Anaal Nathrakh

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gebruikersavatar
Blikskaters
Berichten: 410
Lid geworden op: za nov 06, 2004 6:14 pm

Bericht door Blikskaters » wo nov 17, 2004 12:37 am

Anaal Nathrakh is erg populair in de gay scene, naar verluidt.

Gebruikersavatar
MadTinus
Berichten: 4042
Lid geworden op: di jan 27, 2004 10:44 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door MadTinus » wo nov 17, 2004 10:17 am

Ik had dat laatste album gedownload, maar weer gedelete, kon me niet boeien, ondanks alle positieve geluiden die ik erover heb gehoord.
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo nov 17, 2004 12:36 pm

Ik kan yowannuzz en Amibor alleen maar aanraden om Domine non es dignus te luisteren. Die is stukken minder chaotisch en een stuk afwisselender dan The Codex necro.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

StraightHate
Berichten: 4263
Lid geworden op: vr feb 14, 2003 10:18 pm
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Bericht door StraightHate » wo nov 17, 2004 2:25 pm

Ik vind het een goed album, maar niet extreem ofzo. In ieder geval niet zo extreem als vele recensies doen vermoeden.

End of All
Berichten: 74
Lid geworden op: ma nov 15, 2004 12:21 pm
Locatie: stein, zuid-limburg

Bericht door End of All » wo nov 17, 2004 4:16 pm

anaal nathrakh is kix. ik vind de drumcomputer niet storend, enige gedachte wat in eerste instantie bij me opkwam is dat die drummer wel érg strak speelde.
drumcomp. van fuck...i'm dead is ook wel ruig trouwes.
waiting for a lucid interval.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » wo nov 17, 2004 6:35 pm

De nieuwe AN houdt maar niet op met rondjes te draaien in mijn CD-speler, en dat zal nog lang duren, fantastische plaat, die meer variatie bezit dan The Codex Necro.
En zoals XnegativeX zegt: goed substituut voor je grijsgedraaide Emperor cd's deze nieuwe AN.



En voor mensen die The Codex Necro wel goed vinden, check Axis Of Perdition eens uit.
The Icheumon Method is een gave CD in de stijl van AN maar dan wel met de toevoeging van wat Industrial soms.

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » wo nov 17, 2004 6:42 pm

Ik heb the Codex Necro ook effe binnengetrokken maar die gaat vandaag nog m`n computer wieder verlaten. Zoals stiekem al verwacht vind ik het prut met peren. Ik ben niet vies van goede ( wel/geen extreme) blackmetal, maar dit is niet aan mij besteed. Hoewil ik de wat rustigere stukken best sfeervol vind, is het muzikale geheel op cd naar mijn bescheiden mening een hopeloos teringzooitje.

Wat ik van de nieuwe gehoord heb bevalt overigens stukken beter. Die heeft wellicht degelijke kans van slagen hier, als de door mij besluiterde nummers representatief zijn voor de rest.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25272
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » wo nov 17, 2004 6:54 pm

Ik vind de nieuwe werkelijk geniaal..godverdomme wat een tyfusgave plaat zeg
Heb em gauw besteld en de cd is hier met een paar dagen, denk ik wel..shit wat ontzettend gaaf
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » wo nov 17, 2004 7:08 pm

Enig minpuntje aan de nieuwe AN is voor mij dat de samples niet zo origineel gebruikt worden.
Direct in het begin van het nummer, dat kan origineler hoor.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25272
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » wo nov 17, 2004 7:10 pm

ach, als sfeerverhogend element werkt het best wel hoor
samples moeten ook niet te overdadig langskomen
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11733
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » wo nov 17, 2004 7:16 pm

XnegativeX schreef:Ik kan yowannuzz en Amibor alleen maar aanraden om Domine non es dignus te luisteren. Die is stukken minder chaotisch en een stuk afwisselender dan The Codex necro.
Check, gaat binnenkort gebeuren.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Speedpiano
Berichten: 654
Lid geworden op: di sep 28, 2004 7:00 pm

Bericht door Speedpiano » do nov 18, 2004 6:31 am

Fuck...Whatever schreef:Hier kan je een mp3tje downloaden : http://www.users.globalnet.co.uk/~dbang ... monic2.mp3 deze link stond op de site zelf.

AN is geweldig. The Codex Necro is mijn favoriete album, tering wat kunnen die gasten spelen.

Treden ze eigenlijk wel eens op in de UK of daarbuiten?
Zo tering!! :shock: Wat een goede herrie!

