Black Metal

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kriegsnebel
Berichten: 391
Lid geworden op: vr okt 31, 2008 9:01 am
Locatie: Den Haag

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door kriegsnebel » wo sep 08, 2010 8:47 am

Seventh King of Edom schreef:

Dat is nou mooi!
Plus je quote verkeerd, nu lijkt het alsof ik zei dat ik het vooral had met Peste Noir. :mrgreen:

haha, inderdaad. Mijn excuus er voor:)

Verder kwam ik er vandaag achter dat 27 september de nieuwe plaat van Enslaved uitkomt.

Het Art-work:
Afbeelding

En hier kan je de eerste track downloaden:
http://www.nuclearblastusa.com/Splash/E ... ntest.html
Bier en metal

Gebruikersavatar
Nynke
Berichten: 2573
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 4:55 pm
Locatie: Vries
Contacteer:

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Nynke » wo sep 08, 2010 10:40 am

Seventh King of Edom schreef:
Daarom, ik neem aan dat ze live willen spelen......waarom anders wachten met uitbrengen?
Ik denk niet dat het wat met live spelen te maken heeft. Meer met een soort van desinteresse en 'druk' zijn met andere dingen, zoals andere bands. Ik heb ook een soort van gerucht gehoord dat Ván wil wachten met uitbrengen tot december zodat het tegelijk uitkomt met het nieuwe Urfaust album, maar wat daar waar van is...

Gebruikersavatar
Seventh King of Edom
Berichten: 793
Lid geworden op: do mar 25, 2010 7:49 am
Locatie: Edom

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Seventh King of Edom » wo sep 08, 2010 2:32 pm

Waar heb je dat gehoord? Lijkt me vrij apart om het tegelijk met Urfaust uit te brengen.....tenzij het een split wordt!

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Gilbert » wo sep 08, 2010 3:43 pm

Seventh King of Edom schreef:Waar heb je dat gehoord? Lijkt me vrij apart om het tegelijk met Urfaust uit te brengen.....tenzij het een split wordt!
Je ziet wel vaker dat kleine labels albums in bundels uitbrengen, dus lange tijd niets en dan ineens twee of meer albums tegelijk. Waarom, dat weet ik ook niet. Misschien kunnen ze dan besparen op de kosten van drukken, promotie en dergelijke? Het voordeel voor de consument is waarschijnlijk dat je dan meerdere albums tegelijk kunt bestellen en zo op verzendkosten kunt besparen. Hoe dan ook, ik vind het best een geloofwaardig gerucht.

Gebruikersavatar
Seventh King of Edom
Berichten: 793
Lid geworden op: do mar 25, 2010 7:49 am
Locatie: Edom

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Seventh King of Edom » zo sep 12, 2010 11:56 am

Somrak is een Sloveense black metal band. Het album The Abhorrent Blessing is redelijk gevarieerd en goed uitgevoerd. Het verveelt geen moment, het vloeit goed en mooi in elkaar over. Het is geen blastalbum, maar heeft wel een redelijk tempo.

Gebruikersavatar
Seventh King of Edom
Berichten: 793
Lid geworden op: do mar 25, 2010 7:49 am
Locatie: Edom

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Seventh King of Edom » zo sep 12, 2010 12:16 pm

Worshippers Of The Seventh Tyranny zal de nieuwe titel van Impiety's nieuwe album zijn. Ze zijn in Italie in de opname studios, ik ben benieuwd! Hij komt begin 2011 uit.

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Nielsch » zo sep 12, 2010 1:57 pm

Seventh King of Edom schreef:Worshippers Of The Seventh Tyranny zal de nieuwe titel van Impiety's nieuwe album zijn. Ze zijn in Italie in de opname studios, ik ben benieuwd! Hij komt begin 2011 uit.
Ik heb hier Asateerul Awaleen van de band liggen. Fijne plaat. Maar om eerlijk te zijn heb ik nog nooit ander materiaal van de band gehoort. De moeite waard :) ?
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
Seventh King of Edom
Berichten: 793
Lid geworden op: do mar 25, 2010 7:49 am
Locatie: Edom

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Seventh King of Edom » zo sep 12, 2010 5:01 pm

Nielsch schreef:
Seventh King of Edom schreef:Worshippers Of The Seventh Tyranny zal de nieuwe titel van Impiety's nieuwe album zijn. Ze zijn in Italie in de opname studios, ik ben benieuwd! Hij komt begin 2011 uit.
Ik heb hier Asateerul Awaleen van de band liggen. Fijne plaat. Maar om eerlijk te zijn heb ik nog nooit ander materiaal van de band gehoort. De moeite waard :) ?
Ik ken zelf ook niet veel van Impiety, ik heb ook iets van 3 albums. Ze zijn wel de moeite waard denk ik, het is echt voor de rammers onder ons! [headbang]
Als je van agressie en bruutheid houdt binnen de bm, dit is dan wat voor je. De Krisiun van black misschien?

