Agent Steel

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie

Beste studiowerk?

Skeptics Apocalypse
12
38%
Mad Locust Rising
2
6%
Unstoppable Force
11
34%
Omega Conspiracy
3
9%
Order of the Illuminati
2
6%
Alienigma
1
3%
Klote band
1
3%
 
Totaal aantal stemmen: 32

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Agent Steel

Bericht door Lone Starr » do jan 27, 2005 4:41 pm

goed nieuws vanuit het Agent Steel front:

December, 2004

The album is finished being written as of 12/18/04. We have some fine-tuning to do and I have to write keeper lyrics for a couple songs but,
otherwise,it's finished. We'll be giving you 11 new songs this time and perhaps a cover of something cool from the 70's.
If you guys have any suggestions please write and let us know. We were considering [the song] "Emerald" by Thin Lizzy,
but Skyclad did it and Mastodon recently covered it so please let us know what you'd like to hear an Agent Steel version of. Anyway,
the new songs are killers. Course, if you think we needed a direction change or you'd like us to tone it down you'll be disappointed.
This is a pure metal record with all the venom you've come to expect from us. The titles for 10 of the
songs are: Fashioned From Dust, Though The Heavens Fall, Wicked Tongue, Hail To The Chief, Curse Reborn, Patriot,
Wash The Planet Clean, The Machine Will Be Served, United Mind, and Liberty Lying Bleeding. We are hoping to
begin recording in February, 2005 to have it out to you this summer. See you Europeans in March
and April and hopefully we'll be doing some U.S stuff this next year as well. We're all really psyched about the new album.
It has what we think is our best work yet. It's all very promising and for those of you who know me as the pessimist
I tend to be you'll understand that this is very exciting, indeed. Agent Steel fans rejoice. We've really kicked some huge ass this time.

-Bruce Hall

hier is een mp3 tje van een nieuw nummer: http://agentsteelonline.com/washthisplanet.mp3

ik ben benieuwd want dit is echt nieuws voor mij.
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
xeper
Berichten: 5683
Lid geworden op: do dec 18, 2003 2:24 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door xeper » do jan 27, 2005 4:42 pm

Gaaf! Maar waar heb ik dit eerder zien staan???
[img]http://home.wanadoo.nl/federicogs/manowar/manowar.gif[/img]
Pitten op Priest is gay.

BESTAAT NIET MEER.

Gebruikersavatar
Metallist
Berichten: 2830
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 10:59 am
Locatie: Boxtel

Bericht door Metallist » do jan 27, 2005 4:57 pm

Tof! Ik heb ze lekker op Dynamo gezien...



Lekker puh!
www.myspace.com/thenewdominion

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » do jan 27, 2005 4:59 pm

Metallist schreef:Tof! Ik heb ze lekker op Dynamo gezien...



Lekker puh!
Tsss.

Ik ook hoor. :P Daar heb ik ze leren kennen.

Gebruikersavatar
Metallist
Berichten: 2830
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 10:59 am
Locatie: Boxtel

Bericht door Metallist » do jan 27, 2005 6:04 pm

Orklord schreef:[..]


Tsss.

Ik ook hoor. :P Daar heb ik ze leren kennen.
Ik ook...
www.myspace.com/thenewdominion

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door Edwynn » do jan 27, 2005 7:16 pm

Holy shit! Dat is goed nieuws. Dat mp3tje geeft aan dat er niets veranderd is qua stijl. En dat willen we ook niet met Agent Steel.
Ik wacht met spanning af.
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » do jan 27, 2005 8:52 pm

Dat mp3'tje klinkt wel leuk. Ik ben benieuwd hoe het album verder gaat worden.

