OZZFEST: Iron Maiden bekogeld met eieren!!!

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MegaDood
Berichten: 996
Lid geworden op: vr okt 24, 2003 2:35 pm
Locatie: AZ Alkmaar

Bericht door MegaDood » di aug 23, 2005 10:12 am

Maiden kan volgend jaar beter met de Gigantour mee gaan. Dat is dit jaar al een zeer gave line-up voor relatief weinig geld.

ik begin me ook steeds meer te irriteren aan de black label society en wannabe leernichtenmotorbende aanhang (de zgn. big dave)van hun. Eerst in europa 't ene na 't andere concert (o.a. Waldrock) afzeggen en nu 't kontgat van ozzy/sharon zo hard likken dat Jimmy Sommerville er hetero bij lijkt.

Ozzy ga met pensioen en knijp alsnog sharon's keel dicht!





Zo dat lucht op....

Gebruikersavatar
Gnar
Berichten: 269
Lid geworden op: wo dec 29, 2004 11:03 am
Locatie: Maastricht

Bericht door Gnar » di aug 23, 2005 10:36 am

Hail to Maiden!
Ze zouden wel wat meer respect mogen hebben, en al helemaal van sharon, die lelijke hond.
Dave, is dat die gast die zeg maar de leiding had bij the battle for ozzfest?

Cathalised schreef:Willen alle mensen die het gaan hebben over kanker en chemokuren hun domme harses houden? Sharon is een kutwijf, maar om te gaan lopen gooien met dat soort termen grenst aan idioterie en maakt jezelf even laag als haarzelf.
Dat Sharon zo'n ongelofelijk kutwijf is hoef je idd niet met kanker en chemokuren enzo te spotten.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v293/cooma/front1hn2.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25584
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di aug 23, 2005 10:58 am

Kan iemand mij misschien helpen met het samenstellen van een grote 'Bring Sharon to the slaughter' banner?
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Symbolic
Berichten: 74
Lid geworden op: zo aug 07, 2005 11:23 pm

Bericht door Symbolic » di aug 23, 2005 11:05 am

Harvester Of Sorrow schreef:zouden er mensen zijn die al deze lappen tekst écht helemaal lezen?
Ja, ik :)

Kan er geen genoeg van krijgen. Dit is een van de grootste rellen in de music business ooit!

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25584
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di aug 23, 2005 11:31 am

overigens moet ik echt lachen om alle retards op die fora die blijven beweren dat Ozzy en Sabbath alles zijn en Iron Maiden nooit in hun schaduw kan staan.

Voordat ik conclusies ga trekken die niet getrokken mogen worden: Iron Maiden heeft toch meer albums verkocht dan Black Sabbath?
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Richard
Berichten: 3168
Lid geworden op: di okt 12, 2004 8:23 pm

Bericht door Richard » di aug 23, 2005 11:37 am

Symbolic schreef:[..]
Ja, ik :)

Kan er geen genoeg van krijgen. Dit is een van de grootste rellen in de music business ooit!
Idem.

Ik denk dat de mensen die geld hebben zitten in Ozzfest dik pissed zijn op dat wijf. Ik vraag me af hoe lang het gaat duren voordat dit wordt opgepikt door de muziekzenders.
HAHA neen.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25584
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di aug 23, 2005 11:37 am

Richard schreef:Iedereen die eieren terug wil gaan gooien:

Bury Your Dead

10/20/2005 - Arnhem, Holland @ GOUDVISHAL w/ The Red Chord
Ik zou bijna nog gaan ook... :evil:
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
samson
zonder Gert
Berichten: 3363
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:02 pm

Bericht door samson » di aug 23, 2005 11:44 am

Een beetje laat, maar knap van Maiden dat ze star blijven doorspelen voor de fans, en zich niet gek laten maken. Zo bewijzen ze maar weer wat een wereldband ze zijn! Hulde!

