Cage promotietopic!

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25583
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Lennert » do mar 28, 2013 9:56 am

Metalheank schreef:Eerste vrijgegeven nummer is hier nu te beluisteren:
http://social.entertainment.msn.com/mus ... ath-dealer

Afbeelding
Warhammer 40K iemand? Klinkt overigens erg goed!
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Metalheank » do mar 28, 2013 10:49 am

Hah ja, een beetje een mix tussen een (chaos) space marine en dark eldar. Net als de hoes is de muziek ook wel een beetje over de top, maar dat kennen we al van de laatste Cage-werken. Sowieso ligt dit muzikaal precies in het verlengde van Cage.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Der Kriegmeister
Berichten: 120
Lid geworden op: wo mei 20, 2009 1:36 pm

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Der Kriegmeister » do mar 28, 2013 11:22 am

Heel gave band, klinkt goed dat War Master. De hoes vind ik wel érg lelijk, maar muzikaal geweldig. Cage ken ik amper een jaar, maar ben heel vlug overtuigd geraakt!

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22649
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Cage promotietopic!

Bericht door innuendo » do mar 28, 2013 11:23 am

Jammer genoeg hadden ze daar op de metal market nauwelijks wat van. Van Cage dan. Unveiled kwam ik nog wel tegen, maar die staat hier al in de kast.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Iron Maiden
Berichten: 3088
Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
Locatie: Rijssen

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Iron Maiden » ma jun 17, 2013 4:02 pm

Iemand de cd van Death Dealer al binnen gehaald? Ik heb 'm zelf al een aantal keer geluisterd en ik vind het een erg gave cd. Voor de liefhebbers van Cage is het een must buy, voor iedere andere heavy metal fan eigenlijk ook. Wat een gaafheid!

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25305
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Jeroen » ma jun 17, 2013 6:34 pm

Death Dealer? Oftewel Deaf Dealer? Gave band (de jaren 80 releases in ieder geval). Draai die demo compilatie Coercion to Kill nog wel es
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Metalheank » ma jun 17, 2013 7:03 pm

Iron Maiden schreef:Iemand de cd van Death Dealer al binnen gehaald? Ik heb 'm zelf al een aantal keer geluisterd en ik vind het een erg gave cd. Voor de liefhebbers van Cage is het een must buy, voor iedere andere heavy metal fan eigenlijk ook. Wat een gaafheid!
Ik ben nog niet heel enthousiast. Hammer Down klinkt gaaf 8)
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Iron Maiden
Berichten: 3088
Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
Locatie: Rijssen

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Iron Maiden » di jun 18, 2013 12:48 pm

Nummers als Death Dealer, Warmaster, Curse of the Heretic zijn erg gaaf. Daarnaast vind ik het leuk om Sean Peck te horen op een rustig nummer als Children of Flames, wat hij in mijn ogen niet onverdienstelijk doet.

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Eru Iluvatar » do jun 20, 2013 3:40 pm

De recensie heb ik net af. Het beste album met Sean Peck sinds 'Hell Destroyer'. De bijdrage van Ross The Boss doet 't em, met Europese power metal-invloeden en Manowariaanse marsen.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25305
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Jeroen » za jun 29, 2013 1:19 pm

Niet de Death Dealer die ik bedoelde dus. Vind het maar een matige plaat eigenlijk. Daarvan gaan er wel dertien in een dozijn. De passie is wel aanwezig, maar met zo weinig fantasie neem ik geen genoegen meer. Datzelfde geldt voor Cage overigens. Darker Than Black was super, Hell Destroyer goed en wat daarna kwam mag geen naam hebben.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Iron Maiden
Berichten: 3088
Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
Locatie: Rijssen

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Iron Maiden » vr aug 16, 2013 1:00 pm

Er zijn een aantal veranderingen in de line-up bij deze band. Waarom is mij niet duidelijk, alleen zanger Peck en gitarist Garcia blijven over. De nieuwe leden zijn: drummer Sean Elg (Nihilist), bassist Dwight Magic (Detonated) en gitarist Casey Trask (Monumental). Verder werken de heren aan een nieuw album, een conceptalbum gesitueerd in Londen 1869

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25583
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Lennert » di okt 01, 2013 2:58 pm

Óp Ages Of Metal de plaat van Death Dealer aangeschaft en dit doet mij toch echt vele malen meer dan wat Cage ooit geproduceerd heeft, wat een fantastische plaat! Voor mij zeker een top 10 plaatsje waardig, helemaal Peck's zanglijnen in de meer balladesque stukken zijn fantastisch.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22649
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Cage promotietopic!

