Slipknot

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22602
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Slipknot

Bericht door innuendo » di mei 25, 2010 9:09 am

KoenM schreef:
innuendo schreef:Scheelt dat ze allemaal maskers ophebben. Met een redelijke bassist zul je op het podium het verschil niet merken.
Want jij kent de muziek van Slipknot door en door?

Zuur nieuws dit weer.

Tuurlijk niet!


Wel opvallend dat er ineens veel bekende frontmannen en andere mensen uit bekende bands de pijp uit gaan. Ik mag hopen dat daar snel een einde aan zal komen.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
valkyrian
Berichten: 4642
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:54 am

Re: Slipknot

Bericht door valkyrian » di mei 25, 2010 9:14 am

ja inderdaad alsof er een metalvirus heerst. eerst peter steel, dan dio en nu dit

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Re: Slipknot

Bericht door Strijdkreet » di mei 25, 2010 10:00 am

En vergeet Midnight niet.
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22065
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Slipknot

Bericht door KoenM » di mei 25, 2010 10:50 am

Vorige week nog die live dubbelaar 9.0 gekocht toevallig. Enorm vette liveband. De line-up van de band was al zolang consistent, weet niet of ze door zullen gaan. Ik las wel ergens dat ze op de laatste tours al een paar shows zonder hem hadden gedaan wegens overmatig druggebruik... Tja.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Geheim_502
Berichten: 1291
Lid geworden op: di dec 06, 2005 11:57 am
Locatie: Ridderkerk

Re: Slipknot

Bericht door Geheim_502 » di mei 25, 2010 11:46 am

Hoewel Slipknot niet echt mijn favo band is vind ik dit weer enorm spijtig om dit te moeten lezen. Veel sterkte aan ieder die wel iets met deze band heeft.
FACTA NON VERBA

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Re: Slipknot

Bericht door the true Thorko » di mei 25, 2010 2:11 pm

"Back in 2003, authorities agreed to drop drug possession charges against Paul Gray in exchange for Gray's acknowledgement that he was on drugs when he was involved in a minor traffic accident (Story#1, Story#2) in the summer of 2003 in Des Moines.

Des Moines police arrested Gray on June 1, 2003 after his car collided with a car at Martin Luther King Jr. Parkway and Carpenter Avenue.

A police report at the time said Gray "had impaired balance, slurred and dull speech, and extremely sleepy and dull behavior."
"

Lekker relevant...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Woutjinho
Berichten: 2153
Lid geworden op: do jul 31, 2008 5:45 pm
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Slipknot

Bericht door Woutjinho » di mei 25, 2010 6:59 pm

rip. triest voor zijn vrouw en kind

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Re: Slipknot

Bericht door nightwing » di mei 25, 2010 11:55 pm

Dit is wel jammer nieuws zeg! Hopelijk nokt Slipknot er nu niet mee. Heb hem vorig jaar nog aan het werk gezien. Zal dit invloed hebben voor het concert van Stone Sour op Rock am Ring volgende week?
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22065
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Slipknot

Bericht door KoenM » wo mei 26, 2010 7:42 am

Paul Gray zit toch niet in Stone Sour? Denk niet dat James Root en Corey Taylor hun fans teleur zullen stellen, misschien dat ze een nr. aan hem opdragen.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Slipknot

Bericht door Took » wo mei 26, 2010 9:22 am

persconferentie van de rest van de band:

http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Satyr
Berichten: 1145
Lid geworden op: di okt 28, 2008 9:15 pm
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Re: Slipknot

Bericht door Satyr » wo mei 26, 2010 1:25 pm

Dit is voor het eerst dat ik ze zonder masker zie

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Slipknot

Bericht door Gilbert » wo mei 26, 2010 2:11 pm

Ze zeggen het niet expliciet in deze aangrijpende persconferentie, maar het feit dat ze hun maskers hebben afgedaan en dat Paul Gray door henzelf wordt omschreven als "the essence of Slipknot" suggereert bij mij dat dit wellicht het einde van Slipknot is. Maar het is verstandig dat ze zich daar nog niet over uitlaten en zichzelf de tijd geven om alles te laten bezinken. Ook mooi dat ze samen met Pauls vrouw en broer dit gezamenlijke emotionele statement doen. Het is duidelijk dat Slipknot een hechte "familie" is.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22602
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Slipknot

Bericht door innuendo » wo mei 26, 2010 2:30 pm

Terwijl er ook vaak zat ruzie in de tent is geweest. Dat dit het einde van Slipknot zou kunnen zijn komt ook in mijn ogen als logisch over. We zien wel. Uiteraard sneu voor ze met het overlijden van Paul Gray. Slipknot zal ik echter niet missen.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
tripleM
Berichten: 275
Lid geworden op: di sep 29, 2009 5:04 pm
Locatie: Papendrecht

Re: Slipknot

Bericht door tripleM » wo mei 26, 2010 4:04 pm

Slipknot zal ik ook niet echt missen maar het raakt me wel aangezien dit de eerste metalband is die ik hoorde en daarmee ervoor zorgde dat ik metal ging luisteren.
Live waren ze altijd wel leuk en ik probeerde ze dan ook altijd te zien.

R.I.P.

Gebruikersavatar
Sorcha
Lult over cdtjes
Berichten: 2842
Lid geworden op: wo okt 05, 2005 9:23 pm
Locatie: Arnhem

Re: Slipknot

Bericht door Sorcha » wo mei 26, 2010 11:03 pm


Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22065
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Slipknot

Bericht door KoenM » do mei 27, 2010 8:39 am

Gilbert schreef:Ze zeggen het niet expliciet in deze aangrijpende persconferentie, maar het feit dat ze hun maskers hebben afgedaan en dat Paul Gray door henzelf wordt omschreven als "the essence of Slipknot" suggereert bij mij dat dit wellicht het einde van Slipknot is. Maar het is verstandig dat ze zich daar nog niet over uitlaten en zichzelf de tijd geven om alles te laten bezinken. Ook mooi dat ze samen met Pauls vrouw en broer dit gezamenlijke emotionele statement doen. Het is duidelijk dat Slipknot een hechte "familie" is.
Waarom zouden ze voor zo een trieste mededeling hu maskers ophouden? Dit is nu juist het enige moment dat er geen show gemaakt moet worden. Overigens werd in hun bio's meerdere malen omschreven dat elk lid 'the essence of Slipknot' was. Als in ook al waren ze met zoveel, geen enkel lid kan of kon gemist worden. We kunnen er nu wel over speculeren, maar we zullen toch moeten afwachten gezien Slipknot een pauze had ingelast en sowieso dit jaar geen of niet veel plannen had. De band zal niet meer hetzelfde zijn, maar ik zie niet meteen de noodzaak om te stoppen. Wat je zegt: laat het eerst maar eens goed bezinken.

Verder vind ik het weer typisch dat toch een aantal mensen weer moeten laten merken dat ze niks met Slipknot kunnen. Dat kan natuurlijk, maar is het weer nodig dat hier en vooral nu te vermelden?

Dat zal wel altijd zo blijven denk ik.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
MorbidVisions
Berichten: 48
Lid geworden op: vr jan 01, 2010 3:28 pm

Re: Slipknot

Bericht door MorbidVisions » do mei 27, 2010 2:00 pm

Voor zo ver ik weet schreef hij alle nummers en was hij het regelneefje van de band, ik weet wel zeker dat ze niet meer verder gaan, in ieder geval geen nieuw materiaal meer.

bloeding
Berichten: 1508
Lid geworden op: vr jan 21, 2005 11:12 am
Locatie: elburg

Re: Slipknot

Bericht door bloeding » do mei 27, 2010 2:05 pm

en waarom weet jij dat zeker?
hier wordt alles graag op feiten en bronnen waargenomen dus hoe is deze zekerheid bij jou ontstaan?
www.portall.net
www.myspace.com/portall

Gebruikersavatar
MorbidVisions
Berichten: 48
Lid geworden op: vr jan 01, 2010 3:28 pm

Re: Slipknot

Bericht door MorbidVisions » do mei 27, 2010 6:01 pm

Als het 100% zeker was had Slipknot dat zelf ook wel gezegd en had iemand als jij dat vast wel gevonden. Maarja, met uitspraken als "the essence of Slipknot" en "main-songwriter" en dat Slipknot zo'n "hechte familie" was, is dat voor mij genoeg om te zeggen dat ik het zeker weet dat ze niet verder gaan. Gelukkig is een forum ervoor om te speculeren. Ik snap je reactie heel goed hoor, ik weet dat ik onduidelijk kan zijn en meestal ook ben :)

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25272
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Slipknot

Bericht door Jeroen » do mei 27, 2010 6:11 pm

voor zover ik weet is Shawn de regelaar in de band en tevens de oprichter.
Trieste zaak in ieder geval. RIP
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22065
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Slipknot

Bericht door KoenM » do mei 27, 2010 6:25 pm

Jeroen schreef:voor zover ik weet is Shawn de regelaar in de band en tevens de oprichter.
Trieste zaak in ieder geval. RIP
Shawn is 1 van de oprichters, net als Paul dat was. Shawn was vooral verantwoordelijk voor het imago en de show van de band, een beetje het creatieve brein naast de muziek so to speak. Laten we het nu gewoon maar afwachten... ik kan me slecht voorstellen dat ze op de langere termijn zo een succesvolle act als Slipknot ter ziele laten gaan.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Slipknot

Bericht door Took » do mei 27, 2010 7:43 pm

naja, net als in de meeste bands is het alsof er een broer verloren is, maar zoals je bij bijvoorbeeld Evile onlangs nog zag, die zijn ook doorgegaan. In het geval van Slipknot zou ik me zelfs kunnen voorstellen dat ze als 8-man band doorgaan, met een lege plek op het podium (en dus wellicht de bas niet live doen), en op cd dat iemand anders het inspeelt.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Re: Slipknot

Bericht door ketter » do mei 27, 2010 7:56 pm

Update mbt z'n dood:
Report: Hypodermic Needle, Bottle Of Pills Found In PAUL GRAY's Hotel Room - May 26, 2010

According to TMZ.com, the hotel employee who discovered the body of SLIPKNOT bassist Paul Gray on Monday (May 24) told the 911 operator he noticed a hypodermic needle and a bottle of pills in the musician's hotel room when he found the body.

In the 911 call, which can be heard at TMZ.com, the employee — a maintenance worker at the Iowa hotel — tells the operator that he suspects Paul died of a "drug overdose" and that it appeared that Paul had been in the room for "a while."

The employee also told the 911 operator that Paul's mother had called the hotel earlier in the day because she couldn't get hold of her son.

As previously reported, an autopsy of Paul Gray has revealed no cause of death, Urbandale, Iowa police said Tuesday afternoon.

According to Des Moines Register, the cause of death is still under investigation, and the Polk County Medical Examiner is awaiting the results of toxicology testing.

Dr. Gregory Schmunk said it could be four to six weeks before all of the test results are complete and the cause of death can be determined, according to police.

The autopsy reportedly did confirm that there was no evidence of foul play or trauma, and that Gray had been dead for several hours before his body was discovered.
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... mID=140717

Gray was arrested in Iowa in 2003 on drug possession charges when police found small amounts of marijuana, two syringes and a substance that field-tested positive for cocaine after he was involved in a wreck with another motorist.

Gebruikersavatar
Anyone, Anywhere
Berichten: 2013
Lid geworden op: di okt 16, 2007 10:02 pm
Locatie: Den Leytschen Dam

Re: Slipknot

Bericht door Anyone, Anywhere » vr mei 28, 2010 3:37 pm

KoenM schreef:ook al waren ze met zoveel, geen enkel lid kan of kon gemist worden
Idd, volgens mij waren ze in het verleden zelfs in staat optredens af te zeggen als die sippe clown met die lange neus die met zijn hoofd en moersleutels op olievaten staat te rossen ziek was. Sterker nog, volgens mij is dat ook gebeurd.
Afbeelding

Eve's Fall - female fronted metal
Website
Facebook

Debuutalbum "From Here On" verkrijgbaar op o.a. Bandcamp en iTunes

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22065
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Slipknot

