Inquisitie Topic

Fouten, mededelingen etc. zijn hier te vinden, en tevens kan je hier je vraag of klacht over de site kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
Demorpheus
Poseur Extraordinair
Berichten: 18595
Lid geworden op: ma mar 04, 2002 11:13 pm
Locatie: Wageningen

Inquisitie Topic

Bericht door Demorpheus » di apr 19, 2005 9:06 pm

Bij wijze van experiment.

Dit topic is bedoeld om het niveau van MF weer wat op te hogen. Mocht iemand te irritant zijn, constant offtopic gaan en alles verzieken dan kan je hem of haar hier aandragen, inclusief goede argumenten uiteraard. Wij (het team) kijken dan naar de persoon in kwestie en besluiten dan wel of niet over te gaan naar een (tijdelijke) ban.

Ter bescherming van dit topic krijgt ieder die hier in offtopic gaat een ban. Mocht iemand het met een aanklacht niet eens zijn dan moet men een pm sturen naar mij of Tokus wederom inclusief argumentatie.

ik ben benieuwd hoe het zal gaan.
Nee, jij!!

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Re: Inquisitie Topic

Bericht door Jepster » di apr 19, 2005 9:12 pm

Demorpheus schreef:Bij wijze van experiment.

Dit topic is bedoeld om het niveau van MF weer wat op te hogen. Mocht iemand te irritant zijn, constant offtopic gaan en alles verzieken dan kan je hem of haar hier aandragen, inclusief goede argumenten uiteraard. Wij (het team) kijken dan naar de persoon in kwestie en besluiten dan wel of niet over te gaan naar een (tijdelijke) ban.

Ter bescherming van dit topic krijgt ieder die hier in offtopic gaat een ban. Mocht iemand het met een aanklacht niet eens zijn dan moet men een pm sturen naar mij of Tokus wederom inclusief argumentatie.

ik ben benieuwd hoe het zal gaan.
Ik durf bijna niets te zeggen :)

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » di apr 19, 2005 9:25 pm

Ik wel: "Arnibes". En dat meen ik serieus.
Makkers staakt uw wild geraas

sicness0317
Berichten: 5891
Lid geworden op: do jun 12, 2003 10:35 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door sicness0317 » di apr 19, 2005 11:06 pm

Beetje stom topic eigenlijk. Vind dit maar niets, krijg je weer loze geouwehoer om niets. Als er iemand gebanned word dan heeft hij er ook echt om gevraagd.. onnodig om een aanvraag topic te maken vind ik dan.
[img]http://www.icedtears.com/musica/logos/97.gif[/img]

!! Maar ik heb besloten om niet meer te posten op metalfan, heel mischien soms nog maar mij zul je hier niet echt meer treffen. !!

Nevyn
Berichten: 6475
Lid geworden op: di dec 18, 2001 7:54 pm
Locatie: dordrecht

Bericht door Nevyn » di apr 19, 2005 11:08 pm

zowiezo,
als je een persoon als arnibes noem hoor je niemand, maar ga je een ander noemen dan gaat iedereen in andere topics op je lopen zeiken.

Gebruikersavatar
Demorpheus
Poseur Extraordinair
Berichten: 18595
Lid geworden op: ma mar 04, 2002 11:13 pm
Locatie: Wageningen

Re: Inquisitie Topic

Bericht door Demorpheus » wo apr 20, 2005 12:20 am

Fear_Of_The_Dark schreef:[..]


Ik durf bijna niets te zeggen :)
doe dat dan ook niet. punkt
Nee, jij!!

Gebruikersavatar
Demorpheus
Poseur Extraordinair
Berichten: 18595
Lid geworden op: ma mar 04, 2002 11:13 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Demorpheus » wo apr 20, 2005 12:20 am

sicness0317 schreef:Beetje stom topic eigenlijk. Vind dit maar niets, krijg je weer loze geouwehoer om niets. Als er iemand gebanned word dan heeft hij er ook echt om gevraagd.. onnodig om een aanvraag topic te maken vind ik dan.
ik vraag niet om je mening. Dus tenzij je iemand wil aandragen (met argumentatie), ga niet posten in de topic.
Nee, jij!!

