Anaal Nathrakh

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door cataclysm child » wo mar 23, 2011 11:31 pm

http://www.decibelmagazine.com/featured ... on-pariah/

Vind de cleane vocals een beetje over the top deze keer, voor de rest typische Anaal Nathrakh opnieuw, maar zo sterk als op Eschaton zal het wel nooit meer worden. Maar klinkt in z'n geheel weer leuk hoor.
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door ketter » do mar 24, 2011 4:52 pm

cataclysm child schreef:http://www.decibelmagazine.com/featured ... on-pariah/

Vind de cleane vocals een beetje over the top deze keer, voor de rest typische Anaal Nathrakh opnieuw, maar zo sterk als op Eschaton zal het wel nooit meer worden. Maar klinkt in z'n geheel weer leuk hoor.
Hmmm... een behoorlijk zwak nummer. :| Pas de laatste 40 seconden steekt die typisch AN agressie de kop op. Hoop toch echt dat de rest beter is, en de matige productie te wijten is aan de stream ipv de knoppendraaier. Maar hij is dus al gelekt??

Overigens vind ik Hell is empty.../In the constellation... juist twee ontzettend goede platen, die zich absoluut met Eschaton kunnen meten.

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door cataclysm child » do mar 24, 2011 11:30 pm

Dat eerste vrijgegeven nummer was inderdaad veel gaver dan dit. Hell is Empty en In The Constellation zijn dan ook erg goed, maar ze pakken me bijlange niet zoals Eschaton dat wel deed en nog steeds doet.
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door XnegativeX » za jul 09, 2011 11:50 am

Ik ga het gewoon zeggen...ik vind Passion hun beste plaat tot nu toe. Ze lijken hier de perfecte balans te hebben gevonden tussen de meer melodieuze, Emperor-achtige stukken en de hondsdolle agressie.
Ik ben sowieso blij om te horen dat de totale waanzin weer helemaal terug is. Die miste ik op de voorgaande platen af en toe een beetje. En dat is toch wel het sterkste punt van Anaal nathrakh.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door cataclysm child » zo jul 10, 2011 12:33 am

Het geheel bevalt me uiteindelijk ook veel beter dan de twee voorgangers, uitstekende plaat idd.
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door ketter » zo jul 10, 2011 12:42 pm

Ik vind het tot nu toe een tegenvaller. Ik kan er niet echt een vinger op leggen, maar de plaat weet me niet te grijpen. In the Constellation... vond ik meteen erg sterk, maar dat gevoel heb ik nu niet.

Gebruikersavatar
Tatzel
Berichten: 415
Lid geworden op: di jan 19, 2010 11:06 am
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door Tatzel » ma jul 11, 2011 7:45 am

XnegativeX schreef:Ik ga het gewoon zeggen...ik vind Passion hun beste plaat tot nu toe. Ze lijken hier de perfecte balans te hebben gevonden tussen de meer melodieuze, Emperor-achtige stukken en de hondsdolle agressie.
Ik ben sowieso blij om te horen dat de totale waanzin weer helemaal terug is. Die miste ik op de voorgaande platen af en toe een beetje. En dat is toch wel het sterkste punt van Anaal nathrakh.
ik sluit me hier helemaal bij aan.
... rawr ...

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door Rascul » di jul 12, 2011 6:31 pm

Ik blijf erbij dat Domine Non Es Dignus hun beste is, maar dit schopt wel aardig hard kont. Verder kan ik me uitstekend vinden in XnegativeX's commentaar.
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25286
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door Jeroen » di jul 12, 2011 6:33 pm

Ik vind eigenlijk alleen de eerste twee echt goed. Daarna vond ik het kunstje te bekend voorkomen. Eschaton heeft zo z'n gave momenten, maar qua songs en duistere agressie verkies ik toch de eerste twee cd's boven het latere werk.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door Dimas » di jul 19, 2011 3:16 pm

Jeroen, vind jij dan niet dat ITCOTBW weer enigszins een terugkeer is naar de oude agressie van het oudere werk? Zo beluisterde ik die plaat namelijk wel.

