George Floyd: Politiegeweld, Protesten en Chaos in de VS

Is er nog wat gebeurd in de wereld?
Plaats reactie
dako

Re: George Floyd: Politiegeweld, Protesten en Chaos in de VS

Bericht door dako » do jan 07, 2021 7:45 am

Fucking rednecks. Fucking hypocriete schijtpolitie. Fucking hypocriete kutpolitici die nu, in de laatste twee weken, ineens over het afzetten van die oranje mafklapper beginnen.

Biden aan het woord zien is trouwens wel een opluchting hoor. Niet heul erg fan van wederom een andere ouwe zak, maar hij doet tenminste iets.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Krimhild

Bericht door Krimhild » do jan 07, 2021 8:18 am

Ze hebben hem een jaar geleden ook geprobeerd af te zetten hoor, is niet gelukt.

Ze motten hem wel gewoon ff snel afzetten nu, dan mag ie nooit meer de politiek in! Vet handig.
Other people drink coffee, I listen to The Devil’s Blood

dako

Bericht door dako » do jan 07, 2021 8:21 am

Waren dat niet vooral de democraten, destijds?
Beetje vroeg natuurlijk, maar ik heb het idee dat de republikeinen zich nu meer van Trump distantiëren dan eerder. Laffe zakken.

Krimhild

Bericht door Krimhild » do jan 07, 2021 8:57 am

Ooh. Op die fiets.

Jan1973

Bericht door Jan1973 » do jan 07, 2021 9:10 am

Impeachment 2/3 meerderheid voor nodig dacht ik in huis van afgevaardigden en (cruciaal) de huidige senaat, niet de nieuwe. Je kunt je overigens, ondanks de horror die trump is, afvragen of de deciding vote hierover gedaan kan worden door de nieuwe tiebreaker vice president Harris, dat zou kunnen, maar het blijft toch het afzetten van een zittende president.

Er was net een afgevaardigde mevrouw (nieuw blijkbaar) die eerst de politie bedankte en vervolgens het mafklapperverhaal begon op te hangen waar dit allemaal door gekomen is. Dat is het nivo, te dom om te stemmen en diegenen waar ze op stemmen zijn te dom of te gehersenspoeld om de publieke zaak te dienen.

Die Iced Earth gast (die voorpagina) is er ook aan voor de moeite, vermoed ik.

Niemand had er overigens moeite mee met zijn ongemaskerde porem op de camera te verschijnen. Sinds de verkiezingen weer eens uren CNN gekeken. Viel me overigens op dat veel mensen (in mijn ogen) totaal nutteloze dingen filmden met hun telefoon, als een soort vastleggen wie de politie is, de journalisten, andere omstanders zonder trump/jesus vlag. Kan niet anders dan bewust zijn. Moet dus makkelijk zijn voor de NSA om de opsporing te doen.

Maar hee, er is hoop, het zeer intellectuele Nederlandse kuddedieren electoraat heeft willem engel om op te stemmen over luttele weken. En baudet, die ze, ziende blind als ze zijn, weigeren te zien als een neo-nazi in een blauw pak i.pv. een bruim hemd.

paradigm shift

Bericht door paradigm shift » do jan 07, 2021 10:13 am

dako schreef:
do jan 07, 2021 7:45 am
Fucking rednecks. Fucking hypocriete schijtpolitie. Fucking hypocriete kutpolitici die nu, in de laatste twee weken, ineens over het afzetten van die oranje mafklapper beginnen.

Biden aan het woord zien is trouwens wel een opluchting hoor. Niet heul erg fan van wederom een andere ouwe zak, maar hij doet tenminste iets.
Ja, tijd geleden dat een Amerikaanse president presidentieel klonk.

Ik hoop nu van ganser harte dat het Biden/Harris niet alleen gaat lukken om de eigen agenda uit te voeren, maar ook om op de een of andere manier (een deel van) het Trump-electoraat weer binnen de boot te krijgen. Want dat dit nog een tijd gaat voortetteren staat wel vast. De gebeurtenissen van gisteravond hebben ons toch weer duidelijk gemaakt hoe fragiel alles is: orde, vrede, democratie, vrijheid. De haarscheuren zitten inmiddels diep in het systeem - nu is het hopen dat die niet uitgroeien tot diepe barsten.
Born to be mild