Ik hoop dat dat vieze viswijf zichzelf flink tackelt met deze actie. Ik vind het vooral een smerige actie tegenover de fans. Vecht je ruzie's maar fijn onder elkaar uit maar laat de fan, die zich toch al scheel betaald, niet de dupe zijn!
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving

Gebruikersavatar
samson
zonder Gert
Berichten: 3363
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:02 pm

Bericht door samson » di aug 23, 2005 11:45 am

Lennert from hell schreef:[..]


Ik zou bijna nog gaan ook... :evil:
Wat is dat dan voor een band?
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25584
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di aug 23, 2005 11:45 am

ongetwijfeld metalcore of hardcore
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
samson
zonder Gert
Berichten: 3363
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:02 pm

Bericht door samson » di aug 23, 2005 11:47 am

Maar ik bedoel, wat heeft dat met dit gezeik te maken?
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25584
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di aug 23, 2005 11:51 am

Die band heeft andere bands geprobeert aan te zetten om mee te doen met Iron Maiden te bekogelen

Overigens kunnen ze met dit gezeik weer een compleet tv-seizoen vullen
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
samson
zonder Gert
Berichten: 3363
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:02 pm

Bericht door samson » di aug 23, 2005 11:54 am

Lennert from hell schreef:Die band heeft andere bands geprobeert aan te zetten om mee te doen met Iron Maiden te bekogelen
Sterven zullen ze! Geen eieren gooien, stenen! Ze zullen branden in de Heavy Metal Hell!!!
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » di aug 23, 2005 11:58 am

Ben je echt zeker dat het die band is?

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25584
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di aug 23, 2005 12:02 pm

het staat op pagina 6 van dit topic te lezen
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Richard
Berichten: 3168
Lid geworden op: di okt 12, 2004 8:23 pm

Bericht door Richard » di aug 23, 2005 12:17 pm

Ach misschien was het een groot misverstand en zijn die lui gewoon groot fans van het artwork van Can I Play With Madness?
HAHA neen.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » di aug 23, 2005 12:49 pm

iscariah schreef:Ben je echt zeker dat het die band is?

de band zelf ontkent het, maar er zijn wat ooggetuigen geweest die het tegendeel zeggen.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » di aug 23, 2005 12:52 pm

Tokus schreef:[..]



de band zelf ontkent het, maar er zijn wat ooggetuigen geweest die het tegendeel zeggen.
Als het waar is is het jammer dat zo een talentvolle band zich zo verlaagt.

Gebruikersavatar
Thaumaturgy
Berichten: 3676
Lid geworden op: ma apr 29, 2002 2:22 pm

Bericht door Thaumaturgy » di aug 23, 2005 1:20 pm

Lennert from hell schreef:overigens moet ik echt lachen om alle retards op die fora die blijven beweren dat Ozzy en Sabbath alles zijn en Iron Maiden nooit in hun schaduw kan staan.

Voordat ik conclusies ga trekken die niet getrokken mogen worden: Iron Maiden heeft toch meer albums verkocht dan Black Sabbath?
Dat zijn geen retards hoor. Ze spreken enkel de waarheid.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » di aug 23, 2005 1:48 pm

Jeroen schreef:Het is idd een flink zooitje geweest daar ja. Nu kan Bruce ook wel eens flink uit de slof schieten, maar als je het bekijkt heeft ie gewoon gelijk, al mag ie het soms wel voor zich houden.
Eigenlijk heeft Bruce dingen over Amerika gezegd dat hij al jaren verteld. Ik vind het dan best knap dat hij die dingen ook durft te zeggen tijdens een tour door dat land ipv hypocriet te doen en opeens iets anders zeggen.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25584
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di aug 23, 2005 1:49 pm

Leg dan maar eens even uit waarom Black Sabbath zoveel malen beter is dan Iron Maiden? En kom dan niet met een verhaal van 'ze zijn de eerste metalband ooit'.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » di aug 23, 2005 1:54 pm

