Marduk

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie

Welke periode vind je het gaafst?

Andreas Axelsson (Fuck Me Jesus, Dark Endless)
0
Geen stemmen
Joakim Af Gravf (Those Of The Unlight, Opus Nocturne)
3
43%
Legion (Heaven Shall Burn When We Are Gathered, Nightwing, Panzer Division Marduk, La Grande Danse Macabre, World Funeral)
3
43%
Mortuus (de rest)
1
14%
 
Totaal aantal stemmen: 7

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » di aug 04, 2009 8:23 pm

Nico schreef:[..]


Kijk, hoe smaken toch kunnen verschillen :) .
Ik moet de rest van hun platen ook maar eens aanschaffen, vooral Plague Angel aangezien al de goeie commentaar die deze plaat krijgt in dit topic.
Plague Angel liet mij een ander Marduk horen dan dat ik gewend was (de reden hiervoor was Mortuus) en dat was wel even wennen/slikken, maar na een aantal luisterbeurten is dit voor mij echt een smerig en echt goeie plaat gebleken. Anders maar toch ook weer verdomd goed.

Gebruikersavatar
Nico
Berichten: 191
Lid geworden op: zo mei 31, 2009 9:14 am

Bericht door Nico » wo aug 05, 2009 12:38 pm

sanguis schreef:[..]


Plague Angel liet mij een ander Marduk horen dan dat ik gewend was (de reden hiervoor was Mortuus) en dat was wel even wennen/slikken, maar na een aantal luisterbeurten is dit voor mij echt een smerig en echt goeie plaat gebleken. Anders maar toch ook weer verdomd goed.
De nummers die op Warschau staan van Plague Angel klinken zeer goed.
Binnenkort dan maar eens aanschaffen.

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » vr aug 07, 2009 7:47 pm

Ik hoorde van mede-forummer Metalhead dat de nieuwe plaat 'een enorme bak tiefusherrie is' en (rara, hoe kan het ook anders) 'veel weg heeft van de laatste funeral mist'.

Tot zover verslag van de luistersessie op Party San. Als het veel weg heeft van de laatste Funeral Mist ben ik een gelukkig mens met de nieuwe.

Gebruikersavatar
Pigface
Berichten: 638
Lid geworden op: vr okt 10, 2008 7:40 pm

Bericht door Pigface » vr aug 07, 2009 11:12 pm

Ik zet panzer division nog eens op. prachtplaat!
Yippee-ki-yay, motherfucker !!!!!

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo aug 26, 2009 9:19 pm

D'r staat een nieuw nummer op hun myspace. Klinkt weer geweldig!
Mensen die hun twijfels hadden bij het zien van de hoes kunnen weer gerust ademhalen.

http://www.myspace.com/truemarduk
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Bericht door Nielsch » wo aug 26, 2009 11:26 pm

XnegativeX schreef:D'r staat een nieuw nummer op hun myspace. Klinkt weer geweldig!
Mensen die hun twijfels hadden bij het zien van de hoes kunnen weer gerust ademhalen.

http://www.myspace.com/truemarduk
Inderdaad, de tering. Het rost weer als een tiet en zo hoort het verdomme! Ik kijk nu in ieder geval wel uit naar het album :) .
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » do aug 27, 2009 1:39 am

Ja hoor, dit smaakt naar meer.
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » do aug 27, 2009 10:03 pm

XnegativeX schreef:D'r staat een nieuw nummer op hun myspace. Klinkt weer geweldig!
Mensen die hun twijfels hadden bij het zien van de hoes kunnen weer gerust ademhalen.

http://www.myspace.com/truemarduk
Ik keek al erg uit naar dat album en dit is voor een een kleine bevestiging voor de vermoedens dat het weer een sterk album gaat worden.

