Dit forum en het gebruik ervan

Fouten, mededelingen etc. zijn hier te vinden, en tevens kan je hier je vraag of klacht over de site kwijt
Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » ma mar 20, 2006 8:05 pm

Geef hem eens een ban Tokus, wees eens lief. ;)
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » ma mar 20, 2006 8:09 pm

Audiophile schreef:[..]

Waarom zei je dat dan niet?

Maar goed.
Dat gebeurde toch ook met het fototopic? Ik kan er nog steeds niet over uit dat Plaag valt over in een avond 200 replies. Dat is voor een keer niet erg, als het nou standaard was, ok, maar een avond... Dat is niet zo'n ramp.
Een ramp.. nee, dat is natuurlijk wel wat overdreven gesteld, maar het getuigt wel van debiel kuddegedrag. Het kwam nogal over alsof een aantal lieden last kreeg van een dwangneurose, van een stem die zei: 'Post nu een foto! Het liefst meer!'
En als je verdere dingen niet snapt, zoals hoe een forum als dit te gebruiken, zoek je het maar lekker uit.

Ik heb zin om een DVD van Scooby Doo te kopen.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » ma mar 20, 2006 8:10 pm

Tokus schreef:[..]


ja, en hoe moet ik dat doen als hij het nog niet gezegd had?

ik heb nog meer te doen op een dag dan op jou te reageren met een of ander antwoord waar je waarschijnlijk toch niet tevreden mee bent, of wat je ook wel kon raden dat de bedoeling was.
als de regels duidelijk zijn, maar er worden toch naar aanleiding van dit topic mensen gebant dan klopt het toch niet... En zoveel van je tijd vreet ik niet hoor, als je vijf minuutjes gisteravond had lopen typen was ik allang tevreden geweest. Het gaat mij ook niet of ik er tgevreden mee ben, ik ben gewoon erg benieuqwd naar wat dan volgens jou wel de bedoeling is van een fototopic. Aan alleen gezeik heb ik niet veel om uit op te maken.
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » ma mar 20, 2006 8:21 pm

Plaag schreef:[..]


Een ramp.. nee, dat is natuurlijk wel wat overdreven gesteld, maar het getuigt wel van debiel kuddegedrag. Het kwam nogal over alsof een aantal lieden last kreeg van een dwangneurose, van een stem die zei: 'Post nu een foto! Het liefst meer!'
En als je verdere dingen niet snapt, zoals hoe een forum als dit te gebruiken, zoek je het maar lekker uit.
Debiel kuddegedrag? dit hele topic staat er vol mee, zoiets van Plaag zeikt, laten we gezellig meezeiken! Ook de nieuwelingen in voorsteltopics afkraken is kuddegedrag. Dit hele forum is kuddegedrag. Dat een onderdeel ervan jou niet aanstaat is jou problee, stampij zoals dit topic erover maken is alleen maar een stunt om in te spelen op de sluimerende gevoelens van dat het forum erop achteruit gaat.
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » ma mar 20, 2006 8:43 pm

Audiophile schreef:[..]


Debiel kuddegedrag? dit hele topic staat er vol mee, zoiets van Plaag zeikt, laten we gezellig meezeiken! Ook de nieuwelingen in voorsteltopics afkraken is kuddegedrag. Dit hele forum is kuddegedrag. Dat een onderdeel ervan jou niet aanstaat is jou problee, stampij zoals dit topic erover maken is alleen maar een stunt om in te spelen op de sluimerende gevoelens van dat het forum erop achteruit gaat.
Afbeelding
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma mar 20, 2006 9:39 pm

Ik heb eigenlijk weinig zin om dit hele topic door te gaan lezen maar wil toch even mijn mening geven over dit onderwerp.

Zoals Plaag al eens aanstipte is dit METALfan.nl. Dit forum staat in het teken van harde muziek. D'r is niks mis met lekker ouwehoeren, foto's posten, recepten uitwisselen of wat dan ook maar. Maar de hoofdmoot moet toch metal blijven. En die balans lijkt hier op Metalfan af en toe de verkeerde kant op te slaan.

