toch positief. Bij haar gingen vanaf dat moment 7 dagen in.
- bij de kinderen, ging de teller weer naar 0

- week later (ik was weer vrij), kinderen laten testen (één had beetje koorts): 1 positief, 2e negatief. Teller voor de kinderen ging weer naar 0.

- nu is de jongste weer naar school, maar was afgelopen zaterdag theoretisch mogelijk nog besmettelijk. Dus risico dat de oudste, die negatief was getest, (vrijdag nog een 2e keer negatief), zaterdag nog besmet is geraakt is aanwezig en moet vanaf dan nog 10 dagen in quarentaine blijven.

- Ofwel, de oudste zit nu al dik 3 weken thuis en is de enige die niet ziek is geweest (maar het theoretisch zou kunnen hebben).

In een gezin is het gewoon niet te doen om elkaar niet aan te steken. Hadden beter mijn eerste ziekte dag met zijn alle goed kunnen knuffelen, allemaal ziek (positief) en dan waren we er veel sneller vanaf geweest.

We hebben het iig weer gehad en zijn nu immuun (voor 8 weken). Al mis ik nog mijn complete geur en smaak.

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo dec 09, 2020 9:07 am

Joris schreef:
di dec 08, 2020 7:54 pm
hier twee weken geleden positief getest.
Damn. Ik heb mezelf laten testen omdat een collega van mijn vriendin besmet is en ik van het weekend mijn ouders heb gezien (moeder is long- en nierpatient), maar zit me ook af te vragen hoe mijn vriendin en ik elkaar in ons appartement zouden moeten ontwijken.

Verder is gisteren de helft van mijn appgroepen ontploft in verband met het feit dat 'we' geen kerst kunnen vieren. Ik had eigenlijk niets verwacht en slechts een vriend uitgenodigd voor kerst en oud & nieuw, dus ik vind het nog wel meevallen, maar iedereen dacht kennelijk dat alles weer normaal zou zijn.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Spawn999

Bericht door Spawn999 » wo dec 09, 2020 9:13 am

Ik ben dan verbaasd dat mensen dat dan niet zien aankomen....check de cijfers...

Afbeelding

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » wo dec 09, 2020 9:16 am

Wat een frustrerende teringzooi Joris!
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

Last.fm profiel

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo dec 09, 2020 9:23 am

Spawn999 schreef:
wo dec 09, 2020 9:13 am
Ik ben dan verbaasd dat mensen dat dan niet zien aankomen....check de cijfers...

Afbeelding
Toen ik op Black Friday vanuit werk terug naar huis fietste kwam ik langs rijen mensen voor winkels, snackbars waar mensen binnen aan het eten waren en kappers waar men zonder mondkapje op met meer dan 10 man binnen zat. Helemaal in Rotterdam erger ik me aan de laksheid.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

Spawn999

Bericht door Spawn999 » wo dec 09, 2020 9:24 am

Ja de Efteling afgelopen zaterdag was ook niet minder. Met dit weer is je mondkapje binnen een uur zeiknat, lijkt me ook niet bevorderlijk...

Appelflap
Contacteer:

Bericht door Appelflap » wo dec 09, 2020 9:37 am

Als er ooit nog een virus komt dat voorbestemd is de mensheid te reduceren naar een paar procenten van haar oorspronkelijke populatie, zullen de Nederlanders en sowieso de meeste Westerlingen t niet overleven. Die gaan al feestende en protesterende ten onder. Ik denk dat er alleen nog een paar miljoen Taiwanezen, Koreanen, Chinezen en Jappen zullen overblijven.

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » wo dec 09, 2020 9:46 am

Helemaal mee eens. Het westerse arrogante (en soms domme) individualisme (gebrek aan gemeenschapszin) blijkt in een dergelijke situatie een darwinistische zwakte.
Facebook band

Last.fm profiel

Appelflap
Contacteer:

Bericht door Appelflap » wo dec 09, 2020 9:47 am

All Hail Xi Jin Ping!

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » wo dec 09, 2020 9:48 am

Een sterke overheid fuck yeah!
Facebook band

Last.fm profiel

Heidewolf

Bericht door Heidewolf » wo dec 09, 2020 10:21 am

Waar ik me wel een beetje aan erger en waar de overheid toch een stukje realisme lijkt te missen is dat ze serieus aangeven dat de drie dagen voor de kerst de maatregelen wellicht strenger kunnen worden. Nu is kerst niet heilig voor mij, maar ik wel plannen kunnen maken om mijn familie te zien. Uiteraard doe ik dat ongeacht adviezen van de overheid wel op een veilige manier, maar ik wil wel weten waar ik aan toe ben. Wat mag ik van Rutte rond de kerstdagen? Daarnaast is het overduidelijk dat er strengere maatregelen nodig zijn, dus waarom scheppen ze nou geen duidelijkheid? Als er een week na black friday meer besmettingen zijn, dan zijn die er geheid ook na kerst.