Gebruikersavatar
Mones
Berichten: 58
Lid geworden op: vr okt 05, 2007 6:56 am

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Mones » zo sep 12, 2010 10:46 pm

De eerste albums van Impiety vallen wellicht nog wel onder de noemer 'Black/Death' of Warmetal zoals ze het zelf noemen maar het latere, meer recente werk van de heren is in mijn ogen toch echte Deathmetal.
Dat geldt naar mijn idee ook voor het nieuwe album van Witchrist "Beheaded Ouroboros" dat afgelopen week uitkwam. Meesterlijk album!

Gebruikersavatar
Nynke
Berichten: 2573
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 4:55 pm
Locatie: Vries
Contacteer:

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Nynke » ma sep 13, 2010 1:58 pm

Op het Witchristalbum zit ik nog steeds te wachten...hoop het deze week binnen te hebben.

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door sanguis » ma sep 13, 2010 10:23 pm

Ik zit net de nieuwe Hell Militia te beluisteren. Aangezien ik het een half jaar geleden in de baroeg niet zo'n denderend optreden vond naar wat ik me kan herrinneren, ik vind ik dit album toch zeker de moeite waard.

Gebruikersavatar
Nynke
Berichten: 2573
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 4:55 pm
Locatie: Vries
Contacteer:

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Nynke » ma sep 13, 2010 10:41 pm

Ik vond het optreden juist wel goed. Heb het nieuwe album eerlijk gezegd nog niet zo aandachtig beluisterd.

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4454
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door paradigm shift » ma sep 13, 2010 11:05 pm

Seventh King of Edom schreef:Deathspell Omega bij Seasons of Mist!Wel bij de Noord-Amerikaanse roster, dus ik weet niet wat het inhoudt eigenlijk. Distributie in de VS misschien?
Op 9 november komt het album Paracletus uit.

http://www.season-of-mist.com/news/deta ... 2010-09-02

Mooi nieuws dit! Fas... vond ik eerlijk gezegd minder dan dan Si Monumentum, maar Chaining the Katechon schept hoge verwachtingen voor een nieuwe full-length.
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

Gebruikersavatar
Seventh King of Edom
Berichten: 793
Lid geworden op: do mar 25, 2010 7:49 am
Locatie: Edom

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Seventh King of Edom » wo sep 15, 2010 8:51 pm

De split van Perversor/Morborsidad is wel ok tot nu toe. Beide bands zitten op NWN.

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Nielsch » wo sep 15, 2010 10:49 pm

Seventh King of Edom schreef: Beide bands zitten op NWN.
Dus dan weet je wat je kunt verwachten, hehe ;) . Heb je op de NWN site gelezen over een nieuwe Morbid EP :D !!!??? Ben zéér benieuwd, meteen bestellen als ze hem hebben.
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
Seventh King of Edom
Berichten: 793
Lid geworden op: do mar 25, 2010 7:49 am
Locatie: Edom

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Seventh King of Edom » do sep 16, 2010 9:05 am

Nielsch schreef:
Seventh King of Edom schreef: Beide bands zitten op NWN.
Dus dan weet je wat je kunt verwachten, hehe ;) . Heb je op de NWN site gelezen over een nieuwe Morbid EP :D !!!??? Ben zéér benieuwd, meteen bestellen als ze hem hebben.
Ik had het niet gelezen toen ik je berichtje las, maar nu wel. Ik ken de band niet eerlijk gezegd.
Ik vind het wel leuk dat ze altijd (nou ja, vaak is een betere bewoording) gekleurde vinyl hebben bij NWN.

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Nielsch » do sep 16, 2010 10:20 am

Ja op zich is dat wel tof en het ziet er altijd erg verzorgt uit. Het is alleen jammer dat er een hele trend mee in ontstaan en veel labels tegenwoordig denken dat ze geen LP meer kunnen uitbrengen zonder een gekleurde versie. Met als resultaat dat mensen alleen maar de LP daarvoor kopen om het vervolgens op eBay te knallen (recent voorbeeld: Burzum - Belus).

