crowdsurfen

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gebruikersavatar
defenderofsteel
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 2:22 pm

crowdsurfen

Bericht door defenderofsteel » di aug 09, 2005 12:14 pm

ik wou is een discussie voeren over crowdsurfers.

zelf heb ik een ontiegelijke hekel aan deze gasten. bij grote bands neem ik vaak de moeite om er ver van te voren er te gaan staan om een plaatsje vooraan te bemachtigen. dit wordt voor mij vaak verpest omdat sommige vaak veel te dikke mensen menen te moeten gaan crowdsurfen. ik heb hier ooit een forse blessure aa over gehouden doordat ik door zon gast om een ijzere hek gevouwen werd.

voor zover ik weet is het in nederland verboden, maar werd tot mijn verbasing het verboden bordje op waldrock2005 weggehaald. niet dat het trouwens veel uitmaakt men doet het toch wel.

ik vang zulke gasten dan ook nooit op. duw ze terug, trek ze naar ebnden en eventuele hoofddeksel zijn ze altijd kwijt. deze mensen vormen voor mij irritatie nummer 1 en ben benieuwd hoe andere mensen er over denken.
www.myspace.com/suddenthrash

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24863
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » di aug 09, 2005 12:17 pm

ik doe het zelf wel eens, dus ik ben voor

ik ga zelf ook wel nooit vooraan staan omdat ik geen slag in mijn nek wil krijgen

meestal zie je achteraan het concert beter en kan je bier blijven halen aan bar
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » di aug 09, 2005 12:19 pm

Ik mag het graag doen.
Ben dus logischerwijs voorstander.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
defenderofsteel
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 2:22 pm

Bericht door defenderofsteel » di aug 09, 2005 12:22 pm

misschien even een duidelijk punt neer zetten

verbieden ja / nee en eventuele maatregelingen voor mensen die het wel doen.

zelf zou ik graag zien dat het verboden wordt en dat dit goed wordt nageleefd. eventuele blessures riskeren best. doen ze in de pit ook. maar crowdsurfers verpesten voor mij vaak heel direct mijn concert plezier. ik me vaak bij een concert niet zo uitleven zoals ik zou willen omdat ik telkens van dit soort gasten in me nek krijg.

dus ik vind dat de organisatie dit soort dingen moet aanpakken. en niet stoer bedoeld of iets maar anders maak ik deze mensen gewoon het leven zuur
www.myspace.com/suddenthrash

Maarten_Hc
Berichten: 5257
Lid geworden op: di dec 16, 2003 4:03 pm

Bericht door Maarten_Hc » di aug 09, 2005 12:22 pm

Stage-dives, crowdsurfer, moshen..moet allemaal kunnen. En als je dit niet trekt moet je achterin gaan staan.
We Make You Begging On The Streets Of London!

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24863
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » di aug 09, 2005 12:27 pm

defenderofsteel schreef:misschien even een duidelijk punt neer zetten

verbieden ja / nee en eventuele maatregelingen voor mensen die het wel doen.

zelf zou ik graag zien dat het verboden wordt en dat dit goed wordt nageleefd. eventuele blessures riskeren best. doen ze in de pit ook. maar crowdsurfers verpesten voor mij vaak heel direct mijn concert plezier. ik me vaak bij een concert niet zo uitleven zoals ik zou willen omdat ik telkens van dit soort gasten in me nek krijg.

dus ik vind dat de organisatie dit soort dingen moet aanpakken. en niet stoer bedoeld of iets maar anders maak ik deze mensen gewoon het leven zuur
ok, voor jouw is een concert uitleven en crowdsurfers vergallen dat

als ik tijdens een band als life of agony niet kan crowdsurfen, vergalt dat voor mij mijn concertplezier

als je gewoon naar een band wilt kijken en wat wilt headbangen, sta je nog altijd best aan bar achteraan, dan zie je ook veel beter alles
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
MindlessMayo
Berichten: 12581
Lid geworden op: ma aug 11, 2003 12:17 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door MindlessMayo » di aug 09, 2005 12:32 pm

Is deze discussie er al niet..
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.

