Nirvana

Voor alle andere bands
Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » do apr 24, 2003 4:31 pm

MEtalTRoll schreef:Nee nee, ik had het niet over gengre's.

Grunge is gewoon versimpelde soepzooi. Ze halen er "de mooie" stukken uit van de muziek, als je mijn mening erover wilt. Waar Veel bands spetterende solo's in hun nummers hebben, of een mooie zang heeft Nirvana geen van beide. Dat het GnR geen grunge is weet ik ook wel. Dat veel "bands" zich geinspireerd worden erdoor kan ik me best begrijpen. Alle simpele punk/grunge/rock bandjes beginnen met deze muziek. MAar als je het aan mij vraagt moet je niet NIrvana gaan naapen als je "echte" muziek wilt maken.
Nou,sorry dat ik het zeg,maar Axl Rose heeft ook geen fantastische stem :D Maar verder is GnR wel vet :evil: ,vooral Welcome to the jungle

Gebruikersavatar
MetalTroll
Berichten: 4399
Lid geworden op: vr mar 07, 2003 5:35 pm
Locatie: Oudenbosch
Contacteer:

Bericht door MetalTroll » do apr 24, 2003 4:43 pm

Nee ok, axl is een schreeuwlelijk, maar dat gitaarwerk...jummy
Troll tot op het been, beuk ik door de moshpitt heen

Gebruikersavatar
Tim Cunningham
Berichten: 3771
Lid geworden op: vr jan 11, 2002 9:08 pm

Bericht door Tim Cunningham » do apr 24, 2003 5:20 pm

MEtalTRoll schreef:Nee nee, ik had het niet over gengre's.

Grunge is gewoon versimpelde soepzooi. Ze halen er "de mooie" stukken uit van de muziek, als je mijn mening erover wilt. Waar Veel bands spetterende solo's in hun nummers hebben, of een mooie zang heeft Nirvana geen van beide. Dat het GnR geen grunge is weet ik ook wel. Dat veel "bands" zich geinspireerd worden erdoor kan ik me best begrijpen. Alle simpele punk/grunge/rock bandjes beginnen met deze muziek. MAar als je het aan mij vraagt moet je niet NIrvana gaan naapen als je "echte" muziek wilt maken.
Voor Grunge ligt de schoonheid nu net in het "meer is minder"-gevoel en een ruwe zang...
Multiculturalisme is wat onze wereld doet draaien...hoe dichter bij elkaar, hoe meer inteelt: dat zijn dus dommere smoelen en stommere mensen: racisten dus !

Gebruikersavatar
MetalTroll
Berichten: 4399
Lid geworden op: vr mar 07, 2003 5:35 pm
Locatie: Oudenbosch
Contacteer:

Bericht door MetalTroll » do apr 24, 2003 8:29 pm

Tim Cunningham schreef:[..]


Voor Grunge ligt de schoonheid nu net in het "meer is minder"-gevoel en een ruwe zang...
dan haal je juist de schoonheid weg :roll:
Troll tot op het been, beuk ik door de moshpitt heen

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » zo apr 27, 2003 9:00 pm

MEtalTRoll schreef:[..]


dan haal je juist de schoonheid weg :roll:
hoezo? dat vind jij,andere mensen vinden dat wel schoonheid,zoals ik :wink:

Gebruikersavatar
Thaumaturgy
Berichten: 3676
Lid geworden op: ma apr 29, 2002 2:22 pm

Bericht door Thaumaturgy » zo apr 27, 2003 9:11 pm

Grunge is geen genre.Grunge is een benaming door de media voor een aantal bands die de zogenaamde seattle/grunge sound hadden.Alice in chains en soundgarden kun je gewoon onder metal plaatsen.Nirvana en pearl jam bv. niet.

