Stripboeken/comics topic

Star Wars, The Simpsons, Harry Potter, Bambi, Game Of Thrones, etc...
innuendo
Lult over cdtjes

Stripboeken/comics topic

Bericht door innuendo » vr jan 13, 2012 10:12 am

Redelijk verbaasd over dat er hier geen topic over was. Ik ben verder geen groot fanaat, maar ben al jaren dol op de verhalen van Kuifje, Asterix, Storm (en Trigië) etc. Afgelopen jaar ben ik nav de serie aan de comicreeks van The Walking Dead begonnen. Redelijk geprijsd, maar aangezien de serie steeds grimmiger wordt wel erg interessant. Gisteren wilde ik eigenlijk de comic van Watchmen kopen, maar omdat die er niet lag heb ik het kennismakingspakket van Conan the Barbarian gekocht. Met de tekenaar die Storm een tijdje voortgezet heeft. Prachtig spul tot dusverre!

Even peilen hoe het staat met jullie liefhebberij. Polletje komt nog wel een keer.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Cjmormon

Re: Stripboeken/comics topic

Bericht door Cjmormon » vr jan 13, 2012 10:26 am

Ik heb altijd al wel een aantrekkingskracht gehad naar stripboeken/comics maar eigenlijk nooit de stap genomen. Kwam eigenlijk ook door wat vooroordelen en door The Big Bang Theory (I know vage shit), Maar afgelopen week liep ik langs Sinor Hernandez in Nijmegen en ben ik toch naar binnen gestapt. Na wat met die kerel gepraat te hebben heb ik een Marvel boek megenomen. Spiderman Tornament. Ik heb wel de hardcover meegenomen omdat ik mezelf erg goed ken en ik die softcovers dus maar 1 of 2 keer kan lezen omdat dan het boek helemaal naar de kloten is. Ik ga in het weekend beginnen in het boek en ik hoop dat ik er weer een nieuwe verzamelaarswoede aan overhoud:P

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » vr jan 13, 2012 10:47 am

Hoe kan een softcover na 1-2 keer lezen bij jou naar de kloten zijn? Ik ben enorm voorzichtig met mijn spullen. De meeste softcovers staan al jaren onbeschadigd in de kast.

Crises

Bericht door Crises » vr jan 13, 2012 11:16 am

Ik heb een abonnement op de Eppo. :-)
Dat helpt al. Daarnaast ben ik ontzettend fan van De Generaal, Gilles de Geus, Agent 327, Storm en Franka. De Nederlandse striptraditie is enorm rijk en eigenlijk meer mijn smaak dan de meeste Belgische dingen zoals Suske & Wiske, Robbedoes, Guust Flater.

Wat ik wel weer geweldig vind, zijn de strips zoals Jeremiah, Blueberry, Sneeuw (Neige) en Thorgal.
Tja, ik hou van de klassieke europese strip.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Took
Contacteer:

Bericht door Took » vr jan 13, 2012 11:49 am

ik hou dan weer helemaal niet van europese strips, afgezien van Astrix (blijft geweldig). Ik heb liever amerikaanse comics (beetje dubbelop, want comics komen voor mij per definitie uit Amerika, en strips uit Europa :P).
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

ketter

Bericht door ketter » vr jan 13, 2012 12:13 pm

Vroeger (en dan bedoel ik echt <14) las ik behoorlijk wat strips. Ook voor mij Asterix, Kuifje, Suske en Wiske, Donald Duck/Ducktales etc., maar bijvoorbeeld ook Urbanus (heerlijk lomp en ook wel wat tragisch soms). Op den duur is dat weggegaan, en echt veel staat me er ook niet meer van bij. De strip die echt indruk op me maakte was Judge Dredd. Niet alleen het geweld, maar het was echt fantastisch duister 'getekend' (volgens mij wordt het geairbrushed). Helaas kom ik uit een klein dorp, waar er in de wijde omtrek slechts één boekenwinkel was, en daar lagen er geloof ik twee exemplaren - die ik altijd stiekem in de winkel zelf las. De naam kan ik me nog herinneren: Dredd vs. Death, met The Joker en Judge Death.

