Winternoise Festival 28-01-2006 Osnabrück (GER)
-
- Contacteer:
Winternoise Festival 28-01-2006 Osnabrück (GER)
28.01.2006 WINTERNOISE FESTIVAL II "\\Location:Eventcenter B51 Harzer Str.7 Osnabrück-Georgsmarienhütte
Bands:DISSECTION+TOTENMOND+THE VISION BLEAK+ROTTEN SOUND+THE DUSKFALL+BATTLELORE+SAYYADINA(feat.members of NASUM/GENERAL SURGERY/BIRDFLESH)+MY DARKEST HATE+SACRIFICIUM
Beginn:tba
Tickets:19,75€
kijk eens aan! \m/
www.burningstage.net
Bands:DISSECTION+TOTENMOND+THE VISION BLEAK+ROTTEN SOUND+THE DUSKFALL+BATTLELORE+SAYYADINA(feat.members of NASUM/GENERAL SURGERY/BIRDFLESH)+MY DARKEST HATE+SACRIFICIUM
Tickets:19,75€
kijk eens aan! \m/
www.burningstage.net
"For without thee my love, I shall waste away"
"...end existence - withering leaf..."
www.elexorien.com
[img]http://img234.imageshack.us/img234/5739/bannertest21zx.jpg[/img]
"...end existence - withering leaf..."
www.elexorien.com
[img]http://img234.imageshack.us/img234/5739/bannertest21zx.jpg[/img]
- fetuskiller
- Contacteer:
-
-
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
KANKER!
wat zie ik nou achter Dissection staan op de site:
28.01.2006 WINTERNOISE FESTIVAL II \\\\\\\\\\Location:Eventcenter B51 Harzer Str.7 Osnabrück-Georgsmarienhütte
Bands:DISSECTION(last show based on the old songs in germany ever!!!)+TOTENMOND+THE VISION BLEAK+ROTTEN SOUND+THE DUSKFALL+BATTLELORE+SAYYADINA(feat.members of NASUM/GENERAL SURGERY/BIRDFLESH)
Tickets im VVK:19,75€"
waar slaat dat nou weer op dan. Alsof ze 10 nieuwe numemrs speelden. Dat ene numemrtje tussendoor.
Edit: met andere woorden, snap ik die regel niet.
28.01.2006 WINTERNOISE FESTIVAL II \\\\\\\\\\Location:Eventcenter B51 Harzer Str.7 Osnabrück-Georgsmarienhütte
Bands:DISSECTION(last show based on the old songs in germany ever!!!)+TOTENMOND+THE VISION BLEAK+ROTTEN SOUND+THE DUSKFALL+BATTLELORE+SAYYADINA(feat.members of NASUM/GENERAL SURGERY/BIRDFLESH)
waar slaat dat nou weer op dan. Alsof ze 10 nieuwe numemrs speelden. Dat ene numemrtje tussendoor.
www.last.fm/user/robenroll
- Hieronimus
Dat de concerten na dit festival in Duitsland gebaseerd zullen zijn op nieuwe nummers, inderdaad. Dus met nog maar een paar oude nummertjes tussen de nieuwe shit door.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Kijk dan ook ff op:nightwing schreef:KANKER!
http://www.dissection.nu/
FF doorlezen...
THE ALBUM
DISSECTION have since the 2nd of February been busy recording their third studio album, the first one in ten years since 1995's classic album "Storm of the Light's Bane"! The recording is taking place at Black Syndicate Studios in Stockholm, Sweden, with Emil Nödtveidt and Skinny Kangur behind the wheels. Eleven songs are being recorded for the album which by the band is regarded as a work of Sonic Black Magic. The mixing will take place during November and the release date has yet to be set.
Je kan er dus van uit gaan dat ze bij de eerst volgende tour hoofdzakelijk van die nieuwe plaat nummers gaan spelen.
Op deze show hooguit een paar nieuwen dus...
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Netjes !!fetuskiller schreef:[..]
Die twee spelen op 27 Januari in de Goudvishal...
On-topic: Dit festival is voor ons toch ruim 2 uur rijden, denk niet dat we dat dan gaan doen, wordt een duur grapje op die manier.
En 26 januari in Gent.
Eens kijken wat we gaan doen.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Qua bands wel ja, maarja ik had dit al eeeeeeeuwen* geleden beloofd aan wat mensen en sja ik verbreek mijn belofte niet dus moet ik wel naar Hoogeveen.Regeer schreef:[..]
Dacht het niet...
E zijn wel tig gave dingen die dag, maar Dissection voor de laatste keer ECHT zien heerschen verkeert toch mijn voorkeur!

