Powermetal II

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25311
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Powermetal II

Bericht door Jeroen » zo nov 17, 2013 6:57 pm





In het kader van Eigen land eerst :P, maar even een tweetal nummertjes droppen van het Nederlandse Exises. Een band waarvan ik hier nooit wat voorbij heb zien komen. En dat terwijl het s/t album uit 1986 toch behoorlijk vooruitstrevende (voor die tijd) power metal bevatte met een solide hardrockbasis. LP draait hier zo nu en dan. Tweede album van tien jaar later is ook prima.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Metal79
Berichten: 544
Lid geworden op: ma mei 21, 2007 2:33 pm
Locatie: A-locatie

Re: Powermetal II

Bericht door Metal79 » do nov 21, 2013 2:41 pm

Exises, Neêrlandse kwaliteit inderdaad. Het schilderij dat de hoes siert, dook later op als cover van een Form-album. Het tweede album Reternity heb ik ook als sterk, maar beduidend proggiër in herinnering. Zou opnieuw beluisterd moeten worden om te weten of dat klopt.

Ondertussen, in Bollnäs:



Jawel, na een jarenlange studiostilte zijn Tad Morose terug met het toepasselijk getitelde Revenant. Sinds gisteren draait de plaat rondjes hier en gelukkig kon de verdraaid heavy powermetal van de heren het infantiele zombiehoesgedrocht meteen doen vergeten.
Zanger Ronny Hemlin verenigt power met melodie en de riffs van Christer 'Krunt' Andersson zijn nog steeds vet à la de oude Savatage. Sluitstuk 'Gypsy' springt er met zijn epische toets zeker uit.
Kortom: nog een leuke verrassing in een kwalitatief bomvol metaljaar.



http://www.tadmorose.se/

Iron Maiden
Berichten: 3088
Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
Locatie: Rijssen

Re: Powermetal II

Bericht door Iron Maiden » do nov 21, 2013 3:49 pm

Dit album stond al jaren op mijn lijstje, gelukkig is hij dit jaar eindelijk gearriveerd. De zang van Hemlin voegt echt wat toe aan de muziek.

Gebruikersavatar
Metal79
Berichten: 544
Lid geworden op: ma mei 21, 2007 2:33 pm
Locatie: A-locatie

Re: Powermetal II

Bericht door Metal79 » do nov 21, 2013 3:51 pm

Iron Maiden schreef:Dit album stond al jaren op mijn lijstje, gelukkig is hij dit jaar eindelijk gearriveerd. De zang van Hemlin voegt echt wat toe aan de muziek.
Yep, en past perfect bij dat zware én melodieuze van Tad Morose.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Re: Powermetal II

Bericht door Metalheank » do nov 21, 2013 9:42 pm

Toffe band ja. Altijd flink stevig en progressief. Echter beklijft het niet altijd zoals bij veel powermetal. Die vorige zanger, Urban Breed ofzo, die was erg goed.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25311
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Powermetal II

Bericht door Jeroen » vr nov 22, 2013 5:19 pm

Erg sterke band. De vorige twee platen heb ik grijsgedraaid. Ook Undead is erg sterk. En het oudere werk mag er eveneens zeker zijn. Pak progressiever en wat minder heavy dan op de laatste platen, maar wel erg gaaf.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Metal79
Berichten: 544
Lid geworden op: ma mei 21, 2007 2:33 pm
Locatie: A-locatie

Re: Powermetal II

Bericht door Metal79 » za nov 23, 2013 11:20 am

Goed om te weten dat deze relatief onbekende band toch wat meer NL-supporters heeft dan ik dacht.
Mijn favoriete Tad Morose-albums zijn het doomy, melancholieke debuut Leaving the past behind - ook speciaal omdat het verscheen in een periode waarin metal 'sliep' -, Undead en Modus vivendi. Dat is de beste oude Savatage-plaat die de oude Savatage nooit maakten (inclusief 'Sirens'-riff-hommage).

Iron Maiden
Berichten: 3088
Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
Locatie: Rijssen

Re: Powermetal II

Bericht door Iron Maiden » za nov 23, 2013 1:26 pm

Sowieso vind ik het erg jammer dat de bands uit Böllnas niet zo veel aandacht krijgen als ze verdienen. Naast Tad Morose zijn immers ook Morgana Lefay, Steel Attack en Inmoria bands uit deze plaats, vaak met allen een of meer dezelfde bandleden. Weet iemand trouwens waar Charles Rytkonen is gebleven? Ik vind het jammer dat hij niet meer ergens zingt.