Lennert from hell schreef:Leg dan maar eens even uit waarom Black Sabbath zoveel malen beter is dan Iron Maiden? En kom dan niet met een verhaal van 'ze zijn de eerste metalband ooit'.
Kwestie van smaak, want het zijn beiden goede bands.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Thaumaturgy
Berichten: 3676
Lid geworden op: ma apr 29, 2002 2:22 pm

Bericht door Thaumaturgy » di aug 23, 2005 2:10 pm

Lennert from hell schreef:Leg dan maar eens even uit waarom Black Sabbath zoveel malen beter is dan Iron Maiden? En kom dan niet met een verhaal van 'ze zijn de eerste metalband ooit'.
Omdat hun 1e 6 albums gewoon een erg hoog niveau hebben. Bovendien waren ze erg innovatief, zowel individueel als collectief, en progressief bezig. . Ze zijn de grondleggers van het metalgenre en met name doom metal en heavy metal. Of je nou meer fan bent van IM of Black Sabbath is een kwestie van smaak maar BS is gewoon veel en vele malen belangrijker voor metal/rock dan IM....

Dennus
Berichten: 3195
Lid geworden op: di jun 29, 2004 5:11 pm

Bericht door Dennus » di aug 23, 2005 2:15 pm

Thaumaturgy schreef:[..]

Omdat hun 1e 6 albums gewoon een erg hoog niveau hebben. Bovendien waren ze erg innovatief, zowel individueel als collectief, en progressief bezig. . Ze zijn de grondleggers van het metalgenre en met name doom metal en heavy metal. Of je nou meer fan bent van IM of Black Sabbath is een kwestie van smaak maar BS is gewoon veel en vele malen belangrijker voor metal/rock dan IM....
Het al dan niet belangrijk zijn voor hardrock/metal, voegt imo niet toe aan de muziek.

Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » di aug 23, 2005 2:18 pm

Dennus schreef:[..]


Het al dan niet belangrijk zijn voor hardrock/metal, voegt imo niet toe aan de muziek.
Daarbij zet ik mijn twijfel bij die belangrijkheid, IM is de afgelopen 25 jaar stukken populairder geweest dan BS en hebben daarom ook veel meer nieuwe bands geïnspireerd. Wat betreft Maiden zelf, daar hoor ik toch echt veel meer invloeden van Thin Lizzy en Led Zepplin in terug dan Black Sabbath.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Gebruikersavatar
Thaumaturgy
Berichten: 3676
Lid geworden op: ma apr 29, 2002 2:22 pm

Bericht door Thaumaturgy » di aug 23, 2005 2:20 pm

Dennus schreef:[..]


Het al dan niet belangrijk zijn voor hardrock/metal, voegt imo niet toe aan de muziek.
Muzikaal gezien is het een kwestie van smaak welke band beter is. Bij objectief kijken welke band beter is dan de andere is het daarentegen wel weer belangrijk.

Dennus
Berichten: 3195
Lid geworden op: di jun 29, 2004 5:11 pm

Bericht door Dennus » di aug 23, 2005 2:21 pm

Thaumaturgy schreef:[..]

Muzikaal gezien is het een kwestie van smaak welke band beter is. Bij objectief kijken welke band beter is dan de andere is het daarentegen wel weer belangrijk.
Objectief? Is dat überhaupt mogelijk dan?

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25584
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di aug 23, 2005 2:25 pm

Thaumaturgy schreef:[..]

Omdat hun 1e 6 albums gewoon een erg hoog niveau hebben. Bovendien waren ze erg innovatief, zowel individueel als collectief, en progressief bezig. . Ze zijn de grondleggers van het metalgenre en met name doom metal en heavy metal. Of je nou meer fan bent van IM of Black Sabbath is een kwestie van smaak maar BS is gewoon veel en vele malen belangrijker voor metal/rock dan IM....
Kom op zeg, Black Sabbath kopieerde toendertijd zelf allang Led Zeppelin, daarnaast heeft Iron Maiden hun hoge niveau nog lang kunnen behouden terwijl Black Sabbath zichzelf compleet belachelijk maakt door de fans maar een nieuw album te beloven wat er al 6 jaar niet meer is geweest. Daarnaast mag Buttler (en in mindere mate Iommi) inderdaad een goed muzikant genoemd worden, maar feit blijft dat Ozzy gewoon een belabberd zanger is.