Gebruikersavatar
Sandr
Berichten: 17929
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 5:21 pm
Locatie: Ootmarsum/Wageningen
Contacteer:

Bericht door Sandr » ma apr 28, 2003 3:17 pm

dus puur omdat nirvana geen superbombastische productie en een overdosis gitaarsolo's heeft is het niks? kom nou, nirvana blinkt uit in een ander terrein, en niet omdat ze bewust de rockmuziek kapot willen maken, nee, omdat ze nu eenmaal een andere opvatting over muziek hadden
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
MetalTroll
Berichten: 4399
Lid geworden op: vr mar 07, 2003 5:35 pm
Locatie: Oudenbosch
Contacteer:

Bericht door MetalTroll » ma apr 28, 2003 4:19 pm

Sandr schreef:dus puur omdat nirvana geen superbombastische productie en een overdosis gitaarsolo's heeft is het niks?
precies, het spreekt me niet aan, :)
Troll tot op het been, beuk ik door de moshpitt heen

Fenris
Berichten: 4480
Lid geworden op: za apr 26, 2003 2:12 am
Locatie: Laren

Bericht door Fenris » ma apr 28, 2003 6:55 pm

Nirvana = gaaaaaap, maargoed ieder zn meug.

Gebruikersavatar
Tim Cunningham
Berichten: 3771
Lid geworden op: vr jan 11, 2002 9:08 pm

Bericht door Tim Cunningham » ma apr 28, 2003 10:29 pm

Fear_Of_The_Dark schreef:[..]


hoezo? dat vind jij,andere mensen vinden dat wel schoonheid,zoals ik :wink:
Idd...'t is maar wat je mooi vindt
Multiculturalisme is wat onze wereld doet draaien...hoe dichter bij elkaar, hoe meer inteelt: dat zijn dus dommere smoelen en stommere mensen: racisten dus !

Gebruikersavatar
Sandr
Berichten: 17929
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 5:21 pm
Locatie: Ootmarsum/Wageningen
Contacteer:

Bericht door Sandr » di apr 29, 2003 1:27 pm

MEtalTRoll schreef:[..]


precies, het spreekt me niet aan, :)
maar daarom hoef je het nog niet zo af te kraken
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » di apr 29, 2003 2:12 pm

goed gezegd :D

Gebruikersavatar
MetalTroll
Berichten: 4399
Lid geworden op: vr mar 07, 2003 5:35 pm
Locatie: Oudenbosch
Contacteer:

Bericht door MetalTroll » di apr 29, 2003 2:35 pm

Sandr schreef:[..]
maar daarom hoef je het nog niet zo af te kraken
Jawel, ik geef m'n mening, daar gaat heel discusseren om zucht..
Troll tot op het been, beuk ik door de moshpitt heen

Gebruikersavatar
Sandr
Berichten: 17929
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 5:21 pm
Locatie: Ootmarsum/Wageningen
Contacteer:

Bericht door Sandr » wo apr 30, 2003 12:43 pm

maar je doet het met de verkeerde argumenten
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » zo mei 11, 2003 12:06 am

Ik vind het bagger, OK een paar argumenten dan:
- Veel te veel herhaling, goede muziek moet afwisseling hebben (bv. 28 keer 'Grandma take me home', 1 coupletje en dan weer tot vervelens toe hetzelfde gezeik)
- Een stem alsof ie zit te schijten
- Irritante, eentonige klank

Die drie zijn voor mij genoeg om te stellen dat Nirvana veruit de meest overschatte band ooit is

Fenris
Berichten: 4480
Lid geworden op: za apr 26, 2003 2:12 am
Locatie: Laren

Bericht door Fenris » zo mei 11, 2003 12:28 am

MetalTuupLimburg schreef:Ik vind het bagger, OK een paar argumenten dan:
- Veel te veel herhaling, goede muziek moet afwisseling hebben (bv. 28 keer 'Grandma take me home', 1 coupletje en dan weer tot vervelens toe hetzelfde gezeik)
- Een stem alsof ie zit te schijten
- Irritante, eentonige klank

Die drie zijn voor mij genoeg om te stellen dat Nirvana veruit de meest overschatte band ooit is
I agree, dit is het geval met de meeste nu-metal in mijn mening...

