OZZFEST: Iron Maiden bekogeld met eieren!!!

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
HellcommandeR
Berichten: 5066
Lid geworden op: do jul 31, 2003 4:26 pm

Bericht door HellcommandeR » zo aug 21, 2005 8:01 pm

grafzerk schreef::lolup: grappig!

(Maar ik was het niet hoor!)
Ga jij maar verder naar een b-band als Amon Amarth luisteren in plaats van dit nutteloze gezwets neer te kalken.

Dennus
Berichten: 3195
Lid geworden op: di jun 29, 2004 5:11 pm

Bericht door Dennus » zo aug 21, 2005 8:02 pm

HellcommandeR schreef:[..]


Ga jij maar verder naar een b-band als Amon Amarth luisteren in plaats van dit nutteloze gezwets neer te kalken.
B-band? Amon Amarth? PARDON?

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » zo aug 21, 2005 8:02 pm

Afbeelding
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Zorya
Berichten: 2850
Lid geworden op: wo feb 23, 2005 5:14 pm

Bericht door Zorya » zo aug 21, 2005 8:03 pm

HellcommandeR schreef:[..]


Ga jij maar verder naar een b-band als Amon Amarth luisteren in plaats van dit nutteloze gezwets neer te kalken.
i-d-i-o-o-t

:lol: @ Tokus
From their torment springs its delight.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » zo aug 21, 2005 8:04 pm

Tokus schreef:Afbeelding
:lolup:

Gebruikersavatar
The Reckoning
Berichten: 6804
Lid geworden op: di feb 10, 2004 10:57 am
Locatie: Deneramp

Bericht door The Reckoning » zo aug 21, 2005 8:04 pm

Tokus schreef:Afbeelding
:lol:

Heerschend. :h
[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]

Gebruikersavatar
HellcommandeR
Berichten: 5066
Lid geworden op: do jul 31, 2003 4:26 pm

Bericht door HellcommandeR » zo aug 21, 2005 8:06 pm

Dennus schreef:[..]


B-band? Amon Amarth? PARDON?
Daar kunnen uiteraard de meningen over verschillen.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25595
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » zo aug 21, 2005 8:07 pm

Dennus schreef:[..]


Voor zover ik weet heeft Ozzfest nooit iets voorgesteld.
Dat ik een hekel aan Ozzy heb, heb ik nooit voor me gehouden. Dat Ozzfest verder bestaat uit een zooi Amerikaanse bands waar ik compleet niks mee heb en nooit iets mee zal hebben (in het verleden ook Tool en Slayer) klopt ook. Maar dan zal ik nooit zeggen dat Ozzfest nooit iets heeft voorgesteld. Ik herinner me Dako's review (http://www.metalfan.nl/concertreviews.php?id=31) nog die het tegendeel bewijst.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » zo aug 21, 2005 8:07 pm

Lennert from hell schreef:Nee, dit heeft niks met Amerikanen te maken. Ondanks dat ik graag grappen maak over dit volk mogen de Amerikaanse fans absoluut niet beledigd worden en uitgescholden voor verrot omdat dat verdomde kutwijf van een Sharon Osbourne de boel wil verzieken. Overigens zijn zij en Ozzy zelf ook Engels, dus daar zal het zeker niet om te doen zijn.

Kijk maar op blabbermouth en lees de anti-ozzfest en anti-Sharon berichten van AMERIKAANSE fans
Ik doelde op de mensen die ons aller Took beschrijft in de post onder de mijne.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » zo aug 21, 2005 8:08 pm

die Europese versie van Ozzfest was dan ook maar een kleine versie van de normale, Lennert.
En opgezet naar Europees idee.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25595
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » zo aug 21, 2005 8:09 pm

IROn schreef:[..]


