Top 10 van 2006

Fouten, mededelingen etc. zijn hier te vinden, en tevens kan je hier je vraag of klacht over de site kwijt
Karlijn
Berichten: 3700
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 3:23 pm

Bericht door Karlijn » do jan 18, 2007 11:00 am

Het is toch veel belangrijker dat je het een goed album vind, dan dat je een album voor de top 10 kiest omdat de band een contstante kwaliteit qua albums laat/liet zien?

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » do jan 18, 2007 11:00 am

47. I - Between Two Worlds

De enige plaat die ik in m'n top 10 had. Op 9 om precies te zijn. Geen Suffocation erin, belachelijk!
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » do jan 18, 2007 11:09 am

Hellfire's Dominion schreef:Het is toch veel belangrijker dat je het een goed album vind, dan dat je een album voor de top 10 kiest omdat de band een contstante kwaliteit qua albums laat/liet zien?
Natuurlijk, dat begrijp ik heel goed. Toch was ik verbaasd dat Slayer hoger eindigte dan Maiden, vooral vanwege de grote populariteit van Maiden in deze tijd en de goeie recenties die Maiden al jaren krijgt voor hun albums, terwijl ik veel kritischere geluiden hoorde over Slayer de afgelopen jaren. Als consument schaf je toch eerder een album aan van een band waarvan de voorgaande albums over het algemeen erg goeie recenties kregen dan een album van een band die voor zijn vorige albums over het algemeen zeer slechte recenties kreeg?

Natuurlijk is deze filosofie op veel mensen niet meer van toepassing, gezien velen toch eerst albums downloaden voordat ze het album daadwerkelijk aanschaffen.

Karlijn
Berichten: 3700
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 3:23 pm

Bericht door Karlijn » do jan 18, 2007 11:12 am

Eru Iluvatar schreef:[..]


Natuurlijk, dat begrijp ik heel goed. Toch was ik verbaasd dat Slayer hoger eindigte dan Maiden, vooral vanwege de grote populariteit van Maiden in deze tijd en de goeie recenties die Maiden al jaren krijgt voor hun albums, terwijl ik veel kritischere geluiden hoorde over Slayer de afgelopen jaren. Als consument schaf je toch eerder een album aan van een band waarvan de voorgaande albums over het algemeen erg goeie recenties kregen dan een album van een band die voor zijn vorige albums over het algemeen zeer slechte recenties kreeg?

Natuurlijk is deze filosofie op veel mensen niet meer van toepassing, gezien velen toch eerst albums downloaden voordat ze het album daadwerkelijk aanschaffen.
Ja, natuurlijk neem je recensies mee in je achterhoofd als je een cd koopt. Maar voor je top 10 toch niet omdat je dan je eigen mening hebt gevormd over de cd en dan maken eerdere albums ook niet uit.

Gebruikersavatar
Geheim_502
Berichten: 1291
Lid geworden op: di dec 06, 2005 11:57 am
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Geheim_502 » do jan 18, 2007 11:21 am

Eru Iluvatar schreef:[..]


Natuurlijk, dat begrijp ik heel goed. Toch was ik verbaasd dat Slayer hoger eindigte dan Maiden, vooral vanwege de grote populariteit van Maiden in deze tijd en de goeie recenties die Maiden al jaren krijgt voor hun albums, terwijl ik veel kritischere geluiden hoorde over Slayer de afgelopen jaren. ....
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken maar persoonlijk had de nieuwe Slayer dit jaar meer impact op mij had dan de nieuwe Maiden. (het misschien wel een beetje peren met appeltjes vergelijken maar toch...).
En vandaar dus dat de Nieuwe Slayer hoger bij mij eindigde.
FACTA NON VERBA

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22602
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » do jan 18, 2007 12:36 pm

De nieuwe slayer is een leuke plaat, maar voor mij niet meer dan dat. Hij is voro mij ook zeker beter dan de nieuwe maiden.