Gebruikersavatar
Metal79
Berichten: 544
Lid geworden op: ma mei 21, 2007 2:33 pm
Locatie: A-locatie

Re: Powermetal II

Bericht door Metal79 » za nov 23, 2013 1:54 pm

Ik denk dat hij, evenals de andere Böllnas-metallers, vooral doende is met het verdienen van de kost en het draaiende houden van het dagelijkse (gezins)leven.
Naar verluidt was Rytkonen best op dreef tijdens het Morgana Lefay-optreden op Swordbrothers in september (commentaar van een Duitse kameraad die erbij was: 'Ze waren zelfs enigszins nuchter deze keer.' :lol: ).

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Re: Powermetal II

Bericht door Eru Iluvatar » do jan 16, 2014 10:01 am

Zo, ik ben helemaal verslaafd aan het nieuwe album van PERSUADER, The Fiction Maze, het eerste album van de Zweden in acht jaar.

Een fantastisch album met zinderende harde, vernuftige power metal-composities, gezegend met herkenbare melodieën en zeer pakkende, bombastische refreinen.
Goed vergelijkingsmateriaal zijn de laatste drie albums van Blind Guardian. Zanger Jens klinkt ook als vanouds als BGs Hansi tijdens zijn topjaren, alleen hier en daar nog wat rauwer, met af en toe een grunt. Persuader is harder en rauwer dan Blind Guardian ooit is geweest. Tegelijkertijd ook minder gevarieerd; veel nummers lijken qua duur, opzet en tempo op elkaar. Toch verveeld het album geen moment. Er zin absoluut geen enkel vulnummer tussen.

Het is echt jaren geleden dat ik een album zo vaak achter elkaar heb geluisterd, dag in dag uit. Misschien wel mijn favoriete album van de afgelopen vijf jaar. Zelfs de nieuwe Atlantean Kodex en In Solitude hebben het nakijken!


Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25311
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Powermetal II

Bericht door Jeroen » za feb 01, 2014 9:55 pm

Zelf even lekker aan de Siam. Prayer op dit moment. The Language Of Menace is net afgelopen. Past qua stijl beter in het US Metal topic, maar aangezien de band Brits was, gooi ik het hier nog maar een keer in. Heerlijke (licht-)progressieve heavy/power metal met veel gave hooks, sterke melodieën en een goede zanger. Prima aanrader voor de liefhebbers van Lethal, Queensrÿche, Sacred Warrior en Sanvoisen.

@Eru: Persuader klinkt trouwens best goed. Songs zitten lekker in elkaar. Echt iets toevoegen doen ze ook weer niet, maar die verwachting heb ik al in bredere zin laten varen. Als ik het album eens tegenkom, zal ik aankoop overwegen.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Powermetal II

Bericht door Took » do aug 07, 2014 2:28 pm

de nieuwe Hammerfall-plaat komt eraan. eind van de maand.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25583
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Powermetal II

Bericht door Lennert » do aug 07, 2014 2:29 pm

Benieuwd naar, al heb ik die laatste nog niet gehoord. Threshold en No Sacrifice, No Victory waren dan weer wel erg gaaf.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Re: Powermetal II

Bericht door Heidewolf » do aug 07, 2014 3:05 pm

nummer van de nieuwe plaat:
Laatst gewijzigd door Heidewolf op do aug 07, 2014 3:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Heerlijk Helder Taalloeder

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25583
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Powermetal II

Bericht door Lennert » do aug 07, 2014 3:05 pm

Heidewolf schreef:nummer van de nieuwe plaat:
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Re: Powermetal II

Bericht door Heidewolf » do aug 07, 2014 3:07 pm

Huh, dat gaat snel lennert. Eerst zag ik alleen de code voor het embedden van een youtube-video. in de link stond nog https, toen ik die s weghaalde werkte het embedden wel.
Heerlijk Helder Taalloeder

Iron Maiden
Berichten: 3088
Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
Locatie: Rijssen

Re: Powermetal II

Bericht door Iron Maiden » do aug 07, 2014 4:28 pm

Geen slecht nummer. Het album schijnt vrij goed te zijn, in het verlengde van de eerste drie. Ik ben erg benieuwd of hun sabbatical goed is geweest.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Powermetal II