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11733
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » vr sep 18, 2009 9:44 pm

De nieuwe Marduk raast inmiddels als een konvooi zieke wespen vanuit mijn koptelefoon zo mijn cerebrale epicentrum binnen, om er vervolgens niets van heel te laten. Duisternis en razernij, gedoopt in pervers venijn, denderen van oost naar west en van noord naar zuid. En zo gaat dat nog wel even door ja. Een dijk van een plaat, black metal zonder voorvoegsels, gekkigheden, en geproduceerd zoals dat moet. Geen stofzuiger en geen kauwgombal, nee, gewoon dik, snel, scherp en furieus. Dit zou wel eens in mijn jaarlijstje kunnen eindigen.
En verklaar me voor gek, maar de vocale gekte die deze schijf tentoonspreidt heeft toch wel wat weg van een Atilla. Als een bezetene, echt.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » za sep 19, 2009 2:03 am

Ik heb nog maar 1 nummer gehoord, Phosphorous Redeemer, maar daar leken Mortuus' vocals idd heeeeel erg hard op die van Attila. Ben in ieder geval enorm benieuwd naar de plaat.
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Bericht door Nielsch » za sep 19, 2009 2:31 am

Amibor schreef:De nieuwe Marduk raast inmiddels als een konvooi zieke wespen vanuit mijn koptelefoon zo mijn cerebrale epicentrum binnen, om er vervolgens niets van heel te laten. Duisternis en razernij, gedoopt in pervers venijn, denderen van oost naar west en van noord naar zuid. En zo gaat dat nog wel even door ja. Een dijk van een plaat, black metal zonder voorvoegsels, gekkigheden, en geproduceerd zoals dat moet. Geen stofzuiger en geen kauwgombal, nee, gewoon dik, snel, scherp en furieus. Dit zou wel eens in mijn jaarlijstje kunnen eindigen.
En verklaar me voor gek, maar de vocale gekte die deze schijf tentoonspreidt heeft toch wel wat weg van een Atilla. Als een bezetene, echt.
Klinkt, behalve dat attila gedeelte, erg goed :) .
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » do sep 24, 2009 8:35 am

Jan heeft de cd inmiddels al een tijd in huis (en op Party.San met wat bandleden beluisterd), en z'n review is hier te lezen:


http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=5762
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » do sep 24, 2009 8:40 am

o ja, en onze Vader/Marduk actie op de frontpage loopt nog altijd, waarin je kaarten voor de show in 013 kan winnen:

http://www.metalfan.nl/prijsvraag.php?id=121
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
MadTinus
Berichten: 4042
Lid geworden op: di jan 27, 2004 10:44 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door MadTinus » do sep 24, 2009 11:31 am

Amibor schreef:De nieuwe Marduk raast inmiddels als een konvooi zieke wespen vanuit mijn koptelefoon zo mijn cerebrale epicentrum binnen, om er vervolgens niets van heel te laten. Duisternis en razernij, gedoopt in pervers venijn, denderen van oost naar west en van noord naar zuid. En zo gaat dat nog wel even door ja. Een dijk van een plaat, black metal zonder voorvoegsels, gekkigheden, en geproduceerd zoals dat moet. Geen stofzuiger en geen kauwgombal, nee, gewoon dik, snel, scherp en furieus. Dit zou wel eens in mijn jaarlijstje kunnen eindigen.
En verklaar me voor gek, maar de vocale gekte die deze schijf tentoonspreidt heeft toch wel wat weg van een Atilla. Als een bezetene, echt.
Mooie omschrijving :)
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Gebruikersavatar
kriegsnebel
Berichten: 391
Lid geworden op: vr okt 31, 2008 9:01 am
Locatie: Den Haag

Bericht door kriegsnebel » do sep 24, 2009 12:13 pm

Heb Wormwood nu 1 keer met een half oor geluistert.

klonk niet slecht maar ook niet van WAUW!

Maar een keer aandachtig luisteren!
Bier en metal

blackstar666
Berichten: 353
Lid geworden op: ma sep 26, 2005 9:40 pm
Locatie: Enschede

Bericht door blackstar666 » do sep 24, 2009 7:55 pm

doe dat, want het is wel een wauw waard

Gebruikersavatar
<Sirius>
Berichten: 580
Lid geworden op: zo mar 29, 2009 1:23 pm

Bericht door <Sirius> » do sep 24, 2009 8:06 pm

Nielsch schreef:[..]


