Zangeres zoekt toffe metal/rock band

Wil je wat verkopen, of zoek je juist een plaat?
Of zoek je bandleden? Hier kan je het vragen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Snowborn
Berichten: 5
Lid geworden op: ma feb 27, 2017 1:50 pm

Zangeres zoekt toffe metal/rock band

Bericht door Snowborn » ma feb 27, 2017 2:20 pm

Hey! :D

Kelsey is de naam en ik ben 27 jaar oud.
Wanneer ik mijzelf kort moet beschrijven zeg ik altijd dat muziek mijn leven is.

Ik zing al eigenlijk van kinds af aan, en ook van alles wat.
Naarmate ik wat ouder werd, ben ik meer naar de alternatieve rock en (symphonische) metal gegroeid.
Het liefste zing ik vocals zoals van Epica, Nightwish en Evanescence, maar het lijkt mij ook leuk en interessant om soms eens uit mijn "comfortzone" te treden.

Ik heb kort bij een operettevereniging gezeten als sopraan (eerste), maar heb verder maar 1 zangcoaching les gehad. Uiteraard ben ik bereid om mijn zang verder te ontwikkelen (ben van mening dat er altijd ruimte voor ontwikkeling moet zijn ;) ) mits mijn portemonnee dat toestaat. Ook wil ik t.z.t. graag leren grunten.
Op het podium krijg ik als feedback dat ik een een energieke uitstraling heb, ik vind het dan ook heerlijk om op te treden en mensen te entertainen met goeie muziek!

Ik zoek een gezellige, gemotiveerde band. Toch het liefst met rock/metal invloeden. Het lijkt mij tof om te jammen, maar nog geweldiger om samen op het podium te staan! Wat bands betreft ben ik ook echt een teamspeler.
Ik woon zelf in Zuid-Limburg, maar als ik een klik heb met een toffe band, vind ik afstand bijzaak (al zou Groningen wel weer erg lastig worden... haha).

EDIT: Ik heb een aantal covers opgenomen om een idee te geven. Het is zeker geen studio kwaliteit, maar geeft wel ongeveer een indruk van mijn stem ;).



Feedback is welkom!

Cheers! [headbang] :wink:
Laatst gewijzigd door Snowborn op ma mar 27, 2017 8:05 am, 2 keer totaal gewijzigd.
I believe in the madness called "Now". X

Gebruikersavatar
Snowborn
Berichten: 5
Lid geworden op: ma feb 27, 2017 1:50 pm

Re: Zangeres zoekt toffe metal/rock band

Bericht door Snowborn » wo mar 22, 2017 9:31 am

Hey guyyyysss!!!
Ik heb recent een paar covers opgenomen. Het is geen studio kwaliteit, so bare with me :P Het geeft denk ik wel een "ok" indruk van mijn stem :) (ik luister heel kritisch, haha).
Feedback/tips/advies is welkom!
I believe in the madness called "Now". X

Gebruikersavatar
Snowborn
Berichten: 5
Lid geworden op: ma feb 27, 2017 1:50 pm

Re: Zangeres zoekt toffe metal/rock band

Bericht door Snowborn » ma mar 27, 2017 8:05 am

Niemand? :(
I believe in the madness called "Now". X

sterben muss
Berichten: 79
Lid geworden op: za okt 08, 2016 8:58 pm

Re: Zangeres zoekt toffe metal/rock band

Bericht door sterben muss » ma mar 27, 2017 11:05 am

Ik wens je succes.

Gebruikersavatar
Snowborn
Berichten: 5
Lid geworden op: ma feb 27, 2017 1:50 pm

Re: Zangeres zoekt toffe metal/rock band

Bericht door Snowborn » ma mar 27, 2017 10:15 pm

Dankjewel :)
I believe in the madness called "Now". X

Gebruikersavatar
Chriss Ons
Berichten: 1
Lid geworden op: wo jun 08, 2016 1:03 am
Locatie: Leuven (BE)

Re: Zangeres zoekt toffe metal/rock band

Bericht door Chriss Ons » di aug 01, 2017 2:39 am

Voor wat mijn mening waard is: volgens mij heb je qua stem het timbre, bereik en de helderheid die perfect bij het genre past. Als je je verder toelegt op
1) consequente toonvastheid (soms haal je het niet, maar dat ligt volgens mij voor een groot stuk aan de moeilijkheidsgraad van het materiaal dat je koos en het feit dat er aan jouw takes waarschijnlijk helemaal niet geknutseld werd - en je je daardoor wel eerlijk, maar niet van je potentieel beste kant laat zien)
en 2) het materiaal met nog wat meer overgave gaat brengen,
...dan denk ik dat je wel eens een heel goed resultaat zou kunnen neerzetten als leadzangeres.
In ieder geval: wens je veel succes!

Plaats reactie