Ja, ik haal een dezer dagen wat bier in huis en dan aan de SVEST. Jouw SVEST, want ik heb zelf geen SVEST.nuberus schreef:iedereen aan de S.V.E.S.T nondeju.
Wel een platenspeler.
Compleet? Want ik mis de Nacht demo tape, alleen de tapecase zat er bij, kutzooi.Meltdown schreef:Goed. Wel, na wat heen- en weer gemail kreeg ik het adres om m'n geld naar op te sturen, daarna geen bericht dat het binnen zou zijn, twee weken later kwam ineens het pakketje op m'n mat geploft. Zo kan het ook, heh.
Ok, maar wacht wel eerst het antwoord af van Kunsthall.K. schreef:Ik weet wellicht nog wel aan enkele Nacht demotapes te geraken. Heel misschien. Als je het nog wilt stuur je maar een PM en dan laat ik met een paar dagen wel wat horen.
Geen idee, die heb ik (nog) niet aangeschaft.ruben somewhere online schreef:[..]
Compleet? Want ik mis de Nacht demo tape, alleen de tapecase zat er bij, kutzooi.
De enige vergelijking die - zoals al eerder vermeld - mij te binnen schiet is Isengards Our Lord Will Come... maar idd een zeer sterke plaat, jammer van het ietwat kinderlijke artwork, maar blijkbaar zijn Photoshop-filters voortaan een pré...Meltdown schreef:[..]
Geen idee, die heb ik (nog) niet aangeschaft.
Heeft iedereen nu inmiddels Urfaust's Verräterischer... in zijn kast staan?
Ga je godverdomme schamen of op zijn minst misselijk voelen als dat niet het geval is, want die plaat kan zich moeiteloos meten met de andere sterkeren van dit jaar. Op zijn eigen manier, lekker eens zonder dat er van die lamme vergelijkingen geslagen kunnen worden. Hoogst origineel, bizar, dromerig en gestoord. Gestoord, godverdomme zeker!
Mijn waardering zou trouwens nog een aardig eindje stijgen als iemand voor me kan verifiëren dat die klassieke tussenstukken zelf ingespeeld zijn. IJzersterk, en geen overbodig intro gekut van een minuutje. Welnee, Dunkel, still von Ewigkeit laat je een volle dertien minuten ronddolen in een slijmerige, zwakverlichte kerker, langzaam aanzwengend, waarna je bezwijkt en in een ongeneeslijke coma belandt waarbij je brein langzaam begint weg te rotten over een tijdsspanne van 50 minuten, te beginnen als de eerste meer traditioneel-aandoende (maar slechts in vergelijking tot, dit valt geenzins traditioneel te noemen) tonen je gestel bereiken en je geestelijke begravenis bijstaan, samen met die compleet absurde vocalen die er sinds Geist ist Teufel enkel op vooruitgegaan zijn. Dat moet gehoord worden!
Nee, ik meen het.
En wanneer gaat dat schijfje op de nietsvermoedende luisteraar worden losgelaten?ik stamp je kapot schreef:volgende week worden er 2 nieuwe releases opgenomen in de nacht van vrijdag op zaterdag..... verwacht nog iets veel ergers....
Mooi, mooi.ik stamp je kapot schreef:volgende week worden er 2 nieuwe releases opgenomen in de nacht van vrijdag op zaterdag..... verwacht nog iets veel ergers....
De voorkant is prachtig - close-up/sterke contrastwerking, eenvoudig, etc, etcetera...Meltdown schreef:[..]
Mooi, mooi.
Wat is er trouwens mis met dat artwork, TTT?
Stimmt, het is inderdaad fotosoep-layers allom, maar niet van het type slechte computergegenereerde letters/afbeeldingen en van die neppe flare-effecten. Zoals de laatste Behemoth, om een goed voorbeeld te noemen. Met deze vorm van fotosoepen heb ik weinig problemen.
En die Stampert kan me nu mooi vertellen of het klopt van dat inspelen..
Ik ken alleen zijn MCD... Hij heeft nog getourd met Emperor, maar mijn ding is het niet.Sandr schreef:ik luister nu via Black Metal Radio naar Tartaros-Into the Faculty of wonderfull Secrets
klinkt erg goed, meer mensen bekend hiermee?
En heeft dit heerschap een klassieke of BM-achtergrond, of beide?ik stamp je kapot schreef:de klassieke stukken zijn gemaakt door heerschap Dolen.... deze fijne heer is verantwoordelijk voor alle klassieke traxxx...
een meester in het maken van ziekelijke muziek als je het mij vraagt!
the true Thorko schreef:[..]
En heeft dit heerschap een klassieke of BM-achtergrond, of beide?
Puur interesse...ik stamp je kapot schreef:[..]
deze heer luisterd naast black metal en klassiek naar zeer bizarre on na volgbare freejazz en soundscpaes en weet ik veel wat nog meer..
daar kan meneer beter zelf op antwoorden lijkt me.
doet het er verder iets toe?
Ik ben 'm nu aan het beluisteren, en ben van mening dat de composities prachtig zijn. in het bijzonder de klassieke stukken.Meltdown schreef:[..]Heeft iedereen nu inmiddels Urfaust's Verräterischer... in zijn kast staan?
