MF Forum Playlist #15 FUCK YOU!

Voor al je normale zaken
Shreds of Sanity

Re: MF Forum Playlist #15 FUCK YOU!

Bericht door Shreds of Sanity » zo jan 24, 2021 4:49 pm

Jan-Willem schreef:
zo jan 24, 2021 5:44 am
Bleek No. 1 schreef:
za jan 23, 2021 8:47 pm
Shreds of Sanity schreef:
za jan 23, 2021 8:19 pm
Van mij krijgt vooral die veel te lange irritante rant aan het begin van Shining een fuck you.

Sow, echt hè. Gast, laat dat merken/horen in je muziek, ga geen TED talk houden.
Ik ben blij dat dat stuk jullie irritatie heeft weten te prikkelen :finger:
Dat stuk duurt langer dan de meeste nummers in deze lijst. :finger:

Draconian
Lult over cdtjes

Bericht door Draconian » zo jan 24, 2021 5:21 pm

De eerste tien nummers waren top, maar het niveau is toch wel bedenkelijk daarna. Voorlopige dieptepunten: Body Count, Idles en Hausmagger.
It was a business doing pleasure with you.

Draconian
Lult over cdtjes

Bericht door Draconian » zo jan 24, 2021 5:47 pm

za jan 23, 2021 8:19 pm
Van mij krijgt vooral die veel te lange irritante rant aan het begin van Shining een fuck you.
Dat is de eerste keer dat ik die intro hoor, hij staat geloof ik niet op de originele release. Een beetje overdreven wel ja, maar goed, het past wel bij de band. De track zelf is wederom pure genialiteit. En waarschijnlijk ben ik veel te burgerlijk om Shining te mogen luisteren van dhr. Kvarforth, maar in de 'spirit' van deze lijst zeg ik dan :finger:
It was a business doing pleasure with you.

Shreds of Sanity

Bericht door Shreds of Sanity » zo jan 24, 2021 6:32 pm

Draconian schreef:
zo jan 24, 2021 5:21 pm
De eerste tien nummers waren top, maar het niveau is toch wel bedenkelijk daarna. Voorlopige dieptepunten: Body Count, Idles en Hausmagger.
Laat ik mijn inzendingen dan ook maar onthullen:

IDLES - Never Fight A Man With A Perm.
Wat mij betreft is IDLES de meest spannende zware band die de laatste jaren is opgestaan. Postpunk whatever met intelligente teksten en een allesvernietigende liveshow. De zanger heeft aangegeven dat hij het nummer heeft geschreven om af te rekenen met wat een idioot hij in het verleden was. De sfeer van het nummer lijkt dan ook rechtsreeks uit een ongemakkelijke uitgaansavond waar geweld in de lucht hangt te komen. De eindeloze stroom creatieve beledigingen die met dat agressieve Engelse accent op je afgestuurd worden lijken inderdaad afkomstig te zijn van iemand die ervaring heeft met bargevechten. Bijna elke zin is een nieuwe manier om fuck you te zeggen. Dat wordt nog afgemaakt met een gitaarriff die overal doorheen lijkt te snijden en bas en drums die zenuwachtig de sfeer blijven opduwen.

Corrosion of Conformity - Rather See You Dead
Het eerste nummer dat in me opkwam bij dit thema. Kort, krachtig, energiek, catchy. Die! Motherfucker! Fuck You!

Dawnbringer - Damn You
Toen een paar jaar geleden alles kut was betekende dit nummer veel voor me. Het was zo'n simpele duidelijke uitdrukking van hoe ik me voelde. Ik vind het nog steeds een bijzonder krachtig nummer. Met een simpele riff en zonder met scheldwoorden en blastbeats te smijten voelt het toch zwaarder en harder dan veel nummers op deze lijst. NIght of the Hammer, het album waar dit nummer van afkomstig is, heeft wel meer van dit soort krachtige duidelijke momenten. Heerlijk melancholisch gitaarwerk in One Eyed Sister bijvoorbeeld of de afsluiter Crawling Off To Die.

