Running Wild

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » wo sep 05, 2007 7:30 am

the true Thorko schreef:[..]

Dan lijkt €13,- me een schappelijke prijs, niet? M.a.w. waarom vragen naar de bekende weg?
Niks bekende weg, gewoon benieuwd.
Allemaal even normaal doen tegen djent

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » do sep 13, 2007 10:56 pm

Nou gister binnen gekregen (Black Demons on Stage). Zo bootleg als de pest, maar toch een goed verzorgd product. Het is zo puur als het maar kan. Piepen, gitaren die af en toe wegvallen, basgitaar dan te hard staat en dan niet meer te horen is, en als hoogtepunt muziek van de dj na afloop van het concert. :lol: Puurder kan het haast niet, en daarom ook bomvol sfeer.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » do mar 27, 2008 11:49 pm

Afgelopen maand voor 5 euro op een platenbeurs Rogues En Vogue aangeschaft en vandaag The Rivalry binnen gekregen. The Rivalry vind ik een zeer gave plaat, waar Rogues En Vogue niet meer dan 'leuk' is. Wat is er gebeurd met de productie?

Bij de dis-order reageerden ze op mijn vraag waarom Black Hand Inn, Death Or Glory en Blazen Stone er niet waren, dat er problemen zijn met Sanctuary, waardoor ze ook van Kreator en Celtic Frost lang niet alles hebben. Zonde, want bovengenoemde zou ik toch ook erg graag willen hebben, Death Or Glory heeft mijn vriendin en ik vind het persoonlijk toch wel een van hun gaafste albums.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » vr mar 28, 2008 5:33 pm

Ha, Running Wild! Ik heb deze band twee maanden terug ontdekt, supergaaf! Was Grave Digger aan het luisteren en ik dacht: RW ook maar eens checken. En wat een ontdekking! Heerlijk!
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di apr 01, 2008 4:35 pm

Van de officiele site:

New album in September!
A new album entitled "Under Jolly Roger II: Return To Port Royal" will hit the stores in September this year! This release will contain 13 songs, among them there will be titles like "Captain Ahab", "Fighting In The Shadows", "Time And Space" and a 12-minutes epic about Henry Every. Once again Andreas Marschall did an amazing job on the cover-artwork.

Stay tuned for more news within the next few days!

Na Helloween, Gamma Ray en Queensryche een tweede Port Royal? Nou ja, als het beter klinkt dan Rogues En Vogue ben ik benieuwd.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25286
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di apr 01, 2008 5:05 pm

Running Wild is weer eens de overtreffende trap.
Een tweede Under Jolly Roger en Port Royal in een. Dat belooft wat.

Ik kijk er in ieder geval naar uit, ik kan nog altijd goed luisteren naar dit soort ouderwetse heavy metal. Hopelijk ditmaal weer een echte drummer en geen drumcomputer. Dat stond me op de laatste paar albums toch wel tegen. Daarnaast hoop ik dat Bernd Aufermann weer mee gaat doen. Goede gitarist is dat.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Sentinel
Berichten: 1424
Lid geworden op: di mar 13, 2007 1:33 pm
Locatie: Landgraaf

Bericht door Sentinel » di apr 01, 2008 7:58 pm

Ben ook wel benieuwd hiernaar
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » di apr 01, 2008 9:21 pm

En dan gaarne een tour erbij! Lijkt me gaaf, live.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di apr 01, 2008 9:22 pm

In Nederland gaat dat niet snel gebeuren hebben ze zelf al meerdere malen gezegd, daar zijn ze te duur voor en de show te groot. :(
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » di apr 01, 2008 9:24 pm

Hm, jammer, maar zoiets dacht ik al, ik kon me al geen concert voor de geest halen. Maar goed, hoe groot is groot? Past zoiets niet in de 013 dan?

Ik ben overigens niet te beroerd om er eens voor naar Germanië te karren hoor...
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » di apr 01, 2008 9:35 pm

Ik denk dat het wel in de 013 zou passen, maar dat het niet genoeg publiek zal trekken voor de prijs die ze vragen. Wel jammer.

Ben wel benieuwd. Ik moet me trouwens eens even wat meer verdiepen in deze band, want ik ken alleen Blazon Stone.