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » zo mei 11, 2003 2:12 pm

Refrein van Smells like teen spirit:
"With the lights out it's less dangerous
Here we are now: entertain us
I feel stupid and contagious
Here we are now: entertain us
A malado
An albino
A musketo
My libido"

Voor mij reden genoeg om het tekstueel iig een kutband te vinden. Verder heb ik nou eenmaal een hekel aan mensen die instrumenten kapot rammen, kutpunkers.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Fenris
Berichten: 4480
Lid geworden op: za apr 26, 2003 2:12 am
Locatie: Laren

Bericht door Fenris » zo mei 11, 2003 2:15 pm

Lennert from hell schreef:Refrein van Smells like teen spirit:
"With the lights out it's less dangerous
Here we are now: entertain us
I feel stupid and contagious
Here we are now: entertain us
A malado
An albino
A musketo
My libido"

Voor mij reden genoeg om het tekstueel iig een kutband te vinden. Verder heb ik nou eenmaal een hekel aan mensen die instrumenten kapot rammen, kutpunkers.
Idd, getuigt van te weinig repect voor het instrument en is gewoon zonde, geef hem dan aan mij ofzow :P
en qua lyrics zuigt het behoorlijk ja, jammer genoeg zijn er veel mensen die het wel goed vinden en blij met hun nirvana shirtjes rondlopen..

Gebruikersavatar
Thaumaturgy
Berichten: 3676
Lid geworden op: ma apr 29, 2002 2:22 pm

Bericht door Thaumaturgy » zo mei 11, 2003 2:31 pm

Sorry lennert maar iemand die nirvana slecht vind vanwege de teksten zou dan ook niet naar hammerfall moeten luisteren.Verder zijn teksten simpelweg niet als goed of slecht te betitelen omdat het voor iedereen anders overkomt.En dat met die gitaren is gewoon een expressie.Net zoals bv bij the who destijds.Of jimi hendrix.

Gebruikersavatar
Tim Cunningham
Berichten: 3771
Lid geworden op: vr jan 11, 2002 9:08 pm

Bericht door Tim Cunningham » zo mei 11, 2003 3:55 pm

Idd...

deze tekst vin dik persoonlijk heel diep...het zijn reflecties over zijn generatie...zet je televisie 's avond sis aan, bekijk al die stompzinnige p^rogramma's en reclames terwijl de zinnen " with the lights out, it's less dangerous...here we are now, entertain us !" door je hoofd galmen...

En voor de rest, 't is allemaal persoonlijk...
Multiculturalisme is wat onze wereld doet draaien...hoe dichter bij elkaar, hoe meer inteelt: dat zijn dus dommere smoelen en stommere mensen: racisten dus !

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di mei 13, 2003 7:58 pm

dantes_inferno86 schreef:Sorry lennert maar iemand die nirvana slecht vind vanwege de teksten zou dan ook niet naar hammerfall moeten luisteren.Verder zijn teksten simpelweg niet als goed of slecht te betitelen omdat het voor iedereen anders overkomt.En dat met die gitaren is gewoon een expressie.Net zoals bv bij the who destijds.Of jimi hendrix.
Ik vind Hammerfall wel goed maar ik ben dan ook 1 van de weinige, maar ze zijn muzikaal niet te vergelijken met Nirvana, tekstueel... ook niet echt. Dat van die instrumenten kan ik gewoon niet accepteren, ik kan me simpelweg niet voorstellen dat je een instrument kapotslaat als expressie. Ik blijf het gewoon achterlijk gedrag vinden, maar ja, ik kan me ook niet inleven als muzikant zijnde.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
^^Caliban^^
Berichten: 33
Lid geworden op: vr aug 26, 2005 4:44 pm
Locatie: Somewhere i belong.......

Bericht door ^^Caliban^^ » vr aug 26, 2005 10:37 pm

Ik vind ze geweldig vraaf me niet waarom,ik kan bij alle bands wel een reden geven waarom ik ze goed vind alleen bij deze niet,alleen de laatse albums vielen wat tegen.
[img]http://img156.exs.cx/img156/8707/residentevil4copy8fi.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Mendel
Berichten: 3773
Lid geworden op: di dec 30, 2003 9:26 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Mendel » vr aug 26, 2005 10:43 pm

Voordat ik veel naar metal luisterde, luisterde ik erg veel Nirvana. Een paar weken terug de cd's eens afgestoft en weer opgezet, was lang geleden.. Vooral In Utero en Incesticide zijn erg gave albums, met een paar hele sterke nummers.

