Anaal Nathrakh

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gebruikersavatar
Satyr
Berichten: 1145
Lid geworden op: di okt 28, 2008 9:15 pm
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door Satyr » di okt 23, 2012 11:54 pm

Ik heb enorm moeten wennen aan de screams, maar hoera voor mij, ik ben er doorheen :)

Gebruikersavatar
Satyr
Berichten: 1145
Lid geworden op: di okt 28, 2008 9:15 pm
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door Satyr » do okt 25, 2012 11:20 am

Ik vraag me af of Nile al © heeft geclaimd voor het stukje 2:08 tot 2:49 van The Blood-dimmed Tide :mrgreen:


MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door MetalJan » do okt 25, 2012 11:43 am

cataclysm child schreef:
MetalJan schreef:screams, die zijn echt té imo.
Heb je ooit Hell is Empty... and All The Devils Are Here al eens geprobeerd dan? Op die plaat zijn die screams minder aanwezig (meer normale grunts) en staan de vocals ook minder luid in de mix.

En ik vind die maniakale screams persoonlijk een enorme meerwaarde bieden bij Anaal Nathrakh.
Ah oke.

Gebruikersavatar
CALIBANaan
Berichten: 9710
Lid geworden op: vr jul 18, 2003 7:59 pm
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door CALIBANaan » vr okt 26, 2012 2:54 pm

cataclysm child schreef:
MetalJan schreef:screams, die zijn echt té imo.
Heb je ooit Hell is Empty... and All The Devils Are Here al eens geprobeerd dan? Op die plaat zijn die screams minder aanwezig (meer normale grunts) en staan de vocals ook minder luid in de mix.

En ik vind die maniakale screams persoonlijk een enorme meerwaarde bieden bij Anaal Nathrakh.

Juist, de laatste 20 seconden (oke de scream is wel technologisch veerlengt) van Forging towards the sunset, dat is zo heerlijk psycho. Die Daemon kan dat ook zo fijn, maar dan zonder toevoegingen.
Gelegenheids Satanist

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door Wessel » di dec 06, 2016 10:34 pm

Beter laat dan nooit: deze band deed het om de een of andere reden nooit helemaal voor mij, maar op de nieuwe ga ik onverwacht hard!

[youtube][/youtube]

Geweldige cover van Powerslave ook! Zo heb ik mijn covers toch het liefst: wanneer de uitvoerende band zich een nummer echt eigen maakt, in plaats van dat er een weinig toevoegende kopie van het origineel wordt neergezet. In deze uitvoering zijn het verzengende riffs van Emperor-niveau en het geheel had zo een van de meer epische nummers van Nile kunnen zijn!

[youtube][/youtube]

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11733
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door Amibor » di jan 26, 2021 10:10 pm

Laatst eindelijk Passion en Vanitas aangeschaft, de ontbrekende stukken hier in de discografie. Omdat die gasten in een moordend tempo's hun albums uitbrengen kon ik ze amper bijhouden en heb ik er blijkbaar gewoon twee overgeslagen. Heel mooi dat Endarkenment mijn liefde voor AN weer aanwakkerde, want het blijft een belachelijke band, die uiteraard per album niet gek veel anders doet maar toch altijd weer erg frisse woede ergens vandaan weet te halen.
Mijn absolute favoriet In The Constellation Of The Black Widow zullen ze denk ik niet meer overtreffen, maar zolang ze dikke vieze smerige platen uitbrengen ben ik content. Wel graag even een extra applausje voor die vreselijk gave riff van Passion's 'Tod Huetet Uebel'. Jezus.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Plaats reactie