Shreds of Sanity

Bericht door Shreds of Sanity » zo jan 24, 2021 11:15 pm

Heyoka schreef:
zo jan 24, 2021 12:48 pm

Korn - Daddy
Eigenlijk trekt alleen de eerste cd van Korn me. Enige tijd geleden zag ik een youtube filmpje van een reactie op een nummer. Dat vinden mensen blijkbaar leuk om iets te vinden en dat op youtube te zetten. Ik kwam toen dit filmpje tegen en realiseerde me dat ik daar nooit echt bij stil had gestaan wat er achter dit nummer zit.

Kort samengevat gaat het over het misbruik dat hem is overkomen in zijn jeugd en zijn ouders die hem niet wilde geloven.

Voor vele anderen is dit nummer ook zo'n nummer om hun reactie te filmen, deze bijvoorbeeld:

Een tijd lang hebben ze dit nummer niet live gespeeld, maar daar is verandering in gekomen. Er ligt zoveel emotie in deze muziek, geen idee waarom je die pijn ook zou willen voelen, maar je wilt het toch graag zien:

En nog een keer:

Het hoort misschien eigenlijk niet helemaal thuis in deze lijst. Het is een Fuck you op een heel ander niveau. Het is mooi dat hij het op deze manier heeft kunnen uiten. Ik weet natuurlijk niet hoe hij er verder aan toe is, wat dit nu nog betekent voor zijn leven etc. Ik weet alleen dat dit je hele leven naar tyfus kan helpen.
Ik kwam toevallig net dit filmpje tegen. Gaat niet direct hierover, maar hij heeft zijn verslavingen gehad en is nu 20 jaar nuchter. Ziet er er uit als een happy dude.

Heyoka

Bericht door Heyoka » zo jan 24, 2021 11:24 pm

zo jan 24, 2021 11:15 pm

Ik kwam toevallig net dit filmpje tegen. Gaat niet direct hierover, maar hij heeft zijn verslavingen gehad en is nu 20 jaar nuchter. Ziet er er uit als een happy dude.

Geen idee of hij gelukkig is, maar hij lijkt in ieder geval een sympathieke kerel.
Maak het sneu.
Hou het sneu.
Afbeelding

dako

Bericht door dako » ma jan 25, 2021 8:41 am

Mijn inzendingen:
The CNK - Get A Gun, Shoot At Random
Jungle Rot - Let Them Die
Destruction - Nailed To The Cross

Allemaal gewoon simpel hersenloos gebeuk. Soms ben ik de mannen met make-up en grote haren of de eenhoorns en ridder even zat, en dan gaat dit er wel in. De albums van CNK en Destruction waar dit vandaan komt zijn beide erg goed, en meer van hetzelfde. Grote bak agressieve herrie. Is soms erg leuk.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma jan 25, 2021 8:54 am

Vision of Disorder - Element
Heel veel jeugdsentiment. Hardcore met een metalvibe medio jaren '90. Niet gelikt, wel passioneel. Verzet, agressie, mooie afwisseling tussen cleane zang en brute scream. Dynamiek. En typische hc teksten over persoonlijke kracht. Ik krijg hier echt een fuck you gevoel van in de zin van "fuck you, je hebt geen idee waar ik allemaal toe in staat ben".

You, you keep away from me
You keep away from their ingenuity
Never gonna get what you want
Unless you stay dedicated
No more compromise!

Toxic Holocaust - Wild Dogs
Van deze band heb ik een t-shirt met de tekst "We are the dogs that turn on their masters". Nietsontziende agressie, geen enkele autoriteit helpt. Fuck you and your control. Heerlijke rammelthrash met een Sodom-vibe, Celtic Frost-riffs en een hoog truenessgehalte. Komt van hun imo beste plaat "An Overdose of Death".