Nu ik dit topic zo doorlees heb ik ook wel zin om die strip van Watchmen aan te schaffen, de film was in ieder geval erg tof.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door ketter op vr jan 13, 2012 12:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Cjmormon

Bericht door Cjmormon » vr jan 13, 2012 12:19 pm

innuendo schreef:Hoe kan een softcover na 1-2 keer lezen bij jou naar de kloten zijn? Ik ben enorm voorzichtig met mijn spullen. De meeste softcovers staan al jaren onbeschadigd in de kast.
Ik heb uhhm ja hoe moet je dat nou uitleggen. Oververhitten zweetklieren in mijn handen ofzo. Nee mijn handen zweten heel erg en dan worden die boeken vies en gaan ze kapot. Vind ik zonde. Ik weet niet zekker he of dat gaat gebeuren want heb alleen maar hardcoverboeken voor de zekerheid. Maar zal binnekort wel moeten geloven aan softcovers want niet alle stripboeken zijn in hardcover

DORSTIG
Contacteer:

Bericht door DORSTIG » vr jan 13, 2012 12:36 pm

Ik heb jarenlang comics gespaard. Toen ik ging samenwonen is het op een laag pitje komen te staan.
Toch is de interresse nooit helemaal weggegaan. Voornamelijk Spawn, the curse of the spawn, Spawn the undead(lezen die handel!!), The darkness, Witchblade,Rising stars en diverse marvel en DC comics behoorden tot de favorieten.

Word trouwens weer hoog tijd dat ik het weer ga volgen.
ah , my good old trustworthy beer , my love for you will never die

Wiping my ass and finding no shit on the toilet paper is equal to a flawless victory in Mortal kombat.

Kimzel

Bericht door Kimzel » vr jan 13, 2012 12:42 pm

Ik lees nu alleen TWD op de pc, hier is nergens een boek, laat staan een stripboek, te koop dus ben er ook nooit mee in aanraking gekomen. Vind TWD geweldig maar zon strip heb je binnen 10 minuten uit en dat vind ik wel jammer.

Buzz

Bericht door Buzz » vr jan 13, 2012 2:13 pm

DORSTIG schreef:Ik heb jarenlang comics gespaard. Toen ik ging samenwonen is het op een laag pitje komen te staan.
Toch is de interresse nooit helemaal weggegaan. Voornamelijk Spawn, the curse of the spawn, Spawn the undead(lezen die handel!!), The darkness, Witchblade,Rising stars en diverse marvel en DC comics behoorden tot de favorieten.

Word trouwens weer hoog tijd dat ik het weer ga volgen.
Die drie las ik ook vooral! en nog wat manga's die ik vet vond, dat is echt lang geleden ofzo toen ik 14 was.

Johan

Bericht door Johan » vr jan 13, 2012 2:17 pm

Vroeger las ik heel veel strips. Wat me daar nog van bij staat zijn deze: Asterix, Donald Duck, Kuifje, Lucky Luke, Robbedoes, Garfield, Blauwbloezen, Michel Vaillant, Suske en Wiske, Urbanus, Nero, Kiekeboe, Buck Danny, Familie Doorzon, Jan Jans en de Kinderen, Quick en Flupke.

