Slayer

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie

Wat is het beste Slayer album ?

Show No Mercy
8
16%
Haunting The Chapel
3
6%
Hell Awaits
9
18%
Reign In Blood
19
39%
South Of Heaven
1
2%
Seasons In The Abyss
7
14%
Divine Intervention
1
2%
Undisputed Attitude
0
Geen stemmen
Diabolus In Musica
0
Geen stemmen
God Hates Us All
1
2%
Christ Illusion
0
Geen stemmen
World Painted Blood
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 49

Gebruikersavatar
MetalDelight
Berichten: 801
Lid geworden op: ma sep 08, 2014 7:09 pm
Locatie: Burgum FRL

Re: Slayer

Bericht door MetalDelight » do jan 25, 2018 6:57 pm

MadTinus schreef:Reign in Blood/South of Heaven/Seasons in the Abyss zijn m.i. dé Slayer albums.
+1 :-)

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Slayer

Bericht door Wessel » do jan 25, 2018 7:03 pm

Ik heb niet echt een duidelijke favoriet, verschuift ook een beetje per periode. Vroeger zou ik bijvoorbeeld Seasons In The Abyss gezegd hebben, maar de laatste jaren luister ik de eerste twee en de Haunting The Chapel-ep veruit het meest.

Ik breek wel graag een lans voor Divine Intervention! Heel naar sfeertje, veel variatie en experiment voor Slayer-begrippen (Serenity In Murder doet me zelfs aan Alice In Chains denken) en ontzettend vet drumwerk van Paul Bostaph (wat een fills, groove en tempowisselingen!). Killing Fields (dat intro klinkt verdorie gewoon als een mitrailleur!) en Dittohead zouden bij een afscheidsoptreden in Nederland zeker op de set mogen!

Gebruikersavatar
MadTinus
Berichten: 4070
Lid geworden op: di jan 27, 2004 10:44 pm
Locatie: Utrecht

Re: Slayer

Bericht door MadTinus » do jan 25, 2018 8:54 pm

^^ Eens wat betreft Divine Intervention.
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22169
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Slayer

Bericht door KoenM » do jan 25, 2018 9:04 pm

Inderdaad, ik hou ook van Divine Intervention. Niet de beste Slayer-plaat, maar na het erg songgerichte en "goed geproduceerde" Seasons in the Abyss erg gaaf om zo'n vuige dwarse plaat te horen.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22650
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Slayer

Bericht door innuendo » do jan 25, 2018 11:31 pm

Ik ben juist dol op het rauwe (en daardoor meest pure) metal die Slayer op Show No Mercy speelt. Daar hoor je in elk geval goede solo's. Toegegeven, Tom Araya vliegt regelmatig al krijsend uit de bocht, maar ik vind het juist wel te gek. Net als heel veel bands heeft Slayer nooit het debuut overtroffen.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25583
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Slayer

Bericht door Lennert » do jan 25, 2018 11:48 pm

innuendo schreef:Ik ben juist dol op het rauwe (en daardoor meest pure) metal die Slayer op Show No Mercy speelt. Daar hoor je in elk geval goede solo's. Toegegeven, Tom Araya vliegt regelmatig al krijsend uit de bocht, maar ik vind het juist wel te gek. Net als heel veel bands heeft Slayer nooit het debuut overtroffen.
Binnenkort maar eens die Slayer-marathon doen. Ben benieuwd of er nog iets tussen zit dat me wel iets doet van de latere werken (ik blijf erbij dat Reign In Blood saai is en zet liever Pleasure To Kill of Darkness Descends op als tegenhangers van wat nu echt de hardste thrash metal zou moeten zijn), het debuut heb ik altijd wel tof gevonden.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22650
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Slayer

Bericht door innuendo » do jan 25, 2018 11:55 pm

Het zou me niks verbazen wanneer jij South Of Heaven en (misschien wel meer) Seasons In The Abyss leuk gaat vinden.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25311
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Slayer

Bericht door Jeroen » vr jan 26, 2018 7:36 am

Zo te zien ben ik nog altijd de enige die in de poll op South Of Heaven heeft gestemd. Mooie, ietwat stemmige plaat. Veel gecontroleerder en doordachter.