Slipknot - Surfacing
Nee, dít is jeugdsentiment. 15 jaar, middelbare school, alles kapot. Fuck it all, fuck this world, fuck everything that you stand for, don't belong, don't exist, don't give a shit, don't ever judge me! Mooi op een patch op je rugzak. Ultieme vertaling van het hier al eerder uitgelegde irrationele pubergevoel. Een vat vol tegenstrijdigheden, existentiële angst, onbegrip en rebellie. En een muzikale molotovcocktail. Nog stééds.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

Last.fm profiel

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » ma jan 25, 2021 8:59 am

KoenM schreef:
ma jan 25, 2021 8:54 am

Slipknot - Surfacing
Nee, dít is jeugdsentiment. 15 jaar, middelbare school, alles kapot. Fuck it all, fuck this world, fuck everything that you stand for, don't belong, don't exist, don't give a shit, don't ever judge me! Mooi op een patch op je rugzak. Ultieme vertaling van het hier al eerder uitgelegde irrationele pubergevoel. Een vat vol tegenstrijdigheden, existentiële angst, onbegrip en rebellie. En een muzikale molotovcocktail. Nog stééds.
Haha dat klopt inderdaad. Toen ik ze in januari in Amsterdam zag en ze hiermee te toegift afsloten voelde ik me weer helemaal 15 en onbegrepen. Blijft gaaf.
לֹא אעבוד

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma jan 25, 2021 9:12 am

Dat nummer van Guns 'n Roses vertegenwoordigt precies waarom ik van die band alleen maar Appetite for Destruction luister. DAT DUURT TE LANG. Fuck you is een klap op je bek van 3 minuten, geen eindeloos midtempo bluesy en rockend gegroove, gesoleer, gejengel en samples. Rot op.
Facebook band

Last.fm profiel

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » ma jan 25, 2021 9:17 am

Bleek No. 1 schreef:
za jan 23, 2021 4:04 pm
Al met al een behoorlijke kut lijst.
:lolup: ...en komt vervolgens zelf met een stel KUTnummers! (Behalve wellicht Electric Wizard.)
KoenM schreef:
Slipknot - Surfacing
Dat refreintje kan ik ook nog steeds dromen. :lol: Mooie keuze!
Front voor/der Matigheid
last.fm

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma jan 25, 2021 9:28 am

Platgetreden pad, maar nog steeds onderdeel van 1 van de beste metalalbums ooit. Kudo's voor Take No Prisoners. Mensen die deze track lager geven dan een 8 begrijpen echt helemaal niks van metal. Sowieso het beste nummer van deze lijst.
Facebook band

Last.fm profiel

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma jan 25, 2021 9:36 am

NAILED TO THE FUCKING CROSS <3

Nostalgie naar Wacken '07.
Facebook band

Last.fm profiel

Heidewolf

Bericht door Heidewolf » ma jan 25, 2021 9:38 am

Ja vet nummer. Zo'n nummer wat ik wel eens los opzet want de rest van is niet slecht, maar ook niet zo goed.
Heerlijk Helder Heidewolf

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma jan 25, 2021 9:46 am

Kijk, ik vind dat Tame Impala nummer (Beatles vibe) niet per se slecht, maar ik hoor de "Fuck You" niet en ik hoor de "Metal of daaraan gerelateerd" niet. Dus een onvoldoende.
Facebook band

Last.fm profiel

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma jan 25, 2021 9:51 am

Sodefuck, ik ben aanbeland bij een reeks auditieve aids zonder weerga / die zijn gelijke niet kent.
Facebook band

Last.fm profiel

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » ma jan 25, 2021 9:56 am

Waar komt die Nirvana 2002 vandaan joh? Zo obscuur als wat.

Positieve meevaller is Dark Funeral, ik dacht altijd dat dat veel meer geraas was. Iemand een suggestie voor een goed instap-album van hun?
Front voor/der Matigheid
last.fm

Heidewolf

Bericht door Heidewolf » ma jan 25, 2021 9:59 am

Hun laatste (Where Darkness Forever Reigns, 2016) is wel een goede instapper eigenlijk. Is nog steeds goede Zweedse BM, maar best toegankelijk.