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Lone Starr » vr jan 28, 2005 1:19 pm

Orklord schreef:Dat mp3'tje klinkt wel leuk. Ik ben benieuwd hoe het album verder gaat worden.
ik ook, natuurlijk hopende op een tweede Unstoppable Force 8)
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8197
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » vr jan 28, 2005 2:55 pm

Gaaf nummer! Er zit altijd zo'n verdomd lekker ritme in die nummers! 8)
Zang is er ook iets op vooruitgegaan.
Die mp3 klinkt trouwens als een demo.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24839
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo aug 26, 2007 3:31 pm

en nu pas, twee jaar na dit topic, komt het album midden september eindelijk uit

en ik vind het met afstand het minste agent steel album

matige songs zeg!
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Agent
Berichten: 223
Lid geworden op: zo aug 26, 2007 6:38 pm

Bericht door Agent » ma aug 27, 2007 12:23 am

Kriestof schreef:en nu pas, twee jaar na dit topic, komt het album midden september eindelijk uit

en ik vind het met afstand het minste agent steel album

matige songs zeg!
Je kan misschien vinden dat de ingeslagen muzikale richting je niet bevalt, maar verklaren dat het matige songs zijn is in mijn ogen onzin. Uitstekende songconstructies, mooie, doordachte teksten, veel afwisseling, uitstekend gitaarwerk enz. Nee, het is inderdaad niet OOTI part 2, maar dat is naar mijn mening alleen maar een compliment voor de band.

Hier trouwens een review van Pitriff die zelfs nog positiever is dan ik ben over het album:

http://pitriff.com/modules.php?op=modlo ... ent&id=867

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door Edwynn » ma aug 27, 2007 10:52 am

Ik vond het nieuwe nummer op Myspace wel aardig eigenlijk. Ik zou het hele album nog wel willen horen.

Ik heb het idee dat het wat minder overgeproduceerd is dan Order Of The Illuminati. Dat zou ik wel positief vinden. Het kan zijn dat het nog een ruwe mix is natuurlijk.
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Gebruikersavatar
The Horseman
Berichten: 6281
Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door The Horseman » ma aug 27, 2007 12:18 pm

Order of the Illuminati was inderdaad behoorlijk overgeproduceerd. Hetgeen had allemaal wel wat rauwer gemogen. Want in zo'n geval had een goede song als 'Avenger' nog wat gemener geklonken. Die productie maakt het voor mij dan ook een onmogelijke opgave om die plaat in één rit uit te zitten.

Heb van de nieuwe plaat een nummer gehoord en dat vond ik aardig, doch niet aardschokkend. Toch wil ik het album wel horen in de veronderstelling dat ik ze misschien nog ga zien samen met Candlemass. Wellicht komt het live allemaal wat beter uit de verf.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

Agent
Berichten: 223
Lid geworden op: zo aug 26, 2007 6:38 pm

Bericht door Agent » ma aug 27, 2007 2:07 pm

Alienigma is een typisch geval van een groeiplaat. Pas na vier of vijf keer volledig gehoord te hebben viel bij mij het kwartje. Een band als Agent Steel verdient in mijn ogen in ieder geval krediet. Ik las ergens anders ook een review die in mijn ogen veel te kort door de bocht ging en alleen maar omdat deze plaat wat modernere en death-metalinvloeden bevat. Luister je echter goed, dan hoor je een zeer gewaagde en gelaagde plaat.

In Noordwijk sta ik in ieder geval vooraan :twisted: .

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma aug 27, 2007 3:20 pm

Jammer dat Cyriis nog steeds niet terug
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Agent
Berichten: 223
Lid geworden op: zo aug 26, 2007 6:38 pm

Bericht door Agent » ma aug 27, 2007 3:59 pm

enforcer schreef:Jammer dat Cyriis nog steeds niet terug
Hij was waanzinnig (letterlijk en figuurlijk), maar met het huidige materiaal had hij weinig gekund, denk ik.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma aug 27, 2007 4:00 pm

ik vind er weinig meer aan nu hij weg is, terwijl die eerste twee platen en mini tot mijn all time favourites behoren. Ik eb de laatste nog niet gehoord maar de twee "reunie" platen vind ik vrij weinig aan.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24839
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma aug 27, 2007 4:46 pm

