Crossover topic I

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Ernst
Berichten: 4998
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Crossover topic I

Bericht door Ernst » wo jun 14, 2006 6:41 pm

Bij deze een algemeen topic voor crossover; de soort muziek die tussen metal en hardcore/punk inhangt. Ik heb het hier over bands als D.R.I. , Municipal Waste, S.O.D. , M.O.D. , Suicidal Tendencies, Excel, Ludichrist, Crumbsuckers, Cryptic Slaughter enzovoorts.

Meer liefhebbers? Ik hoop dat XnegativeX dit topic nog met een bezoekje vereerd en wellicht wat nieuwe bands in dit genre weet ? Bijvoorbeeld PCdeathsquad en Cross Examination, die schieten mij als eerste te binnen.

The Chosen
Berichten: 4342
Lid geworden op: zo nov 14, 2004 1:55 pm
Locatie: Hilversum

Bericht door The Chosen » wo jun 14, 2006 6:44 pm

Ik kan de laatste tijd steeds meer crossover waarderen. Bands als Municipal Waste, Suicidal Tendencies, S.O.D. en D.R.I. ben ik al aardig bekend mee. Tijd dat ik het andere bovengenoemde spul maar eens uitprobeer

Elio
Berichten: 2387
Lid geworden op: za okt 11, 2003 9:26 pm
Locatie: Geleen

Bericht door Elio » wo jun 14, 2006 6:45 pm

count me in!
Last call for faith or progress.
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » wo jun 14, 2006 7:00 pm

Sommige crossover bandjes kan ik wel waarderen. Suicidal Tendencies inderdaad, maar ook bands als Body Count, Dog Eat Dog etc. Kan je trouwens Rage Against The Machine hier ook toe rekenen? Of is dat weer iets totaal anders?

Ernst
Berichten: 4998
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » wo jun 14, 2006 7:17 pm

Fear_Of_The_Dark schreef:Sommige crossover bandjes kan ik wel waarderen. Suicidal Tendencies inderdaad, maar ook bands als Body Count, Dog Eat Dog etc. Kan je trouwens Rage Against The Machine hier ook toe rekenen? Of is dat weer iets totaal anders?
Voor zover ik weet zijn buiten de suicidal tendencies die bands geen crossover.

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » wo jun 14, 2006 7:17 pm

Ik heb van bovenstaande bands voornamelijk MP3tjes, maar van DRI heb ik Thrashzone en Crossover, Crossover is een erg lekkere plaat, maar Thrashzone is veels te te traag en saai.
It's the end of time

Gebruikersavatar
Methilde
Berichten: 3967
Lid geworden op: zo jun 06, 2004 5:35 pm
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Methilde » wo jun 14, 2006 7:19 pm

Rekenen jullie Extol daar ook onder? Of zit ik he-le-maal verkeerd?

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » wo jun 14, 2006 7:20 pm

Je zit verkeerd :P
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Methilde
Berichten: 3967
Lid geworden op: zo jun 06, 2004 5:35 pm
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Methilde » wo jun 14, 2006 7:28 pm

fuck - dan heb ik bij deze weer wat geleerd; namelijk; ik ben niet thuis in dit genre ;)

Gebruikersavatar
AltarOfSacrifice
Berichten: 8287
Lid geworden op: zo sep 12, 2004 10:20 am
Contacteer:

Bericht door AltarOfSacrifice » wo jun 14, 2006 7:29 pm

Excel is ook goeije.
[size=75]That's why they call me 'full throttle' - I like a good time
it all started at a bar with a friend of mine
Well she had to hook me up - she said she'd blow my mind
I've been up for four days so cut me out another line[/size]

Ernst
Berichten: 4998
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » wo jun 14, 2006 7:31 pm

Maakt niet uit, je bent vrij om het te leren kennen :wink:

Ik denk wel dat min of meer vereisten zijn voor het kunnen waarderen van dit genre: enige affectie met thrash metal, punk en hardcore. Daarnaast varieren de lyrics van scherpe maatschappijkritiek naar complete ongein.