See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl

Sai
Berichten: 1468
Lid geworden op: wo mar 17, 2004 5:39 am
Contacteer:

Bericht door Sai » di aug 09, 2005 12:33 pm

ik vind dat lui die compleet onder de blubber gaan crowdsurfen ter plekke gecastreerd mogen worden.

verder interreseert het me geen zak.
Under The Banner Of Death

Gebruikersavatar
Knevelaer
Berichten: 1776
Lid geworden op: wo apr 21, 2004 1:46 pm
Locatie: Sittard

Bericht door Knevelaer » di aug 09, 2005 12:43 pm

Ik heb het 1 keer gedaan bij een optreden van een ongelooflijke kutband in een zatte bui. Bij grote festivals zou ik het nooit doen omdat ik me er inderdaad ook altijd aan stoor als ik ineens weer een voet op m'n kop krijg terwijl ik lekker sta te genieten.
Laatst gewijzigd door Knevelaer op di aug 09, 2005 12:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Terug van weg geweest

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » di aug 09, 2005 12:45 pm

Bij punkbands is crowdsurfen geoorloofd, bij metal en hardcore bands zouden crowdsurfers ter plekke gelynched mogen worden.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » di aug 09, 2005 12:54 pm

Ik vind crowdsurfen altijd iets voor punk, als ik naar een punk concert ga, dan wil ik wel eens crowdsurfen.

Meestal vind ik het irritant, sta je lekker te kijken, krijg je ineens een paar benen tegen je kop aan.

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » di aug 09, 2005 1:05 pm

Crowdsurfen is levensgevaarlijk, zeker als je met je hoofd toch al boven de menigte uitsteekt. Van achter naar voren is levensgevaarlijk, je ziet ze niet aankomen. Maar het is wel grappig om ze te lanceren...

Ik denk dat ik eens wat terroristische acties uit de eerste post ga proberen.
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » di aug 09, 2005 1:08 pm

Sai schreef:ik vind dat lui die compleet onder de blubber gaan crowdsurfen ter plekke gecastreerd mogen worden.

verder interreseert het me geen zak.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
AmnesJAn
Lult over cdtjes
Berichten: 8415
Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo

Bericht door AmnesJAn » di aug 09, 2005 1:10 pm

Ik hou er niet echt van om modderkisten in mijn nek te krijgen.
לֹא אעבוד

Gebruikersavatar
graveworm
Berichten: 2529
Lid geworden op: ma jul 25, 2005 10:10 pm

Bericht door graveworm » di aug 09, 2005 1:15 pm

Ik heb het nooit gedaan
Maar heb wel eens zo'n new rock tegen mijn smoel gekregen,en dat doet geen deugd,dus Ik heb liever dat ze het niet doen

Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Bericht door Bob » di aug 09, 2005 1:18 pm

Ik heb het ze dit jaar op Wacken niet aangedaan wegens de teringzooi, maar de jaren daarvoor kon ik het niet laten. Suffe bands als Hammerfall lenen zich daar uitstekend voor.

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » di aug 09, 2005 1:18 pm

Ik ben wel eens knock-out geramd door een stel kisten midden in m`n smoel.
Dat vond ik best jammer aangezien dat tijdens een concert van Macabre was en ik deze dus grotendeels heb moeten missen wegens een ontwaking bij de EHBO.

Maar ja, ik draai ook wel eens een rondje mee in de pit en daarmee ben je andere mensen ook wel degelijk tot last.

