Darkthrone

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » zo okt 05, 2008 7:39 pm

http://www.burningshed.com/store/peacev ... ownload/8/

Via deze link kan je een nieuw Darkthrone nummer aanvragen: Hiking Metal Punks

Klinkt weer leuk, zou zo op F.O.A.D. kunnen gestaan hebben.
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » ma okt 06, 2008 12:09 am

Aardige manier om mensen aan je mailinglist toe te voegen. Morgen eens luisteren
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » za okt 11, 2008 2:56 pm

vrot, wat een ruk samples van het nieuwe album. Enige esthetisch besef, laat staan creativiteit, onbreekt. Je kunt net zo goed een zooi braakgolven opnemen. Lui, zat, inspiratieloos.
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » zo okt 12, 2008 1:50 am

Haha :lol:

Lui en zat, zo klinken ze wel idd. En ik vind het best weer leuk :D
Faustian Spirit of the Earth

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » zo okt 12, 2008 2:05 pm

Ha best vet nummertje.

edit: meer dan gaaf zelfs, fokking vet gewoon!
Allemaal even normaal doen tegen djent

Krak
Berichten: 104
Lid geworden op: vr sep 12, 2008 12:31 am

Bericht door Krak » zo okt 12, 2008 3:31 pm

Ik geloof dat dit ook niet helemaal aan mij besteed is.
Die kerel heeft zo'n gave stem, maar op de afgelopen platen komt dat er helemaal niet meer uit.
Bringing God to the Altar of Satan

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » zo okt 12, 2008 3:41 pm

't Is te vrijblijvend... leuk voor tussendoor.
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Krak
Berichten: 104
Lid geworden op: vr sep 12, 2008 12:31 am

Bericht door Krak » zo okt 12, 2008 3:45 pm

the true Thorko schreef:'t Is te vrijblijvend... leuk voor tussendoor.
Dan heb jij tussendoor veel tijd over zeker :D
Bringing God to the Altar of Satan

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » zo okt 12, 2008 3:47 pm

Krak schreef:Dan heb jij tussendoor veel tijd over zeker :D
3:22... verzin maar iets leuks.
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Krak
Berichten: 104
Lid geworden op: vr sep 12, 2008 12:31 am

Bericht door Krak » zo okt 12, 2008 3:54 pm

the true Thorko schreef:[..]

3:22... verzin maar iets leuks.
de eerste 3:22 minuten van: To Walk the Infernal Fields bijvoorbeeld.
Je zou ook de laatste 3:22 minuten kunnen doen.
Of van Quintessence.
Of je gaat even pissen.
Bringing God to the Altar of Satan

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » zo okt 12, 2008 4:01 pm

Krak schreef:Ik geloof dat dit ook niet helemaal aan mij besteed is.
Die kerel heeft zo'n gave stem, maar op de afgelopen platen komt dat er helemaal niet meer uit.
Bwa, op The Cult is Alive toch nog wel. Op FOAD zong Fenriz wel mee :lol:

Maar op bijvoorbeeld These Shores Are Damned klinkt de heer Nocturno Culto best nog goed.
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
BJ
Berichten: 1621
Lid geworden op: do jan 27, 2005 8:39 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door BJ » zo okt 12, 2008 9:18 pm

nuberus schreef:vrot, wat een ruk samples van het nieuwe album. Enige esthetisch besef, laat staan creativiteit, onbreekt. Je kunt net zo goed een zooi braakgolven opnemen. Lui, zat, inspiratieloos.
Dan ga je toch naar Dream Theater luisteren? :mrgreen:

Dit nummer bevalt me erg goed, heel veel nieuws is het niet, maar dat had ik ook niet verwacht of gehoopt. Die laatste riff is echt super, vooral met solo er achter. Lekker schel en thrashy.
Tony Iommi died of cocaine overdose 19 times during the year 1973, but Death really wanted to get to hear the new album.

