MF forum playlist #2: jeugd

Voor al je normale zaken
Plaats reactie
Ernst

Re: MF forum playlist #2: jeugd

Bericht door Ernst » vr mei 15, 2020 10:23 pm

Appelflap schreef:
do mei 14, 2020 9:00 pm
Shreds of Sanity schreef:
do mei 14, 2020 8:54 pm
Megadeth ten tijde van Countdown to Extinction is zo saai. Heel dat album zou een trap onder zijn kont moeten krijgen. Het frustrerende is dat je precies kan horen waar er wordt ingehouden en hoe dit een stuk feller had kunnen zijn. Song writing klopt gewoon, maar is nergens spannend.
Ik had t niet beter kunnen verwoorden. Geef mij maar So Far So Good en PEace Sells.
Shreds of Sanity schreef:
do mei 14, 2020 8:54 pm
Coroner is wel spannend. Daar moet ik meer van checken.
Graag gedaan. Eerste 3 albums zijn (sort of) n deze stijl daarna wordt t wat meer groovend, minder snel, meer melodie, lekker eigen sound/stijl
Dat ben ik zeker met jullie beide eens. Ik vind eigenlijk enkel Ashes in your mouth een nummer wat ik nog wel eens live zou willen zien. Sweating Bullets trek ik trouwens na al die jaren ook nog goed.

Van Coroner zou ik album 2-3-4 het meest aanraden. Nummers als Tunnel of Pain, Semtex Revolution, Read my Scars zijn heel goed. Van het debuut is enkel Reborn through Hate me bijgebleven.

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » vr mei 15, 2020 10:24 pm

Ashes in your mouth is een geweldige knaller idd!
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

Last.fm profiel

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » vr mei 15, 2020 10:25 pm

Bleek No. 1 schreef:
vr mei 15, 2020 9:58 pm
Het is laat, er is alcohol in het spel, ik kan en wil niet alles lezen: wat moet ik doen?

KoenM schreef:
wo mei 13, 2020 9:25 am
Beste vriendjes van het metalfan forum! Supertof om te zien dat dit zo lekker loopt en het forum weer leeft alsof het 2005 is.

Zoals beloofd heb ik net even gekeken naar de random thema generator voor lijst 3. Het lot bepaalde dat dit het thema werd:

Beste metalnummers met een politieke boodschap.

Gezien de stijgende populariteit van deze lijstjes en het wat smallere thema dan voorheen, volgende regels om het voor iedereen behapbaar te houden:
- 3 nummers per deelnemer, in PM naar mij
- in dit format inzenden graag; naam artiest - titel nummer
- als er verschillende edits of masters beschikbaar zijn, even vermelden welke je wilt
- uiteraard 3 verschillende artiesten in je eigen lijstje
- graag zelf even checken of de nummers beschikbaar zijn in Spotify en YouTube
- inzenden tot en met zaterdag 16 mei

Ik doe mijn best om de lijst in de loop van zondag online te krijgen. Veel keuzeplezier!
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

Last.fm profiel

Plaats reactie