Gebruikersavatar
Metalmatje
Berichten: 501
Lid geworden op: vr mar 19, 2004 1:26 pm
Locatie: Kerkdriel

Bericht door Metalmatje » wo jun 14, 2006 7:32 pm

Stuck Mojo uiteraard, vooral live erg goede en energieke band.

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » wo jun 14, 2006 7:36 pm

Crossover vind ik zeer gaaf, met name bands als Suicidal Tendencies, Uncle Slam, Excel, Ludichrist, DRI, SOD, Mucky Pup en wat van MOD. De combinatie van punk/hardcore en thrash vind ik zowieso heel erg gaaf, zelfs bands als Nuclear Assault en Sacred Reich vind ik wel een beetje in dit genre thuis horen.

Ernst
Berichten: 4998
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » wo jun 14, 2006 7:37 pm

Ja, daar heb je gelijk in Destructor. Ik geloof dat Hans (Enforcer) nog een of andere Braziliaanse band kende die ook erg goede crossover maakte, jammer genoeg ben ik er nog niet aan toegekomen om het te zelf te checken.

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » wo jun 14, 2006 7:40 pm

dat is volgens mij Ratos de Porao, ik ken het eigenlijk alleen maar van naam.

Gebruikersavatar
defenderofsteel
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 2:22 pm

Bericht door defenderofsteel » wo jun 14, 2006 7:44 pm

vind crossover toch een beetje de "carnavals afdeling" wat metal betrefd. wat ik in sommige bands zeer zeker kan waderen en in sommige bands totaal niet.

ben ook niet echt bekend met underground bands op dit gebied.
D.R.I en S.O.D kan ik het beste waderen maar wie niet.

om toch een duit in het zakje te doen qua ombekendere bands. erosion eerste plaat mortal agony vind ik erg sterk. goede mix tussen thrash en hardcore met over het algemeen hardcore vocalen. de 2 stijlen zijn niet echt in elkaar opgegaan waardoor de strerke thrash stukken zowel als hardcore. klinkt wel orgineel. iets wat bij de 2e plaat geheel verloren gaat wat ook een vrij saaie plaat is "thoughts" genaamd. vond deze band hier wel op zijn plaats
www.myspace.com/suddenthrash

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » wo jun 14, 2006 7:46 pm

Erosion heb ik een tijdje terug nog een aantal nummers van gehoord, klonk indredaad best wel gaaf.

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » wo jun 14, 2006 7:59 pm

Rattlehead schreef:[..]


Voor zover ik weet zijn buiten de suicidal tendencies die bands geen crossover.
Dan heb ik blijkbaar een heel andere gedachte bij crossover. Toch maar eens wat meer kennis opdoen van het genre. Ben dan wel benieuwd waar je Body Count en Dog Eat Dog dan wel onder kan scharen.

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4439
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Bericht door paradigm shift » wo jun 14, 2006 8:37 pm

RATM en Dog Eat Dog wordt vaak ook crossover genoemd. Volgens mij heb je dan ook een enge en een brede definitie van crossover: een mix van hardcore/punk met trashmetal en simpleweg een mix van twee of meer stijlen. Of zit ik er nu erg naast?
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » wo jun 14, 2006 8:41 pm

Ik ken nog niet veel crossover bands. Ik ben zelf bekend met Municipal Waste, Crumbsuckers en S.O.D.

M.O.D. is toch eigenlijk net zoals S.O.D.? D.R.I. moet ik nog steeds beluisteren, maar ik kom er elke keer niet aan.

Ik zal hier wel kijken naar bandjes die ik nog kan ontdekken. :)

Gebruikersavatar
The Horseman
Berichten: 6281
Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door The Horseman » wo jun 14, 2006 8:45 pm

Op D.R.I en M.O.D na ben ik eigenlijk niet best bekend in deze hoek van de Metal en ook daar ken ik lang niet al het materiaal van.
Wil graag 'How Will I Laugh Tomorrow..." van Suicidal Tendencies nog een keer uitchecken.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

Gebruikersavatar
Avalon
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 16, 2006 7:16 pm

Bericht door Avalon » wo jun 14, 2006 8:50 pm

The Horseman schreef:Op D.R.I en M.O.D na ben ik eigenlijk niet best bekend in deze hoek van de Metal en ook daar ken ik lang niet al het materiaal van.
Wil graag 'How Will I Laugh Tomorrow..." van Suicidal Tendencies nog een keer uitchecken.
Probeer eerst eens het nummer You can't bring me down van het album Lights...Camera...Revolution en je bent helemaal om.
Verder dan D.R.I., Municipal Waste en S.O.D. ben ik ook niet bekend met het genre, hoop inderdaad nieuw materiaal te leren kennen.
Kennis brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » wo jun 14, 2006 9:11 pm

Fear_Of_The_Dark schreef:[..]


