Pain of Salvation - Scarsick

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gebruikersavatar
Equinox
Berichten: 2941
Lid geworden op: do mei 08, 2003 11:57 am
Locatie: Lüllieståd
Contacteer:

Pain of Salvation - Scarsick

Bericht door Equinox » vr mar 03, 2006 8:03 am

Uit de PoS nieuwsbrief:

Scarsick

Afbeelding

The name of the coming album will be Scarsick, and the band is focusing on the songs right now, to be recorded during the coming months. Daniel describes the albums as much more band oriented and down to the core. Threatening and disturbing. The picture above is the only part of the cover art that has been revealed so far. Now all you can do is wait...


weer totaal anders dan BE dus, waarschijnlijk meer metal.
zeer benieuwd wat de heren nu weer uit de mouw schudden.....
volgens de geruchten wordt hierna begonnen aan The Perfect Element II, inclusief orkest...
...the end of eternity...
[url]http://www.dimaeon.com[/url]
progressive death metal

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24839
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » vr mar 03, 2006 8:25 am

ben weer, zoals altijd bij deze band, erg benieuwd
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Pantalaimon
Berichten: 985
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 10:57 pm

Bericht door Pantalaimon » vr mar 03, 2006 10:27 am

verdomme, nog best lang wachten eigenlijk. Eind 2006/ begin 2007 zou hij toch uit moeten komen?

Ik wacht met smart :)
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11733
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » vr mar 03, 2006 10:31 am

Dan hoop ik op iets in de Perfect Element/Remedy Lane sfeer, want BE wordt op een gegeven moment irritant met al die gesproken stukken, al zit het op zich wel goed in elkaar.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
Zagato
Berichten: 3699
Lid geworden op: do mar 31, 2005 12:29 pm

Bericht door Zagato » vr mar 03, 2006 10:34 am

Gezien mijn muzikale voorkeur zou ik dit een goede band moeten vinden, maar op de één of andere manier werkt PoS op mijn zenuwen. Ik heb 2 cd's van ze in huis maar die liggen stof the vergaren, misschien moet ik wat meer doorzetten met deze band.
a fool with a tool is still a fool
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
Nakur
Berichten: 1919
Lid geworden op: ma okt 03, 2005 6:11 pm
Locatie: Rheden

Bericht door Nakur » vr mar 03, 2006 11:35 am

Amibor schreef:Dan hoop ik op iets in de Perfect Element/Remedy Lane sfeer, want BE wordt op een gegeven moment irritant met al die gesproken stukken, al zit het op zich wel goed in elkaar.
het is mij om het even. Alles vanaf The Perfect Element behoord tot mijn favoriete platen, met als alsboluut hoogtepunt in mijn collectie BE. Geniale schijf is dat! Ik wacht met smart op het nieuwe werk!
[img]http://img.photobucket.com/albums/v365/nakur/avatar.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Pantalaimon
Berichten: 985
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 10:57 pm

Bericht door Pantalaimon » vr mar 03, 2006 11:40 am

Tja, BE is een geniale plaat, alleen zet je die niet even op als je alleen muziek wil.
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"

Gebruikersavatar
Nakur
Berichten: 1919
Lid geworden op: ma okt 03, 2005 6:11 pm
Locatie: Rheden

Bericht door Nakur » vr mar 03, 2006 11:45 am

Klopt. Maar dat maakt de totaalervaring niet minder
[img]http://img.photobucket.com/albums/v365/nakur/avatar.jpg[/img]

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr mar 03, 2006 12:20 pm

Nakur schreef:[..]


het is mij om het even. Alles vanaf The Perfect Element behoord tot mijn favoriete platen, met als alsboluut hoogtepunt in mijn collectie BE. Geniale schijf is dat! Ik wacht met smart op het nieuwe werk!
"Vanaf" The Perfect element? Dude...alle albums daarvoor zijn ook geweldig hoor. Sterker nog, The Perfect element vind ik persoonlijk hun minste, gevolgd door BE. Niet dat dat slechte platen zijn maar ik vind ze gewoon minder interessant dan Entropia, One Hour By The Concrete Lake en Remedy Lane.