Overigens vind ik Reign In Blood ook lekker, maar kennelijk is dat een verplichting. Ik vind het een goede plaat, maar niet omdat het moet. Ondanks de korte speelduur staan er namelijk wel vullers op. Songs die op eigen benen geen moer voorstellen. Maar Reign In Blood is uiteindelijk echt een totaalplaatje.

Divine Intervention vind ik ook erg tof, mede omdat ik ze door die cd leerde kennen. Ik nam de cd van mijn buurjongen over op bandje en heb de cassette geruime tijd in mijn walkman gehad. Songtechnisch consistenter dan Reign In Blood, maar met vergelijkbare intensiteit.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Slayer

Bericht door Wessel » vr jan 26, 2018 10:06 am

Lennert schreef:
innuendo schreef:Ik ben juist dol op het rauwe (en daardoor meest pure) metal die Slayer op Show No Mercy speelt. Daar hoor je in elk geval goede solo's. Toegegeven, Tom Araya vliegt regelmatig al krijsend uit de bocht, maar ik vind het juist wel te gek. Net als heel veel bands heeft Slayer nooit het debuut overtroffen.
Binnenkort maar eens die Slayer-marathon doen. Ben benieuwd of er nog iets tussen zit dat me wel iets doet van de latere werken (ik blijf erbij dat Reign In Blood saai is en zet liever Pleasure To Kill of Darkness Descends op als tegenhangers van wat nu echt de hardste thrash metal zou moeten zijn), het debuut heb ik altijd wel tof gevonden.
Darkness Descends had anders denk ik niet zo geklonken als Gene Hoglan niet de roadie van Slayer was geweest tijdens de Show No Mercy-tour. :wink:

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Slayer

Bericht door Wessel » ma jan 29, 2018 9:35 pm

Rene schreef:Kerry King had het er in interviews nog over dat er nog een stel songs klaarliggen van de sessies voor Repentless. Die wilde hij gebruiken voor een nieuw album. Ik ben benieuwd of die nog verschijnen als soort van afscheids-EP.
[youtube][/youtube]

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Re: Slayer

Bericht door Rene » ma jan 29, 2018 9:51 pm

Ik weet niet of hij als ingehuurde gitarist de meest geschikte persoon is om die vraag te beantwoorden ;)
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25583
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Slayer

Bericht door Lennert » vr feb 02, 2018 11:22 am

Wessel schreef:
Lennert schreef:
innuendo schreef:Ik ben juist dol op het rauwe (en daardoor meest pure) metal die Slayer op Show No Mercy speelt. Daar hoor je in elk geval goede solo's. Toegegeven, Tom Araya vliegt regelmatig al krijsend uit de bocht, maar ik vind het juist wel te gek. Net als heel veel bands heeft Slayer nooit het debuut overtroffen.
Binnenkort maar eens die Slayer-marathon doen. Ben benieuwd of er nog iets tussen zit dat me wel iets doet van de latere werken (ik blijf erbij dat Reign In Blood saai is en zet liever Pleasure To Kill of Darkness Descends op als tegenhangers van wat nu echt de hardste thrash metal zou moeten zijn), het debuut heb ik altijd wel tof gevonden.
Darkness Descends had anders denk ik niet zo geklonken als Gene Hoglan niet de roadie van Slayer was geweest tijdens de Show No Mercy-tour. :wink:
Ja... dat is een argument?

