Metalfans en sport.

Voor al je normale zaken
Plaats reactie
Appelflap
Contacteer:

Re: Metalfans en sport.

Bericht door Appelflap » do jun 24, 2021 1:51 pm

Persistence schreef:
do jun 24, 2021 1:25 pm
Waar vinden jullie een goede wandspiegel voor een thuis-sportschool? Is wel nodig heb ik gemerkt, niet alleen om selfies te maken :'), maar ook om je postuur etc. te controleren met gewichten.
IKEA verkoopt geloof ik nog steeds van die 20x20cm spiegels oid, kun je strak tegen elkaar aan plakken

Krijgen w.... krijg ik dan meer selfies van je in mijn inbox?
Flikker op met je homofobie

Heyoka

Bericht door Heyoka » do jun 24, 2021 1:54 pm

Wat is de definitie van sport?
Ik vind, hoewel het een sportschool heet, de dingen die daar gedaan worden vaak maar weinig met sport te maken hebben.
je uitsloven voor een spiegel is geen sport.
Fuck you all!
Afbeelding

dako

Bericht door dako » do jun 24, 2021 1:55 pm

En ook verdomd weinig met een school, trouwens.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Krimhild

Bericht door Krimhild » do jun 24, 2021 1:58 pm

Sport ~
Een sport kan omschreven worden als een fysieke krachtmeting (bijvoorbeeld zwemmen), fysiek spel (bijvoorbeeld voetbal) of denkspel (bijvoorbeeld schaken) dat op reglementaire wijze in competitieverband of recreatief gespeeld kan worden.
The void within the storm
* Team Bloes = Onzijdig *

Heyoka

Bericht door Heyoka » do jun 24, 2021 1:59 pm

Ja! Inderdaad, het is misschien wel het meest verkeerde benaming van iets. Het is precies niet wat de naam doet vermoeden.
Fuck you all!
Afbeelding

Heyoka

Bericht door Heyoka » do jun 24, 2021 2:00 pm

Krimhild schreef:
do jun 24, 2021 1:58 pm
Sport ~
Een sport kan omschreven worden als een fysieke krachtmeting (bijvoorbeeld zwemmen), fysiek spel (bijvoorbeeld voetbal) of denkspel (bijvoorbeeld schaken) dat op reglementaire wijze in competitieverband of recreatief gespeeld kan worden.
ergo in een sportschool wordt geen sport bedreven.
Fuck you all!
Afbeelding

dako

Bericht door dako » do jun 24, 2021 2:03 pm

Heyoka schreef:
do jun 24, 2021 1:59 pm
Ja! Inderdaad, het is misschien wel het meest verkeerde benaming van iets. Het is precies niet wat de naam doet vermoeden.
Ja, maar doe het dan meteen goed.
Het woord 'sportschool' insinueert iets goed, sport en school. Het is precies iets anders, maar nog steeds kut. Je schiet er niks mee op. Maak er dan gewoon een bruin cafe van, ofzo. Dan kun je zeggen dat je naar de sportschool gaat, doe je nog steeds niks met sport en/of school, maar kun je wel zuipen.
Het had zo mooi kunnen zijn.

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » do jun 24, 2021 2:05 pm

Sport is ook een meting met je zelf, met de drang tot verbetering.

In dat kader ben ik mijn middenrif aan het trainen, vaak de 'grootste spier van het lichaam' genoemd wat niet per se waar is, maar deze is in ieder geval verantwoordelijk voor je ademhaling. Veel ademoefeningen dus tijdens het wandelen, wat inmiddels merkbaar effect heeft op ademfrequentie, verzuring van andere spieren, etc.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Heyoka