Agent schreef:Alienigma is een typisch geval van een groeiplaat. Pas na vier of vijf keer volledig gehoord te hebben viel bij mij het kwartje. Een band als Agent Steel verdient in mijn ogen in ieder geval krediet. Ik las ergens anders ook een review die in mijn ogen veel te kort door de bocht ging en alleen maar omdat deze plaat wat modernere en death-metalinvloeden bevat. Luister je echter goed, dan hoor je een zeer gewaagde en gelaagde plaat.

In Noordwijk sta ik in ieder geval vooraan :twisted: .
ik heb het album vijf keer gedraaid en ken de songs best goed

en ik blijf erbij dat het minste album is van de heren, het blijft een leuke band en wil ze graag weer eens live zien (is al vier jaar geleden)

maar het nieuwe album bevat maar paar interessante songs imo
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Dunne_Hein
Berichten: 70
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 10:09 pm
Locatie: Rotterdam

Bericht door Dunne_Hein » ma aug 27, 2007 8:35 pm

enforcer schreef:ik vind er weinig meer aan nu hij weg is, terwijl die eerste twee platen en mini tot mijn all time favourites behoren. Ik eb de laatste nog niet gehoord maar de twee "reunie" platen vind ik vrij weinig aan.
Ik zit nu Alienigma te luisteren en mn pis wordt er niet lauw van.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22602
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » ma aug 27, 2007 8:38 pm

Ik ken eerlijk gezegd niks van het post-Cyriis Agent steel, behalve dat ik bij hun optreden op Dynamo was en een keer hun myspace bezocht te hebben. Maar ik ben natuurlijk wel benieuwd naar hun nieuwe album.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Agent
Berichten: 223
Lid geworden op: zo aug 26, 2007 6:38 pm

Bericht door Agent » ma aug 27, 2007 8:52 pm

Dunne_Hein schreef:[..]


Ik zit nu Alienigma te luisteren en mn pis wordt er niet lauw van.
Is lauwe pis goed of slecht :mrgreen: ?

Gebruikersavatar
Dunne_Hein
Berichten: 70
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 10:09 pm
Locatie: Rotterdam

Bericht door Dunne_Hein » ma aug 27, 2007 9:02 pm

Geen moeilijke vragen stellen he?

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8197
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » ma aug 27, 2007 9:05 pm

innuendo schreef:Ik ken eerlijk gezegd niks van het post-Cyriis Agent steel, behalve dat ik bij hun optreden op Dynamo was en een keer hun myspace bezocht te hebben. Maar ik ben natuurlijk wel benieuwd naar hun nieuwe album.
Blasfemie! Geweldige albums, zeker vergeleken met andere powere/thrash/speed releases uit hetzelfde tijdperk.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22602
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » ma aug 27, 2007 9:08 pm

hehe, het is zeker niet uit desinteresse. Er zijn nog duizenden bands/albums die ik nog eens moet beluisteren. Misschien een goedmakertje dat SA en UF regelmatig in mijn cd-speler terug te vinden zijn. Ware klassiekers!
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8197
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » ma aug 27, 2007 9:53 pm

Gelukkig, maar de nieuwere zijn net zo hard klassiekers :P
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Sentinel
Berichten: 1424
Lid geworden op: di mar 13, 2007 1:33 pm
Locatie: Landgraaf