Maar als ik dit artikel zo lees dan kan ik al niet wachten tot dit nieuwe album uit gaat komen. Pain of salvation is en blijft gewoon een van mijn favoriete (zo niet de favoriete) prog bands.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Nakur
Berichten: 1919
Lid geworden op: ma okt 03, 2005 6:11 pm
Locatie: Rheden

Bericht door Nakur » vr mar 03, 2006 12:33 pm

XnegativeX schreef:[..]


"Vanaf" The Perfect element? Dude...alle albums daarvoor zijn ook geweldig hoor. Sterker nog, The Perfect element vind ik persoonlijk hun minste, gevolgd door BE. Niet dat dat slechte platen zijn maar ik vind ze gewoon minder interessant dan Entropia, One Hour By The Concrete Lake en Remedy Lane.

Maar als ik dit artikel zo lees dan kan ik al niet wachten tot dit nieuwe album uit gaat komen. Pain of salvation is en blijft gewoon een van mijn favoriete (zo niet de favoriete) prog bands.
begrijp me niet verkeerd, ik vin Enthropia en One Hour... ook goed (de eerste zéér goed en One hour net ietsje minder, voornamelijk door de productie). Toch komen die nooit in mijn lijtsjes terecht. En ja ik ben fan
[img]http://img.photobucket.com/albums/v365/nakur/avatar.jpg[/img]

Gebruikersavatar
r1Co
Berichten: 2323
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 4:13 pm
Locatie: Ljouwert
Contacteer:

Bericht door r1Co » vr mar 03, 2006 12:39 pm

meer metal zou leuk zijn :D

Gebruikersavatar
Equinox
Berichten: 2941
Lid geworden op: do mei 08, 2003 11:57 am
Locatie: Lüllieståd
Contacteer:

Bericht door Equinox » vr mar 03, 2006 2:05 pm

The Perfect Element is denk ik mijn favoriet, op de voet gevolgd door BE
denk ik....
ze zijn alle vijf onmenselijk goed, Entropia is het beste debuut wat ik ooit van een band gehoord heb, zo goed doordacht enzo..
...the end of eternity...
[url]http://www.dimaeon.com[/url]
progressive death metal

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr mar 03, 2006 2:30 pm

Nakur schreef:[..]


begrijp me niet verkeerd, ik vin Enthropia en One Hour... ook goed (de eerste zéér goed en One hour net ietsje minder, voornamelijk door de productie). Toch komen die nooit in mijn lijtsjes terecht. En ja ik ben fan
Haha, ik weet dat je een fan bent.
Persoonlijk vind ik die andere 3 gewoon beter. BE mist eigenlijk alles waarom ik Pain of salvation zo goed vindt. De heavy riffs, en Faith no more invloeden, het sterke gitaarwerk. BE is een prachtig spectakel album geworden maar het geeft mij niet het typische Pain of salvation gevoel.
En The Perfect Element I vind ik af en toe wat te saai. Het album steekt een stuk simpeler in elkaar dan het gemiddelde Pain of salvation album (dat was ook de insteek volgens de band) en bepaalde riffs worden te vaak herhaalt (komen in meerdere nummers terug). Ik kan me goed voorstellen dat je BE en TPE sterke albums vindt maar voor mij persoonlijk zijn hun andere 3 albums beter.

Wat ik niet kan begrijpen is dat je de productie van One hour... slecht vindt. Volgens mij worden wij "metalfans" teveel verwend de laatste tijd.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19689
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » vr mar 03, 2006 2:35 pm

Dat BE geen typisch PoS album is geworden, was volgens ook helemaal de opzet van de band. Het is een mooi verhaal, maar zoals Amibor al zei: teveel gelul tussendoor. Ik sla een hoop spul ook al snel over als ik dat album luister. Eigenlijk hoor ik ook liever gewoon de vette riffs die, hoewel erg vet, te weinig op het album staan.

Het herhalen van de riffs op The Perfect Element is ook expres gedaan en ik vind dat dat niet als kritiek gebruikt moet worden. De partijen zijn misschien hetzelfde, maar de context is anders.