Bericht door Heyoka » do jun 24, 2021 2:08 pm

Hieronimus schreef:
do jun 24, 2021 2:05 pm

In dat kader ben ik mijn middenrif aan het trainen, vaak de 'grootste spier van het lichaam' genoemd wat niet per se waar is, maar deze is in ieder geval verantwoordelijk voor je ademhaling. Veel ademoefeningen dus tijdens het wandelen, wat inmiddels merkbaar effect heeft op ademfrequentie, verzuring van andere spieren, etc.
Dan is het maken van een examen straks ook nog een sport.
Of het maken van een IQ-test.
Fuck you all!
Afbeelding

Heyoka

Bericht door Heyoka » do jun 24, 2021 2:09 pm

dako schreef:
do jun 24, 2021 2:03 pm
Heyoka schreef:
do jun 24, 2021 1:59 pm
Ja, maar doe het dan meteen goed.
Het woord 'sportschool' insinueert iets goed, sport en school. Het is precies iets anders, maar nog steeds kut. Je schiet er niks mee op. Maak er dan gewoon een bruin cafe van, ofzo. Dan kun je zeggen dat je naar de sportschool gaat, doe je nog steeds niks met sport en/of school, maar kun je wel zuipen.
Het had zo mooi kunnen zijn.
Ja, het had zo mooi kunnen zijn.
En dan de terugweg 5 aan 0,5 ofzo.
Fuck you all!
Afbeelding

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » do jun 24, 2021 2:13 pm

Heyoka schreef:
do jun 24, 2021 2:08 pm
Hieronimus schreef:

Ik las over het woord 'reglementair' heen in Krimhilds definitie, maar met dat woord valt juist dat soort zaken er inderdaad onder. En de 'sportschool' dan juist weer niet? Betere term is dus 'krachttraining'. Maar wat boeit het? Mij in ieder geval niet, behalve als mensen zeggen dat bepaalde activiteiten (mountainbiken, paardrijden) geen sport zijn, en golf en darten dan weer wel... :')
Front voor/der Matigheid
last.fm

Persistence

Bericht door Persistence » do jun 24, 2021 2:21 pm

Spawn999 schreef:
do jun 24, 2021 1:35 pm
Persistence schreef:
do jun 24, 2021 1:27 pm
Spawn999 schreef:
do jun 24, 2021 1:26 pm
Xenos
N'ah, daar hebben ze geen grote spiegels naar mijn weten. Wel van die dingen met tierelantijntjes.
120 cm precies jouw lengte :mrgreen:

https://www.xenos.nl/spiegel-deurhanger-zwart

https://www.xenos.nl/passpiegel-industr ... -35x160-cm
30 CM breed, die van mij moet minstens 1.5M breed zijn (ik ben langer in mijn breedte dan lengte :mrgreen: ).

Heyoka

Bericht door Heyoka » do jun 24, 2021 2:28 pm

Hieronimus schreef:
do jun 24, 2021 2:13 pm
Heyoka schreef:
do jun 24, 2021 2:08 pm
Hieronimus schreef:

Ik las over het woord 'reglementair' heen in Krimhilds definitie, maar met dat woord valt juist dat soort zaken er inderdaad onder. En de 'sportschool' dan juist weer niet? Betere term is dus 'krachttraining'. Maar wat boeit het? Mij in ieder geval niet, behalve als mensen zeggen dat bepaalde activiteiten (mountainbiken, paardrijden) geen sport zijn, en golf en darten dan weer wel... :')
Krachttraining, prima, maar dan staat het dus in het verkeerde topic ;)

Darten en golf zijn geen sporten. Darten is gewoon een spelletje. Golfen is voor rijke mensen die aan sport willen doen, maar niet willen sporten. Paardrijden is het mishandelen van dieren. Zou ik zelf ook niet als sport willen betitelen.

Ter vermaak en om aan te tonen dat wat er in een sportschool gebeurd geen sport genoemd mag worden:

Fuck you all!
Afbeelding

Krimhild

Bericht door Krimhild » do jun 24, 2021 2:31 pm

Krimhild schreef:
Sport ~
Ik dacht dat het onnodig was maar blijkbaar zitten we hier met een boel mensen die zoveel gezopen hebben dat ze niet meer weten wat een logische gedachte ook al weer is (Hiero, laat je niet van de wijs brengen), dus toch nog maar een toelichting:

In de sportschool kunnen mensen oefenen voor een sport genaamd powerlifting. Daar bestaan competities voor en regels. Kortom: sport.