Bericht door Sentinel » ma aug 27, 2007 10:39 pm

Ik vind die latere albums van hun ook te gek, vooral "Omega Conspiracy". Laatste keer dat ik ze live gezien heb is in een cafe in Geleen enkele jaren geleden, jezus, dat was een concert toen, geluid was perfect en ze speelde het hele Skeptic Apocalypse album...
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » di aug 28, 2007 10:10 am

innuendo schreef:Ik ken eerlijk gezegd niks van het post-Cyriis Agent steel, behalve dat ik bij hun optreden op Dynamo was en een keer hun myspace bezocht te hebben. Maar ik ben natuurlijk wel benieuwd naar hun nieuwe album.
dat opdreden was ook een aanfluiting IMO, er was geen hond. de band speelde wel goed maar die zanger die ze nu hebben met zijn dunne geknepen stem is echt geen partij voor Cyriis. Ik vind dat Agent stel beter onder een andre naam verder had kunnen gaan. Daar was toch ook sprake van dat ze the order of the illuminati zouden gaan heten ofzo?

Tuurlijk is hetw el tof als ze live wat oude nummers spelen, ik heb ze ook vaak gzien na de "reunie" maar op en of andere manier kan het me ceht niet bekoren. Ik vind de songs ook gewoon minder op "know your master" na staat er niets op de rcente CD's dat net zo pakkend en uniek qua sfeer is als op de oude albums.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » di aug 28, 2007 10:13 am

Metalheank schreef:Gelukkig, maar de nieuwere zijn net zo hard klassiekers :P
ben ik totaal met je oneens. Niet eens close IMO
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24839
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » di aug 28, 2007 6:26 pm

enforcer schreef:[..]


dat opdreden was ook een aanfluiting IMO, er was geen hond. de band speelde wel goed maar die zanger die ze nu hebben met zijn dunne geknepen stem is echt geen partij voor Cyriis. Ik vind dat Agent stel beter onder een andre naam verder had kunnen gaan. Daar was toch ook sprake van dat ze the order of the illuminati zouden gaan heten ofzo?

Tuurlijk is hetw el tof als ze live wat oude nummers spelen, ik heb ze ook vaak gzien na de "reunie" maar op en of andere manier kan het me ceht niet bekoren. Ik vind de songs ook gewoon minder op "know your master" na staat er niets op de rcente CD's dat net zo pakkend en uniek qua sfeer is als op de oude albums.
ze gingen order of the ill. noemen omdat ze het recht niet hadden op de naam agent steel, maar toen haden ze plots wel de rechten, dus hebben ze terug naam agent steel gebruikt

ik vind de eerste twee 'comeback' albums wel vet, vooral de eerste
maar de nieuwe is echt maar matig
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8197
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » di aug 28, 2007 7:26 pm

enforcer schreef:[..]


ben ik totaal met je oneens. Niet eens close IMO
Dat wist ik al van je :P

Als voetnoot moet natuurlijk wel gezegd worden dat Cyriis onvindbaar was ten tijde van de heropstanding van AS, en er daarom voor Hall gekozen is.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Sentinel
Berichten: 1424
Lid geworden op: di mar 13, 2007 1:33 pm
Locatie: Landgraaf

Bericht door Sentinel » di aug 28, 2007 9:53 pm

enforcer schreef:[..]


dat opdreden was ook een aanfluiting IMO, er was geen hond. de band speelde wel goed maar die zanger die ze nu hebben met zijn dunne geknepen stem is echt geen partij voor Cyriis. Ik vind dat Agent stel beter onder een andre naam verder had kunnen gaan. Daar was toch ook sprake van dat ze the order of the illuminati zouden gaan heten ofzo?
Cyriis is natuurlijk onvervangbaar, zijn stem werd (wordt) in een adem genoemd met Agent Steel en omgekeerd, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik de stem van Bruce Hall eveneens erg goed vind, geknepen zoals je schrijft, ik hou er wel van. Toen ze bij dat concert in Geleen het hele eerste album speelde werd ik toch lichtelijk omver geblazen, Bruce wist toch op een goede manier deze klassiekers naar voren te brengen, volop genieten geblazen. Ik heb ze toen ook op Dynamo gezien maar kan het helaas niet meer zo goed herinneren, was strontzat.

