Gods Puke schreef:[..]
Ik? Egoïstisch. Nee hoor. Ik zeg alleen duidelijk dat ik liever geen black metal bands zie op zo'n festival. Vorig jaar was 1349 een aanfluiting, alleen de vuurspuwact was wel gaaf.
Heb je mij zien kankeren op Rotting Christ? Ik heb alleen gezegd dat ik dan niks ga missen als ik de laatste trein moet halen. Hetzelfde was vorig jaar met Dismember het geval, die heb ik nu ook wel vaak genoeg gezien. Trouwens, Rotting Christ heb ik al een keer gezien, en toen was ik nou niet bepaald onder de indruk. Dus boeiend als het een cultband is, als ik er niks aan vind dan ga ik gewoon mn laatste trein halen.
*enigszins bijgekomen en de rest ook doorgelezen hebbende*
Sorry bij deze dan, echter kwam het wel zo over. Ik moet toegeven, 1349 was idd ruk op Arnhem Metal Meeting vorig jaar, maar dat doet verder niet terzake. Feit blijft dat dit een algemeen metalfestival is en dus ook andere metal-genres aan bod moeten komen en niet alleen Deathmetal, wat toch al overal in overvloed is. Dat jij een voorkeur hebt voor een bepaald genre metal is geen probleem, want dat heeft iedereen.
En omdat je bij Rotting Christ idd het ook al zo bracht (misschien niet persé bedoelde) dat het leek alsof je BM het liefts nergens zag en dus alleen DM, kwam het niet echt vriendelijk over...
Maar wat mij betreft is deze zaak nu afgedaan en kunnen we weer ontopic...