Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Duncan McDane
Berichten: 50
Lid geworden op: ma jun 01, 2015 4:53 pm

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door Duncan McDane » wo jun 03, 2015 7:10 pm

Leuke tips in dit topic, ben er wel even zoet mee om alles te beluisteren :mrgreen: .

Mijn 2 centen, Trouble, en dan met name Manic Frustration en Plastic Green Head.


Let met name op Mr White, Manic Frustration en the Sleeper.


En hier zijn Below Me, Long Shagows Fall, Porpoise Song en Tomorrow Never Knows mijn favorieten.

Zanger die ze tegenwoordig hebben vind ik een stuk minder, brult weliswaar enthousiast maar geen schim van de oorspronkelijke zanger, Eric Wagner.

Gebruikersavatar
Mollusk
Lult over cdtjes
Berichten: 5788
Lid geworden op: za nov 04, 2006 12:04 am

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door Mollusk » wo jun 03, 2015 10:16 pm

Voor de liefhebbers:
21 augustus komt The Sword met een nieuw album High Country.
En in september de nieuwe van Clutch, Psyhic Warfare
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle

Gebruikersavatar
Mollusk
Lult over cdtjes
Berichten: 5788
Lid geworden op: za nov 04, 2006 12:04 am

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door Mollusk » wo jun 03, 2015 10:59 pm

Gek genoeg is deze plaat, uit 1996, hier ook nog niet voorbijgekomen

The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle

Gebruikersavatar
Dufniall
Berichten: 1219
Lid geworden op: za apr 17, 2010 11:59 am
Locatie: Wackeningen
Contacteer:

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door Dufniall » do jun 04, 2015 10:03 am

De nieuwe Goatsnake (Black Age Blues) is ook uit sinds eergisteren, en is weer aardig episch. Wat meer recht-toe recht-aan qua songstructuren, maar oh zo vet.


Dea Pecuniae
Berichten: 155
Lid geworden op: vr apr 17, 2015 6:31 pm
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door Dea Pecuniae » do jun 04, 2015 8:12 pm

Duncan McDane schreef:
En hier zijn Below Me, Long Shagows Fall, Porpoise Song en Tomorrow Never Knows mijn favorieten.

Zanger die ze tegenwoordig hebben vind ik een stuk minder, brult weliswaar enthousiast maar geen schim van de oorspronkelijke zanger, Eric Wagner.
Leuk! Wat dynamieker dan de meeste in het genre. Een nummer heeft dezelfde riff als phantom of the opera bijna.

Gebruikersavatar
Mollusk
Lult over cdtjes
Berichten: 5788
Lid geworden op: za nov 04, 2006 12:04 am

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door Mollusk » vr jun 19, 2015 11:28 pm

21 augustus komt de nieuwe plaat van Kadavar, Berlin:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


en 25 september de nieuwe van Graveyard, Innocence & Decadence:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22602
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door innuendo » za jun 20, 2015 12:01 am

Ik ben bang dat Graveyard gaat tegenvallen. Dat gaat imo niet meer zo goed worden als Hisingen Blues. Kadavar zou wel eens kunnen verrassen. Sons Of Huns komt ook in september met een nieuwe.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door Eru Iluvatar » vr jun 26, 2015 1:16 pm

Dufniall schreef:De nieuwe Goatsnake (Black Age Blues) is ook uit sinds eergisteren, en is weer aardig episch. Wat meer recht-toe recht-aan qua songstructuren, maar oh zo vet.

Ja Jezus, eindelijk weer een Goatsnake-album, echt het betere werk!


Marcello P
Berichten: 14
Lid geworden op: ma okt 01, 2007 1:48 pm
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door Marcello P » ma aug 03, 2015 1:19 pm

Uitverkoop bij Freebird Records!

1. 15 cd's voor EUR 100 inclusief verzendkosten.
2. 20 cd's (Freebird titels of Under Her Black Wings titels of adopties) voor EUR 100 inclusief verzendkosten.
3. Diverse titels op vinyl afgeprijsd.

www.freebird-records.com
info@freebird-records.com

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22602
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door innuendo » wo sep 02, 2015 8:19 pm

De nieuwe Graveyard valt in ieder geval niet tegen. Het is alleen lang niet meer zo catchy meer als Hisingen Blues.