Entropia moet ik nog een keer beter luisteren, want m'n gedownloade versie heeft een paar nummers die opeens afgekapt worden. One hour.. is ook erg vet, afgezien van het zeikerige Pilgrim.
Nu maar afwachten hoe de nieuwe wordt.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr mar 03, 2006 2:43 pm

Soulcollector schreef: Het herhalen van de riffs op The Perfect Element is ook expres gedaan en ik vind dat dat niet als kritiek gebruikt moet worden. De partijen zijn misschien hetzelfde, maar de context is anders.
Jij moet niet zoveel vinden.
Ik zeg gewoon wat ik niet zo geweldig vind aan die albums. Kan me geen ruk schelen of de band dat zo bedoelt heeft of niet. Dat veranderd niets aan het feit of ik het goed vind of niet.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
xnightcrawlerx
Berichten: 792
Lid geworden op: wo mei 12, 2004 10:36 pm
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door xnightcrawlerx » vr mar 03, 2006 7:45 pm

whoehoe! :D
sweet graveyard here we come

Gebruikersavatar
Nakur
Berichten: 1919
Lid geworden op: ma okt 03, 2005 6:11 pm
Locatie: Rheden

Bericht door Nakur » vr mar 03, 2006 8:58 pm

XnegativeX schreef:[..]



Wat ik niet kan begrijpen is dat je de productie van One hour... slecht vindt. Volgens mij worden wij "metalfans" teveel verwend de laatste tijd.

Ik geloof dat we die discussie al eerder op ZM hebben gehouden. De drums overheersen de meeste gitaren op One Hour... en zelfs de zang van Daniel is af en toe onder de maat geproduceerd. Nogsteeds een album van prima niveau, maar dat doet wel afbreuk. Als ik een score moest geven kreeg die ook een dikke 9
[img]http://img.photobucket.com/albums/v365/nakur/avatar.jpg[/img]

Shir1
Berichten: 27
Lid geworden op: za jan 14, 2006 8:50 pm
Locatie: Amersfoort

Bericht door Shir1 » wo mar 08, 2006 4:50 pm

Waaah, opnames voor een nieuw Pain of Salvation-album! Na het lezen van dit nieuws is mijn dag weer helemaal goed. :D

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11733
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » wo mar 08, 2006 4:55 pm

Die 'zichzelf herhalende' riffs op TPE vind ik erg gaaf, zo krijgt het album een soort van 'theme'. Geweldige sfeer in dat album, en Ashes is een van de meest schitterende nummers die ik in tijden heb gehoord. Als ze weer zo iets weten neer te zetten, zul je mij zien rennen naar de platenboer. En dat gebeurt niet vaak hoor.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19689
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » wo mar 08, 2006 7:21 pm

Ik neem aan dat dat spreekwoordelijk bedoelt is? Ik zie jou nog niet dat hele stuk rennen namelijk.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11733
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » di nov 07, 2006 9:44 pm

Mijn wandelgangen zeggen dat PoS begin maart in de Paradiso staat. Iemand met vergelijkbare wandelgangen?
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4439
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Bericht door paradigm shift » di nov 07, 2006 10:10 pm

Verdorie, ik 'ontdek' deze band nu pas, had er al wel eens wat over, maar nog nooit van gehoord. Heb nu het een en ander aan mp3's, hier gaan we een keer een album van aanschaffen...
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25569
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di nov 07, 2006 11:55 pm

Toch wel 1 van de beste progbands van het moment. BE vind ik persoonlijk de beste
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Vlammy
Berichten: 3834
Lid geworden op: wo nov 12, 2003 3:38 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Vlammy » wo nov 08, 2006 7:52 am

Amibor schreef:Mijn wandelgangen zeggen dat PoS begin maart in de Paradiso staat. Iemand met vergelijkbare wandelgangen?
Ik hoorde over een exclusief optreden van PoS op vrijdag 2 maart in de Paradiso maar dat is, voor zover ik weet, nog nergens officieel bevestigd. Laten we verdere berichten dus maar even afwachten.
Als het doorgaat, wil ik er hoe dan ook bij zijn.

Gebruikersavatar
Nakur
Berichten: 1919
Lid geworden op: ma okt 03, 2005 6:11 pm
Locatie: Rheden

Bericht door Nakur » wo nov 08, 2006 8:39 am

+1!
[img]http://img.photobucket.com/albums/v365/nakur/avatar.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Pantalaimon
Berichten: 985
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 10:57 pm

Bericht door Pantalaimon » wo nov 08, 2006 2:41 pm

Er is iig nog niets over een aankomend optreden te vinden op de officiele site. Ik moet me toch maar eens met mn nieuwe emailadres daar aanmelden.