Bakema NL

Bericht door Bakema NL » vr jan 13, 2012 6:23 pm

Inderdaad raar dat er nog geen topic over was. Strips/comics is en blijft mijn grootste hobby.....alleen eentje waar ik op het moment het minste mee doe.
Ik heb van kleinsafaan altijd strips gelezen en toen ik in 1989 ging samenwonen in Amsterdam ontdekte ik een winkel die wat Amerikaanse comics verkocht, die ik gretig en trouw kocht. Toen kregen zij de kans om echt een stripspeciaalzaak te worden en vroegen ze mij als trouwe lezer om advies over titels en zo groeide die zaak uit tot stripspeciaalzaak.
En zo groeide mijn toch al niet geringe verzameling uit tot gigantische proporties. Ik was 5 jaar gestopt met comics omdat ik het een beetje zat was en de manga invloeden zodanig groot werd dat het me begon te irriteren.......en een kind onderweg toen, dus wat andere prioriteiten.
Maar toen werd dat kind iets groter, vond Spiderman geweldig en dan wandel je eens een comics store binnen, kent uiteraard de gast achter de balie, raakt aan de praat en voor je het weet sta je weer buiten met een dikke Previews onder de arm zodat je je weer kunt orienteren op wat series. Ik begon toen weer rustig aan met een titeltje of 60, maar ook dat nam wat later weer angstwekkende vormen aan.
Een paar jaar later kwam ik in een scheiding terecht waarbij het zo was dat mijn zoon bij mij bleef wonen. Dus waren de comics wel even over. Een 2-jarig gevecht om zoonlief brak los, dat won ik uiteindelijk en in de tussentijd had ik een leuke dame leren kennen en later gaan samenwonen. Helaas geen plek voor de comics, want zij heeft ook een zoon. Dus het huis is gewoon vol. En voor de comics heb ik gewoon echt een redelijk grote kamer nodig (die ik over had in mijn vorige woning), want mijn verzameling bestaat uit 45 000 + strip/comics.....zo'n 15 tot 20 000 Europees, de rest Amerikaans.

En toch blijft het kriebelen hoor, het blijft een geweldig medium. Maar er is gewoon zoveel en mijn interesse is altijd zo breed, dat het gekkenwerk is om bij te blijven. Ik wil zeker weer meer doen met strips, maar heb besloten dat als ik dat weer doe het de Europese strips zullen zijn, dan is de schade nog te overzien, dat is prima bij te houden. Comics zijn er zoveel van en veel hangt met elkaar samen.........het is een soort verslaving, absoluut.

Waar ik van houd kan ik dus haast niet omschrijven, want dat is zo ontzettend veel.....natuurlijk Marvel, Dc, maar ook een shitload aan indies, ik verslond het allemaal.

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » vr jan 13, 2012 6:47 pm

Klinkt meer als een obsessie dan een hobbie :lol:

Maar als je toch de expert bent, wat raad je aan, wanneer ik Storm compleet heb en graag verder wil zoeken in de jongensboekachtige science fiction?

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » vr jan 13, 2012 6:50 pm

Crises schreef:Thorgal.

Ga ik me binnenkort ook eens aan wagen. Die albums zie ik namelijk vaak en voor weinig geld liggen. Tekenstijl kan wat mij betreft ietsje beter, maar zal niet hinderen.

Bakema NL

Bericht door Bakema NL » vr jan 13, 2012 7:21 pm

innuendo schreef:
Crises schreef:Thorgal.

Ga ik me binnenkort ook eens aan wagen. Die albums zie ik namelijk vaak en voor weinig geld liggen. Tekenstijl kan wat mij betreft ietsje beter, maar zal niet hinderen.
DOEN !!!!

De allerbeste Europese strip, samen met XIII.....nog zo'n absolute must-have. Rosinski van Thorgal en Vance van XIII zijn mijn favoriete Europese tekenaars. Van beide tekenaars had ik in mijn vorige woning 4 zeefdrukken aan de muur hangen....prachtig.

Tja, zeg je Storm, zeg je Don Lawrence en dan kom je automatisch natuurlijk bij Trigie uit.

Hans.
Luc Orient.
Lanfeust van Troy.
Yoko tsuno.
Ravian.
Archie.
En ik zou eens snuffelen aan wat titels van silvester strips....vind je zo online.