Ik doelde op de mensen die ons aller Took beschrijft in de post onder de mijne.
Ah, op die manier. In dat geval heb je natuurlijk compleet gelijk en zal ik je niet tegenspreken :P
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » zo aug 21, 2005 8:28 pm

Petje af voor hoe de band dit afgehandeld heeft! Vele andere bands zouden woedend van het podium gelopen zijn. Dit laat maar weer eens zien waarom Maiden mijn nummer 1 band is.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25595
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » zo aug 21, 2005 8:31 pm

Rene schreef:Petje af voor hoe de band dit afgehandeld heeft! Vele andere bands zouden woedend van het podium gelopen zijn. Dit laat maar weer eens zien waarom Maiden mijn nummer 1 band is.
Amen to that. Benieuwd hoe de Osbourne familie had gereageerd als het hun band overkwam
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » zo aug 21, 2005 8:39 pm

Lennert from hell schreef:[..]


Amen to that. Benieuwd hoe de Osbourne familie had gereageerd als het hun band overkwam
Ozzy: "I love you all, God bless you" :P
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Procrustus
Berichten: 1246
Lid geworden op: wo jul 27, 2005 7:04 pm
Locatie: Breda

Bericht door Procrustus » zo aug 21, 2005 8:40 pm

Lennert from hell schreef:[..]


Amen to that. Benieuwd hoe de Osbourne familie had gereageerd als het hun band overkwam
Sharon zou waarschijnlijk jankend van het podium aflopen: "daaaaad they're teasing me!!!" ;)

Maar serieus, het is wel TE triest

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » zo aug 21, 2005 8:42 pm

Ze zitten zelf die Tv-show te bashen sinds ze afgelopen is.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » zo aug 21, 2005 8:47 pm

Ik vind het ook zo mooi dat het publiek totaal geen gehoor had aan die meneer die wilde dat ze 'Ozzy' moesten roepen (waarom trouwens niet 'Black Sabbath'??). Ze gingen alleen maar harder 'Maiden' roepen :D
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
S.Y.L.
Berichten: 493
Lid geworden op: vr jul 08, 2005 11:41 pm
Locatie: grim frostbitten noorden

Bericht door S.Y.L. » zo aug 21, 2005 8:55 pm

Rene schreef:Ik vind het ook zo mooi dat het publiek totaal geen gehoor had aan die meneer die wilde dat ze 'Ozzy' moesten roepen (waarom trouwens niet 'Black Sabbath'??). Ze gingen alleen maar harder 'Maiden' roepen :D
voor meeste mensen is alleen Ozzy Black Sabbath
[url=http://www.getthrashed.com][img]http://www.getthrashed.com/media/images/gt-banner-01.jpg[/img][/url]

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » zo aug 21, 2005 8:58 pm

S.Y.L. schreef:[..]


voor meeste mensen is alleen Ozzy Black Sabbath
In Amerika wel, ja. Daar wordt alleen hij gezien als de oprichter van het metal-genre, terwijl het enige wat hij deed is af en toe een tekst schrijven en voor de rest Geezer's teksten inzingen.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » zo aug 21, 2005 9:03 pm

Wel ontzettend tof van Maiden dat ze gewoon doorspeelden! En dat ze er niet mee stopten omdat er een paar ''rotte eieren'' tussen het publiek zaten die alles wilden verpesten.

Laat toch weer zien wat voor een topband dit is!
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
The Horseman
Berichten: 6281
Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door The Horseman » zo aug 21, 2005 9:06 pm

Rene schreef:[..]


In Amerika wel, ja. Daar wordt alleen hij gezien als de oprichter van het metal-genre, terwijl het enige wat hij deed is af en toe een tekst schrijven en voor de rest Geezer's teksten inzingen.
Klopt, hij was meer entertainer bij Sabbath dan componist.
Al moet daar wel bijgezegt worden dat Ozzy zat ideën had voor Sabbath maar gaven de anderen hem bijna nooit de kans om te begrijpen wat hij bedoelde.
De eerste 2 Ozzy albums zijn allemaal Sabbath ideën van Ozzy die hij samen met Randy Rhoads heeft uitgewerkt.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

Gebruikersavatar
Hecatomb
Berichten: 4791
Lid geworden op: zo jul 25, 2004 11:54 pm
Locatie: Her en der.

Bericht door Hecatomb » zo aug 21, 2005 9:09 pm

Arme eieren.
[Voorheen Necrophagist]
[i]That is when it seems, we move in circles day to day.[/i]

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » zo aug 21, 2005 9:09 pm

Ik ben geen fan van Iron Maiden maar ik vind deze gebeurtenis gewoon te triest voor woorden. Kinderachtige kut yanks.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » zo aug 21, 2005 9:12 pm

The Horseman schreef:[..]