Een van de beste stonerplaten van dit jaar is in elk geval de nieuwe van Vidunder. Ik heb er nog maar twee keer naar geluisterd en ik ben erg onder de indruk:

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door Eru Iluvatar » wo sep 02, 2015 8:29 pm

Ja, topplaat! Heerlijk gitaarwerk.

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door cataclysm child » wo sep 09, 2015 11:54 pm

Wat vinden we van de nieuwe plaat van The Sword, "High Country"? Een heuse stijlverandering, maar eentje die me wel bevalt. Ik had de indruk sinds Warp Riders en Apocryphon (geen slechte platen hoor) dat hun formule stilaan uitgewerkt begon te geraken. High Country is enkel nog pure stonerrock, met wat pop-invloeden, in tegenstelling tot de stoner/doom metal van de andere platen. Maar ze zijn er imo absoluut in geslaagd om de verandering te doen werken. Op enkele mindere nummers na, maar met in totaal 15 songs is dat geen probleem, klinkt het geheel fris, gevarieerd en bevat de plaat een leuke groove. Ook de vocals, niet bepaald het sterkste punt van The Sword, klinken stukken minder geforceerd en vooral toonvaster dan vroeger. Ik ga nu niet beweren dat het een topplaat in het genre is, maar ik ben ervan overtuigd dat de band met deze plaat net op tijd voor verandering heeft gekozen.
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
Mollusk
Lult over cdtjes
Berichten: 5788
Lid geworden op: za nov 04, 2006 12:04 am

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door Mollusk » do sep 10, 2015 12:05 am

Ik heb nog niet de hele plaat gehoord, maar op basis daarvan ben ik het helemaal met je eens. Ben niet echt een The Sword-fan, maar kan ze zeker wel waarderen. Had ook het idee dat ze wat uitgeblust leken. Zeker live. Heb ze een keer zien spelen, alsof het een straf was dat ze moesten optreden. Viel erg tegen qua enthousiasme. Wellicht is deze verandering goed voor ze. Er komt nog een review van die plaat, maar waarschijnlijk wat later dit jaar. Ben wel benieuwd naar de overige nummers.
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door MetalJan » do sep 10, 2015 6:52 pm

Dufniall schreef:De nieuwe Goatsnake (Black Age Blues) is ook uit sinds eergisteren, en is weer aardig episch. Wat meer recht-toe recht-aan qua songstructuren, maar oh zo vet.

Ik kende de band alleen van naam, maar het is echt een gave cd. Komt hier regelmatig voorbij!

Om in het genre te blijven....Ik vind de nieuwe platen van High on Fire en Ufomammut ook prima.

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door cataclysm child » vr sep 11, 2015 12:44 am

High on Fire knalt weer enorm ja, al vond ik De Vermis Mysteriis nét iets beter. Maar toch, Pike is een baas. En die nieuwe Ufomammut is inderdaad een topper. Stukken beter dan de Oro-platen imo. Vooral dat laatste nummer, Daemons... meesterlijk!

Over Goatsnake - Black Age Blues ben ik er nog niet helemaal uit. Aardige plaat, dat zeker, al vind ik het middenstuk niet zo bijster boeiend. Nog wat vaker luisteren misschien, maar vooralsnog vind ik hem niet op het niveau van de eerste 2 platen
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22602
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door innuendo » do jan 26, 2017 6:27 pm

Zojuist bekend geworden dat Graveyard weer bij elkaar is. Alleen de drummer zit er niet meer bij en voor die plek wordt nog een vervanger gezocht. Fijn nieuws! Van alle retro rockbands is Graveyard toch wel een van de beste.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Mollusk
Lult over cdtjes
Berichten: 5788
Lid geworden op: za nov 04, 2006 12:04 am

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door Mollusk » do jan 26, 2017 8:35 pm