Bericht door KoenM » za mei 29, 2010 7:32 pm

http://www.youtube.com/watch?v=l22_YV-_WBc

Net online geplaatst door de band of iig in naam van de band. Op het einde vernoemt Paul het zelf ook nog eens dat het nooit hetzelfde is zonder 1 van de 9. Ik schat de kans klein in dat Slipknot doorgaat, jammer genoeg. Maar we zullen wel zien wat de toekomst brengt. Zou het erg jammer vinden, want zeker met Murderdolls, maar ook met Stone Sour kan ik niet zoveel.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
number_17
Berichten: 3176
Lid geworden op: vr okt 12, 2007 11:15 pm

Re: Slipknot

Bericht door number_17 » zo mei 30, 2010 11:35 pm

Die Paul is wel niet een spreker die ik graag hoor, know what i mean? Fuck that man, shit, know what i mean?
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22065
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Slipknot

Bericht door KoenM » ma mei 31, 2010 8:26 am

Het blijft een onopgeleide Amerikaan natuurlijk.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Re: Slipknot

Bericht door Ernst-Jan » di jun 22, 2010 9:33 pm

Slipknot-bassist dood door overdosis
AMSTERDAM - De vorige maand gestorven Paul Gray is overleden aan een overdosis morfine. Daarnaast had de Slipknot-bassist ook fentanyl in zijn lichaam, een vervangende pijnstiller die vele malen sterker is dan morfine.


De overdosis was volgens de politie een ongeluk.

Gray werd 25 mei dood gevonden in een hotelkamer in Des Moines, in de staat Iowa. De politie onderzoekt nog hoe hij aan de medicijnen is gekomen.


De 38-jarige muzikant had er geen recept voor. Uit het autopsierapport blijkt ook dat Gray aan ernstige hartfalen leed.

Een hotelmedewerker vertelde eerder een injectienaald en een aantal pillen te hebben gevonden in de kamer van Gray. De bassist werd dood aangetroffen na een ongerust telefoontje naar het hotel. Gray was al enkele uren onbereikbaar.

Slipknot staat bekend om het dragen van maskers en het zingen van donkere teksten. De band won in 2006 een Grammy voor het nummer 'Before I Forget'
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Slipknot

Bericht door yowannuzz » za jun 26, 2010 12:47 am

Net getrouwd, jong kindje, overdosis.
Bizar verhaal.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Slipknot

Bericht door Took » di sep 14, 2010 9:17 am


Afbeelding

Vorig jaar stond Slipknot als een van de headliners op het Download festival in Engeland, waar ze voor 80.000 man optraden. Dit optreden werd gefilmd, en zal op 24 september op dvd verschijnen onder de titel (sic)nesses - Live At Download. Naast het optreden zullen er ook vier videoclips op de schijf staan, evenals een 45-minuten durende documentaire waarbij de band op de All Hope Is Gone tour gevolgd wordt.

Tracklist:
1. 742617000027
2. (sic)
3. Eyeless
4. Wait and Bleed
5. Get This
6. Before I Forget
7. Sulfur
8. The Blister Exists
9. Dead Memories
10. Left Behind
11. Disasterpiece
12. Vermilion
13. Everything Ends
14. Psychosocial
15. Duality
16. People=Shit
17. Surfacing
18. Spit it Out

Videoclips:
1. Psychosocial
2. Dead Memories
3. Sulfur
4. Snuff (inclusief Making Of)
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Woutjinho
Berichten: 2153
Lid geworden op: do jul 31, 2008 5:45 pm
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Slipknot

Bericht door Woutjinho » di sep 14, 2010 12:29 pm

ik zag het net op rateyourmusic.com
1 rating, 0.50. zegt niet veel, maar is niet uitstekend vooruitzicht. (ik zal het sowieso niet kopen)

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Slipknot

Bericht door Took » di sep 14, 2010 12:33 pm

mooi zo'n rateyourmusic, maar voor cd's en dvds die nog niet uit zijn vrij onzinnig.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Woutjinho
Berichten: 2153
Lid geworden op: do jul 31, 2008 5:45 pm
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Slipknot

