Coronavirus / COVID-19

Is er nog wat gebeurd in de wereld?
Plaats reactie
Jan-Willem

Re: Coronavirus / COVID-19

Bericht door Jan-Willem » di apr 13, 2021 2:24 pm

Sterkte Heyoka

Johan

Bericht door Johan » di apr 13, 2021 4:56 pm

Ja, heftig! Hopelijk komt het toch nog goed met je oom.

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » di apr 13, 2021 6:55 pm

Sterkte Heyoka.
לֹא אעבוד

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo apr 14, 2021 11:19 am

dako schreef:
di apr 13, 2021 10:00 am
Heeft er iemand nog wat positiefs te melden over die klotepandemie?

Ik merk dat ik enorm klaar ben met de hele zooi nadat ik me een jaar lang volledig (naja, op 1 bezoek na waarbij ik samen met m'n vriendin naar haar zus ging omdat we haar zoontje in zijn eerste jaar nog maar twee keer hadden gezien) aan de regels te hebben gehouden. Wordt geestelijk gestoord van de sleur van het werken, binnen zitten (met dit weer), enkel op bezoek bij iemand in je eentje en dan op tijd weer thuis, alle hobbies die ik heb heb ik ondertussen ook wel redelijk uitgespeeld zeg maar.

En dan zijn er wekelijks feesten aan de gang van mensen die overal schijt aan hebben, gaan er steeds meer mensen met de hele fucking vriendenclub ergens heen, willen ladingen mensen (ook in de fokking zorg) zich niet laten inenten. Waar doen we dan zo braaf voor?

Ook ga ik me kapotergeren aan de communicatie van de regering. Vorige week werd gezegd dat de terrassen open konden, een paar dagen terug werd gezegd dat dit een week later zou worden, gister las ik dat volgens Grapperhaus 'de komende maand' er wel een keer wat versoepeld kan worden, nu lees ik dat ze dat per week gaan bekijken. Godverdomme vier verschillende dagen met vier verschillende verhalen.
Over de vaccinatievoortgang wordt met geen woord gerept, er lijkt elke week een andere strategie qua volgorde aangehouden te worden, ondertussen zijn andere landen al bekant klaar en slaan hier de ziekenhuizen alarm omdat er te weinig personeel ingeënt is.

Ik weet dat ik me aanstel, maar ik geloof dat er bij mij een grens bereikt is. Wil er ook niet te hard over janken, want ik woon iig niet alleen, heb genoeg ruimte en genoeg te doen, maar het wordt wel erg fucking saai allemaal.

Geef er 's een positieve draai aan.
We hadden eind vorig jaar nog een idee om weer eens te gaan zuipen, dat kunnen we ook nu doen.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Persistence

Bericht door Persistence » wo apr 14, 2021 11:26 am

Almighty lord! He’s back!

Krimhild

Bericht door Krimhild » wo apr 14, 2021 11:33 am

Ja, zuup’n. Dat vindt daak vast goud.
... into the endless ever after.

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo apr 14, 2021 11:35 am

Persistence schreef:
wo apr 14, 2021 11:26 am
Almighty lord! He’s back!
Vier maanden geen Metalfan en spontaan haal ik een certificaat en heb ik een vast contract. Beste pauze die ik had kunnen nemen.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » wo apr 14, 2021 11:37 am

Welkom terug, goed bezig.
Front voor/der Matigheid
last.fm

HighKing
Contacteer:

Bericht door HighKing » wo apr 14, 2021 11:38 am

W00T! Gefeliciteerd dan maar! Maar mooi dat je pauze voorbij is! :-D
KFFR, old-school metal!

Heyoka

Bericht door Heyoka » wo apr 14, 2021 11:54 am

Lennert schreef:
wo apr 14, 2021 11:35 am
Vier maanden geen Metalfan en spontaan haal ik een certificaat en heb ik een vast contract. Beste pauze die ik had kunnen nemen.
Gefeliciteerd, maar vanaf nu geen pauze meer.
Niet alleen aan jezelf denken.
Jij was vier maanden weg, maar niet dat ik een certificaat heb gehaald in die tijd!
Maak het sneu.
Hou het sneu.
Afbeelding

HighKing
Contacteer:

Bericht door HighKing » wo apr 14, 2021 11:56 am

:lolup:
KFFR, old-school metal!