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door Draconian » di jul 19, 2011 6:06 pm

Dimas schreef:Jeroen, vind jij dan niet dat ITCOTBW weer enigszins een terugkeer is naar de oude agressie van het oudere werk? Zo beluisterde ik die plaat namelijk wel.
Terugkeer? Oude agressie? Noem mij eens één album van Anaal Nathrakh dat NIET alles vakkundig aan gort rost dan? :P
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door ketter » di jul 19, 2011 6:09 pm

Het eerste album is prima, maar ik erger ondertussen me kapot aan het geluid van de hi-hat. Vooral bij een nummer als Pandemonic Hyperblast: TSS TSS TSS - TSS TSS TSS - TSS TSS TSSS.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25286
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door Jeroen » di jul 19, 2011 8:17 pm

@Rik en Thomas:

Ja, maar het kunstje is inmiddels wel bekend. Het is altijd agressief en vakkundig, maar ik ga eigenlijk alleen maar uit m'n dak bij die eerste twee schijven. Vooral de tweede vind ik geniaal.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door Dimas » di jul 19, 2011 8:41 pm

Draconian schreef:
Dimas schreef:Jeroen, vind jij dan niet dat ITCOTBW weer enigszins een terugkeer is naar de oude agressie van het oudere werk? Zo beluisterde ik die plaat namelijk wel.
Terugkeer? Oude agressie? Noem mij eens één album van Anaal Nathrakh dat NIET alles vakkundig aan gort rost dan? :P
Ik vond Domine, Eschaton en Hell is Empty toch allemaal minder allesvernietigend dan In The Constellation.
Vergeet echter niet dat de schaal van allesvernietigend bij Anaal Nathrakh zo loopt:
Allesvernietigend is het minpunt, behoorlijk allesvernietigend het middenpunt en ALLES COMPLEET KAPOT NAAR DE KLOTE!!! het hoogste punt

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25286
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door Jeroen » di jul 19, 2011 9:30 pm

Misschien vind ik Domine Non Es Dignus daarom wel het beste. Daarop raast men niet aan stuk door, maar duiken er ook veel geniale melodieën op en neemt men af en toe gas terug (die plaat doet mij sterk denken aan het hardste werk op IX Equilibrium van Emperor). Dat geblast gaat wel eens vervelen.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door Draconian » di jul 19, 2011 9:56 pm

Dimas schreef:
Draconian schreef:
Dimas schreef:Jeroen, vind jij dan niet dat ITCOTBW weer enigszins een terugkeer is naar de oude agressie van het oudere werk? Zo beluisterde ik die plaat namelijk wel.
Terugkeer? Oude agressie? Noem mij eens één album van Anaal Nathrakh dat NIET alles vakkundig aan gort rost dan? :P
Ik vond Domine, Eschaton en Hell is Empty toch allemaal minder allesvernietigend dan In The Constellation.
Vergeet echter niet dat de schaal van allesvernietigend bij Anaal Nathrakh zo loopt:
Allesvernietigend is het minpunt, behoorlijk allesvernietigend het middenpunt en ALLES COMPLEET KAPOT NAAR DE KLOTE!!! het hoogste punt
Treffende omschrijving :mrgreen:

Hoewel Eschaton wat mij betreft dan ook in de hoogste categorie valt ;)
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door Orklord » do jul 28, 2011 11:16 am

Ik heb ooit wel eens een album van deze band geprobeerd, maar op dat moment vond ik het eigenlijk maar tering herrie.

Nu heb ik het nieuwe album "Passion" eens een kans gegeven. De black metal invloeden klinken best tof en gemixt met de grind maken dit album erg gaaf en afwisselend.
Nog eens even wat vaker beluisteren, maar op dit moment doet de plaat het goed. Misschien toch weer eens het oude werk een kans geven.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25286
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door Jeroen » vr jul 29, 2011 11:40 pm

Gewoon Domine Non Es Dignus aanschaffen, Laurens. Beste songwriting, beste spel en meest afwisselend. (Al zijn anderen het vast niet met me eens, maar dat maakt niet uit) Als je doorgaans wat 'lichtere' muziek gewend bent, is dat de beste plaat om mee te beginnen. Vooral niet met het debuut beginnen, dat is door de extremiteit ploeteren geblazen.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door ketter » za jul 30, 2011 12:29 am

Nee joh. Eschaton, Hell is Empty... of In the Constellation. Mijn drie favorieten. Valt me trouwens op hoe snel je aan zulke extremiteit went. Stiekem is Hell is Empty best een catchy plaat. :mrgreen:

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door cataclysm child » za jul 30, 2011 1:06 am

Bart schreef:Nee joh. Eschaton, Hell is Empty... of In the Constellation. Mijn drie favorieten. Valt me trouwens op hoe snel je aan zulke extremiteit went. Stiekem is Hell is Empty best een catchy plaat. :mrgreen:
Naar AN-normen kan je dat wel catchy noemen inderdaad hehe. Voor mij blijft Eschaton veruit de beste, gevolgd door Domine Non Es Dignus en de nieuwe, Passion.
Faustian Spirit of the Earth

Dommedag
Berichten: 68
Lid geworden op: do dec 20, 2007 2:31 am
Locatie: twente

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door Dommedag » wo aug 10, 2011 10:50 am

Zoals ik eerder al in het black metal topic zei vind ik Anaal Nathrakh geen black metal (meer). Hun eerste demo komt nog het dichtst in de buurt van Mayhem-geïnspireerde black metal, en zelfs The Codex Necro heeft dankzij de productie wel iets weg van black metal, maar daarna is het voor mij meer een death/grindcore band geworden met black metal invloeden in mijn opinie. Black/grindcore vind ik wel een passende omschrijving.

Ik heb Passion hier ook liggen en ik moet zeggen dat ik het een lekkere plaat vind. Ik merk dat veel mensen klagen dat het meer van hetzelfde is, maarja dat krijg je nou eenmaal met dit soort muziek.

Mijn favorieten zijn 'Tod Huetet Uebel', 'Paragon Pariah' en 'Who Thinks of the Executioner?'. Met name de gastvocalen van Rainer Landfermann op 'Tod Huetet Uebel' zijn werkelijk onmenselijk en overtreffen die van Dave Hunt, een klus wat ik voorheen voor onmogelijk hield.

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door cataclysm child » za okt 01, 2011 12:42 am

ANAAL NATHRAKH Working On New Album - Sep. 30, 2011

U.K. extreme metallers ANAAL NATHRAKH — consisting of Mick Kenney and David Hunt — are currently working on the follow-up to "Passion", released earlier this year via Candlelight Records. Hunt commented from the studio, "The songs we've recorded so far have come out very well. They are stylistically quite heterogeneous yet somehow sounding focused at the same time. And there's one section that's completely from left field, which we've included as a personal tribute. It's all still in a raw, hardly mixed and not-yet-mastered state, but it's all sounding quite powerful.

"There was an earthquake here a couple of days ago, which we're taking as a portent. But there's a fair way to go yet — we're about half way through the main body of it, and we're looking forward to getting back to tearing things open over a grindstone."
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
CALIBANaan
Berichten: 9710
Lid geworden op: vr jul 18, 2003 7:59 pm
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door CALIBANaan » za okt 01, 2011 12:51 am

Dommedag schreef:Zoals ik eerder al in het black metal topic zei vind ik Anaal Nathrakh geen black metal (meer). Hun eerste demo komt nog het dichtst in de buurt van Mayhem-geïnspireerde black metal, en zelfs The Codex Necro heeft dankzij de productie wel iets weg van black metal, maar daarna is het voor mij meer een death/grindcore band geworden met black metal invloeden in mijn opinie. Black/grindcore vind ik wel een passende omschrijving.

Ik heb Passion hier ook liggen en ik moet zeggen dat ik het een lekkere plaat vind. Ik merk dat veel mensen klagen dat het meer van hetzelfde is, maarja dat krijg je nou eenmaal met dit soort muziek.

Mijn favorieten zijn 'Tod Huetet Uebel', 'Paragon Pariah' en 'Who Thinks of the Executioner?'. Met name de gastvocalen van Rainer Landfermann op 'Tod Huetet Uebel' zijn werkelijk onmenselijk en overtreffen die van Dave Hunt, een klus wat ik voorheen voor onmogelijk hield.