Klinkt, behalve dat attila gedeelte, erg goed :) .
Hehe, wat een verrassing......
Serve another god......lose another dream

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Bericht door Nielsch » vr sep 25, 2009 12:03 am

<Sirius> schreef:[..]


Hehe, wat een verrassing......
:lol:
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za sep 26, 2009 3:26 pm

Ik vind Wormwood weer een geweldig album. Op het vorige album moest ik nog een beetje wennen aan die slepende, trage nummers maar op Wormwood komen die veel beter uit de verf. En het kontrast met de snelle nummers is ook groter. Gelukkig overheerst de snelheid op dit album wel weer. Ik denk niet dat ik hem beter vind dan Plague angel maar ik ben nou eenmaal een speed-freak. Maar Wormwood staat op een goede nummer 2.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Pigface
Berichten: 638
Lid geworden op: vr okt 10, 2008 7:40 pm

Bericht door Pigface » zo sep 27, 2009 9:25 pm

als ik het zo lees is marduk een copy van funeral mist geworden? liggen de invloeden er zo dik bovenop?en zijn het nog wel invloeden, is het geen puur jatwerk?
Yippee-ki-yay, motherfucker !!!!!

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » di sep 29, 2009 9:21 pm

Gisteren de nieuwe plaat van Marduk meegenomen. Ik moet zeggen dat de verwachtingnen weer helemaal waar gemaakt worden. Mortuus lijkt nu zijn plek binnen de band gevonden te hebben, wat ook duidelijk wat meer Funeral Mist invloeden meebrengt binnen Marduk (zeker vocaal, maar toch ook muzikaal hoor deze andere band van Mortuus om de hoek komen) en ik vind dit toch positief uitpakken. Vergeleken met Rom 5:12 (wat ook zeker geen slecht plaat is) is dit toch weer een hele stap voorwaarts. De ouderwetse razernij is weer als vanouds en de trage, slepende nummers pakken dit keer een heel stuk beter uit dan op de voorganger. Of dit de beste van de 3 met Mortuus is durf ik nog niet te zeggen, want ik begin die smerigheid en razernij van Plague Angel toch ook steeds beter te waarderen.

Gebruikersavatar
<Sirius>
Berichten: 580
Lid geworden op: zo mar 29, 2009 1:23 pm

Bericht door <Sirius> » di sep 29, 2009 9:30 pm

Pigface schreef:als ik het zo lees is marduk een copy van funeral mist geworden? liggen de invloeden er zo dik bovenop?en zijn het nog wel invloeden, is het geen puur jatwerk?
Qua vocalen uiteraard wel maar de gehele sound ligt nu ook wat dichter bij elkaar.
Serve another god......lose another dream

Der Kriegmeister
Berichten: 120
Lid geworden op: wo mei 20, 2009 1:36 pm

Bericht door Der Kriegmeister » di sep 29, 2009 11:18 pm

Ik vind het een lekker album, ik moet het nog wat vaker luisteren voordat ik het kan gaan vergelijken met andere albums, maar onder de indruk ben ik in ieder geval al!

Gebruikersavatar
Pigface
Berichten: 638
Lid geworden op: vr okt 10, 2008 7:40 pm

Bericht door Pigface » wo sep 30, 2009 12:17 am

<Sirius> schreef:[..]


Qua vocalen uiteraard wel maar de gehele sound ligt nu ook wat dichter bij elkaar.
ok, thanx...binnkort als ik door de immortal herrie heen ben eens een paar luisterbeurten geven dan.
Yippee-ki-yay, motherfucker !!!!!

Gebruikersavatar
Ekibyougami
Berichten: 2735
Lid geworden op: za okt 29, 2005 4:38 pm
Locatie: Noord-Scharwoude
Contacteer:

Bericht door Ekibyougami » wo sep 30, 2009 3:06 pm

Nou, als ik dit zo hoor moet ik Funeral Mist ook maar eens gaan checken dan, ken die hele band niet.