Persistence

Bericht door Persistence » do apr 15, 2021 9:42 pm

De Jonge over vaccinatietempo: ‘We behoren tot de middenmoot van Europa’

https://www.ad.nl/politiek/de-jonge-ove ... ~a07edd7f/

:')

Persistence

Bericht door Persistence » do apr 15, 2021 9:50 pm

Factchecking: Bewering klopt https://www.euronews.com/2021/04/13/cov ... ng-the-way

Maar, je vergelijkt hiermee West-EU landen met Oost-EU landen. Als de helft van de klas een 1 voor een proefwerk heeft gehaald (eigenlijk een 0 maar 1 voor de moeite die je hebt genomen om je naam op te schrijven), dan heb je het met je 4.5je inderdaad toch nog best goed gedaan.

Krimhild

Bericht door Krimhild » do apr 15, 2021 9:50 pm

Ik vond vooral grappig dat de populist wil dat het terras open gaat.

Persistence

Bericht door Persistence » do apr 15, 2021 10:02 pm

Krimhild schreef:
do apr 15, 2021 9:50 pm
Ik vond vooral grappig dat de populist wil dat het terras open gaat.
Bekijk het positief: Hij heeft eindelijk een mening die niet over buitenlanders gaat. :lol:

Jan1973

Bericht door Jan1973 » vr apr 16, 2021 7:34 am

Gisteren ook weer gehoord, Geert begint spontaan op een (bijna) nuttig parlementslid te lijken die zijn vluchtelingen mythes alleen nog maar in verkiezingstijd nodig heeft.

Er komt zowaar (bijna) zinnige taal uit.

dako

Bericht door dako » vr apr 16, 2021 7:48 am

Greet wil alleen maar dat de terrassen opengaan omdat ze nu dicht zijn.
Zowel Wilders als Baudet willen enkel het tegenovergestelde van wat het kabinet doet. Zit verder geen zinnige redenatie achter. Het zijn een stel niks toevoegende, recalcitrante zeikstralen die hun inbreng niet baseren op nuttige feiten maar enkel op wat het kabinet doet, en dat dan juist niet. Als ze een keer een (schijnbaar) goed idee hebben is dat puur toeval. Als ik een incontinente oude kat koop die overal in huis zeikt belandt er ook wel eens per ongeluk een plasje in de kattenbak.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Krimhild

Bericht door Krimhild » vr apr 16, 2021 10:28 am

Hahah, ja, precies wat ik ook bedoelde: goh, de populist roept precies wat iedereen nu wil horen, wie had dat gedacht!

CoenV

Bericht door CoenV » vr apr 16, 2021 10:34 am

dako schreef:
vr apr 16, 2021 7:48 am
Zit verder geen zinnige redenatie achter. Het zijn een stel niks toevoegende, recalcitrante zeikstralen die hun inbreng niet baseren op nuttige feiten.
Ze zouden op dit forum inderdaad niet misstaan.

Krimhild

Bericht door Krimhild » vr apr 16, 2021 10:50 am

Ga jij eens rap terug je grafkist in!

Persistence

Bericht door Persistence » vr apr 16, 2021 1:18 pm

Instortend zorgstelsel:
Wat het in de praktijk betekent als ‘de zorg bezwijkt’, is te zien in Brazilië. Op de IC-afdelingen zijn geen ligplaatsen meer, en er dreigt een chronisch tekort aan zuurstof. „Mijn moeder leeft nog, omdat ik haar uit dat ziekenhuis kreeg.”

https://www.nrc.nl/nieuws/2021/04/15/de ... r-a4040035

Vreselijke toestanden in Brazilië :/.

Johan

Bericht door Johan » vr apr 16, 2021 5:14 pm

Persistence schreef:
Factchecking: Bewering klopt https://www.euronews.com/2021/04/13/cov ... ng-the-way

Maar, je vergelijkt hiermee West-EU landen met Oost-EU landen. Als de helft van de klas een 1 voor een proefwerk heeft gehaald (eigenlijk een 0 maar 1 voor de moeite die je hebt genomen om je naam op te schrijven), dan heb je het met je 4.5je inderdaad toch nog best goed gedaan.
Maar als je tijdens het EK speelt moet je het ook tegen Oost-Europese landen opnemen, die het soms ook verrassend goed kunnen doen.

