The True Eggfest Metalfest.Update!

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Moonspell Rites
Berichten: 9
Lid geworden op: vr jun 08, 2018 8:48 pm
Contacteer:

The True Eggfest Metalfest.Update!

Bericht door Moonspell Rites » zo jun 10, 2018 1:15 pm

Hoi allemaal,

Op dit moment zijn er plannen om in de Achterhoek een Metalfest.neer te zetten.Gevraagt word wel om wat sponsoring.
Voor verdere details verzoek ik jullie om de website te bezoeken :)

Zie jullie daar :)

http://thetrueeggfestmoonspellrites.blogspot.com

Afbeelding

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25582
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: The True Eggfest Metalfest.Update!

Bericht door Lennert » wo jun 13, 2018 10:39 am

Die link doet me fysiek pijn.

Je kunt niet verwachten dat mensen je serieus nemen als serieus organisator, als het Engels dat je hanteert in ieder opzicht verschrikkelijk is. Niet bestaande woorden, spelfouten, dubbele woorden etc. zorgen voor een bijna onleesbaar stuk. Ik raad je aan om het nog een keer te laten nalezen door iemand die de taal iets machtiger is.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Re: The True Eggfest Metalfest.Update!

Bericht door Hieronimus » wo jun 13, 2018 11:06 am

Oeps, inderdaad. Ik heb er een kleine pass overheen gedaan om een voorbeeld te geven, zie hieronder.
The True Eggfest Metalfestival NL is an initiative from the die hard Metal Music Maniac Danny raised in the small Dutch town of Eibergen (Oost Achterhoek, Netherlands). He also runs both the Underground webzine Moonspell Rites Promotions and Moonspell Rites Productions. The idea started when a small local metal festival wasn't courageous enough to book international bands, but stuck to the small underground feeling by mostly booking local bands. Totally disagreeing with their attitude and lack of enthusiasm, Danny worked to start something on its own. Better, bigger and more professional! All this to give international acts the chance to play in front an enthusiastic audience. With a camping, large main stage, and smaller stages we hope to let the metal scene thrive in the Achterhoek. International Metalheads... we welcome YOU!
Verder snap ik je enthousiasme en drijfveer om iets beters te zetten dan wat er nu is, maar ik zou het niet hebben over 'noobs' en onprofessionaliteit... Vooral niet als de manier waarop je het zelf brengt niet de meest professionele ooit is. En wil je nu de lokale scène in leven houden of ook spelen op internationaal publiek?
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25582
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: The True Eggfest Metalfest.Update!

Bericht door Lennert » do jun 14, 2018 11:16 am

Zelfs dan vind ik dit een heel problematische zin 'The idea started when a small local metal festival wasn't courageous enough to book international bands, but stuck to the small underground feeling by mostly booking local bands.'

Je gaat je ex-werkgevers/collega's niet afbranden, dat is heel onprofessioneel. Je kunt ook alleen aangeven dat je de wil hebt om er iets beters van te maken dan wat er nu voor handen is in deze omgeving zonder anderen daarbij aan te vallen.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Re: The True Eggfest Metalfest.Update!

Bericht door Crises » do jun 14, 2018 7:20 pm

Ik zou er niet te veel aandacht aan besteden...
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Re: The True Eggfest Metalfest.Update!

Bericht door Hieronimus » do jun 14, 2018 7:32 pm

@Lennert: precies.

@Crises: we moeten ergens beginnen.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Re: The True Eggfest Metalfest.Update!

Bericht door Crises » do jun 14, 2018 7:48 pm

Laat ik het anders zeggen: dit hele topic is niet jullie aandacht waard...
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Re: The True Eggfest Metalfest.Update!

Bericht door Hieronimus » do jun 14, 2018 8:28 pm

Maar waar moet ik anders posten? Toch niet het Ghost-topic hè? :mrgreen:
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Re: The True Eggfest Metalfest.Update!

Bericht door Crises » do jun 14, 2018 9:42 pm

Heb je nog gefietst de laatste tijd? ;)
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Re: The True Eggfest Metalfest.Update!

Bericht door Hieronimus » vr jun 15, 2018 7:31 am

Goeie!
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
scorpion
Berichten: 1625
Lid geworden op: do jul 27, 2006 6:26 pm
Locatie: Doetinchem

Re: The True Eggfest Metalfest.Update!

Bericht door scorpion » za jun 16, 2018 8:09 am

Poeh ik denk dat als hij er achter komt dat je Ghost luisterd je flinke bedreigingen krijgt :lol:

Ik heb zijn naam even opgezocht en ik kwam toevallig een post tegen van een FB vriend die bedreigd werd door deze knul, omdat zijn band niet trui genoeg zou zijn. Later werden zijn kinderen ook nog bedreigd. Dit allemaal in uiteraard heel slecht Nederlands. Aan de vele reacties te zien doet hij dit bij heel veel mensen.

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Re: The True Eggfest Metalfest.Update!

Bericht door Hieronimus » za jun 16, 2018 8:30 am

Oh jeetje. Kijk maar uit dan, daar in de Achterhoek. Zo'n metalfestival hoeft van mij dan ook niet meer...
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Re: The True Eggfest Metalfest.Update!

Bericht door Crises » za jun 16, 2018 12:22 pm

scorpion schreef:Poeh ik denk dat als hij er achter komt dat je Ghost luisterd je flinke bedreigingen krijgt :lol:

Ik heb zijn naam even opgezocht en ik kwam toevallig een post tegen van een FB vriend die bedreigd werd door deze knul, omdat zijn band niet trui genoeg zou zijn. Later werden zijn kinderen ook nog bedreigd. Dit allemaal in uiteraard heel slecht Nederlands. Aan de vele reacties te zien doet hij dit bij heel veel mensen.
Dit ja... En het feit dat hij Zwaertgevegt zwart loopt te maken als onbetrouwbare partij. Als we het nou over een label hebben dat passie toont en betrouwbaar is, dan is het Zwaertgevegt wel.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Plaats reactie