Net gezien, absoluut fenomenale film. Geen arthouse, geen Hollywood, maar iets er tussenin. Ultiem Cage en zeer meta, maar ik heb zo enorm genoten. Ultieme feelgoodfilm.paradigm shift schreef: ↑do apr 14, 2022 3:22 pm Gisteren dit pareltje gezien in de bioscoop:
The Unbearable Weight of Massive Talent, meta-actiekomedie met, door en over Nicholas Cage. Als een frontale botsing van Spike Jonze's Adaptation en een twee uur lange versie van de 'Not the bees!'-scene uit The Wicker Man. Het was fantastisch.
Filmpje! Wat heb je nu weer gekeken?
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Re: Filmpje! Wat heb je nu weer gekeken?
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Hieronimus
Een paar dagen geleden The Fifth Element gekeken, deels jeugdsentiment, maar wat is het eigenlijk hilarisch onderhoudende scifi-pulp waarin zo'n beetje alles over-the-top is. Maar wel op een snelle, eigenzinnige manier.
Wat heet toeval, kom ik net deze retroreview tegen van iemand die het ook snapt:
https://gizmodo.com/fifth-element-anniv ... 1848899858
Wat heet toeval, kom ik net deze retroreview tegen van iemand die het ook snapt:
https://gizmodo.com/fifth-element-anniv ... 1848899858
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Wooooohoooooo!!!!
Living Colour Is My Favorite Black Metal Band
- Hieronimus
Dat ziet er heel erg onsmakelijk uit. Prima!
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Bleek No. 1
Ja! A New Era.

voor de rest een vrij vergeetbare film
Hakkaa päälle pohjan poika!
- Bleek No. 1
Ik heb tien seconden gezien, en dat is genoeg

Cronenberg, Viggo Mortensen, Kristen Stewart! Ja!
- Bleek No. 1
The Northman
Hamlet in een 'modern' jasje. Veel geschreeuw. Veel geweld. Erg mooi weergegeven! 5/5
Hamlet in een 'modern' jasje. Veel geschreeuw. Veel geweld. Erg mooi weergegeven! 5/5
extremely wicked shockingly and vile.
Film over Ted Bundy, waar ik me op een gegeven moment ergens in het midden echt af ging vragen of ze hem niet te positief afschilderden, gezien wat hij heeft gedaan. Aan het eind van de film komen ook nog wat echte beelden uit die tijd, waarin je nog steeds niet ziet wat hij gedaan heeft, maar vooral dat hij inderdaad zo'n charmeur was. Kreeg een beetje een dubbel gevoel erbij, alsof de film je constant wilde vertellen hij is onschuldig, kijk nou hoe goed die eruit ziet en hoeveel charisma die heeft.
Film over Ted Bundy, waar ik me op een gegeven moment ergens in het midden echt af ging vragen of ze hem niet te positief afschilderden, gezien wat hij heeft gedaan. Aan het eind van de film komen ook nog wat echte beelden uit die tijd, waarin je nog steeds niet ziet wat hij gedaan heeft, maar vooral dat hij inderdaad zo'n charmeur was. Kreeg een beetje een dubbel gevoel erbij, alsof de film je constant wilde vertellen hij is onschuldig, kijk nou hoe goed die eruit ziet en hoeveel charisma die heeft.