Inquisitie Topic

Fouten, mededelingen etc. zijn hier te vinden, en tevens kan je hier je vraag of klacht over de site kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
kimmey
Berichten: 1814
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 11:17 am
Locatie: Wackeningen
Contacteer:

Bericht door kimmey » wo mar 08, 2006 3:21 pm

Waarom zou ik me verder gaan verdedigen? Als je je aan me ergerd is dat jou probleem niet de mijne...

Je kan me ook negeren maar jij moet overal op reageren omdat je dan 'stoer' overkomt.
[url=http://www.last.fm/user/kimmey12/?chartstyle=Awesome35][img]http://imagegen.last.fm/Awesome35/recenttracks/5/kimmey12.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
Stevevaifan
Berichten: 937
Lid geworden op: ma dec 26, 2005 11:00 pm
Locatie: Westervoort

Re: Inquisitie Topic

Bericht door Stevevaifan » wo mar 08, 2006 3:21 pm

Demorpheus schreef:Bij wijze van experiment.

Dit topic is bedoeld om het niveau van MF weer wat op te hogen. Mocht iemand te irritant zijn, constant offtopic gaan en alles verzieken dan kan je hem of haar hier aandragen, inclusief goede argumenten uiteraard. Wij (het team) kijken dan naar de persoon in kwestie en besluiten dan wel of niet over te gaan naar een (tijdelijke) ban.

Ter bescherming van dit topic krijgt ieder die hier in offtopic gaat een ban. Mocht iemand het met een aanklacht niet eens zijn dan moet men een pm sturen naar mij of Tokus wederom inclusief argumentatie.

ik ben benieuwd hoe het zal gaan.
als ik zo de afgelopen pagina's teruglees wordt het tijd dat we weer ontopic gaan .....ik zie alleen maar herhaling van zetten van een aantal mf's ...
Modern Composers Refuse To Die
http://www.last.fm/user/fanofzappa/

Gebruikersavatar
graveworm
Berichten: 2529
Lid geworden op: ma jul 25, 2005 10:10 pm

Bericht door graveworm » wo mar 08, 2006 3:42 pm

Dus,wie mag/moet er weg? :P

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » wo mar 08, 2006 3:43 pm

Gij.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
graveworm
Berichten: 2529
Lid geworden op: ma jul 25, 2005 10:10 pm

Bericht door graveworm » wo mar 08, 2006 3:45 pm

fetuskiller schreef:Gij.
Als men mij meld dat ik betere dingen kan gaan doen,mij goed.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » wo mar 08, 2006 3:46 pm

Jij kan betere dingen gaan doen.

Gebruikersavatar
Demorpheus
Poseur Extraordinair
Berichten: 18595
Lid geworden op: ma mar 04, 2002 11:13 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Demorpheus » wo mar 08, 2006 3:46 pm

Jij ook.
Nee, jij!!

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Bericht door Ernst-Jan » wo mar 08, 2006 4:13 pm

Thijs schreef:[..]

Het is wonderbaarlijk om te zien hoe de users zich momenteel gedragen, iedereen probeert in een goed boekje te komen door een ander zwart te maken...
Als ratten op een zinkend schip.
ik zie metalfan nou niet echt als een zinkend schip...

maar meer een schip met wat rotte appels als vracht..
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » wo mar 08, 2006 4:16 pm

Is het misschien niet verstandiger om nieuwkomers na een post of 50 even te bekijken, om eens te zien hoe groot de hoeveelheid nuttigheid is? Mensen die in die eerste 50 posts wat lekkere zooi betreft metal posten (dus niet zooi als: 'Ik heb die cd ook' 'Ja, ik kom ook!' 'het was echt supergezellig!' Maar dus echt nuttige posts. Dan kan je mensen pakken zonder dat ze beginnen te zeiken dat ze heus weleens goede posts geplaatst hebben. Dat scheelt toch weer een hoop gezoek. Het lijkt me niet dat iemand die in zijn eerste 50 posts niks nuttigs post, dat later wel gaat doen. Als dat wel zo is, heeft die persoon keihard pech gehad, dan had ie beter zijn best moeten doen.
Ik wordt zelf nogal moe van mensen die zo snel mogelijk 50 posts willen halen, zodat ze met hun metalvriendjes kunnen praten over koffie, thee en kleuren ondergoed. Volgens mij zit de helft van de serieuzere posters hier niet op te wachten, dus kan je het kwaad dan niet beter aanpakken voor het zich verspreidt?
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22864
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » wo mar 08, 2006 4:46 pm

Ach, ik ken dit ondertussen wel.

In de vier jaar dat ik hier nu zit (jezus, da's best lang), is het ongeveer elk half jaar raak.
Er wordt heel wat offtopic gelult, de een of andere mod wordt het zat, begint flink te foeteren en/of bant iemand, het gaat weer een maand of zes goed, en dan loopt het de spuigaten weer uit.

De maat lijkt weer vol te zijn in het moderatorteam, en daarmee is de circel weer eens rond.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » wo mar 08, 2006 6:32 pm

dako schreef:Ach, ik ken dit ondertussen wel.

In de vier jaar dat ik hier nu zit (jezus, da's best lang), is het ongeveer elk half jaar raak.
Er wordt heel wat offtopic gelult, de een of andere mod wordt het zat, begint flink te foeteren en/of bant iemand, het gaat weer een maand of zes goed, en dan loopt het de spuigaten weer uit.

De maat lijkt weer vol te zijn in het moderatorteam, en daarmee is de circel weer eens rond.
Inderdaad.

Maar goed als men zich nu als mod zijnde weer gaat ergeren aan het gedrag van bepaalde mensen, uit dit dan in een waarschuwing in het topic zelf. Volgende stap is gewoon een korte ban lijkt me, wederom de mist in.. forsere ban. Ik geloof dat sommige mensen zelf niet eens door hebben hoe irritant ze soms zijn. Maar goed ik zelf vind al veel vrij irritant, kijk bijvoorbeeld naar het graspop topic.. topic 3 is al aan de beurt terwijl de line up nog niet eens volledig is en het is nog geen eens juli. Bedoel 5 tot 6 topics over 1 festival, wel wat veel. :roll:

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » wo mar 08, 2006 7:18 pm

Daarom zeg ik ook, kijk eerst eens wat zo'n iemand na een post of 50 voorstelt. Is dat veel, toevoegend en goed, hou je hem, anders tef je hem weg.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » wo mar 08, 2006 7:21 pm

MMayo schreef:[..]


Inderdaad.

Maar goed als men zich nu als mod zijnde weer gaat ergeren aan het gedrag van bepaalde mensen, uit dit dan in een waarschuwing in het topic zelf. Volgende stap is gewoon een korte ban lijkt me, wederom de mist in.. forsere ban. Ik geloof dat sommige mensen zelf niet eens door hebben hoe irritant ze soms zijn. Maar goed ik zelf vind al veel vrij irritant, kijk bijvoorbeeld naar het graspop topic.. topic 3 is al aan de beurt terwijl de line up nog niet eens volledig is en het is nog geen eens juli. Bedoel 5 tot 6 topics over 1 festival, wel wat veel. :roll:
Maar dat maakt verder toch ook niet uit? Iedereen lult daar over het festival en de line-up, de gebeurt in elke festival topic, alleen bij de één wat minder dan de ander, kan je nagaan hoe populair Graspop is. Om dat nou irritant te noemen, nee.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » wo mar 08, 2006 7:50 pm

fetuskiller schreef:[..]
Maar dat maakt verder toch ook niet uit? Iedereen lult daar over het festival en de line-up, de gebeurt in elke festival topic, alleen bij de één wat minder dan de ander, kan je nagaan hoe populair Graspop is. Om dat nou irritant te noemen, nee.
Ik vind van wel, alle informatie gaat verloren in een zee van onzin en is verspreid over tig topics. De helft die er in post gaat zelf niet eens naar dat festival toe, maar zit er alleen om bandjes op te sommen.. onzin dus.

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19689
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » wo mar 08, 2006 7:51 pm

kimmey schreef:Waarom zou ik me verder gaan verdedigen? Als je je aan me ergerd is dat jou probleem niet de mijne...

Je kan me ook negeren maar jij moet overal op reageren omdat je dan 'stoer' overkomt.
Je verdedigt jezelf wel degelijk als er ook iemand anders moet gaan om jouw eventuele ban te rechtvaardigen. Heb dan ook gewoon het lef om te zeggen dat je inderdaad veel ouwehoert op het forum.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » wo mar 08, 2006 7:51 pm

Dan vind ik jouw de aangewezen persoon op de starter van het zoveeste topic duidelijk te maken dat hij informatie en line-up in de openings post moet zetten.

Jij lijkt immers de enige die er last van schijnt te hebben.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22864
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » wo mar 08, 2006 7:53 pm

Festivaltopics bestaan enkel uit lijstjes van bands die men graag wil zien, opbokken daarmee.

'Ja, band X lijkt me wel leuk.'
Nou en.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » wo mar 08, 2006 7:53 pm

fetuskiller schreef:Dan vind ik jouw de aangewezen persoon op de starter van het zoveeste topic duidelijk te maken dat hij informatie en line-up in de openings post moet zetten.

Jij lijkt immers de enige die er last van schijnt te hebben.
Ik weet zeker dat ik niet de enige ben die het vervelend vind en daarbij, wat heeft het voor nut om dat nu al te gaan verkondigen.. het is immers nog geen maand voor graspop. Veel te vroeg, anders moet ik dat in elk topic neerzetten. Alhoewel het in een topic betreft festivals wel vrij normaal is als er ook daadwerkelijk informatie in staat.

Oja en wat jij verder vind mag je bij de politie inleveren of bij gevonden voorwerpen.

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » wo mar 08, 2006 7:54 pm

Dat valt nog best mee. Er wordt, nu de line-up bekent is wel weer over de bands zelf gesproken en ook over de geruchten, ja. Maar dat is niet meer dan normaal.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » wo mar 08, 2006 7:55 pm

fetuskiller schreef:Dat valt nog best mee. Er wordt, nu de line-up bekent is wel weer over de bands zelf gesproken en ook over de geruchten, ja. Maar dat is niet meer dan normaal.
Normaal, flikker toch op.. dat is helemaal niet normaal. Bovendien dat gezemel en betweterig gezemel van mensen die er nooit geweest zijn of komende jaren ook niet zullen gaan.. opbokken met die lui.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » wo mar 08, 2006 7:55 pm

MMayo schreef:[..]


Ik vind van wel, alle informatie gaat verloren in een zee van onzin en is verspreid over tig topics. De helft die er in post gaat zelf niet eens naar dat festival toe, maar zit er alleen om bandjes op te sommen.. onzin dus.
aan de ene kant heb je gelijk
aan de andere kant: waar moet je anders over lullen bij een festival wat nog moet komen?
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
kimmey
Berichten: 1814
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 11:17 am
Locatie: Wackeningen
Contacteer:

Bericht door kimmey » wo mar 08, 2006 7:57 pm

Soulcollector schreef:[..]


Je verdedigt jezelf wel degelijk als er ook iemand anders moet gaan om jouw eventuele ban te rechtvaardigen. Heb dan ook gewoon het lef om te zeggen dat je inderdaad veel ouwehoert op het forum.
misschien doe ik dat ook ja idd maar ik ben zeker niet de eniste kijk eens naar andere mensen en niet alleen maar mij dat is wel heel makkelijk!
[url=http://www.last.fm/user/kimmey12/?chartstyle=Awesome35][img]http://imagegen.last.fm/Awesome35/recenttracks/5/kimmey12.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » wo mar 08, 2006 7:57 pm

Tokus schreef:[..]
aan de ene kant heb je gelijk
aan de andere kant: waar moet je anders over lullen bij een festival wat nog moet komen?
Te verwachten nummers, eventuele line up, mening betreft de band zelf..
Geen paaagina's lang met bands die toch niet zullen komen of waarbij me hoopt dat die komen. Wel over bands waar de kans groot van is dat ze eventueel worden toegevoegd enzovoorts. Maar zoals nu, het 3e graspop topic al.. belachelijk veel.

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » wo mar 08, 2006 7:57 pm

kimmey schreef:[..]


misschien doe ik dat ook ja idd maar ik ben zeker niet de eniste kijk eens naar andere mensen en niet alleen maar mij dat is wel heel makkelijk!
Boehoeeeeeee maar zij doen het oooooook, boehoeee waarom zeg je dat nou tegen mij juffrouw.. zij deed het eerderrrrr.

De tering!
Zeg dan gewoon dat het enige wat je hier op MF doet, ouwehoeren is en dat de bands en de festivals en alles rondom het metal gebeuren je geen flikker kan schelen zolang je maar je foto's en je nutteloze posts kunt posten. Betrek er eens een keer geen ander bij.
Laatst gewijzigd door MMayo op wo mar 08, 2006 7:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
NochdFaol
Berichten: 7664
Lid geworden op: ma nov 08, 2004 3:34 pm
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » wo mar 08, 2006 7:58 pm

kimmey schreef:[..]


misschien doe ik dat ook ja idd maar ik ben zeker niet de eniste kijk eens naar andere mensen en niet alleen maar mij dat is wel heel makkelijk!
Joh je moet niet meer reageren op die mensen in dit topic, zo lijkt het of zij gelijk hebben. Je kunt beter leuke zinnige dingen posten en dit hier lekker laten rusten. :)
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19689
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » wo mar 08, 2006 8:00 pm

kimmey schreef:misschien doe ik dat ook ja idd maar ik ben zeker niet de eniste kijk eens naar andere mensen en niet alleen maar mij dat is wel heel makkelijk!
Nou en. Er werd al medegedeeld dat er waarschijnlijk meerdere mensen uitvliegen. Daarnaast is de ene spammer irritanter dan de andere.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » wo mar 08, 2006 8:01 pm

MMayo schreef:[..]


Boehoeeeeeee maar zij doen het oooooook, boehoeee waarom zeg je dat nou tegen mij juffrouw.. zij deed het eerderrrrr.

De tering!
Zeg dan gewoon dat het enige wat je hier op MF doet, ouwehoeren is en dat de bands en de festivals en alles rondom het metal gebeuren je geen flikker kan schelen zolang je maar je foto's en je nutteloze posts kunt posten. Betrek er eens een keer geen ander bij.
Ze heeft gelijk. Waarom loopt iedereen op haar te zeiken en niet op andere users die net zo veel in het hoer topic zitten.

Als je vind dat ze niet naar andere moet kijken, wat doe jij dan in dit topic?
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » wo mar 08, 2006 8:01 pm

MMayo schreef:[..]


Boehoeeeeeee maar zij doen het oooooook, boehoeee waarom zeg je dat nou tegen mij juffrouw.. zij deed het eerderrrrr.

De tering!
Zeg dan gewoon dat het enige wat je hier op MF doet, ouwehoeren is en dat de bands en de festivals en alles rondom het metal gebeuren je geen flikker kan schelen zolang je maar je foto's en je nutteloze posts kunt posten. Betrek er eens een keer geen ander bij.
Hahahaha, ik dacht dat je die post had aangepast om hem kanslozer te laten over komen, maar nee. Damn!
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
kimmey
Berichten: 1814
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 11:17 am
Locatie: Wackeningen
Contacteer:

Bericht door kimmey » wo mar 08, 2006 8:02 pm

MMayo schreef:[..]


Boehoeeeeeee maar zij doen het oooooook, boehoeee waarom zeg je dat nou tegen mij juffrouw.. zij deed het eerderrrrr.

De tering!
Zeg dan gewoon dat het enige wat je hier op MF doet, ouwehoeren is en dat de bands en de festivals en alles rondom het metal gebeuren je geen flikker kan schelen zolang je maar je foto's en je nutteloze posts kunt posten. Betrek er eens een keer geen ander bij.
Ik post zo vaak in het festival topic domme koe kijk gewoon eens goed!
Altijd een beetje afgeven op mensen is wel heel makkelijk, triest hoor maargoed als je je er goed en gelukkig door voelt moet je vooral doorgaan.

Zo en nu luister ik netjes naar NochdFaol...
[url=http://www.last.fm/user/kimmey12/?chartstyle=Awesome35][img]http://imagegen.last.fm/Awesome35/recenttracks/5/kimmey12.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
graveworm
Berichten: 2529
Lid geworden op: ma jul 25, 2005 10:10 pm

Bericht door graveworm » wo mar 08, 2006 8:05 pm

Soulcollector schreef:[..]


Nou en. Er werd al medegedeeld dat er waarschijnlijk meerdere mensen uitvliegen. Daarnaast is de ene spammer irritanter dan de andere.
Inderdaad,tel er ook nog bij hoeveel ze ongeveer online zijn op MF, Kimmey lijkt me hier toch wel minimum een 4 tal uur per dag te zitten :?

Als er mensen zijn die zich aan mij ergeren mogen ze me gerust hier neerplanten,met een reden,mij goed dit is al gebeurt,heb er geen probleem van gemaakt verder. Ik heb mezelf hier niet meer horen vallen,dus ik denk dat het al wel verbeterd is?!
Opgelost en klaar...

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » wo mar 08, 2006 8:06 pm

kimmey schreef:[..]
Ik post zo vaak in het festival topic domme koe kijk gewoon eens goed!
Altijd een beetje afgeven op mensen is wel heel makkelijk, triest hoor maargoed als je je er goed en gelukkig door voelt moet je vooral doorgaan.
Sja als je al post in een festival topic is het in de richting van jeuj ik ken die band ook of een ja ik ga niet of een ik ga misschien. Ja dat voegt wel veel toe ja.

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » wo mar 08, 2006 8:08 pm

kimmey schreef:[..]


Ik post zo vaak in het festival topic domme koe kijk gewoon eens goed!
Altijd een beetje afgeven op mensen is wel heel makkelijk, triest hoor maargoed als je je er goed en gelukkig door voelt moet je vooral doorgaan.

Zo en nu luister ik netjes naar NochdFaol...
Het gaat er niet om hoevaak je post (vind ik dan), maar wat je post. Je kan wel leuk in ieder topic zetten: 'Te ver' 'Leuke cd' 'Ben ik bij' maar dat voegt toch geen donder toe? Je hoeft niet altijd met superinhoudelijke posts te komen, maar eens in de zoveel tijd is toch wel netjes. Kijk, je zal best wel eens in concerttopics posten, ik geloof je heus, maar de hoeveelheid onzin die je daar tegen in post valt om de een of andere reden toch meer op.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
NochdFaol
Berichten: 7664
Lid geworden op: ma nov 08, 2004 3:34 pm
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » wo mar 08, 2006 8:09 pm

Jezus wat een gezeik allemaal, let eens allemaal op jezelf. Als de mods vinden dat iemand gebanned moeten worden gebeurt dat wel.
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » wo mar 08, 2006 8:09 pm

fetuskiller schreef:[..]
Ze heeft gelijk. Waarom loopt iedereen op haar te zeiken en niet op andere users die net zo veel in het hoer topic zitten.

Als je vind dat ze niet naar andere moet kijken, wat doe jij dan in dit topic?
Dat lees je verkeerd. Men moet eens ophouden met dat er omheen gedraai, durf toch eens toe te geven dat sommige mensen hier alleen voor de onzin posten en niet steeds het ja maar hij doet het ook, zij doet het ook gebeuren erbij te halen. Waarom men op haar loopt te zeiken? Voor de anderen geen idee, voor mezelf wel een idee. Ik vind haar gewoon totaal nutteloos, niks toevoegend en buitengewoon irritant postend. Hoer topics lees ik dan niet tot nauwelijks door.

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » wo mar 08, 2006 8:09 pm

och kienders wees toch stille
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
kimmey
Berichten: 1814
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 11:17 am
Locatie: Wackeningen
Contacteer:

Bericht door kimmey » wo mar 08, 2006 8:11 pm

Saxon 747 schreef:[..]

Het gaat er niet om hoevaak je post (vind ik dan), maar wat je post. Je kan wel leuk in ieder topic zetten: 'Te ver' 'Leuke cd' 'Ben ik bij' maar dat voegt toch geen donder toe? Je hoeft niet altijd met superinhoudelijke posts te komen, maar eens in de zoveel tijd is toch wel netjes. Kijk, je zal best wel eens in concerttopics posten, ik geloof je heus, maar de hoeveelheid onzin die je daar tegen in post valt om de een of andere reden toch meer op.
oke je hebt wel een beetje punt opzich maar laten ze dan ook eens naar de rest kijken en niet alleen naar mij omdat ik ooit eens het post max van 37 heb gehad...

Dat is nu zowizo al veel minder.
[url=http://www.last.fm/user/kimmey12/?chartstyle=Awesome35][img]http://imagegen.last.fm/Awesome35/recenttracks/5/kimmey12.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » wo mar 08, 2006 8:12 pm

NochdFaol schreef:Jezus wat een gezeik allemaal, let eens allemaal op jezelf. Als de mods vinden dat iemand gebanned moeten worden gebeurt dat wel.
Sja gezeik of niet, maar men noemt dit een discussie.. iemand vraagt naar het waarom en krijgt uitleg. En inderdaad, hopelijk bannen de mods degene waarvan ze het nodig vinden te bannen (inclusief mezelf, als men dat nodig acht).

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » wo mar 08, 2006 8:13 pm

kimmey schreef:[..]


oke je hebt wel een beetje punt opzich maar laten ze dan ook eens naar de rest kijken en niet alleen naar mij omdat ik ooit eens het post max van 37 heb gehad...

Dat is nu zowizo al veel minder.
Leuke avatar, passend bij dit topic, hehehe. En ik neem aan dat er heus wel naar de rest gekeken wordt. Maar jij valt ons, als lieve medeposters gewoon op.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
NochdFaol
Berichten: 7664
Lid geworden op: ma nov 08, 2004 3:34 pm
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » wo mar 08, 2006 8:14 pm

MMayo schreef:[..]


Sja gezeik of niet, maar men noemt dit een discussie.. iemand vraagt naar het waarom en krijgt uitleg. En inderdaad, hopelijk bannen de mods degene waarvan ze het nodig vinden te bannen (inclusief mezelf, als men dat nodig acht).
Maar alles 100x herhalen heeft gewoon geen nut, je hebt jezelf nu het meest mee te pakken. Je gaat je steeds meer irriteren aan heel het gedoe.
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » wo mar 08, 2006 8:16 pm

NochdFaol schreef:[..]
Maar alles 100x herhalen heeft gewoon geen nut, je hebt jezelf nu het meest mee te pakken. Je gaat je steeds meer irriteren aan heel het gedoe.
Ik heb vakantie, irriteer me momenteel niet maar bedankt voor je zorgen. Maar goed dat neemt niet weg dat ik de redenen wel weet voor irritaties van vorige weken (toen ik nog geen vakantie had). Daarbij zijn de reacties in dit topic behoorlijk achterlijk en paniekerig, bedoel who cares.. het is maar een forum en informatie kun je ook wel elders vandaan halen.

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » wo mar 08, 2006 8:16 pm

Oja smilies enzo, moeten er nog tussen ergens.

Gebruikersavatar
NochdFaol
Berichten: 7664
Lid geworden op: ma nov 08, 2004 3:34 pm
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » wo mar 08, 2006 8:17 pm

MMayo schreef:[..]


Ik heb vakantie, irriteer me momenteel niet maar bedankt voor je zorgen. Maar goed dat neemt niet weg dat ik de redenen wel weet voor irritaties van vorige weken (toen ik nog geen vakantie had). Daarbij zijn de reacties in dit topic behoorlijk achterlijk en paniekerig, bedoel who cares.. het is maar een forum en informatie kun je ook wel elders vandaan halen.
Ik deel je mening, we zullen zien wat de mods er van bakken.
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » wo mar 08, 2006 8:18 pm

NochdFaol schreef:[..]
Ik deel je mening, we zullen zien wat de mods er van bakken.
Ik vraag me trouwens af wie er eigenlijk nog mods zijn, 2 jaar geleden kon ik ze nog opnoemen maar nu.. geen idee eigenlijk :lol:

Gebruikersavatar
NochdFaol
Berichten: 7664
Lid geworden op: ma nov 08, 2004 3:34 pm
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » wo mar 08, 2006 8:20 pm

MMayo schreef:[..]


Ik vraag me trouwens af wie er eigenlijk nog mods zijn, 2 jaar geleden kon ik ze nog opnoemen maar nu.. geen idee eigenlijk :lol:
Goede vraag, willen de mods zich kenbaar maken zodat we weten tegen wie we wel en niet aardig moeten zijn?? :)

Ah ok het wordt weer geouwehoer hierzo, ik ga wel ergens anders op het forum de moraalridder uithangen of zo.
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » wo mar 08, 2006 8:21 pm

MMayo schreef:[..]


Ik vraag me trouwens af wie er eigenlijk nog mods zijn, 2 jaar geleden kon ik ze nog opnoemen maar nu.. geen idee eigenlijk :lol:
nog precies dezelfden hoor.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » wo mar 08, 2006 8:22 pm

Tokus schreef:[..]
nog precies dezelfden hoor.
Geen mensen meer bij gekomen dan in de afgelopen 2 jaar?

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » wo mar 08, 2006 8:23 pm

niet qua mods.
dacht ik.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » wo mar 08, 2006 8:25 pm

Tokus schreef:niet qua mods.
dacht ik.
Hmm okee :)

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » wo mar 08, 2006 8:25 pm

Remco toch? Of niet?
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Martine
Berichten: 6193
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 10:02 pm
Locatie: Stavanger, Norge

Bericht door Martine » wo mar 08, 2006 8:37 pm

Saxon 747 schreef:Remco toch? Of niet?
Die is al een behoorlijke tijd mod hoor :)

Gesloten