Ernst

Bericht door Ernst » do jan 07, 2021 10:27 am

Ik vind dat jullie allemaal wel erg zuur en bitter zijn over die schitterende, pure expressie van de volkswil. Gelukkig zijn er nog geengageerde muzikanten, die dat wel durven te zien: https://blabbermouth.net/news/iced-eart ... itol-hill/

dako

Bericht door dako » do jan 07, 2021 10:43 am

paradigm shift

Bericht door paradigm shift » do jan 07, 2021 10:55 am

Het is nu met een sisser afgelopen, maar de Trumpers hebben wel gevoeld hoeveel invloed ze potentieel kunnen hebben. De Bierkellerputsch liep ook met een sisser af, maar was wel een confindence-boost voor Hitler en de zijnen en liep uiteindelijk uit in de NSDAP die aan de macht kwam. Hoop echt dat dit smeulende vuurtje wordt gedoofd voor het een loeiende vlammenzee wordt.
Born to be mild

Heyoka

Bericht door Heyoka » do jan 07, 2021 11:02 am

Niet alleen de muziek is kut dus :)
Maak het sneu.
Hou het sneu.
Afbeelding

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » do jan 07, 2021 11:03 am

Krimhild schreef:
do jan 07, 2021 7:14 am
Kees schreef:
wo jan 06, 2021 10:54 pm
Storm in een glas water: betrekkelijk klein groepje halve garen voor zo'n groot land. Qua schaal niet groter dan de ADO-hooligans die in 2002 Koks hoofd wilden en het Binnenhof belegerden na de moord op Fortuyn. Dat was een verhoudingsgewijs grotere plotselinge ommezwaai dan was je nu in de VS ziet. Het zal wel met een sisser aflopen.
Wat ook opvalt: dat een getrainde geschiedkundige als jij blijkbaar het belang van context niet begrijpt, of moedwillig overboord gooit. Waarom doe je dat? Want je begrijpt toch wel dat zowel aanleiding als gevolgen van beide verhalen (verhaal 1: bestorming capitool, verhaal 2: bezetting binnenhof) compléét verschillen, en dat het belang van beide verhalen voor desbetreffende landen daardoor ook erg anders is?

Het binnenhof werd belegerd omdat een politicus was doodgeschoten. Het Capitool wordt binnengevallen omdat de leider de bevolking voorliegt over de verkiezingsuitslag.

Hoe kun je dat over 1 kam scheren?

Dan mag de hoeveelheid betrokken personen misschien verhoudingsgewijs vergelijkbaar zijn: dat is toch totaal niet relevant?! Waarom focus je daar in vredesnaam op? Wil je ZO graag Amerikaans nieuws bagatelliseren? Het irriteert me als dat je doel is. Of wil je gewoon graag een Nederlands voorval noemen? Prima, maar ga dan geen scheve lijnen trekken.

Wel cool dat je het noemt, verder, want ik had er nog nooit van gehoord. Wat voor mij ook meteen weer bewijst dat het dus weinig betekende, die belegering van het Binnenhof. Ik zal er eens wat over opzoeken.
Dikke +1. Komt op mij over als recalcitrant zijn om het recalcitrant zijn.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

Last.fm profiel

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » do jan 07, 2021 11:04 am

Ernst schreef:
do jan 07, 2021 10:27 am
Ik vind dat jullie allemaal wel erg zuur en bitter zijn over die schitterende, pure expressie van de volkswil. Gelukkig zijn er nog geengageerde muzikanten, die dat wel durven te zien: https://blabbermouth.net/news/iced-eart ... itol-hill/
Ik zag het vanochtend al op de Facebook van Took idd. :'-)
Facebook band

Last.fm profiel

Persistence

Bericht door Persistence » do jan 07, 2021 11:15 am

45% of Republicans approve of the storming of the Capitol building (enquête).

Bron:
https://today.yougov.com/topics/politic ... trump-poll

Krimhild

Bericht door Krimhild » do jan 07, 2021 11:44 am

KoenM schreef:
do jan 07, 2021 11:03 am

Dikke +1. Komt op mij over als recalcitrant zijn om het recalcitrant zijn.
Nieuwsbericht:
1 miljoen boze Chinezen dringen regeringsgebouwen binnen en dwingen nieuwe regering af!”

Reactie Kees:
“Oh, dat zijn verhoudingsgewijs net zo veel mensen als destijds op het Binnenhof, zal dus wel met een sisser aflopen.”