Ik zit nu even op de myspace van Horned Almighty en ik zie dat de band met een nieuwe plaat komt! Via Candlelight nog wel! 25 oktober zou 'Necro Spirituals' uit moeten komen. Samples/nummers van de nieuwe plaat klinken alvast érg lekker (evenals hun vorige materiaal).
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
Tonger
Berichten: 2310
Lid geworden op: di apr 15, 2003 10:48 am
Locatie: Ljouwert
Contacteer:

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Tonger » do sep 16, 2010 1:55 pm

Seventh King of Edom schreef:
Nielsch schreef:
Seventh King of Edom schreef:Worshippers Of The Seventh Tyranny zal de nieuwe titel van Impiety's nieuwe album zijn. Ze zijn in Italie in de opname studios, ik ben benieuwd! Hij komt begin 2011 uit.
Ik heb hier Asateerul Awaleen van de band liggen. Fijne plaat. Maar om eerlijk te zijn heb ik nog nooit ander materiaal van de band gehoort. De moeite waard :) ?
Ik ken zelf ook niet veel van Impiety, ik heb ook iets van 3 albums. Ze zijn wel de moeite waard denk ik, het is echt voor de rammers onder ons! [headbang]
Als je van agressie en bruutheid houdt binnen de bm, dit is dan wat voor je. De Krisiun van black misschien?
Asateerul Awaleen vind ik wel ok, maar heb ook een andere plaat van hen gehad.
Weet niet meer welke dat was, maar die heb ik redelijk snel weer van de hand gedaan.
http://www.metalization.nl - independent non-profit agency supporting high quality underground metal

Gebruikersavatar
Seventh King of Edom
Berichten: 793
Lid geworden op: do mar 25, 2010 7:49 am
Locatie: Edom

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Seventh King of Edom » vr sep 17, 2010 3:57 pm

Dodenkrocht heeft een nieuw nummer online gezet, het nummer heet A throne above. Let wel, het is wel een rauwe pre-mix!

www.myspace.com/dodenkrocht

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Crises » vr sep 17, 2010 4:19 pm

Ik heb, muzikaal gezien, toch wat moeite met Dodenkrocht hier en daar... Ik kan alleen de vinger er niet helemaal op leggen wat nu precies.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Cranial » vr sep 17, 2010 10:39 pm

ik vond het vroeger toen het een eenmansproject was een stuk boeiender.... als ik eerlijk mag zijn, vind de mengeling van jan en alleman in de muziek van dodenkrocht eerder jammer dan een toevoeging...

maar goed, da's mijn mening erover ;)
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
Seventh King of Edom
Berichten: 793
Lid geworden op: do mar 25, 2010 7:49 am
Locatie: Edom

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Seventh King of Edom » zo sep 19, 2010 11:36 pm

En nu iets compleet anders, black metal uit Saudi-Arabie: Al-Namrood
Het vergt wel erg veel lef moet ik zeggen.
http://www.myspace.com/alnamrood

Er is een interview geweest door een Russische webzine: Black Sunrise
Het interview kan men hier lezen. Het is wel in het Russisch, dus je kan het beste via Google translate het interview bekijken. Gewoon de link van het interview laten vertalen.

Gebruikersavatar
Mones
Berichten: 58
Lid geworden op: vr okt 05, 2007 6:56 am

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Mones » ma sep 20, 2010 5:22 pm

Het tweede album van Al-Namrood ' Estorat Taghoot' vind ik best aardig.
Het eerste album zit vol met typische 'oosterse' maten en tempi waar ik maar niet aan kan wennen. Het klinkt alsof de heren continu uit de maat spelen.

Swamp
Berichten: 536
Lid geworden op: do mar 23, 2006 12:05 am
Locatie: down there...

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Swamp » ma sep 20, 2010 7:35 pm

Het is inderdaad waar dat Ván Records wil wachten met het uitbrengen van de nieuwe Graupel tot dat Urfaust de plaat klaar heeft... en het goede nieuws: de plaat is klaar..

er is al een kleine preview te beluisteren op http://www.myspace.com/urfaustfans
[b]SATANS REJECTS, SLAVE TO NONE[/b]

Gebruikersavatar
Seventh King of Edom
Berichten: 793
Lid geworden op: do mar 25, 2010 7:49 am
Locatie: Edom

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Seventh King of Edom » ma sep 20, 2010 8:24 pm

Mones schreef:Het tweede album van Al-Namrood ' Estorat Taghoot' vind ik best aardig.
Het eerste album zit vol met typische 'oosterse' maten en tempi waar ik maar niet aan kan wennen. Het klinkt alsof de heren continu uit de maat spelen.
Je kende ze al? Wat mooi! :D
Ik heb het debuut zelf nog niet beluisterd, het klinkt als een aardig verschil ten opzichte van het tweede album zoals jij het beschrijft!

