TOOL

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Damien, son of Lucifer
Berichten: 3228
Lid geworden op: do mei 29, 2003 12:42 pm
Locatie: Nimwegen

Bericht door Damien, son of Lucifer » ma mei 21, 2007 7:47 pm

The Stolen Fetus schreef:[..]


jesus wat kut
oude tool is gaaf werk maar dit klinkt als evanescence die 3 weken niet hebben geslapen

ongeinspireerde bagger
Zo, vind je dat?
[b]DAUDR!![/b]

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » ma mei 21, 2007 8:04 pm

Jongens, ik ben het met jullie eens dat het een post is die zijn gelijke niet kent in sneuheid, maar dat ding is bijna een jaar oud.

Lekker belangrijk.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4439
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Bericht door paradigm shift » ma mei 21, 2007 8:20 pm

paradigm shift schreef:http://wildlotus.org/

Maynard op de country toer... :lol:
naast dit muzikale hoogstandje ben ik erachter gekomen dat je hier https://store.puscifer.com/frameset.html wat kunt luisteren van Puscifer, zijn sideproject. Klinkt als iets dat ergens tussen peeping tom en a perfect circle in zit.
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

Damien, son of Lucifer
Berichten: 3228
Lid geworden op: do mei 29, 2003 12:42 pm
Locatie: Nimwegen

Bericht door Damien, son of Lucifer » di mei 22, 2007 1:42 am

yowannuzz schreef:Jongens, ik ben het met jullie eens dat het een post is die zijn gelijke niet kent in sneuheid, maar dat ding is bijna een jaar oud.

Lekker belangrijk.
Oh, kut, je hebt nog gelijk ook. Als me dat opgevallen was had ik me de moeite bespaard.

Anyway, nog Tool-nieuws :P? Ik kan in elk geval niet wachten om ze op Sziget (voor de eerste keer!!) te aanschouwen.
[b]DAUDR!![/b]

Hoofdbanger
Berichten: 871
Lid geworden op: ma nov 24, 2003 8:09 pm

Bericht door Hoofdbanger » di mei 22, 2007 11:42 am

Vorige keer in Nederland kondigden ze aan dat ze hier deze zomer weer zouden zijn, maar daar heb ik verder niets over gehoord. Misschien is het opgeschoven of komen te vervallen vanwege de blessure van Carey een paar maanden geleden.

En het schijnt dat ze onlangs weer met King Crimson op het podium gestaan hebben.

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18553
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Bericht door Krimhild » zo jan 18, 2009 4:32 pm

Ik heb een vraag!


In mijn folder van Lateralus staat het nummer 'Mantra'. Nu is dat nummer 6 minuten lang en bestaat het uit een rare samenloop van drum, 'eh eh'-gezang en een flauwe mondharmonica zo tussendoor. Op youtube en op wikipedia kom ik enkel versies tegen van 1 minuut die totaal anders klinken. Mijn vraag; kennen jullie die andere versie ook, of had iemand gewoon zin om z'n eigen breisel ertussen te douwen?

Bijvoorbaat dank!


Edit; Laat maar! Somebody set us up teh bomb. Het is een faker, maar wel een grappige.
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
Thorvir
Berichten: 705
Lid geworden op: ma okt 22, 2007 2:11 am
Locatie: Krabbendijke

Bericht door Thorvir » di jan 20, 2009 10:13 am

Dat is idd behoorlijk fake ja, maar sinds waneer luister jij naar Tool? ik dacht dat jij dat altijd een saaie kut band band vond?

even onntopic: Weet iemand of of er ooit nog iets zal verschijnen van Tool, of dat ze misschien ooit weer eens een keer komen optreden? Ik snap niet waarom ze sinds Lateralus eigenlijk niks meer veranderd hebben aan de site, niet eens hun eigen discography. ik vind het wel een beetje jammer dat je zoveel mooite moet doen en snell moet zijn om nieuwe dingen van hun kunnen kopen/live zien.

Gebruikersavatar
CALIBANaan
Berichten: 9710
Lid geworden op: vr jul 18, 2003 7:59 pm
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door CALIBANaan » di jan 20, 2009 2:54 pm

Tool is nogal mysterieus.
Zo duurt het soms jaren voordat de zanger z'n teksten vrijgeeft.

