Roadburn 2014

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Re: Roadburn 2014

Bericht door Eru Iluvatar » do okt 10, 2013 9:52 pm

Oh ja, en Triptykan niet te vergeten!

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22141
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Roadburn 2014

Bericht door KoenM » vr okt 11, 2013 10:05 am

Opeth een nieuwe plaat tegen dan? Mogen voortborduren op Heritage wmb.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Ernst
Berichten: 5002
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Re: Roadburn 2014

Bericht door Ernst » vr okt 11, 2013 9:29 pm

Ondanks dat ik de line-up in vergelijking met de voorgaande 3-4 jaar best tegen vind vallen, heb ik toch een ticket gekocht.

Vrijwel geen enkele van deze bands zou ik anders in Ierland zien. Tot nog toe lijken The Heads, True Widow, Mansion, Yob, Crowbar en vooral....Napalm Death met die speciale set mij het meest te kunnen bekoren van de line-up. Ik zou nog wel erg graag iets als Negative Approach of een andere hardcore/crust legende zien op het festival. Er hoeft wat mij betreft niet meer prog/krautrock achtige dingen bij te komen.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22647
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Roadburn 2014

Bericht door innuendo » vr okt 11, 2013 10:02 pm

Gezellig!

Ach, er moeten nog heel wat bands bevestigd worden en so far heb ik al flink wat toffe namen gezien. Als ik iets minder keuzes moet maken dan vorig jaar, vind ik het eigenlijk ook wel best. Ik hoop eigenlijk nog wel op wat vertrouwde namen. Een Jex Thoth of een Earthless bijvoorbeeld.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Re: Roadburn 2014

Bericht door Crises » ma okt 14, 2013 2:27 pm

Voor het eerst in twee jaar dat ik niet bijna overweeg om te gaan. Gelukkig maar. Er hebben nooit zoveel bands, die ik wel zou willen zien, gestaan als vorig jaar. Nu pas een. Napalm Death.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Roadburn 2014

Bericht door Gilbert » ma okt 14, 2013 5:19 pm

De Roadburn-hype is in elk geval over, ondanks de aanwezigheid van publiekstrekker Opeth, want er zijn nog steeds vierdagentickets te koop.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22647
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Roadburn 2014

Bericht door innuendo » ma okt 14, 2013 5:26 pm

Ik weet niet of de gemiddelde 'roadburner' wel op Opeth zit te wachten. Die willen veel liever bands als Sleep, Isis en Pentagram zien. Dat het nog niet uitverkocht is, verbaast me toch een beetje. Ik denk dat het te maken heeft met het gebrek aan grote namen, plus dat er langzaamaan meer soortgelijke festivals in Europa opduiken.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Marcel Hubregtse
Berichten: 638
Lid geworden op: za aug 11, 2007 9:17 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Roadburn 2014

Bericht door Marcel Hubregtse » ma okt 14, 2013 6:32 pm

innuendo schreef:... plus dat er langzaamaan meer soortgelijke festivals in Europa opduiken.

Dit vooral.

Desertfest Londen en Desertfest Berlijn zijn op de Roadburn bandwagon gesprongen en proberen een graantje mee te pikken. En juist door zelf in de periode om Roadburn heen te gaan zitten. Tsja voor Engelsen is het goedkoper om naar Desertfest te gaan. Een ander festival dat dit is opgedoken en uit de Roadburn ruif probeert te eten, is Temples in Bristol dat kort na Roadburn gepland is.

Wat me vooral opvalt aan bv. Desertfest Londen (nooit op de versie in Berlijn geweest dus daar kan ik niet over oordelen) is dat dat festival een duidelijke visie ontbeert, en niet alleen dat het is ook nog eens gigantisch amateuristisch georganiseerd. Bijna op het rampzalige af. Zowel bands als publiek worden er echt slecht behandeld. Nee, als dat festival de naam wil krijgen die Roadburn wereldwijd heeft, heeft men nog een gigantisch lange weg te gaan en dient men even een paar jaar niet zo hoog van de toren te blaten over Roadburn. Dat was gewoon genant vorig jaar.