Fuck...Whatever
Berichten: 13
Lid geworden op: zo nov 14, 2004 4:38 pm
Locatie: Zaandam

Bericht door Fuck...Whatever » do nov 18, 2004 9:05 am

Die quote van George Orwell vind ik wel vet op het begin.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » do nov 18, 2004 9:08 am

Het is een leuke band erg gaaf, en zeer bruut, maar om het nou te gaan vergelijken met het legendarische Emperor vind ik iets wat overdreven.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do nov 18, 2004 12:35 pm

Ik niet.

Want, zoals ik al zei, maakt Anaal nathrakh innovatieve, originele black metal die toch exteem blijft.
Net als Emperor dat deed. Het verschil is dat Emperor zich al heeft bewezen en Anaal nathrakh dat nog moet doen. En dat had ik OOK in mijn post aangegeven.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » vr nov 19, 2004 10:32 am

Ik heb het nieuwe album ook eens geluisterd en moet zeggen ik vind dit zeker wel heerlijke muziek. Dit komt ook op mijn verlanglijstje te staan.

Gebruikersavatar
Goregrind666
Berichten: 254
Lid geworden op: vr nov 12, 2004 2:28 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Goregrind666 » vr nov 19, 2004 3:01 pm

anaal nathrakh is c00l ja, heb de codex necro en die knalt!
Support the underground!

www.goregrind.com

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25272
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » za nov 20, 2004 7:53 pm

zozo..vind jij zowaar wat gaaf?
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Violent God
Berichten: 1303
Lid geworden op: do sep 25, 2003 10:52 am
Contacteer:

Bericht door Violent God » za nov 20, 2004 8:11 pm

Gr. Dracula schreef:Wat ik van de nieuwe gehoord heb bevalt overigens stukken beter. Die heeft wellicht degelijke kans van slagen hier, als de door mij besluiterde nummers representatief zijn voor de rest.
Qua kwaliteit wel. Ik vind hem iig erg de moeite waard.
Ik denk dat jij de nieuwe ook wel gaaf zult vinden. Alleen jammer van het nogal nutteloze, lawaaierige intro van de cd.
[url=http://www.theoryinpractice.cjb.net][img]http://img.photobucket.com/albums/v204/SoulGrinder/Fun%20Stuff/TheorieBanner.jpg[/img][/url]

Gebruikersavatar
Violent God
Berichten: 1303
Lid geworden op: do sep 25, 2003 10:52 am
Contacteer:

Bericht door Violent God » za nov 20, 2004 8:14 pm

XnegativeX schreef:Ik niet.

Want, zoals ik al zei, maakt Anaal nathrakh innovatieve, originele black metal die toch exteem blijft.
Net als Emperor dat deed. Het verschil is dat Emperor zich al heeft bewezen en Anaal nathrakh dat nog moet doen. En dat had ik OOK in mijn post aangegeven.
Mee eens, je zou alleen nog kunnen toevoegen dat Emperor op hun latere releases een stuk technischer was dan Anaal Nathrakh.
[url=http://www.theoryinpractice.cjb.net][img]http://img.photobucket.com/albums/v204/SoulGrinder/Fun%20Stuff/TheorieBanner.jpg[/img][/url]

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » vr jan 28, 2005 5:10 pm

British black metal act ANAAL NATHRAKH were recently asked by the BBC to perform a set to be aired on the Radio 1 "Rock Show". To make the occasion particularly interesting, ANAAL NATHRAKH will, for the first time ever, be performing as a full band. Currently planned to flesh out the lineup are drummer Nick Barker (ex-DIMMU BORGIR, CRADLE OF FILTH) and Shane Embury (NAPALM DEATH), although precise details remain to be seen. An exact air date has yet to be announced.

ANAAL NATHRAKH's second full-length album, "Domine Non Es Dignus", was released last November through Season Of Mist. The follow-up to 2001's "The Codex Necro" was recorded at Necrodeath studios and contains no "keyboards, vocal distortion or harmonizers," according to a posting on the band's web site.