Klopt, hij was meer entertainer bij Sabbath dan componist.
Al moet daar wel bijgezegt worden dat Ozzy zat ideën had voor Sabbath maar gaven de anderen hem bijna nooit de kans om te begrijpen wat hij bedoelde.
De eerste 2 Ozzy albums zijn allemaal Sabbath ideën van Ozzy die hij samen met Randy Rhoads heeft uitgewerkt.
Nou ja, het zal wel. Ik ga weer verder met Maiden ophemelen :P

Dit moet voor de band wel één van de mooiste momenten zij uit hun carriére, dat ze het publiek op zo'n manier meekrijgen.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » zo aug 21, 2005 9:19 pm

Afbeelding
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Precious Angel
Berichten: 353
Lid geworden op: zo aug 21, 2005 9:14 pm
Locatie: Schiedam

Bericht door Precious Angel » zo aug 21, 2005 9:27 pm

:lolup:

Geniaal
Don't let the noise of your neighbours be louder than your own !!!

[img]http://img337.imageshack.us/img337/1263/nevermorelogo5me.jpg[/img]

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » zo aug 21, 2005 9:33 pm

Tokus schreef:Afbeelding
:lolup:

Gebruikersavatar
S.Y.L.
Berichten: 493
Lid geworden op: vr jul 08, 2005 11:41 pm
Locatie: grim frostbitten noorden

Bericht door S.Y.L. » zo aug 21, 2005 9:47 pm

geweldig :lol:
[url=http://www.getthrashed.com][img]http://www.getthrashed.com/media/images/gt-banner-01.jpg[/img][/url]

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24873
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo aug 21, 2005 9:51 pm

ze hadden zowiezo niet op die tour mee moeten gaan

ook al kregen ze veel geld, ze wisten wat ze konden verwachten
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » zo aug 21, 2005 9:54 pm

Ze wilden op Ozzfest weer eens voor een jonger publiek spelen en nieuwe fans maken. Ik dacht dat dat wel aardig gelukt is.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » zo aug 21, 2005 10:14 pm

Fuck, Kelly was er dus nog echt bij betrokken ook.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » zo aug 21, 2005 10:15 pm

Volgens vele persberichten waren de voorgaande optredens van Iron Maiden op Ozzfest grote sucessen en speelden ze (uiteraard) de andere bands finaal van het podium. Waarschijnlijk was het succes van Maiden zó groot, dat zelfs bij de jongere, nu-metal bands Black Sabbath en de Osbournes vergaten. Dat in combinatie met het afzeiken van de reality soap van de familie door Dickinson (natuurlijk terecht, maar niet echt tactisch als je met deze Tokkies op tour bent) was denk ik het motief voor deze actie. Jammer dat ze nu niet meer touren op Ozzfest, maar dit festival heeft laten zien dat ze niet waardig genoeg zijn om Maiden mee te nemen op tour. Weg met deze Engelse/Amerikaanse tokkie familie!

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » zo aug 21, 2005 10:55 pm

Destructor schreef:Ik ben geen fan van Iron Maiden maar ik vind deze gebeurtenis gewoon te triest voor woorden. Kinderachtige kut yanks.
Wat jij zei.

Het getuigt van een uiterste vorm van disrespect om je publiek, wat grof geld voor zo'n concert neerpaft om Maiden te zien, geen kwaliteit voor hun geld te geven puur omdat iemand dingen zegt die je niet aanstaan. Los dat goddomme op een professionele manier op door even rond de tafel gaan zitten maar nee, het moet weer door het verneucken van een optreden.

Wat een kutfamilie.
Laatst gewijzigd door Cathalised op zo aug 21, 2005 11:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
NecroNoud
Berichten: 1047
Lid geworden op: wo nov 19, 2003 7:36 pm

Bericht door NecroNoud » zo aug 21, 2005 10:58 pm

Zeer kinderachtige actie van Ozzfest/Sharon. Maarja, what else is new?