Een ander iets waardoor de kaartverkoop iets minder snel verloopt (als je dat eigenlijk wel kunt stellen met nog maar 200 of 300 kaarten te gaan) is dat de mensen niet zo snel meer een dergelijk bedrag uitgeven gezien hun onzekere financiële situatie. Men is voorzichtig geworden. Behalve wat betreft een klotefestival als Wacken dan :lol:
Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Dawn Crosby (R.I.P.)
05 April 1963 - 15 December 1996

Ernst
Berichten: 5002
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Re: Roadburn 2014

Bericht door Ernst » ma okt 14, 2013 8:50 pm

Mee eens. De door jou genoemde festivals zijn gewoon kopieen van het festival, zeker ook qua bands. Ik wist niet dat bands er zo bekaaid vanaf komen daar. Kan je daar meer over vertellen, Marcel?

Ik vraag me dan wel af hoe lang zo'n festival het vol gaat houden. Roadburn wordt vooral ook erg geliefd door muzikanten. Dat geeft het nou juist zo'n speciale sfeer, in mijn optiek. Je kan daar naar een band staan te kijken met minder dan 2000 verkochte platen en naast je staan bandleden van Enslaved (als bezoekers). Dat heb ik zelf niet meegemaakt en dat heeft er vooral mee te maken dat ik bandleden nooit herken tussen het publiek.

Opeth is wel een vreemde eend in de bijt voor Roadburn. Ik ben zelf nooit groot fan geweest, maar heb ze vorig jaar in Dublin gezien en dat was erg goed moet ik toegeven. Ik hoop stiekem toch wel dat er nog 1 band bijkomt die ik echt heel graag zie, want nu is er buiten Napalm Death eigenlijk geen enkele gevestigde naam die ik echt graag zie.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22647
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Roadburn 2014

Bericht door innuendo » ma okt 14, 2013 9:07 pm

Volgens mij is nu iets meer dan de helft bekend. ik ga er wel van uit dat Walter nog een aantal gave namen uit de hoge hoed tovert. Afgelopen jaar ben ik zelden in de grote zaal geweest en ik heb me geen seconde verveelt. Kende overigens van de laatste line up ook maar tien a vijftien bands.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18553
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Re: Roadburn 2014

Bericht door Krimhild » zo okt 20, 2013 4:53 pm

Wat Ernst zegt.

Onze Amerikareis is uitgesteld. Ik zie perspectieven... De reden van uitstellen is alleen wel dat we nog meer geld moeten sparen. Het allemaal uitgeven aan Roadburn is dus niet zo praktisch =;') Maar, het is Roadburn. Hmmmm....
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Re: Roadburn 2014

Bericht door Crises » ma okt 21, 2013 11:24 am

Oh... The Great Old Ones is bevestigd. Het totaal aan bands dat ik interessant vind, is nu verdubbeld.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Re: Roadburn 2014

Bericht door Eru Iluvatar » wo okt 30, 2013 4:51 pm

Hele leuke bevestiging voor de aankomende Roadburn: BEASTMILK

Een duister, verontrustend, maar ook bijzonder pakkend goth/no-wave/post-punk-projectje van Hexvessel-zang Kvohst!

http://www.roadburn.com/2013/10/finland ... ival-2014/

Must voor liefhebbers van Joy Division, The Cure, Bauhaus, The Sisters Of Mercy, Misfits/Samhain/Danzig & Killing Joke!
Bijzonder smakelijk. Alleen al de bijbehorende beelden:

Afbeelding


Gebruikersavatar
Sorcha
Lult over cdtjes
Berichten: 2842
Lid geworden op: wo okt 05, 2005 9:23 pm
Locatie: Arnhem

Re: Roadburn 2014

Bericht door Sorcha » wo okt 30, 2013 7:47 pm

Beastmilk! Jammer dat ze niet op de afterburner staan. In de huidige line up zie ik weinig leuks, dus geen Roadburn voor mij in 2014.