Soms denk ik wel eens dat Rutte en het kabinet niet kunnnen voorstellen hoe het is om hele dagen thuis te moeten zitten. Het kabinet zal zich los van Grapperhaus gerust aan de maatregelen houden, maar hun agenda zit altijd wel vol en zij moeten wel reizen en weet ik niet wat. In dat opzicht hebben de maatregelen weinig effect op hun. Maar ik weet ook wel dat ik mogelijk klink als een harteloze lul omdat Rutte zijn moeder heeft verloren aan corona.
Heerlijk Helder Heidewolf

Appelflap
Contacteer:

Bericht door Appelflap » wo dec 09, 2020 10:42 am

Q.E.D.

With all due respect.

Geen greintje discipline.

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo dec 09, 2020 10:45 am

Appelflap schreef:
wo dec 09, 2020 9:37 am
Als er ooit nog een virus komt dat voorbestemd is de mensheid te reduceren naar een paar procenten van haar oorspronkelijke populatie, zullen de Nederlanders en sowieso de meeste Westerlingen t niet overleven. Die gaan al feestende en protesterende ten onder. Ik denk dat er alleen nog een paar miljoen Taiwanezen, Koreanen, Chinezen en Jappen zullen overblijven.
Dit dus.

"Ja, maar ik laat me niet muilkorven! Ik doe wat ik wil!"

Fijn man. Top. Laat je ook vooral niet vaccineren daarna.

Mijn test is net negatief terug gekomen, ik haal weer opgelucht adem.

Spawn999

Bericht door Spawn999 » wo dec 09, 2020 10:53 am

Lennert schreef:
wo dec 09, 2020 10:45 am
Appelflap schreef:
wo dec 09, 2020 9:37 am
Dit dus.

"Ja, maar ik laat me niet muilkorven! Ik doe wat ik wil!"
IT BURNS IT BUUUURNNNS!!

Afbeelding

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » wo dec 09, 2020 11:14 am

Heidewolf schreef:
wo dec 09, 2020 10:21 am
Waar ik me wel een beetje aan erger en waar de overheid toch een stukje realisme lijkt te missen is dat ze serieus aangeven dat de drie dagen voor de kerst de maatregelen wellicht strenger kunnen worden. Nu is kerst niet heilig voor mij, maar ik wel plannen kunnen maken om mijn familie te zien. Uiteraard doe ik dat ongeacht adviezen van de overheid wel op een veilige manier, maar ik wil wel weten waar ik aan toe ben. Wat mag ik van Rutte rond de kerstdagen? Daarnaast is het overduidelijk dat er strengere maatregelen nodig zijn, dus waarom scheppen ze nou geen duidelijkheid? Als er een week na black friday meer besmettingen zijn, dan zijn die er geheid ook na kerst.
Het volk koest houden door onzekerheid, en daardoor hoop laten geven? Belachelijke aanpak, wat mij betreft. Wat een zoethoudertje. Leuk, die massapsychologie, maar ik denk dat het heel averechts werkt en dat mensen, los van de eventuele nieuwe maatregelen, voor het grootste gedeelte hun familiebezoekplannen simpelweg uitvoeren. Ik ga in ieder geval inplannen dat er digitaal iets gedaan kan worden, bijvoorbeeld met twee personen op fysiek bezoek videobellen met een ander ensemble elders.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » wo dec 09, 2020 11:23 am

Spawn999 schreef:
wo dec 09, 2020 9:13 am

Afbeelding

mja, maar er wordt ook ontzettend veel getest. Ikzelf was een week voor ik positief getest was nog negatief getest. En bij nieuwe klachten weer opnieuw laten testen. Mijn vriendin is inmiddels al 4x getest (elke keer bij een hoestje of keelpijn...)

En zoals gezegd in mijn omgeving opeens relatief veel positief geteste mensen (in vgl met eerder dit jaar), maar niemand is echt doodziek geworden en meestal zelfs zeer milde klachten, die binnen een paar dagen voorbij zijn. Zelfs Oma, 93 jaar oud, in ziekenhuis met longontsteking en daar Corona gekregen.... amper last gehad van Corona en binnen 2 weken hersteld. Terwijl gezegd werd "als die corona krijgt is het ZEKER afgelopen met d'r".
Het is dus ook 'maar' een griepje in de meeste gevallen. Dus de cijfers lijken dramatisch, maar in werkelijkheid is het echt niet erger dan in maart/april.