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » za nov 29, 2008 2:20 am

Darkthrone - Working On New Material Again

Darkthrone's Ted "Nocturno Culto" Skjellum has issued the following update:

"Winter is most definitly full-on here now, and I'm enjoying the feeling of isolation as best as I can. Great! That out of the way, I will first thank Fenriz for doing a great job on the Darkthrone Official MySpace, du brenner for saken, bokstavelig talt! And to all of you who send me words through this site. Winter means a bit more activety indoors for me, so I'll give it my best shot to maintain this cyber-cage.

"Dark Thrones And Black Flags" is, well, history for me now, since the planning and songwriting for a new album is well under way. We enjoyed recording it and looking forward to the 13th of December when we pull the trigger for a new album. There are small details this time around that will most likely result in a slight different sound and "feeling". Seems pointless to mention such stuff here, but I can assure you that both Fenriz and me looking forward to this. The first session of a new record is always exciting+ since it do set some fundamental standards... at least in our heads... well, at least in MY head then. Working the way we do now is such a blizz it's hard to describe."


Niet normaal meer :lol:
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
Satyr
Berichten: 1145
Lid geworden op: di okt 28, 2008 9:15 pm
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Bericht door Satyr » za nov 29, 2008 12:19 pm

Na Sardonic Wrath ben ik afgehaakt, die PunkThrone albums vind ik echt niks. Ik koop ze nog wel trouwens :P

Gebruikersavatar
sugar daddy
Berichten: 1236
Lid geworden op: vr nov 19, 2004 10:47 pm
Locatie: Crystal Dijk

Bericht door sugar daddy » do dec 04, 2008 10:23 pm

Dark Thrones And Black Flags is echt ongeloofelijk vet, ik werd er vanaf het eerste moment helemaal in gezogen. In tegenstelling tot de vorige twee albums, die heb ik meerdere malen beluisterd maar ze trokken me toch niet zo aan.

Gebruikersavatar
enemy of reality
Berichten: 171
Lid geworden op: do jan 24, 2008 9:50 pm
Locatie: Westrozebeke

Bericht door enemy of reality » vr dec 05, 2008 1:23 pm

sugar daddy schreef:Dark Thrones And Black Flags is echt ongeloofelijk vet, ik werd er vanaf het eerste moment helemaal in gezogen. In tegenstelling tot de vorige twee albums, die heb ik meerdere malen beluisterd maar ze trokken me toch niet zo aan.
Helemaal mee eens! Maar The Cult is Alive heeft voor mij nog net de bovenhand op deze plaat => De riffs op dat album zijn ongelooflijk vet!

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » za dec 06, 2008 2:26 am

The Cult is Alive is gewoon hun beste plaat sinds Panzerfaust. Ze vallen natuurlijk niet te vergelijken, maar bij The Cult is Alive was ik echt aangenaam verrast tov bij de platen daartussen.
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door Edwynn » za dec 06, 2008 9:25 am

cataclysm child schreef:The Cult is Alive is gewoon hun beste plaat sinds Panzerfaust. Ze vallen natuurlijk niet te vergelijken, maar bij The Cult is Alive was ik echt aangenaam verrast tov bij de platen daartussen.
Ravishing Grimness en Plaguewielder vind ik beiden beter dan Panzerfaust.
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » za dec 06, 2008 5:37 pm

Plaguewielder zeker, maar ik vind Panzerfaust toch ook een sterke plaat en toch net iets beter dan Ravishing Grimness.

Gebruikersavatar
Satyr
Berichten: 1145
Lid geworden op: di okt 28, 2008 9:15 pm
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Bericht door Satyr » wo aug 19, 2009 1:20 am

Ahum... Kick.

Earth's Last Picture is zo'n goed nummer, vooral dat baslijntje in het 2e deel van het nummer. Stiekem vind ik Total Death de beste cd van Darkthrone, maar om één of andere reden ben ik de enige.