Comics (NL)...dus series van meerdere delen:
Atari force (begin jaren '80 uitgegeven door Juniorpress), 7 deeltjes.
Star wars (diverse series)
John Carter
Judge Dredd (zoals hierboven al een keer genoemd), 7 deeltjes begin jaren '80.
De Superhelden (pockets), 7 delen met daarin verhalen van Magnus robot fighter, familie Robinson en meer...
Flash Gordon (diverse albums door de jaren heen).
Verhalen uit de mega-steden. Dit waren albums, stuk of 8, gesitueerd in het Judge Dredd universum...dus ook verhalen van ABC warriors.
Starlord (slechts 1 album in het Nederlands), maar wel een erg lekkere.

Maar veel meer kan ik je niet noemen op Nederlandstalig gebied, want zoveel is er eigenlijk niet qua science fiction. Vaak is het meer fantasy-achtig of een mengeling van allerlei dingen.

Als je Amerikaanse dingen wilt dan weet ik er ook nog wel een paar.

Voor sommige dingen geldt dat ik je veel succes wens met zoeken. :)

Bakema NL

Bericht door Bakema NL » vr jan 13, 2012 9:01 pm

Dit had ik mooi ingelijst aan de muur hangen.....kreeg ik bij mijn ex nog wel voor elkaar. Mijn vriendin is er helemaal niet van gecharmeerd jammer genoeg.....en er is eigenlijk ook geen ruimte voor. Maar owee, als de kids uit huis zijn ooit dan komt er zeer zeker weer een kamer beladen met strips. en de muren/plafond behangen met posters. Ik moet de foto's nog hebben ergens op een cd rom.....heb het elders ook al eens gezegd dat ik die eens moet opsnorren.....ga het zo ook gewoon doen.

Afbeelding

Afbeelding

Deze zonder de tekst uiteraard...
Afbeelding

De laatste, van Thorgal kan ik online geen afbeelding van vinden.

En dan had ik nog een Red Sonja en een Dawn hangen.

Afbeelding

Afbeelding

En nog een originele Jim Lee tekening van Wolverine.....waar ik ook nog ergens een pic van moet hebben...

Bakema NL

Bericht door Bakema NL » za jan 14, 2012 12:40 am

Kenonne, kan die foto's niet meer vinden........ruimt wel op als je zo even door die cd roms gaat. Ik had ooit alles offline gehaald, kan ze daar dus ook niet meer vinden. Maar ze moeten ergens op cd staan.....grrrr.

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » za jan 14, 2012 12:53 am

Prachtige tekeningen hoor. Ik blijf zweren bij Don Lawrence. Pik er iets willekeurigs uit en het is geniaal.

Afbeelding

Crises

Bericht door Crises » za jan 14, 2012 11:55 am

XIII is inderdaad een geweldige strip.

Maar ik wil toch echt een lans breken voor Hermann als tekenaar. Wat is die toch ook geweldig.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Metalen Ed

Bericht door Metalen Ed » za jan 14, 2012 4:24 pm

Stripboeken die ik veel gelezen heb zijn: De Koene Ridder, Alex, Storm, Durango, Asterix, Blake en Mortimer, Blueberry, Roodbaard, Kuifje, Lucky Luke.
Ik mag nog steeds graag stripboeken lezen.

Bakema NL

Bericht door Bakema NL » di jan 17, 2012 11:00 pm

De Koene ridder....altijd al een van mijn favorieten geweest.....Francois Craenhals, prachtig !

Dit album was mijn eerste van de reeks, als kleine jongen ooit gehad en nog steeds geweldig.
Afbeelding

Bakema NL

Bericht door Bakema NL » zo jun 17, 2012 1:21 am

Aantal strips gehaald/besteld...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bakema NL

Bericht door Bakema NL » vr jun 22, 2012 11:01 pm

Ik had nog wat andere aankopen gedaan laatst....en de bibliotheek hier hield ook uitverkoop...

Uit de bibliotheek, voor nog geen euro per stuk...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze voor 5 euro in de Plus supermarkt (!)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En deze 2, 2e hands in de Slegte...
Afbeelding

Afbeelding

En deze had ik al eerder gekocht...