Ik vraag me af of we bij een volgende griep-variant weer zo'n jaar (of twee) gaan krijgen. Dat hou je niet vol als maatschappij.

Ik ben het er nog steeds niet echt mee eens dat we zoveel bedrijven (m.n. restaurants) failliet laten gaan en mensen met veel grotere problemen opzadelen.
En dat om een relatief kleine groep risico gevallen te beschermen.

Je kunt ook denken: als jij in een risicogroep denkt te zitten, dan ga jij in je huis opgesloten zitten, en laat je iedereen die een laag risico loopt zijn ding doen.

lastig.....

overigens mee eens dat als het een echt ernstige ziekte was geweest we inderdaad in Nederland allemaal als eerste kapot gaan :-)
Laatst gewijzigd door Joris op wo dec 09, 2020 11:28 am, 1 keer totaal gewijzigd.

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » wo dec 09, 2020 11:25 am

Wordt nog een krappe race met België dan. De hoop stommiteiten en achterlijke redeneringen die ik hier zie en hoor, niet te fucking doen.
Facebook band

Last.fm profiel

Krimhild

Bericht door Krimhild » wo dec 09, 2020 11:30 am

@ heidewolf en hiero: Ik snap het probleem niet.

Het is toch duidelijk?

1. We gaan nu niet versoepelen. De huidige regels zijn bekend.

2. Als het kutter wordt, mogen we minder. Dat horen we dan wel. Ja, dan moet je je plannen misschien bijstellen. Nou en? Het leven is onvoorspelbaar. Go with the flow, hoor.

Appelflap
Contacteer:

Bericht door Appelflap » wo dec 09, 2020 11:32 am

eens met Krimmie

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » wo dec 09, 2020 11:56 am

Ook waar, en het is gewoon balen en zeker passen we ons aan, maar de timing van twee dagen voor kerstavond, plus de kwakkelende aanpak en onduidelijkheid de afgelopen maanden werkt me op de zenuwen.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Heidewolf

Bericht door Heidewolf » wo dec 09, 2020 12:02 pm

Krimhild schreef:
wo dec 09, 2020 11:30 am
@ heidewolf en hiero: Ik snap het probleem niet.

Het is toch duidelijk?

1. We gaan nu niet versoepelen. De huidige regels zijn bekend.

2. Als het kutter wordt, mogen we minder. Dat horen we dan wel. Ja, dan moet je je plannen misschien bijstellen. Nou en? Het leven is onvoorspelbaar. Go with the flow, hoor.
Juist omdat alles zo onvoorspelbaar is wil ik plannen maken. Ik ben een risicoaverse knakker.

Krimhild

Bericht door Krimhild » wo dec 09, 2020 12:22 pm

Het hele punt is dat je geen plannen kunt maken. Accepteer het.

Ik heb hier nul moeite mee, omdat ik er van houd om plannen om te gooien ^^ Of überhaupt niet te plannen.

“Reaching out to embrace whatever may come”, zingt Tool in Lateralus. Net zoals wanneer je op een surfboard staat: gewoon goed opletten en evenwicht houden, en genieten!

Krimhild

Bericht door Krimhild » wo dec 09, 2020 12:26 pm

Heidewolf schreef:
wo dec 09, 2020 12:02 pm
Juist omdat alles zo onvoorspelbaar is wil ik plannen maken. Ik ben een risicoaverse knakker.
Die houding past niet in mijn wereldbeeld. Te leven is risicovol. In onze tijd lijkt het misschien best voorspelbaar allemaal, maar dat is een illusie. Je weet nooit wat een nieuwe dag brengt, zo staat ik in het leven.

Heidewolf

Bericht door Heidewolf » wo dec 09, 2020 12:43 pm

Wel, ten eerste, fuck Tool.

Ten tweede, er zijn zat zaken inzichtelijk genoeg om rekening mee te houden. Ik ben verder niet onmuwrwbaar ofzo. Ik kan me wel aanpassen. Maar ik wil graag zoveel mogelijk weten waar ik toe ben. Wat ik kan controleren, wil ik controleren.

Krimhild

Bericht door Krimhild » wo dec 09, 2020 12:52 pm

Hmkay.

Heidewolf

Bericht door Heidewolf » wo dec 09, 2020 12:57 pm

Ja sorry, wellicht wat kort door de bocht allemaal.
We staan diametraal anders in het leven zo blijkt.

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » wo dec 09, 2020 12:59 pm

Krimhild schreef:
wo dec 09, 2020 12:26 pm
....Te leven is risicovol....
idd, dus die lockdown regels kunnen ook wel versoepeld worden...

btw, ik en mijn dochter hebben het achter de rug. Nu immuun en niet meer besmettelijk. Dus ook wij gaan binnenkort even een dagje naar de Efteling. Zie ik geen probleem in. En zal (voor de vorm en het beeld van de omgeving) wel een mondkapje voordoen, maar dat is dus eigenlijk complete onzin.