Het is naar mijn mening wel degelijk Black metal. Maar dan in een ander jasje.
De black metal van tegenwoordig is niet meer zo standaard als in de jaren 90 eind 80.
Mede door betere/andere productie kwaliteit. Maar Black is gewoon black.
Meerdere hondjes heten Fikkie, maar t blijven wel honden.
Gelegenheids Satanist

Gebruikersavatar
Cjmormon
Berichten: 1018
Lid geworden op: do okt 14, 2010 8:27 pm

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door Cjmormon » za okt 01, 2011 8:02 pm

"The songs we've recorded so far have come out very well. They are stylistically quite heterogeneous yet somehow sounding focused at the same time. And there's one section that's completely from left field, which we've included as a personal tribute. It's all still in a raw, hardly mixed and not-yet-mastered state, but it's all sounding quite powerful."
Ze Zijn dus weer bezig met een nieuw album. Klinkt nice

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door cataclysm child » vr sep 07, 2012 12:11 am

ANAAL NATHRAKH: New Album Details Revealed - Sep. 6, 2012

Candlelight Records has set a November 6 North American release date for "Vanitas", the new album from England's ANAAL NATHRAKH. Produced by Mick Kenney (BLEEDING THROUGH, INGESTED), the CD carries the band's signature and regarded union of black metal and grindcore.

ANAAL NATHRAKH's seventh album, "Vanitas" "sounds like someone showing you what the end of the world is like via the medium of a thousand hammers soaked in acid," says vocalist Dave Hunt. Digging into the record particulars, he notes, "It's more articulate and focused than any album before it in way of composition and recording technique. We worked hard and we're convinced it has paid off."

Since its inception in 1999, ANAAL NATHRAKH has gained a reputation for embodying the audio essence of pure evil. Various collaborations with the likes of Sethlans Teitan (WATAIN), Shane Embury and Danny Herrera (NAPALM DEATH), and others, have placed the band high on media as well metal fans "must-seek-out" list. This alongside countless placements in "Best Album Of The Month/Year" awards, ANAAL NATHRAKH's status as one of the leading lights in extreme metal is undeniable.

ANAAL NATHRAKH will tour Canada for the first time just as "Vanitas" is released. Beginning in Montreal on November 7, the tour will end in Sherbrooke on November 18.

"Vanitas" track listing:

01. The Blood-Dimmed Tide
02. Forging Towards The Sunset
03. To Spite The Face
04. Todos Somos Humanos
05. In Coelo Quies, Tout Finis Ici Bas
06. You Can't Save Me, So Stop Fucking Trying
07. Make Glorious The Embrace Of Saturn
08. Feeding The Beast
09. Of Fire, And Fucking Pigs
10. A Metaphor For The Dead

Afbeelding
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door Draconian » vr sep 07, 2012 9:52 am

Geweldig nieuws!
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
Siego
Berichten: 1602
Lid geworden op: di jun 08, 2004 11:47 pm
Locatie: Harkema

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door Siego » za okt 06, 2012 6:03 pm

BAM! heerlijk nummertje.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kzQpiJjdprQ&feature=plcp[/youtube]

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door cataclysm child » za okt 06, 2012 6:31 pm

Absoluut! Dat ander nummer, Of Fire and Fucking Pigs (mja :D), vond ik niet zo boeiend.
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door Took » za okt 06, 2012 6:44 pm

http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Satyr
Berichten: 1145
Lid geworden op: di okt 28, 2008 9:15 pm
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door Satyr » zo okt 07, 2012 11:06 pm

Ik kreeg even kippevel bij dat nummer :mrgreen:

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door yowannuzz » zo okt 07, 2012 11:14 pm

Dan is die review er voordat de plaat officieel uit is.
Best apart.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door Took » zo okt 07, 2012 11:26 pm

yowannuzz schreef:Dan is die review er voordat de plaat officieel uit is.
Best apart.
hoezo?
je weet toch ook dat wij platen vaak eerder hebben?

goed, dat we er niet altijd aan toekomen om ze op tijd te reviewen is weer een ander verhaal.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door yowannuzz » ma okt 08, 2012 12:05 am

Dankjewel voor die laatste zin.
We begrijpen elkaar.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Satyr
Berichten: 1145
Lid geworden op: di okt 28, 2008 9:15 pm
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door Satyr » di okt 16, 2012 3:35 pm

Zo, dat knalt even fijn weg! Top 10 materiaal voor de eindejaarslijst [headbang]

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door yowannuzz » di okt 16, 2012 10:04 pm

Die mag inderdaad wel de jaarlijst in.
Wederom een allesverpletterende bak lawaai.
Blijft een geniale band.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
EricMaiden
Berichten: 2121
Lid geworden op: ma sep 21, 2009 12:43 pm
Locatie: Zwolle

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door EricMaiden » wo okt 17, 2012 6:24 pm

Nooit echt super veel verdiept in deze band maar die nieuwe plaat toch maar even voor gaan zitten.
De tering, blijven zitten lukte niet want wat een geweldige herrie is het. Die gaat nog heeeeel wat keren zijn rondjes draaien hier.

