Whitesnake, najaar 2015, Brussel en Utrecht

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Whitesnake, najaar 2015, Brussel en Utrecht

Bericht door Gilbert » wo apr 15, 2015 12:39 pm

Here they go again! Whitesnake onderneemt in november en december een Europese tournee. Op dinsdag 1 december zullen de Britse hardrockers in Vorst Nationaal te Brussel spelen en een dag later in Tivoli Vredenburg te Utrecht. De kaartverkoop voor beide concerten start komende vrijdagochtend, 17 april, om 10.00 uur.

Aangezien deze "Purple Tour" in het teken staat van Whitesnakes recente cd met bewerkingen van oude Deep Purple songs, zullen er vast de nodige Purple-klassiekers gespeeld worden uit de periode dat zanger David Coverdale bij die groep actief was. Een ticket voor de show in Brussel kost 50 en in Utrecht 55 euro (!), dus ik zal er zelf hoogstwaarschijnlijk niet bij zijn. Die prijs is mij persoonlijk wat te hoog gegrepen. Meer Europese data van Whitesnake vind je overigens in het tourschema op de website van de band: http://whitesnake.com/WS2013/features/p ... _dates.php.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Gebruikersavatar
Latebloomer
Berichten: 990
Lid geworden op: di feb 01, 2011 7:49 pm

Re: Whitesnake, najaar 2015, Brussel en Utrecht

Bericht door Latebloomer » wo apr 15, 2015 7:59 pm

mijn god...

Gebruikersavatar
lampje
Berichten: 2075
Lid geworden op: vr okt 06, 2006 2:02 pm
Locatie: de polder
Contacteer:

Re: Whitesnake, najaar 2015, Brussel en Utrecht

Bericht door lampje » do apr 16, 2015 6:59 am

Blijft toffe muziek. Maar ik heb mijn bedenkingen bij/twijfels over de huidige stand van zaken omtrent de vocale prestaties van de heer Coverdale.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22649
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Whitesnake, najaar 2015, Brussel en Utrecht

Bericht door innuendo » do apr 16, 2015 9:16 am

Is hij de laatste jaren nog steeds zo vals als een kraai? Ik ben tijdens hun optreden op Graspop (rond 2008-2009) nog weggelopen, omdat het niet om aan te horen was. Een paar jaar eerder klonk het nog subliem. Anyway, geen interesse.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Richard666
Berichten: 296
Lid geworden op: ma mei 10, 2010 6:14 pm
Locatie: Ergens in zuid-west Nederland.

Re: Whitesnake, najaar 2015, Brussel en Utrecht

Bericht door Richard666 » do apr 16, 2015 9:30 am

Stevige prijs inderdaad. Als Def Leppard en Black Star Riders nou mee zouden komen net als in de UK, dan zou ik het er met alle liefde voor over hebben. Voor enkel Whitesnake (die dan waarschijnlijk ook nog eens de nodige Purple nummers gaan spelen i.p.v. eigen werk) vind ik de prijs een beetje te zot.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Re: Whitesnake, najaar 2015, Brussel en Utrecht

Bericht door Rene » do apr 16, 2015 10:30 am

Het enige slechte aan een Whitesnake-optreden is de stem van Coverdale, maar voor de rest is alles altijd tiptop in orde. Deze shows kijk ik nog ff aan, eerst de setlist maar zien. Weet niet of ik zin heb in grotendeels Purple-covers door Whitesnake, aangezien de band zelf genoeg toffe songs heeft.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Plaats reactie