Uiteraard zijn er ook mensen die maar wat doen. Maar zelfs die doen aan sport, lees het vervolg van de definitie maar:
Hoewel iedereen weet wat er met sport bedoeld wordt, is het lastig om hiervan een eenduidige definitie te geven. De term ontwikkelt zich voortdurend om nieuwe activiteiten die men als sport ervaart onder deze noemer te brengen. Sporten zijn meestal activiteiten gebaseerd op lichamelijke beweging, gebruikmakend van kenmerken als kracht, snelheid, behendigheid en denkvermogen. Hieronder volgt een aantal kenmerken:

Een sport heeft een vastgelegd aantal regels die bij alle spelers bekend behoren te zijn. Deze kunnen in de loop der tijd en van plaats tot plaats verschillen. Toernooien kunnen hun eigen aanvullende regels stellen, maar er is in beginsel een vast aantal van overeengekomen en aanvaarde regels.

Een sport heeft vaak een competitieaspect. Dit kan zijn in een rechtstreeks treffen met andere spelers, of in de zin van het vestigen van een score.

Een sport wordt beoefend voor het plezier van de deelnemers en/of van de toeschouwers; of omwille van het aanzien van een land, stad, club enzovoort.

Een sport bestaat uit een fysieke of mentale activiteit, uitgevoerd individueel of in teamverband, met of zonder tegenspelers om van te winnen (bijvoorbeeld voetbal), of om een doel te bereiken (bijvoorbeeld bergbeklimmen), of om gezondheidsredenen (bijvoorbeeld zwemmen).

Het primaire doel van een competitie is om volgens de regels te winnen, en niet om esthetische, artistieke of financiële redenen.
Willen alle mensen die vanaf hun sofa zitten te zeiken over definities van activiteiten waar ze geen flauw benul van hebben voortaan voordat ze gaan proberen te beginnen met praten/typen eerst opstaan, naar de koelkast lopen en bier pakken, en dan pas hier wat zeggen? Het alcoholtekort leidt tot irritante uitspraken.
Laatst gewijzigd door Krimhild op do jun 24, 2021 2:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Persistence

Bericht door Persistence » do jun 24, 2021 2:32 pm

Heyoka schreef:
do jun 24, 2021 2:28 pm

De tweede is vooral pijnlijk. Die nitwit heeft zichzelf een semi-nekletsel bezorgd.
Laatst gewijzigd door Persistence op do jun 24, 2021 2:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Krimhild

Bericht door Krimhild » do jun 24, 2021 2:35 pm

Ik kijk dat soort filmpjes niet.

Heyoka

Bericht door Heyoka » do jun 24, 2021 2:39 pm

Krimhild schreef:
do jun 24, 2021 2:31 pm
Krimhild schreef:
Sport ~
Ik dacht dat het onnodig was maar blijkbaar zitten we hier met een boel mensen die zoveel gezopen hebben dat ze niet meer weten wat een logische gedachte ook al weer is (Hiero, laat je niet van de wijs brengen), dus toch nog maar een toelichting:

In de sportschool kunnen mensen oefenen voor een sport genaamd powerlifting. Daar bestaan competities voor en regels. Kortom: sport.

Uiteraard zijn er ook mensen die maar wat doen. Maar zelfs die doen aan sport, lees het vervolg van de definitie maar:
Hoewel iedereen weet wat er met sport bedoeld wordt, is het lastig om hiervan een eenduidige definitie te geven. De term ontwikkelt zich voortdurend om nieuwe activiteiten die men als sport ervaart onder deze noemer te brengen. Sporten zijn meestal activiteiten gebaseerd op lichamelijke beweging, gebruikmakend van kenmerken als kracht, snelheid, behendigheid en denkvermogen. Hieronder volgt een aantal kenmerken:

Een sport heeft een vastgelegd aantal regels die bij alle spelers bekend behoren te zijn. Deze kunnen in de loop der tijd en van plaats tot plaats verschillen. Toernooien kunnen hun eigen aanvullende regels stellen, maar er is in beginsel een vast aantal van overeengekomen en aanvaarde regels.