Aan de 4 elementen te zien heeft het zoals BE weer een echte inhoud, wat waarschijnlijk in het hele verhaal is terug te vinden.
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"

Gebruikersavatar
Janneke
Berichten: 239
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 10:21 pm
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Janneke » wo nov 29, 2006 10:19 pm

Op:

http://www.myspace.com/insideoutamerica

Is een nieuwe nummertje van PoS te vinden!

Gebruikersavatar
Nakur
Berichten: 1919
Lid geworden op: ma okt 03, 2005 6:11 pm
Locatie: Rheden

Bericht door Nakur » wo nov 29, 2006 10:43 pm

gave evergrey avatar :)

zodra het nummer weer kan worden gedraaid ga ik luisteren (Streaming hapert)
[img]http://img.photobucket.com/albums/v365/nakur/avatar.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Nakur
Berichten: 1919
Lid geworden op: ma okt 03, 2005 6:11 pm
Locatie: Rheden

Bericht door Nakur » do nov 30, 2006 8:00 am

dit had zo op[ hun debuut (Entrophia) kunnen staan. Dat debuut heerscht maar valt in het niets bij The Perfect Element, Remedy Lane en BE (IMO) Ik ben benieuwd maar dat nummer geeft me geen goede indruk.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v365/nakur/avatar.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Equinox
Berichten: 2941
Lid geworden op: do mei 08, 2003 11:57 am
Locatie: Lüllieståd
Contacteer:

Bericht door Equinox » do nov 30, 2006 1:56 pm

Nakur schreef:dit had zo op[ hun debuut (Entrophia) kunnen staan. Dat debuut heerscht maar valt in het niets bij The Perfect Element, Remedy Lane en BE (IMO) Ik ben benieuwd maar dat nummer geeft me geen goede indruk.
Er zijn ook samples van 30 sec in de omloop, de rest van de nrs is zo te horen niet te vergelijken met america, dat is echt een entropia-achtige vreemde eend in de bijt... ik vind het een geweldig nr, btw.
De rest klinkt veel duisterder, met 7-snarig gitaarwerk enz...
...the end of eternity...
[url]http://www.dimaeon.com[/url]
progressive death metal

Gebruikersavatar
king_pin
Berichten: 736
Lid geworden op: vr okt 07, 2005 4:38 pm
Contacteer:

Bericht door king_pin » vr dec 15, 2006 1:06 am

ik vind t een erg slecht nummer, ik heb ook die 30 sec samples gehoord maar ik ben eigenlijk teleurgesteld, ik had er meer van verwacht, en zeker van Pain of Salvation.

maar ik zou eerst het hele album moeten hoeren voordat ik verder ga oordelen en dat doe ik dan ook
januari wordt het dan.
[url]http://rutgergrotius.blogspot.com[/url]

Gebruikersavatar
r1Co
Berichten: 2323
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 4:13 pm
Locatie: Ljouwert
Contacteer:

Bericht door r1Co » vr dec 15, 2006 11:13 am

het hele album (wat uiteraard alweer geleaked is) bevalt mij tot op zekere hoogte zeer goed, er zitten hier en daar behoorlijk wat nieuwe fratsen tussen de nummers, laat je niet verrassen ;)

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr dec 15, 2006 11:17 am

2 woorden...

Disco Queen
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
r1Co
Berichten: 2323
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 4:13 pm
Locatie: Ljouwert
Contacteer:

Bericht door r1Co » vr dec 15, 2006 11:46 am

hehe, inderdaad :) maar ook de raps, de hier en daar on-PoS-achtige-lyrics, America wat mij niet echt bekoren kan tot nu toe en noem maar op, toch, over het algemeen zitten er wel weer knallers op

Gebruikersavatar
Vlammy
Berichten: 3834
Lid geworden op: wo nov 12, 2003 3:38 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Vlammy » vr dec 15, 2006 11:47 am

XnegativeX schreef:2 woorden...