Dus ik klaag verder niet. Concerten brengen nou eenmaal een risico met zich mee.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19689
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: crowdsurfen

Bericht door Soulcollector » di aug 09, 2005 1:19 pm

defenderofsteel schreef:ik vang zulke gasten dan ook nooit op. duw ze terug, trek ze naar ebnden en eventuele hoofddeksel zijn ze altijd kwijt. deze mensen vormen voor mij irritatie nummer 1 en ben benieuwd hoe andere mensen er over denken.
tja, het is net zoals met pitten, als je vooraan staat heb je kans dat je een opdonder krijgt. verder hoor je met je fikken van andermans spullen af te blijven, ook als het crowdsurfen je irriteert.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » di aug 09, 2005 1:20 pm

Bob schreef:Ik heb het ze dit jaar op Wacken niet aangedaan wegens de teringzooi, maar de jaren daarvoor kon ik het niet laten. Suffe bands als Hammerfall lenen zich daar uitstekend voor.
Jij houdt er gewoon van om in je kont geknepen te worden, geef het maar toe Bob ;)
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » di aug 09, 2005 1:20 pm

Ja maar het is toch de gek dat je op een concert telkens naar achteren moet kijken en in de gaten moet houden waar die surfers vandaan komen. In de pit heb je een keuze, maar ik vraag niet om een paar schoenen in tegen me hoofd.
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Bericht door Bob » di aug 09, 2005 1:24 pm

Dissection schreef:[..]

Jij houdt er gewoon van om in je kont geknepen te worden, geef het maar toe Bob ;)
Ja, en jij gaat naar punkbands voor de lekkere mannen.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » di aug 09, 2005 1:27 pm

Bob schreef:[..]


Ja, en jij gaat naar punkbands voor de lekkere vrouwen.
8)
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Bericht door Bob » di aug 09, 2005 1:28 pm

Transgender is de nieuwe hype in punk? Geil, netkousen boven skateschoenen.

Gebruikersavatar
Ktulu
Berichten: 5872
Lid geworden op: wo nov 13, 2002 9:07 pm
Locatie: Philippine & Gent
Contacteer:

Bericht door Ktulu » di aug 09, 2005 1:33 pm

Ik heb er op zich niks tegen. Het is wel lang geleden dat ik het gedaan heb. Maar wat wel klopt is dat het godsgruwelijk irritant is dat je ze niet ziet aankomen. Ook al menig keer een paar kisten of een vent van 120 kilo in m'n nek gehad. Bij Testament in de Biebob 2 jaar terug ben ik zelfs met m'n kop op het podium geknald door zo'n idioot. Ze zouden er als het ware een gewichtsgrens op moeten zetten. Mensen van boven de 100 kilo moeten dat niet doen, toch zeker niet als ze 120/130 wegen. Dat is geen kwestie van "Ja, maar dat weet je als je naar een concert gaat". Nee, dat is een kwestie van sociaal gedrag.
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]

[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]

[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]

banisher
Berichten: 4239
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 1:58 pm
Locatie: roelofarendsveen
Contacteer:

Bericht door banisher » di aug 09, 2005 2:07 pm

Maarten_Hc schreef:Stage-dives, crowdsurfer, moshen..moet allemaal kunnen. En als je dit niet trekt moet je achterin gaan staan.
Dit is natuurlijk onzin.
Iemand die een band graag wil zien omdat je ontzettend geniet van de muziek wil vooraan staan, dat lijkt mij logisch. Zo zie je de bandleden van dichtbij en ervaar je de muziek intenser ( in mijn geval iig wel).
En al sta ik dan vooraan lekker uit mn dak te gaan , met tientallen om mij heen, sta ik niet te wachten om tijdens het headbangen een kist of een zware kerol tegen me aan te krijgen.

Gaan jullie maar lekker achteraan crowdsurfen, de deur uit bijvoorbeeld.