Agent Steel hoefde naar mijn mening niet van naam te veranderen na de reunie. Het karakteristieke geluid in het gitaarspel werd toch wel goed behouden en dan doel ik vooral op die buitenaardse sfeer die ze als geen ander aan de man weten te brengen, ik vind bv Omega Conspiracy een ongelofelijk geslaagd album, Agent Steel alom.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen haast heb met het beluisteren van het nieuwe album, ik weet niet waarom eigenlijk. Misschien komt het door het feit dat ik alsmaar teleurgesteld word door nieuwe albums (op Candlemass na). Daar komt bij dat Agent Steel en slechte albums een dodelijke combinatie is waar ik niets van wil weten.
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » di aug 28, 2007 9:56 pm

Ik hou eigenlijk ook wel van beide Agent Steel periodes. De nieuwe is misschien wat "progressiever" maar ik vind het zeker niet minder.

Het optreden op Dynamo vond ik onwijs gaaf, dit was trouwens wel me eerste thrash concert en ik was totaal niet bekend met Agent Steel, maar sinds die dag is daar verandering in gekomen :P

Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe cd, maar ik wacht even tot die hier op de mat ligt.

Gebruikersavatar
Sentinel
Berichten: 1424
Lid geworden op: di mar 13, 2007 1:33 pm
Locatie: Landgraaf

Bericht door Sentinel » di aug 28, 2007 10:04 pm

Maar het neemt niet weg dat ik bij wijze van spreken een arm zou kunnen afstaan in ruil voor een Agent Steel concert met een Cyriis in topvorm
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8197
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » di aug 28, 2007 11:16 pm

Sentinel schreef:[..]


Cyriis is natuurlijk onvervangbaar, zijn stem werd (wordt) in een adem genoemd met Agent Steel en omgekeerd, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik de stem van Bruce Hall eveneens erg goed vind, geknepen zoals je schrijft, ik hou er wel van.
Waar Bruce wat moeite heeft met Cyriis-hoogten, en soms slecht articuleerd, voegt hij wel veel toe op sfeer-gebied. De emotionele passages zijn erop vooruit gegaan. Soms lijkt hij zelfs met een oosterse/indiaanse klank te zingen, Insurrection is daar natuurlijk een goed voorbeeld van. 1 mijn ogen trouwens een van de betere AS nummers.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24839
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » di sep 04, 2007 5:35 pm

review nieuwe agent steellll

http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=3961
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
The Horseman
Berichten: 6281
Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door The Horseman » vr sep 07, 2007 9:56 am

Ik ben nu bezig met mijn eerste luisterverkenning van 'Alienigma'. En dat gezegd, ik ben er na éénmaal luisteren nog niet over uit. Er komen momenten langs dat ik denk van 'hey, dit klinkt lekker' maar enkele minuten later schiet de gedachte dat het allemaal wat kleurloos en voor elkaar inwisselbaar is door mijn hoofd. Zal moeten bezinken vrees ik, al is de productie wel wat prettiger dan zijn voorganger.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » vr sep 07, 2007 10:33 am

Ik vind het zelf een bijzonder prettig plaatje

runtothehills
Berichten: 136
Lid geworden op: zo nov 20, 2005 1:47 pm
Locatie: fryslân

Bericht door runtothehills » vr sep 07, 2007 5:36 pm

Prima plaat hoor, morgen in noordwijk ben ik erbij.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22602
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » di sep 18, 2007 8:27 pm

Over de nieuwe plaat ben ik er nog niet helemaal uit. Dit is welliswaar mijn eerste echte kennismaking met Agent steel met de nieuwe zanger, maar ik herken maar bar weinig van terug van de oude Agent steel. Het klinkt zeker niet slecht, al had ik de eerste wel zoiets van: dit is niet echt mijn ding. Na een aantal keer luisteren kan ik het wel wat meer waarderen, dus misschien wordt het nog wel wat. Voorlopig is het een lichte teleurstelling.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Agent
Berichten: 223
Lid geworden op: zo aug 26, 2007 6:38 pm