Waarom maak ik me hier druk om? Omdat deze muziek mijn passie is en ik het heerlijk vind om daar met gelijkgestemden over te praten/te discussieren. Metalfan was/is daar een perfecte plek voor. En ik zou het doodzonde vinden als dat zou veranderen.

Ik las ergens dat men geen "ZM-beleid" wil. Ik denk ook niet dat je daar wat mee opschiet. Kijk maar eens naar de hoeveelheid metal-gerelateerde posts op ZM. Dat zijn er nou niet bepaald veel.
Het lijkt me niet de bedoeling om kleinzielig elke post in de gaten te gaan houden. Ik zeg, ouwehoer er maar lekker op los.
Probeer alleen de nadruk op metal te houden. En probeer van dit forum geen vervanging voor je prive leven te maken.

Als ik echt een reden voor bannen zou moeten noemen dan zou dat voor mij het nooit of amper posten over serieuze, metal-gerelateerde onderwerpen. Dat soort mensen hebben hier gewoon niks te zoeken.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » ma mar 20, 2006 10:16 pm

Plaag schreef:[..]


Afbeelding
Beetje jammer...
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » ma mar 20, 2006 10:26 pm

Audiophile schreef:[..]

Beetje jammer...
Zeur toch niet zo, joh.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma mar 20, 2006 10:44 pm

Ik ben het gedeeltelijk eens met plaag, al snap ik het gezeik van de laatste week niet. Mensen worden geband, er ontstaan veel irritaties bij idereen, en daardoor is de gezelliheid ver te zoeken nu. Het probleem nu is dat men niet meer in de ouwehoer topics post omdat ze bang zijn voor een ban. Elke keer als ik een onzinnige post plaats komt mijn ban dichterbij, lijkt wel. Dat maakt het gebruik van dit forum wel minder plezierig, reargeren met allerlei regeltjes is ook niet de juiste oplossing denk ik. De oplossing zit em gewoon in het aantal stompzinnige topics. Naar mijn mening moet er beter opgelet worden door de mods. Ik heb het idee al eerder voorbij zien komen, ik weet niet meer van wie het was maar gewoon als iemand zich aanmeld op het forum moet je diegene bij zijn eerste 50 posts in de gate houden, post hij/zijn alleen maar onzin dan is het een ban, komen er zinnige dingen uit dan is het goed, een soort van test dus, zeg maar.

Ik persoonlijk ben al dat gezeik gewoon zat, misschien moet er gewoon een poll komen met alle users waar iedereen op kan stemmen, de top 20 moet opzouten. misschien dat dat dan helpt, ik weet het niet. Maar zomaar mensen gaan bannen, en ze dan niet eens op de hoogte stellen dat ze unberhaubt geband zijn, laat staan dat ze een uitleg krijgen, vind ik lullig.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19689
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » ma mar 20, 2006 10:46 pm

Je moet niet zoveel ouwehoeren man, daar heb je topics voor.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11732
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » ma mar 20, 2006 10:46 pm

Mensen snappen ook niet dat het subforum 'Onzinnig gezeik' een ondergeschikt forum is, waar de mensen na ellelange gesprekken en discussies even kunnen ontladen met wat onzin (om het maar even corny te zeggen). Het is niet de bedoeling dat mensen dat forum in gaan richten als hun huiskamer, en van andere forums niet eens afweten!
Ik post nog altijd het meest in Band en albums, dat is een van de meest interessante forums. Wil je lullen over niets, fijn, leuk, het internet is verdomd groot, doe dat ergens anders.
Ik heb nog wel een lijst van ong. 20 personen die geen fuck bijdragen, en die van mijn part ook op kunnen bokken, maargoed, bij interesse hoor ik het wel.
En voordat mensen mij aan zouden willen op mijn postgedrag, ik heb ongetwijfeld ook een hoop onzin gemeld, maar die staat in geen verhouding tot mijn ontopic-geblaat. Niet om hoog van de toren te blazen, maar ik weet zelf hoe het zit, en ik denk dat iedereen ook zelf wel weet waar hij nu eigelijk voor naar dit forum komt.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
Bestial Lust
Berichten: 1991
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 7:49 pm
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Bestial Lust » ma mar 20, 2006 10:50 pm