Bericht door innuendo » di okt 01, 2013 3:01 pm

Zeker nooit Darker Than Black geluisterd..?
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25583
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Lennert » di okt 01, 2013 4:03 pm

Losse nummers, maar Kill The Devil vond ik verschrikkelijk in ieder geval :P
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Metalheank » di okt 01, 2013 4:38 pm

Dat is een van de beste cd's die er is! Staat hoger dan crystal Logic :P
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Eru Iluvatar » di okt 01, 2013 5:28 pm

Lennert schreef:Óp Ages Of Metal de plaat van Death Dealer aangeschaft en dit doet mij toch echt vele malen meer dan wat Cage ooit geproduceerd heeft, wat een fantastische plaat! Voor mij zeker een top 10 plaatsje waardig, helemaal Peck's zanglijnen in de meer balladesque stukken zijn fantastisch.
+1, nou ja, ik vond 'Hell Destroyer' ook een hele gave plaat, maar de albums daarna van Cage, vooral de laatste, zijn toch een stuk minder. Voor Sean Peck is Death Dealer echt 'a return to form'.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Metalheank » vr okt 04, 2013 9:10 am

Kom op, ik vind het niet echt wat. In kwaliteit niet echt te vergelijken met Cage.

Heroverweeg:





twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Gilbert » di feb 04, 2014 5:59 pm

Op vrijdag 18 juli in de Little Devil te Tilburg! Zie: http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?f=7&t=32528.

Volgens mij heb ik nog een biertje tegoed van Sean Peck, maar dat zal hij zich vast niet meer herinneren. Dit wordt hopelijk mijn eerste kennismaking met Cage in levenden lijve. :)

Iron Maiden
Berichten: 3088
Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
Locatie: Rijssen

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Iron Maiden » ma feb 10, 2014 10:06 am

CAGE Official Page
We are proud to announce the title of our 7th studio album.

ANCIENT EVIL

The album is a horror concept project that is based on a 45,000 word manuscript written by our own Sean Peck. The story takes place in 1869 London England and is heavily influenced by HP LOVECRAFT's writings. The book will be available along with the cd this Summer. The album is over halfway recorded and channels all the best of CAGE with some obvious King Diamond influences as well. It is a massive undertaking that will have you metal heads cranking it in the dark with candles lit! HAILZ from CAGE

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25305
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Jeroen » di feb 11, 2014 6:16 pm

Gaap, ik kan er niet warm of koud meer van worden. Darker Than Black is wat mij betreft de enige echt sterke schijf van dit gezelschap. De mannen stegen boven zichzelf uit, zoals dat heet. Hell Destroyer bevatte nog wel wat gave nummers, maar eigenlijk begon de aftakeling al met dat uiterst kinderachtige en vaag vertelde concept dat helaas ook doordreunde in de muzikale opzet van de plaat. Veel te plat, karikaturaal bijna. Typisch zo'n band die na één luisterbeurt heel gaaf klinkt, maar daarna snel gaat vervelen. Ik zal em tegen die tijd wel eens luisteren, maar hoge verwachtingen koester ik dus zeer zeker niet. Wel jammer, want deze groep had zeker potentie. Maar goed, ik val een beetje in herhaling :P
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Metalheank » di feb 11, 2014 9:22 pm

Ik denk dat deze wel weer beter wordt. Zo'n boek schrijf je niet voor niks. Darker than black was dan wel geen conceptalbum, maar Hell Destroyer was beter dan de laatste twee dus zal een concept het misschien weer naar een hoger plan tillen. Als het maar niet te veel King Diamond na-aperij wordt.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Metalheank » za jul 12, 2014 7:02 pm

Is alweer snel! :

Afbeelding
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22649
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Cage promotietopic!

Bericht door innuendo » zo jul 13, 2014 3:57 pm

Was er graag heen gegaan, maar ik ben de komende drie weken niet thuis.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Eru Iluvatar » ma jul 14, 2014 1:24 pm

Na veel gezeur van Teun toch besloten om te gaan. CAGE is een powermetalband van formaat die ik beslist nog een keer wilde zien. Daarvoor reis ik wel drie uur naar het zuiden.

Wie gaan er nog meer?


Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Gilbert » ma jul 14, 2014 1:29 pm

In elk geval komende vrijdag in de Little Devil en als dat goed bevalt, ben ik er waarschijnlijk ook volgende week woensdag in Eindhoven bij.

Edit: Ik zit nog wel te twijfelen of ik geld mee moet nemen voor de Ultimate Terror Pack (als ze die bij zich hebben): http://www.cageheavymetal.com/2014/store.htm. Heeft iemand de nieuwe cd al gehoord?