Van Blabbermouth:
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... emID=32076

Gebruikersavatar
TOL
Berichten: 82
Lid geworden op: di nov 30, 2004 9:53 pm

Bericht door TOL » vr jan 28, 2005 7:46 pm

Iedereen met gezond verstand weet natuurlijk allang dat Anale rat niks met Black Metal of goede muziek in het algemeen te maken heeft. Dit is slaapkamernerds verveelde engelse "twat" geneuzel. Dat er zo veel aandacht aan wordt besteed is omdat je in Engeland een plaat kan verkopen door het woord necro miljard keer te noemen op interslet. Oftwel netzoals bij de Tokkies, negeer het en het zal begraven worden onder stof.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » vr jan 28, 2005 8:19 pm

TOL schreef:Iedereen met gezond verstand weet natuurlijk allang dat Anale rat niks met Black Metal of goede muziek in het algemeen te maken heeft. Dit is slaapkamernerds verveelde engelse "twat" geneuzel. Dat er zo veel aandacht aan wordt besteed is omdat je in Engeland een plaat kan verkopen door het woord necro miljard keer te noemen op interslet. Oftwel netzoals bij de Tokkies, negeer het en het zal begraven worden onder stof.
AfbeeldingJa joh? Ik denk dat ik toch meer overtuigd ben door wat er allemaal uit Anaal Nathrakh komt, eigenlijk, dan door jou.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » vr jan 28, 2005 8:40 pm

TOL schreef:Iedereen met gezond verstand weet natuurlijk allang dat Anale rat niks met Black Metal of goede muziek in het algemeen te maken heeft. Dit is slaapkamernerds verveelde engelse "twat" geneuzel. Dat er zo veel aandacht aan wordt besteed is omdat je in Engeland een plaat kan verkopen door het woord necro miljard keer te noemen op interslet. Oftwel netzoals bij de Tokkies, negeer het en het zal begraven worden onder stof.
En wat verstaat meneer de relnicht dan onder "goede muziek"?
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
TOL
Berichten: 82
Lid geworden op: di nov 30, 2004 9:53 pm

Bericht door TOL » za jan 29, 2005 11:05 am

Draconian schreef:[..]
En wat verstaat meneer de relnicht dan onder "goede muziek"?
Qua nieuwere black metal..

Armagedda, Sigrblot, Deathspell Omega, Katharsis, Satanic Warmaster, Funeral Mist, Watain, Drudkh, Clandestine Blaze. Maar ik ben hier niet om meneer the know it all uit te hangen(ook al weet ik echt ALLES). Ik vond alleen dat jullie sex-loze nerds teveel aan het onzin-spuiten waren, ik bedoel van al dat trekken en die duffe lucht op die slaapkamer zijn jullie gaan denken dat Anaal Natrakh wat voor stelt, dus ik dacht laat ik eens een frisse wind in jullie kleine wereld blazen.

PS: Als je hier op in gaat verklaar je daarmee dat je een sex-loze nerd bent die aftrekt op Paris Hilton.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » za jan 29, 2005 12:24 pm

TOL schreef:[..]


Qua nieuwere black metal..

Armagedda, Sigrblot, Deathspell Omega, Katharsis, Satanic Warmaster, Funeral Mist, Watain, Drudkh, Clandestine Blaze. Maar ik ben hier niet om meneer the know it all uit te hangen(ook al weet ik echt ALLES). Ik vond alleen dat jullie sex-loze nerds teveel aan het onzin-spuiten waren, ik bedoel van al dat trekken en die duffe lucht op die slaapkamer zijn jullie gaan denken dat Anaal Natrakh wat voor stelt, dus ik dacht laat ik eens een frisse wind in jullie kleine wereld blazen.

PS: Als je hier op in gaat verklaar je daarmee dat je een sex-loze nerd bent die aftrekt op Paris Hilton.
Ik hou niet zo van de manier waarop jij iets beargumenteert, irritant stuk vreten. Doe eens een beetje objectief, in plaats van de stoere bink uit te hangen, internet-kutkind.

En over je laatste zin wil ik nog wel met je discussieren.

Maar wat jij doet, is niet over muziek praten; je zit te klieren, je zit te gniffelen achter je pc, op je slaapkamer, waarvan je moeder zich afvraagt wanneer je godverdomme je stinksokken opruimt. Je vindt het stoer om een grote bek op te zetten over zaken waar jij met je gebakken spons in je hoofd niet bij kan. Dus: bemoei je er niet mee en flikker op.

Vraag: Kun je me vertellen waarom je de door jou genoemde bands "nieuwere black metal" noemt? Omdat ze bijna allemaal de laatste twee jaar een album hebben uitgebracht?
Want ik heb het idee dat je raar bezig bent, door zo te lullen over bands die al ongenadig aan de weg timmerden, toen je pa nog zat te kutten om je zijwieltjes aan je fiets te krijgen.