Gebruikersavatar
toffe_ellende
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr mei 23, 2003 1:06 pm
Locatie: Landgraaf-Tilburg-Davos

Bericht door toffe_ellende » vr aug 26, 2005 11:18 pm

Incesticide kun je niet tot de gewone fullalbums rekenen. Snap ook niet waarom sommige mensen die het beste vinden. De singles die erop staan zijn goed, zoals Sliver maar er staan ook veel non-composities op.
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » za aug 27, 2005 12:42 pm

Op Lowlands afgelopen weekend was het wederom een van de meest voorkomende bandnamen op shirtjes.Ik vond het destijds best aardig,nu luister ik er nooit meer naar en staat vooral het zeurderige van de muziek en hypocriete van het hele "Nirvana-verhaaltje" me erg tegen.
Ik denk dat we hier te maken hebben met een perfect staaltje van "icoon gecreeerd door de media".In de tijd dat ze actief waren kregen ze net de 'Ahoy vol.Pakweg tien jaar na dato wordt Kurt Cobain binnen de reguliere rock gerekend tot grootste iconen ooit.
Goed verkoopbaar verhaaltje natuurlijk ; Bandje loopt wat aan te kloten in de underground en breekt opeens volkomen tegen hun zin massaal door in de hitparades.Zanger kan het succes niet aan en pleegt zelfmoord.
Leuk verhaal alleen niet waar.Dit succes komt natuurlijk niet zo maar.Distrubutie en promotie moeten erg vakkundig gedaan zijn.
Anders is het wel bizar dat er zo onwijs veel bandjes lopen te ploeteren in de marge en er verder nooit 1 op dusdanige schaal "per ongeluk" doorbreekt.Ook niet logisch dat je clips opneemt met dusdanige budgetten en b.v. een mtv-unplugged sessie als je zo in je maag zit met dat succes.Heb ook wel eens gelezen dat Kurt als kind al droomde van optredens voor uitzinnige mensenmassa's.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Roza
Berichten: 2432
Lid geworden op: za jul 23, 2005 1:18 pm
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Roza » za aug 27, 2005 12:44 pm

Wat yowannuzz zegt is opzich wel waar, maar dat doet niet af aan dat het opzich wel leuke muziek is.
[b][color=red]Red[/color][/b] is the new black.

Nee, da's niet Funeral For A Friend. Da's gewoon een woeste uitspraak: [url]http://www.roodharigen.nl[/url]

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » za aug 27, 2005 7:24 pm

yowannuzz schreef:Op Lowlands afgelopen weekend was het wederom een van de meest voorkomende bandnamen op shirtjes.Ik vond het destijds best aardig,nu luister ik er nooit meer naar en staat vooral het zeurderige van de muziek en hypocriete van het hele "Nirvana-verhaaltje" me erg tegen.
Ik denk dat we hier te maken hebben met een perfect staaltje van "icoon gecreeerd door de media".In de tijd dat ze actief waren kregen ze net de 'Ahoy vol.Pakweg tien jaar na dato wordt Kurt Cobain binnen de reguliere rock gerekend tot grootste iconen ooit.
Goed verkoopbaar verhaaltje natuurlijk ; Bandje loopt wat aan te kloten in de underground en breekt opeens volkomen tegen hun zin massaal door in de hitparades.Zanger kan het succes niet aan en pleegt zelfmoord.
Leuk verhaal alleen niet waar.Dit succes komt natuurlijk niet zo maar.Distrubutie en promotie moeten erg vakkundig gedaan zijn.
Anders is het wel bizar dat er zo onwijs veel bandjes lopen te ploeteren in de marge en er verder nooit 1 op dusdanige schaal "per ongeluk" doorbreekt.Ook niet logisch dat je clips opneemt met dusdanige budgetten en b.v. een mtv-unplugged sessie als je zo in je maag zit met dat succes.Heb ook wel eens gelezen dat Kurt als kind al droomde van optredens voor uitzinnige mensenmassa's.
Conclusie: Nirvana was de voorloper van Idols, kan niet missen.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

speedpianoisgeil
Berichten: 19
Lid geworden op: za aug 27, 2005 10:05 pm
Locatie: haarlem