Een sport heeft vaak een competitieaspect. Dit kan zijn in een rechtstreeks treffen met andere spelers, of in de zin van het vestigen van een score.

Een sport wordt beoefend voor het plezier van de deelnemers en/of van de toeschouwers; of omwille van het aanzien van een land, stad, club enzovoort.

Een sport bestaat uit een fysieke of mentale activiteit, uitgevoerd individueel of in teamverband, met of zonder tegenspelers om van te winnen (bijvoorbeeld voetbal), of om een doel te bereiken (bijvoorbeeld bergbeklimmen), of om gezondheidsredenen (bijvoorbeeld zwemmen).

Het primaire doel van een competitie is om volgens de regels te winnen, en niet om esthetische, artistieke of financiële redenen.
Willen alle mensen die vanaf hun sofa zitten te zeiken over definities van activiteiten waar ze geen flauw benul van hebben voortaan voordat ze gaan proberen te beginnen met praten/typen eerst opstaan, naar de koelkast lopen en bier pakken, en dan pas hier wat zeggen? Het alcoholtekort leidt tot irritante uitspraken.
:lolup:

Ik ben net even naar de supermarkt gesport. Ik sportte wat uit rek, en sportte weer naar huis. Daar aangekomen sportte ik het bier in de koelkast, sportte naar de woonkamer en sportte enige tijd om daarna het bier weer uit de koelkast te sporten. Op een gegeven moment werd ik moe en sportte ik naar mijn bed toe, om daar de hele nacht te sporten. Ik sportte 's morgens weer op en sportte een broodje pindakaas naar binnen. Nou ja, al met al veel gesport dus.

Je ziet, zinloos om alles maar sport te gaan noemen.
Fuck you all!
Afbeelding

Heyoka

Bericht door Heyoka » do jun 24, 2021 2:40 pm

Krimhild schreef:
do jun 24, 2021 2:35 pm
Ik kijk dat soort filmpjes niet.
Je houd niet van sportfilmpjes? ;)
Fuck you all!
Afbeelding

Spawn999

Bericht door Spawn999 » do jun 24, 2021 2:40 pm

Transport is ook sport!
This Is What You Want... This Is What You Get

Krimhild

Bericht door Krimhild » do jun 24, 2021 2:43 pm

Jezus maria en de heilige geest.

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » do jun 24, 2021 2:44 pm

Nee, je hebt gelijk, Krimhild. Ik laat me niet van de wijs brengen, maar als er gezeurd wordt dat sommige dingen geen sport zijn is dat irritant, maar niet interessant. Als je er maar plezier bij hebt.

Discussie over paardrijden ga ik liever niet aan, Heyoka. Er zijn grenzen en die worden (zeker in de topsport) opgezocht, maar ik gedraag me, zowel in het rijden als in de verzorging. Hierin is de uitdaging om steeds beter (netter) te rijden, juist gelet op de conditie en souplesse van het paard. Jouw grens zal allicht liggen bij het houden/benutten van dieren voor sport, maar ik zie het wat dat betreft wel als een teamsport tussen paard en ruiter.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Heyoka

Bericht door Heyoka » do jun 24, 2021 2:47 pm

Ik heb niet gezegd dat je er geen plezier bij mag hebben (het is moeilijk voor te stellen, maar als dat het geval is, prima natuurlijk), maar ik vind het gewoon wat ver gaan om het sport te noemen.