Bericht door Woutjinho » wo sep 15, 2010 11:51 am

er zijn altijd mensen die de zooi vantevoren toegestuurd krijgen om te reviewen bijvoorbeeld. maar zoals ik al zei; 1 stem zegt natuurlijk niks

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Re: Slipknot

Bericht door nightwing » za sep 18, 2010 12:13 pm

Zo dat is een flink fijne tracklist op die dvd! Vorig jaar ook rond die tijd live gezien en ze waren zeker goed. Maar ik koop nooit muziek dvd's eigenlijk. Is er overigens al meer nieuws bekend of alles doorgaat met Slipknot en of er al iemand nieuw bij de band is? Tijdje terug Stone Sour live gezien, wat een zoutloze kutband is dat live zeg...nu hoop ik nog harder dat ze wel doorgaan.
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
Buzz
Berichten: 3497
Lid geworden op: za mei 01, 2004 12:55 pm
Locatie: Amersfoort

Re: Slipknot

Bericht door Buzz » wo mei 18, 2011 8:18 pm

weet dat t geen Slipknot is maar kon er geen topic over vinden anders excusez moi!
Las dit vandaag:
It is with regret that we have decided to cancel the remaining dates on our current headline tour. Our friend and drummer, Roy Mayorga suffered a minor stroke a couple of nights ago after our show in Des Moines. He’s doing great and is expected to make a 100% recovery. We apologize to all the fans and look forward to getting back out on the road with Roy in the coming months.

-Stone Sour

Oei :( klinkt niet erg lekker die minor stroke, hoop dat hij herstelt.

Gebruikersavatar
tripleM
Berichten: 275
Lid geworden op: di sep 29, 2009 5:04 pm
Locatie: Papendrecht

Re: Slipknot

Bericht door tripleM » do mei 19, 2011 1:33 am

Dat is toch iets van een beroerte ofzo?

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Slipknot

Bericht door fetuskiller » do mei 19, 2011 6:20 am

Volgens mij wel, ja. Daar kun je toch van alles aan over houden. Hopen voor 'em dat het goed komt.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 2643
Lid geworden op: zo apr 24, 2011 5:23 pm
Locatie: Nijmegen/Groningen

Re: Slipknot

Bericht door Gijscoman » di mei 29, 2012 7:41 pm

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0LnakYpl ... ture=g-u-u[/youtube]
Ik gok een remix-album.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Slipknot

Bericht door Took » di mei 29, 2012 7:53 pm

mja, en dan door Sid geremixt. als het zo klinkt als in het filmpje dan hoeft het voor mij niet.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
FinnTroll
Berichten: 255
Lid geworden op: do aug 25, 2011 11:58 am
Locatie: Dokkum, Fryslân!

Re: Slipknot

Bericht door FinnTroll » di mei 29, 2012 9:47 pm

Nee dit klinkt echt nergens naar. Laat Slipknot maar een fatsoenlijk album uitbrengen want ik wordt zenuwachtig van deze boel. Als ze nu op een techno-achtige manier shit uitbrengen dan haak ik af en verbrand ik mijn Slipknot spul.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 2643
Lid geworden op: zo apr 24, 2011 5:23 pm
Locatie: Nijmegen/Groningen

Re: Slipknot

Bericht door Gijscoman » di mei 29, 2012 10:01 pm

Dat is misschien weer wat overdreven. :D

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 2643
Lid geworden op: zo apr 24, 2011 5:23 pm
Locatie: Nijmegen/Groningen

Re: Slipknot

Bericht door Gijscoman » wo mei 30, 2012 11:45 am

Het wordt een greatest hits album volgens Corey Taylor.
Waarschijnlijk beweert Clown straks dat het een normaal album is, krijgen we discussie en gaat Chris Fehn zeggen dat het album al in de winkels ligt.
Zoiets gebeurde eerder tenminste wel... :D

Gebruikersavatar
FinnTroll
Berichten: 255
Lid geworden op: do aug 25, 2011 11:58 am
Locatie: Dokkum, Fryslân!