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » di apr 01, 2008 10:03 pm

Damn, fucking goed nieuws.

Running wild kan in mijn ogen niks mis doen.
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25286
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » wo apr 02, 2008 12:17 pm

ze spelen nog wel eens vlak over de grens, kansen genoeg om ze eens te zien
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di apr 15, 2008 5:25 pm

Masquerade vandaag binnengekregen, wat een heerlijk album is me dat zeg! Nu als een gek gaan zoeken naar sites of traders op internet die platen als Blazen Stone, Pile Of Skulls en Black Hand Inn nog wel hebben, ik baal ervan dat alleen de eerste en laatste platen nog maar te vinden zijn.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25286
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di apr 15, 2008 5:56 pm

kijk maar op de metal markten, daar liggen alle albums vaak wel voor een prikkie
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di sep 02, 2008 10:07 pm

Blazon Stone heb ik in de tussentijd in Belgie gekocht, erg gave plaat. Zojuist ook maar die 3cdbox met The Rivalry (die ik onlangs aan iemand cadeau heb gedaan omdat ik te laat was met het bestellen van de cd), The Brotherhood en Victory. Ik weet dat vooral de laatste bij de minste platen hoort, maar dan heb ik in ieder geval die zooi alvast binnen :mrgreen:
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Rene
Berichten: 5381
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » di sep 02, 2008 10:15 pm

Die box heb ik ook. Lekkere cd's, vooral The Rivalry. Maar als je ze naast elkaar legt, lijken ze erg op elkaar.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » di sep 02, 2008 10:34 pm

Orklord schreef:Ik denk dat het wel in de 013 zou passen, maar dat het niet genoeg publiek zal trekken voor de prijs die ze vragen. Wel jammer.

Ben wel benieuwd. Ik moet me trouwens eens even wat meer verdiepen in deze band, want ik ken alleen Blazon Stone.
ze hbben geloof ik een keer in NL gespeeld en toen kwam er 50 man hahaha, nee hier is er geen markt voor, en da's maar goed ook. In Duitsland is de beleving bij zo'n band toch veel gaver.

maar ook in duitsland hebben ze veel populariteit ingeleverd, bij de laatste tour stonden ze ook gemiddeld maar voor zo'n 5-600 man, terwijl dat op the brotherhood tour nog 1,000-1,500 was.

Ik vind het altijd wel aan gave band, met name "masquerade" vond ik destijds geweldig. maar ook natuurlijk "Black Hand Inn" en "Pile Of Skulls"
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » di sep 02, 2008 10:56 pm

Death or glory ? De eerste 2 platen ?

Maar Black hand inn is altijd nog mijn favoriet, alles aan die plaat klopt gewoon. Vooral de intro is geniaal.

JON YOU HAS BIEN VOUND GILTIE OF BEJIENG IN LIEK WIZ ZE DEVILL.
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » di sep 02, 2008 11:03 pm

Strijdkreet schreef:Death or glory ? De eerste 2 platen ?

Maar Black hand inn is altijd nog mijn favoriet, alles aan die plaat klopt gewoon. Vooral de intro is geniaal.

JON YOU HAS BIEN VOUND GILTIE OF BEJIENG IN LIEK WIZ ZE DEVILL.
Geniaal album inderdaad. Dat was de eerste die ik had, (van de twee inmiddels, schiet niet op nee) maar ik luister hem zeer regelmatig. Topper.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di sep 02, 2008 11:09 pm

enforcer schreef:[..]


ze hbben geloof ik een keer in NL gespeeld en toen kwam er 50 man hahaha, nee hier is er geen markt voor, en da's maar goed ook. In Duitsland is de beleving bij zo'n band toch veel gaver.

maar ook in duitsland hebben ze veel populariteit ingeleverd, bij de laatste tour stonden ze ook gemiddeld maar voor zo'n 5-600 man, terwijl dat op the brotherhood tour nog 1,000-1,500 was.