*paar maanden
-
heb ze afgelopen jaar 3 keer gezien, en elke keer een vet optreden.Regeer schreef:[..]
Dacht het niet...
E zijn wel tig gave dingen die dag, maar Dissection voor de laatste keer ECHT zien heerschen verkeert toch mijn voorkeur!
deze keer ga ik toch afhaken, heb vrijdag een groot zuipfeest.
en de week erop zit ik in londen.
alcohol in my veins...
Das wel OK dan...MMayo schreef:[..]
Qua bands wel ja, maarja ik had dit al eeeeeeeuwen* geleden beloofd aan wat mensen en sja ik verbreek mijn belofte niet dus moet ik wel naar Hoogeveen.![]()
En bovendien, God Dethroned in een kleine zaal zien, heerscht ook en de vraag is hoe vaak dat nog kan.
Hoop alleen dat de sfeer iets beter is dan vorige week in Zutphen, maar dat zal wel loslopen

Ja, vedomme!goatworshipper schreef:[..]
heb ze afgelopen jaar 3 keer gezien, en elke keer een vet optreden.
deze keer ga ik toch afhaken, heb vrijdag een groot zuipfeest.
en de week erop zit ik in londen.
En DAAR zou ik graag bij willen zijn, zeg, ten minste, ga ervan uit dat je het over Tyrants fest met o.a. Nifelheim (!!!) had ???
Alle Zwolse mensen zullen aanwezig zijn voor het maken van een echt goed feestje.. Doet me meteen weer denken tijdens de doomavond, 1001 dingen bedenken wat je met een lange sik kunt doen.. meligheid enzo.Regeer schreef:[..]
Hoop alleen dat de sfeer iets beter is dan vorige week in Zutphen, maar dat zal wel loslopen
Sja..
Weird..

Maarre lees hier wel eff mee hoe het geweest is, toch wel nieuwsgierig naar.
-
haha ik ben jaloers op je eikel!
Die line up in Hoogeveen was ook wel erg tof hoor, maar Dissection uber alles!!!
Nog 6 dagen te gaan.
Overigens ook na Rotten Sound en Sayyadina. En hopelijk zet Totenmond ook nog een leuke show neer en niet zoals dat kleine stukje wat ik in Arnhem van ze gezien heb!
NIIIIIIIIGHTTT BLOOOOOOOOOOOOOOOD!!!!!!!!!!
Nu 2 keer live gezien, en nog neits heeft dat concert in de Metropool over trokken. Gewoon ongeveer zelf op het podium staan, die kerel naast me stootte ze kop nog aand e gitaar dus
En dat concert op Wacken is gewoon memorabel maar was ook kankerrrrrvet!!! Heb toen nog weg moeten duiken, want stond utieraard helemaal vooraan bij de hekken en hij tyfde ze kapotgeslagen gitaar recht op mijn kanus af, die ekrel achter had het verdomme. maar dat ding kwam wel erg hard op me kop af, ahd ik het maar gevangen. Nja ze hebben er nog wel een uur om lopen te knokken amargoed.
Verdomme man!
Die line up in Hoogeveen was ook wel erg tof hoor, maar Dissection uber alles!!!
Nog 6 dagen te gaan.
Overigens ook na Rotten Sound en Sayyadina. En hopelijk zet Totenmond ook nog een leuke show neer en niet zoals dat kleine stukje wat ik in Arnhem van ze gezien heb!
Nu 2 keer live gezien, en nog neits heeft dat concert in de Metropool over trokken. Gewoon ongeveer zelf op het podium staan, die kerel naast me stootte ze kop nog aand e gitaar dus

Verdomme man!

- AmnesJAn
- Lult over cdtjes
Enne? Had Jon zijn Les Paul gesloopt of wat?nightwing schreef:haha ik ben jaloers op je eikel!
Nog 6 dagen te gaan.
Nu 2 keer live gezien, en nog neits heeft dat concert in de Metropool over trokken. Gewoon ongeveer zelf op het podium staan, die kerel naast me stootte ze kop nog aand e gitaar dusEn dat concert op Wacken is gewoon memorabel maar was ook kankerrrrrvet!!! Heb toen nog weg moeten duiken, want stond utieraard helemaal vooraan bij de hekken en hij tyfde ze kapotgeslagen gitaar recht op mijn kanus af, die ekrel achter had het verdomme. maar dat ding kwam wel erg hard op me kop af, ahd ik het maar gevangen. Nja ze hebben er nog wel een uur om lopen te knokken amargoed.
Verdomme man!
לֹא אעבוד
weersvoorspellingen zien er goed uit volgens mij. Tenminste werd me verteld. Dus rijden met je donder jij!bloeding schreef:hahahaha
godver man
hopen dat het weer beetje rustig blijft.
dat eind moeten we nog met de auto zien te overleven.
duurt anders wel heel vertieft lang als we 30 km per uur moeten blijven rijden.