En ik zal verder niet in gaan op het paardrijden.
Fuck you all!
Afbeelding

Jan-Willem

Bericht door Jan-Willem » do jun 24, 2021 3:02 pm

Persistence schreef:
do jun 24, 2021 2:21 pm
Spawn999 schreef:
do jun 24, 2021 1:35 pm
Persistence schreef:
do jun 24, 2021 1:27 pm

N'ah, daar hebben ze geen grote spiegels naar mijn weten. Wel van die dingen met tierelantijntjes.
120 cm precies jouw lengte :mrgreen:

https://www.xenos.nl/spiegel-deurhanger-zwart

https://www.xenos.nl/passpiegel-industr ... -35x160-cm
30 CM breed, die van mij moet minstens 1.5M breed zijn (ik ben langer in mijn breedte dan lengte :mrgreen: ).
Je kunt ook gewoon verder van de spiegel weg staan :wink:

Moet je misschien wel je kamer wat meer opruimen (opruimen/schoonmaken is ook bewegen :wink: )

Heyoka

Bericht door Heyoka » do jun 24, 2021 3:09 pm

Jan-Willem schreef:
do jun 24, 2021 3:02 pm
Persistence schreef:

Moet je misschien wel je kamer wat meer opruimen (opruimen/schoonmaken is ook bewegen :wink: )
Fuck you all!
Afbeelding

Persistence

Bericht door Persistence » do jun 24, 2021 3:21 pm

Jan-Willem schreef:
Persistence schreef:

Nou zeg, die mancave van jou is vast nóg rommeliger maar dat kan niemand zien omdat er geen daglicht naar binnen schijnt. :mrgreen:

;p
Laatst gewijzigd door Persistence op do jun 24, 2021 5:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Jan-Willem

Bericht door Jan-Willem » do jun 24, 2021 3:48 pm

Persistence schreef:
do jun 24, 2021 3:21 pm
Jan-Willem schreef:
Persistence schreef:

Nou zeg, die mancave van jou is vast nóg rommelig maar dat kan niemand zien omdat er geen daglicht naar binnen schijnt. :mrgreen:

;p

Het lijkt wel alsof je recent op bezoek bent geweest, trouwens sinds corona is het geen mancave meer aangezien mijn vrouw hier ook zit.

Appelflap
Contacteer:

Bericht door Appelflap » vr jun 25, 2021 9:41 am

Krimhild schreef:
do jun 24, 2021 2:31 pm

Je moet niet serieus op Krijst reageren, zijn sport (huh huh) is om reacties uit te lokken, heeft ie nodig. Natuurlijk is krachttraining gewoon een sport.

Krimhild

Bericht door Krimhild » vr jun 25, 2021 9:44 am

Nog wat anders: het hangt af van hoe je de beugel vastpakt voor op welke spiergroep de VP inwerkt, toch? Als ik hem breed pak heb ik het idee dat het heus m’n schouders traint.

Appelflap
Contacteer:

Bericht door Appelflap » vr jun 25, 2021 9:45 am

Hieronimus schreef:
do jun 24, 2021 2:44 pm
Discussie over paardrijden ga ik liever niet aan, Heyoka. Er zijn grenzen en die worden (zeker in de topsport) opgezocht, maar ik gedraag me, zowel in het rijden als in de verzorging. Hierin is de uitdaging om steeds beter (netter) te rijden, juist gelet op de conditie en souplesse van het paard. Jouw grens zal allicht liggen bij het houden/benutten van dieren voor sport, maar ik zie het wat dat betreft wel als een teamsport tussen paard en ruiter.
Ik hoop dat t bij jou anders is, maar bij veel paardrijscholen worden de paarden toch best vaak gepusht over de pijngrens et behulp van phenylbutazone ('buut')

Appelflap
Contacteer:

Bericht door Appelflap » vr jun 25, 2021 9:49 am

Krimhild schreef:
vr jun 25, 2021 9:44 am
Nog wat anders: het hangt af van hoe je de beugel vastpakt voor op welke spiergroep de VP inwerkt, toch? Als ik hem breed pak heb ik het idee dat het heus m’n schouders traint.
Ja. Nee.