Iron Maiden
Berichten: 3088
Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
Locatie: Rijssen

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Iron Maiden » ma jul 14, 2014 8:22 pm

De nieuwe is nog niet uit. Bij de shows is hij al te koop, maar volgens mij ligt hij dan nog lang niet in de winkels

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Re: Cage promotietopic!

Bericht door jeffrey » ma jul 14, 2014 8:23 pm

Als je Cage leuk vindt zou ik gaan. Ben geen fan maar op KIT waren ze best prima.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25305
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Jeroen » wo jul 16, 2014 5:15 pm

Eru Iluvatar schreef:Na veel gezeur van Teun toch besloten om te gaan. CAGE is een powermetalband van formaat die ik beslist nog een keer wilde zien. Daarvoor reis ik wel drie uur naar het zuiden.

Wie gaan er nog meer?


Waarom zou je dat doen? Uelsen is vanaf jullie ouderlijk huis maar een half uur (vlak over de grens bij Tubbergen, voor de topoleken)
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Metalheank » di sep 15, 2015 9:52 pm

30 Oktober komt het nieuwe album, Ancient Evil uit!

Afbeelding

Eerste nummer:
https://youtu.be/_e119tZud1w
CAGE TO UNLEASH ‘ANCIENT EVIL’ ON THE METAL MASSES

San Diego-based metallists Cage are set to return on October 30th, with the release of their latest metallic tour de force, ‘Ancient Evil,’ which has been prefaced by a lyric video for the killer composition, “The Procedure” (which can be viewed here ).

“We really love how creepy the video came out, it’s like a mini movie almost,” explains singer Sean “The Hell Destroyer” Peck. “This song will give people a good idea of what they are in for on this massive, heavy metal, horror story thrill ride!” Rounding out the band are Dave “Conan” Garcia (guitars), Casey “The Sentinel” Trask (guitars), Alex Pickard (bass guitar), and Sean “The Thrash Machine” Elg (drums).
Based on a horror novel written by lead singer Sean Peck, ‘Ancient Evil’ continues the legacy of Cage as a heavy metal innovator. This nearly 80-minute monstrosity has 19 tracks that combine songs and narrated interludes to forge a unique musical journey that rocks!

However, according to Sean, making a concept record work is never an easy task – “With this being our 7th release, we wanted to try our hand at another concept album. We had great success with ‘Hell Destroyer,’ but doing a scary story type of thing and making the songs catchy and memorable while keeping the listener captivated by the content, is a real challenge.”

The story’s main character, Elliot Worthington, is played by none other than ex-Iron Maiden frontman Blaze Bayley. “I did not want to do any of the character voices this time, so we got some really great talent to act out the scenes. Blaze did an incredible job. His acting chops were freaking great, I have to say,” says Peck. “The writing for this record came together effortlessly even though it was a concept record. It is pretty much just blazing fast the whole way through which is just how I like it!”
And soon, metalheads will be able to experience Cage’s latest metal masterpiece.

‘Ancient Evil’ Tracklisting:
1) There Were Others
2) Ancient Evil
3) Behind the Walls of Newgate
4) The Procedure
5) The Appetite
6) Cassandra
7) Blinded By Rage
8 ) Tell Me Everything
9) The Expedition
10) Beholder
11) I Have Awakened
12) Across The Sea Of Madness
13) To Save Love
14) Christ Protect Me
15) Sinister Six
16) Symphony Of Sin
17) The Antidote
18) Tomorrow Never Came
19) It Can´t Be
http://swedenmusicgroup.com/2015/09/cag ... ric-video/

Saillant detail: Sean Peck heeft jaren geleden Blaze Bayley voor zijn bakkes gemept vanwege een war on terror-dingetje, maar nu zijn het maatjes.

Nieuwe nummer klinkt behoorlijk stampend. Niet erg origineel, maar verder kan ik er weinig op aanmerken!


Rond deze tijd komen er trouwens ook twee andere projecten van zanger Sean Peck uit, Death Dealer en Denner & Shermann (Mercyful Fate):

Afbeelding

Afbeelding
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Eru Iluvatar » di sep 15, 2015 10:21 pm

Heuh! Tof nummer! De debuutplaat van Death Dealer was beter dan het laatste CAGE-album, laat een tweede langspeler dus maar komen! Denner/Sherman? Met Peck op zang? Laat maar komen :D

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Eru Iluvatar » di sep 15, 2015 10:41 pm





Heavy Metal Renaissance :D ?