Wormwood rost iig muren aan gort, helemaal goed.
Speak ov me not as one
Speak ov me not as none
Speak ov me not at all
For I am continual!

Gebruikersavatar
Geheim_502
Berichten: 1291
Lid geworden op: di dec 06, 2005 11:57 am
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Geheim_502 » wo sep 30, 2009 4:25 pm

Al een paar keer geluisterd. Ik vind een goed album met pakkerende nummers dan zijn voorganger.

Het nummer Whorecrown is momenteel mijn favoriet van de plaat. Typisch snel Marduk nummer met een lekkere riff na het refrein.
FACTA NON VERBA

Gebruikersavatar
kriegsnebel
Berichten: 391
Lid geworden op: vr okt 31, 2008 9:01 am
Locatie: Den Haag

Bericht door kriegsnebel » wo sep 30, 2009 5:34 pm

Na een paar keer luisteren vind ik het echt een gave plaat!
Bier en metal

Gebruikersavatar
Pigface
Berichten: 638
Lid geworden op: vr okt 10, 2008 7:40 pm

Bericht door Pigface » wo sep 30, 2009 5:54 pm

Daarstraks panzer division marduk weer eens een slinger gegeven, dat blijft toch wel een van de hardste platen die ik ken, tering.
Yippee-ki-yay, motherfucker !!!!!

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Bericht door Nielsch » do okt 01, 2009 2:53 pm

Is er van het album ook al een vinyl versie beschikbaar of nog alleen de CD versie?
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
<Sirius>
Berichten: 580
Lid geworden op: zo mar 29, 2009 1:23 pm

Bericht door <Sirius> » zo okt 04, 2009 10:05 pm

Ekibyougami schreef:Nou, als ik dit zo hoor moet ik Funeral Mist ook maar eens gaan checken dan, ken die hele band niet.

Wormwood rost iig muren aan gort, helemaal goed.
FM moet je dan zeker horen, Salvation (debuutalbum) rost ook aardig door, de opvolger vind ik persoonlijk beter: Maranatha.
Laatst gewijzigd door <Sirius> op zo okt 04, 2009 11:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Serve another god......lose another dream

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Bericht door Nielsch » zo okt 04, 2009 11:11 pm

<Sirius> schreef:[..]


FM moet je dan zeker hore, Salvation (debuutalbum) rost ook aardig door, de opvolger vind ik persoonlijk beter: Maranatha.
Ik heb de band nooit echt gecheckt voor 'Maranatha'. Salvation is natuurlijk een prima album, maar 'Maranatha' moet je inderdaad zeker checken: beste plaat van het jaar :) .
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
<Sirius>
Berichten: 580
Lid geworden op: zo mar 29, 2009 1:23 pm

Bericht door <Sirius> » zo okt 04, 2009 11:53 pm

Door Mortuus' karakteristieke stemgeluid en het feit dat ik Marduk incl. Nortuus niet eerder dan dit album echt goed heb gehoord vind ik het meer Funeral Mist 2 dan Marduk....dat zal nog ff zo blijven ben ik bang, zeker gezien de m.i. hogere kwaliteit die Mortuus met Funeral Mist haalt.

Hmmmm, tijd voor Sword of Faith, alleen dat intro maakt het al helemaal geweldig 8)
Serve another god......lose another dream

Gebruikersavatar
Ekibyougami
Berichten: 2735
Lid geworden op: za okt 29, 2005 4:38 pm
Locatie: Noord-Scharwoude
Contacteer:

Bericht door Ekibyougami » ma okt 05, 2009 1:03 am

Ah, als ik dit zo lees zal ik binnenkort Maranatha maar eens opsnorren. 8)
Als ik Legion trouwens vergelijk met Mortuus moet ik zeggen dat ik dit toch een aardige verbetering vind. Veel meer gevarieerd, en past ook veel beter bij de atmosfeer van Marduk IMHO. Legion vind ik wel weer vrij sterk bij Devian, maar daar gaat dit topic niet over.

