02/09 Desaster +3
02/09 Desaster +3
Little Devil. Vrijdag 2 September:
Desaster (DE)
Monolith Deathcult (NL)
Screamin' Daemon (UK)
Izegrim (NL)
Entree: 5 Euro
Aanvang: 20:00 uur (Eerste band: 20:30)
Desaster (DE)
Monolith Deathcult (NL)
Screamin' Daemon (UK)
Izegrim (NL)
Entree: 5 Euro
Aanvang: 20:00 uur (Eerste band: 20:30)
Neurotic Records Forum:
www.smnnews.com/board/forumdisplay.php?s=&forumid=124
- The Horseman
- MindlessMayo
- MindlessMayo
- MindlessMayo
Bijdrage is nu vanwege ontbijt, vorig jaar kwamen er teveel mensen om de kosten te dekken van een gratis ontbijt dus tja.. maar goed.. das offtopic.nightwing schreef:[..]
hehe ja vorig jaar ws die camping ook graties. Ach maakt neits uit, is erg gezellig daar, dus die 5 euro kan er ook nog wel weer vanaf.
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
- MindlessMayo
Een dag en avond.. een camping zit erbij omdat het nu niet een van de makkelijkst bereikbare plaats is en daarbij we beschikking hebben over groot grasveld.grafzerk schreef:Waarom zit er nou weer een camping bij voor één avondje bands?
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.
-
- No_Remorse
- Contacteer:
-
- No_Remorse
- Contacteer:
Jammer dat het zo enorm uitliep dat we Desaster volledig hebben moeten missen.
Volgende keer gaarne eerst de headliner en daarna de supportbands
Volgende keer gaarne eerst de headliner en daarna de supportbands

[url]http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=15615&highlight=[/url]
[b]Rider Lord Belial[/b]
....
- Shitload of beer
- One (1) stairway
- Two (2) Ski's
.....
[b]Rider Lord Belial[/b]
....
- Shitload of beer
- One (1) stairway
- Two (2) Ski's
.....
Desaster had er zin in, ik dacht dat ze niet meer zouden stoppen, mooi dat ik spontaan vervoer had zodat ik het af kon kijken.
1e 2 bands aan de bar gezeten, bij TMDC toch nog 3 nummers volgehouden, volgende keer ga ik alleen de intro luisteren denk ik.
Nu tijd voor pizza en koffie.
1e 2 bands aan de bar gezeten, bij TMDC toch nog 3 nummers volgehouden, volgende keer ga ik alleen de intro luisteren denk ik.
Nu tijd voor pizza en koffie.
Under The Banner Of Death
- No_Remorse
- Contacteer:
-
zo, eindelijk nog es kunnen zuipen op een vrijdag.
izegrim was ok, heb het beter gevolgd dan op stonehenge.
screamin deamon, heb ik maar ff gezien en daar zaten wel aardige stukken tussen.
van TMDC vond ik de tragere stukken wel te volgen, maar de snelle vond ik niets.
desaster was gewoon goed.
gezellig avondje!!
izegrim was ok, heb het beter gevolgd dan op stonehenge.
screamin deamon, heb ik maar ff gezien en daar zaten wel aardige stukken tussen.
van TMDC vond ik de tragere stukken wel te volgen, maar de snelle vond ik niets.
desaster was gewoon goed.
gezellig avondje!!
alcohol in my veins...
Nou, geweldige avond, helemaal naar Brabant afgereist voor Desaster.
De andere bands waren ruk dus maar 1 nummer van gezien en Desaster gemist omdat ik de trein moest halen en het gigantisch was uitgelopen. Echt de moeite waard dus
Verder was het buiten wel gezellig maar daar betaal ik toch liever gen entree voor..
De andere bands waren ruk dus maar 1 nummer van gezien en Desaster gemist omdat ik de trein moest halen en het gigantisch was uitgelopen. Echt de moeite waard dus