Johan

Bericht door Johan » ma jan 25, 2021 9:59 am

KoenM schreef:
ma jan 25, 2021 9:28 am
Platgetreden pad, maar nog steeds onderdeel van 1 van de beste metalalbums ooit. Kudo's voor Take No Prisoners. Mensen die deze track lager geven dan een 8 begrijpen echt helemaal niks van metal. Sowieso het beste nummer van deze lijst.
Dan heb ik in ieder geval je favoriete en minst favoriete nummer ingestuurd :mrgreen:.

Megadeth - Take No Prisoners: waarschijnlijk het gaafste Megadeth nummer met het grootste fuck you gehalte.

Guns N' Roses - Coma: een fuck you op een ander niveau dan de meeste fuck you's in deze lijst: fuck you tegenover de hele wereld, het is allemaal wel best in coma. Tenminste even niet al dat gezeik van mensen die iets van je moeten.

Tankard - Need Money For Beer: een fuck you tegenover het lege bierglas, dan wel die hufter die je bier gejat heeft.

Over het algemeen begon de lijst aardig, maar staat er toch ook wel veel kutherrie tussen. I've seen better lists.

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » ma jan 25, 2021 10:02 am

Hieronimus schreef:
ma jan 25, 2021 9:56 am

Positieve meevaller is Dark Funeral, ik dacht altijd dat dat veel meer geraas was. Iemand een suggestie voor een goed instap-album van hun?
Secrets Of The Black Arts en Angelus Exuro pro Eternus.

Maak alleen wel een grote boog om Attera Totus Sanctus.
לֹא אעבוד

Jan-Willem

Bericht door Jan-Willem » ma jan 25, 2021 10:04 am

Ik zou Dark Funeral - Angelus Exuro Pro Eternus proberen, lekker album al zeg ik het zelf.
Ook Dark Funeral - Where Shadows forever Reign.

Sowieso is Dark Funeral natuurlijk een baas want ze hebben Dominator op drums :D

Zelf had ik dus ingestuurd:
Children of Bodom - In your Face
Voor mij heeft CoB een hoog fuck you gehalte, tenminste dat is mij bij gebleven misschien komt het wel omdat Alexi altijd Fuck roept.

Dark Funeral - The end of human race
Mijn persoonlijke fuck you all plaat. Oorverdovend geweld in het begin.

Shining - I Och Med Insikt Skall Dv Forga
Vet nummer alleen jammer van het gezannik aan het begin en natuurlijk met Hellhammer op drums.
Omdat ik het zelf ook irritant vind dacht ik, in het kader van fuck you. even kijken wie ik nog meer kan irriteren :finger:

Jan-Willem

Bericht door Jan-Willem » ma jan 25, 2021 10:05 am

AmnesJAn schreef:
ma jan 25, 2021 10:02 am
Hieronimus schreef:

Secrets Of The Black Arts
Zelf vind ik Secrets of The Black Arts niet heel vet, wat ik me er van kan herinneren heeft het een hoog stofzuiger gehalte en dat vind ik niet altijd vet.

Siego

Bericht door Siego » ma jan 25, 2021 10:11 am

KoenM schreef:
Slipknot - Surfacing
Mooi gezegd. Hier herken ik me volledig in. Alleen had ik dan geen patch op m'n rugzak maar wel een goeie collectie Slipknot shirts.
Na enige tijd het te hebben ontkend, durf ik nu zonder schaamte te zeggen dat de eerste twee albums ongekende knallers (classics) zijn.
Het 'tweede kwartje' viel op Graspop (ik geloof 2011) toen ze bijna alleen nummers van die eerste twee albums speelden en ik volledig kapot ben gegaan. Destijds nooit gedacht dat Slipknot dat nog eens bij me los zou maken.