En nog steeds vind ik die nieuwe albums driewerf ruk in de gloria. De volgende is alweer onderweg :roll:

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Cranial » wo aug 19, 2009 1:09 pm

er gaat voor mij niks boven oude darkthrone,dat dark rock & roll is niet aan mij besteed helaas.... 8)
Tullepetoanum Metallius

ea teasse
Berichten: 853
Lid geworden op: za mei 09, 2009 9:46 am
Locatie: Haacht

Bericht door ea teasse » wo aug 19, 2009 1:16 pm

Ik vind oude Darkthrone geweldig. Maar de laatste 3 albums behoren ook tot mijn favotieten. Die vuile vunzige rock 'n roll die ze nu maken vind ik helemaal geweldig. De 2 laatste Satyricon platen zijn ook helemaal mijn ding.

Die Frostland tapes die net voor Dark Throne and Black Flags werd uitgebracht vond ik ook best interessant. Je herkent amper de darkthrone die je nu hoort, maar het is wel leuk om te weten hoe het allemaal begonnen is. Net als de demo's van Immortal, Samael, Treblinka, allemaal heel interessant om te weten hoe de grote bands van nu klonken in den beginne.

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Bericht door Nielsch » wo aug 19, 2009 3:10 pm

The Cult is Alive is best een leuk album. De eerste vier nummers zijn heerlijk en daarna wordt het allemaal wat minder. F.O.A.D. was gewoon een regelrechte ramp. Wat een kutplaat was niet. Goed, nummrs als 'Canadian Metal' en het titelnummer rocken hem wel maar verder is het gewoon crap. Dark Thrones and Black Flags vind ik dan wel weer een degelijk album.

Maar goed, ik kijk niet echt uit naar een nieuw album van hun. Tenzij ze weer Black Metal gaan spelen. Nee, geef mij maar 'A Blaze in the Northern Sky'. Een beter Black Metal album als dat kun je niet vinden.
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » wo aug 19, 2009 6:41 pm

Akkoord met wat je zegt over A Blaze..., veruit m'n favoriete album van hun.

Maar The Cult is Alive vind ik in z'n geheel geweldig (vooral Whiskey Funeral :D) en ook FOAD kon me erg bekoren. Dark Thrones and Black Flags is ook best leuk, maar boeit me toch wat minder.
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25272
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » wo aug 19, 2009 8:26 pm

Ik vind eigenlijk alleen A Blaze in the Northern Sky en Plaguewhielder goed. De eerste vanwege de ongekende duisternis en rauwheid en die latere vanwege het erg lekkere songmateriaal en de hoeveelheid goede riffs. De flauwekul die momenteel wordt afgeleverd doet me helemaal niets. Supersimpele slechte rock'n roll/punk met een steeds slechtere zangprestatie. Verder kan ik soms wel uit de voeten met het andere werk, maar er zijn altijd wel weer storende elementjes te vinden. Zo ben ik helemaal niet kapot van de 'te ruizige' producties op de albums na 'A Blaze in the Northern Sky'. Bij die plaat was de productie nog niet eens zo rampzalig, maar het iele getik wat voor drums moet doorgaan op de latere albums en de wel erg dunne gitaarsound doen het voor mij niet.

Dan draai ik toch liever het latere werk van Satyricon. Men kiest daar wellicht ook voor een simpelere weg, maar het is duizend maal zo effectief dan al die flauwe zuipgrapjes van Darkthrone.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » do aug 20, 2009 10:10 am

A Blaze in the Northern Sky heeft eigenlijk best een goede productie als je het mij vraagt. Under A Funeral Moon valt ook nog mee, maar de productie én songwriting van Transilvanian Hunger vind ik er toch een beetje over. Is in ieder geval een plaat die me maar heel zelden kan boeien.
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
NvE
Berichten: 444
Lid geworden op: wo feb 22, 2006 6:38 pm
Locatie: Baarlo
Contacteer:

Bericht door NvE » do aug 20, 2009 3:32 pm

Ik geniet zelf nog het meest van "Under a funeral moon" op de voet gevolgd door "Ravishing Grimness" en "Panzerfaust". De rest van de albums heb ik echt al heel lang niet meer gedraaid.