Ome Hugo heeft gewoon gelijk dat het ook weer niet zo beroerd gaat als vaak wordt gesteld.

De afgelopen 3 dagen zijn bijna 120.000 prikken per dag gezet! Zeker niet gek als ze dit volhouden. Dan komt de vaart er wel degelijk in!

Persistence

Bericht door Persistence » vr apr 16, 2021 5:23 pm

Johan schreef:
vr apr 16, 2021 5:14 pm
Persistence schreef:

Maar als je tijdens het EK speelt moet je het ook tegen Oost-Europese landen opnemen, die het soms ook verrassend goed kunnen doen.

Ome Hugo heeft gewoon gelijk dat het ook weer niet zo beroerd gaat als vaak wordt gesteld.

De afgelopen 3 dagen zijn bijna 120.000 prikken per dag gezet! Zeker niet gek als ze dit volhouden. Dan komt de vaart er wel degelijk in!
Mja, tot nu toe ging het wel enorm traag vergeleken met de buurlanden maar vanaf nu kunnen we hopelijk wel vaart maken dankzij een nieuwe lading Pfizer's. :)

Maar eerlijk toegeven, wat zegt voetbal nu over hoe ontwikkeld een land is? Een hoop topvoetballers zijn afkomstig uit armere landen omdat voetbal vaak de enige weg naar de top is voor jonge mensen en omdat onderwijs onbetaalbaar is bijvoorbeeld. Zelf kijk ik meestal eerst naar de zorg om te zien hoe ontwikkeld een land is. Landen met slechte zorgvoorzieningen (= lange wachtrijen, weinig capaciteit, onbetaalbaar, kapot-bezuinigd, geen top-onderzoek etc.) zijn in mijn ogen niet (volledig) ontwikkeld.

Persistence

Bericht door Persistence » za apr 17, 2021 9:15 am

Heyoka

Bericht door Heyoka » di apr 20, 2021 4:46 pm

Even een korte update nadat ik hier laatst meldde over mijn oom: op een bepaald moment had hij nog 20% om te overleven, maar inmiddels gaat het de goede richting op. Hij ligt niet meer op de IC en is weer wakker. Voor zover ik dat kan beoordelen lijkt het erop dat hij het gaat overleven!
Maak het sneu.
Hou het sneu.
Afbeelding

HighKing
Contacteer:

Bericht door HighKing » di apr 20, 2021 6:15 pm

Dat is goed nieuws! Duimen op een goede afloop.
KFFR, old-school metal!

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » di apr 20, 2021 8:07 pm

Positief! Fingers crossed op een goed en zo volledig mogelijk herstel inderdaad.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

Last.fm profiel

dako

Bericht door dako » wo apr 21, 2021 7:57 am

Da's goed om te horen!

Johan

Bericht door Johan » wo apr 21, 2021 4:22 pm

Ja, goed nieuws! Hopelijk snel naar huis en daarna spoedig herstel!

Spawn999

Bericht door Spawn999 » wo apr 21, 2021 4:27 pm

Top!
This Is What You Want... This Is What You Get

Krimhild

Bericht door Krimhild » di mei 04, 2021 1:14 pm

MAANDAG 3 MEI 2021, 08:47
IC's in Noorden helemaal vol: 'Situatie buitengewoon ernstig

https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/169828 ... on-ernstig

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » di mei 04, 2021 1:30 pm

Buurman werkt in het ziekenhuis en vertelde dat hij te maken had met een grote coronauitbraak in een verzorgingstehuis.
Bijzondere is, dat in dit verzorgingstehuis iedereen (personeel en bewoners) al 2 prikken heeft gehad een tijd geleden.

Wellicht dat door die prikken de overlevingskans wel groter is voor die oudjes, maar zo zie je... Corona is dus nog lang niet opgelost, wanneer iedereen gevaccineerd zou zijn.
Ook na de vaccinatie moet je gewoon in quarantaine als je besmet bent.