edit: Iron Maiden luisterde naar the Golden Earring, Led Zeppelin, UFO, Thin Lizzy en Wishbone Ash, bands die in geen enkel opzicht op Black Sabbath lijken. Daarnaast vraag ik me af in hoeverre Black Sabbath nog populair zou zijn geweest als Ozzy die TV show nooit had gehad.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Thaumaturgy
Berichten: 3676
Lid geworden op: ma apr 29, 2002 2:22 pm

Bericht door Thaumaturgy » di aug 23, 2005 2:29 pm

Dennus schreef:[..]


Objectief? Is dat überhaupt mogelijk dan?
Ja. Maar wat de een als objectief beschouwt is voor de ander weer subjectief. Het is eigenlijk gewoon een subjectieve objectiviteit. :P

Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » di aug 23, 2005 2:32 pm

Lennert from hell schreef:[..]
Dat zeg ik!
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25584
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di aug 23, 2005 2:33 pm

Djaser schreef:[..]

Dat zeg ik!
Je was me voor :P
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Thaumaturgy
Berichten: 3676
Lid geworden op: ma apr 29, 2002 2:22 pm

Bericht door Thaumaturgy » di aug 23, 2005 2:40 pm

Lennert from hell schreef:[..]


Kom op zeg, Black Sabbath kopieerde toendertijd zelf allang Led Zeppelin, daarnaast heeft Iron Maiden hun hoge niveau nog lang kunnen behouden terwijl Black Sabbath zichzelf compleet belachelijk maakt door de fans maar een nieuw album te beloven wat er al 6 jaar niet meer is geweest. Daarnaast mag Buttler (en in mindere mate Iommi) inderdaad een goed muzikant genoemd worden, maar feit blijft dat Ozzy gewoon een belabberd zanger is.
-Black Sabbath kopieerde Led Zeppelin totaal niet.
-Black Sabbath had een veel hoger niveau.
-Waar IM na hun debuutalbum steeds softer en eigenlijk ook slechter
werd maakte BS tot en met Sabotage alleen maar hardere en betere albums.
-Ozzy heeft geen geweldige techniek maar hij is geen belabberde zanger...

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di aug 23, 2005 2:44 pm

pff, wat een loos gelul.

Black Sabbath mag misschien één van de eerste bands geweest zijn, allemaal prima , daar verdienen ze respect mee.

Het blijft altijd een kwestie van smaak. Ik kan persoonlijk niets met Sabbath en al helemaal niet met Ozzy, want dat vervelende aandachtskereltje heeft de Sabbath dingen waarop hij meewerkt alleen maar vergald met z'n gloepes valse zang.

Iron Maiden vind ik gewoon beter, maar dat is puur smaak. Boeien of het de eerste metal band was of niet..

Daarnaast Black Sabbath kun je toch geen metal noemen, vooral niet uit de tijd met ozzy
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Argarath
Berichten: 2392
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 9:57 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door Argarath » di aug 23, 2005 2:46 pm

Thaumaturgy schreef:[..]

-Black Sabbath kopieerde Led Zeppelin totaal niet.
-Black Sabbath had een veel hoger niveau.
-Ozzy heeft geen geweldige techniek maar hij is geen belabberde zanger...
Kerel, alsjeblieft zeg.

Ik onderken de belangrijkheid van Sabbath, maar dit is de grootste onzin die ik sinds tijden heb gelezen op dit forum.
Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins
______________________________________

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di aug 23, 2005 2:47 pm

en wat heeft Sabbath nou met dit hele gedoe te maken..

het draait om Ozzy en zijn hoer
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Thaumaturgy
Berichten: 3676
Lid geworden op: ma apr 29, 2002 2:22 pm

Bericht door Thaumaturgy » di aug 23, 2005 2:48 pm

Jeroen schreef:
Daarnaast Black Sabbath kun je toch geen metal noemen, vooral niet uit de tijd met ozzy
Wat een onzin zeg.......