Ik ben benieuwd hoe hoog sodom gekomen is. Veel mensen hadden 'm in hun lijstje. Jammer dat die niet in de top 10 zit...
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Karlijn
Berichten: 3700
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 3:23 pm

Bericht door Karlijn » do jan 18, 2007 12:39 pm

Sodom staat op 20. Als je het mij vraagt veelste laag.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22602
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » do jan 18, 2007 12:39 pm

inderdaad, bij mij stond die op 1.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Karlijn
Berichten: 3700
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 3:23 pm

Bericht door Karlijn » do jan 18, 2007 12:41 pm

Hier op 3.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22602
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » do jan 18, 2007 12:42 pm

hehe, ik zie nu dat er een top 50 gepost is....


Ook celtic frost niet bepaald hoog geeindigd. Erg jammer, want die plaat is briljant, net ietsje minder gaaf dan de laatste sodom natuurlijk :)
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » do jan 18, 2007 1:56 pm

Ik vind het heel netjes dat Sodom op plaats 20 staat, een mooie verdienste. De nieuwe Queensryche - toch als band een grotere naam dan Sodom - staat er niet eens in (in de top50).

Weet iemand nog op welke plaats de nieuwe Judas Priest in 2005 stond toevallig?

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25568
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » do jan 18, 2007 4:19 pm

Eru Iluvatar schreef:Jezus, gatverdamme. Slayer hoger dan Maiden, heiligschennis!

Maar het kan nog erger: Dragonforce hoger dan Blind Guardian. Ik heb echt een gigantische hekel aan die grote hype rond Dragonforce (ik heb geen hekel aan de band zelf). Kom op nou, een band als Dragonforce is onder bijna alle verschillende subgenre metalfans populair terwijl ze toch vrij onoriginele Helloween-rip-off powermetal maken! De band is volgens mij vooral zo populair omdat ze gigantisch veel media-aandacht en labelsupport krijgen puur om het feit dat ze uit Engeland komen.

En de nieuwe Operation Mindcrime van Queensryche staat niet eens in de Top 50! Wat een schande! Al helemaal omdat er wel platen zoals de nieuwe Hammerfall en Rhapsody album er wel in staan. De nieuwe albums van de laatste twee genoemde bands vind ik de slechtste albums die deze bands in hun hele geschiedenis hebben uitgebracht. Operation Mindcrime II vind ik daarentegen het beste album wat Queensryche sinds Empire heeft gemaakt.

Maar goed, smaken verschillen. Deze Metalfan Top 10 van 2006 is tenminste aanzienlijk beter dan die van ZwareMetalen. Daar staat als ik het goed heb de nieuwe Maiden niet eens in de Top10! Echt van de gekke als je het mij vraagt.
Jij vond Threshold het slechtste album at Hammerfall tot nu toe heeft uitgebracht? Blijkt maar weer eens hoezeer smaken verschillen...

Nou ja, ik heb maar 3 albums uit mijn lijst gezien, waarvan Maiden op 2, Blind Guardian op 11 (vrij hoog gelukkig) en Hammerfall ergens veel lager.

Maar ja, Wuthering Heights en Virgin Steele zijn weer eens overgeslagen, argh.

En Queensryche had er best in mogen staan inderdaad.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8197
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » do jan 18, 2007 4:25 pm

Echt geniale shit staat er natuurlijk niet in, zoals het hoort.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » do jan 18, 2007 4:43 pm

gewoon Lennert schreef:[..]


Jij vond Threshold het slechtste album at Hammerfall tot nu toe heeft uitgebracht?
Ja inderdaad. Ik vind het zeker geen slecht album hoor, behoorlijk goed, erg catchy MAAR: het gaat bij Hammerfall natuurlijk vooral om de refreinen in de nummers. Ik heb gisteren en vandaag de hele dag zowel Chapter V en Threshold zitten luisteren. Wat blijkt: de refreinen (en de teksten daarvan) van Chapter V nummers zoals Take The Black, Born To Rule, Templar Flame, Fury Of The Wild, Secrets, Knights, blijven allemaal heel goed in mijn hoofd hangen. Met de Threshold-refreinen is dat helaas niet het geval. De refreinen van Threshold zijn wel erg goed en lekker om naar te luisteren, hoewel ik het refrein van Shadow Empire wel er simpel door de bocht vind. Ik moet toch concluderen dat ik Chapter V beter vind dat Threshold. Ik denk dat Hammerfall toch wat langer had kunnen wachten met het uitbrengen van hun nieuwste album en wat meer aandacht aan de nummers hebben moeten besteden.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8197
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » do jan 18, 2007 4:48 pm

