Satyrian interview

Fouten, mededelingen etc. zijn hier te vinden, en tevens kan je hier je vraag of klacht over de site kwijt
Plaats reactie
metalteacher
Berichten: 190
Lid geworden op: za nov 05, 2005 12:35 am
Locatie: Hardrockwijk
Contacteer:

Satyrian interview

Bericht door metalteacher » vr mar 31, 2006 12:07 am

Slecht interview, slechte vraagstelling... Heel ergerlijk irritant ook dat Yrlund hier een kans wordt gegeven om zijn misdaden recht te praten. Nadat hij de bandnaam danse macabre als zijn eigen bandnaam heeft gedeponeerd bij de kamer van koophandel, terwijl de naam Gunther toebehoort, hij was tenslotte de oprichter van de band. Daarna de plaat van danse macabre gewoon ript, en het gebruikt als zijn eigen. En dan nog eens Gunther en Rites door t slijk halen. Nee sorry, maar dat gaat er bij mij niet in. Die openheid en eerlijkheid waar hij zo over pocht is hier ver te zoeken. Zelden nog heb ik me zo kwaad gemaakt dat ik op een dergelijk stuk moet reageren. Ik vind wat Yrlund doet met Imperia prima, niks geen bezwaar tegen. Het kan mij niet bekoren, maar goed. Maar hoe hij hiermee omgaat is ronduit hypocriet te noemen, en ik kan daar dan ook geen enkele waardering voor opbrengen.
http://www.noordgelderschmetaal.nl

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » vr mar 31, 2006 6:26 am

oh krijgen we dit gezeik weer, van een overfanatieke Ancient Rites aanhanger.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Re: Satyrian interview

Bericht door Rascul » vr mar 31, 2006 11:12 am

metalteacher schreef:Slecht interview, slechte vraagstelling... Heel ergerlijk irritant ook dat Yrlund hier een kans wordt gegeven om zijn misdaden recht te praten. Nadat hij de bandnaam danse macabre als zijn eigen bandnaam heeft gedeponeerd bij de kamer van koophandel, terwijl de naam Gunther toebehoort, hij was tenslotte de oprichter van de band. Daarna de plaat van danse macabre gewoon ript, en het gebruikt als zijn eigen. En dan nog eens Gunther en Rites door t slijk halen. Nee sorry, maar dat gaat er bij mij niet in. Die openheid en eerlijkheid waar hij zo over pocht is hier ver te zoeken. Zelden nog heb ik me zo kwaad gemaakt dat ik op een dergelijk stuk moet reageren. Ik vind wat Yrlund doet met Imperia prima, niks geen bezwaar tegen. Het kan mij niet bekoren, maar goed. Maar hoe hij hiermee omgaat is ronduit hypocriet te noemen, en ik kan daar dan ook geen enkele waardering voor opbrengen.
Waar maak jij je druk om man. Het gaat hier om één alinea en na al die aandacht rond Gunther is het prima dat een ander ook de kans krijgt om zijn zegje te doen. Of dat feitelijk klopt, of dat je het ermee eens bent, dat dondert in het geheel niet. Ga lekker AR-hielen likken, of doe je eigen interview.

[edit]Ik zie overigens wel een klein maar lullig foutje: 'wouden' is geen goed Nederlands werkwoord. Wouden zijn bossen, wilden is een werkwoord...
Makkers staakt uw wild geraas

metalteacher
Berichten: 190
Lid geworden op: za nov 05, 2005 12:35 am
Locatie: Hardrockwijk
Contacteer:

Bericht door metalteacher » vr mar 31, 2006 3:54 pm

Haha........ Ancient Rites fan ben ik niet eens zo zeer. Vindt t wel leuk, en ga er ook zeker heen als ze in de buurt zijn. Goede band en aardige lui. Nee, maar zie mezelf wel als absolute Danse Macabre fan. En door al dit achterbakse gedoe krijg ik nooit meer Danse Macabre te horen. En dus kan het mij bijzonder irriteren dat Jan nu poeslief de onschuld hier uithangt. De man is ook een absoluut talent, en ik heb Jan altijd zeer gewaardeerd voor zijn inbreng bij zowel Rites als DM. Edoch de hypocriete uitspraken in dit stuk zijn beneden iedereens waardigheid. Het was mooi geweest, als hij Gunther de mogelijkheid had gegeven zijn eigen geesteskindje voort te zetten. En dat hijzelf met Satyrian was verder gegaan. Nu geeft hij zichzelf uit als zijnde de geestesvader van Danse Macabre. en dat is een verkeerde en zeer misplaatste voorstelling van de feiten.