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » di aug 09, 2005 2:07 pm

Ktulu schreef:Ik heb er op zich niks tegen. Het is wel lang geleden dat ik het gedaan heb. Maar wat wel klopt is dat het godsgruwelijk irritant is dat je ze niet ziet aankomen. Ook al menig keer een paar kisten of een vent van 120 kilo in m'n nek gehad. Bij Testament in de Biebob 2 jaar terug ben ik zelfs met m'n kop op het podium geknald door zo'n idioot. Ze zouden er als het ware een gewichtsgrens op moeten zetten. Mensen van boven de 100 kilo moeten dat niet doen, toch zeker niet als ze 120/130 wegen. Dat is geen kwestie van "Ja, maar dat weet je als je naar een concert gaat". Nee, dat is een kwestie van sociaal gedrag.
Pfff inderdaad.
Ik vind crowdsurfers erg amusant om te zien. En heb er ook niks op tegen. Maar kom op, als je 130 kilo weegt, dan ben je toch slim genoeg om te weten dat je voor heel veel mensen het concert vergalt? Een kist tegen je kop krijgen is slechts een van de vele dingen die er kunnen gebeuren.
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Bericht door Bob » di aug 09, 2005 2:08 pm

Ik woog de laatste keer dat ik crowdsurfte nog geen 60 kilo en droeg gympies. Moet ik nu ook gelyncht worden?

banisher
Berichten: 4239
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 1:58 pm
Locatie: roelofarendsveen
Contacteer:

Bericht door banisher » di aug 09, 2005 2:11 pm

Ik vind alle crowdsurfers irritant, dus ja ;)

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » di aug 09, 2005 2:18 pm

Ik heb er geen problemen mee. Op een festival, zie je de beveiliging wel omhoog komen en weet je dus dat er iemand aankomt. Voor de rest weet ik dat er op NWOBHM of andere muziek waar ik naar luister gecrowdsurfed kan worden. Pitters bij die muziek moeten echter wel flink onder gepist worden, vervelend tuig.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
zwarte krijser
Berichten: 3392
Lid geworden op: do mei 13, 2004 2:37 am
Locatie: Eindhoven

Bericht door zwarte krijser » di aug 09, 2005 3:00 pm

Op Wacken kreeg ik nog een zeer dikke plak stinkende en plakkende modder in m'n haar door een crowdsurfer.
Normaal heb ik er niet zo'n probleem mee en negeer ik crowdsurfers zoveel mogelijk.

Dennus
Berichten: 3195
Lid geworden op: di jun 29, 2004 5:11 pm

Bericht door Dennus » di aug 09, 2005 3:04 pm

Een beetje chaos en barbarij hoort er nu eenmaal bij vind ik. Geen problemen mee dus.

Gebruikersavatar
!slayer!
Berichten: 3729
Lid geworden op: za okt 11, 2003 5:42 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door !slayer! » di aug 09, 2005 3:05 pm

Ik vind ze ook irritant en vooral als je op een gegeven moment alleen nog maar bezig bent om de crowdsurfers over de hek te krijgen, waardoor veel muziek langs je heen gaat.

Gebruikersavatar
arnibes
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:27 pm
Locatie: 6 meter onder zee niveau
Contacteer:

Bericht door arnibes » di aug 09, 2005 3:07 pm

Van mij mogen mensen zoveel crowdsurfen als ze willen zolang ik geen schoen oid in m'n gezicht krijg. Want dat lijkt me niet zo fijn...
Maar dat dingen als moshen headbangen en crowdsurfen horen er wat mij betreft bij.

Dennus
Berichten: 3195
Lid geworden op: di jun 29, 2004 5:11 pm

Bericht door Dennus » di aug 09, 2005 3:10 pm

!slayer! schreef:Ik vind ze ook irritant en vooral als je op een gegeven moment alleen nog maar bezig bent om de crowdsurfers over de hek te krijgen, waardoor veel muziek langs je heen gaat.
Dan ga ik ergens anders staan headbangen.