Dat Vision of Disorder nummertje is ook erg lekker. Klinkt als een band die ik even goed moet checken.

Ik heb zelf gekozen voor:

Outbreak - No One Cares: Ik had drie hardcore nummers in kunnen sturen, maar heb het bij deze gehouden: Fuck You.... No One Likes You... No One Cares!
Hypocrisy - Fuck U: Ook hier het ultieme puberale fuck you rebellie gevoel: Fuck You I Don't Give A Fuck, What You Think Of Me! Fuck The System, The System Sucks. I Don't Wanne Live Like You. You Fucking Loser!
Slayer - Exile: God Hates Us All was mijn eerste kennismaking met Slayer. Ik wist niet wat ik hoorde. Zoveel haat en zoveel agressie had ik nog niet eerder gehoord. Een album met de titel 'God Hates Us All' in het cd-rekje hebben was de ultieme Fuck You richting mijn gelovige ouders.

Eigenlijk waren dit gewoon de eerste drie nummers die bij me opkwamen bij dit thema.

HighKing
Contacteer:

Bericht door HighKing » ma jan 25, 2021 10:15 am

Ik ben vanmorgen begonnen met luisteren maar zit nu alweer in vergadering. Volgens mij is 't geen gek lijssie. :)

Mijn nummers:
- Overkill - Fuck You (mag duidelijk zijn)
- Obituary - Don't Care (het zal me wat, fuck you!)
- DJ Paul - Rainbow in the Sky (fuck smaak! happy hardcore is gaaf!)
KFFR, old-school metal!

dako

Bericht door dako » ma jan 25, 2021 10:27 am

God wat heb ik toch een tyfushekel aan punk.

dako

Bericht door dako » ma jan 25, 2021 10:31 am

Morbid Angel had ik al bijna uitgezet en een twee min gegeven, maar da's toch wel een nummer om de hele kamer bij te slopen hoor.

dako

Bericht door dako » ma jan 25, 2021 10:37 am

Shining? Een 1 voor de moeite, met je fucking spreekbeurt.

Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma jan 25, 2021 10:45 am

Jan-Willem schreef:
ma jan 25, 2021 10:05 am
AmnesJAn schreef:
ma jan 25, 2021 10:02 am
Hieronimus schreef:

Secrets Of The Black Arts
Zelf vind ik Secrets of The Black Arts niet heel vet, wat ik me er van kan herinneren heeft het een hoog stofzuiger gehalte en dat vind ik niet altijd vet.
Och, alle albums van Dark Funeral bevatten die kenmerkende mix van hels geraas en veel melodie, al zou je dat op het eerste gehoor misschien niet direct zeggen. Dat is echter wel waarom ik deze band niet te versmaden vind. Sommige mensen noemen de sound eendimensionaal en weinig dynamisch, maar ik vind dat Dark Funeral heel goed in de gaten heeft hoe een sterk liedje in elkaar steekt. Ja, de ingrediënten komen uit de snelle black metal, maar met de juiste breaks, melodieuze riffs en lekker felle zang komen ze wel een heel eind. Ik kan er gerust twee uur op hardlopen, heerlijk.

Maar begin anders gewoon met Angelus Exuro Pro Eternus. Dat vind ik zelf één van de sterkste platen. Zwakke broeders zitten er overigens niet tussen.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

dako

Bericht door dako » ma jan 25, 2021 10:46 am

Chastain. Godver. Dit maakt de hele lijst goed. Waarom kende ik dit niet? Goud spul man.
Ben wel even klaar met de lijst, ga eerst alles van Chastain luisteren.

Heidewolf

Bericht door Heidewolf » ma jan 25, 2021 10:48 am

dako schreef:
ma jan 25, 2021 10:31 am
Morbid Angel had ik al bijna uitgezet en een twee min gegeven, maar da's toch wel een nummer om de hele kamer bij te slopen hoor.
Ik wilde boos worden (een compleet rationele boosheid die niks met fuckyou-heid te maken heeft) vanwege kritiek op Morbid Angel, maar ik bedacht me op tijd van welk album dit MA nummer vandaan kwam.

Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma jan 25, 2021 10:48 am

@Dako:

Hehe, heb je er één van Chastain gehoord, ken je ze allemaal. Leuke band inderdaad. Goede gitarist. En Leather Leone zingt zeker op de eerste platen goed.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

HighKing
Contacteer:

Bericht door HighKing » ma jan 25, 2021 10:49 am

Oeh, Element - Vision of Disorder, staat toch op Napster! In mijn napsterversievandelijst gezet.
Eerste indruk: die had ik op zich wel kunnen missen. Later nog eens luisteren.
KFFR, old-school metal!

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » ma jan 25, 2021 10:53 am

Dank voor alle Dark Funeral-aanbevelingen! Klinkt alsof ik ze onterecht vermeden heb, zal hun laatste en Angelus eens beluisteren.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Heidewolf

Bericht door Heidewolf » ma jan 25, 2021 11:02 am

Ik ga het gewoon zeggen: je hebt die band onterecht gemeden.

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma jan 25, 2021 11:04 am

Man, wat is dat Morbid Angel nummer een partijtje bagger.
Facebook band

Last.fm profiel

dako

Bericht door dako » ma jan 25, 2021 11:11 am

KoenM schreef:
ma jan 25, 2021 11:04 am
Man, wat is dat Morbid Angel nummer een partijtje bagger.
Dacht ik ook, tot ik halverwege ineens heul erg zin in een moshpit kreeg. Het had alleen wel een minuut of vier korter mogen duren, het hele nummer draait om een enkel geinig riffje en dan is dit echt te lang.

Verder een wonder hoe ze van Altars Of Madness naar dit zijn gekomen, hehe.

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma jan 25, 2021 11:23 am

En toen kwam die clown Kvarforth nog wat reutelen. Wa ne mongool.
Facebook band

Last.fm profiel

Jesper

Bericht door Jesper » ma jan 25, 2021 11:26 am

Morbid Angel - Radikult komt van mij. Dit nummer is een soort fuck you van Morbid Angel tegenover de traditionele MA fans. Ik denk dat dit wel het meest gehate MA nummer is.
Heus.

Krimhild

Bericht door Krimhild » ma jan 25, 2021 11:42 am

Punk pwnt.

Toevallig.
Other people drink coffee, I listen to The Devil’s Blood

Heidewolf

Bericht door Heidewolf » ma jan 25, 2021 11:48 am

KoenM schreef:
ma jan 25, 2021 11:23 am
Unfun fact: dat is niet Kvarforth die praat, maar iemand anders. Ik kan op Wikipedia even niet meer vinden wie wel.

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma jan 25, 2021 11:52 am

Heidewolf schreef:
ma jan 25, 2021 11:48 am
KoenM schreef:
Unfun fact: dat is niet Kvarforth die praat, maar iemand anders. Ik kan op Wikipedia even niet meer vinden wie wel.
Still. Wa ne mongool.
Facebook band

Last.fm profiel

Jan-Willem

Bericht door Jan-Willem » ma jan 25, 2021 12:02 pm

Wel grappig dat ik iedereen hoor over het gewouwel bij Shining maar niemand over de laatste minuten van Korn - daddy

Bleek No. 1

Bericht door Bleek No. 1 » ma jan 25, 2021 12:08 pm

Hieronimus schreef:
ma jan 25, 2021 9:17 am
Bleek No. 1 schreef:
za jan 23, 2021 4:04 pm
Al met al een behoorlijke kut lijst.
:lolup: ...en komt vervolgens zelf met een stel KUTnummers! (Behalve wellicht Electric Wizard.)

