Marduk; Tivoli Utrecht. 31 augustus!
Marduk; Tivoli Utrecht. 31 augustus!
www.bajvan-agency.nl // www.myspace.com/bajvan
-
- fetuskiller
- Contacteer:
Als dit betekent dat we er een keer van verschoond blijven op Xmass-fest,vind ik het een goeie zaak !
Laatst gewijzigd door yowannuzz op di jun 14, 2005 12:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Present Tour dates:
24.08 UK STOCKPORT @ Arts Center
25.08 UK T.B.A
26.08 IRL DUBLIN @ Whelans
27.08 UK BRADFORD @ Rio
28.08 UK T.B.A
29.08 UK LONDON @ Underworld
30.08 FR PARIS @ La Locomotive
31.08 NL UTRECHT @ De Helling
01.09 FR CHAULNES @ Socioculturel
02.09 FR ELOYES @ Centre Culturel
03.09 FR LYON @ Transbordeur
04.09 FR MARSEILLE @ CC Mirabeau
06.09 SP IRUN @ Tunk
07.09 SP VIGO @ La Iguana
08.09 PR COLINAS @ Club Branca
09.09 SP MADRID @ Ritmo-Compass
10.09 SP ALICANTE @ Stereo Club
11.09 SP BARCELONA @ Mephisto
12.09 FR MONTEPELLIER @ Rockstore
13.09 ITA ROME @ Alpheus
15.09 H BUDAPEST @ A35
16.09 PL WROCLAW @ Wz
17.09 PL WARSCHAU @ Proxima
18.09 D BISCHOFSWERDA @ East Club
19.09 DK COPENHAGEN @ Loppen
20.09 S GÄVLE @ Monster Club
21.09 S GÖTEBORG @ Musikens Hus
Maar 1 (!) in Nederland
Das aardig minder dan de laatste keer dat er een Marduk-tour voor NL gepland was, die uiteindelijk dus niet doorging
24.08 UK STOCKPORT @ Arts Center
25.08 UK T.B.A
26.08 IRL DUBLIN @ Whelans
27.08 UK BRADFORD @ Rio
28.08 UK T.B.A
29.08 UK LONDON @ Underworld
30.08 FR PARIS @ La Locomotive
31.08 NL UTRECHT @ De Helling
01.09 FR CHAULNES @ Socioculturel
02.09 FR ELOYES @ Centre Culturel
03.09 FR LYON @ Transbordeur
04.09 FR MARSEILLE @ CC Mirabeau
06.09 SP IRUN @ Tunk
07.09 SP VIGO @ La Iguana
08.09 PR COLINAS @ Club Branca
09.09 SP MADRID @ Ritmo-Compass
10.09 SP ALICANTE @ Stereo Club
11.09 SP BARCELONA @ Mephisto
12.09 FR MONTEPELLIER @ Rockstore
13.09 ITA ROME @ Alpheus
15.09 H BUDAPEST @ A35
16.09 PL WROCLAW @ Wz
17.09 PL WARSCHAU @ Proxima
18.09 D BISCHOFSWERDA @ East Club
19.09 DK COPENHAGEN @ Loppen
20.09 S GÄVLE @ Monster Club
21.09 S GÖTEBORG @ Musikens Hus
Maar 1 (!) in Nederland

Das aardig minder dan de laatste keer dat er een Marduk-tour voor NL gepland was, die uiteindelijk dus niet doorging

Jongens en meisjes, vergeet Marduk zoals ze waren voor de recente bezettingswisselingen. Ik snap zelf ook dat Marduk maar al te vaak de neus hier heeft laten zien en dat ze op den duur strontvervelend waren, MAAR: wat ze kunnen is niet kinderachtig. "Plague Angel" is een prima schijf, die zwaar onderschat wordt doordat Marduk de erfenis van de laatste paar jaar met zich meezeult.
Het "Marduk is tegenwoordig kut!" roepen zie ik als een vorm van meeloperij die ik schaar in de categorie "dingen afzeiken om krediet op te bouwen". Flikker op. Marduk is terug. Ik ga naar dit optreden.
En dat de huidige vocalist ook die van Funeral Mist is, moet genoeg zeggen. Zoiets maakt een band een brok ellende die niet voor iedereen is weggelegd.
Dus kids, blijf lekker thuis die avond, als je van plan was om er met je vooringenomen kutmeninkje heen te gaan. Ik vermaak me er wel.
Het "Marduk is tegenwoordig kut!" roepen zie ik als een vorm van meeloperij die ik schaar in de categorie "dingen afzeiken om krediet op te bouwen". Flikker op. Marduk is terug. Ik ga naar dit optreden.
En dat de huidige vocalist ook die van Funeral Mist is, moet genoeg zeggen. Zoiets maakt een band een brok ellende die niet voor iedereen is weggelegd.
Dus kids, blijf lekker thuis die avond, als je van plan was om er met je vooringenomen kutmeninkje heen te gaan. Ik vermaak me er wel.
Kop dicht, Thorko
Heb ze nog niet in de nieuwe line-up gezien.
Donders jammer dat het tour-schema er niet meer zo uitziet als eerst de bedoeling was.
Maar ben wel zeer zeker benieuwd naar de nieuwe frontman, aangezien Legion er niet veel meer van bakte in zijn laatste periode...
Maar denk dat er met die nieuwe zeker weer hoop is!
Donders jammer dat het tour-schema er niet meer zo uitziet als eerst de bedoeling was.
Maar ben wel zeer zeker benieuwd naar de nieuwe frontman, aangezien Legion er niet veel meer van bakte in zijn laatste periode...
13 euro is een allerredelijkste prijs in het huidige concertkaartenprijzenklimaat (<= mooi woord voor galgje
).
Wel raar qua 'spreiding' deze tour, veel gigs in bijvoorbeeld Spanje en Frankrijk, en maar 1 in Nederland en zelfs maar 1 in Duitsland!
Als ik in de gelegenheid ben, ga ik misschien wel ff kijken, ben geen huge Marduk fan, maar als ze in m'n achtertuin spelen, waarom niet.. Ik bedenk me net dat ik ze geloof ik zelfs nog nooit gezien heb... Best knap
.