Gebruikersavatar
defenderofsteel
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 2:22 pm

Bericht door defenderofsteel » di aug 09, 2005 4:02 pm

beetje lastig als de hele meut vol staat.

natuurlijk heel makelijk ga ergens anders staan, maar het is gewoon mooier als je vooraan staat.

je kunt er toch geen moer aan doen die crowdsurfers of men moet 1 lijn trekken. maar fijn is het niet dus zolang er niets gebeurd blijf ik hoofddeksel jatten, crowdsurfers uitschelden etc etc. misschien dat ze er dan iets van leren

dus niet zeggen dat ik je niet gewaarschuwd hebt :)
www.myspace.com/suddenthrash

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19689
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » di aug 09, 2005 4:06 pm

hopelijk krijg je dan nog veel schoenen tegen je kanis aan.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Lainedil Naleanor
Berichten: 950
Lid geworden op: do feb 03, 2005 2:53 am
Locatie: Wuppertal (DE)
Contacteer:

Bericht door Lainedil Naleanor » di aug 09, 2005 4:10 pm

Soulcollector schreef:hopelijk krijg je dan nog veel schoenen tegen je kanis aan.
met z'n allen op die kerel mikken, voortaan :twisted: :evil:

Incl. modderkisten
"For without thee my love, I shall waste away"
"...end existence - withering leaf..."

www.elexorien.com

[img]http://img234.imageshack.us/img234/5739/bannertest21zx.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » di aug 09, 2005 4:12 pm

Lainedil Naleanor schreef:[..]


met z'n allen op die kerel mikken, voortaan :twisted: :evil:

Incl. modderkisten
Vergeet de natte herenslips ook niet!
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Bericht door Bob » di aug 09, 2005 4:37 pm

Soulcollector schreef:hopelijk krijg je dan nog veel schoenen tegen je kanis aan.
Exact. Expres het plezier van anderen vergallen is wel erg laag. Doet me denken aan het verhaal van een kerel die zijn voorbuurman een klap gaf omdat er af en toe haar in z'n gezicht kwam.

Gebruikersavatar
defenderofsteel
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 2:22 pm

Bericht door defenderofsteel » di aug 09, 2005 5:02 pm

intereseerd me allemaal geen zak. er is vast nog wel ergens een foto te vinden van me op dit forum. je moet die kerel met de krullen hebben.

het is gewoon een manier om te laten merken hoe ik er over denk. ik ga heus niet expres ruzie zoeken met die gasten maar ik laat ze wel duidelijk merken dat ik het er niet mee eens ben. en als ik van iemand een kist in mijn gezicht krijg en ik krijg de kans om hem aan te spreken dan doe ik dat.
www.myspace.com/suddenthrash

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » di aug 09, 2005 5:05 pm

defenderofsteel schreef:intereseerd me allemaal geen zak. er is vast nog wel ergens een foto te vinden van me op dit forum. je moet die kerel met de krullen hebben.

het is gewoon een manier om te laten merken hoe ik er over denk. ik ga heus niet expres ruzie zoeken met die gasten maar ik laat ze wel duidelijk merken dat ik het er niet mee eens ben. en als ik van iemand een kist in mijn gezicht krijg en ik krijg de kans om hem aan te spreken dan doe ik dat.
Ik vind dat je gelijk hebt. Want die lui verpesten jouw plezier ook, met hun debiele gedrag. Zelf heb ik nooit echt te lijden van deze lui. Ik erger me er meer aan als er gepit wordt op muziek waar dat niet hoort (nwobhm, epic/powermetal).
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
defenderofsteel
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 2:22 pm

Bericht door defenderofsteel » di aug 09, 2005 5:12 pm

dat is inderdaad ook een grote irritatie, maar gelukkig nog goed te vermijden. beter dan crowdsurfers. al moeten die gasten natuurlijk wel altijd de beste plaatsen midden voor het podium in beslag nemen.

maar zelf heb ik niets tegen een moshpit. kan zelfs heel gezellig zijn zoiets. en is zelfs best handig om verder vooraan te komen. maar kom er aub niet mee aankakken bij eerder genoemde genres.
www.myspace.com/suddenthrash

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » di aug 09, 2005 5:12 pm

Saxon 747 schreef:[..]