Dat was wel een heel korte break-up. Ik heb nog niet de kans gehad ze te missen, maar dat het een prima band is, is een understatement. Innocence & Decadence was zeker geen slecht album.
Ik zie nu dat we in 2016 helemaal niets hier gepost hebben, terwijl ikzelf toch genoeg geluisterd heb. Luiheid troef.
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle

Gebruikersavatar
Mollusk
Lult over cdtjes
Berichten: 5788
Lid geworden op: za nov 04, 2006 12:04 am

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door Mollusk » ma sep 25, 2017 10:53 pm

Om maar eens een oud topic uit het slop te halen; wat heeft 2017 ons gebracht op gebied van stoner en psych?

Deel 1:

Elder - Reflections Of A Floating World
Elder maakt de hoge verwachtingen waar. De progressievere benadering van stoner bevalt mij wel. Of deze plaat beter is dan Lore weet ik niet. Elder blijft wel één van de bands-to-watch in dit genre.
[youtube][/youtube]

The Midnight Ghost Train - Cypress Ave
Cypress Ave is eigenlijk allesbehalve een doorsnee stonerplaat. De band laat horen dat het meer in zijn mars heeft met de geslaagde integratie van soul, funk, en blues in het basisgeluid,
[youtube][/youtube]

Ruby The Hatchet - Planetary Space Child
Weer een stuk beter dan de voorganger. De band klinkt als doorgewinterd, zelfverzekerd collectief dat er in slaagt om een album te maken zonder fillers.
[youtube][/youtube]

Devil's Witches - Velvet Magic
Ondanks de ontzettend clichematige bandnaam een aangename verrassing. Een eenmansband, die mij in eerste instantie aanspreekt door het lekkere geluid. Meestal gaat een 'lekker geluid' ten koste van de songs, maar dat is hier niet het geval. Prima debuut.
[youtube][/youtube]
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle

Gebruikersavatar
Mollusk
Lult over cdtjes
Berichten: 5788
Lid geworden op: za nov 04, 2006 12:04 am

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door Mollusk » di okt 31, 2017 10:55 pm

Deel 2:
Ben ik te lui voor.
Iemand nog bijdrages? Ihkv de boel levendig houden enzo.
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle

thebigeasy
Berichten: 54
Lid geworden op: vr dec 30, 2016 7:23 pm

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door thebigeasy » wo nov 01, 2017 11:39 am

Ik vind het nieuwe album van The Quill erg sterk. Valt The Great Discord hier ook onder? Die is namelijk ook erg goed. Iets meer in de Gothicrock hoek, The Black Capes. Tainted Lady kwam met een goed album. Dit zijn een beetje mijn hoogtepunten uit dit genre dit jaar.

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18553
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door Krimhild » ma jan 20, 2020 11:46 am

Iemand de nieuwste Nightstalker al tot zich genomen? Ik vond vorige albums erg geslaagd, aan deze moet ik nog beginnen! 8) 8)

Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22864
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door dako » wo jan 22, 2020 11:06 am

Puik dit!

Wil me al jaren in dit genre verdiepen, vind het erg tof maar kom nog steeds niet verder dan Kyuss.
Zin an.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Mollusk
Lult over cdtjes
Berichten: 5788
Lid geworden op: za nov 04, 2006 12:04 am

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door Mollusk » wo jan 22, 2020 5:24 pm

Nou je kunt kiezen uit een paar duizend bands. Succes ermee. Er staan er genoeg in dit topic.
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle

Jan1973
Berichten: 784
Lid geworden op: zo jul 15, 2018 9:15 pm

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door Jan1973 » do jan 30, 2020 9:57 am

Mollusk schreef: ma sep 25, 2017 10:53 pm Om maar eens een oud topic uit het slop te halen; wat heeft 2017 ons gebracht op gebied van stoner en psych?

Deel 1:

Elder - Reflections Of A Floating World
Elder maakt de hoge verwachtingen waar. De progressievere benadering van stoner bevalt mij wel. Of deze plaat beter is dan Lore weet ik niet. Elder blijft wel één van de bands-to-watch in dit genre.