Afbeelding

Afbeelding

MegaDood

Bericht door MegaDood » vr jun 22, 2012 11:22 pm

Mijn favoriete strip:

Afbeelding

Afbeelding

Blijft geniaal!

Took
Contacteer:

Bericht door Took » za jun 23, 2012 5:49 pm

comic-related: vandaag heb ik een heel cool beeldje ontvangen: The Punisher, van Bowen Design.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ongeveer 30cm hoog.

Bakema NL

Bericht door Bakema NL » zo jun 24, 2012 10:11 am

Gaaf beeldje. Vooral die mond is geweldig, hahaha.

Ik ben nooit begonnen aan de beeldjes, dat is een hobby op zich waar je al failliet aan kan gaan. Ik heb er een paar....Batman, Superman, Lady death...

Tsjoender

Bericht door Tsjoender » zo jun 24, 2012 10:26 am

Hij heeft een vlek op zijn broek! :mrgreen:
"I DON'T WANT TO BELONG TO ANY CLUB THAT WILL ACCEPT ME AS A MEMBER."

Bakema NL

Bericht door Bakema NL » zo jun 24, 2012 10:59 am

Tsjoender schreef:Hij heeft een vlek op zijn broek! :mrgreen:
Nah, hij is gewoon blij je te zien :p

Tsjoender

Bericht door Tsjoender » zo jun 24, 2012 11:32 am

Bakema NL schreef:
Tsjoender schreef:Hij heeft een vlek op zijn broek! :mrgreen:
Nah, hij is gewoon blij je te zien :p
Ja, logisch! :wink:
"I DON'T WANT TO BELONG TO ANY CLUB THAT WILL ACCEPT ME AS A MEMBER."

Bakema NL

Bericht door Bakema NL » vr jul 13, 2012 8:32 pm

Noach - Wegens de slechtheid der mensen. Geschreven door Darren Aronofsky (jawel, van Pi/Wrestler/Fountain, etc)/Ari Handel....en een film is in aantocht hiervan, met naar verluidt Russel Crowe en Anthony Hopkins.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » vr jul 13, 2012 9:51 pm

Ah, dat van Noach klinkt al interessant. In een post-apocalyptisch jasje neem ik aan?

Bakema NL

Bericht door Bakema NL » za jul 14, 2012 12:22 am

innuendo schreef:Ah, dat van Noach klinkt al interessant. In een post-apocalyptisch jasje neem ik aan?
Zoiets....mensen kunnen zich amper tot niet herinneren dat er ooit water uit de lucht kwam vallen.......een grote droogte van jaren en jaren dus...

Took
Contacteer:

Bericht door Took » za jul 14, 2012 12:34 am

ik verwacht morgen weer een klein stapeltje comics binnen te krijgen. Maar ik al twee maanden niet in m'n shop geweest was om m'n bestellingen op te halen, dus ik vrees dat ik zondagavond niet klaar ben met alles lezen...

Goreaholic

Bericht door Goreaholic » zo jul 15, 2012 6:10 pm

Ben van plan weer eens een stapeltje comics te kopen..
het is weer gaan kriebelen door de recente marvel films.
Denk dat ik weer ga beginnen met de bekende Spiderman en Punisher.
Wat zijn de prijzen van comics tegenwoordig eigenlijk ?
En kun je ze tweedehands nog scoren ?
Snorting The Lines Of Cremated Remains

Goreaholic

Bericht door Goreaholic » zo jul 15, 2012 10:12 pm

Kom nu net dit tegen... zou deze serie nog ergens te bestellen zijn.... ?
the green goblin is zo'n beetje mijn favo superschurk samen met electro en mysterio....

Afbeelding

Bakema NL

Bericht door Bakema NL » zo jul 15, 2012 11:24 pm

Geschreven door Rick Remender.....zit wel goed met het verhaal dan, zijn werk beviel me altijd wel.

Probeer eens te vinden op Comicasa of Archonia....