Ja, natuurlijk. Dikke middelvinger naar iedereen.
Krimhild schreef:
vr mar 26, 2021 9:24 pm
Jezus Bleek
"A caelo usque ad centrum"

Shreds of Sanity

Bericht door Shreds of Sanity » ma jan 25, 2021 12:08 pm

Jesper schreef:
ma jan 25, 2021 11:26 am
Morbid Angel - Radikult komt van mij. Dit nummer is een soort fuck you van Morbid Angel tegenover de traditionele MA fans. Ik denk dat dit wel het meest gehate MA nummer is.
Ik denk dat Too Extreme het meest gehaat is. Radikult heeft in elk geval nog wat sfeeropbouw enzo. Maar ik denk dat niemand echt weet wat er in Morbid Angel rondging toen ze dat album opnamen. Ze hadden heel makkelijk uit die nummers een traditioneel Morbid Angel album kunnen samenstellen en een EP waarop ze met elektronica experimenteren, maar nu is het echt een soort monster van Frankenstein. Alle stukken zijn aan elkaar genaaid, maar ze passen niet echt.

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » ma jan 25, 2021 12:11 pm

Heidewolf schreef:
ma jan 25, 2021 11:48 am
KoenM schreef:
Metal-Archives.com is je vriend. Schijnbaar is dit een re-issue uit 2012: 'Tracklist differs from other pressings and the first track includes introduction speech by Mr Björnhagen.'
https://www.metal-archives.com/albums/S ... old/418067
https://www.metal-archives.com/artists/ ... orn/100302
Front voor/der Matigheid
last.fm

Heidewolf

Bericht door Heidewolf » ma jan 25, 2021 12:12 pm

Tnx!

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » ma jan 25, 2021 12:14 pm

Krimhild schreef:
zo jan 24, 2021 6:44 am
Van mij:

RichaadEB - Crab Rave
De 'metalversie' van dit beroemde meme-nummer. Ingezonden vanwege de connectie met het vieren van kutmomenten voor Trump (klik voor voorbeeld.)
:lol: Ik kende het meme-nummer niet, maar deze versie is erg genietbaar. Het klinkt als iets van Appelflap, dus verrast dat het van jou weg kwam.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Spawn999

Bericht door Spawn999 » ma jan 25, 2021 12:16 pm

Mijn inzendingen:

Body Count - Talk shit, get shot: Van de comeback plaat, heerlijke Fuck you spirit "Don't push motherfucker, I push back!!"

Strapping Young Lad - You suck: Een toffe uitlaatklep van opgekropte frustraties, You Suck!

Machine Head – Do or Die: Een Fuck you naar de metal wereld. Sowieso een populaire tekst "die motherfucker, die motherfucker!!"
This Is What You Want... This Is What You Get

Krimhild

Bericht door Krimhild » ma jan 25, 2021 12:28 pm

Hieronimus schreef:
ma jan 25, 2021 12:14 pm
Krimhild schreef:
zo jan 24, 2021 6:44 am
Van mij:

RichaadEB - Crab Rave
De 'metalversie' van dit beroemde meme-nummer. Ingezonden vanwege de connectie met het vieren van kutmomenten voor Trump (klik voor voorbeeld.)
:lol: Ik kende het meme-nummer niet, maar deze versie is erg genietbaar. Het klinkt als iets van Appelflap, dus verrast dat het van jou weg kwam.
Joh! Een van de grotere meme-nummers van de afgelopen jaren!
Other people drink coffee, I listen to The Devil’s Blood

Bleek No. 1

Bericht door Bleek No. 1 » ma jan 25, 2021 12:52 pm

KoenM schreef:
ma jan 25, 2021 9:46 am
Kijk, ik vind dat Tame Impala nummer (Beatles vibe) niet per se slecht, maar ik hoor de "Fuck You" niet en ik hoor de "Metal of daaraan gerelateerd" niet. Dus een onvoldoende.

De tekst is goed genoeg.
Krimhild schreef:
vr mar 26, 2021 9:24 pm
Jezus Bleek
"A caelo usque ad centrum"

Plaats reactie