Gebruikersavatar
Thaumaturgy
Berichten: 3676
Lid geworden op: ma apr 29, 2002 2:22 pm

Bericht door Thaumaturgy » di aug 23, 2005 2:49 pm

Argarath schreef:[..]


Kerel, alsjeblieft zeg.

Ik onderken de belangrijkheid van Sabbath, maar dit is de grootste onzin die ik sinds tijden heb gelezen op dit forum.
De 1e 6 albums hebben gewoon een erg hoog niveau en op die albums zingt Ozzy ook gewoon goed. :)

Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » di aug 23, 2005 2:51 pm

Thaumaturgy schreef:[..]

Wat een onzin zeg.......
De ene hoop onzin lokt de andere hoop onzin uit.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25584
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di aug 23, 2005 2:51 pm

Thaumaturgy schreef:[..]

-Black Sabbath kopieerde Led Zeppelin totaal niet.
-Black Sabbath had een veel hoger niveau.
-Waar IM na hun debuutalbum steeds softer en eigenlijk ook slechter
werd maakte BS tot en met Sabotage alleen maar hardere en betere albums.
-Ozzy heeft geen geweldige techniek maar hij is geen belabberde zanger...
1. oh, daar valt ook nog veel over te discusieren, die harde vervormde gitaarmuren waren ze zeker niet de eerste mee
2. dan wat? Zeppelin of Iron Maiden? In beide gevallen zeg ik absoluut nee! De sensatie van loodzware slome riffs was toendertijd misschien we-reld-schok-kend maar kan absoluut geen hoog niveau genoemd worden, evenals de 'schokkende' teksten. Zeppelin had veel betere muzikanten en teksten, Maiden ook.
3. Hahaha, Brave New World is absoluut een stuk harder dan de voorgaande albums. Dat de sound en productie beter zijn geworden heeft niks met 'niet hard' te maken. En dat je maar steeds blijft noemen dat Sabbath tot en met Sabotage zo briljant was doet voor mij alleen maar meer afbraak aan het geheel.
4. Ozzy is een slechte zanger
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Lone Starr » di aug 23, 2005 2:52 pm

Jeroen schreef:het draait om Ozzy en zijn hoer
En zelfs dat nog niet, alleen om Sharon.
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
Thaumaturgy
Berichten: 3676
Lid geworden op: ma apr 29, 2002 2:22 pm

Bericht door Thaumaturgy » di aug 23, 2005 2:54 pm

Jeroen schreef:en wat heeft Sabbath nou met dit hele gedoe te maken..

het draait om Ozzy en zijn hoer
Tja, Lennert moest het zonodig erbij halen en dan reageer ik daar op.
Overigens is dit allemaal eerder een Sharon vs Bruce dan Ozzy/Black Sabbath vs Iron Maiden. Ik betwijfel of Ozzy er ook maar iets mee te maken heeft. Het is gewoon stom van Sharon om dit publiekelijk te doen. Nu hebben
de Iron Maiden, het publiek en ook Ozzy/Black Sabbath eronder geleden.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25584
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di aug 23, 2005 2:56 pm

Ja inderdaad, ik haalde die band erbij omdat op de verscheidene fora er nogal wat mensen rondliepen die bleven schreeuwen 'fuck maiden, ozzy and sabbath = rulezzzzz'.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » di aug 23, 2005 2:57 pm

Thaumaturgy schreef:[..]
-Waar IM na hun debuutalbum steeds softer en eigenlijk ook slechter
werd maakte BS tot en met Sabotage alleen maar hardere en betere albums.
Misschien moet je ze nog 's luisteren, want albums als Killers, Piece of Mind en Powerslave zijn toch echt stukken harder dan het debuutalbum. Kortom, weer 's een lulargument.
slechter? dat is een kwestie van smaak. Ga je het statistisch bekijken dan zul je uitkomen dat velen toch NOTB, Powerslave of Seventh Son prefereren boven hun debuut, waar je indirect uit kunt opmaken dat die albums beter zijn (de meerderheid spreekt).
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di aug 23, 2005 3:01 pm

ik vind hun debuut zelfs het minste Maiden album..erg goede nummers hoor, maar waarom ze die lapzwans op de productie hebben gezet vraag ik me nog steeds af.