Ja het maakt uit. Nee je traint je schouders niet. Nou ja, een klein beetje. Je train je schouders als je daarmee dingen duwt, naar voren, opzij, omhoog. Met de vertical pull train je vooral je latissimus dorsi (moest ook opzoeken hoor gna gna). Ja het is een compound oefening dus je pakt idd afhankelijk van grip, houding, gewicht/repetitie etc ook diverse andere rugspieren, armen, core en schouders mee. Maar schouders trainen doe je met ehm... schouderoefeningen ;)

Krimhild

Bericht door Krimhild » vr jun 25, 2021 9:51 am

Zal wel, ik hoef geen brede schouders. Ik merk vooral de schouderverkramping weggaat door VP, dus prima oefening voor mijn doeleinden.

Appelflap
Contacteer:

Bericht door Appelflap » vr jun 25, 2021 10:03 am

Je zou als je last hebt van je schouder, eens echte schouderoefeningen moeten proberen. Rustig opbouwen. Ik heb gemerkt dat bijv het enige dat echt helpt/hielp tegen mjn RSI en voorheen tennisarm, kracthtraining is. Dat zorgt voor een goede doorbloeding en dat lost t probleem op. Kan geen massage, electro toestand, geluidsgolven toestand, gels etc en wat die kwakz... ik bedoel fysiotherapeuten ook allemaal gebruiken tegenop.

Krimhild

Bericht door Krimhild » vr jun 25, 2021 10:50 am

Hehe, ja, hetzelfde geldt voor mijn spier/pees/gewrichtsklachten in schouder/rug/heup. Deadliften doet wonderen. Allerfavoriete oefening is overigens Back Raises, maar daar hebben we helaas geen apparaat voor.

Ik zal eens kijken voor schouderoefeningen! (Met andere woorden: mijn vriend vragen.)

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » vr jun 25, 2021 11:02 am

Appelflap schreef:
vr jun 25, 2021 9:45 am
Hieronimus schreef:
do jun 24, 2021 2:44 pm
Ik hoop dat t bij jou anders is, maar bij veel paardrijscholen worden de paarden toch best vaak gepusht over de pijngrens et behulp van phenylbutazone ('buut')
Ik rijd gelukkig privé, maar ik weet dat het op maneges lang niet altijd goed geregeld is. Wat trivia: schijnbaar worden paarden in Nederland maar zo'n 6-7 jaar gemiddeld. De paarden die ik rijd zijn al over de 20 en nog vol levenslust op basale voeding. :)
Front voor/der Matigheid
last.fm

Appelflap
Contacteer:

Bericht door Appelflap » vr jun 25, 2021 11:23 am

Klinkt goed

Appelflap
Contacteer:

Bericht door Appelflap » vr jun 25, 2021 11:24 am

Krimhild schreef:
vr jun 25, 2021 10:50 am
Hehe, ja, hetzelfde geldt voor mijn spier/pees/gewrichtsklachten in schouder/rug/heup. Deadliften doet wonderen. Allerfavoriete oefening is overigens Back Raises, maar daar hebben we helaas geen apparaat voor.

Ik zal eens kijken voor schouderoefeningen! (Met andere woorden: mijn vriend vragen.)
Doorbloeding, slaap, licht rekken. Gouden combi voor bijna al dat soort klachten

Krimhild

Bericht door Krimhild » vr jun 25, 2021 11:31 am

Ja. Ik heb zo’n bureaufiets aangeschaft, dat helpt hopelijk ook wat.