Ik vind het altijd wel aan gave band, met name "masquerade" vond ik destijds geweldig. maar ook natuurlijk "Black Hand Inn" en "Pile Of Skulls"
Op zich niet gek gezien het laatste Rogues En Vogue, ik kom die plaat maar niet door. Als ze met Under Jolly Roger 2: Return To Port Royal weer een vette plaat maken in de oude speed/power metal stijl kunnen ze net als Queensryche dat ook (half) heeft gedaan iig weer een hoop publiek terugwinnen.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Motörhead
Berichten: 110
Lid geworden op: za jan 28, 2006 10:54 am

Bericht door Motörhead » wo sep 03, 2008 4:32 pm

enforcer schreef:ze hbben geloof ik een keer in NL gespeeld en toen kwam er 50 man
..... en dat was, als ik het goed heb, ergens in maart 1988 in Odijk.
Inderdaad een man of 50. Meer niet. Ze bleven maar wachten op meer volk, wat er niet kwam, dus zijn toen maar begonnen. Was wel een gaaf optreden btw.

Voor de liefhebbers nog een paar foto`s van dat optreden:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Heb er nog een LP met de krabbels van Rock n Rolf, Stefan, Jens en Maik gekocht.

Afbeelding
SYWISY

Gebruikersavatar
Ronald
Berichten: 135
Lid geworden op: zo mar 23, 2003 9:22 pm
Locatie: Irnsum

Bericht door Ronald » za sep 06, 2008 12:29 am

Ik ken eigenlijk alleen maar Gates To Purgatory.
Deze heb ik vroeger '84/'85 veel gedraaid. Running Wild was destijds inderdaad een gave band.
Daarna ben ik ze uit het oog/oor verloren...................
Till Next Time,

Ronald

"Vengeance Is Mine"

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » za sep 06, 2008 12:39 pm

The Legendary Tales box is binnen en ik moet toegeven dat ik Victory eigenlijk best een gaaf album vind, iets wat ik dankzij de negatieve verhalen helemaal niet had verwacht eigenlijk. The Brotherhood moet ik nog doorkomen, daar heb ik alleen de eerste 3 nummers van geluisterd.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » za sep 06, 2008 1:01 pm

Victory is ook best gaaf, the brotherhood staan een paar leuke nummers op. t zijn niet de beste albums maar zeker goede doorsnee
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Sentinel
Berichten: 1424
Lid geworden op: di mar 13, 2007 1:33 pm
Locatie: Landgraaf

Bericht door Sentinel » za sep 06, 2008 6:15 pm

Bedankt voor het posten van deze foto's, super!!! Laatste tijd heb ik Black Hand Inn weer suf gedraaid, geweldig spul.
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » za apr 18, 2009 2:02 pm

[img]Face In The Wind, We're Riding The Storm...
The sensation is perfect. For the 20th anniversary of Wacken Ballroom Hamburg presents the German Metal legend RUNNING WILD for a last mega-show on Europe's largest metal stage – fittingly to the 30th anniversary of the band: Rock'n'Rolf is taking his final leave with a bombastic farewell show on Thursday, July 30th 2009 during the "Night To Remember".





"To all true Running Wild fans:

Now after 30 years of RUNNING WILD I feel it's time to lower the flag and to take down the sails to face new challenges.

That's why we want to celebrate the 30 years' history of the band for a last time at this year's Wacken Open Air on the occasion of its 20th anniversary with a two-hour headlining Best-Of show on Thursday, July 30th with a lot of surprises to bring it to a dignified end.

It's also planned to record a Live-DVD and -CD of that show to make it complete.

Now I can look down with calmness on the last 30 years and I feel proud of what I have reached. At the same time, nothing of that would have been possible without your support during the last decades. That's why I wanna say thanks for all the wonderful moments of that career and I wish you all the best for the future!

Yours
Rock'n'Rolf"


There are going to be specials already in the run-up:

Like for example the W:O:A Warm-UP – RUNNING WILD-Party on May 31st 2009 at Ballroom Hamburg. The highlight will be the start of the RUNNING WILD-Tattoo-Contest. - Show your personal RUNNING WILD-Tattoos. A camera-team will be on-site and record you and your artwork for the Live-DVD. Should you not be able to take part in person, take pictures of your tattoos and send them to: otti@ballroom-hamburg.com (subject: "RUNNING WILD Tattoo-Contest") - The final contest will take place at Wacken, the winner is going up on the stage during the show! Additionally the best tattoos are going to be printed in the booklet of the DVD!

Exclusive Fan-Song-Voting:
Vote your setlist for the show and send a mail with the songs you want to hear to: setlist@running-wild.net (subject: "RUNNING WILD Fan-Song-Voting") and use our Forum.