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18553
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Re: Roadburn 2014

Bericht door Krimhild » vr nov 01, 2013 10:06 am

Interessant! Goeie naam ook wel, Beastmilk.
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Re: Roadburn 2014

Bericht door Heidewolf » vr nov 01, 2013 11:06 am

Maar ja, he, het is geen goatsmilk. Ze hadden ze de band ook kunnen noemen. Gemiste kans.
Heerlijk Helder Taalloeder

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22647
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Roadburn 2014

Bericht door innuendo » ma nov 04, 2013 2:08 pm

Suus! Heb jij nou al kaarten gekocht? Er zijn er nog minder dan 100 kaarten over.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Re: Roadburn 2014

Bericht door Eru Iluvatar » ma nov 04, 2013 9:00 pm

Geen paniek Ruud: ik kon dit jaar in maart nog kaarten vinden van beneden de normale prijs. Wanneer mensen echt willen moeten ze gewoon even metal-forums in de gaten houden wanneer de kaarten uitverkocht zijn.

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Re: Roadburn 2014

Bericht door Eru Iluvatar » ma nov 11, 2013 8:05 pm

http://www.roadburn.com/roadburn-2014/

Leuke nieuwe bevestigingen:

Twee epische heavy/doom metal-bands.

Het Britse AGE OF TAURUS, in de lijn van NWOBHM als Blitzkrieg en epic doom als Solstice, in mindere mate Warning (alleen veel meer heavy metal-achtig):

Zeker de moeite waard, hier mijn recensie (80/100): http://metalfan.nl/reviews.php?id=7761

En het Chileens/Zweedse PROCESSION. Ook epic doom. Must voor liefhebbers van Candlemass, Bathory en Solitude Aeturnus:

Deze band heeft een aantal fantastische composities. Hier mijn recensie van de laatste (78/100): http://metalfan.nl/reviews.php?id=7685

Leuke namen. De obscure prog/psych-namen van de laatste tijd vond ik erg tof, maar wat meer bekende heavy/doom-bands zijn ook niet mis. Nu nog SOLSTICE.

Dan is er ook nog een occulte doom/heavy-band die nog niks gepresteerd heeft. De Roadburn-organisatie gaat na Mansion weer verder met hun 'mythe making' wat betreft 'occult rock' (net als Mansion klinkt ook de onderstaande band als JATAO):

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Roadburn 2014

Bericht door fetuskiller » ma nov 11, 2013 8:19 pm

Je vergeet Samothrace... Ook die band is zojuist bevestigd. Daar kijk ik nog wel het meest naar uit van deze namen.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22647
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Roadburn 2014

Bericht door innuendo » ma nov 11, 2013 9:21 pm

Wat is dat nou Kees? Begin je je al af te zetten tegen de occult rockstroming? Lees ik al enige aversie? :mrgreen:
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Re: Roadburn 2014

Bericht door Eru Iluvatar » ma nov 11, 2013 9:35 pm

Het is zeker niet slecht en ik zal komend april ongetwijfeld ergens vooraan in de zaal tijdens zowel de optredens van Mansion als The Oath staan, alleen smaakt dit allemaal wel heel erg 'formulaïsch'. An sich is dat niet erg. Ik luister ook naar tallloze goth rock-bands die bijna als twee druppels water op elkaar lijken. Maar ik vind het beangstigend hoe Walter en co. meewerken aan het verheerlijken, mystificeren en simpelweg 'hypen' van bands die wel degelijk zijn, maar vooral hoogst onorigineel zijn, die meeliften op een geluid dat recentelijk erg populair is geworden en dat dan tot in de puntjes kopiëren, als een formule, met de juiste naam, zangeresje, etc. Als Nederlandse goth metal van rond 2000. Het feit dat deze bands allemaal een zangeres hebben lijkt ook wel een voorwaarde te zijn, net als bij The Gathering, Within Temptation, Epica, etc.