Bericht door Took » do aug 07, 2014 4:29 pm

yep, erg goed album.
het begint al gelijk goed met een nummer over Hector :D
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25311
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Powermetal II

Bericht door Jeroen » do aug 07, 2014 11:01 pm

Ook de nieuwe cd van het Duitse Scanner schijnt er dit jaar nog aan te komen. Ben benieuwd.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25583
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Powermetal II

Bericht door Lennert » zo aug 10, 2014 8:50 pm

Voor 4,95 gisteren Manticora's 8 Deadly Sins aangeschaft en ik ben helemaal omver geblazen van de fantastische duistere, epische en progressieve power metal die deze Deense band maakt. Tegelijkertijd weer een grote frustratie rijker, want ik kan op het eerste gezicht die andere albums niet zo 1-2-3 vinden.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22649
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Powermetal II

Bericht door innuendo » zo aug 10, 2014 9:10 pm

Wat dat betreft kom je bij de King Kong Records wel vaker erg leuke power metalschijfjes tegen voor weinig geld. Jaren geleden heb ik wel misgegrepen op de oude platen van Stratovarius, maar ik heb er bijvoorbeeld wel voor hetzelfde bedrag Darker Than Black van Cage gehaald.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Iron Maiden
Berichten: 3088
Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
Locatie: Rijssen

Re: Powermetal II

Bericht door Iron Maiden » za nov 29, 2014 10:23 pm

Hebben de heren van Hammerfall een nieuwe line-up? Ik zie foto's voorbij komen op hun FB pagina, waarop Stefan Elmgren weer te zien is en ook drummer Anders Johansson is vervangen?

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Re: Powermetal II

Bericht door Eru Iluvatar » za dec 13, 2014 1:51 pm

Met ijzersterke albums van Gamma Ray, Persuader, Falconer en Dark Forest eindelijk weer een goed powermetaljaar! Het Amerikaanse Noble Beast doet ook een duid in het zakje. Laat je niet afschrikken door kazige cover: dit is verrassend verfrissende powermetal in Europese stijl, maar dan met ballen:


Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Re: Powermetal II

Bericht door Metalheank » wo nov 04, 2015 10:21 pm

Tering, is toch niet normaal, dat ik minuten moet zoeken om dit topic te vinden!? Gewoon niet te geleuuuuvvaa!

Maar goed.
Check eens Conception. Geen enorm hoogdravende band. Maar een hele fijne stijl. Progpower. Wat ik te weinig hoor: een kaal, krachtig geluid met heldere zang. Hoor je verder ook bij Morgana Lefay, oude Anubis Gate, latere Anacrusis.

Met Roy Khan trouwens.

twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25311
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Powermetal II

Bericht door Jeroen » do nov 05, 2015 7:44 pm

Gave band inderdaad. Ligt me een stuk beter dan Kamelot. Fijne power metal die erg ruimtelijk klinkt. Al vind ik de laatste plaat Flow meer een hardrockplaat die vrij commercieel aandoet. Overigens geenszins een diskwalificatie. De liedjes zijn erg goed. Khan zingt hier ook een stuk beter dan bij Kamelot. Net als dat Karevik beter zingt bij Seventh Wonder. Kamelot is mijns inziens gewoon niet zo'n prettige omgeving voor een zanger. Al die keyboards en koren drukken de zangers helemaal weg, plus dat ze nogal vlak ingemixt zijn. Nee, doe mij maar Conception en Seventh Wonder.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Re: Powermetal II

Bericht door Metalheank » do nov 05, 2015 9:42 pm

Ja, ruimtelijk is een goed woord ervoor. Conception is wat origineler dan Kamelot. Al doet Kamelot dan weer best een goed populair woordje voor powermetal.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25583
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Powermetal II

Bericht door Lennert » zo mar 13, 2016 11:23 pm

Ik zoek tips voor bombastische europowermetal! Geen Amerikaans stoer gedoe, ik wil koortjes, toetsensolo's, Tolkienesque teksten en overstuurde drums. Op het moment gaat Dragonland er erg goed in en heb ik me heel erg vermaakt met Arryan Path's Terra Incognita en ook genoten van de nieuwste Rhapsody Of Fire, maar ik wil meer kitsch!
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

wyrm
Berichten: 558
Lid geworden op: zo jan 21, 2007 1:17 pm
Locatie: Achterhoek

Re: Powermetal II

Bericht door wyrm » ma mar 14, 2016 7:20 am

Misschien dat je hier blij van wordt: [youtube]http://m.youtube.com/watch?v=UGe8SslnyvI[/youtube]