Heb wel goed nieuws voor je, Show No Mercy vond ik namelijk erg gaaf toen ik hem gisteren weer hoorde.
Laatst gewijzigd door Lennert op vr feb 02, 2018 4:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Mollusk
Lult over cdtjes
Berichten: 5792
Lid geworden op: za nov 04, 2006 12:04 am

Re: Slayer

Bericht door Mollusk » vr feb 02, 2018 3:58 pm

Show No Mercy is ook favoriet hier. Hell Awaits vind ik dan weer tegenvallen.
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Slayer

Bericht door Wessel » vr feb 02, 2018 6:09 pm

Lennert schreef:
Ja... dat is een argument?

Heb wel goed nieuws voor je, Show No Mercy vond ik namelijk erg gaaf toen ik hem gisteren weer hoorde.
Niet echt eigenlijk. :mrgreen:

En leuk, zoals ik hier al eerder typte de laatste jaren ook het Slayer-album dat ik het vaakst opzet.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25583
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Slayer

Bericht door Lennert » do feb 08, 2018 2:06 pm

Zo, het einde van de marathon is hier. Dit zijn de scores die ik uit 5 sterren heb gegeven:

Eindstand:
1. Show No Mercy 4.5*
2. Seasons In The Abyss 3.5*
3. South Of Heaven 3*
4. Reign In Blood 3*
5. Hell Awaits 2.5*
6. World Painted Blood 2*
7. Repentless 2*
8. Christ Illusion 2*
9. God Hates Us All 1.5*
10. Divine Intervention 1.5*
11. Diabolus In Musica 1.5*
12. Undisputed Attitude 1*

Wat een heerlijk album dat Show No Mercy. Snap helemaal waarom mensen hier fan werden van de band. De solo's stelden nog iets voor, de songs waren sfeervol en de band had nog meer dan standje 'teringhard'. Want vanaf het tweede album is dat het enige dat ik nog hoor, hard harder hardst. Prima, ik snap dat mensen dat leuk vinden, ik kan er echter geen kut mee. Ik kan op albums als Hell Awaits en Reign In Blood vaak maar een type riff horen en dat vind ik oersaai. Araya is een vrij belabberd zanger die vooral heel monotoon schreeuwt op een manier dat ik er ook weinig lol uit kan halen. Drumwerk is helemaal in het begin goed, maar eigenlijk vind ik Bostaph dan nog beter spelen dan Lombardo. Jammer dat hij op de echte klotealbums speelt. Alles vanaf Divine Intervention vond ik echt verschrikkelijke prut. Van de nieuwe albums had World Painted Blood nog een paar nummers die ik wel trok, maar voor de rest is het eenheidsworst. En hey, Slayer is echt een van de hardste bands uit het genre, ik begrijp helemaal wat daar de aantrekkingskracht in is. Ik heb het echter niet.

Seasons In The Abyss vind ik nog een positieve uitschieter omdat er hier meer afwisseling in de songs zit. Schaf ik misschien mogelijk nog aan als ik hem goedkoop vind. Reign In Blood vond ik saai, maar in ieder geval was Raining Blood een echt goeie track. Heb het allemaal een kans gegeven (en ik hoopte op betere scores toen ik zo weg was van Show No Mercy), maar Slayer is echt maar dan ook echt niet mijn band.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Satyr
Berichten: 1145
Lid geworden op: di okt 28, 2008 9:15 pm
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Re: Slayer

Bericht door Satyr » do feb 08, 2018 3:13 pm

Ik heb vrijwel tot helemaal niks met Slayer. Hun beste cd voor mij is kant 1 van de Decade of Agression live plaat.

Gebruikersavatar
Den
Berichten: 1539
Lid geworden op: za apr 08, 2006 1:35 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Slayer

Bericht door Den » do feb 08, 2018 4:30 pm

zo weinig liefde voor undisputed attitude? Ik vind dat een vermakelijk plaatje! OK, ik ga hard op punk en hardcore, dat scheelt wellicht, maar toch...
heeft geen fuck verstand van muziek!

http://www.scenepointblank.com

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22650
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Slayer

Bericht door innuendo » do feb 08, 2018 4:37 pm

Het enige echte verschil met de waardering van Lennert is dat ik Reign In BLood en vooral Hell Awaits beter vind.