=;’)

Jan1973

Bericht door Jan1973 » do jan 07, 2021 1:04 pm

Persistence schreef:
do jan 07, 2021 11:15 am
45% of Republicans approve of the storming of the Capitol building (enquête).

Bron:
https://today.yougov.com/topics/politic ... trump-poll
Law and order party....

Ik zag op CNN beelden van agenten binnen in het Capitool bewapend met wapenstok, pistool, pepperspray, de hele shit, die zich lieten terugdrijven door op het oog ongewapende indringers, die ook niet noemenswaardig in de meerderheid waren, als ik complot theorieën niet pertinente onzin zou vinden zou ik misschien geneigd zijn te denken dat de politie de opdracht had om niet al te veel te doen. Maar dat klinkt niet heel rationeel aangezien die onder de burgemeester vallen.

Bovendien, als ze altijd zo pseudo stoer lopen te doen bij mensen die aankomen op een vliegveld van buiten de VS, waarom hebben ze dat dan niet gedaan bij de ongetwijfeld duizenden die via het vliegveld van Washington gevlogen zijn? Wat komt u doen? Waarom bent u hier? Waar verblijft u de komende 24 uur? Vragen, vragen, vragen.

Ik zag er ook 1 die rechtstreeks uit South Park leek te komen: Why are you here? CAUSE THEY STOLE IT FROM US!!!

Maar, als er verregaande vervolging volgt, scheelt dit wel een paar duizend felons die dankzij "hun partij" nooit meer mogen stemmen. Every cloud has a silver lining.

Amibor

Bericht door Amibor » do jan 07, 2021 3:04 pm

Dus wacht even, er zijn doden gevallen bij een idiote Pro-Trump meute die in conflict raakt met politie/leger/Nationale Garde-whatever die dus ook allemaal nog onder bevel van Trump staan, of zie ik dat verkeerd? Ik zie een vadsige hond voor me die keihard in z'n eigen staart bijt.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Amibor

Bericht door Amibor » do jan 07, 2021 3:06 pm

Jan1973 schreef:
do jan 07, 2021 1:04 pm

Ik zag er ook 1 die rechtstreeks uit South Park leek te komen: Why are you here? CAUSE THEY STOLE IT FROM US!!!
Ik had de tv gister op de achtergrond aan, en ik zou zweren dat ik iemand 'DEUTUKUURDJUUBS!' hoorde gillen. :lol:
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » do jan 07, 2021 4:01 pm

misschien moeten we maar gewoon eens stoppen met social media, youtube en andere zaken die leiden tot 'self education' (wat eigenlijk meer 'bevestiging en gelijkgestemden zoeken' is)....

Steeds meer demonstraties, steeds een stapje verder. En de kampen steeds verder uit elkaar en agressiever tegen elkaar. Het moet een keer gaan escaleren, zou je zeggen.

Jan-Willem

Bericht door Jan-Willem » do jan 07, 2021 4:03 pm

Wat mij eigenlijk het meest irriteert aan dit voorval is dat de NOS het gisterenavond nodig vond om een extra nieuwsuitzending er aan te wijden terwijl er naar mijn mening niet echt veel gebeurde.

Die geilheid van de media op de VS mag wat mij betreft wat minder of in iedergeval meer aandacht voor de landen die om ons heen liggen en veel belangrijker zijn voor ons dan de VS.

Johan

Bericht door Johan » do jan 07, 2021 5:50 pm

:D

Lekker eten en goede wijn hebben ze in Georgië!
Jan-Willem schreef:
do jan 07, 2021 4:03 pm
Wat mij eigenlijk het meest irriteert aan dit voorval is dat de NOS het gisterenavond nodig vond om een extra nieuwsuitzending er aan te wijden terwijl er naar mijn mening niet echt veel gebeurde.

Die geilheid van de media op de VS mag wat mij betreft wat minder of in iedergeval meer aandacht voor de landen die om ons heen liggen en veel belangrijker zijn voor ons dan de VS.
Sorry, maar deze is in dezelfde categorie als die opmerking van Kees. Dit is echt wel een fucking big deal. Dit was overal wereldnieuws. En ja, ook omdat het in de VS gebeurt, maar net dat zoiets in de VS kan gebeuren maakt het extra schokkend.

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » do jan 07, 2021 6:11 pm

de amerikaanse lente :D

als het in veel andere landen gebeurt dan staan we hier meestal achter 'het volk' en de betogers dat een corrupte regering omver willen werpen.
Vraag me af of daar dan ook het merendeel van de bevolking van het betreffende land denkt: 'Wat een gekkies en terroristen'.