Dan heb ik blijkbaar een heel andere gedachte bij crossover. Toch maar eens wat meer kennis opdoen van het genre. Ben dan wel benieuwd waar je Body Count en Dog Eat Dog dan wel onder kan scharen.
Ik zou Body Count niet echt vlug onder Crossover zetten. Het is een combinatie van Hiphop en Metal. Volgens mij komt de echte purist dan bij het genre 'Rapcore' uit, maar ik zou mn lul dr niet om verwedden.

Verder vind ik qua crossover Suicidal Tendencies, D.R.I., S.O.D. en dan nog wat bands die ik bij Ernst heb gehoord, waar ik me meer in zou moeten verdiepen, voordat ik er een oordeel over vel. Zoals Defender of Steel al zei, een beetje een 'komisch' gevoel krijg je er wel bij, moeilijk uit te leggen, maar ondanks de maatschappij kritische teksten komt de muziek vaak niet erg serieus over, wat erg lekker is, in de zomer.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » wo jun 14, 2006 9:26 pm

Ik las vandaag nog in een krantje dat de Red Hot Chili Peppers ook Crossover waren.

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » wo jun 14, 2006 9:27 pm

Eru Iluvatar schreef:Ik las vandaag nog in een krantje dat de Red Hot Chili Peppers ook Crossover waren.
Ja, dat oude werk schijnt dan weer een mix tussen metal, punk en funk te zijn. Ik ken eigenlijk alleen de poppy hitjes nog maar, maar opzich klinkt die beschrijving best interessant.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » wo jun 14, 2006 10:26 pm

Waarom noemt niemand Cro-Mags? Goeie band... of valt dat daar niet onder?
DRI, SOD en MOD zijn ook best goed. Suicidal Tendencies zijn live ook wel leuk, maar op CD is 't niet altijd even denderend vind ik. Voor de rest ken ik niet veel wat die kant op gaat.

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » wo jun 14, 2006 11:03 pm

MetalTuupLimburg schreef:Waarom noemt niemand Cro-Mags? Goeie band... of valt dat daar niet onder?
DRI, SOD en MOD zijn ook best goed. Suicidal Tendencies zijn live ook wel leuk, maar op CD is 't niet altijd even denderend vind ik. Voor de rest ken ik niet veel wat die kant op gaat.
Ik heb Age of Quarrel laatst van Rattlehead opgestuurd gekregen. Nog steeds niet aan toegekomen, helaas.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
saz
Berichten: 2401
Lid geworden op: wo okt 01, 2003 8:38 pm

Bericht door saz » wo jun 14, 2006 11:24 pm

Metalmatje schreef:Stuck Mojo uiteraard, vooral live erg goede en energieke band.
gave band inderdaad
..it's all just a togetherwalk of circumstances...

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » wo jun 14, 2006 11:24 pm

Dat Cro Mags is gaaf trouwens, bedankt daarvoor, Ernst. Erg gave band!
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » do jun 15, 2006 12:22 am

M.O.D. is toch eigenlijk ook gewoon S.O.D. of heb ik hetn nu verkeerd?

Hier dan nog maar eens de vraag.

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » do jun 15, 2006 12:23 am

Saxon 747 schreef:[..]

Wel wat andere muzikanten en het draait volgens mij om Milano, waar S.O.D. ook om Lilker draaide. Maar dat weet ik niet zeker.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Ernst
Berichten: 4998
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » do jun 15, 2006 12:24 am

Jazeker, de Cro-Mags horen absoluut in dit topic thuis. Net als Leeway...beiden staan binnenkort op het Powerfest in 013 overigens!