Verder houd ik ook niet van punk. Alleen van THe Sex Pistols heb ik de plaat in de kast staan. Meer dan dat zal het wat dat genre betreft ook niet worden. Undisputed Attitude was echt een heel, heel zware zit.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25583
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Slayer

Bericht door Lennert » do feb 08, 2018 5:06 pm

Den schreef:zo weinig liefde voor undisputed attitude? Ik vind dat een vermakelijk plaatje! OK, ik ga hard op punk en hardcore, dat scheelt wellicht, maar toch...
Neuh, voor mij echt de definitie van tyfusherrie. Araya's brakke stem leent zich er prima voor hoor, maar ik kan er echt niet van genieten.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Marcel Hubregtse
Berichten: 638
Lid geworden op: za aug 11, 2007 9:17 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Slayer

Bericht door Marcel Hubregtse » do feb 08, 2018 5:26 pm

Den schreef:zo weinig liefde voor undisputed attitude? Ik vind dat een vermakelijk plaatje! OK, ik ga hard op punk en hardcore, dat scheelt wellicht, maar toch...

Heb de haat voor Undisputed Attitude ook nooit begrepen. Geweldig harcore covers plaat en Gemini is een geweldig nieuw eigen nummer. Oké, ik ben dan ook een fan van dat soort echte ouderwetse hardcore, dus dat helpt. Maar Slayer geeft ook nog eens een eigen draai aan die hardcoreklassiekers/
Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Dawn Crosby (R.I.P.)
05 April 1963 - 15 December 1996

metalhead40
Berichten: 29
Lid geworden op: zo okt 17, 2010 5:23 pm
Locatie: Hardinxveld-Giessendam

Re: Slayer

Bericht door metalhead40 » zo feb 11, 2018 7:08 pm

Hell Awaits, gewoon de beste nummers,en het album klinkt ,,duister,, alleen het geluid is natuurlijk erg veel minder als RIB

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Slayer

Bericht door Took » zo okt 14, 2018 11:27 am

Wij zijn niet helemaal overtuigd dat de laatste show van Slayer in Nederland volgende maand in Zwolle is, want volgend jaar is de band nog op diverse festivals te zien. Hellfest is bevestigd, en verwacht wordt dat ook onder meer Graspop en Wacken binnenkort aangekondigd worden.

Wij denken dat ook een laatste show op een Nederlands festival tot de mogelijkheden behoort. Dus de vraag is: Waar moet Slayer volgend jaar in Nederland afscheid nemen?

Stemmen aub via:
http://www.metalfan.nl/pollBooth.php?pollID=531
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Slayer

Bericht door Wessel » zo okt 14, 2018 2:13 pm

Mijn plan om naar de show in Londen te gaan gaat niet door, dus afscheid nemen op GMM of Dynamo zou ik wel leuk vinden.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22169
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Slayer

Bericht door KoenM » zo mei 03, 2020 10:05 pm

Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Shreds of Sanity
Berichten: 1575
Lid geworden op: do aug 05, 2010 1:59 pm

Re: Slayer

Bericht door Shreds of Sanity » ma feb 05, 2024 7:31 am



Kerry King heeft een nummer van zijn lang aangekondigde soloproject online gezet en het klinkt... als de laatste paar Slayer albums.

Hij heeft toch zeker wat grote thrashnamen aangetrokken voor de band: Mark Osegueda van Death Angel op vocals. Phil Demmel op gitaar. Paul Bostaph op drums. Kyle Sanders (wie?) op bas.