en nu ff een schenenstoter:
ik ben van mening dat men dit met No Prayer for the Dying deels goed wist te maken. Daarop kwam de rauwe agressie vanwege de lekker rauwe productie wel goed naar voren.

Toch blijven songs als Phantom of the Opera en Remember Tomorrow absoluut geniaal.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » di aug 23, 2005 3:04 pm

Jeroen schreef:
Toch blijven songs als Phantom of the Opera en Remember Tomorrow absoluut geniaal.
Ja, zeker! Dat vind ik misschien wel hun beste nummers, ondanks dat het niet mijn favouriete album is.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » di aug 23, 2005 3:04 pm

Jeroen schreef:ik vind hun debuut zelfs het minste Maiden album..erg goede nummers hoor, maar waarom ze die lapzwans op de productie hebben gezet vraag ik me nog steeds af.
Ik denk omdat ze zo snel mogelijk een volledig album uit wilden hebben, want hun populariteit begon rond die tijd echt groot te worden. Ook durfden ze Martin Birch nog niet te vragen, hehe :P

Toffe foto trouwens van Steve Harris met dat ei. Je kan van zijn gezicht aflezen dat hij behoorlijk kwaad is en daardoor alleen maar hongeriger is geworden!
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » di aug 23, 2005 3:04 pm

foto?
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » di aug 23, 2005 3:06 pm

Afbeelding
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Thaumaturgy
Berichten: 3676
Lid geworden op: ma apr 29, 2002 2:22 pm

Bericht door Thaumaturgy » di aug 23, 2005 3:06 pm

Lennert from hell schreef:[..]


1. oh, daar valt ook nog veel over te discusieren, die harde vervormde gitaarmuren waren ze zeker niet de eerste mee
2. dan wat? Zeppelin of Iron Maiden? In beide gevallen zeg ik absoluut nee! De sensatie van loodzware slome riffs was toendertijd misschien we-reld-schok-kend maar kan absoluut geen hoog niveau genoemd worden, evenals de 'schokkende' teksten. Zeppelin had veel betere muzikanten en teksten, Maiden ook.
3. Hahaha, Brave New World is absoluut een stuk harder dan de voorgaande albums. Dat de sound en productie beter zijn geworden heeft niks met 'niet hard' te maken. En dat je maar steeds blijft noemen dat Sabbath tot en met Sabotage zo briljant was doet voor mij alleen maar meer afbraak aan het geheel.
4. Ozzy is een slechte zanger
1...
2 Iron Maiden bedoelde ik. Heb je überhaupt wel ooit naar een album als Vol.4, Sabbath Bloody Sabbath of Sabotage geluisterd? Volgens mij niet...Ze hadden toen gewoon een erg hoog niveau. Zowel qua compositie's als muzikantschap. Of Zeppelin en Maiden nou betere muzikanten hebben of niet kan me eigenlijk helemaal niks schelen. Creativiteit is veel belangrijker.
3 Ik had het niet over BNW maar over de beginperiode van IM.
4 Ozzy is geen slechte zanger. Hij heeft geen geweldige techniek. Maar hij heeft gewoon gave zangpartijen geleverd.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25584
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di aug 23, 2005 3:07 pm

...maar die discussie kunnen we beter in het maiden topic voortzetten.

Daarnaast onderkennen veel Amerikanen het belang van bands die bij hen niet populair meer zijn. Iron Maiden heeft nog steeds gigantische wereldtours door Zuid-Amerika, Europa en wat Aziatische gedeeltes, dat Noord Amerika daar achter blijft zorgt er niet voor dat de band minder belangrijk is
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Plaats reactie