Edit: Sirius, check Rom 5.12 dan ook even als je Wormwood wel kan waarderen. IMHO ook een zeer sterke schijf (met Mortuus op zang)
Speak ov me not as one
Speak ov me not as none
Speak ov me not at all
For I am continual!

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Bericht door Nielsch » za okt 10, 2009 4:05 pm

Vandaag tijdens het werken heb ik de tijd gehad om Wormwood eens een uitgebreide luisterbeurt te geven en ik heb kunnen concluderen dat het wederom een sterk album is geworden. Het valt me op dat er steeds meer invloeden van Funeral Mist in verwerkt zijn. Een nummer als 'Funeral Dawn' klinkt alsof het een track op Maranatha had kunnen zijn geweest. Weliswaar zijn veel nummers nog steeds typisch Marduk en bijvoorbeeld het eerste nummer, 'Nowhere, no-one, Nothing' staat garant voor de furieuze haatzaaierij die we van Marduk gewent zijn. Het doet me ook deugt om te horen dat Mortuus nog steeds in riolen slaapt en stront als ontbijt eet want nog steeds weet hij enkel smerigheid en ziekte uit zijn strot te persen. Well done!
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za okt 10, 2009 6:25 pm

Ik zal je eerlijk zeggen dat ik Wormwood beter vind dan Maranatha. Wormwood is gewoon voller en agressiever.

Oh trouwens, check de tekst van Jesus saves op Maranatha:
O sweetest wormwood, o glorious gall.
Yes, sweet is the fruit that grows from the tree of bitterness.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » za okt 10, 2009 6:58 pm

Grappig, ik heb juist het omgekeerde. Ik vind Wormwood wel sterk klinken, maar echt bij de strot grijpen doet hij mij nog niet. Maranatha daarentegen wél vanaf de eerste luisterbeurt en die is daarna alleen nog maar meer uitgegroeid tot een verrotte black metal-parel.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
Ekibyougami
Berichten: 2735
Lid geworden op: za okt 29, 2005 4:38 pm
Locatie: Noord-Scharwoude
Contacteer:

Bericht door Ekibyougami » zo okt 11, 2009 2:03 am

Parels kunnen alleen niet rotten, maar oke, ik snap wat je zegt ;) Funeral Mist moet nog steeds gecheckt worden maar Wormwood schopt kont, gaat jaarlijst materiaal worden voor me vermoed ik.
Speak ov me not as one
Speak ov me not as none
Speak ov me not at all
For I am continual!

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Re: Marduk

Bericht door sanguis » ma mar 19, 2012 9:43 pm

Via facebook zijn er details over het nieuwe album bekend gemaakt:


We here announce the track list and the release info for the forthcoming 12th studio album Serpent Sermon!! You can also here withness the album cover. The album will be made available as standard cd, vinyl and limited edition media book with an exclusive bonus track entitled " Coram Satanae".

1. Serpent Sermon
2. Messianic Pestilence
3. Souls For Belial
4. Into Second Death
5. Temple Of Decay
6. Damnation's Gold
7. Hail Mary (Piss-soaked Genuflexion)
8. M.A.M.M.O.N
9. Gospel Of The Worm
10. World Of Blades

STREETDATES:
GERMANY / AUSTRIA / SWITZERLAND / NORWAY: Friday, May 25, 2012.
UK / BENELUX / FRANCE / GREECE / DENMARK / PORTUGAL / REST OF EUROPE:
Monday, May 28, 2012.
SPAIN / ITALY: Tuesday, May 29, 2012.
SWEDEN / FINLAND / HUNGARY: Wednesday, May 30, 2012.
AUSTRALIA / NEW ZEALAND: Friday, June 1, 2012.
USA/CAN, June 5, 2012

Afbeelding

Gebruikersavatar
Goreaholic
Berichten: 2565
Lid geworden op: vr jan 27, 2012 8:46 am
Locatie: Rotterdam