Ga je godverdomme schamen of op zijn minst misselijk voelen als dat niet het geval is, want die plaat kan zich moeiteloos meten met de andere sterkeren van dit jaar. Op zijn eigen manier, lekker eens zonder dat er van die lamme vergelijkingen geslagen kunnen worden. Hoogst origineel, bizar, dromerig en gestoord. Gestoord, godverdomme zeker!
Mijn waardering zou trouwens nog een aardig eindje stijgen als iemand voor me kan verifiëren dat die klassieke tussenstukken zelf ingespeeld zijn. IJzersterk, en geen overbodig intro gekut van een minuutje. Welnee, Dunkel, still von Ewigkeit laat je een volle dertien minuten ronddolen in een slijmerige, zwakverlichte kerker, langzaam aanzwengend, waarna je bezwijkt en in een ongeneeslijke coma belandt waarbij je brein langzaam begint weg te rotten over een tijdsspanne van 50 minuten, te beginnen als de eerste meer traditioneel-aandoende (maar slechts in vergelijking tot, dit valt geenzins traditioneel te noemen) tonen je gestel bereiken en je geestelijke begravenis bijstaan, samen met die compleet absurde vocalen die er sinds Geist ist Teufel enkel op vooruitgegaan zijn. Dat moet gehoord worden!
Nee, ik meen het. Graaf als de bliksem Raafmans op en troggel 'm een exemplaar af.
Dat nummer staat op The Red Jewel, de enige langspeler die het heerschap Charmand Grimloch heeft uitgebracht. De mini die eraan vooraf ging, The Grand Psychotic Castle getiteld, is beter.Sandr schreef:ik luister nu via Black Metal Radio naar Tartaros-Into the Faculty of wonderfull Secrets
klinkt erg goed, meer mensen bekend hiermee?
Zeer mooi om te weten.. Dat waardeer ik maar alsteveel.ik stamp je kapot schreef:de klassieke stukken zijn gemaakt door heerschap Dolen.... deze fijne heer is verantwoordelijk voor alle klassieke traxxx...
een meester in het maken van ziekelijke muziek als je het mij vraagt!
En daar ben ik het dan wél mee eens. Ik zou graag eens willen weten wat de heren te melden hebben, want van de zang zelf valt weinig op te maken, haha. Wederzijds uit pure interesse vraag ik me af waarom de keuze voor de Duitse taal gemaakt is. Zomaar. Je ziet het immers niet iedere dag. Misschien word het maar eens tijd voor een uitgebreid groupie-interview! Voor diegenen die altijd al wilden weten welk motief Willem op z'n onderbroeken heeft, of welk beleg Raaf in het weekeinde op zijn brood smeert, en of dat brood volkoren- of meergranen is.the true Thorko schreef:[..]
De voorkant is prachtig - close-up/sterke contrastwerking, eenvoudig, etc, etcetera...
Maar voor de rest is het me te druk en onevenwichtig; ik had liever wat meer tekst gezien dan deze flauwe fotocollages...
Ik kreeg hetzelfde gevoel als bij Funeral Winds Godlayer XUL (originele versie): muziek is fantastisch maar het CD-boekje laat je wel door te bladeren...
Die Othrys toch.Plaag schreef:[..]
Ik noemde Nocternity. Die split met Nastrond. Daar heb ik geen mp3 van, maar wel van "Onyx" van Nocternity. Die kan ik je wel sturen. Ik denk dat je het goed vindt.
Zie ook ook de avatar van Othrys; dat is de albumcover van "Onyx".
Klopt allemaal. Een lap Fallen Unicorn vinyl is onderweg naar mij.Othrys schreef:[..]
Die Othrys toch.
Onyx is in elk geval een erg strakke plaat, met ander werk van ze ben ik (nog) niet bekend, maar A Fallen Unicorn staat al een tijdje op m'n verlanglijstje. Heb jij (Plaag) die toevallig al eens gehoord? Volgens het boekje van Onyx zou A Fallen Unicorn de overige nummers van dezelfde opnamesessie bevatten. Kan haast niet slecht zijn, denk ik dan.
in de weekenden ontbijt ik zeer onregelmatig..Meltdown schreef:of welk beleg Raaf in het weekeinde op zijn brood smeert, en of dat brood volkoren- of meergranen is.
dat wist ik al, ik wilde alleen even zeggen dat ik het erg goed vond klinkenOthrys schreef:[..]
Dat nummer staat op The Red Jewel, de enige langspeler die het heerschap Charmand Grimloch heeft uitgebracht. De mini die eraan vooraf ging, The Grand Psychotic Castle getiteld, is beter.
Als je van Emperor houd kun je hier geen miskoop aan doen.
Joyless is wel geil.ik stamp je kapot schreef:de split 7" met Joyless komt een keer uit bij Blood Fire Death records (echt geen idee wanneer) en de split 12" met Basilisk kom uit zodra wij ons deel hebben aangeleverd aan Goatowarex...
dus beide kunnen nog wel even duren....
en er zal weerk kinderlijk artwork bijzitten