Disco Queen
En jij dacht nog wel dat ik de Scissor Sisters aan het draaien was. :lol:

Het was toch echt Pain of Salvation. Ik vind het overigens wel een geinig nummer, maar de andere nummers op de cd zijn sterker.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr dec 15, 2006 12:01 pm

Hahaha! Ja, toen ik het nummer voor het eerst hoorde kon ik alleen aan de Scissor Sisters denken. De rest van de nummers klinken wel weer echt als Pain of salvation (hoewel Amerika een stukje vrolijker is dan ik gewend ben). Ik denk alleen niet dat dit een topper wordt. Een lichte tegenvaller eigenlijk. Maar ik kan het pas zeker zeggen als ik de hele cd goed heb geluisterd met de tekst erbij.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11733
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » za jan 06, 2007 4:54 pm

Krijg hem net doorgestuurd van een maat. Ik weet het niet, of hij is echt minder dan de rest, of het is een gigantisch groeialbum. Ik ga er eens lekker voor zitten.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

metalmachine
Berichten: 431
Lid geworden op: do aug 31, 2006 4:54 pm
Locatie: Dronten

Bericht door metalmachine » zo jan 07, 2007 8:50 pm

1x geluisterd, moet zeggen dat ik hem niet super vind met die rare fratsen (nummer 4 en 5), maar goed zitten wel weer hele lekkere nummers bij.

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4439
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Bericht door paradigm shift » ma jan 08, 2007 4:41 pm

Doet het orchestra of eternity (oid) dat op BE zijn intrede deed ook nog mee? Dat vond ik een mooie aanvulling op die plaat.
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jan 08, 2007 4:46 pm

Nee, BE is echt een totaal andere plaat als het reguliere werk van PoS.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4439
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Bericht door paradigm shift » ma jan 08, 2007 4:51 pm

Ok, dat is ook de enige POS plaat die ik heb, maar ik ben er wel erg enthousiast over. Het andere werk is dus wat metal-georienteerder?
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jan 08, 2007 4:54 pm

Veel meer zelfs.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Pantalaimon
Berichten: 985
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 10:57 pm

Bericht door Pantalaimon » ma jan 08, 2007 5:21 pm

ik heb hem helaas nog niet op usenet gezien. Be vond ik geweldig, Remedy Lane was ook goed, de eerdere trekken mij niet zo echt. Ik sta wel op het punt om die cd blind te kopen(als ie uit is)
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jan 08, 2007 6:03 pm

Niet doen! Als je BE geweldig vond maar Entropia en One Hour by the Concrete Lake niet...dan moet je Scarsick zeker niet blind aanschaffen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Pantalaimon
Berichten: 985
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 10:57 pm

Bericht door Pantalaimon » ma jan 08, 2007 7:18 pm

XnegativeX schreef:Niet doen! Als je BE geweldig vond maar Entropia en One Hour by the Concrete Lake niet...dan moet je Scarsick zeker niet blind aanschaffen.
oei oei, en ik had me er nog zo op verheugd :P

Even kijken of ik hem van iemand kan voorproeven :)
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » wo jan 10, 2007 3:07 pm

Zo, ik luister de promo nu voor het eerst en het is écht even wennen! Ik vond BE al een helse klus om te reviewen, maar dit album wordt wellicht nóg lastiger. Disco Queen klinkt als een of ander fout jaren 80 deuntje...

Toch kan ik me voorstellen dat ik dit album na meerdere luisterbeuren erg kan gaan waarderen.

Pff. ze maken het zichzelf niet gemakkelijk, dat moet ik de heren nageven.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

metalmachine
Berichten: 431
Lid geworden op: do aug 31, 2006 4:54 pm
Locatie: Dronten

Bericht door metalmachine » wo jan 10, 2007 3:12 pm

Ja daar hebje gelijk in, ik heb het album een aantal keren gelusiterd. ik snap waarom ze het zichzelf zo ingewikkeld maken. is dit nou de stijl waar mensen op zitten te wachten?

Er zijn wel meer bands en artiesten die ineens een andere weg bewandelen of experimenteren (bijvoorbeeld een Devin Townsend). veranderingen zijn leuk, maar je moet wel kritsich blijven. Zon nummer als Disco Queen vind ik echt te ver doorgeschoten hoor.

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19689
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » wo jan 10, 2007 3:14 pm

Nogal. De eerste luisterbeurt was echt tergend. Ik heb em dan ook niet uigezeten. Binnenkort nog een keer luisteren en kijken of er wat openbaringen komen.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » zo jan 21, 2007 1:46 pm

http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Pantalaimon
Berichten: 985
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 10:57 pm

Bericht door Pantalaimon » zo jan 21, 2007 2:50 pm

Damn, ik ben echt benieuwd! Maar stiekem ook bang, dat het me erg gaat teleurstellen.
Morgen dat album maar meteen halen :-)
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"

Plaats reactie