Re: Marduk

Bericht door Goreaholic » ma mar 19, 2012 9:52 pm

Siked ! Pas recent into Marduk geraakt maar fuck, wat een band ! :)
Snorting The Lines Of Cremated Remains

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re:

Bericht door Cranial » ma mar 19, 2012 11:40 pm

Ekibyougami schreef: Als ik Legion trouwens vergelijk met Mortuus moet ik zeggen dat ik dit toch een aardige verbetering vind. Veel meer gevarieerd, en past ook veel beter bij de atmosfeer van Marduk IMHO.
en hoe kom je hier bij??
marduk's geluid is zwaar aangepast na legion's vertrek, was bijna niet meer te herkennen als marduk zelfs....
voor mij is en blijft het legion... als ik funeral mist wil horen dan zet ik wel funeral mist op ;)
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Marduk

Bericht door yowannuzz » ma mar 19, 2012 11:44 pm

Je reageert nu op een post van 3 jaar geleden, van iemand die al in geen tijden op dit forum was, hè ?
Maar dat uiteraard terzijde.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Marduk

Bericht door cataclysm child » ma mar 19, 2012 11:45 pm

Ben benieuwd, wat mij betreft mag de nieuwe plaat stukken beter zijn dan Wormwood.
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Re: Marduk

Bericht door ketter » ma mar 19, 2012 11:53 pm

Cool, ben wel benieuwd naar de nieuwe. Laatste EP roste ook lekker hard.

Gebruikersavatar
EricMaiden
Berichten: 2121
Lid geworden op: ma sep 21, 2009 12:43 pm
Locatie: Zwolle

Re: Marduk

Bericht door EricMaiden » di mar 20, 2012 12:55 pm

Zolang het een stuk beter is dan Wormwood en in het verlengde ligt van Iron Dawn dan heb ik er wel vertrouwen in..

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Re: Marduk

Bericht door Draconian » di mar 20, 2012 3:08 pm

Nou, laat dat in het verlengde van Iron Dawn maar. Liever een diepgaandere plaat als Rom of meer de kant van Funeral Mist op...
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Nox
Berichten: 138
Lid geworden op: zo jan 25, 2009 7:36 pm

Re: Marduk

Bericht door Nox » di mar 20, 2012 5:51 pm

Dat komt helemaal goed; De reden dat Iron Dawn als mini is uitgebracht komt omdat die paar nummers niet binnen het concept van Serpent Sermon paste. Wormwood was geweldig trouwens; minder toegankelijk en gekker dan voorheen.

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Marduk

Bericht door Cranial » di mar 20, 2012 5:55 pm

yowannuzz schreef:Je reageert nu op een post van 3 jaar geleden, van iemand die al in geen tijden op dit forum was, hè ?
Maar dat uiteraard terzijde.
niet eens gezien :lol:
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Marduk

Bericht door cataclysm child » ma mar 26, 2012 11:08 pm

http://www.metal-hammer.de/video-audio/ ... m-o-n.html

Nieuw nummer... wat mij betreft saaie, ongeïnspireerde rommel.
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
EricMaiden
Berichten: 2121
Lid geworden op: ma sep 21, 2009 12:43 pm
Locatie: Zwolle

Re: Marduk

Bericht door EricMaiden » di mar 27, 2012 1:07 am

Wat mij betreft is het ook alles behalve interessant..
Vind het echt een saai nummer.

Gebruikersavatar
Goreaholic
Berichten: 2565
Lid geworden op: vr jan 27, 2012 8:46 am
Locatie: Rotterdam

Re: Marduk

Bericht door Goreaholic » di mar 27, 2012 9:52 pm

De ouwe marduk is wel cooler. ik vind zelfs die zanger voor legion het gaafste kwa stem geluid, hoewel legion dan weer legendarisch is vanwege panzer division :)

materialized in stone, godtering wat een nummer is dat !
Snorting The Lines Of Cremated Remains

Plaats reactie