Hoover/Hooverphonic

Voor alle andere bands
Plaats reactie
Gebruikersavatar
yesferro
Berichten: 5073
Lid geworden op: di jun 04, 2002 1:25 pm
Locatie: plantersville ms
Contacteer:

Hoover/Hooverphonic

Bericht door yesferro » ma apr 21, 2003 8:56 pm

Ik vind ze best goed, vooral songs als Eden, dictionary en mad about you...nog mensen die deze band best kunnen aprecieren? :?:
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion

Gebruikersavatar
Korefuji
Grote boze forum moddereter
Berichten: 5881
Lid geworden op: za jul 27, 2002 12:39 pm
Locatie: Bij Haarlem

Bericht door Korefuji » ma apr 21, 2003 9:19 pm

Yep, count me in! :o


( Een keer een live optreden van ze gezien op de belgische tv....was echt heel mooi op te horen!!)
The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.

Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.

- Groucho Marx

Gebruikersavatar
Temptress
Berichten: 241
Lid geworden op: zo dec 22, 2002 5:41 pm
Locatie: St. Jansteen & Tilburg

Bericht door Temptress » di apr 22, 2003 4:43 pm

Hooverphonic, is wel relaxed, maar niet om constant naar te luisteren ofzo. elke keer als we op school bv3 (iets met kunst) hadden, zette onze o-zo-kunstzinnige leraar die cd van hun op...na een paar weken ben je het dan wel beu..
"With a gun in your mouth, you speak only in vowels."

"If I did have a tumor, I would name it Marla. Marla, the little scratch on the roof of your mouth that would heal if only you would stop tonguing it, but you can't."

Landspeed999
Berichten: 74
Lid geworden op: zo mar 09, 2003 1:07 pm

Bericht door Landspeed999 » di apr 22, 2003 4:54 pm

ik hoorde Mad About You laatst nog , ik vond het goed klinken , vooral de zang is goed :D

Daeminion
Berichten: 9300
Lid geworden op: di dec 03, 2002 2:01 pm
Locatie: Leiderdorp

Bericht door Daeminion » di apr 22, 2003 6:04 pm

Ik heb wel ns van de naam gehoord,maar de muziek kan ik ff niet op komen.

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » di apr 22, 2003 6:44 pm

Ik ken ze eigenlijk ook nie,maar de naam Mad About You staat me wel iets van bij,maar weet nie of het van Hooverphonic is....

Gebruikersavatar
yesferro
Berichten: 5073
Lid geworden op: di jun 04, 2002 1:25 pm
Locatie: plantersville ms
Contacteer:

Bericht door yesferro » wo apr 23, 2003 1:42 am

Ik heb een gesigneerde Mad about you single, puur toevallig naar hun website gesurft toen die pas vernieuwd was en ik had em binnen.
Ik luisterde er al eerder naar omdat onze zangeres er gek van was maar hun oude werk stond me nie zo aan
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion

Plaats reactie