Ja die ene plaat waarop die rock 'n roll invloeden een beetje begonnen te komen was wel leuk voor een tijdje, maar daat weet ik de titel inmiddels al niet meer van...
don't mistake lack of talent for genius

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » do aug 20, 2009 4:48 pm

The Cult Is Alive bedoel je waarschijnlijk. Tenzij je vindt dat dat op Hate Them al gebeurde.

Ik moet zelf Ravishing Grimness, Panzerfaust en Total Death eens fatsoenlijk luisteren want daar ben ik nooit aan toegekomen.

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » do aug 20, 2009 7:45 pm

Satyr schreef:Ahum... Kick.

Earth's Last Picture is zo'n goed nummer, vooral dat baslijntje in het 2e deel van het nummer. Stiekem vind ik Total Death de beste cd van Darkthrone, maar om één of andere reden ben ik de enige.

En nog steeds vind ik die nieuwe albums driewerf ruk in de gloria. De volgende is alweer onderweg :roll:
Nee hoor, dat ben je niet. Total Death is het enige Darkthrone album dat me nog steeds kan boeien. Die ijskoude sfeer, statige riffs en de beste strot die Nocturno ooit heeft op kunnen zetten maken die plaat geweldig.
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
Geheim_502
Berichten: 1291
Lid geworden op: di dec 06, 2005 11:57 am
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Geheim_502 » do aug 20, 2009 7:55 pm

Dimas schreef:The Cult Is Alive bedoel je waarschijnlijk. Tenzij je vindt dat dat op Hate Them al gebeurde.
Ik vind zelfs dat er op Ravishing Grimness al iets van een zeker Rock and Roll/punk achtige stemming valt te bespeuren in bepaalde nummers. Niet erg nadrukkelijk maar toch aanwezig. In het nummer The Beast bijvoorbeeld.
FACTA NON VERBA

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » wo sep 16, 2009 6:47 pm

DARKTHRONE To Complete New Album Recordings In October - Sep. 16, 2009

Norwegian black metallers DARKTHRONE will enter the studio in late October to complete the recording process for their new album for an early 2010 release. The band's Nocturno Culto (real name: Ted Skjellum) states, "We've had a long summer break now and it's time to face winter/death."

DARKTHRONE's latest album, "Dark Thrones and Black Flags", was released in October 2008 through Peaceville. The follow-up to 2007's acclaimed "F.O.A.D." LP was made available in three formats: a regular edition in super jewel case; a vinyl edition; and a special edition in a slipcased super jewel case package with exclusive new video footage featuring DARKTHRONE in the studio — "Fucking Around Version 1" and "Fucking Around Version 2."
Zal ongetwijfeld weer gaaf worden 8)
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Bericht door Nielsch » wo sep 16, 2009 7:02 pm

cataclysm child schreef:
DARKTHRONE To Complete New Album Recordings In October - Sep. 16, 2009

Norwegian black metallers DARKTHRONE will enter the studio in late October to complete the recording process for their new album for an early 2010 release. The band's Nocturno Culto (real name: Ted Skjellum) states, "We've had a long summer break now and it's time to face winter/death."

DARKTHRONE's latest album, "Dark Thrones and Black Flags", was released in October 2008 through Peaceville. The follow-up to 2007's acclaimed "F.O.A.D." LP was made available in three formats: a regular edition in super jewel case; a vinyl edition; and a special edition in a slipcased super jewel case package with exclusive new video footage featuring DARKTHRONE in the studio — "Fucking Around Version 1" and "Fucking Around Version 2."
Zal ongetwijfeld weer gaaf worden 8)
Dat zou kunnen, maar ik heb mijn twijfels. Goed, 'The Cult is Alive' was alleraardigst maar F.O.A.D. was gewoon ronduit kut. Dark Thrones and Black Flags vond ik daarentegen wel weer te pruimen. Ik denk dat je gelijk hebt, het zal gaaf worden. Ik wil meer dan gaaf, ik wil dat het goed is.
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » zo jan 31, 2010 1:30 am