Jan-Willem

Bericht door Jan-Willem » do jan 07, 2021 7:11 pm

Johan schreef:
do jan 07, 2021 5:50 pm
Jan-Willem schreef:

Sorry, maar deze is in dezelfde categorie als die opmerking van Kees. Dit is echt wel een fucking big deal. Dit was overal wereldnieuws. En ja, ook omdat het in de VS gebeurt, maar net dat zoiets in de VS kan gebeuren maakt het extra schokkend.
Ik zeg niet dat het geen wereld nieuws is. Het is gewoon geen nieuws waarvoor er een extra uitzending nodig was. Dit had best tot het volgende journaal kunnen wachten.

De media doen als of de VS het meest democratische land ter wereld is maar dat is eigenlijk nooit echt geweest en zeker de laatste jaren niet.

Daarnaast was het ook te verwachten, vind het eerder verbazingwekkend dat het zo mild is afgelopen. De VS is een land wat al jaren misschien al decennia volledig de weg kwijt is. Het is de afgelopen 4 jaar alleen maar tot een climax gekomen.

Jan-Willem

Bericht door Jan-Willem » do jan 07, 2021 7:13 pm

Wat wel extra nieuws uitzending waardig is als Merkel besluit haar spijkerlaarzen aan te trekken en de tigers en panzers begint af te stoffen

Heyoka

Bericht door Heyoka » vr jan 08, 2021 7:22 am

Jan-Willem schreef:
do jan 07, 2021 7:13 pm
Wat wel extra nieuws uitzending waardig is als Merkel besluit haar spijkerlaarzen aan te trekken en de tigers en panzers begint af te stoffen
Ik denk dat jij meer een big Brother kijker bent. Het is of gaat weer beginnen dit jaar!
Maak het sneu.
Hou het sneu.
Afbeelding

Johan

Bericht door Johan » vr jan 08, 2021 11:02 am

Joris schreef:
do jan 07, 2021 6:11 pm

als het in veel andere landen gebeurt dan staan we hier meestal achter 'het volk' en de betogers dat een corrupte regering omver willen werpen.
Vraag me af of daar dan ook het merendeel van de bevolking van het betreffende land denkt: 'Wat een gekkies en terroristen'.
Het is nogal een verschil of de zittende macht democratisch is verkozen zonder bewijs van fraude en dat dat 'volk' zich laat opjutten door de leugens van wannabe despoot Trump of dat volk de oppressie en/of corruptie van de regering zat is en verlangt naar een democratisch verkozen leiderschap.

Krimhild

Bericht door Krimhild » vr jan 08, 2021 11:05 am

Jan-Willem schreef:
do jan 07, 2021 7:11 pm
Johan schreef:
do jan 07, 2021 5:50 pm
Jan-Willem schreef:

Ik zeg niet dat het geen wereld nieuws is. Het is gewoon geen nieuws waarvoor er een extra uitzending nodig was. Dit had best tot het volgende journaal kunnen wachten.

De media doen als of de VS het meest democratische land ter wereld is maar dat is eigenlijk nooit echt geweest en zeker de laatste jaren niet.

Daarnaast was het ook te verwachten, vind het eerder verbazingwekkend dat het zo mild is afgelopen. De VS is een land wat al jaren misschien al decennia volledig de weg kwijt is. Het is de afgelopen 4 jaar alleen maar tot een climax gekomen.
Dikke bullshit dit.

Jan-Willem

Bericht door Jan-Willem » vr jan 08, 2021 11:19 am

Wat vind je precies bullshit Krimhild?

dako

Bericht door dako » vr jan 08, 2021 11:29 am

Even tussendoor: ik vind die toespraak van Trump van vanmorgen enorm raar. Je maakt mij niet wijs dat ie dit verhaal, met kloppende zinnen enzo, zelf geschreven heeft. Volgens mij heeft hij gewoon een voorgekauwd praatje in z'n handen gekregen van Tedje Cruz, met de melding 'je leest dit voor en tieft de 20e vrijwillig op, of we gaan je afzetten'.