Gebruikersavatar
Demorpheus
Poseur Extraordinair
Berichten: 18595
Lid geworden op: ma mar 04, 2002 11:13 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Demorpheus » wo apr 20, 2005 12:21 am

Rascul schreef:Ik wel: "Arnibes". En dat meen ik serieus.
waarom?
Nee, jij!!

Ernst
Berichten: 4998
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » wo apr 20, 2005 10:05 am

Wat ik er van heb gelezen, voegt Aminjar nou ook niet bepaald iets toe aan dit forum. Maar goed, ik heb zo nu en dan ook zeker onzinnige momenten. Maar wel een goed plan, wat strenger modden. Rascul heeft naar mijn mening ook gelijk: van de 2500 posts die hij nu heeft gemaakt voegt misschien 10% iets toe, maar ook dat betwijfel ik sterk.

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » wo apr 20, 2005 10:26 am

Demorpheus schreef:[..]


waarom?
Omdat zijn reëele toevoeging aan dit forum letterlijk 0,0 is. Altijd zitten kutten in topics waar hij geen verstand van heeft en het hoogst irritante talent om elk topic wat met zijn aanwezigheid verblijd wordt effectief te laten ontsporen in een flamepartij van heb ik jou daar.
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
Demorpheus
Poseur Extraordinair
Berichten: 18595
Lid geworden op: ma mar 04, 2002 11:13 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Demorpheus » wo apr 20, 2005 1:39 pm

Rascul schreef:[..]


Omdat zijn reëele toevoeging aan dit forum letterlijk 0,0 is. Altijd zitten kutten in topics waar hij geen verstand van heeft en het hoogst irritante talent om elk topic wat met zijn aanwezigheid verblijd wordt effectief te laten ontsporen in een flamepartij van heb ik jou daar.
kan je wat urls posten als voorbeeld?

overigens delete ik vanaf nu de posts in dit topic die naar mijn mening niet relevant zijn.
Nee, jij!!

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » wo apr 20, 2005 2:17 pm

Demorpheus schreef:[..]


kan je wat urls posten als voorbeeld?

overigens delete ik vanaf nu de posts in dit topic die naar mijn mening niet relevant zijn.
alleen omdat ze zeggen dat er een strenger mod beleid moet zijn? Dat heet censuur, je moet dit vaker doen in andere topics, daar waar het echt nodig was. Mijn post was heel erg on-topic en serieus en wel relevant. Dat jij het niet leuk vind is iets anders.
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » wo apr 20, 2005 2:53 pm

Flikker die rechterarmstrekkertjes eens van het forum af. Van die kneuzen zoals Oak dus.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Oak
Berichten: 3718
Lid geworden op: ma feb 28, 2005 10:40 pm

Bericht door Oak » wo apr 20, 2005 2:54 pm

Pardon?



Ohh nee wacht: Sterf jij jood jij! ofzo.

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » wo apr 20, 2005 2:56 pm

waarom oak? vanwege die foto in het fototopic? geloof jij dat hij dat is?
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » wo apr 20, 2005 2:56 pm

Oak schreef:Pardon?



Ohh nee wacht: Sterf jij jood jij! ofzo.
Heheheh.
Blijf er trouwens maar op ook, kan mij het boeien.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Demorpheus
Poseur Extraordinair
Berichten: 18595
Lid geworden op: ma mar 04, 2002 11:13 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Demorpheus » wo apr 20, 2005 3:16 pm

Audiophile schreef:[..]

alleen omdat ze zeggen dat er een strenger mod beleid moet zijn? Dat heet censuur, je moet dit vaker doen in andere topics, daar waar het echt nodig was. Mijn post was heel erg on-topic en serieus en wel relevant. Dat jij het niet leuk vind is iets anders.
nee, daar is dit topic niet voor bedoeld. Als je het niet eens bent met het beleid open je daar maar een appart topic over.
Nee, jij!!

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » wo apr 20, 2005 3:19 pm

nee hoor, jij stelt een probleem aan de kaak. Ik stel een oplossing voor, want de oplossing die jij bedenkt is een omslachtige en gaat sowieso niet werken. Daar is geen apart topic voor nodig.
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
Demorpheus
Poseur Extraordinair
Berichten: 18595
Lid geworden op: ma mar 04, 2002 11:13 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Demorpheus » wo apr 20, 2005 3:25 pm

Nee, dat gaat ook niet werken. Ik vertik het namelijk om al mijn vrije tijd dit forum rond te spitten opzoek naar mensen die een ban verdienen. Een beter mileu begint bij jezelf wordt gezegt dus ik probeer met dit topic andere forumgebruikers de mogelijkheid te bieden mij van de juiste info te voorzien zodat dit forum een stuk prettiger is om te posten.

m.a.w.
Als iemand irritant en vervelend is kan zijn of haar naam hier genoemd worden zodat wij er naar kunnen kijken. Opmerkingen die betrekking hebben tot ons beleid kunnen ergens anders terecht.

tot zo ver deze toelichting.
Nee, jij!!

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » wo apr 20, 2005 3:27 pm

is goed, ik prefereer de pm. ik weet je te vinden als ik iets opmerk, deze discussie tussen ons is gesloten :D
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » wo apr 20, 2005 4:11 pm

wat een idioot plan, vraag me af wie er nu geband gaan worden en waarom, eens zien of een eigen mening blijft tellen hier op metalfan

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » wo apr 20, 2005 4:12 pm

natassja schreef:wat een idioot plan, vraag me af wie er nu geband gaan worden en waarom, eens zien of een eigen mening blijft tellen hier op metalfan
dat staat er niet in de openingspost...
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » wo apr 20, 2005 4:17 pm

natassja schreef:eens zien of een eigen mening blijft tellen hier op metalfan
http://www.metalfan.nl/forum/faq.php#24 ;)
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Hirchart
Berichten: 2409
Lid geworden op: zo jun 20, 2004 4:42 pm
Locatie: Bennekom

Bericht door Hirchart » wo apr 20, 2005 4:58 pm

Ik kan me goed heugen dat er bovenaan metalfan.nl een banner stond met metalfans against racism? Waarom zijn lui als Falkh dan nog welkom op het forum? Niet dat ik me persoonlijk aan hem stoor, zolang hij zijn idealen voorzich houdt maar dat doet hij niet. Ik heb regelmatig undersigns en avatars gezien die rechts-extremisme 'uitstraalden'.
[img]http://gallery.triggatt.com/albums/album34/00logo.gif[/img]

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » wo apr 20, 2005 5:02 pm

Hirchart schreef:The Reckoning (de ~ (m.), ~s)

1 deugniet, iem. die zwakzinnig is in de hoogste graad, achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak
2 dwaas, mal => bespottelijk
3 iem. die niet goed, handig of flink is
4 persoon met het downsyndroom
5 [grof] rotzak => naarling
Dit vind ik dan weer aanstootgevend...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Hirchart
Berichten: 2409
Lid geworden op: zo jun 20, 2004 4:42 pm
Locatie: Bennekom

Bericht door Hirchart » wo apr 20, 2005 5:05 pm

Heb jij mij het woord aanstootgevend horen zeggen? Nee inderdaad niet, persoonlijk maakt het me niets uit maar kan mij voorstellen dat anderen ( zoals Ali ) het wel wat uitmaakt. Als je je white-power idealen persee wilt uitkramen ga je toch lekker naar het stormfront-forum?
[img]http://gallery.triggatt.com/albums/album34/00logo.gif[/img]

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » wo apr 20, 2005 5:05 pm

Omdat op een forum iedereen nog altijd recht heeft op een vrije mening, lijkt mij zo.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
Julius Evola
Berichten: 355
Lid geworden op: wo apr 13, 2005 12:37 pm
Locatie: Delft

Bericht door Julius Evola » wo apr 20, 2005 5:07 pm

Hirchart schreef:Heb jij mij het woord aanstootgevend horen zeggen? Nee inderdaad niet, persoonlijk maakt het me niets uit maar kan mij voorstellen dat anderen ( zoals Ali ) het wel wat uitmaakt. Als je je white-power idealen persee wilt uitkramen ga je toch lekker naar het stormfront-forum?
stormfront heeft een kut layout. :wink:
[img]http://home.wanadoo.nl/margrietpolder/PC.gif[/img]

Gebruikersavatar
Hirchart
Berichten: 2409
Lid geworden op: zo jun 20, 2004 4:42 pm
Locatie: Bennekom

Bericht door Hirchart » wo apr 20, 2005 5:08 pm

Draconian schreef:Omdat op een forum iedereen nog altijd recht heeft op een vrije mening, lijkt mij zo.
Ja, die discussie is al miljoenen keren gevoerd. Wat is nou vrije menings uiting? Nederland is een vrij land dus je kan alles zeggen wat je denkt? Nee, want racisme is volgens de wet verboden. Zo kun je uren doorgaan. Daar gaat het mij niet om, als er bovenaan een site staat metalheads against racism en zie vervolgs op het forum van dezelfde site avatars van bands als skrewdriver ( of wat voor crapband dan ook, in ieder geval mongolen met bivaksmutsen en een whitepower vlag ) vind ik dat erg apart.
[img]http://gallery.triggatt.com/albums/album34/00logo.gif[/img]

Gebruikersavatar
Julius Evola
Berichten: 355
Lid geworden op: wo apr 13, 2005 12:37 pm
Locatie: Delft

Bericht door Julius Evola » wo apr 20, 2005 5:09 pm

Hirchart schreef:Ik kan me goed heugen dat er bovenaan metalfan.nl een banner stond met metalfans against racism? Waarom zijn lui als Falkh dan nog welkom op het forum? Niet dat ik me persoonlijk aan hem stoor, zolang hij zijn idealen voorzich houdt maar dat doet hij niet. Ik heb regelmatig undersigns en avatars gezien die rechts-extremisme 'uitstraalden'.

Racism en rechts-"extremisme" zijn ook echt helemaal exact het zelfde enzo...
[img]http://home.wanadoo.nl/margrietpolder/PC.gif[/img]

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » wo apr 20, 2005 5:10 pm

Hirchart schreef:Als je je white-power idealen persee wilt uitkramen ga je toch lekker naar het stormfront-forum?
Ik neem aan dat je met 'je' mijn persoontje bedoelt, dus... graag een linkje naar een opmerking van mij die op dat stormfront-forum thuis zou horen.

Dit is er blijkbaar het topic voor...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Hirchart
Berichten: 2409
Lid geworden op: zo jun 20, 2004 4:42 pm
Locatie: Bennekom

Bericht door Hirchart » wo apr 20, 2005 5:11 pm

Julius Evola schreef:[..]



Racism en rechts-"extremisme" zijn ook echt helemaal exact het zelfde enzo...
Dat weet ik wel, maar als je op een site zet 'against racism' lijkt mij dat dat ook op nationalisme, rechts-extremisme ed. slaat?
Laatst gewijzigd door Hirchart op wo apr 20, 2005 5:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
[img]http://gallery.triggatt.com/albums/album34/00logo.gif[/img]

Gebruikersavatar
Hirchart
Berichten: 2409
Lid geworden op: zo jun 20, 2004 4:42 pm
Locatie: Bennekom

Bericht door Hirchart » wo apr 20, 2005 5:12 pm

the true Thorko schreef:[..]

Ik neem aan dat je met 'je' mijn persoontje bedoelt, dus... graag een linkje naar een opmerking van mij die op dat stormfront-forum thuis zou horen.

Dit is er blijkbaar het topic voor...
Nee, ik heb het niet over jou. Ik doel vooral op Falkh en daarvoor is zijn undersign genoeg voor. Free dennis nog wat, toevallig weet ik dat het een Poolse aap is die vast zit vanwege het bezit van extreem rechtse shirts ofzo.
[img]http://gallery.triggatt.com/albums/album34/00logo.gif[/img]

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » wo apr 20, 2005 5:13 pm

Hirchart schreef:[..]

Ja, die discussie is al miljoenen keren gevoerd. Wat is nou vrije menings uiting? Nederland is een vrij land dus je kan alles zeggen wat je denkt? Nee, want racisme is volgens de wet verboden. Zo kun je uren doorgaan. Daar gaat het mij niet om, als er bovenaan een site staat metalheads against racism en zie vervolgs op het forum van dezelfde site avatars van bands als skrewdriver ( of wat voor crapband dan ook, in ieder geval mongolen met bivaksmutsen en een whitepower vlag ) vind ik dat erg apart.
Die discussie is inderdaad al heel vaak gevoerd en zonder einde. Ik vind dan ook eigenlijk dat die banner weggehaald moet worden, niet omdat ik het eens ben met de opvattingen van enkele lieden hier, maar omdat ik het niet gepast vind dat er op een forum dergelijke censuur toegepast wordt (er zijn natuurlijk grenzen, dus iemand die het forum onderspamt met opmerkingen als ALLE JODEN MOETEN DOOD!!! mag van mij rustig gebanned worden, maar iemand die een extreme opmerking op een normale manier verkondigd en dat probeert te onderbouwen, met als doel bij te dragen aan een discussie, mag dat van mij zeker doen). Met die banner krijgt het inderdaad een dubbele lading, daarom ben ik daar niet zo'n voorstander van (tegenover wie zou Metalfan zich moeten bewijzen, en bovendien komen er ook wel eens reviews langs van niet al te frisse bands).
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
Hirchart
Berichten: 2409
Lid geworden op: zo jun 20, 2004 4:42 pm
Locatie: Bennekom

Bericht door Hirchart » wo apr 20, 2005 5:16 pm

Draconian schreef:[..]


Die discussie is inderdaad al heel vaak gevoerd en zonder einde. Ik vind dan ook eigenlijk dat die banner weggehaald moet worden, niet omdat ik het eens ben met de opvattingen van enkele lieden hier, maar omdat ik het niet gepast vind dat er op een forum dergelijke censuur toegepast wordt (er zijn natuurlijk grenzen, dus iemand die het forum onderspamt met opmerkingen als ALLE JODEN MOETEN DOOD!!! mag van mij rustig gebanned worden, maar iemand die een extreme opmerking op een normale manier verkondigd en dat probeert te onderbouwen, met als doel bij te dragen aan een discussie, mag dat van mij zeker doen). Met die banner krijgt het inderdaad een dubbele lading, daarom ben ik daar niet zo'n voorstander van (tegenover wie zou Metalfan zich moeten bewijzen, en bovendien komen er ook wel eens reviews langs van niet al te frisse bands).
Zoals ik heb gezegt, ik erger me persoonlijk niet echt aan Falkh, als die banner er niet staat was ik er ook nooit over begonnen. En gelukkig zijn lui als Gaskamer666 gewoon gebanned. Dan lijkt mij of banner eraf of geen 'foute' reviews meer en geen 'foute' lui.
[img]http://gallery.triggatt.com/albums/album34/00logo.gif[/img]

Gebruikersavatar
Cooma
Berichten: 12160
Lid geworden op: di mei 20, 2003 3:51 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door Cooma » wo apr 20, 2005 5:18 pm

Ik wil niet veel zeggen hoor, maar volgens mij is dit topic niet voor deze soort discussies bedoeld...

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » wo apr 20, 2005 5:19 pm

Goed, en nu dus maar weer ontopic ;)

edit: Cooma was me net voor :P
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
Demorpheus
Poseur Extraordinair
Berichten: 18595
Lid geworden op: ma mar 04, 2002 11:13 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Demorpheus » wo apr 20, 2005 6:08 pm

Het zal me een worst wezen wat de overtuiging is van verschillende personen, zolang ze het maar goed kunnen onderbouwen. Ik zie dan ook geen redenen om lui die hun mening goed verkondigen te bannen.

Nee, mensen die ik liever kwijt dan rijk ben zijn lui die trollen, flamen en onnodig offtopic gaan.

Met een topic als deze zal de vrijheid van meningsuiting niet aangetast worden zolang je je mening maar goed weet te verkondigen en te onderbouwen.

overigens hierbij nog het volgende om maar weer ontopic te gaan:

Mensen die mij persoonlijk irriteren of in het verleden geirriteerd hebben met hun (kansloze) gedrag en waarbij ik met de gedachten gespeeld (heb) om een ban toe te passen:

Arnibes
Hirchart
Sicness
The Reckoning
Saxon 747/Xeper

en meer

dus heren, gedraagt u want big brother is watching you!
Nee, jij!!

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » wo apr 20, 2005 6:43 pm

Hirchart schreef:Waarom zijn lui als Falkh dan nog welkom op het forum? Niet dat ik me persoonlijk aan hem stoor, zolang hij zijn idealen voorzich houdt maar dat doet hij niet. Ik heb regelmatig undersigns en avatars gezien die rechts-extremisme 'uitstraalden'.
die knakker is sinds enkele dagen dan ook weg. Dat constante geprovoceer met z'n plaatjes was ik zat. Hij gaat dat soort ideeën maar lekker ergens anders lopen tentoonstellen. Dat je zo bent moet je zelf weten, maar dat betekent niet dat je dat constant overal moet laten zien.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Krijst
Berichten: 5164
Lid geworden op: di jan 18, 2005 6:17 pm

Bericht door Krijst » wo apr 20, 2005 7:23 pm

Demo schreef:Mensen die mij persoonlijk irriteren of in het verleden geirriteerd hebben met hun (kansloze) gedrag en waarbij ik met de gedachten gespeeld (heb) om een ban toe te passen:

Arnibes
Hirchart
Sicness
The Reckoning
Saxon 747/Xeper

en meer .
Je bent mij vergeten. (of hoor ik bij "en meer"?)

Tokus schreef: [..]


die knakker is sinds enkele dagen dan ook weg. Dat constante geprovoceer met z'n plaatjes was ik zat. Hij gaat dat soort ideeën maar lekker ergens anders lopen tentoonstellen. Dat je zo bent moet je zelf weten, maar dat betekent niet dat je dat constant overal moet laten zien.
Ik heb me er over verbaasd dat er zoveel berichten hier geplaatst kunnen worden met daarin discriminerenden en rascistische zaken. Ik kom regelmatig op een ander forum. Dat is een behoorlijk braaf forum (vergeleken met dit forum een bizar braaf forum) en daar is een waarschuwing gekomen naar aanleiding van een aantal berichten van het meldpunt discriminatie internet.
Nu vind ik dat iedereen moet kunnen zeggen wat ie wil, alleen zou ik er zelf niet zoveel behoefte aan hebben om een (in dit geval) een forum draaiende te houden waar dergelijke mensen hun mening verkondigen. Dan zorgen ze zelf maar voor iets waar ze die onzin kwijt kunnen.
Ik kan het zeer goed begrijpen dat je iemand als Falkh er af hebt geflikkerd. Eigenlijk had ik het al veel eerder gedaan. Maar goed, dat interesseert je geen reet. Of beter: dat zou jou geen reet moeten intresseren. Hoewel ik ook wel eens wat onzin post (wie maakt er gvd nou ook een "onzin'-gedeelte op een forum! al moet ik ook wel weer zeggen dat ik het onzin-gedeelte wel gaaf vind) . Hmm... hoewel wat? ik weet het ook niet meer. Nou ja. Voor de rest is het hier wel gaaf forummen. Succes met bannen, ik irriteer me verder niet zo aan mensen hier (dat zijn ze niet waard, diegene die daar voor in aanmerking zouden kunnen komen).

Ik hoor toch niet echt bij de categorie "en meer" he? Dan ga ik huilen.
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » wo apr 20, 2005 7:35 pm

Personen die in aanmerking komen voor een ban zijn:


Hieronimus: Het gehandicapte broertje van Don Juan, steeds maar weer die kansloze versierpogingen, foto's en geslowchat, ben het helemaal beu.


CoenV: De grap is inmiddels wel af van die zinnen waar zoveel mogelijk scheldwoorden in voor moet komen. Ok, in den beginne heeft het CoenV grote roem gebracht, maar steeds maar weer hetzelfde kunstje mist op een gegeven moment zijn doel: Vermakelijke flame topics. Nu wekt het alleen nog maar irritatie op en tijdelijke bans.


Dissection: Deze zak hooi laat ook geen moment onbenut om zijn middelmatige band, de Normaal van de death metal qua simpelheid en 'boerelul zoekt vrouw, liefst jonger dan 12 jaar' gehalte, aan alles en iedereen op te dringen. Slinkse manieren (lees: achterlangs) worden niet geschuwd om op te kunnen treden, zoals op Wackeningen 2005 en het Zware Metalen festival van dit jaar. Het gedweep met inferieure Michael Jackson gitaren oogst alleen maar meewarige reacties.


Metallica4ever: Dit ondermens, een geslaagde kruising van het gedachtegoed van Urk, Elburg, Staphorst, Meppel, Rijssen en Vroomshoop, 'weet' elke week met een nieuwe mp3 band op de proppen te komen. Om er maar bij te horen, moest het steeds extremer, wat begon met Mietallica, vervolgens Emperor, recentelijk The Berzerker, heeft heden ten dage geleidt naar de 'muziek' van Darkroom Racer en aanverwante DJ Testikel en chemogabber muziek.


Fetuskiller: De enige echte enige Pleurisy fanaat, verder reikt zijn kennis ook niet qua bands van de harde muziek, vind het steeds maar interessant om te melden dat hij niet komt, vreemd genoeg wel bij zijn vader, op een concert en/of festival, omdat Pleurisy niet optreedt, wat meer zegt over de band zelf dan over de desbetreffende organisatoren. De euro wil dan maar niet vallen bij hem, hopelijk wel een aambeeld op zijn hoofd.


Sturmblast: Deze schreeuwlelijk die te pas en te onpas, hoe kan het ook anders, maar wat om zich heen schreeuwt in topics. Mist naast de nodige hersencellen ook enkele toetsen op zijn toetsenboord en daardoor als een verstandelijk gehandicapte overkomt. Hoe kan het dan ook anders dat hij niet op de hoogte is dat vrouwen ook een THT hebben en zodoende persoonlijk de bruid van Frankenstein tot leven heeft gewekt. Net als Falkh de holocaust onkent, ontkent Sturmblast dat 'dat ding'' een enige vorm van betekenis was voor hem.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Gebruikersavatar
Nidhuggur
Berichten: 3124
Lid geworden op: ma jan 10, 2005 9:38 pm
Locatie: Hvergelmir
Contacteer:

Bericht door Nidhuggur » wo apr 20, 2005 8:09 pm

Ik vind dat Tokus geband moet worden.

Oh wacht...



Ontopic dan maar:
Ik ben het met bovenstaand rijtje wel redelijk eens. Ik zou er zelf nog wel wat namen aan toe willen voegen, dan vooral mensen die niet erg uitblinken wat taalvaardigheid betreft.
Iedereen maakt fouten, maar het systematisch weglaten van leestekens stoort mij mateloos. Her en der een 't' weglaten of extra bijvoegen kan ook nog wel, maar alle letters van een woord verwisselen - met snel typen als oorzaak - zou verboden moeten worden.
Ik ben me er terdege van bewust dat er in de F.A.Q. wel degelijk aandacht is besteed aan dit punt, maar enig nut lijkt het tot dusver niet te hebben. Het noemen van namen lijkt mij niet erg relevant, iedereen weet toch wel op wie ik doel.
Dat is mijn grootste punt van ergernis op dit forum, momenteel. Verder heb ik, wat leden betreft, niet echt iets te klagen.
Eeuwig groen staat bij de bron Urd
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
tot waar lichte nevels hem omhullen
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.

Gebruikersavatar
Sturmblast
Berichten: 2224
Lid geworden op: za feb 21, 2004 7:30 am
Locatie: Vlaardingen Unholy

Bericht door Sturmblast » wo apr 20, 2005 9:22 pm

Coen begon met dat gekanker over die foto.

so don,t blame me.
I,ve got a fever, and the only perscription is more cowbell!
[img]http://www.thebleedingsun.com/pics/mdb_banner.jpg[/img]

Gebruikersavatar
arnibes
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:27 pm
Locatie: 6 meter onder zee niveau
Contacteer:

Bericht door arnibes » wo apr 20, 2005 9:24 pm

Sturmblast schreef:Coen begon met dat gekanker over die foto.

so don,t blame me.
als er ook niet genoeg is geflamed op mijn foto.
Dus slap excuus.

Gebruikersavatar
zwarte krijser
Berichten: 3392
Lid geworden op: do mei 13, 2004 2:37 am
Locatie: Eindhoven

Bericht door zwarte krijser » wo apr 20, 2005 9:33 pm

ruben somewhere online schreef:
...
Een vermakelijk relaas, maar wat mij betreft mogen alle genoemde personenen best blijven. Als ze weggetrapt worden zal ik daar overigens ook niet mee zitten.