Zeer vermakelijk trouwens dat ze een topband als Maiden (ook met leden op leeftijd) en met een zanger die nog wel kan zingen met eieren gaan bekogelen, terwijl een bejaarde Ozzy de laatste jaren alleen nog maar wanprestaties levert.

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Lone Starr » ma aug 22, 2005 12:02 am

The Reckoning schreef:Ik ben nooit weg geweest van Maiden, maar dit verdient een band met zo'n status niet natuurlijk.
niemand verdient zulke behandeling, zelf rukbandjes niet.
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Ben
Berichten: 4769
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 12:58 pm
Locatie: Dordrecht

Bericht door Ben » ma aug 22, 2005 7:51 am

Tering dit vind ik dus echt gewoon een kut streek.
http://www.phlebotomizedmetal.com/
Avant-garde Death/Doom Metal

http://www.facadedoom.com
Doom/Death Metal

Gebruikersavatar
Thaumaturgy
Berichten: 3676
Lid geworden op: ma apr 29, 2002 2:22 pm

Bericht door Thaumaturgy » ma aug 22, 2005 9:35 am

SHARON OSBOURNE Issues Statement: BRUCE DICKINSON Tried To Ruin OZZFEST For Everyone - Aug. 22, 2005
Sharon Osbourne has issued the following statement via the official Ozzfest web site, Ozzfest.com:

"IRON MAIDEN were chosen for the Ozzfest tour because the Ozzfest committee felt they were a good band, plus the fact that they had not done shows in the U.S. for some time. From day one, Bruce Dickinson started berating Ozzy and belittling the Ozzfest audience. He stated he 'didn’t need a reality show to give him credibility'; 'We're not just some f*cking reunion band'; and continuously complained about the sound system, saying that when he comes back to America he'll have a better one. I understand he hasn't toured in the U.S.in these size venues in a while and no longer understands the political structure of things. Out of 200-plus bands over the last 10 years, he has been the only person who hasn't had the Ozzfest spirit. He thought he was at a battle of the bands, always making other comments about the other artists.

"Might I say, the rest of the band are gentlemen and have a great professional attitude. The crew are absolutely great. But how sad it was, after 10 years, that this little man tried to ruin it for everyone. The bands of Ozzfest don't even look at Ozzfest as touring, but as its heavy metal summer camp. Bruce is in fact a jealous prick and very envious. None of his tirades were directed at SABBATH, only Ozzy. Steve Harris [IRON MAIDEN's bassist] personally came to Ozzy in San Bernardino and apologized for Bruce's behavior this summer, stating that he and the rest of the band were 'embarrassed' by their own singer. It also offended me every night how he took out the English flag in America. There are American boys going to war alongside the English boys every day. How dare he forget the American troops on their home turf? He has had no respect for the American audience he has been playing for, stating in an interview, 'When you do the 'hits' tour here [in the U.S.], the audience is smug, and there's a sense of self-satisfaction, like, 'We got what we wanted…I'm looking at an audience that is self-satisfied and happy and fat, and getting what it wants and isn't prepared to get off its ass..'

"Before there was SAMSON there was SABBATH!

"Ozzfest 2005 continues on with our summer of fun with the addition of VELVET REVOLVER. This is where the fun begins….."

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » ma aug 22, 2005 9:40 am

Thaumaturgy schreef:SHARON OSBOURNE Issues Statement: BRUCE DICKINSON Tried To Ruin OZZFEST For Everyone - Aug. 22, 2005
Sharon Osbourne has issued the following statement via the official Ozzfest web site, Ozzfest.com:

"It also offended me every night how he took out the English flag in America. There are American boys going to war alongside the English boys every day. How dare he forget the American troops on their home turf?
D'uh, dat doet de band toch al decennia lang bij The Trooper? Waarom zouden ze het dan in Amerika ineens achterwege moeten laten of met een Amerikaanse vlag moeten zwaaien? :roll:
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25595
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma aug 22, 2005 10:49 am

Thaumaturgy schreef:SHARON OSBOURNE Issues Statement: BRUCE DICKINSON Tried To Ruin OZZFEST For Everyone - Aug. 22, 2005
Sharon Osbourne has issued the following statement via the official Ozzfest web site, Ozzfest.com:

"IRON MAIDEN were chosen for the Ozzfest tour because the Ozzfest committee felt they were a good band, plus the fact that they had not done shows in the U.S. for some time. From day one, Bruce Dickinson started berating Ozzy and belittling the Ozzfest audience. He stated he 'didn’t need a reality show to give him credibility'; 'We're not just some f*cking reunion band'; and continuously complained about the sound system, saying that when he comes back to America he'll have a better one. I understand he hasn't toured in the U.S.in these size venues in a while and no longer understands the political structure of things. Out of 200-plus bands over the last 10 years, he has been the only person who hasn't had the Ozzfest spirit. He thought he was at a battle of the bands, always making other comments about the other artists.

"Might I say, the rest of the band are gentlemen and have a great professional attitude. The crew are absolutely great. But how sad it was, after 10 years, that this little man tried to ruin it for everyone. The bands of Ozzfest don't even look at Ozzfest as touring, but as its heavy metal summer camp. Bruce is in fact a jealous prick and very envious. None of his tirades were directed at SABBATH, only Ozzy. Steve Harris [IRON MAIDEN's bassist] personally came to Ozzy in San Bernardino and apologized for Bruce's behavior this summer, stating that he and the rest of the band were 'embarrassed' by their own singer. It also offended me every night how he took out the English flag in America. There are American boys going to war alongside the English boys every day. How dare he forget the American troops on their home turf? He has had no respect for the American audience he has been playing for, stating in an interview, 'When you do the 'hits' tour here [in the U.S.], the audience is smug, and there's a sense of self-satisfaction, like, 'We got what we wanted…I'm looking at an audience that is self-satisfied and happy and fat, and getting what it wants and isn't prepared to get off its ass..'

"Before there was SAMSON there was SABBATH!

"Ozzfest 2005 continues on with our summer of fun with the addition of VELVET REVOLVER. This is where the fun begins….."
In een woord: 'boeie hoer'

Allereerst heeft Bruce compleet gelijk dat Sabbath een 'fucking reunion band' is en maiden zelf niet. Daarnaast ben ik blij dat de band de 'Ozzfest' spirit totaal niet bezit. Bruce arrogant? Tja, geef hem eens ongelijk als je de line-up zag van dit keer, als je daarbij bedenkt hoe zwaar Amerika Maiden heeft laten vallen toen ze eens een minder album uitbrachten vind ik het eveneens logisch dat je commentaar hebt op de mentaliteit van de meeste fans. Hoeveel bands zijn er immers niet genadeloos gedropped door hun trouwe fans op het moment dat ze even geen hits hadden?

Overigens moet ik wel zeggen dat Iron Maiden beter niet mee had kunnen gaan als Bruce er daadwerkelijk zo over dacht, maar als ik de toespraak van hem zo hoorde op het concert heb ik geen moment een 'anti-amerikaanse-fan-houding. En over de vlag: laat iemand dat mens afschieten zeg, als er een viking metal band in de VS zou touren in viking kleding, zou dat dan ook offensive zijn tegenover het Amerikaanse publiek?

Maar goed, laat dat 'heavy metal summercamp' (leer poddomme je klassiekers eens echt kennen mens, misschien kom je er dan achter dat mallcore en heavy metal ver uit elkaar liggen!) maar lekker doortrekken met de 'fantastische' vervanger genaamd Velvet Revolver. Ik sluit nu mijn pleidooi als Maiden fanboy en weiger voortaan ook nog maar iets waar de naam Osbourne aan kleeft te kopen
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » ma aug 22, 2005 11:34 am

Kinderachtige zooi. Zelf zou ik de tour wel doorzetten, want er zullen op de andere data een hoop fans zitten die misschien wel voor mijn band kwamen en ik zou die niet graag laten zitten. Verder zou ik in het geval van beide partijen hebben geprobeerd de eer aan mij zelf te houden. Dat van die vlag is onzin. Net alsof ze bij een nummer als Paschendale dan ineens Amerikaanse soldaten zouden moeten gebruiken, shit. Je gaat toch ook geen andere shirts drukken (Motörhead-England wordt Motörhead-America, ofzo).
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » ma aug 22, 2005 11:42 am

Saxon 747 schreef:Zelf zou ik de tour wel doorzetten, want er zullen op de andere data een hoop fans zitten die misschien wel voor mijn band kwamen en ik zou die niet graag laten zitten.
het gebeurde niet geheel ontoevallig op de laatste datum dat Maiden op Ozzfest zou optreden. Sharon durfde waarschijnlijk gewoon niet eerder zo te reageren, uit angst dat Maiden zou kappen.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Thaumaturgy
Berichten: 3676
Lid geworden op: ma apr 29, 2002 2:22 pm

Bericht door Thaumaturgy » ma aug 22, 2005 11:43 am

Lennert from hell schreef:[..]