Bericht door Agent » di sep 18, 2007 10:53 pm

Voor mij is AS typisch zo'n band die zijn eigen genre ontstijgt, net als Metallica (vooral op MoP), Megadeth (RIP, in mijn ogen de enige echte jazzmetal-plaat) en Slayer (RIB, SITA en vooral op het door metalfans ten onrechte verguisde DIM). Eigenlijk hebben ze een beetje lak aan de verwachtingspatronen van hun fans ten faveure van hun eigen artistieke "behoeftes". Ik mag dat wel.

Gebruikersavatar
hellish star
Berichten: 731
Lid geworden op: di okt 16, 2007 8:29 pm
Locatie: Lovendegem - België

Bericht door hellish star » wo okt 17, 2007 5:59 pm

John Cyriis was steeds mijn favoriete zanger, jammer dat deze man nergens is te bespeuren. Maar goed, dan nog, er zijn heel wat kosten aan deze jongen maar wat hij heeft gedaan met Agent Steel was top!

Het moderne Agent STeel is anderzijds ook heel goed, al mis ik op de laatste plaat de "high screams"....
http://www.myspace.com/hellishstar

http://users.telenet.be/metaltoinfinity/MTIindex.htm

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22602
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » wo okt 17, 2007 6:35 pm

Cyriis schijnt tegenwoordig als visser op Hawaii te wonen.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
hellish star
Berichten: 731
Lid geworden op: di okt 16, 2007 8:29 pm
Locatie: Lovendegem - België

Bericht door hellish star » wo okt 17, 2007 6:37 pm

innuendo schreef:Cyriis schijnt tegenwoordig als visser op Hawaii te wonen.
Damn, dan heb je zo'n goede stem :? Deze kerel zou echt wel moeten terugkeren naar de metal scène...
http://www.myspace.com/hellishstar

http://users.telenet.be/metaltoinfinity/MTIindex.htm

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » wo okt 17, 2007 6:37 pm

Mwah, zou die nu nog zo een stem hebben dan? Die nieuwe plaat vind ik trouwens wel aardig.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22602
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » wo okt 17, 2007 6:39 pm

inderdaad. Wel aardig, maar niet meer dan dat. Vooral jammer dat het allemaal zo modern klinkt.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
hellish star
Berichten: 731
Lid geworden op: di okt 16, 2007 8:29 pm
Locatie: Lovendegem - België

Bericht door hellish star » wo okt 17, 2007 6:47 pm

Orklord schreef:Mwah, zou die nu nog zo een stem hebben dan?
Zoals de situatie nu is zullen we het nooit te weten komen :?
http://www.myspace.com/hellishstar

http://users.telenet.be/metaltoinfinity/MTIindex.htm

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25568
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo okt 24, 2007 11:02 am

Zeg, klinken alle nummers van dat nieuwe album een beetje als het op hun myspace staande Fashioned From Dust, of is dat toevallig een uitschieter? Dat nummer vind ik namelijk wel erg lekker klinken.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22602
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » wo okt 24, 2007 11:15 am

FFD is wel het betere nummer van de plaat. Maar als je die goed vind, dan verwacht ik dat de rest je ook zal bevallen.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25568
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » vr okt 26, 2007 5:22 pm

Ik heb hem zojuist voor 13,99 bij de Sounds aangeschaft en voor mijn gevoel zingt Warrel Dane ineens als zanger. Ben ik de enige die Bruce Hall steeds meer daar op vind lijken?

Overigens, ik heb de uithalen op het moment nog niet gemist.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8197
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » vr okt 26, 2007 5:41 pm

Ik wel, hij zingt behoorlijk lui op dit album. Af en toe komt hij wel lekker dicht in de buurt van die pipo van Disturbed, wat me bevalt.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Plaats reactie