Krimhild

Bericht door Krimhild » vr jan 08, 2021 11:47 am

Jan-Willem schreef:
vr jan 08, 2021 11:19 am
Wat vind je precies bullshit Krimhild?
Dat het geen nieuws was voor een extra uitzending, dat is dikke bullshit. Voor het eerst in de geschiedenis van Amerika is een zitting van het senaat onderbroken door protesteerders. Politici zijn uit 1 van de 3 belangrijkste gebouwen van dat land geevacueerd. Er is een persoon doodgeschoten. Er wordt een fucking HEK om het capitool heengebouwd nu, waarschijnlijk. En er was sprake van dat Trump hierdoor wordt afgezet.

En dat in een van de belangrijkste landen ter wereld.

Hoezo is dat niet belangrijk genoeg voor een extra uitzending van het nieuws? Ik vind het wel belangrijk genoeg. En als zoiets was gebeurt in Europa/Rusland/Noord-Korea dan had ik het ook niet raar gevonden als er een extra uitzending voor was ingelast. Jij wel?

dako

Bericht door dako » vr jan 08, 2021 11:48 am

Eens met Krim.

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » vr jan 08, 2021 12:05 pm

+1

Dat gebagatelliseer van de politieke / maatschappelijke actualiteit in de VS komt op mij nogal edgy over.
Facebook band

Last.fm profiel

Jan-Willem

Bericht door Jan-Willem » vr jan 08, 2021 12:17 pm

Ik heb al zoveel schokkende dingen zien gebeuren in de VS en dingen gehoord waarvan ik stijl achterover sla en bij mijzelf denk hoe kan dit daar gebeuren.

Dat de bestorming me gewoon niet meer raakt en eigenlijk een vrij logisch gevolg vind van wat er allemaal gebeurt is.

Ik heb de extra nieuwsuitzending gezien van de NOS en daarna was mijn enige gevoel kon dit niet nog een uurtje wachten? (de extra uitzending dan he)

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » vr jan 08, 2021 12:31 pm

Johan schreef:
vr jan 08, 2021 11:02 am
Joris schreef:
do jan 07, 2021 6:11 pm

Het is nogal een verschil of de zittende macht democratisch is verkozen zonder bewijs van fraude en dat dat 'volk' zich laat opjutten door de leugens van wannabe despoot Trump of dat volk de oppressie en/of corruptie van de regering zat is en verlangt naar een democratisch verkozen leiderschap.
uiteraard.
Maar het aantal mensen dat demonstreert is ook dan nog meestal een klein percentage van de hele bevolking van zo'n land.

Het is ook maar het is net welk beeld je voorgeschoteld krijgt. Er zijn ogenschijnlijke democratische landen, waar verkiezingen zijn en de (staats)media dat dan verkondigen als een rechtvaardige uitslag. En gelooft de meerderheid dat dan?
Terwijl wij hier in het westen te horen krijgen dat er nogal wat vraagtekens bij het verkiezingsproces gezet kunnen worden.

Wat nu als een groep Russen in opstand komt tegen hun regering? Hoe worden die dan in eigen land gezien? Helden of extremisten?
Ik denk dat wij vanuit ons standpunt achter de opstandelingen zouden staan...

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » vr jan 08, 2021 12:33 pm

Jan-Willem schreef:
vr jan 08, 2021 12:17 pm
Ik heb al zoveel schokkende dingen zien gebeuren in de VS en dingen gehoord waarvan ik stijl achterover sla en bij mijzelf denk hoe kan dit daar gebeuren.

Dat de bestorming me gewoon niet meer raakt en eigenlijk een vrij logisch gevolg vind van wat er allemaal gebeurt is.

Ik heb de extra nieuwsuitzending gezien van de NOS en daarna was mijn enige gevoel kon dit niet nog een uurtje wachten? (de extra uitzending dan he)

ja, dat heb ik ook. Wel beetje het nieuws gekeken, maar zat niet met stomme verbazing aan de buis gekluisterd.
Wordt tegenwoordig niet meer snel warm of koud van wat een paar jaar geleden extreem nieuws zou zijn. Best erg eigenlijk.

Metalheank

Bericht door Metalheank » vr jan 08, 2021 1:01 pm

KoenM schreef:
vr jan 08, 2021 12:05 pm
+1

Dat gebagatelliseer van de politieke / maatschappelijke actualiteit in de VS komt op mij nogal edgy over.
Eens. Nu is het terecht dat er aandacht is. Dit is historisch. Maar de Nederlandse media heeft hier wel een tergend handje van. Uit luiheid denk ik. Ik kan me herinneren dat er laatst op het nieuws van Radio1 werd gemeld dat een american footballspeler voor aanvang van een een wedstrijd aandacht had gevraagd voor zijn moeder die was overleden door corona...Dat doen ze niet bij een Indiase cricketspeler of een Chinese WieJao-speler.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

dako

Bericht door dako » vr jan 08, 2021 1:04 pm

Ja, de aandacht voor elk akkefietje in de VS is over het algemeen overdreven, maar in dit geval helemaal terecht.