Persistence

Bericht door Persistence » di mei 04, 2021 2:00 pm

Pfff, ik moet nu ook 5 dagen (was dat geen 2 weken?) in quarantaine omdat iemand met wie ik recent heb gesproken corona heeft. Zo hopeloos dit met die halve maatregelen. 1.5 jaar aan het wellussen en nietussen over de halfslachtige maatregelen, maar doe nou es gewoon streng zijn. Doe je het niet voor de algemene bevolking, doe het dan voor de duizenden mensen die een ernstige ziekte hebben en moeten wachten op hun kuren.

dako

Bericht door dako » di mei 04, 2021 2:03 pm

Mee eens, alleen denk ik dat de tijd van streng zijn geweest is. Misschien wel het beste, maar het is gewoon niet haalbaar om nu alweer een avondklok, een algeheel bezoekverbod en sluiting van alle winkels in te stellen. Dat had vorig jaar rond deze tijd gemoeten, niet nu iedereen het spuugzat is en net een beetje hoop krijgt.

Jan1973

Bericht door Jan1973 » wo mei 05, 2021 1:27 pm

Ik denk dat het pandemie draaiboek "Appeleren aan het Judeo-Christelijk moreel besef van zonde en boetedoening"wel voorgoed de la in kan.

Als de moderne Nederlandsche mens nog moreel besef heeft, dan is dat niet gebaseerd op Calvinistische normen en waarden, dat is duidelijk.

Dus er zal als er nog zo'n akkefietje voorkomt toch nogal repressief moeten worden opgetreden.

Om nu nog -ik noem maar een zijstraat- bij een voetrbalkampioenschap een aantal duizend supporters van Cambuur en Ajax uiteen te slaan alleen maar omdat ze samen scholen, die tijd is ver voorbij.

De moderne mens leeft niet als een Grapperhaus, is hoogstens net zo hypocriet als een Grapperhaus, maar men komt er (in tegenstelling tot Grapperhaus) tenminste gewoon voor uit en gaat naar deJordaan met Koningsdag of op een willekeurige mooie dag naar een willekeurig park.

Heeft niks meer met protest te maken, meer met te lang mild opgehokt zitten. Volgende keer dan maar minder mild ophokken.

dako

Bericht door dako » wo mei 05, 2021 1:34 pm

Meh, ik denk dat de regering/RIVM/whatever hier ook wel wat van leert, en bij COVID-22 iets zegt als 'vorige keer duurde te lang, daar hebben we geen zin in, we gooien nu twee maanden alles dicht en je mag alleen nog tijdens bepaalde blokken naar de supermarkt en enkel op locatie werken als het echt echt echt niet anders kan en je je om de dag laat testen, dan zijn we veel sneller van de ellende af'.

Johan

Bericht door Johan » wo mei 05, 2021 4:29 pm

Joris schreef:
di mei 04, 2021 1:30 pm
Corona is dus nog lang niet opgelost, wanneer iedereen gevaccineerd zou zijn.
Dit deel klopt niet aan je opmerking. Punt is net dat er voldoende mensen gevaccineerd moeten zijn voor we groepsimmuniteit bereiken. Nu kon iemand van buitenaf een gevaccineerd oudje met matig afweergestel besmetten, die vervolgens dat ook bij anderen met eveneens matige afweergestellen deed. Eigenlijk vooral goed nieuws dat de vaccins er voor zorgen dat zulke fragiele ouderen in plaats van sterven of minstens doodziek worden, nu geen tot milde klachten hebben gekregen!

Crises

Bericht door Crises » do mei 06, 2021 1:26 am

Persistence schreef:
di mei 04, 2021 2:00 pm
Pfff, ik moet nu ook 5 dagen (was dat geen 2 weken?) in quarantaine omdat iemand met wie ik recent heb gesproken corona heeft. Zo hopeloos dit met die halve maatregelen. 1.5 jaar aan het wellussen en nietussen over de halfslachtige maatregelen, maar doe nou es gewoon streng zijn. Doe je het niet voor de algemene bevolking, doe het dan voor de duizenden mensen die een ernstige ziekte hebben en moeten wachten op hun kuren.
Na vijf dagen kan je je laten testen en bij een negatieve uitslag mag je uit je quarantaine.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » za mei 08, 2021 5:00 pm

Hoppa, 20 mei en 24 juni mijn vaccinaties (astmapatient), wordt Pfizer of Moderna. Vriendin ook rond die tijd (colitis), dus die concerten die ik eind jaar al gepland had staan lijken nu toch meer zekerheid te worden.