fetuskiller schreef:Ik ben het gedeeltelijk eens met plaag, al snap ik het gezeik van de laatste week niet. Mensen worden geband, er ontstaan veel irritaties bij idereen, en daardoor is de gezelliheid ver te zoeken nu. Het probleem nu is dat men niet meer in de ouwehoer topics post omdat ze bang zijn voor een ban. Elke keer als ik een onzinnige post plaats komt mijn ban dichterbij, lijkt wel. Dat maakt het gebruik van dit forum wel minder plezierig, reargeren met allerlei regeltjes is ook niet de juiste oplossing denk ik. De oplossing zit em gewoon in het aantal stompzinnige topics. Naar mijn mening moet er beter opgelet worden door de mods. Ik heb het idee al eerder voorbij zien komen, ik weet niet meer van wie het was maar gewoon als iemand zich aanmeld op het forum moet je diegene bij zijn eerste 50 posts in de gate houden, post hij/zijn alleen maar onzin dan is het een ban, komen er zinnige dingen uit dan is het goed, een soort van test dus, zeg maar.

Ik persoonlijk ben al dat gezeik gewoon zat, misschien moet er gewoon een poll komen met alle users waar iedereen op kan stemmen, de top 20 moet opzouten. misschien dat dat dan helpt, ik weet het niet. Maar zomaar mensen gaan bannen, en ze dan niet eens op de hoogte stellen dat ze unberhaubt geband zijn, laat staan dat ze een uitleg krijgen, vind ik lullig.
Ik denk niet dat dat helpt, het idee is goed, maar het zal waarschijnlijk niet zo gaan als de bedoelling is. Meer zovan: oh die mag ik niet, en hoppa, als veel mensen diegene niet mogen, ligt hij of zij eruit ongeacht het aantal posts in de 'metaltopics'.

Ik zou zelf ook zo niet weten wat dan wèl een oplossing is, ik zit hier ook nog niet zo bijster lang. Maar misschien dat de aanmaak van de hoeveelheid 'ouwehoertopics' wat verminderd kan worden.
“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?" Death thought about it... "Cats," he said eventually, "Cats are Nice”.

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » ma mar 20, 2006 10:53 pm

Plaag schreef:[..]


Zeur toch niet zo, joh.
Jij zeurt. Jij opent zelf een topic omt e zeuren. Ik hou me klep wel weer. :roll:
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » ma mar 20, 2006 10:54 pm

fetuskiller schreef:
Ik persoonlijk ben al dat gezeik gewoon zat, misschien moet er gewoon een poll komen met alle users waar iedereen op kan stemmen, de top 20 moet opzouten. misschien dat dat dan helpt, ik weet het niet. Maar zomaar mensen gaan bannen, en ze dan niet eens op de hoogte stellen dat ze unberhaubt geband zijn, laat staan dat ze een uitleg krijgen, vind ik lullig.
nee natuurlijk niet, dat is een idioot idee. De mensen die worden gebanned...nou terecht zouden ze vast wel genoeg redenen en aanleiding voor hebben. Ik lig er niet van wakker. Maar dat nou forum gebruikers moeten gaans temmen wie weg moet slaat ook nergens op. Als er gebanned moet worden weten de modjes het wel.
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » ma mar 20, 2006 11:00 pm

Moderators zijn zelf intelligent genoeg om te bepalen wie er gebant worden. En deze mensen zijn dus gebant zonder berichtgeving aan de mensen zelf, ook niet zo netjes.
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
Kaleidoscope
Berichten: 1057
Lid geworden op: wo jul 20, 2005 3:41 pm
Locatie: Ommen / Arnhem
Contacteer:

Bericht door Kaleidoscope » ma mar 20, 2006 11:03 pm

Je kunt natuurlijk ook iedereen een maximum aantal post 'geven' om mee te ouwehoeren. Is het op pech, wacht dan maar een dag of een week voordag je weer 'ouwehoercrediet' hebt/krijgt.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v293/cooma/front1hn2.jpg[/img]

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma mar 20, 2006 11:03 pm

nightwing schreef:[..]


nee natuurlijk niet, dat is een idioot idee. De mensen die worden gebanned...nou terecht zouden ze vast wel genoeg redenen en aanleiding voor hebben. Ik lig er niet van wakker. Maar dat nou forum gebruikers moeten gaans temmen wie weg moet slaat ook nergens op. Als er gebanned moet worden weten de modjes het wel.
Het is ook zomaar een ingeving. Ik heb geen idee hoe 'dit' oplost. Ik vind het gewoon jammer dat er nu zo'n verrotte sfeer over het forum hangt. Er is één iemand begonnen met piepen vorige week en nu moet iedereen zonodig huilen. In de drie jaar dat ik hier zit heb ik zoiets nog niet eerder meegemaakt. De irritatie ligt volgens mij zowel bij de users die het niet serieus nemen als bij de mensen die zo ontiegelijk lopen te zeiken.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » ma mar 20, 2006 11:05 pm

fetuskiller schreef:[..]


Het is ook zomaar een ingeving. Ik heb geen idee hoe 'dit' oplost. Ik vind het gewoon jammer dat er nu zo'n verrotte sfeer over het forum hangt. Er is één iemand begonnen met piepen vorige week en nu moet iedereen zonodig huilen. In de drie jaar dat ik hier zit heb ik zoiets nog niet eerder meegemaakt. De irritatie ligt volgens mij zowel bij de users die het niet serieus nemen als bij de mensen die zo ontiegelijk lopen te zeiken.
elk jaar is wel minstens 1 iemand die zo topic als dit opent :) Maar waarom zou jij je er druk om maken als er mensen hier verdwijnen. Zolang je normaal post hoef jij je niet druk te maken om gebanned te worden, en naar mijn weten post jij zat in de muziek topics.
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » ma mar 20, 2006 11:08 pm

Kaleidoscope schreef:Je kunt natuurlijk ook iedereen een maximum aantal post 'geven' om mee te ouwehoeren. Is het op pech, wacht dan maar een dag of een week voordag je weer 'ouwehoercrediet' hebt/krijgt.
Nee man! Weet je wel niet hoeveel werk dat is om te realiseren? Tokus heeft daar geen tijd voor, geen eens tijd om voor mij een reply te typen, laat staan een programmeer sessie!
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Nevyn
Berichten: 6475
Lid geworden op: di dec 18, 2001 7:54 pm
Locatie: dordrecht

Bericht door Nevyn » ma mar 20, 2006 11:09 pm

Zolang mensen het slowchatten in onzinnig gezeik houden boeit het vrij weinig hoeveel ze posten toch?
Ik post bijna nooit in band topics (lees ze trouwens wel) simpelweg omdat ik meestal niets nieuws te melden heb, en 100x zeggen hoe gaaf een bepaalde cd wel niet is is imo irritanter dan onzinnig gezeik volspammen...