Verder was het buiten wel gezellig maar daar betaal ik toch liever gen entree voor..
- zwarte krijser
Hoezo slechte organisatie? Er stond nergens aangegeven dat Desaster om 23.00 zou beginnen. alleen dat de eerste band rond half negen zou starten en dat was ook zo.
TMDC viel me eigenlijk wel een beetje tegen, vooral omdat ze zichzelf zo goed vinden, hoopte ik eigenlijk dat daar toch wel ergens iets van waar was en keek er wel een beetje naar uit om deze band eens te zien. Na een intro die zelfs Manowar een beetje overdone zou vinden leverden ze echter eoa "all out speed frenzy" met daarbij niet passende keyboard ondersteuning. Op zich niks mis mee, maar het klonk helemaal niet bruut, enkel een beetje druk. Dan maar wachten op een goede solo, die niet kwam. Nog even blijven staan om hun commentaar tussen de nummers dan maar aan te horen, immers, na het lezen van het verslag van de tour door Slovenie had ik het idee dat TMDC een extreem humoristische band moest zijn. Maar helaas moesten we het doen met een grapje dat ze in een café spelen toch wel iets te min voor zichzelf vonden. Na een nummer of 4-5 dus maar naar het café gegaan.
Desaster was dan weer wel erg tof, en ze begonnen inderdaad wel erg laat met spelen en speelden ook weer erg lang. Het geluid stond hard en schel, maar de muziek en de sfeer was erg goed en dit alleen al maakte het een zeer geslaagde avond. Ook was ik blij verrast met de airco in de normaal snoeiwarme kelder, maar dat terzijde.
TMDC viel me eigenlijk wel een beetje tegen, vooral omdat ze zichzelf zo goed vinden, hoopte ik eigenlijk dat daar toch wel ergens iets van waar was en keek er wel een beetje naar uit om deze band eens te zien. Na een intro die zelfs Manowar een beetje overdone zou vinden leverden ze echter eoa "all out speed frenzy" met daarbij niet passende keyboard ondersteuning. Op zich niks mis mee, maar het klonk helemaal niet bruut, enkel een beetje druk. Dan maar wachten op een goede solo, die niet kwam. Nog even blijven staan om hun commentaar tussen de nummers dan maar aan te horen, immers, na het lezen van het verslag van de tour door Slovenie had ik het idee dat TMDC een extreem humoristische band moest zijn. Maar helaas moesten we het doen met een grapje dat ze in een café spelen toch wel iets te min voor zichzelf vonden. Na een nummer of 4-5 dus maar naar het café gegaan.
Desaster was dan weer wel erg tof, en ze begonnen inderdaad wel erg laat met spelen en speelden ook weer erg lang. Het geluid stond hard en schel, maar de muziek en de sfeer was erg goed en dit alleen al maakte het een zeer geslaagde avond. Ook was ik blij verrast met de airco in de normaal snoeiwarme kelder, maar dat terzijde.
Er is door Ruud gezegd dat ze om kwart voor 11 zouden spelen. Daarbij begon de eerste band volgens mij om 21.00/21.15 uur te spelen wat dus veelste laat was..zwarte krijser schreef:Hoezo slechte organisatie? Er stond nergens aangegeven dat Desaster om 23.00 zou beginnen. alleen dat de eerste band rond half negen zou starten en dat was ook zo.
Spijtig dat het wat uitgelopen was, dat zeker. Met 4 bands over 1 backline en speeltijden aangegeven verwacht je dat een kwartier ombouwtijd wel genoeg is, zeker als er vanteren ruimschoots gesoundchecked is. Meer dan "er mag wel begonnen worden nu" vertellen tegen de geluidsman zo nu en dan valt er ook niet aan te doen. Maaroed, 5 Euro entree is natuurlijk ook niet het einde van de wereld lijkt me.Hellfire's Dominion schreef:Nou, geweldige avond, helemaal naar Brabant afgereist voor Desaster.
Neurotic Records Forum:
Ja, daar heb je ook wel gelijk in maar feit blijft dat er een hoop mensen voor Desaster kwamen en dat dus hierdoor moesten missen.ruud schreef:[..]
Spijtig dat het wat uitgelopen was, dat zeker. Met 4 bands over 1 backline en speeltijden aangegeven verwacht je dat een kwartier ombouwtijd wel genoeg is, zeker als er vanteren ruimschoots gesoundchecked is. Meer dan "er mag wel begonnen worden nu" vertellen tegen de geluidsman zo nu en dan valt er ook niet aan te doen. Maaroed, 5 Euro entree is natuurlijk ook niet het einde van de wereld lijkt me.
Iets meer aanmanen of er van te voren rekening mee houden dat het kan uitlopen in de planning had ook gekund denk ik. En natuurlijk gaat het mij niet om die 5 euro, heb voor de rest een leuke avond gehad.

-
Organisatoren moeten eens leren dat 15 minuten ombouwtijd veel te weinig is. Voordat de band die net klaar is zijn kabels, bekkens, amps en andere zooi van het podium heeft gehaald ben je al 10 minuten verder. Voordat de volgende band alles klaar heeft staan ben je weer 10 minuten verder.
Daarnaast wordt er niet begonnen als alles niet werkt of de monitoring niet in orde is.
Dit is overigens geen sneer naar LD, maar naar organisatoren in het algemeen. Er hoeft maar 1 dingetje niet goed te gaan, een kabel is kapot of weet ik wat en de hele zooi loopt uit waardoor de headliner voor een half gevulde zaal staat te spelen.
We hebben ons echter in LD uitstekend vermaakt en ondanks 48 uur zonder slaap prima gespeeld. Hulde aan LD en aan ons.
PS:De intro en lichtshow zijn overdone ja, maar TMDC is ook geen kroegband.
Daarnaast wordt er niet begonnen als alles niet werkt of de monitoring niet in orde is.
Dit is overigens geen sneer naar LD, maar naar organisatoren in het algemeen. Er hoeft maar 1 dingetje niet goed te gaan, een kabel is kapot of weet ik wat en de hele zooi loopt uit waardoor de headliner voor een half gevulde zaal staat te spelen.
We hebben ons echter in LD uitstekend vermaakt en ondanks 48 uur zonder slaap prima gespeeld. Hulde aan LD en aan ons.
PS:De intro en lichtshow zijn overdone ja, maar TMDC is ook geen kroegband.
[b]Dako schreef[/b]
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm