De gezocht: band topiques

Fouten, mededelingen etc. zijn hier te vinden, en tevens kan je hier je vraag of klacht over de site kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

De gezocht: band topiques

Bericht door Poggwyd » zo jun 19, 2005 4:45 pm

OF JULLIE ER GEWOON NIET OP WILLEN REAGEREN ALS HET JULLIE INTRESSE NIET HEEFT?!!

IK WORD ZO MOE VAN JULLIE BETWETERS DIE DE VOORNAMELIJK BEGINNENDE BANDS HELEMAAL DE GROND IN KANKEREN, MAAR ZELF WAT PRESTEREN? HO MAAR!

DE TERING!
Hoegaarden or die!

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » zo jun 19, 2005 4:46 pm

amen.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Metal_heart
Berichten: 1435
Lid geworden op: ma nov 15, 2004 9:15 pm

Re: De gezocht: band topiques

Bericht door Metal_heart » zo jun 19, 2005 4:47 pm

Poggwyd schreef:OF JULLIE ER GEWOON NIET OP WILLEN REAGEREN ALS HET JULLIE INTRESSE NIET HEEFT?!!

IK WORD ZO MOE VAN JULLIE BETWETERS DIE DE VOORNAMELIJK BEGINNENDE BANDS HELEMAAL DE GROND IN KANKEREN, MAAR ZELF WAT PRESTEREN? HO MAAR!

DE TERING!
slechte recensie gehad?
[url=http://www.huubboel.nl][img]http://i12.photobucket.com/albums/a222/Wouter_devries/banner_gitaarnet.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19689
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » zo jun 19, 2005 4:48 pm

en dat geldt ook voor reacties zoals: "ik wil best op de triangel komen spelen".
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
arnibes
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:27 pm
Locatie: 6 meter onder zee niveau
Contacteer:

Re: De gezocht: band topiques

Bericht door arnibes » zo jun 19, 2005 4:54 pm

Poggwyd schreef:OF JULLIE ER GEWOON NIET OP WILLEN REAGEREN ALS HET JULLIE INTRESSE NIET HEEFT?!!

IK WORD ZO MOE VAN JULLIE BETWETERS DIE DE VOORNAMELIJK BEGINNENDE BANDS HELEMAAL DE GROND IN KANKEREN, MAAR ZELF WAT PRESTEREN? HO MAAR!

DE TERING!

Mee eens.

Leuk he die CAPS LOCK?

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: De gezocht: band topiques

Bericht door Poggwyd » zo jun 19, 2005 4:54 pm

Metal_heart schreef:[..]


slechte recensie gehad?
Nee hoor, het gaat mij meer om de triestheid van mensen. Die gelijk aan komen zetten met vragen die er niet toe doen. Vervolgens wordt het een grote scheldpartij en afzeikronde. Ordeel zelf maar na het lezen van topics als deze:
http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=14645
of deze:
http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=13866

kids...
Hoegaarden or die!

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25568
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: De gezocht: band topiques

Bericht door Lennert » zo jun 19, 2005 4:55 pm

Metal_heart schreef:[..]


slechte recensie gehad?
Hij heeft wel gelijk
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
arnibes
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:27 pm
Locatie: 6 meter onder zee niveau
Contacteer:

Re: De gezocht: band topiques

Bericht door arnibes » zo jun 19, 2005 4:59 pm

Doordat beginnende bandjes soms helemaal worden afgezeken start ik voorlopig ook nog geen bandtopic voor een vriend.

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11732
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » zo jun 19, 2005 5:00 pm

Soms maken ze het ook te makkelijk. Maar het is niet goed om die mensen af te gaan lopen kankeren nee. Ik zal mij er voortaan buiten houden, het enige wat ik speel is kazoo, en dat zonder daadwerkelijk kazzo.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
MK
Berichten: 5908
Lid geworden op: ma okt 20, 2003 2:06 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door MK » zo jun 19, 2005 5:16 pm

Er word hier zoiezo veel geblaat.
Daar zijn bepaalde topics voor, dan mag het natuurlijk.
Maar vaak worden topics die serieus bedoeld zijn helemaal gekilled hier, helaas.

Ik geef als voorbeeld dat topic over Britney Spears.
Ik had op de vijfde pagina een heel verhaal getypt, niemand die erop reageert.
Daarna is het nog drie pagina's lang debiel geouwehoer en verder niks.

Zijn er steeds meer hier die niks anders kunnen?
Nadenken teveel moeite?

En respect onder elkaar is bij de meeste muzikanten (ik zeg meeste, dus er zijn uitzonderingen) ook totaal niet aanwezig hier.
Een beetje jaloers gezeur en gezeik. Erg jammer.
It is my job as a human being to let my ignorance take control

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » zo jun 19, 2005 6:35 pm

MK schreef:Ik geef als voorbeeld dat topic over Britney Spears.
Ik had op de vijfde pagina een heel verhaal getypt, niemand die erop reageert.
Daarna is het nog drie pagina's lang debiel geouwehoer en verder niks.
Dat jij een verhaal typt zegt niks over de kwaliteit of relevantie ervan, en dwingt ook niet anderen daar op te reageren...

Ik denk dat er wel betere voorbeelden (en Poggwyd gaf ze al aan) zijn van topics die direct off-topic gaan... dat Britney Spears topic vroeg erom (ook mede door houding van de topicstarter...), dat jij daar blijkbaar een serieuze reply hebt achtergelaten doet daar niets aan af!
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
GrafGraver
Berichten: 148
Lid geworden op: di mar 11, 2003 2:27 pm
Locatie: Weesp, Noord-Holland

Bericht door GrafGraver » zo jun 19, 2005 6:51 pm

Aan de andere kant kan je er een beeje op wachten he ... op een forum dat metalfan heet een topic starten over Britney. Ik ekur het gezeik niet goed hoor, da's hier op metalfan altijd wel ... maar goed is wel een beetje vragen om problemen
"If there's nothing to do, God we'll turn to you
But if we're an image of you
I reckon you are just as puzzled and ugly too"

Gebruikersavatar
MK
Berichten: 5908
Lid geworden op: ma okt 20, 2003 2:06 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door MK » zo jun 19, 2005 6:54 pm

Ik probeerde hoogstens wat potentieel discussie materiaal neer te zetten.
Ik beweer niet dat het van kwaliteit uit blinkt en ook niet dat het relevant is.
Maar het doel van een forum is nog altijd discussieren, niet debiel ouwehoeren, lijkt me.
(Daar is al een topic voor.)

Poggwyd gaf inderdaad betere voorbeelden aan, dit was een persoonlijk voorbeeld wat mij opviel. 8)
It is my job as a human being to let my ignorance take control

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo jun 19, 2005 7:02 pm

Dit is toch niks nieuws? Ik zit hier nu al een tijdje maar het is altijd al zo geweest. Er zitten hier teveel mensen die Metalfan als hun "persoonlijk leven" gaan zien.

En als er dan weer eens een fatsoenlijk topic wordt geopend zakt het als een baksteen of je krijgt er van die kut opmerkingen in als: "Wat een kutband" of "+1". Mensen voelen zich blijkbaar niet aangesproken om een intelligente reply te geven.

Nou kun je zeggen dat er hier strakker gemodereerd moet worden. Opzich ben ik daar wel voor. Maar ja, op Zware metalen zou ook strakker gemodereerd worden maar daar gaat het nog minder over muziek dan hier.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
ouwe
Berichten: 1629
Lid geworden op: do mar 04, 2004 11:12 pm

Bericht door ouwe » zo jun 19, 2005 7:24 pm

je kan op dit forum ook beter komen om je zooi te verkopen en soms ook nog wat te kopen/ruilen.

bandtopics hier begin ik niet aan, weet toch al van te voren dat het vol met onzinnige posts staan van onze internetvriendjes hier maar ach...

wil je daadwerkelijk wat bandnieuws zien kun je beter de hoofdpagina informeren dunkt me.

Gebruikersavatar
Richard
Berichten: 3168
Lid geworden op: di okt 12, 2004 8:23 pm

Bericht door Richard » zo jun 19, 2005 7:27 pm

XnegativeX schreef:Dit is toch niks nieuws? Ik zit hier nu al een tijdje maar het is altijd al zo geweest. Er zitten hier teveel mensen die Metalfan als hun "persoonlijk leven" gaan zien.

En als er dan weer eens een fatsoenlijk topic wordt geopend zakt het als een baksteen of je krijgt er van die kut opmerkingen in als: "Wat een kutband" of "+1". Mensen voelen zich blijkbaar niet aangesproken om een intelligente reply te geven.

Nou kun je zeggen dat er hier strakker gemodereerd moet worden. Opzich ben ik daar wel voor. Maar ja, op Zware metalen zou ook strakker gemodereerd worden maar daar gaat het nog minder over muziek dan hier.
Strakker modereren helpt geen zak. Misschien voor enkele dagen (zoals afgelopen mei). Waar moet je tegen modden dan? onzinnige replies? Wat is de definitie daarvan? Dat is een beetje de problematiek. De enige oplossing die ik zie is het invoeren van een onderhuids dubbelblind (straf)puntensysteem. Maar dat vraagt weer een paar weken ernstig coden en testen. Maar wie weet.
HAHA neen.

Gebruikersavatar
Demorpheus
Poseur Extraordinair
Berichten: 18595
Lid geworden op: ma mar 04, 2002 11:13 pm
Locatie: Wageningen

Re: De gezocht: band topiques

Bericht door Demorpheus » zo jun 19, 2005 7:36 pm

Poggwyd schreef: IK WORD ZO MOE VAN JULLIE BETWETERS DIE DE VOORNAMELIJK BEGINNENDE BANDS HELEMAAL DE GROND IN KANKEREN, MAAR ZELF WAT PRESTEREN? HO MAAR!
Hear hear fucking hear
Nee, jij!!

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » zo jun 19, 2005 8:13 pm

waarom mis ik dat soort topics nou altijd

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » zo jun 19, 2005 8:41 pm

Moet maar eens gedaan zijn met al dat gezeik van "deze band is kut", enzovoort.
Als je het dan niet goed vind beargumenteer het dan een beetje.

Door zulke klootzakken komen mensen met een zeer goede muzieksmaak zoals Blizzardbeast hier bijna nooit meer.

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » zo jun 19, 2005 8:42 pm

Richard schreef:[..]


Strakker modereren helpt geen zak. Misschien voor enkele dagen (zoals afgelopen mei). Waar moet je tegen modden dan? onzinnige replies? Wat is de definitie daarvan? Dat is een beetje de problematiek. De enige oplossing die ik zie is het invoeren van een onderhuids dubbelblind (straf)puntensysteem. Maar dat vraagt weer een paar weken ernstig coden en testen. Maar wie weet.
Maar je kan wel gewoon lui die vaak over de schreef gaan corrigeren door pm. Dat werkt naar mijns inziens beter dan zomaar bannen of namen in een topic flikkeren. Vertel mensen waarom ze over de schreef gaan, met die ban acties van 5 mei en al die shit, wordt het er niet beter op, want mensen weten niet wat ze fout doen.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Richard
Berichten: 3168
Lid geworden op: di okt 12, 2004 8:23 pm

Bericht door Richard » zo jun 19, 2005 8:53 pm

Saxon 747 schreef:[..]

Maar je kan wel gewoon lui die vaak over de schreef gaan corrigeren door pm. Dat werkt naar mijns inziens beter dan zomaar bannen of namen in een topic flikkeren. Vertel mensen waarom ze over de schreef gaan, met die ban acties van 5 mei en al die shit, wordt het er niet beter op, want mensen weten niet wat ze fout doen.
Ja maar luister eens dude, we hebben een team van mods hier waarvan de meesten een leven hebben. Het is niet zo dat er 24/7 toezicht hierop is. Ikzelf corrigeer alleen dingen die ik zie gebeuren, een vaak is dat niet genoeg voor een ban, dus waarschuwing (en die helpen niet). Dus, zoals je zelf al zegt, we gaan van grootscheepse rel naar grootscheepse rel, bannen hier en daar eens wat, maar een kwalitatief goed systeem is er niet, we zijn immers allemaal ook maar mensen.

Ik ben een voorstander van een dergelijk puntensysteem (gebruiker weet niet hoeveel punten hij heeft, en wij ook niet. Mods kunnen punten geven bij irri gedrag. Bij een bepaalde grens: autoban).
HAHA neen.

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » zo jun 19, 2005 8:58 pm

Richard schreef:[..]


Ja maar luister eens dude, we hebben een team van mods hier waarvan de meesten een leven hebben. Het is niet zo dat er 24/7 toezicht hierop is. Ikzelf corrigeer alleen dingen die ik zie gebeuren, een vaak is dat niet genoeg voor een ban, dus waarschuwing (en die helpen niet). Dus, zoals je zelf al zegt, we gaan van grootscheepse rel naar grootscheepse rel, bannen hier en daar eens wat, maar een kwalitatief goed systeem is er niet, we zijn immers allemaal ook maar mensen.

Ik ben een voorstander van een dergelijk puntensysteem (gebruiker weet niet hoeveel punten hij heeft, en wij ook niet. Mods kunnen punten geven bij irri gedrag. Bij een bepaalde grens: autoban).
Daar heb je inderdaad gelijk in, dat weet ik ook wel. Maar dat wordt hard programmeren dan. Al vind ik dan wel dat je van te voren een 'regelement' op moet zetten, dat mensen weten met wat ze over de schreef gaan.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » zo jun 19, 2005 9:05 pm

Nou, ontopic dan maar, stelletje hoeren...
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » zo jun 19, 2005 9:06 pm

Saxon 747 schreef:[..]

Daar heb je inderdaad gelijk in, dat weet ik ook wel. Maar dat wordt hard programmeren dan. Al vind ik dan wel dat je van te voren een 'regelement' op moet zetten, dat mensen weten met wat ze over de schreef gaan.
FAQ
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » zo jun 19, 2005 9:11 pm

Tokus schreef:[..]