Bericht door speedpianoisgeil » za aug 27, 2005 10:19 pm

nirvana is een fantastische band..
oke als je niet van de muziek houd dat kan maar je moet toe geven dat ze een hele grote indruk hebben achter gelaten.
uhu uhu ahum...oke

Gebruikersavatar
Absynd
Berichten: 54
Lid geworden op: vr aug 26, 2005 9:35 pm
Locatie: Leopoldsburg, België

Bericht door Absynd » za aug 27, 2005 11:04 pm

yowannuzz schreef: Goed verkoopbaar verhaaltje natuurlijk ; Bandje loopt wat aan te kloten in de underground en breekt opeens volkomen tegen hun zin massaal door in de hitparades.Zanger kan het succes niet aan en pleegt zelfmoord.
Leuk verhaal alleen niet waar.Dit succes komt natuurlijk niet zo maar.Distrubutie en promotie moeten erg vakkundig gedaan zijn.
Anders is het wel bizar dat er zo onwijs veel bandjes lopen te ploeteren in de marge en er verder nooit 1 op dusdanige schaal "per ongeluk" doorbreekt.Ook niet logisch dat je clips opneemt met dusdanige budgetten en b.v. een mtv-unplugged sessie als je zo in je maag zit met dat succes.Heb ook wel eens gelezen dat Kurt als kind al droomde van optredens voor uitzinnige mensenmassa's.
Ik droom ook al mn 5jaar van uitzinnige massa's di naar mn muziek komen luisteren, maar denk dat ik ook niet al te goed zou kunnen omgaan met al di hypocriete media-schurken die "het beste met je voor hebben" maar uiteindelijk hun moeder of hun protegé zouden verkopen voor een paar dollars of euro's meer...
Als je leeft voor de muziek in een wereld di draait om geld zou je voorminder depressief worden...
I think I should have no other mortal wants, if I could always have plenty of music. It seems to infuse strength into my limbs and ideas into my brain. Life seems to go on without effort, when I am filled with music.
George Eliot (1819 - 1880)

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » zo aug 28, 2005 12:19 pm

speedpianoisgeil schreef:nirvana is een fantastische band..
oke als je niet van de muziek houd dat kan maar je moet toe geven dat ze een hele grote indruk hebben achter gelaten.
Met behoorlijk wat hulp van de media idd.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Roza
Berichten: 2432
Lid geworden op: za jul 23, 2005 1:18 pm
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Roza » zo aug 28, 2005 3:01 pm

yowannuzz schreef:[..]


Met behoorlijk wat hulp van de media idd.
So what, dat is toch niet verboden ofzo?!
[b][color=red]Red[/color][/b] is the new black.

Nee, da's niet Funeral For A Friend. Da's gewoon een woeste uitspraak: [url]http://www.roodharigen.nl[/url]

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » zo aug 28, 2005 3:02 pm

Moonfairy schreef:[..]

So what, dat is toch niet verboden ofzo?!
Jawel, wist je dat niet?
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » zo aug 28, 2005 3:02 pm

Dat beweer ik ook absoluut niet.
Zeg alleen dat Nirvana het zonder de grote hype nooit op eigen kracht,m.a.w. puur via de muziek,had gered.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Roza
Berichten: 2432
Lid geworden op: za jul 23, 2005 1:18 pm
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Roza » zo aug 28, 2005 3:04 pm

Saxon 747 schreef:[..]

Jawel, wist je dat niet?
Nee :o Maar goed dat 'k 't nu weet.

@ yowannuzz: dat maakt toch opzich ook niet zo veel uit? Er zijn genoeg bands die het van de media moeten hebben, maar er wel hun brood mee verdienen. Leuk voor hen.
[b][color=red]Red[/color][/b] is the new black.

Nee, da's niet Funeral For A Friend. Da's gewoon een woeste uitspraak: [url]http://www.roodharigen.nl[/url]

Gebruikersavatar
Procrustus
Berichten: 1246
Lid geworden op: wo jul 27, 2005 7:04 pm
Locatie: Breda

Bericht door Procrustus » zo aug 28, 2005 5:50 pm

volgens mij zijn er verdomd weinig bands die iets voorstellen zonder de media...