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » do jun 15, 2006 12:27 am

Bestaan de Cro Mags nog dan? Ik dacht dat Harvey Flanagan er met ruzie uitgestapt was, een paar jaar terug en toen zn eigen band, Harvey's War begon. Op Metal Archives staan ze in iedergeval als splut ip.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Ernst
Berichten: 4998
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » do jun 15, 2006 12:28 am

2 van de 4 leden staan onder de naam F.V.K./Cro-Mags in de 013. Het is dus niet de originele band, maar ze spelen enkel Cro-Mags en Bad Brains nummers wat ik begreep!

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » do jun 15, 2006 12:29 am

Rattlehead schreef:2 van de 4 leden staan onder de naam F.V.K./Cro-Mags in de 013. Het is dus niet de originele band, maar ze spelen enkel Cro-Mags en Bad Brains nummers wat ik begreep!
Bad Brains, dat is toch die Hardcore/reggae band? Die nigga band? Spelen die met lui van de Cro-Mags? Gaaf!
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
defenderofsteel
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 2:22 pm

Bericht door defenderofsteel » do jun 15, 2006 10:05 am

Orklord schreef:M.O.D. is toch eigenlijk ook gewoon S.O.D. of heb ik hetn nu verkeerd?

Hier dan nog maar eens de vraag.
Na S.O.D uit elkaar ging vooral omdat anthrax weer aan de bak moest heeft de zanger M.O.D opgericht. ken der niet alles van maar stukken minder dan SOD. maar met alleen de zanger dus niet leden van anthrax en nuclear assault
www.myspace.com/suddenthrash

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door Edwynn » do jun 15, 2006 11:12 am

Saxon 747 schreef:[..]

Ik heb Age of Quarrel laatst van Rattlehead opgestuurd gekregen. Nog steeds niet aan toegekomen, helaas.
Best Wishes is nog veel gaver... Naar mijn bescheiden mening dan.

Age Of Quarrel vind ik echt pure hardcore. Ook uitstekend hoor, maar Best Wishes en Alpha - Omega bevatten gewoon veel meer thrash invloeden en dat spreekt mij iets meer aan.
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » do jun 15, 2006 7:18 pm

Rattlehead schreef:Jazeker, de Cro-Mags horen absoluut in dit topic thuis. Net als Leeway...beiden staan binnenkort op het Powerfest in 013 overigens!
Ik wist dat Leeway nog bestond, ik dacht dat het al jarden dood was.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » do jun 15, 2006 7:22 pm

Saxon 747 schreef:[..]

Bad Brains, dat is toch die Hardcore/reggae band? Die nigga band? Spelen die met lui van de Cro-Mags? Gaaf!
Dude, Bad Brains is supergaaf.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Re: Crossover topic I

Bericht door XnegativeX » do jun 15, 2006 8:51 pm

Rattlehead schreef:Bij deze een algemeen topic voor crossover; de soort muziek die tussen metal en hardcore/punk inhangt. Ik heb het hier over bands als D.R.I. , Municipal Waste, S.O.D. , M.O.D. , Suicidal Tendencies, Excel, Ludichrist, Crumbsuckers, Cryptic Slaughter enzovoorts.

Meer liefhebbers? Ik hoop dat XnegativeX dit topic nog met een bezoekje vereerd en wellicht wat nieuwe bands in dit genre weet ? Bijvoorbeeld PCdeathsquad en Cross Examination, die schieten mij als eerste te binnen.
Ik moet je teleurstellen vrees ik. :oops:
Ik ben helemaal niet zo thuis in dit genre. Hoewel ik de bands die ik ken wel erg gaaf vind. En dan vooral PC Deathsquad. Mensen die van D.R.I. en Municipal waste houden moeten PC Deathsquad even een kans geven.

Oh, The Accused hoort er natuurlijk ook bij maar dat vind ik niet zo heel geweldig.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Ernst
Berichten: 4998
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » do jun 15, 2006 8:58 pm

:cry: Is er dan niemand hier die écht goed thuis is in dit genre?!?