Re: Slipknot

Bericht door FinnTroll » wo mei 30, 2012 9:17 pm

Gijscoman schreef:Het wordt een greatest hits album volgens Corey Taylor.
Waarschijnlijk beweert Clown straks dat het een normaal album is, krijgen we discussie en gaat Chris Fehn zeggen dat het album al in de winkels ligt.
Zoiets gebeurde eerder tenminste wel... :D

Greatest Hits, dat is ook nutteloos vind ik. Ik wil gewoon nieuw Slipknot materiaaal... :x

harry1985
Berichten: 242
Lid geworden op: zo feb 01, 2009 7:26 pm
Locatie: Omg groningen

Re: Slipknot

Bericht door harry1985 » wo nov 07, 2012 11:58 pm

Frontman Slipknot wordt moe van toekomstvragen.

Slipknot-zanger Corey Taylor raakt soms geïrriteerd als mensen hem keer op keer vragen naar de toekomst van de band. “Hoe vaak we het ook proberen uit te leggen, niemand wil verstaan wat we zeggen. Het lijkt erop alsof ze wachten op het antwoord dat ze graag willen horen. De fans moeten ons vertrouwen. We moeten de dood van onze broer (bassist Paul Gray) nog altijd verwerken. Sommige mensen willen niet begrijpen dat we nooit meer bij elkaar zullen komen. Eén van onze originele bandleden is verdwenen, snap je? Het zal gewoon nooit meer hetzelfde zijn zonder hem, het wordt moeilijker en moeilijker.”

Het laatste echte studio-album ‘All Hope Is Gone’ dateert inmiddels van 2008. In 2012 brachten de mannen weliswaar ‘Antennas To Hell’ uit, maar dat was een ‘best of Slipknot‘ CD.

harry1985
Berichten: 242
Lid geworden op: zo feb 01, 2009 7:26 pm
Locatie: Omg groningen

Re: Slipknot

Bericht door harry1985 » wo nov 07, 2012 11:59 pm

Ze moeten echt eens gaan nadenken om donnie steele een waardige plek op podium te geven

Je kan niet altijd blijven stilstaan natuurlijk

Gebruikersavatar
Heyoka
Krijst von Telg
Berichten: 9462
Lid geworden op: do mar 18, 2010 7:22 pm

Re: Slipknot

Bericht door Heyoka » do nov 08, 2012 12:30 am

Ik dacht dat hier al een speciaal topic aan gewijd was.
2x posten lijkt me een beetje veel van het goede.
⸸⸸⸸ Fuck you all! ⸸⸸⸸
Afbeelding
⸸⸸⸸ Sterven is het meervoud van sterf! ⸸⸸⸸
⸸⸸⸸ True metalhead ⸸⸸⸸

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Re: Slipknot

Bericht door Crises » do nov 08, 2012 2:22 am

Heyoka, nokken. Dit is overdreven.

Ik zou het persoonlijk helemaal niet erg vinden als ze besluiten nooit meer bij elkaar te komen. Ik ben daarin natuurlijk niet helemaal onpartijdig.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Slipknot

Bericht door yowannuzz » do nov 08, 2012 7:01 pm

Zal ik er dan maar serieus op reageren ?

Paul was 1 van de oprichters en dus oerleden van de band.
Als de band nog niet klaar is voor een volwaardig opvolger/vervanger, en een nieuwe plaat, kunnen we niets anders doen dan dat respecteren.
We kunnen immers niet in het gevoelsleven van de overige bandleden kijken.

De liefhebbers (waar ik mezelf zeker toe reken), mogen uberhaupt blij zijn dat de band door dit sterfgeval niet uit elkaar is geklapt.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

harry1985
Berichten: 242
Lid geworden op: zo feb 01, 2009 7:26 pm
Locatie: Omg groningen

Re: Slipknot

Bericht door harry1985 » do nov 08, 2012 10:18 pm

Blijft erg van gray.

Maar als slipknot live weer met bassist donnie steele gaat optreden met op de achtergrond fotos van gray erop is toch ook geen slechte eerbetoon vind ik zelf.

Vindt dit idee nog niet eens zo gek !

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Re: Slipknot

Bericht door ketter » do nov 08, 2012 10:54 pm

Heyoka schreef:Ik dacht dat hier al een speciaal topic aan gewijd was.
2x posten lijkt me een beetje veel van het goede.
:lolup:

Plaats reactie