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » zo aug 28, 2005 6:41 pm

Manowar lijkt me
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » zo aug 28, 2005 8:14 pm

Manowar stelt sowieso niets voor, een stel vieze nichten die kutmuziek maken, de enige reden dat meelopers het gaaf vinden is omdat Richard, CW en kornuiten het gaaf vinden.

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » zo aug 28, 2005 8:17 pm

K. schreef:Manowar stelt sowieso niets voor, een stel vieze nichten die kutmuziek maken, de enige reden dat meelopers het gaaf vinden is omdat Richard, CW en kornuiten het gaaf vinden.
Zoiets bedoel je

Afbeelding

Edit: deze is erger

Afbeelding

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22881
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » zo aug 28, 2005 9:41 pm

K. schreef:Manowar stelt sowieso niets voor, een stel vieze nichten die kutmuziek maken, de enige reden dat meelopers het gaaf vinden is omdat Richard, CW en kornuiten het gaaf vinden.
Wat loop jij ineens tegen alles wat niet blekkie-verantwoord is aan te kankeren?
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
arnibes
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:27 pm
Locatie: 6 meter onder zee niveau
Contacteer:

Bericht door arnibes » zo aug 28, 2005 9:43 pm

K. schreef:Manowar stelt sowieso niets voor, een stel vieze nichten die kutmuziek maken, de enige reden dat meelopers het gaaf vinden is omdat Richard, CW en kornuiten het gaaf vinden.
Je weet toch wel wat voor muziek deze gasten maken?
Afbeelding

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » zo aug 28, 2005 10:12 pm

dako schreef:[..]


Wat loop jij ineens tegen alles wat niet blekkie-verantwoord is aan te kankeren?
Ja, daarom zoek ik een Queens of the Stone Age CD he! hehe
Nee, heb Iron Maiden en Manowar altijd al kut gevonden.
arnibes schreef:[..]


Je weet toch wel wat voor muziek deze gasten maken?
Afbeelding
En waar haal jij het idee vandaan dat ik Taake goed vind? Kutband.

evilrules
Berichten: 576
Lid geworden op: za jan 01, 2005 6:12 pm
Locatie: brielle
Contacteer:

Bericht door evilrules » zo aug 28, 2005 10:17 pm

K. schreef:[..]


En waar haal jij het idee vandaan dat ik Taake goed vind? Kutband.
8) :lol:
http://www.myspace.com/metal_yrsa

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » zo aug 28, 2005 10:25 pm

K. schreef:[..]


Ja, daarom zoek ik een Queens of the Stone Age CD he! hehe
Nee, heb Iron Maiden en Manowar altijd al kut gevonden.
En gelijk heb je.

Karlijn
Berichten: 3700
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 3:23 pm

Bericht door Karlijn » zo aug 28, 2005 10:25 pm

Niks mis met Manowar!

evilrules
Berichten: 576
Lid geworden op: za jan 01, 2005 6:12 pm
Locatie: brielle
Contacteer:

Bericht door evilrules » zo aug 28, 2005 10:43 pm

K. schreef:Manowar stelt sowieso niets voor, een stel vieze nichten die kutmuziek maken, de enige reden dat meelopers het gaaf vinden is omdat Richard, CW en kornuiten het gaaf vinden.
Manowar is gewoon goed!!! :evil:

Die zijn groot geworden door hun muziek. Die hoefden in elk geval niet het handje vast te houden van de grote platen meneer. Die hebben ook geen drugs en drank nodig om iets te presteren.