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma mar 20, 2006 11:10 pm

nightwing schreef:[..]


elk jaar is wel minstens 1 iemand die zo topic als dit opent :) Maar waarom zou jij je er druk om maken als er mensen hier verdwijnen. Zolang je normaal post hoef jij je niet druk te maken om gebanned te worden, en naar mijn weten post jij zat in de muziek topics.
Dat probeer ik ook, ja. Het is ook niet zo dat ik wakker lig van het feit dat er mensen geband worden, maar zoals ik al zei vind ik het lullig om dan niet met een soort van uitleg naar die persoon toe te gaan. Daar komt bij dat er in mijn ogen andere mensen weg hadden gemogen, maar goed.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Kaleidoscope
Berichten: 1057
Lid geworden op: wo jul 20, 2005 3:41 pm
Locatie: Ommen / Arnhem
Contacteer:

Bericht door Kaleidoscope » ma mar 20, 2006 11:10 pm

Audiophile schreef:[..]

Nee man! Weet je wel niet hoeveel werk dat is om te realiseren? Tokus heeft daar geen tijd voor, geen eens tijd om voor mij een reply te typen, laat staan een programmeer sessie!
Je kunt tegenwoordig kant en klare scripts van het net halen, je past ze een beetje aan en het is gedaan.

En als ie geen tijd heeft daarvoor, kan het niemand verweten worden dat er teveel geouwehoert word.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v293/cooma/front1hn2.jpg[/img]

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » ma mar 20, 2006 11:10 pm

fetuskiller schreef:[..]


Dat probeer ik ook, ja. Het is ook niet zo dat ik wakker lig van het feit dat er mensen geband worden, maar zoals ik al zei vind ik het lullig om dan niet met een soort van uitleg naar die persoon toe te gaan. Daar komt bij dat er in mijn ogen andere mensen weg hadden gemogen, maar goed.
volgens mij krijgen ze wel een pm.
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » ma mar 20, 2006 11:10 pm

fetuskiller schreef:[..]


Het is ook zomaar een ingeving. Ik heb geen idee hoe 'dit' oplost. Ik vind het gewoon jammer dat er nu zo'n verrotte sfeer over het forum hangt. Er is één iemand begonnen met piepen vorige week en nu moet iedereen zonodig huilen. In de drie jaar dat ik hier zit heb ik zoiets nog niet eerder meegemaakt. De irritatie ligt volgens mij zowel bij de users die het niet serieus nemen als bij de mensen die zo ontiegelijk lopen te zeiken.
Ja deze post kan ik me in vinden, maar laat het bannen aan de mods over. Als een user zich ergert aan een andere user moet ie er zelf wat van zeggen of pm-en.
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
Aminjar
Berichten: 3802
Lid geworden op: vr jun 04, 2004 4:27 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Aminjar » ma mar 20, 2006 11:11 pm

Nou fúckin en!

De schijnheiligen worden alleen maar schijnheiliger.

Kontenlikkers.

Edit: het is vervelend dat mensen zich op dergelijke wijze ergeren aan anderen. Ik doe het ook, daar niet van. Ik vind iedereen belachelijk totdat het tegendeel bewezen is.
Wel jammer dat er mensen daadwerkelijk geband moeten worden.
Laatst gewijzigd door Aminjar op ma mar 20, 2006 11:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Je bent pas mens in ontmoeting met de ander - Martin Buber

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » ma mar 20, 2006 11:11 pm

nightwing schreef:[..]


volgens mij krijgen ze wel een pm.
Nee, helemaal geen bericht...
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19689
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » ma mar 20, 2006 11:11 pm

Anders houden jullie er gewoon je muil over. Teveel vrije tijd hebben jullie, met je theorieën en hypotheses. Ga es wat nuttigs posten en huil jezelf later in slaap.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » ma mar 20, 2006 11:12 pm

Soulcollector schreef:Anders houden jullie er gewoon je muil over. Teveel vrije tijd hebben jullie, met je theorieën en hypotheses. Ga es wat nuttigs posten en huil jezelf later in slaap.
Als jij nou eens gewoon niet klikt op dit topic...
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma mar 20, 2006 11:13 pm

Audiophile schreef:[..]