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » do jun 15, 2006 10:35 pm

iscariah schreef:[..]
Dude, Bad Brains is supergaaf.
Ik weet.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

avenger
Berichten: 186
Lid geworden op: wo nov 02, 2005 11:02 am
Locatie: somewhere between heaven and hell

Bericht door avenger » do jun 15, 2006 11:06 pm

vandaag nog maar eens cryptic slaughters' Money talks beluisterd...Man man wat rossen die mannen...ik vond het op het moment dat die eerste schijfjes van hen uitkwamen,dus echt wel de snelste band ter wereld lol
The Accused is niet echt crossover,maar ik persoonlijk vind ze wel geinig
Iemand bekend met The Stupids?ik denk dat je deze band wel kan onderverdelen bij crossover...hun Peruvian Vacation rules:o)

Oh ja en The spembirds en Attitude Adjustment niet vergeten,en voor de alcohol liefhebbers onder ons Gangreen
rock'till you drop

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » do jun 15, 2006 11:07 pm

avenger schreef:vandaag nog maar eens cryptic slaughters' Money talks beluisterd...Man man wat rossen die mannen...ik vond het op het moment dat die eerste schijfjes van hen uitkwamen,dus echt wel de snelste band ter wereld lol
The Accused is niet echt crossover,maar ik persoonlijk vind ze wel geinig
Iemand bekend met The Stupids?ik denk dat je deze band wel kan onderverdelen bij crossover...hun Peruvian Vacation rules:o)

Oh ja en The spembirds en Attitude Adjustment niet vergeten,en voor de alcohol liefhebbers onder ons Gangreen
Ik dacht altijd dat Gangreen meer hardcore was. Wel een gave band, overigens. Misschien maar eens wat meer in verdiepen.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

avenger
Berichten: 186
Lid geworden op: wo nov 02, 2005 11:02 am
Locatie: somewhere between heaven and hell

Bericht door avenger » do jun 15, 2006 11:11 pm

lol misshien wel,maar voor mij was vroeger alles wat geen punk was,crossover dus :-)
rock'till you drop

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » do jun 15, 2006 11:13 pm

avenger schreef:lol misshien wel,maar voor mij was vroeger alles wat geen punk was,crossover dus :-)
Hahahaha, die grens is natuurlijk ook maar bewaakt door 2 dikke, zware shag rokende poortwachtsters, een dikke worsthond en een houten hek, inderdaad.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Elio
Berichten: 2387
Lid geworden op: za okt 11, 2003 9:26 pm
Locatie: Geleen

Bericht door Elio » vr jun 16, 2006 12:19 am

Ik heb wel een LP van cryptic slaughter die wegdoe, weet ff niet welke...BTW Cro-Mags - TAOQ = super!
Last call for faith or progress.
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.

Gebruikersavatar
Avalon
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 16, 2006 7:16 pm

Bericht door Avalon » vr jun 16, 2006 4:40 pm

Ik denk dat je Aus Rotten ook wel tot deze categorie kunt mee rekenen, ze maken behoorlijke punk/metal. Dit nummer vond ik wel een uitschieter:
> http://rapidshare.de/files/23218190/Aus ... t.mp3.html
Laatst gewijzigd door Avalon op do jul 06, 2006 4:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Kennis brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal

The Chosen
Berichten: 4342
Lid geworden op: zo nov 14, 2004 1:55 pm
Locatie: Hilversum

Bericht door The Chosen » zo jun 18, 2006 5:19 pm

Ik luister nu naar Lawnmower Deth en volgens mij kun je dit ook wel onder Crossover zetten.

O Cricky, It's Lawnmower Deth 8)


http://www.earache.com/bands/lawnmower_ ... _deth.html

Gebruikersavatar
Die_Eier_Von_Satan
Berichten: 3017
Lid geworden op: wo mei 11, 2005 2:26 pm
Locatie: Surhústerfean
Contacteer:

Bericht door Die_Eier_Von_Satan » ma jun 19, 2006 3:43 pm

The Chosen schreef:Ik luister nu naar Lawnmower Deth en volgens mij kun je dit ook wel onder Crossover zetten.

O Cricky, It's Lawnmower Deth 8)


http://www.earache.com/bands/lawnmower_ ... _deth.html
Bwaha, gave band ja.

Geweldige muziekstroming is dit, dé pit muziek als je het mij vraagt.
Makin' movies, makin' songs, an' foightin' round the world!

Plaats reactie