Ik sluit nu mijn pleidooi als Maiden fanboy en weiger voortaan ook nog maar iets waar de naam Osbourne aan kleeft te kopen
Waarom? Het lijkt me duidelijk dat dit Sharon vs Bruce is en niet Ozzy/Black Sabbath vs Bruce.

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » ma aug 22, 2005 11:44 am

Tokus schreef:[..]


het gebeurde niet geheel ontoevallig op de laatste datum dat Maiden op Ozzfest zou optreden. Sharon durfde waarschijnlijk gewoon niet eerder zo te reageren, uit angst dat Maiden zou kappen.
Ooh, damn, dan heb ik verkeerd gelezen, ik dacht dat IM stopte en VR er voor verder ging
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » ma aug 22, 2005 12:40 pm

Ik vraag me ook af of Steve echt naar Ozzy geweest is... Als de band het echt niet met Bruce's speeches eens geweest was hadden ze het hem heus niet laten zeggen lijkt me.
Laatst gewijzigd door IROn op ma aug 22, 2005 2:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » ma aug 22, 2005 12:41 pm

IRON MAIDEN wish to thank all the 45,000 Metal fans at Ozzfest in San Bernardino on Saturday night for sticking with us and giving us such a great response at the end of a difficult set. It was obvious to all there that we had a 'series of unfortunate events' throughout! These made it difficult for us to keep our momentum but your incredible support certainly helped us get through it. We guess it all adds up to a pretty memorable gig though!!!

This is, however, a Metal Festival. It is supposed to be fun for all. You fans pay very good money to be there and deserve to get a full and unhindered performance from all the bands. This was not the case last night.

So with this rather bizarre end to a good tour we are returning to the UK today for the Leeds and Reading Festivals and once again thanks to all of you who came out to see us these last few weeks.

FROM IRON MAIDEN

...

More later
It's the end of time

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » ma aug 22, 2005 12:41 pm

IROn schreef:Ik vraag me ook af of Steve echt naar Ozzy geweest is... Als de band het echt niet mer Bruce's speeches eens geweest was hadden ze het hem heus niet laten zeggen lijkt me.
Denk dat ze daar weinig over te zeggen hebben, Dickinson is immers volwassen.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » ma aug 22, 2005 12:44 pm

Saxon 747 schreef:[..]

Denk dat ze daar weinig over te zeggen hebben, Dickinson is immers volwassen.
En heeft nog Fucking gelijk ook...
It's the end of time

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » ma aug 22, 2005 12:46 pm

Dragonforce schreef:[..]
En heeft nog Fucking gelijk ook...
Daar ga ik geen uitspraken over doen, maar ja. Het is natuurlijk een beetje moeilijk, je hoort verhalen van meerdere kanten, maar je weet niet welke nou de juiste is.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » ma aug 22, 2005 12:51 pm

Saxon 747 schreef:Denk dat ze daar weinig over te zeggen hebben, Dickinson is immers volwassen.
Zit wat is, maar je bent toch een band, geen afzonderlijke muzikanten die samen op een podium staan. Het lijkt me sterk dat er geen overleg/feedback plaatvind tijdens een tour over de gang van zaken.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » ma aug 22, 2005 12:52 pm

IROn schreef:[..]


Zit wat is, maar je bent toch een band, geen afzonderlijke muzikanten die samen op een podium staan. Het lijkt me sterk dat er geen overleg/feedback plaatvind tijdens een tour over de gang van zaken.
Uiteraard, maar daar hoef je je niet perse aan te houden, je kan niet afspreken wat de zanger moet zeggen tussen de nummers door.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Plaats reactie