You and RUNNING WILD:
Send your pictures of concerts, after-shows, meet & greets etc. of the past 30 years with RUNNING WILD to: otti@ballroom-hamburg.com (subject: "30 Years With RUNNING WILD")[/img]

Fijn, ik wil geen live album, ik wil gewoon nog een afscheidsstudio album, maar dat zal er dan ook wel niet inzitten.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25286
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » za apr 18, 2009 6:22 pm

Nou ja, prima eigenlijk wel. Het ging al wel enigszins naar beneden qua kwaliteit. Toch jammer, had ze graag ook nog eens live willen zien (ben niet op Wacken). Toffe band blijft het
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Rene
Berichten: 5381
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » za apr 18, 2009 7:14 pm

Ik dacht dat er vorig jaar nog sprake was van een nieuw studio album, Under Jolly roger part 2 of zoiets.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25286
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » za apr 18, 2009 7:38 pm

klopt Under Jolly Roger: Part II - Return to Port Royal. Weet niet wat daarmee gebeurt, misschien wordt die nog wel uitgebracht.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » zo apr 19, 2009 11:52 am

Zonde dat ze stoppen, helaas nooit de kans gehad ze live te zien. Te laat ontdekt vrees ik.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Sentinel
Berichten: 1424
Lid geworden op: di mar 13, 2007 1:33 pm
Locatie: Landgraaf

Bericht door Sentinel » zo apr 19, 2009 12:57 pm

Legendarische band, zal ze missen maar de naschok zal nog heel lang doordreunen.
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Gebruikersavatar
King of Beer
Berichten: 923
Lid geworden op: di apr 14, 2009 9:46 pm
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door King of Beer » zo apr 19, 2009 11:18 pm

Zeker erg jammer dat ze stoppen.
Heb ze no gnooit live gezien dus ben wel blij dat dat nog 1 maal zal gebeuren.
Hoop nog wel dat er nog een studio album komt
http://metal-exposure.com/
http://www.last.fm/user/Rob_Caine

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Running Wild

Bericht door Lennert » ma apr 23, 2012 8:13 pm

Toch balen dat ik Pile Of Skulls en Port Royal nergens kan vinden. De eerste twee is nog wel aan te komen, maar ik blijf toch nog steeds het meeste een fan van de meer melodieuze stijl die ze nu hanteren. Shadowmaker valt me overigens bijzonder tegen.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Re: Running Wild

Bericht door Strijdkreet » ma apr 23, 2012 9:09 pm

Shadow maker is schitterend. Schitterend kut.
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Running Wild

Bericht door Lennert » ma apr 23, 2012 9:10 pm

Zo zonde, want ik gun Rolf het succes echt. Zelfs albums als Victory en The Brotherhood vind ik (al zijn ze toch een stuk minder dan de klassiekers natuurlijk) nog erg lekker uit te zitten, maar Shadowmaker is het toppunt van gezapigheid. Goed geproduceerd, maar het mist gewoon zoveel van de charme die de band ooit had. Ben maar meteen aan een retroreview van Death Or Glory begonnen.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Re: Running Wild

Bericht door Strijdkreet » ma apr 23, 2012 9:26 pm

Ik vind alles van RW wel goed eigenlijk, maar dit is niet leuk meer.
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
Sentinel
Berichten: 1424
Lid geworden op: di mar 13, 2007 1:33 pm
Locatie: Landgraaf

Re: Running Wild

Bericht door Sentinel » ma apr 23, 2012 9:29 pm

Wordt tijd om te stoppen dan. Death or Glory and Black Hands Inn zullen ze natuurlijk nooit overtreffen. Die twee draai ik nog steeds aan gort.
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Running Wild

Bericht door Lennert » ma apr 23, 2012 9:29 pm

Zelfs Rogues En Vogue? Ik kwam daar niet door de walgelijke productie heen.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Running Wild