Iron Maiden
Berichten: 3088
Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
Locatie: Rijssen

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Iron Maiden » wo sep 16, 2015 9:58 am

Dit zijn de hoogtijdagen voor de heavy/power metal fans. Zowel de albums van Cage als Death Dealer kijk ik erg naar uit. De vorige plaat van Death Dealer is een van de beste releases in het genre van de afgelopen jaren. Het laatste album van Cage viel wat tegen, maar ik krijgt het idee dat Ancient Evil in het verlengde van Hell Destroyer gaat liggen. En de toevoeging van Blaze Bailey is natuurlijk mooi voor de variatie. De nummers die zijn vrijgegeven klinken in ieder geval erg veelbelovend!

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22649
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Cage promotietopic!

Bericht door innuendo » ma nov 09, 2015 11:02 am

Ik heb Denner/Shermann nog steeds niet gehoord, maar wat mij betreft wordt de nieuwe Death Dealer uitgeroepen als winnaar van pecktober. Wat een heerlijk enthousiaste plaat vol gave nummers. De nieuwe Cage valt toch wel weer tegen hoor. Bij vlagen hoor je toffe dingen, maar het is weer middelmatig.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Iron Maiden
Berichten: 3088
Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
Locatie: Rijssen

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Iron Maiden » do nov 12, 2015 9:47 pm

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Cage is een plaat die bij mij nog steeds groeit en eigenlijk steeds gaver wordt. Ik vind het de beste plaat van Cage sinds Hell Destroyer. De nieuwe Death Dealer is eveneens geweldig! Moeilijke keuze tussen beide, al komen ze zeker terug in mijn jaarlijst. Sean Peck laat wel horen tot de topzangers binnen het genre te horen op het moment. Hij voegt iets extra's toe aan beide albums. Denner/Sherman is ook besteld, maar ook ik heb die nog niet gehoord.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Metalheank » ma jan 30, 2017 12:06 am

12 April staat Cage & Lord Volture in Eindhoven!!



Café The Jack
THE PUGILIST VS. THE HELL DESTROYER!

As earlier announced, in 2017 the main focus for LORD VOLTURE will be on the fourth studio album with only a limited number of tour dates as compared to the last 5 to 6 years. Nonetheless, we are thrilled to announce that we will play a show on 12th April at Cafe The Jack in our hometown of Eindhoven. We will be supporting one of our all-time favourite bands, the American Power Metal Kings, CAGE Official Page! After more than five years since the release of NEVER CRY WOLF, on which CAGE singer Sean Peck lent his voice to the song 'Into The Lair Of A Lion', we are finally able to share the stage with Sean and his band.

Moreover, it will be the first show since the foundation of LORD VOLTURE in 2010 without our drummer Frank Wintermans. Frank will rejoin us later this year, but for now we have found a very suitable replacement drummer for 12th April in Pim Goverde (GODSCUM, EXTREMITIES) and we look forward to hitting the stage with this guy!
Laatst gewijzigd door Metalheank op ma jan 30, 2017 12:34 am, 1 keer totaal gewijzigd.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22649
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Cage promotietopic!

Bericht door innuendo » ma jan 30, 2017 12:11 am

Tilburg? Eindhoven!

aanwezig dus
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Metalheank » ma jan 30, 2017 12:34 am

Correctie :o
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8418
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Joris » ma jan 30, 2017 4:14 pm

Vet. present! Zou wel tof zijn LV 'itloal' speelt en Peck zijn eigen coupletten voor zijn rekening neemt.

Kees
Berichten: 1028
Lid geworden op: ma apr 04, 2016 10:36 am

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Kees » ma jan 30, 2017 4:34 pm

Ruud: slaapplaats :P ?

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22649
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Cage promotietopic!

Bericht door innuendo » ma jan 30, 2017 4:39 pm

je mag zelfs een fiets lenen.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Gilbert » wo feb 01, 2017 3:32 pm

Metalheank schreef:12 April staat Cage & Lord Volture in Eindhoven!!



Café The Jack
Leuk. Jammer van het standaard voorprogramma (zijn er nou echt geen andere traditionele metalbands in de regio Eindhoven/Tilburg?), maar Cage was een paar jaar geleden in Little Devil erg vermakelijk.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Gilbert » wo feb 01, 2017 4:40 pm

Blijkbaar maakt Guilty As Charged trouwens die avond ook deel uit van het programma: https://www.facebook.com/events/603987163126865/.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22649
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Cage promotietopic!

Bericht door innuendo » di apr 11, 2017 9:33 pm

Morgen!

Hier nog een klein vraagteken (dochtertje is ziek en drinkt de laatste paar dagen slecht, al ging het vandaag al duidelijk beter), maar wie gaan er nog meer?
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Kees
Berichten: 1028
Lid geworden op: ma apr 04, 2016 10:36 am

Re: Cage promotietopic!

Bericht door Kees » di apr 11, 2017 9:57 pm

Helemaal vergeten! Ook geen tijd voor: geluk bij een ongeluk :P

Plaats reactie