Nieuwe band met daarin veel powermetal bekenden. Volgende maand live in ons land! Ik ben er zeker bij.
I drink therefore I am

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Re: Powermetal II

Bericht door jeffrey » ma mar 14, 2016 10:45 am

Dat was erg gaaf tot het refrein. Dat klinkt weer lekker ongeinspireerd.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25583
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Powermetal II

Bericht door Lennert » ma mar 14, 2016 12:00 pm

wyrm schreef:Misschien dat je hier blij van wordt: [youtube]http://m.youtube.com/watch?v=UGe8SslnyvI[/youtube]

Nieuwe band met daarin veel powermetal bekenden. Volgende maand live in ons land! Ik ben er zeker bij.
Like! Alles waar Andy B. Franck aan meedoet heeft mijn interesse :)
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25311
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Powermetal II

Bericht door Jeroen » ma mar 14, 2016 1:22 pm

Wuthering Heights schiet me dan te binnen. Op en top drukke power metal met goede zang. En natuurlijk Fairyland (eerste album), Hollow Haze en dat soort namen. Op z'n tijd best lekker. Lennert, je zou eens op Metal-Archives naar het Arise Records label kunnen zoeken. Dat label liet begin deze eeuw een dikke lading powermetalreleases op de mensheid los.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Iron Maiden
Berichten: 3088
Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
Locatie: Rijssen

Re: Powermetal II

Bericht door Iron Maiden » ma mar 14, 2016 5:11 pm

Wellicht vind je Melodius Deite leuk, Lennert? Komen uit Taiwan geloof ik, hun laatste album is wel leuk. De zang is niet geweldig, maar muzikaal is het wel apart.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25583
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Powermetal II

Bericht door Lennert » di apr 05, 2016 11:01 pm

Vandaag voor weinig Elysium van Stratovarius gevonden. Zo'n typische band waar ik best wel enkele albums van heb (Episode, Visions, Infinite, Elements Pt. I & II), maar die ik ook weer niet heel veel opzet. Elysium doet me dat laatste weer eens overdenken, want ik heb de band zelden zo gemotiveerd en fris horen klinken zonder hun kenmerkende sound te verloochenen. Misschien dat het oprotten van Tolkki hier wat mee te maken heeft, maar het heeft de band geen windeieren gelegd. Snel Polaris, Nemesis en Eternal eens opsnorren!
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Powermetal II

Bericht door Took » vr mar 03, 2017 1:05 pm

op het nieuwe Dragonforce album staat een nummer van 11 minuten. En het is vrij traag. Dus ik denk dat eigenlijk al hun nummers rond de 11 minuten zitten als ze niet zo overdreven snel zouden spelen.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Re: Powermetal II

Bericht door jeffrey » za mar 04, 2017 2:47 pm

Laatst eens mijn Power Metal cd's die achter in de kast lagen opgezet. Veel spul dat de tand des tijds niet heeft doorstaan, maar toch wel een vergeten pareltje gevonden.


[youtube][/youtube]
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25311
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Powermetal II

Bericht door Jeroen » di jan 09, 2024 9:41 am

Nog een paar dagen en het nieuwe album van Scanner komt uit. The Cosmic Race is de naam en ik kijk er erg naar uit. Draai nu The Judgement nog weer eens en dat is ook nog steeds een sterke powermetalcd. Vooral het nummer Pirates vind ik te gek.




Eigenlijk heb ik de Duitsers nooit op een zwakke plaat kunnen betrappen. Hypertrace is een klassieker, Terminal Earth eigenlijk ook wel en de progressievere platen uit de jaren negentig zijn ook steengoed. Misschien dat alleen Scantropolis wat minder is, ondanks de prima zangeres.

Hoe dan ook, The Cosmic Race. 12 januari komt ie.

"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22649
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Powermetal II

Bericht door innuendo » do mar 14, 2024 9:55 am




Nemedian Chronicles!

Franse band die zingt over Conan. Het album komt langzaam op gang, maar na een minuut of tien is het toch echt onvervalste 2000 euro power metal met een zanger die wil klinken als Hansi van Blind Guardian. Album is nog niet zo heel lang uit.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Plaats reactie