Ik las net dat 2 mln mensen in dezelfde situatie zitten. Dus geen risico, maar moeten wel meedoen met alle beperkingen. Maar snap ook dat het anders niet meer te managen is.

paradigm shift

Bericht door paradigm shift » wo dec 09, 2020 1:39 pm

Heidewolf schreef:
wo dec 09, 2020 12:43 pm
Wel, ten eerste, fuck Tool.

Ten tweede, er zijn zat zaken inzichtelijk genoeg om rekening mee te houden. Ik ben verder niet onmuwrwbaar ofzo. Ik kan me wel aanpassen. Maar ik wil graag zoveel mogelijk weten waar ik toe ben. Wat ik kan controleren, wil ik controleren.
Dit inderdaad. Wat je niet kunt controleren, kun je maar beter loslaten, maar die zaken die ik wel kan controleren en beïnvloeden heb ik graag in de hand.
Born to be mild

Krimhild

Bericht door Krimhild » wo dec 09, 2020 2:05 pm

Dan maak je toch gewoon plannen voor alle mogelijke opties, als je graag voorbereid wilt zijn?

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » wo dec 09, 2020 2:10 pm

Nee! Ik wil een deterministisch leven! En ik wil het NU!
Front voor/der Matigheid
last.fm

paradigm shift

Bericht door paradigm shift » wo dec 09, 2020 2:23 pm

Kants derde antinomie in een notendop :mrgreen:
Born to be mild

Appelflap
Contacteer:

Bericht door Appelflap » wo dec 09, 2020 3:46 pm

Maakt allemaal niets uit jongens. Bij het derder en vierde in Nederland toegelaten vaccin begint ook hier Z-Day en vechten we allemaal tegen de zombies en Umbrella, en hebben we Brad Pitt nodig om de day te saven. Komt allemaal goed. Wordt wel even doorbijten (no pun enzo)

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » wo dec 09, 2020 3:49 pm

:lol: Dat wordt pittig voor Heidewolf, paradigm shift en mij! Maar Krimhild slaat zich daar met gemak doorheen.
Front voor/der Matigheid
last.fm

paradigm shift

Bericht door paradigm shift » wo dec 09, 2020 3:55 pm

Hieronimus schreef:
wo dec 09, 2020 3:49 pm
:lol: Dat wordt pittig voor Heidewolf, paradigm shift en mij! Maar Krimhild slaat zich daar met gemak doorheen.
Ik heb nu echt een beeld in mijn hoofd van Krimmie die in dramatische slow motion door een desolaat, postapocalyptisch struint, her en der zombies de kop afbijtend, sigaret nonchalant in de mondhoek, terwijl paddestoelwolken de horizon opvullen en op de achtergrond Wagners Walkürenritt klinkt :mrgreen:
Born to be mild

Appelflap
Contacteer:

Bericht door Appelflap » wo dec 09, 2020 4:00 pm

Krimhild Connor? Come with me if you want to live.

paradigm shift

Bericht door paradigm shift » wo dec 09, 2020 4:05 pm

Krimhilde is natuurlijk ook een Walküre. Nomen est omen.
Born to be mild

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » wo dec 09, 2020 4:17 pm

OK, nu zijn we echt goed off-topic, maar de verfilming van dat verhaal uit de jaren '20 staat ook nog klaar voor mij om te bekijken.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Heidewolf

Bericht door Heidewolf » wo dec 09, 2020 4:21 pm

paradigm shift schreef:
wo dec 09, 2020 3:55 pm
Hieronimus schreef:
Ik heb nu echt een beeld in mijn hoofd van Krimmie die in dramatische slow motion door een desolaat, postapocalyptisch struint, her en der zombies de kop afbijtend, sigaret nonchalant in de mondhoek, terwijl paddestoelwolken de horizon opvullen en op de achtergrond Wagners Walkürenritt klinkt :mrgreen:
En al mompelend 'wat had je nou aan je plannetjes' terwijl ze de shotgun richt op zombieheidewolf.

Krimhild

Bericht door Krimhild » wo dec 09, 2020 5:45 pm

Heidewolf schreef:
wo dec 09, 2020 4:21 pm
paradigm shift schreef:
wo dec 09, 2020 3:55 pm
Hieronimus schreef:
En al mompelend 'wat had je nou aan je plannetjes' terwijl ze de shotgun richt op zombieheidewolf.
* POMP! *

Dat zeggen shotguns.

Plaats reactie