Maar om to the point te komen: Ik vind heel zo'n inquisitie topic maar niks, laat Tokus gewoon zijn underscript "Ruler with an iron fist" waar maken en iedereen wegflikkeren waar ie zich ook maar half aan stoort, en als ie zich bijv. niet aan Sturmblast stoort heeft de rest van het forum gewoon pech.

Gebruikersavatar
Oblivion
Berichten: 4832
Lid geworden op: za feb 14, 2004 12:55 pm
Locatie: Arnhem; samen met je moeder
Contacteer:

Bericht door Oblivion » wo apr 20, 2005 9:34 pm

Nidhuggur schreef:Ik ben het met bovenstaand rijtje wel redelijk eens. Ik zou er zelf nog wel wat namen aan toe willen voegen, dan vooral mensen die niet erg uitblinken wat taalvaardigheid betreft.
Iedereen maakt fouten, maar het systematisch weglaten van leestekens stoort mij mateloos. Her en der een 't' weglaten of extra bijvoegen kan ook nog wel, maar alle letters van een woord verwisselen - met snel typen als oorzaak - zou verboden moeten worden.
Ik ben me er terdege van bewust dat er in de F.A.Q. wel degelijk aandacht is besteed aan dit punt, maar enig nut lijkt het tot dusver niet te hebben. Het noemen van namen lijkt mij niet erg relevant, iedereen weet toch wel op wie ik doel.
Dat is mijn grootste punt van ergernis op dit forum, momenteel. Verder heb ik, wat leden betreft, niet echt iets te klagen.
Zoek een leven, spellingsnerd.
"Poep, Zweet en Tranen"

[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » wo apr 20, 2005 9:36 pm

Een beetje moeite nemen om zinnen begrijpelijk te maken lijkt mij geen overbodige luxe.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Oak
Berichten: 3718
Lid geworden op: ma feb 28, 2005 10:40 pm

Bericht door Oak » wo apr 20, 2005 9:36 pm

Leestekens zijn compleet overbodig en het kost te veel tijd om uit te vogelen waar je die komma nou het beste kan plaatsen
Verder verwijs ik u door naar http://kouwes.web-log.nl/

Gebruikersavatar
The Reckoning
Berichten: 6804
Lid geworden op: di feb 10, 2004 10:57 am
Locatie: Deneramp

Bericht door The Reckoning » wo apr 20, 2005 9:58 pm

ruben somewhere online schreef: Metallica4ever: Dit ondermens, een geslaagde kruising van het gedachtegoed van Urk, Elburg, Staphorst, Meppel, Rijssen en Vroomshoop, 'weet' elke week met een nieuwe mp3 band op de proppen te komen. Om er maar bij te horen, moest het steeds extremer, wat begon met Mietallica, vervolgens Emperor, recentelijk The Berzerker, heeft heden ten dage geleidt naar de 'muziek' van Darkroom Racer en aanverwante DJ Testikel en chemogabber muziek.
Dus omdat je je smaak verspreid over meedere (sub)-genres kom je in aanmerking voor een ban? En als we 't er toch over hebben, ben jij niet dat magazijn-gedrocht dat aan de ene kant naar Judas Proest en Iron Gayden (als we toch met namen gaan klooien) luistert, en aan de andere kant naar "tr00 kvlt blekmetal"? Je argumentatie raakt, zoals altijd, kant noch wal, je zoekt alleen zoals vele andere mensen hier, een excuus om mensen af te strijden. Gelukkig zijn er dan weer eerlijke en oprechte forummers die naargeestige longlijers als jij weer met recht tegen de kantlijn plaatsen.
[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]

Gebruikersavatar
Sandr
Berichten: 17929
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 5:21 pm
Locatie: Ootmarsum/Wageningen
Contacteer:

Bericht door Sandr » wo apr 20, 2005 9:58 pm

in het cd-hoesjes en grappige plaatjes/linkjes-topic zijn er paar flink aan het solliciteren
doe er uw voordeel mee
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Gesloten