Wel raar qua 'spreiding' deze tour, veel gigs in bijvoorbeeld Spanje en Frankrijk, en maar 1 in Nederland en zelfs maar 1 in Duitsland!

Als ik in de gelegenheid ben, ga ik misschien wel ff kijken, ben geen huge Marduk fan, maar als ze in m'n achtertuin spelen, waarom niet.. Ik bedenk me net dat ik ze geloof ik zelfs nog nooit gezien heb... Best knap

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Die hoop is terecht vind ik, ik ben extreem uit mijn dak gegaan op Xmass vorig jaar, hij kwam alleen nog een beetje onwennig over maar klinken dat kan hij.Maar ben wel zeer zeker benieuwd naar de nieuwe frontman, aangezien Legion er niet veel meer van bakte in zijn laatste periode...
- fetuskiller
- Contacteer:
Joh, dan kom je toch lekker niet naar Marduk? Toch niks voor jou.fetuskiller schreef:whahahahahahahahaha
Denk je alles gehad te hebben, Boeken ze Wicked Mystic als support act
whahahahahahahahaha
(Is eigenlijk helemaal niet grappig)
Het is namelijk blekkie shit weet je? Dus fuck off.
Kop dicht, Thorko
http://www.metal-archives.com/band.php?id=2790K. schreef:Wat is Wicked Mystic voor band?
niet echt een voorprogramma voor Marduk dus...
www.last.fm/user/robenroll
- fetuskiller
- Contacteer:
Ik wil Marduk JUIST een keer zien, Ik hoor er tering veel over, heb een paar nieuwe en oude nummers gehoord, maar op X-Mass kon het me totaal niet boeien (kan ook zijn omdat ik dronken was) en daarom zou ik ze nog wel een keer willen zien.Plaag schreef:[..]
Joh, dan kom je toch lekker niet naar Marduk? Toch niks voor jou.
Het is namelijk blekkie shit weet je? Dus fuck off.
Power metal in het voorprogramma van Marduk?nightwing schreef:[..]
http://www.metal-archives.com/band.php?id=2790
niet echt een voorprogramma voor Marduk dus...
Mooi, kan ik nog wat langer in Café België blijven hangen, dat soort rotzooi hoef ik niet te zien.
-
Laat dat maar aan Marduk over, want die band is nog lang niet uitgescheten. En het voorprogramma? Boeien.fetuskiller schreef:[..]
Ik wil Marduk JUIST een keer zien, Ik hoor er tering veel over, heb een paar nieuwe en oude nummers gehoord, maar op X-Mass kon het me totaal niet boeien (kan ook zijn omdat ik dronken was) en daarom zou ik ze nog wel een keer willen zien.
Kop dicht, Thorko
Volgens www.mystic-circle.de staat Mystic Circle ook in het voorprogramma van Marduk, ze reizen de complete tour met Marduk mee..
Nadat ik dit las ga ik misschien toch wel, wil Mystic Circle toch nog wel eens zien.
Nadat ik dit las ga ik misschien toch wel, wil Mystic Circle toch nog wel eens zien.
De kerken laten we in de dorpen staan, de moskeeën blijven in Marrakesh
- Freakin_Viking
- Contacteer:
Volgens mij hebben we hier een behoorlijk misverstand en is mustic circle met die vage trash band verward want op die metal archives link staat dat ze uit elkaar zijnDragahl schreef:Volgens www.mystic-circle.de staat Mystic Circle ook in het voorprogramma van Marduk, ze reizen de complete tour met Marduk mee..

Voor het gemak er vanuit gaande dat het waar is... Mystic Circle en een homoseksuele power metal band in het voorprogramma van Marduk?
Wat bezielt die lui? Opkankeren, dat soort troep hoef ik, en waarschijnlijk velen met mij, niet te zien. De trendy skaters die er hoogstwaarschijnlijk in grote getale zijn hoeven ze echt niet tegemoet te komen.
Wat bezielt die lui? Opkankeren, dat soort troep hoef ik, en waarschijnlijk velen met mij, niet te zien. De trendy skaters die er hoogstwaarschijnlijk in grote getale zijn hoeven ze echt niet tegemoet te komen.