En Chapter V was al slecht :lol:
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Bericht door Hieronimus » do jan 18, 2007 5:01 pm

...en iedereen huilen omdat smaken verschillen, daar komt 't op neer. Och jeetje.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Cradle Of Filth
Berichten: 182
Lid geworden op: zo nov 23, 2003 3:10 am

Bericht door Cradle Of Filth » do jan 18, 2007 9:59 pm

Orklord schreef:Ik snap zelf eigenlijk niet waarom Slayer op 1 staat, zo geweldig vind ik die plaat niet.
Inderdaad.

Gebruikersavatar
AmnesJAn
Lult over cdtjes
Berichten: 8390
Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo

Bericht door AmnesJAn » do jan 18, 2007 10:02 pm

Cradle Of Filth schreef:[..]


Inderdaad.
Het is natuurlijk duidelijk wat volgens jou op de eerste plaats zou moeten staan. :roll:
לֹא אעבוד

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22065
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » do jan 18, 2007 10:15 pm

Haha, die staat niet eens in de top 50 die CoF? Of wel?
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Tony Montana
Berichten: 2748
Lid geworden op: za apr 03, 2004 2:12 pm
Locatie: Amsterdam/Den Haag

Bericht door Tony Montana » do jan 18, 2007 10:31 pm

Mijn nummer 1 op nummer 30. Nouja, ik had ook niet kunnen verwachten dat de mainstreem Agalloch kent.
[url]http://www.recordnerd.com/lists/TonyMontana[/url]
[url]http://www.digital-steel.com[/url]
[url]http://www.ad.nl/denhaag[/url]
[url]http://www.f1today.nl[/url]
[url]http://www.rustneversleeps.web-log.nl[/url]

Gebruikersavatar
vengeancefan
Lult over cdtjes
Berichten: 1701
Lid geworden op: vr dec 15, 2006 10:07 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door vengeancefan » do jan 18, 2007 10:35 pm

Mensen mensen......it's all a matter of taste...toch??
Misschien (vraag aan d'n Directeur) handig om voor 2007 een metal en een rock top zoveel te maken?

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » za jan 20, 2007 2:28 am

7 platen van m'n top-10 in de top-50 ... maar geen Belphegor of Cannibal Corpse, toch verrassend
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11732
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » za jan 20, 2007 10:21 am

Hieronimus schreef:...en iedereen huilen omdat smaken verschillen, daar komt 't op neer. Och jeetje.

Inderdaad ja, wat een gezever. Weehehehe, m'n plaatjes staat er niet in, boehoehoe. Ik ben allang blij dat Evenanannenenescence niet in de top 10 staat, dat vind ik dus geen metal.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22602
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » zo jan 21, 2007 11:17 pm

KoenM schreef:Haha, die staat niet eens in de top 50 die CoF? Of wel?

Die staat op plaats 26. Wat mij betreft nog te hoog, maar ik zal maar niet verder gaan zeiken over het 'maar-al-te-makkelijk-bezeikbare' Cradle of filth.


Opvallend dat er voor hen geen top 10 plaats in zitten. Normaal staan dit soort bands toch zeker wel in de top 5 door al die stoere internetblekkies.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11732
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » zo jan 21, 2007 11:58 pm

innuendo schreef:[..]



Die staat op plaats 26. Wat mij betreft nog te hoog, maar ik zal maar niet verder gaan zeiken over het 'maar-al-te-makkelijk-bezeikbare' Cradle of filth.


Opvallend dat er voor hen geen top 10 plaats in zitten. Normaal staan dit soort bands toch zeker wel in de top 5 door al die stoere internetblekkies.

Daar valt niets over te zeiken, dat ding is beter dan op z'n minst de helft van de 'stoere blekkie' releases van dit jaar. Teminste geen stofzuigerrommel.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » ma jan 22, 2007 12:22 am

Amibor schreef:[..]



Daar valt niets over te zeiken, dat ding is beter dan op z'n minst de helft van de 'stoere blekkie' releases van dit jaar. Teminste geen stofzuigerrommel.
Jij kunt het weten...