Ja deze post kan ik me in vinden, maar laat het bannen aan de mods over. Als een user zich ergert aan een andere user moet ie er zelf wat van zeggen of pm-en.
Nee, niet dus. Als iemand zich aan een ander irriteerd ontwijkt en negeerd hij hem of haar. Als je er wat van gaat zeggen krijg je weer die ellen lange discussies en gaat iedereen zich er weer mee lopen bemoeien. Gewoon geen andacht aan die gene schenken die je op de zenuwen werkt lijkt me een beter idee. Iemand pm'en heeft ook weining zin, denk ik.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19689
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » ma mar 20, 2006 11:19 pm

Audiophile schreef:Als jij nou eens gewoon niet klikt op dit topic...
Als jij niet meer naar de bekende weg vraagt, deal?
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » ma mar 20, 2006 11:21 pm

Soulcollector schreef:[..]


Als jij niet meer naar de bekende weg vraagt, deal?
En welk perspectief?
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma mar 20, 2006 11:21 pm

Dames, maak er nou geen ouwehoer topic van... :roll:
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19689
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » ma mar 20, 2006 11:22 pm

Dat was het al en dat irriteert me meer dan 40 pagina's onzin in het fototopic.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
Aminjar
Berichten: 3802
Lid geworden op: vr jun 04, 2004 4:27 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Aminjar » ma mar 20, 2006 11:23 pm

Heeft íemand óoit íemand ge-pmt met de woorden: Goh, ik erger mij aan jou, wil je er wat aan veranderen?

Heeft íemand óoit, na het verkrijgen van een dergelijk onwaarschijnlijk bericht, zijn hele gedrag aangepast vanwege een of andere nietsnut die de moeite neemt zich te ergeren?

KOM OP. Werkelijk.
- Je bent pas mens in ontmoeting met de ander - Martin Buber

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » ma mar 20, 2006 11:27 pm

Echt, schitterend dit.

Stel gekken.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » ma mar 20, 2006 11:27 pm

Aminjar schreef:Heeft íemand óoit íemand ge-pmt met de woorden: Goh, ik erger mij aan jou, wil je er wat aan veranderen?

Heeft íemand óoit, na het verkrijgen van een dergelijk onwaarschijnlijk bericht, zijn hele gedrag aangepast vanwege een of andere nietsnut die de moeite neemt zich te ergeren?

KOM OP. Werkelijk.
Deze post zegt meer over jou denk ik...
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » ma mar 20, 2006 11:28 pm

Plaag schreef:Echt, schitterend dit.

Stel gekken.
't Is nog triester dan je had verwacht... :lol:
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » ma mar 20, 2006 11:29 pm

Plaag schreef:Echt, schitterend dit.

Stel gekken.
Je hebt gelijk... Ik ga stoppen en vrolijk opnieuw proberen de 10.000 redelijk ontopic post te halen...



Gezeik dit hiero.
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22065
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma mar 20, 2006 11:29 pm

the true Thorko schreef:[..]

't Is nog triester dan je had verwacht... :lol:
En wat doe jij hier, Ome Thorko? Natassja is er momenteel niet.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19689
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » ma mar 20, 2006 11:29 pm

Audiophile schreef:Je hebt gelijk... Ik ga stoppen en vrolijk opnieuw proberen de 10.000 redelijk ontopic post te halen...



Gezeik dit hiero.
Je snapt het eindelijk. Mooi zo.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » ma mar 20, 2006 11:31 pm

Soulcollector schreef:[..]


Je snapt het eindelijk. Mooi zo.
8)




En toch voel ik me dan een beetje dom, zo laten opjutten...
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
Aminjar
Berichten: 3802
Lid geworden op: vr jun 04, 2004 4:27 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Aminjar » ma mar 20, 2006 11:32 pm

Audiophile schreef:[..]

Deze post zegt meer over jou denk ik...
Like D'0h. Ik zeg het ook; het komt recht uit mijn hart.