FAQ
Goeie!
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » zo jun 19, 2005 9:17 pm

Saxon 747 schreef:Goeie!
Een gloeilamp gaat jouw bevattingsvermogen ook al voorbij?
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Nevyn
Berichten: 6475
Lid geworden op: di dec 18, 2001 7:54 pm
Locatie: dordrecht

Bericht door Nevyn » ma jun 20, 2005 12:33 am

Poggwyd schreef:OF JULLIE ER GEWOON NIET OP WILLEN REAGEREN ALS HET JULLIE INTRESSE NIET HEEFT?!!

IK WORD ZO MOE VAN JULLIE BETWETERS DIE DE VOORNAMELIJK BEGINNENDE BANDS HELEMAAL DE GROND IN KANKEREN, MAAR ZELF WAT PRESTEREN? HO MAAR!

DE TERING!
Tokus schreef:amen.

wow
ben ik soms in een alternatieve realiteit terecht gekomen?

Gebruikersavatar
defenderofsteel
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 2:22 pm

Bericht door defenderofsteel » ma jun 20, 2005 12:57 am

ik geef hem helemaal gelijk. maar daar staat dit forum toch om bekend. dus is een gok die je neemt als beginnend bandje om hier reclame te gaan maken.

mocht ik en mijn bandje ooit een site hebben met de nummers ga ik het zeker proberen.
www.myspace.com/suddenthrash

Gebruikersavatar
Demorpheus
Poseur Extraordinair
Berichten: 18595
Lid geworden op: ma mar 04, 2002 11:13 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Demorpheus » ma jun 20, 2005 4:11 am

Staat dit forum bekend? Voor de insiders misschien.

Je kan natuurlijk ook gewoon het fatsoen opbrengen om je te gedragen. Of wordt men tegenwoordig niet meer opgevoed?
Nee, jij!!

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » ma jun 20, 2005 11:27 am

Tokus schreef:[..]


FAQ
Je ziet op veel forums dat bepaalde regels die vooral opgaan voor het desbetreffende onderdeel, daar als 'sticky' worden gepost. Hier zou je dus evt. "regels voor het prikbord", "regels voor bands en hun albums" enz. kunnen neerzetten. Men leest die regels veel eerder dan de FAQ, vermoed ik.
Kop dicht, Thorko

Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Bericht door Bob » ma jun 20, 2005 12:25 pm

Het zou niet moeten. Ook iemand die niet kan lezen weet dat je niet mag stelen en dat je mensen niet mag beledigen. Daar hoef je geen wetboek voor te lezen, en ik loop niet met een 'sticky' op m'n kop waarop staat dat schelden niet mag. Dat is een deel van je opvoeding, jammer dat niet iedereen zich daarnaar gedraagt.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jun 20, 2005 1:03 pm

Richard schreef:[..]


Strakker modereren helpt geen zak. Misschien voor enkele dagen (zoals afgelopen mei). Waar moet je tegen modden dan? onzinnige replies? Wat is de definitie daarvan? Dat is een beetje de problematiek. De enige oplossing die ik zie is het invoeren van een onderhuids dubbelblind (straf)puntensysteem. Maar dat vraagt weer een paar weken ernstig coden en testen. Maar wie weet.
Je hoeft ook niet op onzin reacties te modereren. Een grapje moet kunnen. Want anders hebben de meeste mods hier ook geen leven meer...laten we eerlijk zijn.
Maar als je de boel een klein beetje serieus wilt houden (en dat is natuurlijk de vraag...wil je dat?) dan zul je op een gegeven moment mensen gaan waarschuwen/bannen die in geen enkel serieus topic posten. En die kun je hier natuurlijk met de neus aanwijzen.

Als je alleen over je prive-leven wilt ouwehoeren dan kun je beter naar ZM verhuizen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Metal_heart
Berichten: 1435
Lid geworden op: ma nov 15, 2004 9:15 pm

Re: De gezocht: band topiques

Bericht door Metal_heart » ma jun 20, 2005 1:12 pm

Poggwyd schreef:[..]


Nee hoor, het gaat mij meer om de triestheid van mensen. Die gelijk aan komen zetten met vragen die er niet toe doen. Vervolgens wordt het een grote scheldpartij en afzeikronde. Ordeel zelf maar na het lezen van topics als deze:
http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=14645
of deze:
http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=13866

kids...
aha... op die fiets... idd zaad!
[url=http://www.huubboel.nl][img]http://i12.photobucket.com/albums/a222/Wouter_devries/banner_gitaarnet.gif[/img][/url]

Plaats reactie