Hellfest 2018

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Hellfest 2018

Bericht door Wessel » do apr 12, 2018 9:38 am

Afbeelding

Ik ga in juni naar Hellfest in Clisson, Frankijk.
De line up is wederom behoorlijk indrukwekkend en ik ben benieuwd hoe het festival sinds ik er voor het laatst was (2011) veranderd is, dus ik kijk er naar uit!
Gaan er nog meer mensen van hier die kant op?

Ik zoek overigens nog vervoer, dus als iemand plek in zijn of haar auto heeft voor 1 persoon (die uiteraard meebetaalt aan de kosten) + zijn tent, hoor ik dat graag!

Klaas.76
Berichten: 86
Lid geworden op: vr jan 06, 2017 9:34 am

Re: Hellfest 2018

Bericht door Klaas.76 » vr apr 13, 2018 11:38 pm

Ga je in je eentje, en heb je dat vaker gedaan?

Ik overweeg het weleens om een groot festival in mijn eentje te doen want ik zie er ook wel de voordelen van in. Ben wel een keer alleen naar een eendagsfestival geweest maar ik vond dat toch een beetje saaitjes en ben niet bepaald de meest contactvaardige persoon haha..

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Hellfest 2018

Bericht door Wessel » za apr 14, 2018 12:22 pm

Vooralsnog ga ik inderdaad alleen. Dat heb ik nog niet eerder gedaan, maar ik zie er niet tegenop: de gebruikelijke gang van zaken op festivals kennende, raak ik snel genoeg met mensen aan de praat en hoewel ik veel gezellige metalvrienden en -vriendinnen heb waarmee ik doorgaans naar festivals ga, lijkt het me stiekem ook wel lekker om eens volledig mijn eigen plan te kunnen trekken, zeker met zo'n dikke line up als deze. :)

Enige probleem is vooralsnog dus dat ik nog niet weet hoe ik er beland... De Thalys lijkt de meest voor de hand liggende optie, maar is vrij prijzig, dus als iemand nog een plekje in de auto over heeft zou dat echt supertof zijn!

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22157
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Hellfest 2018

Bericht door KoenM » za apr 14, 2018 2:11 pm

Heel veel plezier. Na vier jaar kies ik o.a. wegens vaderschap weer eens voor Graspop. Al doet het stiekem wel een beetje pijn wanneer ik naar de affiche kijk.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Hellfest 2018

Bericht door yowannuzz » ma apr 16, 2018 7:29 pm

Ik ben er in 2014 in mijn eentje geweest en dat is me prima bevallen.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Plaats reactie