Kees

Bericht door Kees » vr jan 08, 2021 1:16 pm

Ik sluit me helemaal bij Jan-Willem aan (zo'n extra uitzending vind ik overigens wel logisch). Helaas raakte het me niet, en verbaasde het me ook niet (alhoewel toen ik mijn 'edgy'-bericht plaatste - dat ook wel een beetje zo bedoeld was - ik de beelden nog niet had gezien). Zo'n laatste stuiptrekking van een machteloze Trump viel in de lijn van verwachtingen, alhoewel ik deze exacte vorm niet verwacht had. Ik kom nog met een langere respons (daarvoor in het weekend tijd), maar tot zover refereer ik naar Maarten (vanaf 01:50):

Jan1973

Bericht door Jan1973 » vr jan 08, 2021 1:41 pm

Veel gehoorde "klacht" dat nieuws iemand niet bevalt en het staat iedereen vrij daar iets van te vinden. Maar in het grote geheel der dingen maakt het geen zak uit wat je er van vindt.

Nieuwsprogramma's zullen altijd door een redactie worden samengesteld en je kan kermen en mieren dat je het er niet mee eens bent, dat men van de Linkse Kerk is, dat er teveel aandacht wordt besteed aan het 1 en geen aandacht aan het ander, maar dat maakt geen moer uit.

Je verandert er toch niks aan en als je het er niet mee eens bent is er echt maar 1 oplossing: niet kijken/luisteren.

dako

Bericht door dako » vr jan 08, 2021 1:51 pm

Dat zijn een hoop open deuren.

Johan

Bericht door Johan » vr jan 08, 2021 2:23 pm

KoenM schreef:
vr jan 08, 2021 12:05 pm
+1

+2

Het contrast met BLM is schokkend en pijnlijk overigens.

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » vr jan 08, 2021 6:58 pm

Front voor/der Matigheid
last.fm

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » vr jan 08, 2021 8:08 pm

Afbeelding

Afbeelding
לֹא אעבוד

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » za jan 09, 2021 10:07 am

De bejaarde baby in het witte huis is geband op twitter!
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » za jan 09, 2021 11:19 am

Dan gaat die wel een ander account gebruiken. Of een andere app. (Parler?? Overigens ook al als app door google uit de store gehaald)

Shreds of Sanity

Bericht door Shreds of Sanity » zo jan 10, 2021 3:56 pm

Joris schreef:
za jan 09, 2021 11:19 am
Dan gaat die wel een ander account gebruiken. Of een andere app. (Parler?? Overigens ook al als app door google uit de store gehaald)
Afbeelding

Twitter zat er blijkbaar bovenop. Hij heeft via andere accounts geprobeerd te posten, maar die zijn ook allemaal geblokkeerd.

Persistence

Bericht door Persistence » zo jan 10, 2021 4:30 pm

Die kerel heeft de middelen om een eigen platform op te richten. Houd de eer aan jezelf en richt je eigen site op ofzo. Je krijgt er bijna een plaatsvervangende schaamte van.

Jan-Willem

Bericht door Jan-Willem » zo jan 10, 2021 7:53 pm

De vraag is of Trump straks nog steeds die middelen heeft, er schijnen behoorlijk wat rechtzaken tegen hem te lopen en als hij straks niet meer onschendbaar is, dan kan hij in die rechtzaken ook persoonlijk aangepakt worden.

Het schijnt sowieso dat hij meer schuld heeft dan geld.

Daarnaast vraag ik me af of de gebeurtenissen bij het Capitool nog een staartje voor Trump krijgt.

Persistence

Bericht door Persistence » zo jan 10, 2021 8:15 pm

Tja, benieuwd hoe dit afloopt idd.

Krimhild

Bericht door Krimhild » ma jan 11, 2021 11:45 am

innuendo schreef:
za jan 09, 2021 10:07 am
De bejaarde baby in het witte huis is geband op twitter!
Beter laat dan nooit!

Plaats reactie