Jan1973

Bericht door Jan1973 » zo mei 09, 2021 1:58 pm

Risico groep is kennelijk heel breed, ook ik vond tot mijn verbazing een brief in de brievenbus dat ik een afspraak kon maken.

Ik heb paar weken terug mijn huisarts gesproken dat obesitas (BMI gedaald van 40+ naar 29,5) niet echt meer van toepassing was wat risico betreft.

Ik heb ook Colitis Ulcerosa, chronische darmontsteking, maar ik heb er behalve regelmatig toiletbezoek, niet echt last van.

Maar was blijkbaar genoeg om ergens te boek te staan als zijnde horende bij een risico groep.

Of dat handig is in onze voortschrijdende electronische maatschappij (blijkbaar weet via het ziekenhuis de GGD dat ik erbij hoor) met ziektekostenverzekeraars die geld moeten verdienen, dat zal de toekomst uit moeten wijzen.

Ook ik heb dus afspraken met Pfizer/Moderna op 17 mei en 22 juni.

HighKing
Contacteer:

Bericht door HighKing » zo mei 09, 2021 2:20 pm

Gisteren bij m'n moeder op bezoek geweest, alvast voor moederdag. Ze wilde geen prik omdat ze bang is dat ze er ziek van wordt. Ik heb gezegd dat ze gewoon eens moet bellen met de huisarts/ggd en eens moet vragen om wat meer informatie.

Gisteren vroeg ik terloops hoe ze daarmee gelopen is. Zij en haar vriend werden woest.
Helemaal schijtziek van dat gezeik, iedereen loopt maar te zeiken dat we een prik moeten bla bla

Pfff, ik durf er eigenlijk niet nog eens naar te vragen. Vind dit erg moeilijk. Ik dring met tegenargumenten kennelijk niet tot ze door.
Volgens haar vriend waren de vaccins nog in testfase, dat is gelul, maar maak dat maar eens duidelijk...
KFFR, old-school metal!

Jan1973

Bericht door Jan1973 » ma mei 10, 2021 9:04 am

Een vervelende situatie, ja.

Heb persoonlijk alleen wat kennissen met nog radicalere meningen hierover, die ik maar zorgvuldig links laat liggen.

En het argument dat ze jou ooit toen je klein was (neem ik aan) wel tegen de hele zooi DKTPBMR heeft laten inenten?

OK die vaccins waren (neem ik weer aan, heb er zelf ook niks aan overgehouden) nog meer getest dan deze, maar toch.

In Pfizer we trust, ik in ieder geval wel.

Ik hoorde vanochtend op het StuBru nieuws dat de Belgische federale premier mogelijkheden ziet voor festivals in de latere zomer.

Ik ken nu ik over nadenk wel wat meer vaccin skeptische mensen waar ik wel ooit mee naar festivals en concerten ging, maar dan ga ik toch lekker alleen, gevaccineerd en al met m'n EU-vaccin paspoort app?

Maakt me nu niet zoveel meer uit, ze weten EU-wijd toch hoe het met mijn darmgestel zit, dus kom maar op met je app.

Krimhild

Bericht door Krimhild » ma mei 10, 2021 9:09 am

HighKing schreef:
zo mei 09, 2021 2:20 pm
Gisteren bij m'n moeder op bezoek geweest, alvast voor moederdag. Ze wilde geen prik omdat ze bang is dat ze er ziek van wordt. Ik heb gezegd dat ze gewoon eens moet bellen met de huisarts/ggd en eens moet vragen om wat meer informatie.

Gisteren vroeg ik terloops hoe ze daarmee gelopen is. Zij en haar vriend werden woest.
Helemaal schijtziek van dat gezeik, iedereen loopt maar te zeiken dat we een prik moeten bla bla

Pfff, ik durf er eigenlijk niet nog eens naar te vragen. Vind dit erg moeilijk. Ik dring met tegenargumenten kennelijk niet tot ze door.
Volgens haar vriend waren de vaccins nog in testfase, dat is gelul, maar maak dat maar eens duidelijk...
Suckt.

Bij mij gelukkig andersom. Mijn moeder was maanden terug eerst nog voorzichtig “eerst even zien hoe het bevalt”, maar gaat nu toch gewoon om een prik. Blij toe.