Ga nu maar dood.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » za jan 29, 2005 2:42 pm

TOL schreef:[..]
PS: Als je hier op in gaat verklaar je daarmee dat je een sex-loze nerd bent die aftrekt op Paris Hilton.
Wat ken je me toch goed, woon je soms dichtbij? Kankerblekkie, even van achter je 386 pc-tje in je boerengat blaten over wat wij allemaal niet dienen te vinden. Heel erg dapper. Naar mijn zeer bescheiden mening is Anaal Nathrakh muzikaal begaafder en schopt harder dan jij met je bekrompen eendebrein kan voorstellen, dus sodemieter maar een eind op. Ga lekker schapen neuken op de boerderij van je suikeroompje, maar val ons niet lastig met je kansloze geblaat.

Verdomme, ik ben nog gaan happen ook.
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » za jan 29, 2005 3:11 pm

Rascul schreef:[..]



Verdomme, ik ben nog gaan happen ook.
Is niet happen. Zoiets heet terecht wijzen en iemand de tering toewensen.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » za jan 29, 2005 3:12 pm

Dankje, nu is mijn gevoel voor eigenwaarde weer een beetje terug.
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » za jan 29, 2005 4:47 pm

TOL is een flapdrol en A.N. zuigt...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Lost One
Berichten: 526
Lid geworden op: ma jun 07, 2004 7:58 pm
Locatie: Volthe
Contacteer:

Bericht door Lost One » zo jan 30, 2005 10:34 am

TOL schreef:[..]


Qua nieuwere black metal..

Armagedda, Sigrblot, Deathspell Omega, Katharsis, Satanic Warmaster, Funeral Mist, Watain, Drudkh, Clandestine Blaze. Maar ik ben hier niet om meneer the know it all uit te hangen(ook al weet ik echt ALLES). Ik vond alleen dat jullie sex-loze nerds teveel aan het onzin-spuiten waren, ik bedoel van al dat trekken en die duffe lucht op die slaapkamer zijn jullie gaan denken dat Anaal Natrakh wat voor stelt, dus ik dacht laat ik eens een frisse wind in jullie kleine wereld blazen.

PS: Als je hier op in gaat verklaar je daarmee dat je een sex-loze nerd bent die aftrekt op Paris Hilton.
:lolup: Dit zegt toch weer genoeg over de persoon... En niet zo generaliseren alleen omdat je zelf rukt op Paris...
Ihr werdet nicht vom heiligen Geist gerettet, ihr werdet nicht vom Plutonium gerettet. In wirklichkeit werdet ihr gar nicht gerettet...

[img]http://www.eluveitie.ch/img/banner1.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » zo jan 30, 2005 11:48 am

Zolangzamerhand verandert dit topic van "Anaal Nathrakh uber-fakking-heersch" in "TOL is een rukkende flapdrol".
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
thomaster87
Berichten: 1867
Lid geworden op: wo jan 19, 2005 7:16 pm
Locatie: Huissen
Contacteer:

Bericht door thomaster87 » ma jan 31, 2005 4:30 pm

Anaal Nathrakh uber-fakking heersch! hell yeah! Ik heb The Codex Necro en Domine Non Es Dignus en beiden vind ik ze extreem goed. De laatste is naar mijn mening wat minder hard, maar daarom zeker niet minder goed. Domine Non Es Dignus is een geweldige plaat, met naar mijn idee meer variatie, de stukjes cleane zang zijn cool, en een cd die niet snel gaat vervelen, maar juist groeit naarmate je hem vaker luistert. Ik zou graag willen dat deze band eens live ging optreden en naar Nederland kwam!
...en het geld hebben we lekker toch gehad!

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » di feb 22, 2005 8:59 pm

Voor maar eens al dat gezeik hierboven te vergeten, wat vind men van dit nieuws? (al wat oud ja)
iscariah schreef:British black metal act ANAAL NATHRAKH were recently asked by the BBC to perform a set to be aired on the Radio 1 "Rock Show". To make the occasion particularly interesting, ANAAL NATHRAKH will, for the first time ever, be performing as a full band. Currently planned to flesh out the lineup are drummer Nick Barker (ex-DIMMU BORGIR, CRADLE OF FILTH) and Shane Embury (NAPALM DEATH), although precise details remain to be seen. An exact air date has yet to be announced.

ANAAL NATHRAKH's second full-length album, "Domine Non Es Dignus", was released last November through Season Of Mist. The follow-up to 2001's "The Codex Necro" was recorded at Necrodeath studios and contains no "keyboards, vocal distortion or harmonizers," according to a posting on the band's web site.