The Midnight Ghost Train - Cypress Ave
Cypress Ave is eigenlijk allesbehalve een doorsnee stonerplaat. De band laat horen dat het meer in zijn mars heeft met de geslaagde integratie van soul, funk, en blues in het basisgeluid,


Ruby The Hatchet - Planetary Space Child
Weer een stuk beter dan de voorganger. De band klinkt als doorgewinterd, zelfverzekerd collectief dat er in slaagt om een album te maken zonder fillers.


Devil's Witches - Velvet Magic
Ondanks de ontzettend clichematige bandnaam een aangename verrassing. Een eenmansband, die mij in eerste instantie aanspreekt door het lekkere geluid. Meestal gaat een 'lekker geluid' ten koste van de songs, maar dat is hier niet het geval. Prima debuut.
Mocht ik op mijn 46e ooit nog een band oprichten , dan vind ik Wizard Something..... of Something Witch-related wel goede namen.

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18553
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door Krimhild » vr jan 31, 2020 10:36 am

dako schreef: wo jan 22, 2020 11:06 am Puik dit!

Wil me al jaren in dit genre verdiepen, vind het erg tof maar kom nog steeds niet verder dan Kyuss.
Zin an.
Go Daak!
Jan1973 schreef: do jan 30, 2020 9:57 am Mocht ik op mijn 46e ooit nog een band oprichten , dan vind ik Wizard Something..... of Something Witch-related wel goede namen.
Wat let je?
Ik ben hier gewoon.

Jan1973
Berichten: 784
Lid geworden op: zo jul 15, 2018 9:15 pm

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door Jan1973 » vr jan 31, 2020 11:42 am

Teksten liggen er al, een half A4 blok vol, twee zeer decoratieve gitaren staren me al jaren aan en vragen om ze eens definitief verder dan alleen E te leren spelen. Komt nog wel een keer.

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18553
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door Krimhild » vr jan 31, 2020 12:24 pm

=;' )
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22602
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door innuendo » di jun 01, 2021 9:23 am

Er staat psych in de titel, dus gooi ik deze heavy psych maar even hier neer. Ik ben alweer een tijdje erg gecharmeerd van de Brown Acid serie van Riding Easy Records. Dit label maakt er al een tijdje een sport van om obscure, maar vette heavy psych uit de late sixties, vroege seventies op speuren en uit te brengen. De productie is vaak vrij matig, maar dat maakt het niet onluisterbaar. Niet alles is even goed, maar op deze manier brengen ze wel echt een behoorlijk aantal pareltjes uit.

Wat hoogtepunten:









Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18553
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door Krimhild » di jun 01, 2021 1:27 pm

Dank Ruud!
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22602
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door innuendo » di jun 01, 2021 9:19 pm

Ik dacht al dat jij dit leuk ging vinden!
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18553
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door Krimhild » wo jun 02, 2021 7:28 am

U kent uw pappenheimers.
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22864
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door dako » wo jun 02, 2021 7:35 am

sabaton is mijn favoriete epic metal band

Ernst
Berichten: 4998
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door Ernst » ma mei 09, 2022 10:35 pm

Met dit mooie weer kan dit topic wel weer eens omhoog geschopt worden. Ook een mooie aanleiding om de nieuwe Wo Fat plaat onder de aandacht te brengen. Heerlijke jamm-vibe heeft dit, met een dikke vleug spelplezier. Review: https://www.angrymetalguy.com/wo-fat-th ... ty-review/

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22602
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door innuendo » za mei 28, 2022 1:34 pm

Ah ja, die Wo Fat viel me zeker niet tegen. Ik heb daar vroeger nog wel eens een lp van gekocht, maar op basis daarvan was ik ook vrij snel weer afgehaakt.


2022 heeft overigens weer een paar fraaie plaatjes in de aanbieding:


Platon Karataev - Partért Kiáltó

Hongaarse psychedelische postrock. Smaakvol gitaarwerk, maar de grootste troef is wat mij betreft de mooie, zoete stem van de zanger.