Took
Contacteer:

Bericht door Took » ma jul 16, 2012 9:16 am

of loop Yendor binnen aangezien je in Rotterdam woont.

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma jul 16, 2012 9:46 am

Of de Selexyz inderdaad, in Rotterdam zijn er plaatsen zat.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Ik omarm mijn innerlijke blekkie

Goreaholic

Bericht door Goreaholic » ma jul 16, 2012 7:46 pm

Nice, yendor weet ik te vinden, die waar Lennert het over heeft niet
Van het weekend eens langs :)

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma jul 16, 2012 9:02 pm

Selexyz zit op Beursplein, tussen winkels als de Mediamarkt, de KFC en de Schoenenreus.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Ik omarm mijn innerlijke blekkie

Goreaholic

Bericht door Goreaholic » ma jul 16, 2012 9:44 pm

Ah, thanks :)

Goreaholic

Bericht door Goreaholic » ma jul 16, 2012 9:45 pm

Mensen hier toevallig al de trailer voor de nieuwe Punisher film gezien ? Film wordt tering hard.

Took
Contacteer:

Bericht door Took » ma jul 16, 2012 9:56 pm

Lennert schreef:Selexyz zit op Beursplein, tussen winkels als de Mediamarkt, de KFC en de Schoenenreus.

zeg maar gewoon ongeveer de grootste boekenwinkel van Nederland. voorheen Donner.

Took
Contacteer:

Bericht door Took » ma jul 16, 2012 10:09 pm

Goreaholic schreef:Mensen hier toevallig al de trailer voor de nieuwe Punisher film gezien ? Film wordt tering hard.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bWpK0wsn ... r_embedded[/youtube]

deze? dan moet ik je teleurstellen, dit is geen trailer voor een nieuwe Punisher film. "Gewoon" een fan-made filmpje, maar niks officieels van Marvel vooralsnog.

Goreaholic

Bericht door Goreaholic » ma jul 16, 2012 10:16 pm

Shit, dan heeft een maat van me me blij gemaakt met een dooie mus.... :(

Took
Contacteer:

Bericht door Took » ma jul 16, 2012 10:18 pm

ach, het is wel een gaaf filmpje. en in feite een sollicitatie voor een nieuwe Punisher film.

Beastie Meijer

Bericht door Beastie Meijer » ma jul 16, 2012 10:22 pm

Ben helemaal verslaaft geraakt aan deze strip:

Afbeelding

De integrale versie bevat de vijf delen uit deze serie. Top SF over het wel en wee van de mens op de gekoloniseerde planeet "Aldebaran".
Ook de tweede serie "Betelgeuze" is integraal beschikbaar en van een identieke kwaliteit.

Nadeel......als je eraan begint lees je het in 1 zit uit en wil je meer, meer, meer.
De derde serie "Antares" is inmiddels aan het 4e deel bezig, dus nog maar ff wachten tot deze serie compleet is.
einde bericht

Goreaholic

Bericht door Goreaholic » ma jul 16, 2012 10:34 pm

Echt jammer man...Als dit een trailer was geweest voor een nieuwe marvel film dan was het de meest harde ooit geweest haha.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jul 16, 2012 10:42 pm

Ja maar...eigenlijk is dit toch de beste Punisher film tot nu toe:

Als er dan een nieuwe Punisher film komt laat het dan een vervolg zijn op deze.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jul 16, 2012 10:47 pm

Goreaholic schreef:Kom nu net dit tegen... zou deze serie nog ergens te bestellen zijn.... ?
the green goblin is zo'n beetje mijn favo superschurk samen met electro en mysterio....

Afbeelding

Green goblin doet hier niet aan mee. Ik had hem ook dol enthousiast gekocht omdat ik ook fan ben van zowel Punisher als Green goblin. Maar Punnie neemt het hier alleen op tegen Norman Osborn. En zelfs dat is indirect. Best een aardige serie maar d'r had wat mij betreft meer in gezeten.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Plaats reactie