Ik denk wel dat er nog Tool werk uitkomt. Maar wanneer? Dat is altijd de grote onbekende in een flinke formule.
Gelegenheids Satanist

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » di jan 20, 2009 2:59 pm

Thorvir schreef:ik vind het wel een beetje jammer dat je zoveel mooite moet doen en snell moet zijn om nieuwe dingen van hun kunnen kopen/live zien.
waarom moet je moeite doen? cd's zijn overal verkrijgbaar
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » di jan 20, 2009 3:15 pm

Eigenlijk hadden we Tool wel kunnen opnemen in de poll op de frontpage, maar ik heb er niet aan gedacht dat die band misschien in 2009 met een nieuw album zou kunnen komen. Het zou voor Tool begrippen ook wel wat snel zijn. Tussen de laatste paar albums zat steeds vijf jaar, dus het zou logisch zijn als we pas in 2011 weer wat van ze horen. Blijkbaar zit er ook niemand op te wachten, want de band is bij de reacties op de poll nog niet genoemd. :P Zelf vond ik een aantal songs van Opiate en Undertow geweldig toen die cd's uitkwamen, maar de albums daarna kunnen me niet echt boeien (al heb ik ze niet vaak genoeg beluisterd om een goed oordeel te kunnen vellen).

Gebruikersavatar
RDV
Berichten: 1405
Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:38 pm

Bericht door RDV » wo jan 21, 2009 8:46 am

Thorvir schreef:Dat is idd behoorlijk fake ja, maar sinds waneer luister jij naar Tool? ik dacht dat jij dat altijd een saaie kut band band vond?

even onntopic: Weet iemand of of er ooit nog iets zal verschijnen van Tool, of dat ze misschien ooit weer eens een keer komen optreden? Ik snap niet waarom ze sinds Lateralus eigenlijk niks meer veranderd hebben aan de site, niet eens hun eigen discography. ik vind het wel een beetje jammer dat je zoveel mooite moet doen en snell moet zijn om nieuwe dingen van hun kunnen kopen/live zien.
Live zien moeijlijk?

Tool heeft al pinkpop en lowlands geheadlined en in ahoy en hmh gestaan de afgelope 3 jaar

Gebruikersavatar
Ekibyougami
Berichten: 2735
Lid geworden op: za okt 29, 2005 4:38 pm
Locatie: Noord-Scharwoude
Contacteer:

Bericht door Ekibyougami » wo jan 21, 2009 8:55 am

Joah, heb ze in 2006/7 drie keer gezien zonder moeite te hoeven doen.
Beetje een Tool overkill gehad in die tijd, draai het sindsdien amper meer.
Speak ov me not as one
Speak ov me not as none
Speak ov me not at all
For I am continual!

Gebruikersavatar
Thorvir
Berichten: 705
Lid geworden op: ma okt 22, 2007 2:11 am
Locatie: Krabbendijke

Bericht door Thorvir » wo jan 21, 2009 10:33 am

Took schreef:[..]


waarom moet je moeite doen? cd's zijn overal verkrijgbaar
ok moeilijk is misschien wat overdreven maar ik heb altijd een hekel aan vage release data, en tenzij je rond de tijd van de release niet elke week toevallig op toolband.com kijkt voor nieuws ofzo weet je vaak niet of er nieuwe cd of single's ofzo uitkomen. ik kwam er maar puur toevallig achter dat er een (overigens erg toffe) dvd single van Vicarious uit kwam een dag later
RDV schreef:[..]
Live zien moeijlijk?

Tool heeft al pinkpop en lowlands geheadlined en in ahoy en hmh gestaan de afgelope 3 jaar
en hier geld hetzelfde, dat optreden in de hmh was ook nergens officieel aangekondigd, en het was zo uitverkocht.

ik bedoelde het denk ik wat minder negatief dan ik het op geschreven heb, het is misschien ook wel een beetje de charme van de band.

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18553
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Bericht door Krimhild » wo jan 21, 2009 5:34 pm

Thorvir schreef:Dat is idd behoorlijk fake ja, maar sinds waneer luister jij naar Tool? ik dacht dat jij dat altijd een saaie kut band band vond?
Nouja, saai en kut is wat overdreven. Het kan me gewoon niet zo ontzettend boeien als dat het jullie boeit. Jij en Pluis zijn lyrisch, ik vind het gewoon 'wel leuk'.
Maar het wordt wel erg interessant als je bepaalde middelen tot je neemt. :wink:
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
Ekibyougami
Berichten: 2735
Lid geworden op: za okt 29, 2005 4:38 pm
Locatie: Noord-Scharwoude
Contacteer:

Bericht door Ekibyougami » wo jan 21, 2009 5:45 pm

Hoeft niet hoor ^^

Parabol/Parabola, Schism (Lateralus, maar die sowieso) en Pushit, Thirth Eye (Aenima) HEERSCHEN.
Speak ov me not as one
Speak ov me not as none
Speak ov me not at all
For I am continual!