Ik vind dat je gelijk hebt. Want die lui verpesten jouw plezier ook, met hun debiele gedrag. Zelf heb ik nooit echt te lijden van deze lui. Ik erger me er meer aan als er gepit wordt op muziek waar dat niet hoort (nwobhm, epic/powermetal).
Maar pitten zowieso. Ze doen het nooit op een plek waar mensen die de bands gewoon willen zien geen last van ze hebben.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
NochdFaol
Berichten: 7664
Lid geworden op: ma nov 08, 2004 3:34 pm
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » di aug 09, 2005 5:12 pm

Saxon 747 schreef:[..]

Ik vind dat je gelijk hebt. Want die lui verpesten jouw plezier ook, met hun debiele gedrag. Zelf heb ik nooit echt te lijden van deze lui. Ik erger me er meer aan als er gepit wordt op muziek waar dat niet hoort (nwobhm, epic/powermetal).
Ik ben het met je eens, ik vind crowdsurfers op zich niet zo erg (ik krijg toch geen kist in me nek aangezien ik niet zo lang ben ;)). Maar mensen die een pit bouwen of moshen of whatever op muziek waar het niet hoort heb ik echt een hekel aan. Wil lekker headbangen en stoer doen maar hoef geen klap op me gezicht te krijgen want dan krijgt diegene het ook terug.
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » di aug 09, 2005 5:14 pm

defenderofsteel schreef:dat is inderdaad ook een grote irritatie, maar gelukkig nog goed te vermijden. beter dan crowdsurfers. al moeten die gasten natuurlijk wel altijd de beste plaatsen midden voor het podium in beslag nemen.

maar zelf heb ik niets tegen een moshpit. kan zelfs heel gezellig zijn zoiets. en is zelfs best handig om verder vooraan te komen. maar kom er aub niet mee aankakken bij eerder genoemde genres.
Nee, inderdaad. Kijk, bij Thrash of Death hoort het. Doe het dan ook godverdomme daar. En de enige lui die van mij mogen crowdsurfen zijn naakte geile wijven.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
graveworm
Berichten: 2529
Lid geworden op: ma jul 25, 2005 10:10 pm

Bericht door graveworm » di aug 09, 2005 5:57 pm

YOU'RE THE MAN!

De Baron
Berichten: 82
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 7:59 pm
Locatie: Hier

Bericht door De Baron » di aug 09, 2005 6:09 pm

Eens met Banisher. Ooit 's verpletterd onder een kerel van 100 kilo bij Dog Eat Dog.
[url=http://www.sloganizer.net/en/][img]http://www.sloganizer.net/en/style2,Porn.png[/img][/url]

Maarten_Hc
Berichten: 5257
Lid geworden op: di dec 16, 2003 4:03 pm

Bericht door Maarten_Hc » di aug 09, 2005 6:13 pm

banisher schreef:[..]


met tientallen om mij heen, sta ik niet te wachten om tijdens het headbangen een kist of een zware kerol tegen me aan te krijgen.
Daar ga je dood van? Dat het irritant is voor de rustige mensen geloof ik graag...maar als jij aan de zijkant gaat staan heb je nergens last van.
We Make You Begging On The Streets Of London!

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » di aug 09, 2005 6:27 pm

graveworm schreef:YOU'RE THE MAN!
Ga jij nu, uit respect voor mij, regelen dat er veel naakte, crowdsurfende geile wijven zijn bij Hammerfall en Stratovarius?
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Ktulu
Berichten: 5872
Lid geworden op: wo nov 13, 2002 9:07 pm
Locatie: Philippine & Gent
Contacteer:

Bericht door Ktulu » di aug 09, 2005 6:31 pm

De Baron schreef:Eens met Banisher. Ooit 's verpletterd onder een kerel van 100 kilo bij Dog Eat Dog.
En als je jou kent weet je hoe pijnlijk dat voor jou is... :lol:
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]

[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]

[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]

Plaats reactie