Maar als ik het dus goed begrijp, dondert het metalfan dus in t geheel niet of een verhaal waarheid is of niet??? Rare journalist ben je dan mijns inziens... Publiceren om t publiceren kan toch nooit een doel op zich zijn??
http://www.noordgelderschmetaal.nl

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » vr mar 31, 2006 3:57 pm

Ga weg.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

metalteacher
Berichten: 190
Lid geworden op: za nov 05, 2005 12:35 am
Locatie: Hardrockwijk
Contacteer:

Bericht door metalteacher » vr mar 31, 2006 4:12 pm

Graag zelfs!!!
http://www.noordgelderschmetaal.nl

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » vr mar 31, 2006 4:12 pm

Mooi.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » vr mar 31, 2006 4:16 pm

Fusion schreef:Ga weg.
Waarom? Meneer is kritisch en flink pissig. Daar valt toch over te lullen?
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » vr mar 31, 2006 4:20 pm

Een verwijzing naar het gewraakte artikel zou ook erg handig zijn...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » vr mar 31, 2006 4:21 pm

the true Thorko schreef:Een verwijzing naar het gewraakte artikel zou ook erg handig zijn...
http://www.metalfan.nl/interviews.php?id=342
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » vr mar 31, 2006 4:26 pm

Plaag schreef:[..]


Waarom? Meneer is kritisch en flink pissig. Daar valt toch over te lullen?
Ik ben ook flink kritisch en pissig over meneer. Maar ja, officieel form-etiquete-technisch gezien bladiebla heb je gelijk. Ik heb gewoon zo'n bui. Begrepen?
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » vr mar 31, 2006 4:28 pm

Dank.


"Ik ben blij dat het voorbij is want de laatste jaren was het echter minder leuk en ik ben vooral erg blij dat ik van al dat politiek getinte inhoud af ben. Daar baalde ik echt ontzettend van. Ik kon me niet vinden in de extreem rechtse ideologie die door AR meer en meer naar voren werd gebracht."

Opmerkelijk...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » vr mar 31, 2006 4:29 pm

Fusion schreef:[..]
Ik ben ook flink kritisch en pissig over meneer. Maar ja, officieel form-etiquete-technisch gezien bladiebla heb je gelijk. Ik heb gewoon zo'n bui. Begrepen?
Lees: Zo eens in de maand, als de open relatie niet helemaal goed uitpakt? :wink:
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » vr mar 31, 2006 4:33 pm

Plaag schreef:[..]


Waarom? Meneer is kritisch en flink pissig. Daar valt toch over te lullen?
En fyi

a) hier is al over geluld
b) de vraagstelling in t interview is prima, dat meneer t met de antwoorden niet eens is, tsja...
c) en dan gaan lopen zeiken dat MF geen reet geeft om 'de waarheid' :roll:

Enzo.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » vr mar 31, 2006 6:13 pm

metalteacher schreef:Haha........ Ancient Rites fan ben ik niet eens zo zeer. Vindt t wel leuk, en ga er ook zeker heen als ze in de buurt zijn. Goede band en aardige lui. Nee, maar zie mezelf wel als absolute Danse Macabre fan. En door al dit achterbakse gedoe krijg ik nooit meer Danse Macabre te horen. En dus kan het mij bijzonder irriteren dat Jan nu poeslief de onschuld hier uithangt.
er wordt nergens een woord gerept over de toedracht van de split. Zie onder.
De man is ook een absoluut talent, en ik heb Jan altijd zeer gewaardeerd voor zijn inbreng bij zowel Rites als DM. Edoch de hypocriete uitspraken in dit stuk zijn beneden iedereens waardigheid. Het was mooi geweest, als hij Gunther de mogelijkheid had gegeven zijn eigen geesteskindje voort te zetten.
Gunther heeft alsnog die mogelijkheid, zou ik zo denken. Maar aangezien de rest van Danse Macabre zich blijkbaar goed voelde in de band die er nu is, lijkt het mij duidelijk dat ze met Yrlund mee wilden ipv met Theys.
Ik heb niks tegen Gunther, maar zo zie ik het als ik kijk naar hoe de band zich gesplitst heeft.

Maar als ik het dus goed begrijp, dondert het metalfan dus in t geheel niet of een verhaal waarheid is of niet??? Rare journalist ben je dan mijns inziens... Publiceren om t publiceren kan toch nooit een doel op zich zijn??
Is het mijn taak om de waarheid te plaatsen in een interview? Nee. Interviews zijn vraaggesprekken, en geven dus een bepaalde kant van een verhaal, namelijk de kant van de geïnterviewde. Heel de ruzie tussen Jan en Gunther is al genoeg besproken her en der (bijvoorbeeld in een interview hier met Gunther in 2003), en ik vond het zeker niet nodig om dat nog op te halen.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Plaats reactie