Oh ja, vooral ook kritiek omdat bands als Mansion, maar The Oath nog meer nauwelijks wat gepresteerd hebben. The Devil's Blood stond ook met één EP op Roadburn. Die plaat was dan ook historisch relevant omdat het destijds behoorlijk bijzonder was en een trend op gang heeft gezet. De EP van Mansion en The Oath zijn niet origineel of gewaagd; slechts trendvolgers. Te weinig om op zo'n exclusief festival te staan. Roadburn wil duidelijk een podium voor 'occult rock' zijn. Ik zie de linnen tasjes met inkt-opdruk al weer verschijnen. Allemaal leuk en aardig, maar het festival kan zich hiermee wel in de vingers snijden. Gelukkig compenseren bands als Buzz-oven, Loop, The Head e.d. een hoop.

Het zal mij niet verbazen als Selim Lemouchi dit sentiment ook deelde. Met zijn cynisme en misanthropische gevoelens is het niet raar wanneer hij bij al die bands die in het kielzog van The Devil's Bands opkwamen de brui zou geven aan deze band en meer voor minder commerciële, maar meer organische, kunstzinnige geluiden kiest.

Gebruikersavatar
Marcel Hubregtse
Berichten: 638
Lid geworden op: za aug 11, 2007 9:17 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Roadburn 2014

Bericht door Marcel Hubregtse » ma nov 11, 2013 9:42 pm

Het is dat ik Walter al bijna 25 jaar ken anders zou ik zeggen "kijk eens op welk label The Oath staat." Maar ik ben het met je eens, ik wordt, en was het al vanaf het begin eigenlijk, vreselijk moe van die vrouwelijke vocalen doom en occulte seventies rock hype, zoals we daar nu ook Gold en wat mij betreft het vreselijk overschatte (behalve één recensent hier die het op de juiste waarde weet te schatten) Avantarium bij kunnen rekenen.

Ben erg blij met de toevoegingen van Procession (mooi Patronaat tegenwicht voor het vreselijk saaie Akerfeldt curated seventies prog adoratie gebeuren aan de overkant van de weg die vrijdag) en Age Of Taurus en ook best wel Samothrace.
Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Dawn Crosby (R.I.P.)
05 April 1963 - 15 December 1996

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22647
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Roadburn 2014

Bericht door innuendo » ma nov 11, 2013 9:43 pm

Ik denk niet dat Walter probeert hip te zijn of meedoet aan een hype, eerder dat hij soms graag risico's neemt door zulke onbekende bandjes een podium te bieden. Doet me er aan denken dat ik nog steeds een interview met hem moet regelen. Dat zou alvast een mooie vraag zijn.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22647
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Roadburn 2014

Bericht door innuendo » ma nov 11, 2013 9:46 pm

Voorlopig heb ik nog weinig medestanders wat Avatarium betreft. Over een paar maanden heeft niemand het meer over die band en heb ik alsnog gelijk gekregen. :mrgreen:
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Marcel Hubregtse
Berichten: 638
Lid geworden op: za aug 11, 2007 9:17 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Roadburn 2014

Bericht door Marcel Hubregtse » ma nov 11, 2013 9:53 pm

Walter kennende gaat het hem primair om ook onbekende bands een kans te geven. Zie ook Bölzer op de aanstaande editie. Al is iedereen die van death metal houdt er wel laaiend enthousiast over en zijn beide LP persingen al uitverkocht van de 12". Maar zij hebben slechts een demo en een 12"uit.


Wat betreft Avantarium... ik vrees dat wij ook volgend jaar een minderheid zijn hahaha
Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Dawn Crosby (R.I.P.)
05 April 1963 - 15 December 1996

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Re: Roadburn 2014

Bericht door Eru Iluvatar » ma nov 11, 2013 10:07 pm

Ik vind Avatarium en The Oath een pot nat. 'Meeliften op de trend, dat doen ze allebei. Vermakelijke muziek die ik graag live wil zien, maar op album niet bijster interessant.

Het lijkt bijna of deze bands specifiek gemodelleerd zijn om op Roadburn te staan.

Ik zie liever een band uit de eclectische Bay Area scene verschijnen, Vhöl of Hammers Of Misfortune, of progressieve cello-bands als Giant Squid en Grayceon. Bands die hun waarde hebben bewezen, maar zeker een groter podium verdienen.