Doe mij maar een stofzuiger...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Nihil
Berichten: 733
Lid geworden op: di feb 19, 2002 10:31 am
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door Nihil » ma jan 22, 2007 10:30 am

Tony Montana schreef:Mijn nummer 1 op nummer 30. Nouja, ik had ook niet kunnen verwachten dat de mainstreem Agalloch kent.
Ik ken Agalloch maar al te goed. Het album lijkt gewoon nergens op.
voidwork.bandcamp.com
akemmanah.bandcamp.com

Gebruikersavatar
Nihil
Berichten: 733
Lid geworden op: di feb 19, 2002 10:31 am
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door Nihil » ma jan 22, 2007 10:32 am

Top tien is echt onverdiend. Trivium, In Flames en Mastodon? Waar is die kots smiley ergens.
voidwork.bandcamp.com
akemmanah.bandcamp.com

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jan 22, 2007 10:42 am

Flikker op nerd. Iets is niet direkt slecht omdat het jou smaak niet is.
Trivium en Mastodon hebben gewoon 2 zeer goede cd's uit gebracht. Of het je smaak nou is of niet.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Nihil
Berichten: 733
Lid geworden op: di feb 19, 2002 10:31 am
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door Nihil » ma jan 22, 2007 11:04 am

Wat ben jij toch een lichtgeraakte oetlul. Je raakt zelfs over je toeren als het niet over jou gaat.
voidwork.bandcamp.com
akemmanah.bandcamp.com

Gebruikersavatar
Tony Montana
Berichten: 2748
Lid geworden op: za apr 03, 2004 2:12 pm
Locatie: Amsterdam/Den Haag

Bericht door Tony Montana » ma jan 22, 2007 11:05 am

Bovendien is de nieuwe Agalloch een meesterlijk album. En ja, ik ken Agalloch ook maar al te goed.
[url]http://www.recordnerd.com/lists/TonyMontana[/url]
[url]http://www.digital-steel.com[/url]
[url]http://www.ad.nl/denhaag[/url]
[url]http://www.f1today.nl[/url]
[url]http://www.rustneversleeps.web-log.nl[/url]

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22602
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » ma jan 22, 2007 12:08 pm

Nihil schreef:Wat ben jij toch een lichtgeraakte oetlul. Je raakt zelfs over je toeren als het niet over jou gaat.

Ik denk anders dat hij namens het merendeel van het forum spreekt.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jan 22, 2007 12:14 pm

Nihil schreef:Wat ben jij toch een lichtgeraakte oetlul. Je raakt zelfs over je toeren als het niet over jou gaat.
Ik kan er gewoon slecht tegen dat iemand als jij, die blijkbaar de klok ooit wel eens heeft horen luiden maar geen idee heeft waar de klepel hangt, hier maar loopt te blaten over hoe kut bepaalde cd's zijn. Je hebt ze waarschijnlijk niet of amper geluisterd dus je hebt geen idee of het slecht is of niet.

Tuurlijk, iedereen zegt wel eens dat iets kut is terwijl je bedoelt dat het jou smaak gewoon niet is. Maar jij lult con-stant uit je nek dus ik kon me gewoon niet inhouden.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Nihil
Berichten: 733
Lid geworden op: di feb 19, 2002 10:31 am
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door Nihil » ma jan 22, 2007 1:12 pm

XnegativeX schreef:Ik kan er gewoon slecht tegen dat iemand als jij, die blijkbaar de klok ooit wel eens heeft horen luiden maar geen idee heeft waar de klepel hangt, hier maar loopt te blaten over hoe kut bepaalde cd's zijn. Je hebt ze waarschijnlijk niet of amper geluisterd dus je hebt geen idee of het slecht is of niet.

Tuurlijk, iedereen zegt wel eens dat iets kut is terwijl je bedoelt dat het jou smaak gewoon niet is. Maar jij lult con-stant uit je nek dus ik kon me gewoon niet inhouden.
Met andere woorden, als ik een ongenuanceerde mening zou uiten die positief is en strookt met iets wat JIJ en/of de meerderheid denkt, was ik misschien een toffe gozer? Kom nou, je mag dan -volgens sommigen- voor het merendeel van het forum spreken, dat maak je nog geen knip slimmer.