Maar goed, laten we zuipen en ontopic wezen!
- Je bent pas mens in ontmoeting met de ander - Martin Buber

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19689
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » ma mar 20, 2006 11:32 pm

Audiophile schreef:8)




En toch voel ik me dan een beetje dom, zo laten opjutten...
Dat ben je ook ja.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11732
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » ma mar 20, 2006 11:56 pm

Plaag schreef:Echt, schitterend dit.

Stel gekken.


Mooie ben jij, eerst zo'n openingspost, en nu zo een. Was het allemaal een act, of wat? Het zal mij aan m'n reet roesten, maar wel consequent blijven Plaagje.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » di mar 21, 2006 6:37 am

Audiophile schreef:[..]

Nee, helemaal geen bericht...

*boehoehoe*jank*jank*

nee, het was ze nog niet duidelijk uit de diverse topics erover dat ze irritant waren?
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » di mar 21, 2006 9:16 am

Tokus schreef:[..]



*boehoehoe*jank*jank*

nee, het was ze nog niet duidelijk uit de diverse topics erover dat ze irritant waren?
Irritant is relatief... Zeker als je zelf irritant bent.


En ik moet zeggen dat jou replys in dit topic ook zwaar teleurstellend zijn, als ik serieus ergens opin ga zit ik niet te wachten op een reply die begint met '*boehoehoe*jank*jank*'... Aan de andere kant moet ik al blij zijn dat je deze keer reageert.
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » di mar 21, 2006 9:37 am

Nevyn schreef:Zolang mensen het slowchatten in onzinnig gezeik houden boeit het vrij weinig hoeveel ze posten toch?
Ik post bijna nooit in band topics (lees ze trouwens wel) simpelweg omdat ik meestal niets nieuws te melden heb, en 100x zeggen hoe gaaf een bepaalde cd wel niet is is imo irritanter dan onzinnig gezeik volspammen...
dat je er niks in post zegt niks over hoe je met muziek omgaat, hoeveel je er van weet
en dat vind ik een beetje irritant, een aantal mensen die hele dagen lopen verkondigen hoeveel nieuwe bands ze kennen of hoe gaaf een cd/band wel niet is, lijken zich beter te voelen dan mensen die een beperkte muzieksmaak hebben of gewoon geen behoefte hebben om erover te praten
als je niet in bandtopics post ben je blijkbaar niet goed genoeg voor dit forum
en als dat zo is is metalfan niet meer wat het was

Gebruikersavatar
N.E.
Berichten: 693
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 3:07 pm
Contacteer:

Bericht door N.E. » di mar 21, 2006 10:14 am

wat is slowchatten?
http://www.forum-europae.com - Forum Europae
http://www.blazing.ws - Blazing Productions
http://www.blazing.ws/shop - Mailorder
http://www.blazing.ws/melita/melita_black_metal_webzine.htm - Melita Black Metal Web-Zine

FrisianFreedom
Berichten: 311
Lid geworden op: wo sep 15, 2004 10:18 am
Contacteer:

Bericht door FrisianFreedom » di mar 21, 2006 10:21 am

Vermijd gewoon het hele egofeest wat een forum kan zijn:
Geen avatars, geen undersigns en andere franje. Desnoods overgaan op op cijfers gebaseerde forumnamen voor gebruikers.
[img]http://www.corrupt.org/transcendence/forum/yabbfiles/Templates/Forum/default/transcendence.jpg[/img]
[b][url=http://WWW.CORRUPT.ORG]CORRUPT.ORG[/url][/b]

[b][url=http://www.anus.com]AMERICAN NIHILIST UNDERGROUND SOCIETY[/url][/b]

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » di mar 21, 2006 10:29 am

FrisianFreedom schreef:Vermijd gewoon het hele egofeest wat een forum kan zijn:
Geen avatars, geen undersigns en andere franje. Desnoods overgaan op op cijfers gebaseerde forumnamen voor gebruikers.
Nee, dat helpt inderdaad. Lekker makkelijk hoor! Gewoon iedereen van 1-3000 noemen. Dan weten we meteen wie we aan de haak hebben!
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Plaats reactie