Als trouwens de enigste reden zou zijn dat mensen Manowar goed vinden omdat Richard, CW en kornuiten het gaaf vinden, hebben ze wel heeeel veel meelopers over de hele wereld. :roll:
http://www.myspace.com/metal_yrsa

Gebruikersavatar
Kaleidoscope
Berichten: 1057
Lid geworden op: wo jul 20, 2005 3:41 pm
Locatie: Ommen / Arnhem
Contacteer:

Bericht door Kaleidoscope » zo aug 28, 2005 10:47 pm

K. schreef:Manowar stelt sowieso niets voor, een stel vieze nichten die kutmuziek maken, de enige reden dat meelopers het gaaf vinden is omdat Richard, CW en kornuiten het gaaf vinden.
Wie zijn Richard, CW en kornuiten?, ik ken ze niet. Maar vind Manowar wel vette muziek maken, hoezo meeloper vind het gaaf?
[img]http://img.photobucket.com/albums/v293/cooma/front1hn2.jpg[/img]

Sater
Berichten: 1010
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 6:43 pm

Bericht door Sater » ma aug 29, 2005 6:57 am

yowannuzz schreef:Ik denk dat we hier te maken hebben met een perfect staaltje van "icoon gecreeerd door de media".In de tijd dat ze actief waren kregen ze net de 'Ahoy vol.Pakweg tien jaar na dato wordt Kurt Cobain binnen de reguliere rock gerekend tot grootste iconen ooit.
Je kan natuurlijk pas na een tijdje zeggen in hoeverre iets echt van grote invloed was, toen The Velvet Underground en Nico uitkwam was het bijvoorbeeld ook geen klassieker, kreeg een slechte ontvangs en verkoop etc, maar jaren later is het wel een van de baanbrekendste alternatieve releases ooit.
yowannuzz schreef: Goed verkoopbaar verhaaltje natuurlijk ; Bandje loopt wat aan te kloten in de underground en breekt opeens volkomen tegen hun zin massaal door in de hitparades.Zanger kan het succes niet aan en pleegt zelfmoord.
Leuk verhaal alleen niet waar.Dit succes komt natuurlijk niet zo maar.Distrubutie en promotie moeten erg vakkundig gedaan zijn.
Anders is het wel bizar dat er zo onwijs veel bandjes lopen te ploeteren in de marge en er verder nooit 1 op dusdanige schaal "per ongeluk" doorbreekt.

Volgens mij doet een label promotie en hebben ze daar zelf weinig over te vertellen....
yowannuzz schreef:Ook niet logisch dat je clips opneemt met dusdanige budgetten en b.v. een mtv-unplugged sessie als je zo in je maag zit met dat succes.Heb ook wel eens gelezen dat Kurt als kind al droomde van optredens voor uitzinnige mensenmassa's.
Die unplugged cd kwam pas na twee enorm goed verkopende cd's en tours. Je moet haast wel.
Dictius Te Necare

Gebruikersavatar
Tony Montana
Berichten: 2748
Lid geworden op: za apr 03, 2004 2:12 pm
Locatie: Amsterdam/Den Haag

Bericht door Tony Montana » ma aug 29, 2005 3:44 pm

Nirvana blijft een sublieme band. Voor mij is het de band geweest waardoor ik rock ben gaan luisteren, wat weer oversloeg naar metal.

Ik wordt gek van dat gezeik rond de dood van Cobain. Als iemand hier wat boeiende informatie over wilt moet ie maar Kurt&Courtney van Nick Broomfield kijken.

Sinds de (zelf)moord van Cobain lijkt de muziek vergeten (behalve Smells Like...) en de icoon geboren. Ik hou me lekker buiten het hele icoonschap van de man en blijf genieten van Bleach tot en met With the Lights Out.
[url]http://www.recordnerd.com/lists/TonyMontana[/url]
[url]http://www.digital-steel.com[/url]
[url]http://www.ad.nl/denhaag[/url]
[url]http://www.f1today.nl[/url]
[url]http://www.rustneversleeps.web-log.nl[/url]

Gebruikersavatar
meepy
Berichten: 17
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 2:54 pm
Locatie: affligem
Contacteer:

Bericht door meepy » ma aug 29, 2005 10:51 pm

als ze tegenwoordig nog e lieke van Nirvana spelen op een fuif ist 9kansen op 10 'Smells like teen spirit'...
echt wel spijtig vind ek da!!!
Ze hebben zoveel schoon liekes gemaakt!!!

Gebruikersavatar
valkyrian
Berichten: 4642
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:54 am

Bericht door valkyrian » di aug 30, 2005 9:20 am

wat voor taal spreek jij?

Plaats reactie