-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
teveel speed gesnoven?nightwing schreef:haha ik ben jaloers op je eikel!
Nog 6 dagen te gaan.
Nu 2 keer live gezien, en nog neits heeft dat concert in de Metropool over trokken. Gewoon ongeveer zelf op het podium staan, die kerel naast me stootte ze kop nog aand e gitaar dusEn dat concert op Wacken is gewoon memorabel maar was ook kankerrrrrvet!!! Heb toen nog weg moeten duiken, want stond utieraard helemaal vooraan bij de hekken en hij tyfde ze kapotgeslagen gitaar recht op mijn kanus af, die ekrel achter had het verdomme. maar dat ding kwam wel erg hard op me kop af, ahd ik het maar gevangen. Nja ze hebben er nog wel een uur om lopen te knokken amargoed.
Verdomme man!
Dissection op Wacken was gewoon grote bagger: slecht geluid, niet sfeervol en de gemiddelde cradle of filth-kloon is anno 2006 meer duister als dissection
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
jeuzs wat was het een vette avond.
niet te zuinig.
the duskfall was zeer goed
rotten sound speelde goed-maar niet zo mijn ding.
dissection was natuurlijk puur genieten.
heerlijke nummertjes kwamen voor bij.
ze hadden 2 uur!!speeltijd.
super gaaf.
de rest van de bandjes konden me weinig interesseren, maar waren zeker niet slecht.
niet te zuinig.
the duskfall was zeer goed
rotten sound speelde goed-maar niet zo mijn ding.
dissection was natuurlijk puur genieten.
heerlijke nummertjes kwamen voor bij.
ze hadden 2 uur!!speeltijd.
super gaaf.
de rest van de bandjes konden me weinig interesseren, maar waren zeker niet slecht.
www.portall.net
www.myspace.com/portall
www.myspace.com/portall
ABROGATION: De binnenkomst band zeg maar, vond er weinig aan om eerlijk te zijn.
SAYYADINA: Godver, dat was dus echt wel een gaaf optreden en een gave band.
TOTENMOND: Ach was op zich best wel een tof optreden, beter als ik ze de vorige keer zag iig. niet dat dat zo lang was.
THE VISION BLEAK: Kut, meer hoef ik er ook niet over te zeggen.
THE DUSKFALL: Tering wat was dat een vet optreden! alleen jammer dat de muziek kut is.
ROTTEN SOUND: Wederom een vet optreden, alleen was het geluid waar ik stond niet al te helder. Maargoed dat was de hele dag al niet zo best dat geluid.
DISSECTION: Godver wat was dat vet, had er al lang na uitgekeken. En wat doen ze...de gordijnen dicht! Dus moest iedereen lang wachten en tegen een zwart doek aankijken. Maargoed toen het open ging was het dan ook een kankervet optreden! Lekker losgaan. Ze speelden zelfs nog een nummer van The Black (Priest of Satan). Ik miste nog wat nummers die ze hadden moeten spelem, en ze speelden op het eind zelfs nog een nieuw nummer (waarom?) En ze hebben hun tijd ook niet volgemaakt. Maar dat deed geen 1 band deze dag.
Maar het was dus een leuk dagje, en zeker het reizen waard! Dissection was uiteraard de band van de dag!
SAYYADINA: Godver, dat was dus echt wel een gaaf optreden en een gave band.
TOTENMOND: Ach was op zich best wel een tof optreden, beter als ik ze de vorige keer zag iig. niet dat dat zo lang was.
THE VISION BLEAK: Kut, meer hoef ik er ook niet over te zeggen.
THE DUSKFALL: Tering wat was dat een vet optreden! alleen jammer dat de muziek kut is.
ROTTEN SOUND: Wederom een vet optreden, alleen was het geluid waar ik stond niet al te helder. Maargoed dat was de hele dag al niet zo best dat geluid.
DISSECTION: Godver wat was dat vet, had er al lang na uitgekeken. En wat doen ze...de gordijnen dicht! Dus moest iedereen lang wachten en tegen een zwart doek aankijken. Maargoed toen het open ging was het dan ook een kankervet optreden! Lekker losgaan. Ze speelden zelfs nog een nummer van The Black (Priest of Satan). Ik miste nog wat nummers die ze hadden moeten spelem, en ze speelden op het eind zelfs nog een nieuw nummer (waarom?) En ze hebben hun tijd ook niet volgemaakt. Maar dat deed geen 1 band deze dag.
Maar het was dus een leuk dagje, en zeker het reizen waard! Dissection was uiteraard de band van de dag!