Appelflap
Contacteer:

Bericht door Appelflap » vr jun 25, 2021 11:34 am

HAha, jij bent echt van de apparaten he? Barbell (doe je al toch?) en dumbell en alles waarbij je los zit is over t algemeen toch tikke beter. Duis buiten echt fietsen, losse dumbells en barbells en stangen etc ipv apparaten. Then agian . aparaten beter dan niets ;)

Krimhild

Bericht door Krimhild » vr jun 25, 2021 11:39 am

Tijdens werktijd kan ik niet gaan fietsen buiten, maar wel onder m’n bureau zo’n minifiets zetten.

https://www.lidl-shop.nl/p/mobiliteitst ... p100330733

dako

Bericht door dako » vr jun 25, 2021 11:59 am

Appelflap schreef:
vr jun 25, 2021 11:34 am
tikke beter
Je moet zelf beter tikke.

Johan

Bericht door Johan » vr jun 25, 2021 12:04 pm

Ik ben vorige week maar weer eens begonnen bij een sportschool (Ja, want je hebt ook een coach en alles ;)).

Uiteraard na de 1e keer 3 dagen spierpijn haha! Deze week ging al meteen een stuk beter. Hopelijk morgen weer eens een mooie buitenfietstocht maken!

Krimhild

Bericht door Krimhild » vr jun 25, 2021 12:37 pm

Appelflap schreef:
HAha, jij bent echt van de apparaten he? Barbell (doe je al toch?) en dumbell en alles waarbij je los zit is over t algemeen toch tikke beter. Duis buiten echt fietsen, losse dumbells en barbells en stangen etc ipv apparaten. Then agian . aparaten beter dan niets ;)
Ik doe momenteel letterlijk maar 1 apparaat dus om me nou fan van apparaten te noemen... dat valt allemaal wel mee. 1 oefening met apparaat en de rest is allemaal barbell.

Dumbell vind ik dumb.

Krimhild

Bericht door Krimhild » vr jun 25, 2021 12:38 pm

Johan schreef:
vr jun 25, 2021 12:04 pm
Ik ben vorige week maar weer eens begonnen bij een sportschool (Ja, want je hebt ook een coach en alles ;)).

Uiteraard na de 1e keer 3 dagen spierpijn haha! Deze week ging al meteen een stuk beter. Hopelijk morgen weer eens een mooie buitenfietstocht maken!
Lekker bezug! Is altijd wel even afzien, op het begin,

Appelflap
Contacteer:

Bericht door Appelflap » vr jun 25, 2021 12:39 pm

Krimhild schreef:
vr jun 25, 2021 12:37 pm
Appelflap schreef:
Ik doe momenteel letterlijk maar 1 apparaat dus om me nou fan van apparaten te noemen... dat valt allemaal wel mee. 1 oefening met apparaat en de rest is allemaal barbell.

Dumbell vind ik dumb.
Tippie tappie toppie

Krimhild

Bericht door Krimhild » za jun 26, 2021 2:18 pm

10 aan 6, en naar de klote :lol:

Heyoka

Bericht door Heyoka » ma jun 28, 2021 5:04 pm

Ook een beetje aan het sporten geweest:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Fuck you all!
Afbeelding

Persistence

Bericht door Persistence » ma jun 28, 2021 5:22 pm

Heyoka schreef:
ma jun 28, 2021 5:04 pm
Ook een beetje aan het sporten geweest:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Ziet er niet gezond uit joh, die armen :shock:

Appelflap
Contacteer:

Bericht door Appelflap » di jun 29, 2021 10:31 am

Waarom lach je mij en mijn broer nout uit? HEt is toch juist leuk om dezelfde kleding te dragen?

Appelflap
Contacteer:

Bericht door Appelflap » di jun 29, 2021 10:57 am

Ik ga proberen vanaf vandaag of t me lukt de laatste grammetjes vet van mijn onderbuik af te krijgen. Het 6pack is er (echt), maar er ligt een dun randje blubber op. Ik ga:

* meer cadio erbij trainen (krachttraining doe ik al genoeg)
* strenger zijn met eten
* appelcider azijn iedere dag
* meer proberen te slapen

Kijken wat ie doet!

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » wo jun 30, 2021 11:34 am

35,1 aan 23,7 met 390 hms. Buurt verkennen. Grillig.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

Last.fm profiel

Plaats reactie