MF forum playlist #9: Metalfan presenteert de beste zangers en zangeressen - unclean!

Voor al je normale zaken
Shreds of Sanity

Re: MF forum playlist #9: Metalfan presenteert de beste zangers en zangeressen - unclean!

Bericht door Shreds of Sanity » di aug 18, 2020 1:45 pm

Hieronimus schreef:
vr aug 14, 2020 7:45 pm
Statistiek-tabje toegevoegd voor de liefhebbers.
In de stats pagina verschijnen de cijfers die ik geef ook bij Persistence als favo en kutnummer. Is ie vast niet blij mee. ;)

Hieronimus

Re: MF forum playlist #9: Metalfan presenteert de beste zangers en zangeressen - unclean!

Bericht door Hieronimus » di aug 18, 2020 2:15 pm

Goed gespot, opgelost!
Front voor/der Matigheid
last.fm

Heyoka

Bericht door Heyoka » di aug 18, 2020 2:17 pm

Maar nu ben ik er niet blij mee!
Krijg eens smaak.

Shreds of Sanity

Bericht door Shreds of Sanity » di aug 18, 2020 2:30 pm

Heyoka schreef:
di aug 18, 2020 2:17 pm
Krijg eens smaak.
Nou vooruit, ik geef Trelldom er een half punt bij voor die indrukwekkende schreeuw op het einde.

Gelukkig zijn we het eens over Triptykon.

Shreds of Sanity

Bericht door Shreds of Sanity » di aug 18, 2020 2:34 pm

Hieronimus schreef:
di aug 18, 2020 2:15 pm
Goed gespot, opgelost!
Dat was snel!

Ik was in de stats lijsten aan het kijken en het valt me op dat er in die van lijst 1 ook "Nummer met score waarover we het minst en meest eens zijn" staat, maar in de andere stats niet meer. Ik vind dat eigenlijk een heel goeie aanvulling op beste en slechtste nummer. Laat wat meer nuance zien. Misschien kunnen we die in de toekomst weer toevoegen?
Laatst gewijzigd door Shreds of Sanity op di aug 18, 2020 2:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Heidewolf

Bericht door Heidewolf » di aug 18, 2020 2:39 pm

Heyoka schreef:
Krijg eens smaak.

Darkthrone heeft niks met smaak te maken. Het gekerm en geraas van die knakkers leuk vinden is een gevolg van een gigantische opeenstapeling van slechte beslissingen in je leven. Je bent op dieptepunt in je bestaan als je troost kan vinden in die erbarmelijkheid op cd. En die gemuteerde verotte kots van darkthrone aanzien voor muziek is enkel een teken van een zeer verstoorde blik van de realiteit.
Ik ben langer dan Lennert.

Heyoka

Bericht door Heyoka » di aug 18, 2020 2:48 pm

Heidewolf schreef:
di aug 18, 2020 2:39 pm
Heyoka schreef:
Krijg eens smaak.

Darkthrone heeft niks met smaak te maken. Het gekerm en geraas van die knakkers leuk vinden is een gevolg van een gigantische opeenstapeling van slechte beslissingen in je leven. Je bent op dieptepunt in je bestaan als je troost kan vinden in die erbarmelijkheid op cd. En die gemuteerde verotte kots van darkthrone aanzien voor muziek is enkel een teken van een zeer verstoorde blik van de realiteit.

Het ging om Trelldom, boer.

Heidewolf

Bericht door Heidewolf » di aug 18, 2020 3:13 pm

Sorry, geciviliseerde meneer.

Desondanks staat mijn kleine essay over Darkthrone als een huis.
Ik ben langer dan Lennert.

Shreds of Sanity

Bericht door Shreds of Sanity » di aug 18, 2020 3:44 pm

Ik zie eerder zo'n door tien Amish opgetrokken raamconstructie waar je net de omtrek van een schuur in kan ontwaren.

Heyoka

Bericht door Heyoka » di aug 18, 2020 3:56 pm

Je hebt Heidewolven en Heyoka's en laten we die werelden vooral gescheiden houden. Doen we Darkthrone in de Heyoka wereld. Als je er niets van snapt is dat niet erg. Als je denkt dat je essay staat als een huis, is dat prima. De waarheid en de werkelijkheid bevinden zich niet in jouw huis, maar daar buiten. Daar waar Heyoka is, daar is waarheid. Ik zou met jouw essay mijn reet nog niet willen afvegen. Ieder zijn ding denk ik :)
En verder ben ik het volledig eens met Shreds.

Appelflap
Contacteer:

Bericht door Appelflap » di aug 18, 2020 5:06 pm

Er valt niets te snappen aan blekmetal en Darkthrone in t bijzonder. Het is gewoon matig uitgevoerde saaie muziek. Op zich niets mis mee als t je ding is, als je van de power of whatever houdt, net zoals er niets mis is met obscure punk door matige underground muzikanten. Allemaal niets mis mee. Maar laten we t nu niet groter of belangrijker maken ('je moet t snappen') dan het is :) 'Je moet het voelen' zou dan een betere uitspraak zijn imho
Flikker op met je homofobie

Shreds of Sanity

Bericht door Shreds of Sanity » wo aug 19, 2020 3:16 pm

For I Am King op youtube aangezet in plaats van op spotify en toch verrast. Geen idee dat dat een vrouw was die er uit ziet als je buurmeisje.

Plaats reactie