Tja, ze zullen live vast goed Slayer nummers kunnen spelen, maar ik verwacht niet heel veel van het album.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22169
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Slayer

Bericht door KoenM » ma feb 05, 2024 8:44 am

Ben wel blij met Mark op vocals.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

bakvet
Berichten: 284
Lid geworden op: di mar 22, 2016 8:11 pm

Re: Slayer

Bericht door bakvet » ma feb 05, 2024 9:19 am

Als dit niet het beste nummer van de plaat is zie ik het wel zitten. Het heeft de urgentie van Slayer. Het hele kleine beetje James Hetfield in de riff kan ik wel negeren.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22650
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Slayer

Bericht door innuendo » ma feb 05, 2024 9:29 am

Het klinkt wat spontaner en minder gekunsteld dan de laatste platen van Slayer. Dit is wel leuk voor op de achtergrond, zal ik maar zeggen.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24863
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Re: Slayer

Bericht door Kriestof » ma feb 05, 2024 10:37 pm

wel ok, maar helemaal niet bijzonder

ik lees overal dat iedereen diablous in musica niets vind, op bijna elke website wordt dat album afgekraakt

ik vind het, zelfs zonder te twijfelen, hun beste album sinds reign in blood....maar die mening deelt blijkbaar niemand

de sfeer, de riffs, de moderne groovy invloeden, de teksten, de zanglijnen, de productie, het artwork...ik vind dat allemaal geweldig
het is hun meest duistere album
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25311
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Slayer

Bericht door Jeroen » di feb 06, 2024 6:55 am

Prima plaat. Repentless trouwens ook.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22169
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Slayer

Bericht door KoenM » di feb 06, 2024 8:15 am

Divine Intervention vind ik trouwens fantastisch, als we het toch over post 1990 Slayer hebben. De vuige productie, het donkere, de agressie. Lekker sfeertje. De HC punk invloeden komen er lekker door ook.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Spawn999
Opperetterbak
Berichten: 11318
Lid geworden op: wo sep 11, 2019 8:46 am

Re: Slayer

Bericht door Spawn999 » di feb 06, 2024 8:18 am

Misschien Blasphemy maar ik draai de cover cd Undisputed Attitude het vaakst. Snel en aggressief heerlijk!
Living Colour Is My Favorite Black Metal Band

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22650
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Slayer

Bericht door innuendo » di feb 06, 2024 9:06 am

Het is allemaal kut
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25311
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Slayer

Bericht door Jeroen » di feb 06, 2024 9:07 am

KoenM schreef: di feb 06, 2024 8:15 am Divine Intervention vind ik trouwens fantastisch, als we het toch over post 1990 Slayer hebben. De vuige productie, het donkere, de agressie. Lekker sfeertje. De HC punk invloeden komen er lekker door ook.
Dit ja. Mijn eerste Slayer-plaat. Heerlijk intens. Met Undisputed Attitude heb ik niets.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Spawn999
Opperetterbak
Berichten: 11318
Lid geworden op: wo sep 11, 2019 8:46 am

Re: Slayer

Bericht door Spawn999 » di feb 06, 2024 9:21 am

innuendo schreef: di feb 06, 2024 9:06 am Het is allemaal kut
God Hates Us All ook niet? Vind ik ook een lekkere knaller.
Living Colour Is My Favorite Black Metal Band

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22968
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Re: Slayer

Bericht door dako » di feb 06, 2024 9:28 am

innuendo schreef: di feb 06, 2024 9:06 am Het is allemaal kut
Wel mee eens denk ik. Wat mij betreft hadden ze na Season In The Abyss kunnen stoppen met het uitbrengen van nieuw materiaal.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22968
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Re: Slayer

Bericht door dako » di feb 06, 2024 9:28 am

[edit]
Ouderwetse dubbelpost.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22650
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Slayer

Bericht door innuendo » di feb 06, 2024 9:33 am

Show No Merci en daarna zakt het al. Na Reign in Blood is het voor al niet boeiend meer.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Spawn999
Opperetterbak
Berichten: 11318
Lid geworden op: wo sep 11, 2019 8:46 am

Re: Slayer

Bericht door Spawn999 » di feb 06, 2024 10:04 am

Afbeelding
Living Colour Is My Favorite Black Metal Band

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22169
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Slayer