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Nielsch » di sep 21, 2010 8:49 am

Swamp schreef:Het is inderdaad waar dat Ván Records wil wachten met het uitbrengen van de nieuwe Graupel tot dat Urfaust de plaat klaar heeft... en het goede nieuws: de plaat is klaar..

er is al een kleine preview te beluisteren op http://www.myspace.com/urfaustfans
Voor mij heeft Urfaust altijd last gehad van het Vio-lence syndroom. Muzikaal is het gaaf maar de verschrikkellijke zang maakt het compleet onluisterbaar.
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
kriegsnebel
Berichten: 391
Lid geworden op: vr okt 31, 2008 9:01 am
Locatie: Den Haag

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door kriegsnebel » vr sep 24, 2010 9:59 am

Slavia is dood.

Of different reasons I've hereby declare SLAVIA as dead, as in no longer active.

Thanks to everyone involved during the periode 1997-2009:
Noctu & Drakkar Productions, France
Trond Mjøen (guitars/bass on 1st & 2nd release)
Daniel Wakim (drums on 1 release)
Philip K. Hauge (guitars on 1st release)
Mats Engen (add. vocals 1st release)
Haavard Engebretsen (live bass)
Seidemann (live bass)
Fordervelse (live drums)
Nattsjel (live guitars)
Aquilion (live guitars)
Vicotnik (add. vocals on S&V)
Ghash (add. vocals on S&V)
Dommedag (live guitars)
Goatpromoter Lava (live guitars)
mA: Fog (live drums)
Hoest (live bass)
Thurzur (live guitars)
Aindiachai (live guitars)

....and Apollon/Dark Essence Records Bergen.

Official releases:
Gloria in Excelsis Sathan (Tape) 666 copies.
Norwegian Black Terror Assault (7") 500 copies.
Strength and Vision (Tape) 100 copies.
Strength and Vision (CD) 1000 copies.
Strength and Vision (Digipack) 2000 copies.
Strength and Vision (LP) 500 copies.

www.drakkar666.com
www.myspace.com/ausslavia

Regards
JONAS RASKOLNIKOV CHRISTIANSEN aka Eon Christi aka Jonas aus Slavia aka Ausslavia aka Raskolnikov aka ENOUGH IS ENOUGH BLAH BLAH BLAH ETC ETC....


Erg jammer!!
Bier en metal

Gebruikersavatar
Mones
Berichten: 58
Lid geworden op: vr okt 05, 2007 6:56 am

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Mones » vr sep 24, 2010 10:21 pm

Seventh King of Edom schreef: Je kende ze al? Wat mooi! :D
Ik heb het debuut zelf nog niet beluisterd, het klinkt als een aardig verschil ten opzichte van het tweede album zoals jij het beschrijft!
Ze zijn niet zo 'onbekend' als je zou vermoeden gezien de herkomst van de band; misschien daardoor juist wel redelijk bekend zelfs.
Het verschil tussen beide albums zit hem voornamelijk in de al eerder genoemde tempi die voor 'westerse' oren vaak niet direct lekker in het gehoor liggen, het tweede album heeft zeker mijn voorkeur.
Een echt groot verschil is er verder niet; beide albums hebben dat 'Oosterse' sfeertje wat het geheel apart maakt, maar mij ook snel verveelt. :wink:

Gebruikersavatar
Seventh King of Edom
Berichten: 793
Lid geworden op: do mar 25, 2010 7:49 am
Locatie: Edom

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Seventh King of Edom » di sep 28, 2010 11:02 am

Nieuw Black Witchery nummer online

http://www.myspace.com/blackwitchery

Gebruikersavatar
puist
Berichten: 2688
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 9:07 pm

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door puist » vr okt 01, 2010 9:05 am

Nielsch schreef:
Swamp schreef:Het is inderdaad waar dat Ván Records wil wachten met het uitbrengen van de nieuwe Graupel tot dat Urfaust de plaat klaar heeft... en het goede nieuws: de plaat is klaar..