Darkthrone album op komst

5 April is de releasedatum. De titel wordt Circle The Wagons.

Tracklisting:

Those Treasures Will Never Befall You
Running For Borders
I Am The Graves Of The 80s
Stylized Corpse
Circle The Wagons
Black Mountain Totem
I Am The Working Class
Eyes Burst At Dawn
Laat maar komen!
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Bericht door Nielsch » zo jan 31, 2010 2:27 am

Goed nieuws! F.O.A.D. was een aardig album maar Dark Thrones and Black Flags was toch een heel stuk beter. Hopelijk wordt dit album toch wel wat anders dan de voorgangers. Het liefst zie ik wat meer BM terug.
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » zo jan 31, 2010 5:03 am

Ik verwacht nog meer punkinvloeden. Vind de nieuwe stijl top, maar heb het nu ook wel weer een beetje gehoord. FOAD en TCIA blijven wel goede platen om zo nu en dan op te zetten.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Sander
Berichten: 9054
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:26 pm
Locatie: Vlissingen
Contacteer:

Bericht door Sander » zo jan 31, 2010 1:33 pm

Nielsch schreef: Dat zou kunnen, maar ik heb mijn twijfels. Goed, 'The Cult is Alive' was alleraardigst maar F.O.A.D. was gewoon ronduit kut. Dark Thrones and Black Flags vond ik daarentegen wel weer te pruimen. Ik denk dat je gelijk hebt, het zal gaaf worden. Ik wil meer dan gaaf, ik wil dat het goed is.
Nielsch schreef:Goed nieuws! F.O.A.D. was een aardig album maar Dark Thrones and Black Flags was toch een heel stuk beter. Hopelijk wordt dit album toch wel wat anders dan de voorgangers. Het liefst zie ik wat meer BM terug.
Je mening over FOAD is wel gematigd in die paar maanden tijd zo te zien.
:wink:

Ik zelf vind overigens FOAD het beste album van de laatste drie.

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » zo jan 31, 2010 1:44 pm

Mijn voorkeur gaat uit naar The Cult is Alive, zonder enige twijfel. FOAD en Dark Thrones waren gewoon lekkere meebrulplaten, iets wat ik van die nieuwe ook wel verwacht.
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Bericht door Nielsch » zo jan 31, 2010 1:54 pm

Sander schreef:[..]

Je mening over FOAD is wel gematigd in die paar maanden tijd zo te zien.
:wink:

Ik zelf vind overigens FOAD het beste album van de laatste drie.
Haha ja klopt. Ik had hem van de week een keer opgezet en toen vond ik hem wel gaver dan voorheen, misschien ook omdat ik hem een tijdje niet meer had gehoort. Voor vooral na 'The Cult is Alive' is hij echt een heel stuk minder. Maar goed, er gaat niets boven de oude Darkthrone. Zoals ik al zei, ik zie het liefst weer wat meer black metal terug in het nieuwe album, dat zou wel gaaf zijn.
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Sander
Berichten: 9054
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:26 pm
Locatie: Vlissingen
Contacteer:

Bericht door Sander » zo jan 31, 2010 2:01 pm

Tja, ik ben wat dat betreft geen echte black metal liefhebber. M'n favoriete Darkthrone album is Soulside Journey op de voet gevolgd door FOAD.

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Bericht door Nielsch » za feb 13, 2010 7:59 pm

Fenriz schreef:With our own brand of heavy metal/speed metal-punk we are a constant ambush on
the modern overground metal traitors. Join us in our fight against instant gratification....
and let's see who stands when the smoke clears...

Album by album we gnaw away at the overwhelming mass of so-called raw metal out
there - well, the only time i saw something raw wrapped in plastic was when it was
dead meat. And so in the long run, all raw bands with old raw sound wins – and your
plastic paradise instant gratification sound vanishes with time.

