Hey! Dan wil ik dr wel ook eneMindlessMayo schreef:[..]
Hoe vaak krijg je de kans nou om die lui samen aan het werk te zien en dan nog wel met zo'n freakerig iets als Fantomas. Bovendien ben ik er ook en ik ben heeeeel gezellig![]()
Bieah?

Hey! Dan wil ik dr wel ook eneMindlessMayo schreef:[..]
Hoe vaak krijg je de kans nou om die lui samen aan het werk te zien en dan nog wel met zo'n freakerig iets als Fantomas. Bovendien ben ik er ook en ik ben heeeeel gezellig![]()
Bieah?
Ah thnx.. camera thuis laten liggen dusVlammy schreef:Rook- en opnameverbod bij Fantômas
TILBURG, 13 JUNI 2005
Op verzoek van de band is het vanavond, maandag 13 juni, niet toegestaan om bij de show van Fantômas te roken. Evenmin mag je niet fotograferen. Filmen en geluidsopnamen zijn sowieso ten alle tijden uit den boze.
Bron: 013.
Dan heb ik te snel geoordeeld, ik heb namelijk ook niet heel het optreden gezien he.Emmaneul schreef:Nu snap ik het, maar ik ben het er niet helemaal mee eens. De John Zorn-esque solo's van de trompetist en een van de saxofonisten waren absoluut niet rustig en de rest over het algemeen ook niet. Het kwam op mij over als avangardistische jaren '50 filmmuziek. Fantomas is ook avangardistische "filmmuziek". Dus ze paste perfect bij elkaar
Grrrrrrr.... wrijf t r maar in!Vlammy schreef:[..]
Voor mij was het de eerste keer dat ik ze zag, maar ik ben echt zwaar onder de indruk. Dat drumstel ook, wauw! Een van de beste shows die ik tot nu toe gezien heb.