er is al een kleine preview te beluisteren op http://www.myspace.com/urfaustfans
Voor mij heeft Urfaust altijd last gehad van het Vio-lence syndroom. Muzikaal is het gaaf maar de verschrikkellijke zang maakt het compleet onluisterbaar.
Bij mij is het juist de zang wat mij aantrekt in Urfaust.
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Nielsch » zo okt 03, 2010 1:41 pm

Even aandacht voor het Zweedse Svartrit. Zojuist deze band ontdenkt. De band vind het leuk om in een keer drie full-lenghts uit de brengen en een mCD. Het gave hiervan is, is dat al het materiaal kwalitatief erg hoog is! Wat mij betreft is deze band een dikke aanrader!

http://www.myspace.com/svartrit
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
Nynke
Berichten: 2573
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 4:55 pm
Locatie: Vries
Contacteer:

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Nynke » di okt 05, 2010 9:14 pm

http://www.myspace.com/graupel666
Nieuw Graupel nummer, ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden, het is mij niet venijnig genoeg, vooral aan het begin, al wordt het in de loop van het nummer wat interessanter. Het mist naar mijn mening de rauwheid en emotie die het andere werk van Graupel juist zo kenmerken . Ik hoop maar dat dit het braafste nummer van het album is.

Gebruikersavatar
Seventh King of Edom
Berichten: 793
Lid geworden op: do mar 25, 2010 7:49 am
Locatie: Edom

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Seventh King of Edom » di okt 05, 2010 9:30 pm

Zijn er al mensen die de nieuwe Diocletian gehoord hebben? Wat vinden jullie ervan?

Gebruikersavatar
Nynke
Berichten: 2573
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 4:55 pm
Locatie: Vries
Contacteer:

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Nynke » di okt 05, 2010 9:38 pm

Seventh King of Edom schreef:Zijn er al mensen die de nieuwe Diocletian gehoord hebben? Wat vinden jullie ervan?
Ik heb m gekocht bij hun overigens geniale concert in Helsinki, erg goed album weer. Typisch Diocletian, lekker hard en intens. Vergeleken met Doom Cult zit er iets meer variatie in het tempo; in een nummer als Might Is Right wordt bijvoorbeeld het gas flink teruggenomen, zonder aan intensiteit in te leveren. Ik hoop deze band nog eens vaker live te zien, echt geweldig.

Gebruikersavatar
Seventh King of Edom
Berichten: 793
Lid geworden op: do mar 25, 2010 7:49 am
Locatie: Edom

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Seventh King of Edom » di okt 05, 2010 9:45 pm

Ik moet het album nog helemaal afluisteren, ik zal binnenkort mijn mening geven over dit album.

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Blood&Ashes » di okt 05, 2010 10:16 pm

Hij is erg goed inderdaad, maar kan nog niet zeggen of ik hem beter vind dan Doom Cult. Hij is hard, bevat veel variatie, maar luistert tegelijkertijd ook wat gemakkelijker. Ben in ieder geval blij dat het smerige bedompte geluid bijna overal intact is gebleven.

Gebruikersavatar
Seventh King of Edom
Berichten: 793
Lid geworden op: do mar 25, 2010 7:49 am
Locatie: Edom

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Seventh King of Edom » di okt 05, 2010 10:34 pm

Blood&Ashes schreef:Hij is erg goed inderdaad, maar kan nog niet zeggen of ik hem beter vind dan Doom Cult. Hij is hard, bevat veel variatie, maar luistert tegelijkertijd ook wat gemakkelijker. Ben in ieder geval blij dat het smerige bedompte geluid bijna overal intact is gebleven.
Ik heb het net 1x beluisterd, het klinkt soms duisterder dan Doom Cult heb ik het idee.

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Blood&Ashes » di okt 05, 2010 10:36 pm

Zoals waar?

Gebruikersavatar
Seventh King of Edom
Berichten: 793
Lid geworden op: do mar 25, 2010 7:49 am
Locatie: Edom

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Seventh King of Edom » di okt 05, 2010 10:37 pm

Blood&Ashes schreef:Zoals waar?
Het eerste nummer bijvoorbeeld, ongeveer halverwege.

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Blood&Ashes » di okt 05, 2010 10:45 pm

Kweenie, ik heb het juist andersom, omdat de productie op Bellum... wat netter klinkt. Ze liggen gelukkig vrij dicht bij elkaar qua kwaliteit en geluid. Tijdens hun optreden in Helsinki was helemaal geen verschil te horen, dat was mooi gedaan. Zegt ook wel iets over beide albums.