Kryptograf - The Eldorado Spell

Tweede album van deze Noren. Ze gaan eigenlijk verder waar de goeie ouwe Witchcraft en Graveyard ophielden. Indirect dik geïnspireerd door Pentagram dus. Ook dit weer lekker doomy, bluesy en psychedelisch.




Wucan - Heretic Tongues

Flute rock, zoals ze het zelf noemen. Wucan gaat al ietsje langer mee en maakte zes jaar geleden al flinke indruk op mij met hun debuutplaat. Heretic Tongues is de derde telg van deze Duitsers. Wucan is wat lastiger in een hokje te stoppen. Zij halen hun invloeden werkelijk overal vandaan, maar het gaat nooit zo ver dat ze zich vervreemden van hun eigen sound.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Mollusk
Lult over cdtjes
Berichten: 5788
Lid geworden op: za nov 04, 2006 12:04 am

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door Mollusk » za mei 28, 2022 6:55 pm

Die Krytograf vind ik ook best lekker.
Op het moment staat stoner/psych wat op een lager pitje bij mij. De laatste jaren was het best magertjes, dus ik haak even af.
De nieuwe Naxatras is wel goed trouwens.
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle

Kees
Berichten: 1027
Lid geworden op: ma apr 04, 2016 10:36 am

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door Kees » do jun 08, 2023 6:05 pm

Ernst schreef: ma mei 09, 2022 10:35 pm Met dit mooie weer kan dit topic wel weer eens omhoog geschopt worden. Ook een mooie aanleiding om de nieuwe Wo Fat plaat onder de aandacht te brengen. Heerlijke jamm-vibe heeft dit, met een dikke vleug spelplezier. Review: https://www.angrymetalguy.com/wo-fat-th ... ty-review/
Dit is een heel lekker album ja! Zowat een moderne klassieker. Al bijna tien jaar terug Wo Fat nog live gezien in de Vera in Groningen, voor een mannetje of dertig.

Ik ben de laatste tijd erg gecharmeerd van het nieuwe album van de Noren van Saint Karloff: gevarieerde, ambachtelijke stonerrock die naarmate de plaat vordert steeds progressiever en epischer wordt (zou toch heerlijk zijn geweest als je dit soort bands weer meer op Roadburn zou kunnen zien):


Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22602
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door innuendo » do jun 08, 2023 11:33 pm

Mijn tip is het Zweedse Sleepwulf, die de mosterd vooral bij klassieke Sabbath en Pentagram vandaan halen. In dat opzicht doen ze ook wel denken aan Witchcraft. De zanger is alleen wel echt anders. 22 juni spelen ze in de Little Devil.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18553
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door Krimhild » vr jun 09, 2023 8:34 am

Beide vet, dank
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22602
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door innuendo » vr jun 09, 2023 12:02 pm

Deze nieuwe plaat van Acid Magnus uit Zuid-Afrika zal hier ook wel de nodige connaisseurs aanspreken.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Ernst
Berichten: 4998
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door Ernst » do jun 15, 2023 11:59 am

Ik ga die platen van jullie nog eens beluisteren, Kees en Ruud. Komende maandag staat Weedeater trouwens in de Baroeg. Voor het eerst sinds 2015 in Europa op tour en met die sterk gestegen kosten, ook de laatste keer kan ik me zo voorstellen....

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22066
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Stoner/Psych/Heavy/Desert Rock

Bericht door KoenM » ma dec 04, 2023 5:21 pm

Een paar weken terug wees mijn broer me op AlphaWhores. Op Spotify staan er 5 nummers verdeeld over 3 releases. Ik vind niet zoveel informatie over de band. Zo lijken ze geen website of Facebook te hebben. Volgens mij is het een duo als ik op YouTube en Spotify kijk.

De muziek daarentegen nestelt zich direct in mijn hoofd. Erg goed geluisterd naar Alice in Chains en Mastodon. Sterke samenzang, meesters van de vocale hooks!







Ik ga deze band nauwgezet volgen!
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Plaats reactie