HighKing
Contacteer:

Bericht door HighKing » ma mei 10, 2021 9:29 am

Jan1973 schreef:
ma mei 10, 2021 9:04 am
En het argument dat ze jou ooit toen je klein was (neem ik aan) wel tegen de hele zooi DKTPBMR heeft laten inenten?
Ik heb alles gehad ja. Maar dat doet er niet toe. Want "van de griepprik werd ze ook ziek". Tja...
OK die vaccins waren (neem ik weer aan, heb er zelf ook niks aan overgehouden) nog meer getest dan deze, maar toch.
Langer, maar meer? Geen idee.
In Pfizer we trust, ik in ieder geval wel.
Mja, ze krijgt (uiteraaaaaaard) AstraZenica voorgeschoteld en mag natuurlijk niet kiezen. Misschien had ze minder weerstand tegen een ander vaccin gehad (mentale weerstand he ;)).

Maar goed, het lijkt erop dat ze zich wel laat vaccineren "om van het gezeik af te zijn". Prima. Zijn we er ook.
Kennissen die er zo in staan kunnen me wat, maar m'n eigen moeder zou ik graag nog even in leven houden. Al is het maar omdat m'n vader er al een tijdje niet meer is. Aan de andere kant, als die er nog was geweest dan was dit geen discussie geweest. Je gaat gewoon. Punt.
KFFR, old-school metal!

Jan1973

Bericht door Jan1973 » di mei 18, 2021 10:20 pm

https://www.parool.nl/nederland/minder- ... ~bbf9638f/

Ga je toch gewoon lekker niet joh, recalcitrant, eigenwijs kutvolk.

Ik ben wel geweest.

dako

Bericht door dako » wo mei 19, 2021 7:21 am

https://www.prullenbakvaccin.nl/

Geinig joh, hier kunnen huisartsen melden dat ze overgebleven vaccins hebben, en als je in de buurt bent kun je die in je arm laten jassen zodat ze niet weggegooid hoeven te worden, ongeacht of je binnen een groep valt die nu officieel aan de buurt is.
Bij mij in de buurt zit nu geen artsenpraktijk die meedoet (goh :' ), maar erg de moeite om in de gaten te houden.

Heidewolf

Bericht door Heidewolf » wo mei 19, 2021 9:59 am

Ik had gisterenavond ook eens gekeken op de site. Maar ze maken dus alleen kenbaar als er een vaccin over kan zijn. Je kan via die site niet reserveren en ze geven overduidelijk aan dat je ook niet zou moeten bellen met de huisarts. Ze geven alleen voor een periode van 10 min welke huisartsenpraktijk iets over heeft en dan kan je er heen om te kijken of er nog iets over is tegen de tijd dat je er bent. Je kan geeneens alerts instellen via die site. Je moet constant kijken en hopen.
Heerlijk Helder Heidewolf

dako

Bericht door dako » wo mei 19, 2021 10:09 am

Ja, het is verre van ideaal en de kans dat je een mogelijkheid mist is enorm natuurlijk. Maar toch, mocht je toevallig op die site kijken als er aanbod in de buurt is dan zou dat wel fucking ideaal zijn.

[edit]
Site doet bij elke refresh een request naar https://www.prullenbakvaccin.nl/[postcode], dit is wel te automatiseren natuurlijk. Ga ik vanmiddag/vanavond eens proberen.

Spawn999

Bericht door Spawn999 » wo mei 19, 2021 10:11 am

Je kan beter volgens mij de website van RIVM checken....nog 15 jaar wachten dan kan ik via mijn DIGID een afspraak maken...wat sneller is dan wachten op de brief.

https://www.rivm.nl/nieuws/mensen-gebor ... vaccinatie
This Is What You Want... This Is What You Get

HighKing
Contacteer:

Bericht door HighKing » wo mei 19, 2021 10:15 am

Ik kende 'm al. Wat me ook onhandig lijkt is dat je voor de meeste vaccins tweemaal geprikt moet worden. Volgens de site kun je die niet op deze manier halen, daarvoor moet je wachten tot je aan de beurt bent voor de 2e. Is 'ie net zo effectief als blijkt dat je pas volgend jaar de 2e kan halen? Ik denk dat ik toch liever m'n beurt afwacht.
KFFR, old-school metal!

Plaats reactie