Die hard! "I hate, therefore I am".
Inmiddels is het album bij peaceville verkrijgbaar als pre-order en er is ook al een track beschikbaar om te luisteren. Voor deze track kun je beste naar youtube gaan. Hoe is de track? Gaaf ;) .
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
Blutengel
Berichten: 1509
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 1:59 pm
Locatie: BE

Bericht door Blutengel » zo feb 14, 2010 2:16 pm

Nielsch schreef:[..]


Inmiddels is het album bij peaceville verkrijgbaar als pre-order en er is ook al een track beschikbaar om te luisteren. Voor deze track kun je beste naar youtube gaan. Hoe is de track? Gaaf ;) .
Vet vet vet vet!!! Supergaaf nummer!

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » zo feb 14, 2010 5:14 pm

Van de toren blazen ze wel, maar niet meer met hun muziek. Wat een kinderachtige en overbodige meuk.
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » zo feb 14, 2010 6:36 pm

Ach, ik trek het allemaal wel. Het is basic, het is old school, het bevat humor... en de combinatie tussen de rockende Fenriz-nummers en de meer serieuze Nocturno Culto-nummers werkt best goed.
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25272
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » zo feb 14, 2010 7:17 pm

Geen bal aan, jammer. Helemaal met Nuberus eens. Kinderlijk gedonderjaag, past totaal niet bij de duistere sfeer die deze mannen vroeger op wisten te roepen. Nu klinken ze als één of andere krakkemikkige rock 'n rollband met een keelkankerpatiënt op zang (Fenriz). Puur omdat het Darkthrone is en zo ontzettend grappig (schijnbaar) wordt het gedoogd. Jammer, liever terug naar een snijdend album als Plaguewhielder.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » zo feb 14, 2010 7:22 pm

Dingen als Steel Panther vinden bepaalde mensen toch ook goed en grappig, terwijl ik daar persoonlijk geen bal aan vind, dus tja...

Het oude Darkthrone kennen we ondertussen al he, dus voor mijn part gaan ze maar even op deze weg verder. Met albums als Dark Thrones & Black Flags, FOAD en niet in het minst The Cult is Alive is er niets mis. Smaken he... :)
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Bericht door Nielsch » zo feb 14, 2010 7:26 pm

Ik vind het prima, ik kan wel wat met deze smerige en primitieve punk/black 'n roll. Daarnaast vind ik het mooi dat de heren gewoon lekker doen waar ze zelf zin in hebben en niet de behoefte hebben om het black metal publiek te plezieren. Vind je het gaaf, prima, Vind je het niks, blijf er dan mooi van weg maar zeik niet. Prima attitude!
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » zo feb 14, 2010 9:47 pm

Duister, kinderachtig, grappig of niet... het zal allemaal wel, het rockt als een gek en dan is het gewoon vet lijkt me. Beter dan dat matige oudere werk. :twisted:
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Bericht door Nielsch » ma feb 15, 2010 11:06 am

Baldurs Tod schreef:Beter dan dat matige oudere werk. :twisted:
BLASFEEM! Je kunt ook te ver gaan :P . Als er iets wel matig is dan is dat wel het nieuwe werk t.o.v. het oudere werk.
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25272
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma feb 15, 2010 11:30 am

Steel Panther is dan ook een parodie, Darkthrone was dat eerder niet.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Sander
Berichten: 9054
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:26 pm
Locatie: Vlissingen
Contacteer:

Bericht door Sander » ma feb 15, 2010 12:03 pm

En nu nog steeds niet eigenlijk, dat ze niet alles 100% serieus nemen wil niet zeggen dat hun muziek grappig bedoeld is natuurlijk.
Zoals eerder gezegd doen ze gewoon wat ze zelf leuk vinden, ongeacht wat anderen ervan vinden. Mij bevalt het prima, er zit een bepaalde vibe in hun nieuwere muziek die mij persoonlijk erg aanspreekt, vergelijk het met een band als Death Breath.

Plaats reactie