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Re: Roadburn 2014

Bericht door alicecooper » do dec 05, 2013 2:42 pm

Candlemass is ook bevestigd en ze zullen het gehele album ''ancient dreams'' spelen.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25582
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Roadburn 2014

Bericht door Lennert » do dec 05, 2013 7:44 pm

Nu ben ik helemaal in de war, was het niet de bedoeling dat Psalms For The Dead het laatste Candlemass album zou zijn?
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Roadburn 2014

Bericht door cataclysm child » do dec 05, 2013 7:48 pm

Dat is het ook denk ik. Ze blijven wel optreden.
Faustian Spirit of the Earth

iron_dennis
Berichten: 471
Lid geworden op: wo nov 11, 2009 2:14 am

Re: Roadburn 2014

Bericht door iron_dennis » do dec 05, 2013 8:47 pm

Met die zanger van de eerste plaat...?
Dominion of Darkness.

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Roadburn 2014

Bericht door fetuskiller » vr dec 06, 2013 6:30 am

Psalms For The Dead is inderdaad het laatste studioalbum, maar de band blijft wel gewoon live spelen. Met Mats Levén (Krux) als zanger...
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
lampje
Berichten: 2075
Lid geworden op: vr okt 06, 2006 2:02 pm
Locatie: de polder
Contacteer:

Re: Roadburn 2014

Bericht door lampje » vr dec 06, 2013 8:11 am

fetuskiller schreef:Met Mats Levén (Krux) als zanger...
Gelukkig wel

Ernst
Berichten: 5002
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Re: Roadburn 2014

Bericht door Ernst » za dec 07, 2013 2:01 pm

Het hele rijtje nieuwe bands:

Trettioåriga Kriget
Candlemass (Ancient Dreams)
Promise And The Monster
Obliteration
Elephant9
Avatarium (Afterburner)

Op Avatarium na, spelen ze allemaal op de door Akerfeldt gecureerde dag, de vrijdag.

Ik heb tot nu toe Obliteration en Elephant9 beluisterd. Compleet onvergelijkbare bands, maar vooral de toevoeging van Elephant9 juich ik enorm toe. Fantastische jazz, echt iets wat op Roadburn hoort en weinig meer met metal maar des te meer met echt progressieve muziek te maken heeft.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22647
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Roadburn 2014

Bericht door innuendo » wo mar 26, 2014 7:17 pm

http://www.roadburn.com/2014/03/roadbur ... ing-order/

Ik heb me eerlijk gezegd nog niet echt verdiept in de line up, dus nu zie ik nog geen hartverscheurende overlappingen van fantastische bands. Toch vrees ik dat de vrijdag moeilijk gaat worden met zoveel interessante bands op de mainstage.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22647
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Roadburn 2014

Bericht door innuendo » vr mar 28, 2014 12:02 am

Zijn er nog mensen die twijfelen om te gaan? Ik heb nog een kameraad uit Australie die een extra ticket voor vier dagen goedkoop aanbiedt.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Re: Roadburn 2014

Bericht door Crises » vr mar 28, 2014 11:55 am

Hoe goedkoop?
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22647
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Roadburn 2014

Bericht door innuendo » vr mar 28, 2014 3:59 pm

Dat zei hij er niet bij, maar het zal me niks verbazen als hij zakt naar 100-120 euro.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Re: Roadburn 2014

Bericht door Crises » vr mar 28, 2014 7:35 pm

Voor 100 Euro ga ik vrij vragen ;)
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22647
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Roadburn 2014

Bericht door innuendo » vr mar 28, 2014 8:00 pm

Ik zal je even PM'en.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22647
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Roadburn 2014