Bericht door KoenM » di feb 06, 2024 10:05 am

Stelletje truie edgelords. Reign in Blood, South of Heaven en Seasons in the Abyss zijn metalklassiekers van de eerste divisie. Divine Intervention en God Hates Us All vond ik fantastisch en Repentless kon ik ook goed smaken.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Mollusk
Lult over cdtjes
Berichten: 5792
Lid geworden op: za nov 04, 2006 12:04 am

Re: Slayer

Bericht door Mollusk » di feb 06, 2024 1:54 pm

innuendo schreef: di feb 06, 2024 9:33 am Show No Merci
Is dat een Franse Slayer-coverband? :)
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle

Gebruikersavatar
Spawn999
Opperetterbak
Berichten: 11318
Lid geworden op: wo sep 11, 2019 8:46 am

Re: Slayer

Bericht door Spawn999 » di feb 06, 2024 2:22 pm

:lolup:
Living Colour Is My Favorite Black Metal Band

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25583
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Slayer

Bericht door Lennert » di feb 06, 2024 2:24 pm

KoenM schreef: di feb 06, 2024 10:05 am Stelletje truie edgelords. Reign in Blood, South of Heaven en Seasons in the Abyss zijn metalklassiekers van de eerste divisie. Divine Intervention en God Hates Us All vond ik fantastisch en Repentless kon ik ook goed smaken.
*gaap*

Kreator is betor
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Spawn999
Opperetterbak
Berichten: 11318
Lid geworden op: wo sep 11, 2019 8:46 am

Re: Slayer

Bericht door Spawn999 » di feb 06, 2024 2:34 pm

Mollusk schreef: di feb 06, 2024 1:54 pm
innuendo schreef: di feb 06, 2024 9:33 am Show No Merci
Is dat een Franse Slayer-coverband? :)
Afbeelding
Living Colour Is My Favorite Black Metal Band

bakvet
Berichten: 284
Lid geworden op: di mar 22, 2016 8:11 pm

Re: Slayer

Bericht door bakvet » di feb 06, 2024 7:23 pm

Ja na Seasons in the Abyss werd het allemaal minder, zonder twijfel. Hell Awaits is een meesterwerk.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22650
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Slayer

Bericht door innuendo » di feb 06, 2024 7:33 pm

Mollusk schreef: di feb 06, 2024 1:54 pm
innuendo schreef: di feb 06, 2024 9:33 am Show No Merci
Is dat een Franse Slayer-coverband? :)
:lolup:


Godver! Hoe heb ik dat voor elkaar gekregen :lol: :lol:
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24863
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Re: Slayer

Bericht door Kriestof » di feb 06, 2024 11:40 pm

nieuwe song nog paar keer geluisterd

zou een kreator song kunnen zijn als mille het had ingezongen, zelfde cadans

en demmel is wel meerwaarde voor het nummer, op dat op de plaat veel solo's inspeelt, dat is er minder kerry king gegil, hoewel op het einde van de song houdt hij de lead melodieus
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25311
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Slayer

Bericht door Jeroen » za feb 17, 2024 9:35 pm

Ik ben toch wel benieuwd naar die plaat. Kerry is in mijn ogen en oren een wat ondergewaardeerde gitarist. Vooral ritmisch is hij hartstikke strak en creatief. Niet eens altijd om wat hij wél doet, maar ook om wat hij niet doet. Als een nummer om een open akkoord vraagt, schroomt hij niet. Het hoeven niet altijd capriolen op het fretboard te zijn. En dat Osegueda de boel inzingt, is natuurlijk wel tof. Hij kan wel weer wat goede songs gebruiken voor zijn strot na die ietwat teleurstellende laatste plaat van Death Angel.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6780
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Re: Slayer

Bericht door Johan » ma feb 19, 2024 3:25 pm

Heeft Osegueda het hele album ingezongen? Of verschilt het per nummer?

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25311
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Slayer

Bericht door Jeroen » ma feb 19, 2024 6:41 pm

Oeh dat weet ik niet.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Plaats reactie