Gebruikersavatar
Siego
Berichten: 1602
Lid geworden op: di jun 08, 2004 11:47 pm
Locatie: Harkema

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door Siego » wo okt 17, 2012 7:11 pm

Absoluut eentje voor een hoge notering in de jaarlijst!

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door cataclysm child » wo okt 17, 2012 7:17 pm

Hun beste sinds Eschaton wat mij betreft!
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door ketter » wo okt 17, 2012 8:12 pm

Ik ben nog niet zo enthousiast als jullie. Heb 'm nu een paar gehoord en hij is in ieder geval beter dan 'Passion' (een overbodig album wat mij betreft), maar ik krijg nog niet de kriebels zoals bij In the Constellation of the Black Widow.

Gebruikersavatar
Bleek No. 1
Berichten: 14691
Lid geworden op: di dec 18, 2007 10:50 pm
Locatie: Eindhoven.

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door Bleek No. 1 » wo okt 17, 2012 8:23 pm

Ik heb ook geen openbaring gehad tijdens de eerste paar luistersessies. Misschien door het industrial-gehalte waar ik niet zo gek van ben.
Hakkaa päälle pohjan poika!

Gebruikersavatar
Satyr
Berichten: 1145
Lid geworden op: di okt 28, 2008 9:15 pm
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door Satyr » wo okt 17, 2012 10:38 pm

Daar stoor ik me dan weer totaal niet aan, haha. Die paar gabberbeats voegen wel wat toe, het is geen overkill.

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door Tox » wo okt 17, 2012 11:48 pm

Ik wou net zeggen, dat is toch wel heel minimaal. En ik vind het ook wel lekker klinken.
NOT MY FUCKING TEMPO

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door cataclysm child » do okt 18, 2012 12:09 am

De productie van deze plaat is ook uitmuntend. Wat een absolute bom.
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door yowannuzz » do okt 18, 2012 9:33 pm

Anaal Nathrakh is één van de beste dingen die de extreme metal ooit is overkomen.
Maar een plaat als dit had ik ook inderdaad niet meer zien aankomen.
Hun beste werk sinds Eschaton? Volmondig ja !!
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Satyr
Berichten: 1145
Lid geworden op: di okt 28, 2008 9:15 pm
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door Satyr » vr okt 19, 2012 10:54 am

Ik heb 'm nu een paar keer geluisterd en wat mij betreft had dat laatste nummer wel weggelaten kunnen worden. Of ergens in het midden ertussen geplakt.

Gebruikersavatar
CALIBANaan
Berichten: 9710
Lid geworden op: vr jul 18, 2003 7:59 pm
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door CALIBANaan » zo okt 21, 2012 8:03 pm

Ik vind Vanitas echt een gruwelijk hard album. Hij is wel veel melodieuzer dan Passion. Maar dat mag van mij. Wereld plaat is het!
Gelegenheids Satanist

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door MetalJan » ma okt 22, 2012 12:41 am

Ik hou wel van een stukje extreem geweld, maar aan die zang kan ik maar niet wennen.

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door cataclysm child » ma okt 22, 2012 7:20 pm

MetalJan schreef:Ik hou wel van een stukje extreem geweld, maar aan die zang kan ik maar niet wennen.
De cleane vocals of de screams?
Faustian Spirit of the Earth

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door MetalJan » di okt 23, 2012 4:54 pm

screams, die zijn echt té imo.

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Anaal Nathrakh

Bericht door cataclysm child » di okt 23, 2012 6:43 pm

MetalJan schreef:screams, die zijn echt té imo.
Heb je ooit Hell is Empty... and All The Devils Are Here al eens geprobeerd dan? Op die plaat zijn die screams minder aanwezig (meer normale grunts) en staan de vocals ook minder luid in de mix.

En ik vind die maniakale screams persoonlijk een enorme meerwaarde bieden bij Anaal Nathrakh.
Faustian Spirit of the Earth

Plaats reactie