Gebruikersavatar
Seventh King of Edom
Berichten: 793
Lid geworden op: do mar 25, 2010 7:49 am
Locatie: Edom

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Seventh King of Edom » di okt 05, 2010 10:59 pm

Blood&Ashes schreef:Kweenie, ik heb het juist andersom, omdat de productie op Bellum... wat netter klinkt.
Interessant dit. Dit bedoel ik positief B&A :D
Ze liggen gelukkig vrij dicht bij elkaar qua kwaliteit en geluid. Tijdens hun optreden in Helsinki was helemaal geen verschil te horen, dat was mooi gedaan. Zegt ook wel iets over beide albums.
Dat geef ik je wel toe, ik bedoelde niet dat het verschil zo enorm groot is. Ik bedoelde meer in de trant van de verschillen die je bij beide albums wel degelijk merkt. Zie het maar als een ander masker met andere patronen, maar toch dezelfde kleuren, gevoelens, uitstraling etc. :D

Shockwave
Berichten: 15
Lid geworden op: vr feb 27, 2009 3:50 pm

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Shockwave » wo okt 06, 2010 3:38 pm

Beetje reclame:

Sardonic Allegiance
www.myspace.com/sardonicallegiance

Nieuwe ep Germania Inferior is in zijn geheel te beluisteren.

Gebruikersavatar
Seventh King of Edom
Berichten: 793
Lid geworden op: do mar 25, 2010 7:49 am
Locatie: Edom

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Seventh King of Edom » wo okt 06, 2010 10:30 pm

Revenge zit nu bij Nuclear War Now!

Afbeelding

Canadian Doom Division Revenge has signed to Nuclear war Now!! Productions for the American CD release as well as a world wide LP and Pic disc version of the fourth full length Revenge album Scum.Collapse.Eradication. Osmose Productions will be releasing the European cd version as well as an alternate LP version to be available world wide. A split 7 ep with bestial war command maniacs Black Witchery is also in the works. Expect nothing less than total hatred backed by the wall of noise that is Revenge.More details as they become available.

SCUM.COLLAPSE.ERADICATION

Blood Stance ( Retaliation)
Filth Solution ( Intolerance )
Parasite Gallows ( In Line )
Pride Ruination ( Division Collapse )
Scorned Detractor ( Trust No One )
Burden Eradication ( Nailed Down )
Us and Them ( High Power )
Banner Degradation ( Exile Or Death )

sammath
Berichten: 863
Lid geworden op: do mei 22, 2003 1:18 pm
Contacteer:

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door sammath » do okt 07, 2010 7:46 am

http://www.myspace.com/theweaponchakra


Weapon, Canada, Bangladesh
furious black metal
http://www.sammath.nl http://www.hammerheart.com

Gebruikersavatar
Nynke
Berichten: 2573
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 4:55 pm
Locatie: Vries
Contacteer:

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Nynke » do okt 07, 2010 1:55 pm

Para Bhakti... Salvation vind ik een gave EP, de albums zijn daarmee vergeleken erg gladjes. Drakonian Paradigm is best aardig, maar ging mij vrij snel vervelen. Het zal het tweede album net zo vergaan denk ik.

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Blood&Ashes » do okt 07, 2010 9:55 pm

Ja precies, Drakonian Paradigm was veel te gladjes vergeleken met Para Bhakti...Salvation. Die EP is echt geweldig.

Gebruikersavatar
scorpion
Berichten: 1625
Lid geworden op: do jul 27, 2006 6:26 pm
Locatie: Doetinchem

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door scorpion » do okt 07, 2010 11:02 pm

Ik ben benieuwd of summoning nog met een nieuwe cd komt binnenkort, heeft al weer veels te lang geduurd!

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door cataclysm child » do okt 07, 2010 11:47 pm

Dat wordt idd stilaan tijd...
Faustian Spirit of the Earth

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Baldurs Tod » za okt 09, 2010 1:57 pm

Dit jaar zou ik er sowieso niet meer op rekenen.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Schwarz Metall / Black Metal

Bericht door Dimas » do okt 14, 2010 6:59 pm

Er staat een nummer van de nieuwe Deathspell Omega online. Beluister het HIER

Of wees trui en koop het album en luister het dan.

Plaats reactie