Wat betreft de bewering dat ik niet zou weten waarover ik het heb... Je bent vrij te denken wat je je wil. Ik heb de albums echter wel gehoord, ik ben zelf muzikant, ik heb nog voor een label gewerkt en heb al lezingen gegeven in het buitenland over muziek. Zo, nu kan je misschien nog lopen zagen dat ik te arrogant ben.
voidwork.bandcamp.com
akemmanah.bandcamp.com

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jan 22, 2007 1:20 pm

Als je geen idee hebt waar je het over hebt moet je gewoon je bek houden.
Of je je nou positief of negatief uitlaat.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22065
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma jan 22, 2007 1:23 pm

Jongens, doe eens lief voor elkaar.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Bericht door Hieronimus » ma jan 22, 2007 1:23 pm

Nihil schreef:Top tien is echt onverdiend. Trivium, In Flames en Mastodon? Waar is die kots smiley ergens.
Het gaat er toch om wat 'het volk' wil? De meute vond dit blijkbaar de beste albums, klaar. Ik zal 't nog een keer zeggen: al dat achteraf-gezanik is nergens goed voor. Smaken enzo. Misschien houden mensen juist wel van muziek die jij verdomd bagger vindt, dat weet jij net zo goed als ik, met je muzikale achtergrond.
Dus vanwaar het geblaat, jongeman?
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » ma jan 22, 2007 1:51 pm

Nihil schreef:[..]


Met andere woorden, als ik een ongenuanceerde mening zou uiten die positief is en strookt met iets wat JIJ en/of de meerderheid denkt, was ik misschien een toffe gozer? Kom nou, je mag dan -volgens sommigen- voor het merendeel van het forum spreken, dat maak je nog geen knip slimmer.

Wat betreft de bewering dat ik niet zou weten waarover ik het heb... Je bent vrij te denken wat je je wil. Ik heb de albums echter wel gehoord, ik ben zelf muzikant, ik heb nog voor een label gewerkt en heb al lezingen gegeven in het buitenland over muziek. Zo, nu kan je misschien nog lopen zagen dat ik te arrogant ben.
Petje af voor jouw intullectialiteit, waarde vriend, maar zeer opvalt aan jouw aanwezigheid hier ( in zeer veel topics iig) is dat je liever de mondaine exclusieveling uithangt in plaats van dat je je positief en onderbouwend met muziek bezig houdt en jouw verfijnde smaak met de wereld deelt, wat uitzonderingen daargelaten.

Affijn, misschien zou je je masker van de ondroorgrondbare, door eenzame hoogte gekwelde en cynische genie af en toe naar je achterhoofd kunnen afschuiven en als je al zo nodig (muzikale)kritiek moet leveren, deze op z`n minst onderbouwen zodat mensen iig weten waar je je mening op baseert.

Wij nietige simpelingen hebben hier geen glazen bollen in de omloop.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Ernst
Berichten: 4998
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » ma jan 22, 2007 2:25 pm

Gr. Dracula schreef:[..]


Petje af voor jouw intullectialiteit, waarde vriend, maar zeer opvalt aan jouw aanwezigheid hier ( in zeer veel topics iig) is dat je liever de mondaine exclusieveling uithangt in plaats van dat je je positief en onderbouwend met muziek bezig houdt en jouw verfijnde smaak met de wereld deelt, wat uitzonderingen daargelaten.

Affijn, misschien zou je je masker van de ondroorgrondbare, door eenzame hoogte gekwelde en cynische genie af en toe naar je achterhoofd kunnen afschuiven en als je al zo nodig (muzikale)kritiek moet leveren, deze op z`n minst onderbouwen zodat mensen iig weten waar je je mening op baseert.

Wij nietige simpelingen hebben hier geen glazen bollen in de omloop.
Sterk, sterk. :lol:

Gebruikersavatar
Nihil
Berichten: 733
Lid geworden op: di feb 19, 2002 10:31 am
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door Nihil » di jan 23, 2007 10:38 pm

Afbeelding

Zo iedereen klaar. En laten we nu terug on-topic gaan.
voidwork.bandcamp.com
akemmanah.bandcamp.com

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » wo jan 24, 2007 1:55 am

Valt er nog iets te zeggen dan? :P
Faustian Spirit of the Earth

Plaats reactie