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18553
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Bericht door Krimhild » wo jan 21, 2009 5:49 pm

Ja ja ja, ik weet het. Maar bij mij komt dat allemaal niet zo heftig aan. Ooit, wellicht.
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
Ekibyougami
Berichten: 2735
Lid geworden op: za okt 29, 2005 4:38 pm
Locatie: Noord-Scharwoude
Contacteer:

Bericht door Ekibyougami » wo jan 21, 2009 6:02 pm

Dat, mien waerde deerne, is seer goet moogleyck.
Speak ov me not as one
Speak ov me not as none
Speak ov me not at all
For I am continual!

Gebruikersavatar
Thorvir
Berichten: 705
Lid geworden op: ma okt 22, 2007 2:11 am
Locatie: Krabbendijke

Bericht door Thorvir » di jan 27, 2009 10:28 am

Krimhild schreef:[..]

Nouja, saai en kut is wat overdreven. Het kan me gewoon niet zo ontzettend boeien als dat het jullie boeit. Jij en Pluis zijn lyrisch, ik vind het gewoon 'wel leuk'.
Maar het wordt wel erg interessant als je bepaalde middelen tot je neemt. :wink:
:shock: wacht eens heel eventjes, is dit nou een sneaky manier om te vertellen dat je een stoner geworden bent?!?!?11!?/!

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18553
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Bericht door Krimhild » wo jan 28, 2009 6:25 pm

Thorvir schreef: :shock: wacht eens heel eventjes, is dit nou een sneaky manier om te vertellen dat je een stoner geworden bent?!?!?11!?/!
Nee joh, gekkie!
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
Alwin
Berichten: 7470
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 12:10 am
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Alwin » wo jan 28, 2009 6:56 pm

Ekibyougami schreef:Hoeft niet hoor ^^

Parabol/Parabola, Schism (Lateralus, maar die sowieso) en Pushit, Thirth Eye (Aenima) HEERSCHEN.
haha, dat zijn hier ook de favorieten.
Samen met "Die Eier Von Satan", "Ticks and Leeches" en "The Grudge".

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11732
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » wo jan 28, 2009 7:03 pm

Heel Aenima, maar vooral Third Eye, is van bovennatuurlijke schoonheid. Ongeevenaard.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
RDV
Berichten: 1405
Lid geworden op: zo okt 23, 2005 11:38 pm

Bericht door RDV » do jan 29, 2009 3:30 pm

Third Eye.

Ongekend ja

Gebruikersavatar
Alwin
Berichten: 7470
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 12:10 am
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Alwin » di aug 11, 2009 5:58 pm

Oh ik ben aan 10.000 days begonnen een tijdje terug (beter laat dan nooit zeg maar) en ik vind dit eigenlijk wel het gaafste album tot nu toe!

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » di aug 11, 2009 9:22 pm

Heb 10000 Days ook pas sinds kort in huis, maar het is echt een top album inderdaad. Aenima vond ik al tijden fantastisch. De rest ook maar eens aanschaffen.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » di aug 11, 2009 9:58 pm

The best is yet to come..

LATERALUS FOR LIFE!


Kan iemand hier een poll aanmaken, welk album het best is volgens iedereen? Ik gok op Aenima, maar ik zweer bij Lateralus.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11732
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » di aug 11, 2009 10:02 pm

Lastig, maar toch zou ik voor Aenima gaan, die heeft het rauwe van alles ervoor in combinatie met het hogere sferen werk van erna. Een soort van overgangsalbum, want als je Undertow en Lateralus naast elkaar legt is het echt een wereld van verschil. Heb vaak wat met overgangsalbums, vaak erg interessant.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » di aug 11, 2009 10:57 pm

Ik ga ook voor Aenima.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Parabellum
Berichten: 811
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 1:23 am

Bericht door Parabellum » wo aug 12, 2009 2:58 am

Nou goed...10000 days voor mij dan maar. Ben ik na 2 jaar nog niet beugehoord.

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18553
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Re: Tool

Bericht door Krimhild » ma jan 09, 2012 4:47 pm

"After a year off, Tool are hitting the road for a bunch of shows in early 2012! "

Maar weer enkel in Amerika en Canada. Continentalistische baklappen... Kom eens naar Europa man!~

Edit: Dit staat niet op de officiële site van Tool, maar wel op de semi-officiële en ook op last.fm, dus het is vast waar.
Edit2: Hierboven had ik nog veel te leren. Ondertussen ben ik groot fan!
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25272
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Tool

Bericht door Jeroen » ma jan 09, 2012 5:50 pm

Vreselijke band, mooi daar blijven :P

Echt zo'n band waar ik zelfs met alle goede wil van de wereld niets aan vindt. Andere bands willen nog wel eens groeien na een paar jaar, maar Tool geef ik geen kansen meer.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Tho
Berichten: 1208
Lid geworden op: zo mei 16, 2010 4:08 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Tool

Bericht door Tho » ma jan 09, 2012 10:13 pm

.

Gebruikersavatar
Buzz
Berichten: 3497
Lid geworden op: za mei 01, 2004 12:55 pm
Locatie: Amersfoort

Re: Tool

Bericht door Buzz » ma jan 09, 2012 10:16 pm

Ok...ik stond blijkbaar verkeerd ingelogd hahaha, wat ik wilde zeggen was ik zie ze graag weer komen, ben al lange tijd fan en je weet nooit of dit de laatste keer wordt dat je ze kan zien..
Maar ik snap wel dat het niet muziek is voor iedereen...

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25568
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Tool

Bericht door Lennert » ma jan 09, 2012 10:29 pm

Het is nog steeds niet mijn band, maar ik ben het met de jaren gaan waarderen en kan de meeste albums nu best wel plezierig luisteren. Snel opzetten zal ik het niet doen, maar in de tussentijd vind ik het op de achtergrond best prettige muziek.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Buzz
Berichten: 3497
Lid geworden op: za mei 01, 2004 12:55 pm
Locatie: Amersfoort

Re: Tool

Bericht door Buzz » di jan 10, 2012 12:27 pm

Ik heb dat met Puscifer daar kan ik dan met veel moeite weer totaal niet inkomen, ik heb het een tijdje geprobeerd te luisteren maar ik kan er vrij weinig mee op een paar nummers na.
Ben benieuwd of APC nog een keer hier een tour komt doen, heb ze toen in Tilburg mogen zien en was erg onder de indruk van die show ze hebben in 2011 alleen in de VS getoerd geloof ik.

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18553
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Re: Tool

Bericht door Krimhild » do jan 12, 2012 10:28 pm

APC?
Jeroen schreef:Vreselijke band, mooi daar blijven :P

Echt zo'n band waar ik zelfs met alle goede wil van de wereld niets aan vindt. Andere bands willen nog wel eens groeien na een paar jaar, maar Tool geef ik geen kansen meer.
Och och.. Neen! Bij mij heeft het 6 jaar geduurd! Maar wordt daarna dan ook écht goud. Ik had eerst net als Lennert dat het af en toe wel te luisteren was, zo op de achtergrond. Maar je moet daar doorhéén en dan is het episch.

Ik zou ze echt heel graag een keer willen aanschouwen. Waarom staan ze in Europa alleen op festivals? In Amerika komen ze in elke kroeg optreden en hier moet je geluk hebben als ze elk 5e jaar een keer 3 landen verderop staan.
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
Buzz
Berichten: 3497
Lid geworden op: za mei 01, 2004 12:55 pm
Locatie: Amersfoort

Re: Tool

Bericht door Buzz » do jan 12, 2012 10:37 pm

A perfect Circle Krimmie, check vooral de albums ~Mer de Noms en Thirteenth Step.
De bandleden zijn in de jaren een aantal keer verwisseld maar de zanger van Tool doet de vocalen, de bandbezetting is met leden van o.a. smashing pumpkins en Marilyn Manson maar vraag me niet wie er tegenwoordig allemaal in spelen.
Ze hebben met Apc nog opgetreden in de 013 en dat was een vd beste concerten die ik ooit heb mogen meemaken, naast Tool dan.
Tool stond toen ik ze gezien heb ook in zalen in NL en in Duitsland.
Maar ben het ermee eens dat ze de festivals mogen overslaan en lekker in een zaal mogen spelen. Ik heb Tool ook nog 1 keer op Werchter gezien en dat was overdag maar de sfeer en show komt het niet echt ten goede. Zalen werken beter voor Tool qua sfeer en hun altijd prachtige artwork op de stage.
A Perfect Circle is heel anders dan Tool maar het is echt hele gave muziek.

Gebruikersavatar
Zagato
Berichten: 3699
Lid geworden op: do mar 31, 2005 12:29 pm

Re: Tool

Bericht door Zagato » di jan 17, 2012 8:07 am

Jeroen schreef:Vreselijke band, mooi daar blijven :P

Echt zo'n band waar ik zelfs met alle goede wil van de wereld niets aan vindt. Andere bands willen nog wel eens groeien na een paar jaar, maar Tool geef ik geen kansen meer.
Je kunt me nog versteld doen staan Jeroen...
a fool with a tool is still a fool
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18553
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Re: Tool

Bericht door Krimhild » zo feb 24, 2013 3:04 pm

Verwarring alom!

"TOOL’S UPCOMING ALBUM ‘MORE THAN HALFWAY’ DONE"
(http://loudwire.com/tool-upcoming-album ... fway-done/)

"Tool Not Releasing A New Album In 2013, Says Maynard"
(http://www.ultimate-guitar.com/news/gen ... ynard.html)

"TOOL DRUMMER DANNY CAREY SUGGESTS NEW ALBUM WILL DROP IN 2013"
(http://loudwire.com/tool-drummer-danny- ... spa-crash/)

We wachten geduldig af. Ik ben allang blij dat ze überhaupt bezig zijn met nieuw materiaal.
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
Mollusk
Lult over cdtjes
Berichten: 5788
Lid geworden op: za nov 04, 2006 12:04 am

Re: Tool

Bericht door Mollusk » zo feb 24, 2013 4:36 pm

Krimhild schreef:Och och.. Neen! Bij mij heeft het 6 jaar geduurd! Maar wordt daarna dan ook écht goud. Ik had eerst net als Lennert dat het af en toe wel te luisteren was, zo op de achtergrond. Maar je moet daar doorhéén en dan is het episch.
Ik heb het andersom. Ik luisterde er vroeger wel naar, maar kan het nu niet meer uitzitten.
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle

Gebruikersavatar
Dufniall
Berichten: 1219
Lid geworden op: za apr 17, 2010 11:59 am
Locatie: Wackeningen
Contacteer:

Re: Tool

Bericht door Dufniall » wo apr 24, 2013 10:34 am

Wat blijft 10,000 Days toch een heerlijk album. Voor mij persoonlijk toch wel hun beste. Ik ben trouwens wel benieuwd hoe de rest hier over denkt, dus tijd voor een poll?

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Tool

Bericht door Took » wo apr 24, 2013 11:08 am

vanaf Lateralus val ik in slaap bij deze band. Echt hoor, slaapverwekkend. En dat terwijl Aenima echt geniaal is.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18553
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Re: Tool

Bericht door Krimhild » wo apr 24, 2013 1:35 pm

Lateralus wint! Maar alles van Tool is leuk. MOAR! NOW!~

En kan één van de lieftallige moderators even een poll aanmaken, want ik gok dat Die_Eier_Von_Satan er niet terug naar het forum voor gaat keren.
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Tool

Bericht door Took » wo apr 24, 2013 1:50 pm

je mag ook best een nieuw Tool-topic openen hoor.
liefst wel met een beetje substansie in de openingspost.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18553
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Re: Tool

Bericht door Krimhild » wo apr 24, 2013 1:52 pm

Ik dacht dat twee topics voor één band tegen de regels was..
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Tool

Bericht door Took » wo apr 24, 2013 1:58 pm

ja maar deze gaat dan dicht ;) het meeste hierin is toch al erg oud.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18553
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Re: Tool

Bericht door Krimhild » wo apr 24, 2013 2:03 pm

Maar er staan allemaal gave dingen in dit topic, bijvoorbeeld links naar spacende puzzeldingen in hun muziek zoals deze: http://www.progarchives.com/forum/forum ... 3344&FID=3
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18553
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Re: Tool

Bericht door Krimhild » zo jan 05, 2014 10:19 am

Kijk deze koters dan bazen zijn!



Mollusk schreef:Ik heb het andersom. Ik luisterde er vroeger wel naar, maar kan het nu niet meer uitzitten.
Dat is echt raar.
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
kebab
Berichten: 1810
Lid geworden op: zo aug 14, 2011 3:57 pm
Locatie: Onder de rook van Amsterdam...

Re: Tool

Bericht door kebab » do jan 09, 2014 2:41 pm

Zo die is erg goed gelukt zeg wow....dat grietje heeft nog een strakke stem ook!

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18553
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Re: Tool

Bericht door Krimhild » vr jan 10, 2014 1:35 am

Helemaal met je eens, Kebabs.
Ik ben hier gewoon.

Oak
Berichten: 3718
Lid geworden op: ma feb 28, 2005 10:40 pm

Re: Tool

Bericht door Oak » vr jan 10, 2014 4:20 pm

Erg indrukwekkend inderdaad!

Plaats reactie