Bericht door innuendo » di apr 01, 2014 10:36 am

FUUUUUCK

Ben ik bezig de bands van de vrijdag te checken, kom ik de ene na de andere briljante band tegen! Dat worden heel harde keuzes.. Ik ben steeds wat teleurgesteld geweest over de line up, maar nu besef ik me dat deze wederom erg sterk is. Ik MOET Comus zien, maar dat geldt ook voor Promise And The Monster, Harsh Toke (gelukkig spelen die zaterdag en zondag nog een keer), The Vintage Caravan (ook zaterdag gelukkig), Sula Bassana, änglagard en dan staan er ook nog Magma, Opeth, Candlemass en Procession voor vrijdag op het programma.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Re: Roadburn 2014

Bericht door Eru Iluvatar » di apr 01, 2014 4:06 pm

Bands die bij mij prioriteit hebben:

Do: 40 Watt Sun, Beastmilk, The Shrine, Nothing, ASG en Anciients.

Vr: Magma, Comus, Procession, Trettiariga Kriget, Candlemass en Opeth.

Za: Windhand, Tribulation, Age Of Taurus en Loop.

Zo: Selim Lemouchi's Enemies, Bölzer, Avatarium, YOB, New Keepers Of The Water Towers, Triptykon en Lumerians.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22647
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Roadburn 2014

Bericht door innuendo » di apr 01, 2014 4:29 pm

Ja, de Dertigjare Oorlog spreekt ook ontzettend aan. Ik denk dat ik Candlemass maar (grotendeels) skip. Teveel gaafs eromheen die ik zo snel niet naar NL zie terugkomen.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Ernst
Berichten: 5002
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Re: Roadburn 2014

Bericht door Ernst » di apr 01, 2014 4:40 pm

Mijn lijstje:

Do: Beastmilk, The Shrine, Napalm Death, Conan/ASG,True Widow

Vr: Moet ik overslaan wegens het vrijgezellenfeest van een van mijn broers.

Za: E-musik gruppe lux ohr, Circle, Yob, Tribulation, Indian, Mansion, Loop.

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Roadburn 2014

Bericht door fetuskiller » di apr 01, 2014 7:50 pm

Do. Sourvein > 40 Watt Sun > Lord Dying > Samothrace > Napalm Death > Corrections House > Conan > The Great Old Ones > Graves At Sea

Vr. Tyranny > The Body > Corrections House > Procession > Candlemass > Obliteration > Terra Tenebrosa

Za. Noothgrush > Circle > Windhand > Yob > Tribulation > Old Man Gloom > Indian > Inter Arma > A Storm Of Light

Zo. Selim Lemouchi's Enemies > Bölzer > Joe Buck Yourself! > Yob > Triptykon/Harsh Toke > Morne
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Sorcha
Lult over cdtjes
Berichten: 2842
Lid geworden op: wo okt 05, 2005 9:23 pm
Locatie: Arnhem

Re: Roadburn 2014

Bericht door Sorcha » di apr 01, 2014 8:20 pm

Aaargh, wel heel naar dat er geen treinen van en naar Den Bosch rijden dan (wel bussen).

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22647
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Roadburn 2014

Bericht door innuendo » di apr 01, 2014 9:14 pm

Blijf anders bij mij pitten. Wij gaan met de auto.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Roadburn 2014

Bericht door yowannuzz » di apr 01, 2014 9:22 pm

Selim Lemouchi's Enemies ?!
Is dat de begeleidingsband van meneer Lemouchi en een eerbetoon, of wat moet ik me daar bij voorstellen?
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22647
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Roadburn 2014

Bericht door innuendo » di apr 01, 2014 9:25 pm

Dat is waar het ongetwijfeld op neer gaat komen. Gelukkig had Selim nog vier gitaristen, dus alleen de zang wordt een probleem.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Sorcha
Lult over cdtjes
Berichten: 2842
Lid geworden op: wo okt 05, 2005 9:23 pm
Locatie: Arnhem

Re: Roadburn 2014

Bericht door Sorcha » di apr 01, 2014 9:35 pm

innuendo schreef:Blijf anders bij mij pitten. Wij gaan met de auto.
Thanks, maar moet de volgende ochtend om half negen alweer op mijn werk in Nijmegen zijn. Jammer van True Widow.

Plaats reactie