Bericht door Lennert » ma apr 23, 2012 9:32 pm

Sentinel schreef:Wordt tijd om te stoppen dan. Death or Glory and Black Hands Inn zullen ze natuurlijk nooit overtreffen. Die twee draai ik nog steeds aan gort.
Nou ja, in feite was de band al gestopt, Rolf heeft alleen in de afwezigheid de tijd genomen om op zijn gemak een nieuwe plaat te schrijven. Als de nieuwe een beetje aanslaat zal hij nog misschien live gaan optreden, maar ik ben benieuwd of zoiets gaat gebeuren.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Sentinel
Berichten: 1424
Lid geworden op: di mar 13, 2007 1:33 pm
Locatie: Landgraaf

Re: Running Wild

Bericht door Sentinel » ma apr 23, 2012 9:32 pm

Zijn er nog goeie albums na "Black hand Inn"? Nooit geprobeerd eigenlijk. Ze zijn tot "Black Hand Inn" geniaal.
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Running Wild

Bericht door Lennert » ma apr 23, 2012 9:48 pm

Masquerade is een van hun hardste albums, terwijl The Rivalry ook een aantal erg fijne nummers heeft, die zou ik je zeker nog kunnen aanraden.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25286
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Running Wild

Bericht door Jeroen » ma apr 23, 2012 10:15 pm

Wat ik tot nu toe van de nieuwe gehoord heb, stemt mij ook niet echt vrolijk. Gezapig is precies het juiste woord. Nergens spannend en vol overbekende riffs en solo's.
Ik zal em nog wel een kans geven als ik de hele plaat eens kan horen, maar de hoop op een ouderwets goede plaat heb ik al een beetje opgegeven.

@Sentinel:
Ik vind Masquerade zelfs het beste samen met Death or Glory.
Op de voet gevolgd door het charmant rammelende debuut en Port Royal.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Sentinel
Berichten: 1424
Lid geworden op: di mar 13, 2007 1:33 pm
Locatie: Landgraaf

Re: Running Wild

Bericht door Sentinel » ma apr 23, 2012 10:45 pm

Ik ga "Masquerade " eens proberen. Dank voor de aanbeveling [headbang]
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Running Wild

Bericht door Lennert » di apr 24, 2012 6:33 pm

Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Old Mhb
Berichten: 378
Lid geworden op: za dec 30, 2006 7:31 am
Locatie: Lokeren

Re: Running Wild

Bericht door Old Mhb » di apr 24, 2012 6:43 pm

Zeer flauw album, de naam Running Wild niet waard. Shadowmaker is net zo'n blaam voor de band als St Anger destijds voor Metallica was. Waardeloos.
Vlaming in hart en nieren. Tot nader order belg onder dwang.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Running Wild

Bericht door Lennert » di apr 24, 2012 7:15 pm

Overdrijven is ook een kunst. Teleurstellend is 1 ding, maar ik zou de nummers eerder saai dan slecht noemen.

Maar goed, in ieder geval duidelijk dat dit niet de plaat is die we hadden gehoopt.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Old Mhb
Berichten: 378
Lid geworden op: za dec 30, 2006 7:31 am
Locatie: Lokeren

Re: Running Wild

Bericht door Old Mhb » di apr 24, 2012 7:36 pm

@ Lennert: Kun je me es een voorbeeld geven van een schijf die je echt saai maar toch erg goed vind? Of omgekeerd. Ik begrijp je standpunt niet. Ik ben een fan van de band maar deze is gewoon klote.
Vlaming in hart en nieren. Tot nader order belg onder dwang.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22607
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Running Wild

Bericht door innuendo » di apr 24, 2012 7:48 pm

Ik denk dat Lennert probeert te zeggen dat er ook albums zijn die niet slecht zijn, maar aan de andere kant ook gewoon niet goed genoeg zijn. De score van 67 uit 100 weerspiegelt dat heel goed. Om het maar even duidelijker te maken: wanneer jij vroeger een 5,8 voor wiskunde had, was dat weliswaar voldoende, maar het is ook geen cijfer om trots op te zijn. Ik denk dat dat Shadowmaker in een notedop is.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Old Mhb
Berichten: 378
Lid geworden op: za dec 30, 2006 7:31 am
Locatie: Lokeren

Re: Running Wild

Bericht door Old Mhb » di apr 24, 2012 7:57 pm

Die 67 is net als de mijne een persoonlijke mening. Voor mij is hij dik gebuist. Ik gaf hem maar dertig.
Vlaming in hart en nieren. Tot nader order belg onder dwang.

Plaats reactie