Van Blabbermouth:
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... emID=32076

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » wo feb 23, 2005 4:12 pm

Interessant idee! Hoewel ik eerlijk gezegd het idee van een echte drummer bij AN niet zo best ga vinden, met een drumcomputer is eht net nog een slag zieker.

Maarja, we hebben het hier wel over de levende drumcomputer Nick Barker :P Als dit doorgaat neem ik 'em echt wel op.
Makkers staakt uw wild geraas

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » vr apr 01, 2005 1:54 pm

He relnichten, voor het geval je de frontpage niet leest:

Twee weken terug was de Britse black metal band Anaal Nathrakh te gast bij de BBC, waar ze een aantal nummers live speelden voor BBC Radio One. De band heeft nu een mp3 online gezet van die opnames, van het nummer Do Not Speak. Je kunt de mp3 hier downloaden. :

http://www.season-of-mist.com/common/do ... 0Sess).mp3

StraightHate
Berichten: 4263
Lid geworden op: vr feb 14, 2003 10:18 pm
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Bericht door StraightHate » vr apr 01, 2005 4:35 pm

Gaaf. Ik vind dat het beste nummer van het laatste album.

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » vr apr 01, 2005 4:40 pm

Overrated...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » vr apr 01, 2005 5:00 pm

StraightHate schreef:Gaaf. Ik vind dat het beste nummer van het laatste album.
Veruit. Met die gestoorde semi-cleane zang in het begin, meesterlijk
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo okt 08, 2006 9:40 pm

Heeft iemand al wat gehoord van het nieuwe album Eschaton? Ik hoor er zeer goede verhalen over maar ik heb er zelf nog geen noot van kunnen luisteren.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » zo okt 08, 2006 9:40 pm

Ik wist niet eens dat er een nieuwe aankwam man ...

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo okt 08, 2006 9:41 pm

Ik ook niet. Maar ik las de review in de Rock Tribune.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » zo okt 08, 2006 9:42 pm

iscariah schreef:Ik wist niet eens dat er een nieuwe aankwam man ...
Als je nou ook eens de ZM frontpage leest, daar heeft het opgestaan :p
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » zo okt 08, 2006 9:44 pm

Audiophile schreef:[..]

Als je nou ook eens de ZM frontpage leest, daar heeft het opgestaan :p
Ik lees meestal alleen maar reviews, iets wat ik ook al nauwelijks doe aangezien ik meestal op mensen op fora vertrouw.

Gebruikersavatar
HellcommandeR
Berichten: 5066
Lid geworden op: do jul 31, 2003 4:26 pm

Bericht door HellcommandeR » zo okt 08, 2006 10:39 pm

Ik heb de nieuwe cd even van het net getrokken. En het album klinkt weer lekker extreem! Ik vind hem beter als het vorige album, dat al een beul van een album was. Vooral het gebruik van de cleane vocalen spreekt me erg aan! Op hun myspace kun je ook een nummertje luisteren.

http://www.myspace.com/anaalnathrakh

Gebruikersavatar
thomaster87
Berichten: 1867
Lid geworden op: wo jan 19, 2005 7:16 pm
Locatie: Huissen
Contacteer:

Bericht door thomaster87 » ma okt 09, 2006 11:03 am

en dat klinkt meteen weer fucking lekker
...en het geld hebben we lekker toch gehad!

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Bericht door Hieronimus » ma okt 09, 2006 1:35 pm

Dat nieuwe nummer rost en is volgens AN zelf het meest ingetogen nummer van het album. V'domme, nu heb ik wel héél erg zin in Eschaton. :mrgreen:

Overigens al te bestellen, hier: http://e-shop.season-of-mist.com/infoAr ... icle=13966
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » ma okt 09, 2006 1:38 pm

Mwa, ik hou het wel op de Codex Necro, dit huppelt mij iets teveel voor Anaal Nathrakh. Wel leuk, maar niet waarvoor ik AN opzet.
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
thomaster87
Berichten: 1867
Lid geworden op: wo jan 19, 2005 7:16 pm
Locatie: Huissen
Contacteer:

Bericht door thomaster87 » wo okt 11, 2006 11:24 am

Voor jou huppelt alles teveel :P
...en het geld hebben we lekker toch gehad!

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Bericht door Tox » wo okt 11, 2006 12:19 pm

heb Eschaton als het goed is wel binnen nu, zometeen eens even luisteren. vind Domine Non Es Dignus echt te gek, met name Do Not Speak.. wat een nummer! een van de weinige bands waar het feit dat het een drumcomputer is me niet stoort.
NOT MY FUCKING TEMPO

Plaats reactie